Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Symbol 1.4 8v, Un zgomot ciudat la cursa pedalei...

z_fdd bacau
post 13 May 2010, 11:05
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




stiu, vallixx, dar incercam sa fiu mai convingator biggrin.gif diseara o sa incerc sa-mi bag manutzele la furca aia nenorocita si sa vad daca pot sa rezolv treaba asta pentru o perioada mai lunga, nu doar cateva zile.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 13 May 2010, 15:18
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Sa intelegem ca scartaitul din ambreiaj a reaparut deja (dupa 2 zile), sau doar te astepti tu sa reapara??


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 13 May 2010, 19:01
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




a reaparut..... mai finut, dar a reaparut, pt ca nu am reusit sa ung acea nuca decat cu spray. acum o ora am venit de la masina si rezultatele nu-s extraordinare... am descoperit exact punctul de contact care face probleme, dar nu am reusit sa ung bine pt ca este extrem de incomod, nu incape decat un deget in respectivul loc. am incercat sa scot mizeria aia de vaselina si sa bag alta noua, dar nu mi-a iesit mare lucru... am bagat niste vaselina, dar am dat iar cu spray in ideea ca poate prinde mai bine. daca n-o fi alta solutie, imi iau un bax de spray-uri si dau in fiecare saptamana biggrin.gif altfel nu cred ca am cum sa bag vaselina calumea acolo...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 25 May 2010, 12:18
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




banuiesc ca te-ai documentat din topicul respectivului http://www.reno.ro/Ambreiaj-Clio-t43294.html De ce nu incerci metoda lui sau ai incercat si este imposibila dupa cum spunea un coleg?

Ciudat este cum de unii dupa ce schimba cablul nu ii mai scartie sau macar nu ii mai salta in trepte. Pe mine nu m-ar deranja scartaitul dar pedala tare si sacadatul ei e foarte nasol.
Acum vad ca s-au pus niste intrebari de preturi schimbat cablu si nici un raspuns....

Pana la urma francezii sunt de vina pt ca puteau sa puna un abreaj hidraulic si nu pe sarma .. porcaria asta doar de dragul costurilor ... jalnic oricum! Sunt curios si daca la ei in franta patesc acelasi lucru si cum l-au rezolvat!


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 25 May 2010, 13:14
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




In Franta nu exista Clio Symbol, ci numai Clio bicorp. Si e o diferenta intre ele.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 25 May 2010, 13:29
Post #36


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Mda, nu zic ca nu e vreo diferenta, DAR cu ambreiajul n-ai nimerit-o.
Si bicorpul benzina are cablu de ambreiaj, nu e hidraulic.

@dumidude: Mofturi, parerea mea. Vrei pedala moale, schimba kit-ul de ambreiaj.
Vrei ca pedala sa nu mai lucreze in trepte (care fie vorba intre noi, perceptia fiecaruia e relativa) cablu nou sau curatarea/gresarea celui existent.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 25 May 2010, 14:42
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




Sa inteleg ca toti care se plang de problema asta au mofturi? Nu cred...

Chiar daca m-am plans de ambreaj asta nu insemna ca nu am mers cu masina si inca ce am mai mers dar daca se poate remedia pt un confort sporit la condus de ce nu! Acum nu inteleg tu zici pt pedala moale kit ambreaj desi cand e rece la pornire este ok abea dupa ce incalzeste apar problemele scartait, ambreaj tare si sacadat.

Ca si costuri schimbarea amberajului este cel putin 15 mil iar cablu inca nu stiu dar nu cred ca depaseste 250-300 RON sau in cazul cel mai fericit cu gresarea acelei furci si a cablului ar rezolva problema, numai ca acest caz este pt o peroada scurta.



