Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Recensamant velo, aka, bicicleta mea

bz_26_zzz
post 23 Aug 2012, 12:20
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 646
Joined: 15 March 07
From: Buzau / Bucuresti




Sa vad ce gasesc prin Decathlon.


--------------------
Audi Q7 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 23 Aug 2012, 15:18
Post #212


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Dupa cum unii stiu, am avut doua biciclete MTB primite cadou. Eu si sotia nu le-am putu folosi deoarece nu puteam sa pedalam pe ele ( ciudata dispunerea pedalelor si a furcii). Le-am vandut ( sper sa le foloseasca cu placere si spor noul proprietar).

Acum 2 zile am cumparat alte doua bicilete.

CEa rosie a costat 180 roni si cea neagra 240.

Sunt model vechi si cred ca au cateva zeci de ani vechime.

INCREDIBIL de bine se misca. Parca pedaleaza singure.

Au schimbatoarele de viteze in butucii spate.

Dati-va cu parerera.

Ps. cel care le-a vandut are o afacere in domeniu si poti sa iti alegi, pe stoc, din vre-o 200 !!!!! de bucati.

Poze cu cea rosie.

E vopsita de mine.

23 Aug 2012, 15:20:
Negresa.

23 Aug 2012, 15:21:
poze....

This post has been edited by autom: 23 Aug 2012, 15:21

Attached thumbnail(s)
IMG_0001.JPG ( Size: 1.97mb ) Number of downloads: 672
IMG_0002.JPG ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 693
IMG_0010.JPG ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 671
IMG_0004.JPG ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 611
IMG_0278.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 572
IMG_0007.JPG ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 101
IMG_0278.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 95
IMG_0280.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 95


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 28 Aug 2012, 21:01
Post #213


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




am schimbat si bratele franelor spate, am pus acera cu saboti xtr, si sabotii de acera i-am pus pe fata(unde oricum tinea frana...) e alta viata smile.gif


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 3 Sep 2012, 11:23
Post #214


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




iar azi,de pe fata am dat jos bratele vechi si am pus shimano deore, lx, cu sabotii demontabili aferenti. smile.gif

reglate bine, curatate jantele bine, franeaza impecabil ambele.

Attached thumbnail(s)
03092012560.jpg ( Size: 381.62k ) Number of downloads: 121
03092012565.jpg ( Size: 279.59k ) Number of downloads: 137


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 23 Feb 2013, 16:00
Post #215


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Va salut

In primul rand ma adresez moderatorilor si-mi cer scuze daca un astfel de topic mai exista. Atunci va rog sa fie mutat acolo. Eu unul nu l-am gasit cu search-ul.

Voi cu ce fiare va mai deplasati in afara de masina?

Voiam sa va prezint trascaleta mea, Un BTwin RockRider 5,1 luata prin august 2012. Momentan are cam 1700km la activ excluziv Bucuresti si cateva paduri din jur.
Am ales varianta asta pt ca in vremea aceea eram un total noob in ale bicicletelor. Stiu f bine sa merg, dar ne-avand niciodata una personala nici n-am avut pe ce si rabdare sa le invat particularitatile. Stiam doar ca nu voiam SH, sa am o garantie la ea pana ma invatam cu tehnicalitatile ca apoi sa mi-o servisez singur. Si am si folosit garantia in prima luna cand a trebuit regata dupa rodaj si schimbat butucul pedalier care incepusa sa trozneasca f. rau.
De asemenea am vrut o bicicleta cat de cat decenta, si de care sa nu-mi para rau daca o rup, fac accident sau este furata, nefiind o valoare f mare. Cu furatul fiind patit o data, chiar binevoitorul lasandu-mi antifurtul legat la loc de gard. Si nici macar nu era inca a mea respectiva.
De fel nu-s agresiv pe biciceta, ne-avand nevoie de una care sa reziste la socuri extreme. N-am de gand sa fac Down-hill. In special transport casa-serv-casa si iesiri ocazionale la offroad

Este prima bicicleta personala, cumparata din banii proprii. De cand am achizitionat-o am renuntat aproape complet la masina, traseul de la birou - acasa si viceversa facandu-l cam pe aceeleasi strazi/bulevarde, acum combinand si cu parcurile si diverse alei. Am observat ca reusesc sa ajung l birou, dimineata, cam in aprope jumatate din timpul pe care il faceam cu masina, distanta fiind aceeasi. In 2 luni am amortizat-o numai din economia de combustibil.

