motorul trage greu dupa folosire de aditivi
![]() ![]() ![]() |
motorul trage greu dupa folosire de aditivi
cristi123 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 August 08 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
1.9dci 120cp 2002 Privilege
|
|||
auraslag |
![]()
Post
#2
|
![]() Lagunista :) Group: Members Posts: 212 Joined: 21 March 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Am patit si eu asta, de vreun an, am alimentat de la OMV pe Calea Turzii , am pus aditiv, si pana in deal abia am urcat cu viteza I-a. Am continuat drumul, mergand incet, cu avariile, avand si mesajul INJECTION A CONTROLER aprins, dar pe parcurs, si-a revenit.
De o saptamana am mai patit la fel, pe autostrada Transilvania. Am ajuns cu greu la Cluj, mi s-a aprins si martorul de motor in bord si inca o eroare, cu ANTIPOLLUTION... dupa 2 zile si-a revenit singura! Eu zic sa te duci linistit la Mures, eventual intra la Xedex sa-ti faca un test, sau chiar la Lion Victoria, in Corunca, cei de la Renault Mures is ok. |
--------------------
Renault
Laguna II facelift
2005, 1.9 dci, 110 cp Authentique Exista oameni inteligenti si oameni puternici. Oamenii puternici nu-si iau Renault (Laguna).
|
|
cristi123 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 August 08 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
multumesc frumos! Am ajuns la tg mures. Am sa merg azi dupa masa sa fac un test ceva...din cate vad maine sunt tot in ms cu problema asta. nu stii cumva cat costa un test de care spui? Iar la reprezentanta pot sa-mi faca un test? Raspunsul tau este mai mult decat valoros..Am avut si eu injection fasult tot drumul...cu pierderi de putere pe alocuri..Nasol.. oare trebuie golit tot rezervorul de motorina? (pacat de cei 340 de ron iui) |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9dci 120cp 2002 Privilege
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Ce cantitate de aditiv ai pus?Vezi sa nu cumva sa fi "prajit" un pic supapele..Fa-ti testul injectoarelor si revin-o cu impresii.Mult succes!
|
--------------------
Renault
Laguna
- CT-07-MEV
2003 Lux Privillege
|
|
cristi123 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 August 08 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
Din pacate nu stiu cat era pe recipient....cred ca vreo 3-400 ml.. |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9dci 120cp 2002 Privilege
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
1) producatorul nu recomanda folosirea nici unui fel de aditiv nici in motor si nici in ulei, si stiu destul cazuri de oameni patiti cu astfel de produse minune
2) un flacon din ala de 3-400 ml se pune la 2 plinuri parca..... cel putin asa tin minte de pe un prospect citit 3) poate sa nu fie decat o coincidenta si sa ai EGR infundat sau vreun injector cu figuri... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#7
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
astfel de aditivi nu sunt recomandati deloc - un prieten mi-a spus ca a avut doua situatii 1- a pus si apoi i-a mers mult mai bine masina si al 2-lea caz si ultimul cand i-a distrus injectoarele
![]() |
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
auraslag |
![]()
Post
#8
|
![]() Lagunista :) Group: Members Posts: 212 Joined: 21 March 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Du-te la Xedex, pe Gh Doja, pe partea dreapta cum iesi din oras, peste drum de China Centre. Au deschis pana la 5.
Suna-l pe Mihai, sa vezi daca au loc azi - 0744238443. Un test e cam 50 ron. Si motorina din rezervor... da-o la dusmani ![]() This post has been edited by auraslag: 9 Jun 2010, 14:54 |
--------------------
Renault
Laguna II facelift
2005, 1.9 dci, 110 cp Authentique Exista oameni inteligenti si oameni puternici. Oamenii puternici nu-si iau Renault (Laguna).
|
|
balanel |
![]()
Post
#9
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Eu cred ca aveai multe depuneri prin motor, aditivul a inceput sa le dizolve, si de aceea simptomele.