--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 25 May 2010, 21:49
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




cablul de ambreiaj este undeva la 150 lei (ceva mai de ''firma''; aveau si ceva pe la 90 de lei, dar nu mi l-au recomandat cei de la magazin). manopera...depinde unde va duceti. nu este un moft, parerea mea. zgomotul respectiv mi se pare foarte aiurea mai ales cand este liniste in masina...dar se pune problema si de functionare, in sensul ca din cauza rezistentei pedalei apare acea plecare in suturi si chiar te poti trezi in funduletzul partenerului de banda din fata ta.

asa cum am mai spus, nuca respectiva este intr-un loc inaccesibil. nu poti baga mana cu unsoare pentru ca in nu poti sa ungi intre nuca si furca, ci doar pe deasupra. acest lucru nu ajuta la nimic. trebuie bagata unsoare intre nuca si furca, acest lucru se poate face, cred, doar cu un tub flexibil prin care sa se introduca in locul respectiv, concomitent cu apasarea pedalei. data fiind excursia / miscarea furcii la apasarea pedalei de ambreiaj, nu poti face acest lucru cu mana. de aceea spuneam ca o sa caut o alternativa, dar acest lucru abia peste vreo saptamana, cand o sa ma asiste fratele meu, care se pricepe mult mai bine ca mine. abia apoi pot sa dau un ''verdict'' mai serios.

pana la ungerea completa a respectivului sistem, la cateva zile dau cate un puf de spray wd-40 pe respectiva nuca si lucrurile sunt ok.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Euu90
post 27 May 2010, 19:26
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 6 October 08
From: Timisoara




Buna, dupa cum am spus intr-un mesaj anterior eu am schimbat cablul de ambreiaj pentru ca mergea in trepte si scartaia. Nu era neaparat nevoie acest lucru pentru ca e de la nuca acel scartait. Ungerea nu am reusit sa o fac decat cu un spray siliconic de la ELF, acest lucru tine 2 zile maxim.
In legatura cu pretul cablului, l-am cumparat din Timisoara de la o firma de piese auto cu 80 ron, firma producatoare TRW. Montajul l-am facut singur, cu un mic ajutor de la un prieten, jumatate de ora cu tot, destul de simplu.
Concluzia mea: Studiati bine cablul sar putea sa nu fie el devina pentru scartait chiar daca merge mai greu, la mine asa a fost. Bafta.


--------------------
Renault Megane ST 2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 2 Jun 2010, 11:02
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




ok weekendul trecut am umblat la ambreaj cu gandul sa rezolv mancarimea smile.gif
NU este nuca de vina exact cum spunea si initiatorul tutorialului din linkul de mai sus sau vedeti la tutoriale.
Am dat calbul de pe furca, am scos burduful, am dat spre motor furca sa fie spatiu mai mare si am inceput sa sterg nuca care in prima faza era neagra, apoi am uns-o cu un spray cu ulei de lant motor inasa din cauza tubului mare si a stutului mic nu am reusit mare lucru dar rezultatul este zero, scartaitul si pedala greoaie aparea dupa incalzirea motorului. Cablului i-am injectat destul wd40 pe la capete si el culiseaza ok, nu vad sa fie de acolo problema.

A 2 a zi am umblat din nou la nuca stergand unsoarea de o pusese-m cu o zi in urma si am pus wd 40 cu seringa smile.gif rezultatul NU FACETI ASA CEVA smile.gif el nu a facut altceva decat sa curete si mai bine si sa vezi scartait si pedala ca peretele ce aveam. Este imposibil sa mergi cu o astfel de masina parca nici dacia nu avea asa ambreajul. sad.gif

Am luat de la unix o vaselina termica, cica rezista la 140 grade si pentru o scurta perioada la 200, deci ar fii buna de pus. Am uns nuca si ceva pe la furca pe acolo cu degetul iar pedala si-a revenit la starea initiala de unde pornisem inainte sa umblu adica conform celor de la reno "asa face domne toate". Oricum fata de wd40 e o ameliorare sesizabila smile.gif

Am incercat sa iau leg cu initiatorul topicul sa vad daca poate el sa ma ajute pt ca nu imi dau seama cum a reusit el sa unga pe acolo si ce anume.

This post has been edited by dumiDude: 2 Jun 2010, 11:03


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 4 Jun 2010, 16:43
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




scuzati... am avut o perioada in care nu prea am intrat.

dumiDude, wd 40 nu cred ca trebuia bagat in cablu, eu am uns cu wd nuca... si o ung pana reusesc sa bag degetul la nenorocita de furca. pana acum nu am apucat sa ma ocup de asta. operatia nu este imposibila, dar este extrem de anevoioasa... spatiu mic, nu vezi nimic... vaselina este cea mai buna solutie pt sistemul respectiv.

despre ungerea nucii de la cutia viteze, treaba e mult mai simpla. se da jos scutul si veti vedea levierul. aceste este foarte usor de manevrat (prin tragere) cu mana libera, sub masina. ungeti toate contactele acolo, curatati.....