Stiam ca voi baga bani in ea cu timpul, lucru care s-a si intampat, in prezent valoarea fiind mai mult decat dubla.
Cand a achizitionat-o am luat un minim de acesorii la ea, suport bidon, pompa, aripi, un kit de petice si o borseta cu multitool, tot de la btwin, casca, manusi si geaca de vant.

Primele schimbate , au fost anvelopele stock, niste Rubena 26x1.95. Bunicele de oras, dar cam prea mici pt greutatea mea, 0.1T. Camerele la fel. tot Rubena, dar prea mici si subtiri. Una din camere explodand odata, dupa o zi intreaga de offroad, stand pe loc pe un pod la semafor fara asta pe sa. Ca atare a sfasiat si anvelopa.
Am trecut pe SCHWALBE, RAPID ROB cu dungi albe de 26 x2.25 impreuna cu camere Schwalbe.
Apoi am schimbat sabotii, cei stoc fiind f slabi. Am pus Acor-rosii, pe ambele. Apoi manetele de frana, de pe Alhonga trecand pe Shimano Acera full aluminiu. De fapt partea ce amai slaba a sistemului fiind bratele V-brakeurior, care, din tabla ambutisata fiind, se torsionau.

La un moment dat, dupa Cracun am iesit la o tura prin padure la Caldarusani, pe zapada si la intoarcere am reusit eu sa iau o tranta zdravana iar cel din spatele meu a trecut peste roata mea din spate 8-ndo. S-a remediat usor centrandu-se pe loc, dar chiar in ziua aia am cautat alte roti, preferabil complete, dar cu jante duble.
Am gasit pe okazii, la un nene de treaba o pereche de YAK-uri 19, in stare f. buna, schimbate de pe Univega, echipate cu butuc shimano parallax si caseta de 9 pinioane (tot Shimano, Deore LX) si butuc Black-Comb pe fata.
F. bune, doar le-am pus pe bicla, schimbat anvelopele si dat bataie. Au fost 130 lei sau 150, ambele impreuna cu un set de camere si 2 anvelope Kenda. F bune.

Apoi, caseta noua fiind de 9 pinioane, evident nu se mai pupa cu lantul KMC, deraiorul spate si revoshifturile de 3x7v. Si de aici a inceput upgrade-ul. Nefiind prea multi bani, der necesitand o investitie cam cap-coada, m-am axat pe ultima gama 2012 Alivio 3x9v. Am luat manetele, si deraiorul spate plus un lant deore lx, HG-73 daca nu ma insel.
Cum aveam pitici cu v-brake-urile care la orice stambatura a rotii nu mai franau cum trebuia si scartaiau in ultimul hal, am cauta pe net un kit de discuri. Asa am gasit un Avid BB5 fata-spate, complet, cu discuri de 160, manete SD5, cabluri si camasi. Discurile nefiind cele de la Avid care se incingeau. Tot pe la 160 lei toata treaba.

Problema a aparut cand mi-am dat seama ca de fapt cadrul n-avea prindere pentru etrier. Si, ca atare am zis sa fac uz de sculele pe care le am la firma in ateier. Mi-am proiectat o ureche dupa forma cadrului din TG de otel de 5mm, care apoi s-a dezvoltat intr-un sandwitch care imbraca ambele fete ale urechii cadrului. Sudate intre ele si care sa se prinda in 3 puncte, de ax si de cele 2 gauri pt portbagaj. Toata dracovenia a fost calculata in functie de rigiditatea cadrului 6061 si de fortele care apar in acele puncte pe gaurile alea. Dar inainte de toate trebuia echipata bicicleta cu butuci cu suport de discuri. Nevoind sa iau chiar cei mai ieftini butuci, joytech, de novatech ne-avand bani, am ales shimano via-m, cu flanse mari + axe si QR. Spitele sunt Sapim de inox si capete tot sapim de inox.

