Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Montare Strut Bar Megane 1, Bara de rigidizare confectionata in garaj

aurelul8
post 26 May 2010, 14:44
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Bine, am vazut bara dar in mod sigur se putea face mai bine. Ca prim pas este ok si asa, ma gandesc ca o vei reface pentru a simti diferenta.
strut_brace.jpg ( Size: 29.91k ) Number of downloads: 934

Ceva de genul asta am gasit la Auto Mond Focsani si era cotata la 200 Ron.
Zic ca arata fain.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 26 May 2010, 15:35
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Acesta este modelul "corect". Am comandat si eu flanse ca cele din imagine si surub ca vreau reglabila ca sa o pot intinde inainte sa o pun pe roti, altfel nu e eficienta. Merci pentru poza ca nu gasisem pentru Megane.

This post has been edited by arazvan2002: 26 May 2010, 16:46


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 26 May 2010, 17:50
Post #33


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Na... pe cand voiam si eu ami construi o bara deja nu mai stiu ce sa fac ... blink.gif
Deci care e ce-a mai buna sa nu tot fac in fiecare luna cate-o bara si iar s-o schimb, biggrin.gif
deocamdata pe loc repaus.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 26 May 2010, 22:16
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Pai..., daca vrei sa iti "construiesti" (confectionezi), o bara de rigidizare inca din enunt iti alegi modelul in functie de posibilitati/abilitati de prelucrare/pretentii/materiale. Am inceput topicul asta pentru ca m-am hotarat sa fac bara asta cat mai aproapre de cea din poza. Pe masura ce ma pregateam de "productie" am vazut ca era destul de greu sa realizez flansele (normal trebuie prelucrate pe freza), am facut short-cut si am produs bridele in locul flanselor. In definitiv este o improvizatie, exact asa cum spune in titlu si fara drept de apel, modelul original este de preferat, eventual cel cu reglaj (surub cu filet stanga/dreapta+piulite de contra strangere). Daca mai adaugam si calitatea materialelor, finisaje, culoarea rosie... cred ca asta spune tot.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 26 May 2010, 22:41
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Daca vrei o bara care sa si aiba eficienta dorita, fa una ca aceasta ultima dar pune undeva pe ea un surub cu care sa ii departezi captele dupa ce ai prins-o de amortizoare astfel incat ele sa fie deja in pozitia normala si sa nu se poata apropia nici un pic. Fara surub cred ca e mult mai greu. Si trebuie montat cu masina saltata.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 27 May 2010, 21:58
Post #36


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Bara rosie se pare ca face toti banii. Acum sunt plecat din tara, dar luni o sa ma interesez de ea. Pana atunci, va rog sa dati p.m. cu detalii de contact. Merci.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 31 May 2010, 22:07
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Detalii de contact pentru bara rosie (de unde o poti cumpara)?


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 8 Jun 2010, 10:24
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




@ arazvan2002
Am suspendat masina si am modificat bara in asa fel incat sa fie in tensiune, urmand ca lasata pe roti sa functioneze mai bine. Rezultat: o mai buna rigidizare!
@ all
Exact dupa ce am facut bara am primit flansele comandate si am zis ca e mai bine sa le arat, daca sunt doritori va rog PM. Sunt facute dupa sablon de carton, din tabla de 5 mm, taiate pe laser, nu sunt gaurite.
P6080282.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 944



--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 8 Jun 2010, 21:12
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Am facut si eu azi bara reglabila. Poze mai jos. Este inca in versiune beta. saptamana viitoare o sa i mai modific.

Attached thumbnail(s)
IMG00026_20100608_1733.jpg ( Size: 326.13k ) Number of downloads: 864
IMG00027_20100608_1827.jpg ( Size: 324.43k ) Number of downloads: 869


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 8 Jun 2010, 21:15
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




de abia astept sa o vad vineri, daca vii la intalnire...sa discutam mai multe


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 8 Jun 2010, 21:21
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




In principiu cred ca vin la intalnire. scuze pt off-topic

This post has been edited by arazvan2002: 8 Jun 2010, 21:21


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 9 Jun 2010, 07:21
Post #42


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Razvane, banuiesc ca bara nu e plina dar are grosime in "perete". Din punct de vedere tehnic e foarte buna. Imi place reglajul, e mai buna decat cea rosie.