Aditivii de carburant sunt foarte buni in Ro, avand in vedere calitatea carburantilor si conditiile de trafic. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
cristi123 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 August 08 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
Am fost la xedex in urma sugestiilor voastre si au facut o diagnoza computerizata (70 ron) si a reiesit ca problema e de la debitmetru de aer. huh? Se pare ca e o concidenta ciudata....au zis ca nu e de la injectoare...dar au sa mai faca maine teste dupa ce schimba piesa. Din pacate nu au piesa pe stoc asa ca sunt blocat in tg mures pana maine. Au zis ca au mai multe variante (1200,900,400 ron). O sa inlocuiasca maine dimineata piesa si sa vedem daca se potriveste. au zis sa nu circul asa la drum lung ca se distrug altele...asa ca sperante pe maine. va multumesc pt ajutor!!!! 9 Jun 2010, 17:42: Ps. Piesa care sper sa se potriveasca ii cea de 400 ron. This post has been edited by cristi123: 9 Jun 2010, 17:42 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9dci 120cp 2002 Privilege
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
Scoate mufa de la debimetru si vezi daca trage motorul bine
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
adi_ar |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu stiu ce efecte poate avea in ansamblu insa eu am folosit acelasi tip de aditiv (si altii mai buni, se pare), inainte de schimbarea tamponului, in speranta atenuarii vibratiilor.
Observatia lui cz98czh este corecta! Un flacon din acela se pune la 2 plinuri (de fapt scria pe 1 flacon la 120l motorina), de preferat inainte de a face plinul. In cazul meu efectul a fost favorabil, spectaculos, as putea spune, pentru o perioada. Dupa aceea, am mai folosit aditiv la ~5 plinuri si deocamdata am ramas cu senzatia ca ceva favorabil se intampla acolo. Efectul, insa, nu mai este la fel de spectaculos ca prima oara. Oarecum in legatura, mecanicul cu care am discutat problema mi-a spus ca la motoarele de de 1,5, ca al meu, este foarte importanta inlocuirea filtrului de aer la schimbul de ulei, in special in Romania, cu explicatia ca pe la noi se imbacseste (cu praf) mai rapid iar suprafata relativ redusa pe care o are favorizeaza un "cerc vicios" care sfarseste prin "inecarea" motorul cu reziduuri nearse, fum etc. El spunea ca folosirea motorinei de calitate superioara si a aditivilor in a doua parte de viata a filtrului de aer "mai curata pe acolo, nu are ce sa strice, chiar daca nu face minuni". |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
mariusa10 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 18 December 07 ![]() |
Faci 5-6 km in stil foarte sportiv adica schimbare viteza la 4400 turatii multe accelerari.Chiar daca scoate fum nu baga in seama .Dupa ce ai facut asta nu opri motorul imediat lasa-l la relanti 2-3 minute.Daca motorul nu are putere simti ca nu trage deloc insista pina treci de 3000 turatii in sarcina nu pe loc.
Am patit treaba asta acum 2 ani nu mai puteam depasii 40km\h si scotea un fum...Pina la urma am ajuns la tester si culmea nu au gasit nimic . Am plecat la Renault Baia-Mare la 70km de Satu-Mare cu max 60km/h.Acolo dupa 2 minute mi-au spus ca tot necazul era de la acumulatorul masinii care la gropi denivelari avea o mica intrerupere si calculatorul masinii memoreaza lipsa curentului in plina sarcina.Au spus sa schimb acolo acumulatorul dar nu am vrut pentru ca acumulatorul era in garantie il cumparasem de 6 zile deci l-am cumparat defect.Sa fiu sincer nu am crezut ce au spus cei de acolo.Pina la urma au avut dreptate am schimbat bateria si totul a fost ok. Idea este ca cei de la Renault mi-au zis ca la intoarcerea acasa sa fac ceea ce am scris mai sus ca dupa citiva km de mers turat calculatorul se va reseta singur si asa a fost.Cind am avut necazul pe bord scria 'defailance......' Aditivul pus probabil a dislocat mizerie si a ajuns undeva unde e suficient sa trimita o eroare la calculator pentru o fractiune de secunda si gata trebuie resetat calculatorul sau cum mi-au spus mie cu turatia si isi revine. ![]() This post has been edited by mariusa10: 9 Jun 2010, 21:38 |
--------------------
laguna II
1,9dci
2003 privilege “Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen |
|
rino |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
renodood |
![]()
Post
#15
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
ardelut |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Wynns's produce mai multe tipuri de aditivi pentru diesel , cel recomandat la motoarele common rail fiind High pressure . Asigura-te ca asta-i cel pe care l-ai folosit si verifica si filtrul de motorina , e posibil sa fi dizlocat mizerie din rezervor sau de pe traseu si sa-l fi infundat .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- MS 07 NAT
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
|
|
tibirk |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
mariusa10 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 18 December 07 ![]() |
Eu asa cred ca poti sa-ti dai seama daca e turbina dupa culoarea fumului si atunci nu mai faci treaba aia.