POZE
http://i48.tinypic.com/x38u2f.jpg
http://i49.tinypic.com/9axuu0.jpg


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 5 Jun 2010, 21:08
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




s-ar spune ca intr-un final am rezolvat problema cu 'nuca aia nenorocita. treaba e cam in felul urmator: se scoate cablul de ambreiaj care actioneaza furca, se trage garnitura de protectie aflata pe furca pentru a facilita accesul la locul respectiv. curatati locul respectiv cum puteti mai bine, eventual bagati un capat de carpa acolo sa stergeti nuca, manevrand furca in toate directiile pt a avea acces pe tot spatiul. pentru a unge trageti furca putin spre exterior (spre radiator, cam 1 centimetru, fara a fortza mecanismul). astfel se va crea un spatiu de cativa milimetri unde trebuie sa introduceti vaselina. impingeti furca la loc, puneti cablul......si examinati rezultatul. sper sa fie utile explicatiile.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 7 Jun 2010, 12:05
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




Ieri cu tata am facaut cateva incercari de a unge axul pe care culiseaza rulmentul pt ca ungerea nucii nu are nici un efect. Am reusit pana la urma sa introducem un furtunas cu vaselina pe langa furca pe partea dinspre motor pt ca pe partea dispre baterie este nuca si cam greu sa te strecori pe langa ea. Totusi am bagat pe orbeste ceva vasesila apoi am tot miscat (furca -levierul ala) si cred ca a ajuns ceva pe ax pt ca surpriza pedala mergea frumos si nu mai scartaia dar dupa ce am ajus la buc scartaiala a reaparut mult mai diminuata iar pedala nu mai culisa atat de sacadat. Totusi maine o sa ajung la un mecanic o sa-i arata poze am si cartea masinii din franta luata si sper sa rezolv cu ambreajul.

Sub masina nu am umblat nimic deocamdata iar wd40 mi-a zis mecanicul de bagat in camasa cablului care merge bine nu agata de loc.
Voi reveni cu noi informatii cat de curand.


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 8 Jun 2010, 09:18
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, chestia asta cu mecanicu este relativa. depinde unde te duci, la cine... daca ma luam dupa mecanici, trebuia s-o bag in service si sa-i schimb placa de presiune. depinde cat de bine reusesti sa ungi acolo; problema sigur o sa reapara, dar acum conteaza in cat timp. cred ca o ungere calumea cu vaselina si repetarea operatie la intervale regulate o sa ajute foarte mult.

cat despre wd 40 pe cablu, nu stiu ce sa-ti zic. ala este lichid, eu am preferat vaselina normala care cred ca se pastreaza mai mult. acum depinde de informatiile si experienta fiecaruia.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 8 Jun 2010, 18:22
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




ok, sa revenim...
Intors la de mecanic multumit smile.gif pedala culiseaza frumos, acum sa vad pana cand!
Treaba sta in felul urmator: sunt 3 puncte sensibile care fac ca pedala sa fie tare, sa salte sacadat si scartait (cablul, nuca si suprafata rulmentului).
Primul pas a sters nuca si a uns cu vaselina valeo speciala pt ambreaj cea care vine odata cu kitul. Zilele trecute a schimbat un ambreaj la logan si i-a ramas un pliculet de vaselina. Apasat pedala si am constatat ca este mai usoara parca nu mai agata dar scartaiala era prezenta.
Pasul 2 a uns cablul cu un sprai nu ii mai retin numele cica mai bun ca wd40. Nu a reusit prea bine si l-a scos pe sub motor apoi l-a tras in sus pe langa baterie, i-a bagat sprai si il culisa mereu. Rezultat pedala nu mai agata dar tot scartaia.
Pasul 3 bagat sprai pe langa furca in partea stanga cum te uiti la ea (necesita inca o persoana sa apese pedala) rezultat magnific pedala usoara fara agatari si scartaieli. Mers pana acasa 15 km in trafic bucuresti fara nici o problema.

Cam asta e cu ambreajul!

This post has been edited by dumiDude: 9 Jun 2010, 12:50


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 8 Jun 2010, 20:48
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




dumiDude, lamureste-ma si pe mine. ce a uns in partea stanga a furcii? a dat cu spray pe placa de presiune, sau de ce ai adus-o in discutie? din ce stiam eu, nu trebuie sa ajunga unsoare pe placa de presiune...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 9 Jun 2010, 12:53
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




Scuze, am editat nu exista rulment de presiune ci doar rulment, la placa nu s-a ajuns.