Operatiunea am facut-o la Sportwin, pe str. Cernauri, langa Arena Nationala. Foarte de treaba baietii, in special mecanicul, Dan, caruia ii multumesc inca o data pe aceasta cale pentru rabdarea avuta si pentru ingeniozitatea de care a dat dovada. M-au castigat de client si negresit mai merg la ei. Cand am venit a doua zi sa ridic toacla am avut placuta surpriza sa vad ca Dan a gasit soutia cu prinderea de etrier, folosind un adaptor IS pt spate de disc de 203. S-a azezat perfect spre interiorul urechii cadrului, si a fost polizat putin pentru a permite suruburilor de prindere a discului sa treaca la rotire. Apoi s-au majorat f putin gaurile din cadru, axandu-le cu cele ale IS-ului, apoi fiind filetate cu tarod. S-a asezat etrierul din prima pe disc, nefiind nevoie de vre-un reglaj deosebit. Placutele etrierior au fost curatate cum trebuie si arse, fiind usor imbibate de vaselina. Etrierii i-am curatat si i-am gresat pentru a functiona perfect.

Cablurile au fost schimbate cu unele teflonate, la fel si camasile, impreuna cu cele a ale schimbatoarelor, tot teflonate, Ashima, si cu capete cu prelungire Jagwire. Totul a fost reglat si a functionat perfect din prima. Sunt f multumit de lucrarea executata si de preturile lor.

La momentul actual bicicleta are deja cateva ture prin padure pe zapada si gheata inclusiv namol. Franele tin exemplar, avantajele asupra V-urilor fiind clare. Stiu ca nu se ridica la nivelul BB7-urilor sau Hayes, dar la pretul de achizitie sunt excelente si in conditii f bune.
Oricum, testul de anduranta va fi la Prima evadare, atunci sa vad daca ma intorc cu ea rupta sau nu.

Pana in clipa de fata a tinut exemplat adaptarea si am incredere ca va tine destul de bine. Vad in timp.

Mai jos am atarnat cateva poze cu ce a iesit, si cu making-off. De asemenea gasiti si pe TuTeava clipul de making-off.

Oricum, situl Freerider.ro m-a initiat f bine in ale mecanicii de incepator, in special la regljele schimbatoareor si ale franelor. Multumesc, faceti treaba f buna.

Spor.

Poze din timpul montajului: https://plus.google.com/photos/115606099533...COuWrO-a4qLs9AE

Poze finale: https://plus.google.com/photos/115606099533...CNngpZa08IXypwE

Clip de montaj:
&feature=youtu.be

This post has been edited by tzepesch: 23 Feb 2013, 16:02


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon - B-xx-xxx 1982 - 1310 - 4VIT.
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 23 Feb 2013, 21:25
Post #216


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Improvizatia asta este o nenorocire care asteapta sa se intample. Gaura practicata in corpul adaptorului este prea jos, aproape de margine si prea spre spate.Distanta dintre punctele de prindere a etrierului pe adaptor si prinderea adaptorului pe cardu este prea mare si pe timpul franarii vor apare deformari ale adaptorului. In timp, se va produce uzura la oboseala a materialului adaptorului si astfel, poata apare o ruptura chiar la gaura data prea in margine. Problema trebuie remediata prin montarea unor suruburi mai lungi si a unui "bracket" de rigidizare, pe exterior. Acest "bracket" trebuie sa aibe o gaura prin care sa se fixeze adaporul cu un surub, infiletat in gaura libera a acestuia. Eventual, "bracket-ul" poate fi fixat si de "chainstay-ul" inferior al cadrului, cu ajutorul unei cleme de prins portbagajuri. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla la vreo 30Km/h, daca cedeaza adaptorul si etrierul se roteste odata cu discul...