Asa arata turbo varza. Daca fumul este negru atunci poti sa faci treaba aia. This post has been edited by mariusa10: 10 Jun 2010, 15:20 |
--------------------
laguna II
1,9dci
2003 privilege “Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen |
|
Fubiansky |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Cum mai avea curaj asta sa porneasca motorul
![]() Mie cand mi-a cazut turbina imi scotea fum negru nu albastru gri etc. Cand au demontat-o avea un joc la ax de te durea capul si cu toate aste nu mi-a mancat uleiul....nici macar un gram si am facut 5000 Km cu ea asa. Toti imi spuneau schimba EGR, TRS, injectoare etc, fiecare mecanic cu o alta parere. Singurul lucru era ca nu tragea deloc masina era ca un diesel fara turbo. Se pare ca nicio masina nu are aceleasi simptome This post has been edited by Fubiansky: 10 Jun 2010, 20:05 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
ai avut noroc....
![]() scuze de off topic |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
andu911 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
n-are ce sa strice aditivul ala... contine in mare parte kerosen...
Dar nici nu face nimic spectaculos... Nu te gandi ca o sa cureti ceva cu 300ml de kerosen combinat cu 70 de litri de motorina... Si chiar daca ar strica ceva... nu ajungi in stadiul sa nu mai traga motorul... In ulei sa nu bagi aditivi...acolo poti avea probleme mari... In rezervor bagi degeaba... |
--------------------
-
-
-
|
|
cristi123 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 August 08 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
mersi tuturor de raspuns, am venit acasa pana la urma pentru ca nu am avut unde sa raman si trebuia sa ma astept dupa piesa.
Turbina m-a lasat anul trecut in Octombrie, a luat-o pe ulei, m-am speriat ca naiba....au sarit toti din masina...am oprit-o dupa 30 de secunde (a tras cineva borna de la baterie), dar atunci scotea fum alb nu negru! Deci turbina a fost reconditionata in octombrie de cineva din Cluj cu un kit, dar m-a anuntat atunci ca e ca la loterie si s-ar putea sa cedeze oricand.. Cand eram in Mures mi-a zis un mecanic prin telefon sa fac un test sa vad daca nu cumva am pus benzina in loc de motorina (dar testul a picat, deci am pus bine motorina): pe partea stanga langa filtrul de motorina exista un soi de para care atunci cand e apasata ajuta sa scoateti pe tur motorina (inainte se decupleaza mufa de la Out, si se pune un paharel). am turnat din paharel putin pe jos si i-am dat foc si nu a ars, deci nu ii benzina. Am venit tare greu acasa cu 40-60 km, si nu urca peste 2000 de ture si lasa un fum zici am luat foc, am speriat putin oamenii pe drum. Am vorbit cu alt mecanic sa vada Luni daca totusi joaca axul de la turbina, si daca nu, se schimba debitmetru...daca nu e de la el atunci voi da banii pe ceva de care nu am nevoie..dar nu vad alta solutie. Oricum prefer sa fiu acasa ca nu iau decizii pripite. 11 Jun 2010, 13:00: QUOTE(renodood @ 9 Jun 2010, 21:12) Pai la cat ii acuma motorina daca pui 50 si ceva de litri cred ca acolo ajungi, mai ales ca subsemnatul a zis sa puna OMV Diesel premium sau cum ii zice la aia mai scumpa ca sa faca reactie buna cu aditivul ![]() Oricum in talon scrie ca are 70 de l rezervorul... ![]() 11 Jun 2010, 13:04: @ariusa10 Mi-e greu sa ajung la 2200 de ture...nu cred ca ajung la 4400 si mai ales cum reactioneaza, sa nu stric ceva mai tare!...insa cred ca dupa 250 de km de mers cu ea de la alimentare avea timp sa-si revina mai ales ca la dealuri am cam turat-o sa ajung in varf! Totusi parca a avut reprize in care parca mergea mai bine...dar pica apoi iar.. This post has been edited by cristi123: 11 Jun 2010, 13:04 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9dci 120cp 2002 Privilege
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Exact asta am patit si eu inainte sa-mi schimb turbina.
