Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

motorul trage greu dupa folosire de aditivi

mariusa10
post 11 Jun 2010, 15:46
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




cristi123

Exact ca si in cazul meu cei de Satu-Mare (nu de la Renault ca atunci nu era) au spus dupa ce au pus testerul ca 99% este debimetrul si au vrut sa-l si comande cind am auzit ca pretul era de1200 lei am preferat sa merg la Renault Baia-Mare sa vad care este treaba si bine am facut ca pina la urma sa rezolvat cu 50 lei cit a costat testul.Iti dai seama dadeam 1200lei si tot asa era , piesa odata montata la revedere bani plange.gif Piesa venea de la Timisoara.
Stiu ca foarte multi nu sunt de acord cu postarile mele de mai sus dar nu sunt inventiile mele sunt sfaturile celor de la Renault care in cazul meu au functionat...eu nici nu ma pricep la diesel inainte am avut numai benzina.
Cu problema asta am invatat ca daca ai probleme mari cu masina du-te la Renault macar pentru diagnostic daca nu o faci acolo din cauza preturilor.


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 11 Jun 2010, 15:54
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Pina la urma vad ca zici ca ai rezolvat pb, dar nu specifici ce a fost, cred ca asta e mai important


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 11 Jun 2010, 16:16
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




Postarea nr 13 a acestui topic.


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi123
post 14 Jun 2010, 03:20
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 13 August 08
From: CLUJ NAPOCA




QUOTE(mariusa10 @ 9 Jun 2010, 20:09)
Faci 5-6 km in stil foarte sportiv adica schimbare viteza la 4400 turatii multe accelerari.Chiar daca scoate fum nu baga in seama .Dupa ce ai facut asta nu opri motorul imediat lasa-l la relanti 2-3 minute.Daca motorul nu are putere simti ca nu trage deloc insista pina treci de 3000 turatii in sarcina nu pe loc.
Am patit treaba asta acum 2 ani nu mai puteam depasii 40km\h si scotea un fum...Pina la urma am ajuns la tester si culmea nu au gasit nimic . Am plecat la Renault Baia-Mare la 70km de Satu-Mare cu max 60km/h.Acolo dupa 2 minute mi-au spus ca tot necazul era de la acumulatorul masinii care la gropi denivelari avea o mica intrerupere si calculatorul masinii memoreaza lipsa curentului in plina sarcina.Au spus sa schimb acolo acumulatorul dar nu am vrut pentru ca acumulatorul era in garantie il cumparasem de 6 zile deci l-am cumparat defect.Sa fiu sincer nu am crezut ce au spus cei de acolo.Pina la urma au avut dreptate am schimbat bateria si totul a fost ok.
  Idea este ca cei de la Renault mi-au zis ca la intoarcerea acasa sa fac ceea ce am scris mai sus ca dupa citiva km de mers turat calculatorul se va reseta singur si asa a fost.Cind am avut necazul pe bord scria 'defailance......'
  Aditivul pus probabil a dislocat mizerie si a ajuns undeva unde e suficient sa trimita o eroare la calculator pentru o fractiune de secunda si gata trebuie resetat calculatorul sau cum mi-au spus mie cu turatia si isi revine. big_wheel.gif
*



salut,
Am crezut ca-i un soi de gluma povestea asta. Cu toate astea, azi dupa ce am lasat masina nemiscata o perioada de cand am fost la TG Mures, cand s-o pornesc bateria era moarta (oarecum similara povestea cu a ta). Asa ca am cumparat de o baterie de 75 A si am schimbat-o ca sa pot duce masina in service la omul catre trebuia sa verifice turbina, si sa schimbe debitmetru cum mi-a iesit pe testul computerizat. INSA pe drum spre service a inceput sa mearga normal, si din ce in ce mai bine pe masura ce ma apropiam de service (care e inspre feleac) deci am avut de urcat si am turat-o! Masina s-a comportat foarte bine, dar totusi am decis sa schimb filtru de motorina daca cumva sunt impuritati si pe acolo. Dupa schimbare am facut cateva ture, am mers spre huedin, iar masina s-a comportat foarte bine!! Scoate inca fum (nu asa dens ca inainte), insa merge super! Mai am inca 3 sferturi de rezervor cu aditiv...Dar acum asa merge parca nu s-ar fi intamplat nimic...si chinul ala de acu cateva zile...
S-ar parea ca intr-adevar acest aditiv a curatat injectoarele si sistemul de injectie, iar gunoaiele mie mi-au dat batai de cap. Nu vreau sa le laud, nici sa le laud, fiecare se pare ca le folosim pe barba proprie si cu oarece risc, dar pentru moment n-am mai avut acele caderi de putere ce le vedeam inainte de jumate secunda...nu vreau sa zic hop pana dupa ce mai folosesc masina o perioada.
Dar ma bucur ca cel putin deocamdata merge, si nu schimb debitmetru. Va multumesc tuturor de sfaturi!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 14 Jun 2010, 08:54
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




QUOTE(rino @ 9 Jun 2010, 21:24)
wacko.gif
*


victorie.gif
Fum o sa mai iasa pina se curata toata funinginea acumulata in perioada cu probleme.

This post has been edited by mariusa10: 14 Jun 2010, 09:00


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 11:19
Dacia