Montare Strut Bar Megane 1, Bara de rigidizare confectionata in garaj
![]() ![]() ![]() |
Montare Strut Bar Megane 1, Bara de rigidizare confectionata in garaj
aurelul8 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|||
arazvan2002 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Acesta este modelul "corect". Am comandat si eu flanse ca cele din imagine si surub ca vreau reglabila ca sa o pot intinde inainte sa o pun pe roti, altfel nu e eficienta. Merci pentru poza ca nu gasisem pentru Megane.
This post has been edited by arazvan2002: 26 May 2010, 16:46 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
IonutGligan |
![]()
Post
#33
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Na... pe cand voiam si eu ami construi o bara deja nu mai stiu ce sa fac ...
![]() Deci care e ce-a mai buna sa nu tot fac in fiecare luna cate-o bara si iar s-o schimb, ![]() deocamdata pe loc repaus. |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
aurelul8 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Pai..., daca vrei sa iti "construiesti" (confectionezi), o bara de rigidizare inca din enunt iti alegi modelul in functie de posibilitati/abilitati de prelucrare/pretentii/materiale. Am inceput topicul asta pentru ca m-am hotarat sa fac bara asta cat mai aproapre de cea din poza. Pe masura ce ma pregateam de "productie" am vazut ca era destul de greu sa realizez flansele (normal trebuie prelucrate pe freza), am facut short-cut si am produs bridele in locul flanselor. In definitiv este o improvizatie, exact asa cum spune in titlu si fara drept de apel, modelul original este de preferat, eventual cel cu reglaj (surub cu filet stanga/dreapta+piulite de contra strangere). Daca mai adaugam si calitatea materialelor, finisaje, culoarea rosie... cred ca asta spune tot.
|
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei o bara care sa si aiba eficienta dorita, fa una ca aceasta ultima dar pune undeva pe ea un surub cu care sa ii departezi captele dupa ce ai prins-o de amortizoare astfel incat ele sa fie deja in pozitia normala si sa nu se poata apropia nici un pic. Fara surub cred ca e mult mai greu. Si trebuie montat cu masina saltata.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#36
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Bara rosie se pare ca face toti banii. Acum sunt plecat din tara, dar luni o sa ma interesez de ea. Pana atunci, va rog sa dati p.m. cu detalii de contact. Merci.
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aurelul8 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Detalii de contact pentru bara rosie (de unde o poti cumpara)?
|
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
aurelul8 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
@ arazvan2002
Am suspendat masina si am modificat bara in asa fel incat sa fie in tensiune, urmand ca lasata pe roti sa functioneze mai bine. Rezultat: o mai buna rigidizare! @ all Exact dupa ce am facut bara am primit flansele comandate si am zis ca e mai bine sa le arat, daca sunt doritori va rog PM. Sunt facute dupa sablon de carton, din tabla de 5 mm, taiate pe laser, nu sunt gaurite. P6080282.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 944 |
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am facut si eu azi bara reglabila. Poze mai jos. Este inca in versiune beta. saptamana viitoare o sa i mai modific.
Attached thumbnail(s) IMG00026_20100608_1733.jpg ( Size: 326.13k ) Number of downloads: 864 IMG00027_20100608_1827.jpg ( Size: 324.43k ) Number of downloads: 869 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Vallybz |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
de abia astept sa o vad vineri, daca vii la intalnire...sa discutam mai multe
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
In principiu cred ca vin la intalnire. scuze pt off-topic
This post has been edited by arazvan2002: 8 Jun 2010, 21:21 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#42
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Razvane, banuiesc ca bara nu e plina dar are grosime in "perete". Din punct de vedere tehnic e foarte buna. Imi place reglajul, e mai buna decat cea rosie.