--------------------
Dacia Logan - CT 06 BAB 1,6MPI Laureate
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 23 Feb 2013, 22:55
Post #217


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Pot spune ca in materie de ciclism, am fost precum strugurii de muscat ottonel, adica "cules la maturitate deplina". Ce inseamna asta? Adica mi-au trebuit vreo trei decenii si mai bine, sa ma apuce interesul pentru biciclete... Astfel, vara trecuta, intr-o parcare a unui supemarket falimentat si inchis, sub privirile consternate ale paznicului, am invatat sa merg pe bicicleta... Bicicleta pe care mi-am cumparat-o cu o zi inainte. Avusesem insa, grija sa ma dotez cu cotiere si genunchere si casca, inca cu o luna inainte. Asadar, din iulie 2012, am devenit biciclist. Inca nu ma "arunc" in valtoarea traficului rutier din timpul saptamanii, insa in weekend, Mamaia si zilnic digul de Nord al Portului Constanta, sunt calarite intensiv de mine, calare pe "calul" meu din aluminiu. Acesta este un Bergamont Helix 4.2 model 2012, o hibrida cu roti de 28". Fata de ce am primit, i-am adaugat multiple accesorii: catadioptri, stop LED 1w Smart, lanterna tactica Fenix TA21 ca far, mansoane Ergon, aripi SKS Comuter, pompa Zefal, claxon cu aer comprimat, Airzound, pedale Shimano PD-M424 SPD, sa Velo Comfort, ciclocomputer Sigma bc 906, suport lanterna Fenix AF02 si un prelungitor de headset. Bineinteles, echipamentul de "calarie" nu a fost neglijat: lenjerie din coolmax, cu bazoane, tricouri Crivit si B-twin, tight-bibs B-twin, sorturi Biemme, manusi Ergon si Madison, casca O'Neal Slash (dirt), protectii G-form, pantofi SPD Shimano MTB, scule, stand de reparatii si intretinere si alte mici "nimicuri".


--------------------
Dacia Logan - CT 06 BAB 1,6MPI Laureate
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 23 Feb 2013, 23:02
Post #218


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




aplauze.gif

Eu pana la 13-14 ani ma simteam cel mai prost din fata blocului pentru ca nu stiam sa merg pe bicicleta ras hohote.gif
Cred ca faza pe care ai facut-o tu cu bicicleta o s-o fac si eu cu patinele (mi-ar placea sa-nvat sa merg, mai mult de amoru' artei) biggrin.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 23 Feb 2013, 23:03


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 24 Feb 2013, 10:56
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




FFFFFFFOK, dai inainte poate o pui de o firma. Nu asculta pe nihilisti si carcotasi, ci doar pe cei care fac si propuneri de imbunatatire..Stiti din ce cauza Olanda va intra in criza? Cauza o reprezinta biciclistii.Nu solicita credite pentru consuma sa cumpere auto, nu consuma combustibil, nu roviniete, nu RCA etc. Deci bancile nu vor aveaa profit ca in romania, Schell nu va anunta profituri uriase precum OMV Petrom, asigurari CNADR ul etc
Hai sa auzim numai de bine.


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 24 Feb 2013, 12:54
Post #220


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Deschid urechile la oricine poate veni cu o idee mai buna de prindere. Stiu ca este o adaptare si ca poate suferi imbunatatiri.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon - B-xx-xxx 1982 - 1310 - 4VIT.
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Feb 2013, 22:21
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




M-am uitat mai atent si eu la lucrare, din punctul meu de vedere nu sunt probleme. Cadrul intr-adevar nu e un model de rezistenta, reamintesc, si bicla mea e identica, insa, e putin probabil sa se rupa etrierul din ambele suruburi deodata si sa ramai fara frana pe spate, mai degraba s-ar rupe unul singur, iar frana ti-ar da de veste.
Sa o folosesti cu placere.

Problema la franele pe saboti la aceasta bicicleta nu e de la bratele V-brake-urilor ci de la cadru, eu i-am schimbat fata-spate (pe fata frana era excelenta, pe spate nu reuseam sa-i blochez), si faceau la fel, concluzia a fost ca flexeaza usor cadrul la franare. Momentan n-am gasit o potcoava de rigidizare a franelor, mai caut. Intre timp i-am facut o revizie la Bike XCS Baba Novac, nu stiu cum mi-au reglat franele, dar acum blochez spatele.