This post has been edited by Dodone: 9 Jun 2010, 07:22


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Jun 2010, 07:27
Post #43


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cam subtirica daca e teava si nu bara.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 9 Jun 2010, 09:43
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Teava are aproximativ 2.5-3mm in carne. O sa fac alte piulite(cele sudate de teava) pentru ca cele actuale sunt subtiri, niste piulite normale si permit miscarea surubului. De asta am zis ca este versiune beta:) .Teava a fost destul de greu de indoit Am vazut eu de la OMP o bara si era cu siguranta mult mai subtire in carne, chiar daca e mai mare in diametru. Dupa ce o sa montez alte piulite, chiar o sa fie foarte rigida. Sa vad ce materiale mai gasesc acasa saptamana viitoare cand o sa merg din nou.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 9 Jun 2010, 19:54
Post #45


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




e interesanta aceasta bara. dar de ce oare nu au mai montat-0 producatorii?
daca se desface cuplajul acela dintre cele 2 bucati in timpul unei solicitari mari cred ca apare un soc-si asta poate avea loc in curbe<asa ca trebuie eliminat orice risc din aceasta categorie.
indoirea -bara sau teava-se poate face la o presa hidraulica cu bacuri dupa diametrul ei, fara deformari.
am vazut saptamana trecuta si eu una speciala pentru asa ceva la niste oameni de la un atelier.aveau mai multe forme dupa dimensiunea tevii.

This post has been edited by playeroooo2000: 9 Jun 2010, 20:01


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km - Y944 GHC 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bsd_dex
post 20 Jun 2010, 14:24
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 19 March 09
From: Salaj




Salutare!

vazand cele de mai sus m-am hotarat sa-mi fac si eu una!

am cautat materiale, am facut cateva masuratori, m-am apucat de treaba si a iesit urmatoare bara:

P200610_12.40.JPG ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 796
, P200610_12.40_02_.JPG ( Size: 956.92k ) Number of downloads: 361
, P200610_12.41.JPG ( Size: 971.34k ) Number of downloads: 334




astept parerile si comentariile voastre!


--------------------
Renault Megane - SJ 18 DEX 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 Jun 2010, 14:27
Post #47


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




radmasa.gif alta cutie de vopsea n-aveai?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bsd_dex
post 20 Jun 2010, 14:33
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 19 March 09
From: Salaj




in poza culoarea pare un pic spre roz dar in realitate ea este rosie! (negru nu am vrut eu)


--------------------
Renault Megane - SJ 18 DEX 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 20 Jun 2010, 17:44
Post #49


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Flansele de la bara nu sunt prea subtiri ?

This post has been edited by Dodone: 20 Jun 2010, 22:21


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 20 Jun 2010, 17:58
Post #50


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Reusita, bsd_dex, acum nu stiu cat de eficienta este.
Mai ramane intrebarea lui playeroooo2000: "de ce oare nu au mai montat-o producatorii?"


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 20 Jun 2010, 18:06
Post #51


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




QUOTE(Georginho @ 20 Jun 2010, 17:58)
Reusita, bsd_dex, acum nu stiu cat de eficienta este.
Mai ramane intrebarea lui playeroooo2000: "de ce oare nu au mai montat-o producatorii?"
*


Blocul motor integral din aluminiu nu a fost montat de producator dar totusi ofera performante sporite...
Traducere libera: nu gasesti chestii in plus pe masina nu pentru ca nu au rost si efect ci pentru ca au un pret. Megane nu e luxury sau sportiv, e masina la ieftineala.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 20 Jun 2010, 22:07
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Ce parere aveti, e mai bine ca bara transversala sa fie sudata (ca a colegului bsd_dex) de flanse sau sa fie mobila cu bucsa si surub (cum am facut eu)?

This post has been edited by arazvan2002: 20 Jun 2010, 22:07


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 20 Jun 2010, 22:25
Post #53


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Din ce am vazut eu pe net, erau flanse surub si bucsa, ca in poza lui aurelul8. Am uitat de acest aspect. Din aceasta cauza am si editat postul meu anterior.
In concluzie, mi-ar place modelul acela. N-am timp sa contactez firma. Poate peste 1-2 saptamani...

This post has been edited by Dodone: 20 Jun 2010, 22:28


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 21 Jun 2010, 00:58
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Bara asta buna pe masina pentru exact ce face respectiv rigidizare.
Mergand de linia de eficienta:
- personal nu am agreat ideea de flanse pentru ca imi acopera seria de caroserie din partea dreapta a masinii;
- ideal ar fi sa fie demontabila pentru ca (prietenii stiu), la interventii gen motoras pas cu pas, filtru de aer (1,6 16 v), curatire clapeta acceleratie, schimb distributie pot aparea probleme de acces;
- normal ca o bara cu dispozitiv de reglaj (corect dimensionat), este un plus, tocmai ca este reglabila;
- montajul trebuie facut cu masina suspendata cum bine a spus colegul arazvan2002;
- ingrediente esentiale: accesibila ca pret, usor de demontat bara de deasupra motorului, culori dupa gust si bineinteles dimensionarea partilor componente pentru maxim de rezistenta;
Asa modele mai sunt:
14770_4762.jpg ( Size: 529.59k ) Number of downloads: 388

34.jpg ( Size: 120.3k ) Number of downloads: 327


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 21 Jun 2010, 01:45
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Romanul la nevoie e doctor, tot el e si preot,tot el politist,avocat,inginer....

