Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Symbol 1.4 8v, Un zgomot ciudat la cursa pedalei...

theodor2004
post 12 Jun 2013, 11:40
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sincer nu cunosc raspunsul...dar nu stiu sa scrie nicaieri ca trebuie uns. La fel si cablul de acceleratie, nu se unge inainte de a fi montat (el este uns atat cat trebuie din fabrica, si nu mai e necesara o ungere ulterioara).
Ma rog, parerea mea este ca acest cablu de ambreiaj teoretic nu trebuie uns inainte de a fi montat...el find deja uns de producator.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 12 Jun 2013, 13:54
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




eu am cumparat ceva facut de unguri si scria pe ambalaj sa-l ung cu spray cu vaselina lichida, gen WD40. cred ca difera de la producator la producator.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 13 Jun 2013, 13:54
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Scria pe ambalajul cablului de acceleratie ca trebuie uns?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 13 Jun 2013, 17:36
Post #64


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Revenind la cablul de ambreiaj, am intrebat mai multi mecanici, am intrebat la magazinele de piese, toti au spus ca nu se greseaza cablul de ambreiaj.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Jun 2013, 08:56
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pai asta spuneam si eu, e ilogic sa il ungi (mai ales in cantitati industriale). Se baga in camasa lui, si cablul va aluneca prin aceasta camasa, atunci cand apesi pedala de ambreiaj. Daca se pune vaselina pe cablu, ea va prinde praf si mizerie, si in timp se formeaza o pasta...si cablul nu mai aluneca prin camasa asa usor...pana cand intr-o si se blocheaza, sau ,,agata''.
E adevarat ca acest fenomen nu apare peste noapte, ci in ani...si pt mecanic poate primeaza rezultatul de moment (adica un cablu odata uns, aluneca mai bine decat unul uns cu masura de fabrica). Dar in timp...


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 14 Jun 2013, 09:03
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




DA, scria pe ambalajul original ''a se unge inainte de montare'' (si nu era o hartie lipita peste ambalaj, era scris in engleza, cu vopsea, pe punga respectiva...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Jun 2013, 10:00
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




si spunea si cu ce sa il ungi si cat? Ca una e sa pui vaselina la kg, alta e sa lubrefiezi putin.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 14 Jun 2013, 20:51
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




vaselina din aia lichida, gen WD40, cum am spus si mai devreme... asa era specificat... oricum din aia nu poti sa bagi un kil, ca se scurge din camasa cablului...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 14 Jun 2013, 23:01
Post #69


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




WD40 e mai degraba degripant nu vaselina.

In esenta WD40-ul este un gresant, fiind compus dintr-un ulei mineral (elementul gresant) dizolvat intr-un solvent (elementul degripant)
La aplicare solventul se evapora lasand in urma un film foarte subtire de ulei. Insa asta este valabil in mecanismele fine.

La mecanisemele ceva mai mari sau mai "industriale" (si aici intra si cablul de ambreiaj cred), ungerea aia foarte fina realizata de WD40 nu stiu daca este suficienta.
Acolo mai bine bagi vaselina lichida zic eu......

This post has been edited by vallixx: 14 Jun 2013, 23:13


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 16 Jun 2013, 15:18
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




am un spray cu vaselina cu teflon... cred ca o sa bag putin din ala... cu toate ca merge ok dupa vreun an de la schimbare, nu vad nicio diferenta fata de cum aluneca la inceput...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 17 Jun 2013, 09:05
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




In nici un caz WD40. Asta nu este este vaselina, nu e pt lubrefiere..iti mananca si putina vaselina care a fost pusa din fabrica.
Exista si vaselina speciala pt ambreiaje, dar nu stiu daca este buna in acest caz.
ma rog, ideea este ca la mine nu a fost cazul sa il ung, a fost cumparat de la Cobalcescu , si, mecanicii nu l-au uns pt ca era deja uns. In plus, parca chiar scria pe ambalaj, ca se monteaza fara a mai fi uns.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 24 Oct 2013, 22:15
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Dupa cat timp se schimba in mod civilizat ambreiajul...?
Eu nu l-am schimbat niciodata - si nu am nici un fel de probleme sesizabile. Masina e din dec 2003 si am 117000km.


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 25 Oct 2013, 08:52
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




nu trebuie uns. Vine din fabrica exact cu cantitatea de vaselina de care are nevoie, ca sa functioneze optim (aici ma refer la cablurile originale Renault, cumparate de la reprezentanta) Am schimbat de 2 ori si cablul de ambreiaj, si pe cel de acceleratie, si nu le-a uns nimeni.
Daca pui vaselina pe cablu, te gandesti ca apoi cablul va fi introdus in camasa lui, vaselina in exces se amesteca cu praful si se formeaza o pasta, pasta care ramane for ever intre camasa si cablu. In momentul in care pasta se intareste (cativa ani) chiar ca vei observa ca, cablul ,,agata'' si nu stii de ce. Pentru ca a fost uns, de aceea agata.
Deci cablul original, cumparat de la Renault, nu se unge.
Cablurile cumparate de altii de prin Vitan, nu mai stiu.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat











--------------------
Go to the top of the page
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 09:44
Dacia