This post has been edited by Dodone: 9 Jun 2010, 07:22 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
R19/16v |
![]()
Post
#43
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cam subtirica daca e teava si nu bara.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Teava are aproximativ 2.5-3mm in carne. O sa fac alte piulite(cele sudate de teava) pentru ca cele actuale sunt subtiri, niste piulite normale si permit miscarea surubului. De asta am zis ca este versiune beta:) .Teava a fost destul de greu de indoit Am vazut eu de la OMP o bara si era cu siguranta mult mai subtire in carne, chiar daca e mai mare in diametru. Dupa ce o sa montez alte piulite, chiar o sa fie foarte rigida. Sa vad ce materiale mai gasesc acasa saptamana viitoare cand o sa merg din nou.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#45
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
e interesanta aceasta bara. dar de ce oare nu au mai montat-0 producatorii?
daca se desface cuplajul acela dintre cele 2 bucati in timpul unei solicitari mari cred ca apare un soc-si asta poate avea loc in curbe<asa ca trebuie eliminat orice risc din aceasta categorie. indoirea -bara sau teava-se poate face la o presa hidraulica cu bacuri dupa diametrul ei, fara deformari. am vazut saptamana trecuta si eu una speciala pentru asa ceva la niste oameni de la un atelier.aveau mai multe forme dupa dimensiunea tevii. This post has been edited by playeroooo2000: 9 Jun 2010, 20:01 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
- Y944 GHC
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
|
|
bsd_dex |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 March 09 From: Salaj ![]() |
Salutare!
vazand cele de mai sus m-am hotarat sa-mi fac si eu una! am cautat materiale, am facut cateva masuratori, m-am apucat de treaba si a iesit urmatoare bara: P200610_12.40.JPG ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 796 , P200610_12.40_02_.JPG ( Size: 956.92k ) Number of downloads: 361 , P200610_12.41.JPG ( Size: 971.34k ) Number of downloads: 334 astept parerile si comentariile voastre! |
--------------------
Renault
Megane
- SJ 18 DEX
2001 1.4 16V
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#47
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bsd_dex |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 March 09 From: Salaj ![]() |
in poza culoarea pare un pic spre roz dar in realitate ea este rosie! (negru nu am vrut eu)
|
--------------------
Renault
Megane
- SJ 18 DEX
2001 1.4 16V
|
|
Dodone |
![]()
Post
#49
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Flansele de la bara nu sunt prea subtiri ?
This post has been edited by Dodone: 20 Jun 2010, 22:21 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Georginho |
![]()
Post
#50
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Reusita, bsd_dex, acum nu stiu cat de eficienta este.
Mai ramane intrebarea lui playeroooo2000: "de ce oare nu au mai montat-o producatorii?" |
--------------------
***
***
***
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#51
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Georginho @ 20 Jun 2010, 17:58) Reusita, bsd_dex, acum nu stiu cat de eficienta este. Mai ramane intrebarea lui playeroooo2000: "de ce oare nu au mai montat-o producatorii?" Blocul motor integral din aluminiu nu a fost montat de producator dar totusi ofera performante sporite... Traducere libera: nu gasesti chestii in plus pe masina nu pentru ca nu au rost si efect ci pentru ca au un pret. Megane nu e luxury sau sportiv, e masina la ieftineala. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
- CT-XX-LEA
2012 Privilege 1.5 dCI Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce parere aveti, e mai bine ca bara transversala sa fie sudata (ca a colegului bsd_dex) de flanse sau sa fie mobila cu bucsa si surub (cum am facut eu)?
This post has been edited by arazvan2002: 20 Jun 2010, 22:07 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#53
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Din ce am vazut eu pe net, erau flanse surub si bucsa, ca in poza lui aurelul8. Am uitat de acest aspect. Din aceasta cauza am si editat postul meu anterior.
In concluzie, mi-ar place modelul acela. N-am timp sa contactez firma. Poate peste 1-2 saptamani... This post has been edited by Dodone: 20 Jun 2010, 22:28 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aurelul8 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Bara asta buna pe masina pentru exact ce face respectiv rigidizare.
Mergand de linia de eficienta: - personal nu am agreat ideea de flanse pentru ca imi acopera seria de caroserie din partea dreapta a masinii; - ideal ar fi sa fie demontabila pentru ca (prietenii stiu), la interventii gen motoras pas cu pas, filtru de aer (1,6 16 v), curatire clapeta acceleratie, schimb distributie pot aparea probleme de acces; - normal ca o bara cu dispozitiv de reglaj (corect dimensionat), este un plus, tocmai ca este reglabila; - montajul trebuie facut cu masina suspendata cum bine a spus colegul arazvan2002; - ingrediente esentiale: accesibila ca pret, usor de demontat bara de deasupra motorului, culori dupa gust si bineinteles dimensionarea partilor componente pentru maxim de rezistenta; Asa modele mai sunt: 14770_4762.jpg ( Size: 529.59k ) Number of downloads: 388 34.jpg ( Size: 120.3k ) Number of downloads: 327 |
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Romanul la nevoie e doctor, tot el e si preot,tot el politist,avocat,inginer....