Nu poti face asa ceva la ochi...defapt poti ,dar nu este rezultatul, intocmai mult dorit. La proiectarea unui astfel de strut bar se tine cont de momentele de torsiune de forte de tractiune ,de compresiune,masurate si calculate. In functie de rezultat alegi materialul ,grosimea si lungimea barei. Mai ai de calculat si incastrarea. Cam asa se face la carte ...

Dar las'o ca merge asa smile.gif

Felicitari pentru munca depusa !

Intrebare de baraj : Simti vreo diferenta cu adevarat,sau e doar Placebo ?




--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 21 Jun 2010, 10:47
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Sunt de acord cu ce ai spus mai sus. Nevoia te impinge din pacate. Normal ca nu poti fi un inginer bun daca esti de alta specialitate. Initial am vrut sa o cumpar noua de la Wiechers sau second de pe Coupe. Costul mi s-a parut mare.
Anticipam intrebarea ta, raspunsul este ca nu o mai dau jos, se simte la rulaj pe drumuri bune dar si prin gropi. Masina este mai inchegata si raspunde mai ferm la solicitarile primite in suspensie. Bara asta m-a costat putin pentru ca am facut-o in colaborare cu un mester bun. Am vrut sa copiez bara originala dar am gasit o solutie mai simpla. Pentru mine are sens. Ar trebui sa incerci.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bsd_dex
post 21 Jun 2010, 17:11
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 19 March 09
From: Salaj




Pentru Dodone si altii:
-flansele au fost realizate din tabla de 4,5 mm grosime
-bara transversala este din teava de 20 mm diametru exterior si 14mm diametru interior adica 3 mm grosime in perete
-surubul de reglaj de 14 mm



pt colegu arazvan2002 parerea mea este ca-i mai ok sa fie sudate flansele de bara pt ca se evita miscarea flanselor cumva asemanator:P200610_12.40_2.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 332
,


--------------------
Renault Megane - SJ 18 DEX 2001 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 26 Jun 2010, 10:58
Post #58


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




am si eu o intrebare de unde aveti capacele acelea pe motor mentionez ca la mine nu il am sau nu toate modelele au ?

Attached thumbnail(s)
hhhjj.jpg ( Size: 84.45k ) Number of downloads: 250


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 26 Jun 2010, 19:38
Post #59


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Sunt constient ca sunt offtopic, dar nu cred ca e cazul sa deschid un topic separat pt. o chestie minora.
Capacele s-au vandut pe masini noi ca optional din lista sau inclus in pachet de echipare, in functie de tara si oferte.
Poti sa comanzi la Renault (aprox. 200 lei) sau sa gasesti la Bursa pe forum ori la dezmembrari.
Mai ai nevoie de un set de 4 cleme de motare a capacului (aprox. 85 lei, doar de la Renault, aprox. 85 lei).
Daca gasesti capac folosit sa fii atent la lacasurile in care se fixeaza in cleme, sa nu fie rupte.
Asa arata o clema, in partea cu gat de lebada intra urechea de la capac, cealalta parte se fixeaza pe motor. Sunt sunt din tabla otelita, extrem de tari, de abia le-am montat.
Eu am cumparat piesele de la Renault, cu o mica reducere, pt. clienti vechi. tongue.gif

This post has been edited by Dodone: 26 Jun 2010, 19:41

Attached thumbnail(s)
DSC02778.JPG ( Size: 281.32k ) Number of downloads: 255


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 28 Jun 2010, 16:29
Post #60


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Dodone thank's man pt. sfatul dat am sa caut unul. Ai putea sa precizezi care sunt avantajele lui ca dezavantaje majore nu cred sa fie din moment ce au fost date jos de pe majoritatea masinilor ori poate ca nu au fost niciodata echipate cu asa ceva. Cu alte cuvinte care e rolul acelui capac ( doar pt a proteja bobinele si cablurile ) ?
Imi cer scuze stiu ca nu e topicul potrivit dar cum spuneai si tu nu isi are rostul alt topic deschis.

Cu stima Ionut G.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 13:47
Dacia