Buuun, daca tot am inceput, sa zic cate ceva si despre a mea. Este acelasi model ca a lui tzepesch doar ca in varianta mai stock.
Cand am cumparat-o n-am vrut sa investesc prea multi bani, am facut asta acum 2 ani cu un X-Fact din Hervis dupa care am vandut-o pe nimica toata, asa ca la Rockriderul de acum i-am luat doar strictul necesar, refolosind kilometrajul, seaua, trusa de scule si petice, pompa si antifurtul. Din magazin am dotat-o cu un suport de bidon, cu cric, buzunar de scule si aparatori de noroi.
A doua zi, dupa 60 de kilometri aruncam petardele de Rubena facute din cauciuc de prezervativ, ce n-au binevoit sa reziste la spinii din apropierea garii Republica si o dotam cu alte cauciucuri de sosea de 1.75, tot din Decathlon, cu care n-am mai avut probleme de 400 de km de cand le am. Daca se vor intepa si astea, caut niste marlanisme rigide din Real care nu se inteapa nici daca bati cuie in ele si aia e.
Ca si upgrade-uri viitoare as vrea sa-i schimb jantele cu unele duble ceva mai rezistente, cele actuale au deja o centrare la activ, eventual as schimba si cablurile de frana cu unele mai bune calitativ si niste saboti mai buni.
Alti bani nu mai bag in ea, intrucat cadrul are o mare hiba, si anume urechea de la deraior care face corp comun cu cadrul, nu este demontabila ca la bicicletele mai avansate, in caz de agatat schimbator pe cine stie ce coclauri si indoit urechea, cred ca poti sa arunci cadrul la gunoi, nu cred ca se mai poate indrepta urechea fara sa crape aluminiul. Prea mult offroad nu planiesc sa fac cu ea, dar vreau sa o mai tin macar anul asta. Pentru alte upgrade-uri, ca sa o trec la butuc pe caseta ea fiind pe filet, i-ar trebui alte roti, alte pinioane, alt deraior, alt lant, alte foi, alte schimbatoare. Plus ca, daca tot ii pun alte roti, nu merita sa iei rotile fara suport de disc. Daca iei suport de disc, merita sa-i pui discuri, daca pui discuri, trebuie etriere, daca ii pui etriere, trebuie alte manete, trebuie sistem hidraulic (eu personal nu as pune frane pe disc pe cablu), etc, etc, ceea ce ar insemna foarte multi bani, mai mult decat dublu. La 2000 de lei deja gasesc un Focus dotat exact cu toate acestea. Prin urmare ma rezum la jante duble pe rotile existente si aia e.

Cel mai mult imi place la Rockrider faptul ca e usoara (cadru de aluminiu), incape in lift si ca este foarte rapida si manevrabila la traficul din Bucuresti. Paradoxal, mentin mult mai usor viteze de 25-27 km/h, de unde cu vechiul Focus Marakas cu roti de 28 si care costase mai mult decat dublu ma miscam doar cu 20-22 km/h. Nu mai zic ca, in maxim o ora, sunt oriunde in Bucuresti, chiar daca vorbim de distante gen Pantelimon-Preciziei sau Ikea-Sun Plaza. A, si e Made In Romania. smile.gif
De cum am luat-o ma gandeam ca imi vor ceda pedalele de plastic, dar uite ca inca rezista. La fel nu mi-au placut schimbatoarele Revoshift, dar m-am obisnuit cu ele si nu ma mai deranjeaza.
In toamna imi facea o deosebita placere in diminetile de vineri sa vin pe ea la servici cale de 10 kilometri si sa fiu cel mai in forma dintre toti colegii. De-abia astept sa se incalzeasca afara si sa se usuce, ca sa pot sa repet manevra, daca se poate in fiecare zi, intrucat cred ca as putea renunta la pantalonii la dunga fara sa-si dea cineva seama, oricum nu lucrez cu clientii.
Am iesit cu ea si cand a dat zapada. De unde imi faceam griji ca voi cadea in 2 metri, m-am trezit ca am facut 35 de km pe ea, multi dintre ei pe zapada si cu peste 20 km/h. Ca frana nu prea avea, partea a doua. Daca esti echipat ca de schi, nu simti frigul, chiar daca afara sunt sub 0 grade.
Pe 6 aprilie o asteapta Garboavele XCS, sper sa nu mai fie marea noroiala care a fost acum 2 ani, ce mi-a dat o durere de genunchi ce m-a facut sa abandonez dupa 12 km. Mai apoi, Marea Evadare. Dupa ce se incalzeste, urmeaza suitul de sambata dimineata in traditionalul Regio 3001, coborat pe Valea Prahovei si cautat ceva trasee pentru bicicleta. Sa vedem daca va rezista la toate acestea. happy.gif
Pun si 2 poze cu impricinata, din timpul iesirii prin nameti, prin IOR si prin Herastrau.
Capture.PNG ( Size: 299.22k ) Number of downloads: 243
Capture1.PNG ( Size: 368.88k ) Number of downloads: 255