Ia zi, cand pleci de pe loc nu-i asa ca muncesti din greu cu pedalele? Si fum scoate negru negru si tot mai mult in timp ce creste turatia? La mine axul a avut joc atat de mare incat s-a blocat si nu se mai rotea, practic de aceea nu se tura si nu tragea ca nu mai avera aer pe admisie dar si evacuarea gazelor nu se facea corespunzator. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
cristi123 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 August 08 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
QUOTE(Fubiansky @ 11 Jun 2010, 13:11) Exact asta am patit si eu inainte sa-mi schimb turbina. Ia zi, cand pleci de pe loc nu-i asa ca muncesti din greu cu pedalele? Si fum scoate negru negru si tot mai mult in timp ce creste turatia? La mine axul a avut joc atat de mare incat s-a blocat si nu se mai rotea, practic de aceea nu se tura si nu tragea ca nu mai avera aer pe admisie dar si evacuarea gazelor nu se facea corespunzator. Este extrem de obositor sa o conduci!! Fumul e foarte dens la inceput cand o pornesc, iar apoi sunt nori de negreala dupa mine... |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9dci 120cp 2002 Privilege
|
|
tibirk |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 11 Jun 2010, 01:12) n-are ce sa strice aditivul ala... contine in mare parte kerosen... Dar nici nu face nimic spectaculos... Nu te gandi ca o sa cureti ceva cu 300ml de kerosen combinat cu 70 de litri de motorina... Si chiar daca ar strica ceva... nu ajungi in stadiul sa nu mai traga motorul... In ulei sa nu bagi aditivi...acolo poti avea probleme mari... In rezervor bagi degeaba... Nu cunosc nimic despre aditivi dar daca este asa cum spui, inseamna ca nu face decat sa mareasca cifra octanica a combustibilului folosit. In acest caz, autoaprinderea se va face la presiuni mai mici. Cu cat cifra octanica e mai mare cu atat se face autoaprinderea la presiuni mai mici si necontrolat (detonatie). In cazul de fata cu 300 de ml nu se poate vorbi despre detonatie dar intrebarea este: in ce fel ar ajuta motorul faptul ca scade rezistenta la autoaprindere? Nu cumva este o chestie pur comerciala? Nu cumva multi oameni neatenti, nestiutori sau prosti de-a binelea pot buli motoare folosind acesti aditivi in cantitati prea mari? This post has been edited by tibirk: 11 Jun 2010, 14:26 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cristi... nu am auzit lucruri foarte bune despre cel din Cluj care reconditioneaza turbo.... si oricum la 450-500 euro cat cred ca ti-a luat... mai puneai ceva si luai una noua....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
andu911 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(tibirk @ 11 Jun 2010, 14:16) Nu cunosc nimic despre aditivi dar daca este asa cum spui, inseamna ca nu face decat sa mareasca cifra octanica a combustibilului folosit. In acest caz, autoaprinderea se va face la presiuni mai mici. Cu cat cifra octanica e mai mare cu atat se face autoaprinderea la presiuni mai mici si necontrolat (detonatie). In cazul de fata cu 300 de ml nu se poate vorbi despre detonatie dar intrebarea este: daca scade rezistenta la autoaprindere, cu ce ajuta motoru'? La diesel e cifra cetanica... exprima gradul de autoaprindere a motorinei. Cu aditivi, aceasta cifra creste... rezulta un consum mai mic, un mers mai lin al motorului. |
--------------------
-
-
-
|
|
tibirk |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
Cifra cetanica....cititesc pe undeva ca "O cifră cetanică mai mare înseamnă o autoaprindere mai rapidă".
La motoarele moderne se merge pe principiul autoaprinderii la presiuni cat mai mari. Asta presupune o autoaprindere intarziata. In acest fel motorul diesel a ajuns sa fie mai performant. Cu toate ca vin presiuni din partea celor de la mediu.....s-ar fi ajuns de la CC 38 in anul 1995 la CC46 in 2008 Zic si io doar niste presupuneri.... This post has been edited by tibirk: 11 Jun 2010, 14:52 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
andu911 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Presiunea mare inseamna o autoaprindere mai usoara. Compresie mai mare, temperatura aerului creste.
Din cauza asta, motoarele moderne, pornesc mai usor... chiar fara bujii. This post has been edited by andu911: 11 Jun 2010, 15:08 |
--------------------
-
-
-
|
|
tibirk |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
pai bujiile de incandescenta nu fac decat sa incalzeasca camera de ardere? eu asa stiam....folosesc numai iarna ca in rest nu au nici un efect....
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 22:35 |