Nu poti face asa ceva la ochi...defapt poti ,dar nu este rezultatul, intocmai mult dorit. La proiectarea unui astfel de strut bar se tine cont de momentele de torsiune de forte de tractiune ,de compresiune,masurate si calculate. In functie de rezultat alegi materialul ,grosimea si lungimea barei. Mai ai de calculat si incastrarea. Cam asa se face la carte ... Dar las'o ca merge asa ![]() Felicitari pentru munca depusa ! Intrebare de baraj : Simti vreo diferenta cu adevarat,sau e doar Placebo ? |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
aurelul8 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Sunt de acord cu ce ai spus mai sus. Nevoia te impinge din pacate. Normal ca nu poti fi un inginer bun daca esti de alta specialitate. Initial am vrut sa o cumpar noua de la Wiechers sau second de pe Coupe. Costul mi s-a parut mare.
Anticipam intrebarea ta, raspunsul este ca nu o mai dau jos, se simte la rulaj pe drumuri bune dar si prin gropi. Masina este mai inchegata si raspunde mai ferm la solicitarile primite in suspensie. Bara asta m-a costat putin pentru ca am facut-o in colaborare cu un mester bun. Am vrut sa copiez bara originala dar am gasit o solutie mai simpla. Pentru mine are sens. Ar trebui sa incerci. |
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
bsd_dex |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 March 09 From: Salaj ![]() |
Pentru Dodone si altii:
-flansele au fost realizate din tabla de 4,5 mm grosime -bara transversala este din teava de 20 mm diametru exterior si 14mm diametru interior adica 3 mm grosime in perete -surubul de reglaj de 14 mm pt colegu arazvan2002 parerea mea este ca-i mai ok sa fie sudate flansele de bara pt ca se evita miscarea flanselor cumva asemanator:P200610_12.40_2.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 332 , |
--------------------
Renault
Megane
- SJ 18 DEX
2001 1.4 16V
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#58
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
am si eu o intrebare de unde aveti capacele acelea pe motor mentionez ca la mine nu il am sau nu toate modelele au ?
Attached thumbnail(s) hhhjj.jpg ( Size: 84.45k ) Number of downloads: 250 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
Dodone |
![]()
Post
#59
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Sunt constient ca sunt offtopic, dar nu cred ca e cazul sa deschid un topic separat pt. o chestie minora.
Capacele s-au vandut pe masini noi ca optional din lista sau inclus in pachet de echipare, in functie de tara si oferte. Poti sa comanzi la Renault (aprox. 200 lei) sau sa gasesti la Bursa pe forum ori la dezmembrari. Mai ai nevoie de un set de 4 cleme de motare a capacului (aprox. 85 lei, doar de la Renault, aprox. 85 lei). Daca gasesti capac folosit sa fii atent la lacasurile in care se fixeaza in cleme, sa nu fie rupte. Asa arata o clema, in partea cu gat de lebada intra urechea de la capac, cealalta parte se fixeaza pe motor. Sunt sunt din tabla otelita, extrem de tari, de abia le-am montat. Eu am cumparat piesele de la Renault, cu o mica reducere, pt. clienti vechi. ![]() This post has been edited by Dodone: 26 Jun 2010, 19:41 Attached thumbnail(s) DSC02778.JPG ( Size: 281.32k ) Number of downloads: 255 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
IonutGligan |
![]()
Post
#60
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Dodone thank's man pt. sfatul dat am sa caut unul. Ai putea sa precizezi care sunt avantajele lui ca dezavantaje majore nu cred sa fie din moment ce au fost date jos de pe majoritatea masinilor ori poate ca nu au fost niciodata echipate cu asa ceva. Cu alte cuvinte care e rolul acelui capac ( doar pt a proteja bobinele si cablurile ) ?
Imi cer scuze stiu ca nu e topicul potrivit dar cum spuneai si tu nu isi are rostul alt topic deschis. Cu stima Ionut G. |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 13:47 |