This post has been edited by Laurentziu83: 25 Feb 2013, 22:23


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 25 Feb 2013, 22:28
Post #222


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Asta a fost varianta 1 de adaptor, inainte de a avea discurile si butucii montati ca sa-mi pot face masuratori exacte. Ca atare pozitia nu e corecta. Dar asta a fost ideea.

http://imageshack.us/photo/my-images/62/adaptordisc.jpg/

<span class='edit'>25 Feb 2013, 22:37:</span>
Tot prin dilema ta cu upgrade=ul am trecut si eu. Crede-ma, Bratele alea de la V-uri sunt praf. Incearca niste DEORE si vezi atunci nebunie. Eu rotile le centram cam o dta la 2 sapt, in special spatele. Sabotii Acor au fost f buni. Dar spatele orice-ii faceam frana prost si la cea mai mica descentrare scartaia ca drk. Imediat dupa achizitie am schimabt cablurile de frana. Ala de pe spate s-a intins in mai putin de 500km. Iar jantele MACH1 stock or fi ele bune, daca ai 60-70 kg. La 100 ale mele le descentram 1-2.

Am gasit oferta buna pt jante, care au venit gata echipate, in special cu caseta deore de 9 vit, si de aici a plecat upgrade-ul. Caseta anecesitat alt deraior si lant, care a necesitat alte manete, etc. Si gasind si kitul de discuri a fost perfect. V-urile reglate bine franau f bine, dar pe apa canci iar la strambat rotile dezastru. D_aia am trecut pe discuri. E ceva mai bine acum si-s mai eficiente. PLUS, nu mai aduni noroi si crangi la V-uri. La isirile de iarna, acu, cu cine am fost si avea V-uri, dupa cateva balti in padure de sub ghaeata formata in sleauri, au inghetat complet si n-a mai avut frane deloc. Eu cu discuri n-am avut nici o jena!

ps: oate ne intalnim la o tura

This post has been edited by tzepesch: 25 Feb 2013, 22:40


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon - B-xx-xxx 1982 - 1310 - 4VIT.
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Feb 2013, 23:06
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu nu mai vreau sa bag bani deoarece sunt constient ca intr-o zi am sa vreau ceva mai bun, prin urmare voi fi nevoit sa o vand pe actuala. In conditiile in care noua a costat 800 de lei, nu vreau sa stiu cat as obtine pe ea la SH, prin urmare mi-ar parea rau. Marakas-ul l-am luat cu 1900 si l-am dat cu 1000, asa ca...
Am uitat sa precizez la a mea ca i-am schimbat axul spate cu unul cu quick-release, obligatoriu ca sa nu mai car cheia de 15 cu mine.

Iesim la o tura daca e, doar sa se mai usuce putin.Temperatura nu e o problema, oricum nu vor mai fi de-alde -15 grade ca sa fie o problema.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 26 Feb 2013, 01:57
Post #224


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Ieseam si la o -10 afara lejer, blindat bine si cu o cinzeaca de palinca inainte, antigel curat. Mergeam ca uns prin vifor, temerar.

26 Feb 2013, 10:46:
Uitandu-ma pe net la alte biciclete noi, in jur de 2000 lei, ca echipare am reusit sa o duc peste astea. Multe au inca Acera si Altus, generatii vechi de angrenaje, ale mele fiind ultima generatie de alivio, care de fapt este generatia precedenta de Deore, rebranduita.

Sufar insa, inca, la angrenajul pedalier. N-am apucat sa-l schimb.

This post has been edited by tzepesch: 26 Feb 2013, 10:46


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon - B-xx-xxx 1982 - 1310 - 4VIT.
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Mar 2013, 23:28
Post #225


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Turtita umflata de prin lada adunata 04.gif
Adicatelea am strans piese de prin balcon si le-am pus pe un cadru de ciclocros.
A iesit o struto-camila in stilu-mi caracteristic 04.gif

IMG_20130320_164820.jpg
IMG_20130320_164835.jpg

This post has been edited by vis-a-vis: 21 Mar 2013, 23:31


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 22 Mar 2013, 09:32
Post #226


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Sa-nteleg ca de acum te bagi si pe asfalt la "cursa lunga"? biggrin.gif
A iesit misto.


--------------------
Ex Dacia SuperNova - -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aa_llin
post 22 Mar 2013, 21:33
Post #227


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 5 December 12




Hello !
Interesant topicul, asa mai vedem si noi cu ce se mai da unu altul smile.gif


This post has been edited by aa_llin: 23 Mar 2013, 00:14


--------------------
Renault Laguna 2.0 dCi Grandtour Dynamique aut.
Cube AMS 130 SLT 2012
Dopo ogni salita c’è sempre una discesa !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aa_llin
post 23 Mar 2013, 00:52
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 5 December 12




HAHA!!! Ce amintiri frumoase cu pegasul ! Si acum am cicatricile biggrin.gif biggrin.gif .

Dar acum m-a apucat iarasi de biciclit, de 3 ani mai precis. Am inceput cu o Olympia front, cumparata de la o cunostinta. O super bicicleta, avea grup XTR, roti mavic crossride, cantarea 9,5kg, insa avea o varsta si gambele mele prinsesera experienta. Asa ca m-am hotarat sa imi iau bicicleta noua.
Ce-i drept mi-a luat ceva timp pana sa ma hotarasc ce sa cumpar dar in final am ales o CUBE AMS 130 SLT luata in mai 2012.
O sa scriu aici cateva caracteristici fara sa va plictisesc prea mult :

Furca: Fox Factory 32 Talas FIT RLC 110/130/150mm
Amortizor: Fox Factory Float RP23 BV XV
Angrenaj: Shimano Deore XT FC-M780 Hollowtech II 42x32x24T
Schimbator fata: Shimano Deore XT FD-M781, Down Swing, 34.9mm
Schimbator spate: Shimano Deore XT RD-M780 Shadow 10-speed
Manete schimbator:Shimano Deore XT SL-M780 Rapidfire-Plus, 10-speed
Frane: Shimano Deore XT K-M7851 hydr. Discbrake 180/180mm
Sa: Selle Italia X1
Roti: Easton Haven
Gume: Schwalbe Nobby Nic Kevlar Triple Compound 2.25
Greutate. 12.2kg

Cam atat !
Va salut si spor la pedalat !!!

This post has been edited by aa_llin: 23 Mar 2013, 00:55

Attached thumbnail(s)
0.jpg ( Size: 830.7k ) Number of downloads: 111
1.jpg ( Size: 325.54k ) Number of downloads: 76
2.jpg ( Size: 241.35k ) Number of downloads: 73
3.jpg ( Size: 297.23k ) Number of downloads: 83
4.jpg ( Size: 182.72k ) Number of downloads: 88
5.jpg ( Size: 298.93k ) Number of downloads: 84
6.jpg ( Size: 162.54k ) Number of downloads: 67
7.jpg ( Size: 155.29k ) Number of downloads: 62
20120708_154715a.jpg ( Size: 1014.78k ) Number of downloads: 79
20120708_155947a.jpg ( Size: 882.6k ) Number of downloads: 89


--------------------
Renault Laguna 2.0 dCi Grandtour Dynamique aut.
Cube AMS 130 SLT 2012
Dopo ogni salita c’è sempre una discesa !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 24 Mar 2013, 22:25
Post #229


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




New shit ...

IMG_2468.JPG ( Size: 223.5k ) Number of downloads: 231

Am dat jos rahaturile alea de reflectorizante de pe roti ca se balanganeau aiurea ... in rest .. asta e.

This post has been edited by Liviu: 24 Mar 2013, 22:27


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 25 Mar 2013, 19:34
Post #230


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Cat a fost halatu, Liviu? 899 epuroi, ca si pe decathlon.fr?

This post has been edited by Bulldog: 25 Mar 2013, 19:35


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 25 Mar 2013, 19:45
Post #231


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




foarte frumoase

This post has been edited by mumus: 25 Mar 2013, 19:57


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Mar 2013, 20:00
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@Liviu: aparatori de noroi nu-i pui? Stiu ca acolo ploua cam des, asa...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 25 Mar 2013, 20:11
Post #233


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(Bulldog @ 25 Mar 2013, 19:34)
Cat a fost halatu, Liviu? 899 epuroi, ca si pe decathlon.fr?
*



Aici era 900 euro acum o luna (cand am vazut-o prima data) ... acum insa, fiind cica sezon de biciclete, au mai pus capac inca 120 euro (echivalent) ... deci cca 1020 am dat pe ea ... cam nasol dar asta e ... acum am luat-o.

QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Mar 2013, 20:00)
@Liviu: aparatori de noroi nu-i pui? Stiu ca acolo ploua cam des, asa...
*



Am comandat azi un set de aparatori din UK. Astept sa mi se livreze ... oricum, fiind pastele aici weekendul care urmeaza cred ca am sa le primesc de abia saptamana viitoare: http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/FSCRUD...rd_pair___black


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Mar 2013, 20:46
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Sa o folosesti cu placere !

Cu franele cum sta? Am avut o bicicleta cu franele asemanatoare si n-am fost prea multumit, mai bune mi se par V-brake-urile. Acum banuiesc ca n-o fi varianta entry-level, dar...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 25 Mar 2013, 20:53
Post #235


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Ce pot sa spun .. momentan blochez usor spatele daca strang brusc maneta ... iar pe fata am reusit sa fac un stoppie la pe la cca 15Km/h ... dar destul de greu ... si i-am dat drumul imediat ca sa nu ma duc in cap ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 25 Mar 2013, 21:12
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




Liviu, da de ce nu ai luta-o pe cea de acasa?

sa inteleg ca si meganu e pa....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 25 Mar 2013, 21:46
Post #237


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Meganul nu e pa, meganul e in service pentru ultimile reparatii smile.gif
Cea de acasa a fost doar cu vorbele ... nimic concret. Rar te intalnesti cu situatia sa umbli cu cardul im mana, dispus sa platesti 1000euro pe o bicla si nimeni sa nu aiba asa ceva.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 26 Mar 2013, 00:03
Post #238


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Liviu @ 25 Mar 2013, 20:11)
... deci cca 1020 am dat pe ea ... cam nasol dar asta e ...
*


Nu e neaparat nasol, cu majoritatea piseselor 105, cred ca e mai bine echipata decat alte marci.
Iar cu franele, daca reusesti sa le reglezi, tin ok cu niste saboti mai rasariti. Daca nu, mini-v, ca ma gandesc ca nu mergi prin noroaie ca la competitiile de ciclocross sa beneficiezi de clearance-ul mare oferit de canti.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 26 Mar 2013, 19:18
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




@Liviu: 105 sunt preferatele mele. vad eu aiurea sau ai biopace? foarte fain agregatul!


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 26 Mar 2013, 20:35
Post #240


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(vic24 @ 26 Mar 2013, 19:18)
@Liviu: 105 sunt preferatele mele. vad eu aiurea sau ai biopace? foarte fain agregatul!
*



Nu, nu sunt biopace .. as fi vrut eu dar stii cum e : pasarea malai viseaza smile.gif

Uite inca niste poze, mai de detaliu ...

This post has been edited by Liviu: 26 Mar 2013, 20:43

Attached thumbnail(s)
IMG_2469.JPG ( Size: 247.47k ) Number of downloads: 121
IMG_2470.JPG ( Size: 218.12k ) Number of downloads: 105
IMG_2471.JPG ( Size: 204.65k ) Number of downloads: 125
IMG_2472.JPG ( Size: 163.27k ) Number of downloads: 105
IMG_2473.JPG ( Size: 202.5k ) Number of downloads: 89
IMG_2474.JPG ( Size: 168.08k ) Number of downloads: 87
IMG_2477.JPG ( Size: 199.3k ) Number of downloads: 90


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 19:50
Dacia