Ce a gresat el este vorba de suprafata rulmentului din cate am inteles, nu am putut sa vad ce face pt ca eram la volan tineam apasata pedala.

This post has been edited by dumiDude: 9 Jun 2010, 12:54


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 9 Jun 2010, 13:01
Post #48


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, s-au gresat exact zonele pe care nxx le-a mentionat in tutorialul lui.

dumidude, ma bucur ca ai rezolvat cumva problema si ca te declari multumit. smile.gif
Sa vedem acum si daca "tratamentul" e fiabil in timp.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 9 Jun 2010, 22:41
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




aha... asta e altceva... o sa vad si eu cum sta treaba cu respectivul rulment. poate o sa iasa mai bine si la mine.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Nov 2010, 09:44
Post #50


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




daca mi se tureaza in gol e cazul sa schimb ambreiajul? si ce anume?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Nov 2010, 10:14
Post #51


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cam asa ar fi ... kit ambreiaj: disc, rulment si placa presiune. (asta daca nu s-a stricat ceva la cablu sau in alte zone)

This post has been edited by cmandrei: 5 Nov 2010, 10:15


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 5 Nov 2010, 10:39
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(UXE @ 5 Nov 2010, 09:44)
daca mi se tureaza in gol  e cazul sa schimb ambreiajul?    si ce anume?
*



Dupa cum descrii, eu zic ca iti patineaza ambreiajul. Nu ai alta solutie decat sa schimbi kit-ul de ambreiaj, asa cum ti-a spus si Andrei.
Kit=placa presiune, rulment si disc ambreiaj. Cele mai ieftine sunt Valeo, la vreo 500 RON/setul.
M-am interest si eu la Cobalcescu in primavara, unul Sachs era vreo 650 RON+manopera tot cam atat.
Acum te orientezi si tu, in functie de ce finante dispui.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Nov 2010, 13:15
Post #53


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




am uitat sa mentionez si problema cu scartaitul in trepe a pedakei dar am vazut topicul cu problema .. mersi smile.gif


mai am insa o intrebare... care este diferenta dintre un ambreiaj normal si unul sport? difera doar calitatea componentelor?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Nov 2010, 13:21
Post #54


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Da, dar nu neaparat complet ... pot fi si mai mari componentele ... adica discul ... dar asta ar insemna si alte modificari smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Nov 2010, 14:10
Post #55


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




aha... cam cat dureaza schimbatul kitului de catre o persoana care stie sa faca acest lucru?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Nov 2010, 14:24
Post #56


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




De una singura e cam greu ... sau mai greu ... vreo 3,5 ore smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 8 Nov 2010, 10:35
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Uxe: daca schimbi tot kit-ul de ambreiaj, iti va disparea si scartaitul si eliberatul in treptei al pedalei de ambreiaj. Aceste fenomene sunt cauzate de rulmentul kit-ului de ambreiaj, care a pierdut gresarea (eu nu cred ca ar fi de la punctul de sprijin al nucii pe furca, cum tot spun altii). Schimbandu-l, vei observa ca iti va disparea si scartaitul. Daca totusi nu dispare, inseamna ca ai ghinion si trebuie sa schimbi si cablul de ambreiaj.
Cat despre orele de manopera, la Renault te factureaza cu 5 ore de manopera tehnologica; in realitate le ia vreo 3-4 ore de pe ceas, dar oricum e greu pt ca trebuie sa iti dea jos cutia de viteze ca sa schimbe kit-ul.
Bafta.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 29 Jul 2012, 18:25
Post #58


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




LE

This post has been edited by aurelyan: 29 Jul 2012, 21:10


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 29 Jul 2012, 18:37
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




inseamna ca la tine cablul era problema... eu l-am schimbat si degeaba. e aceeasi nenorocita de furca. si desi am folosit vaselina ceramica de la Kent (care ar trebui sa reziste pana la 1200 de grade), tot apare problema... cand curat furca si ung punctul ala de contact, e ok o perioada. apoi isi face de cap...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 11 Jun 2013, 19:16
Post #60


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




In concluzie, trebuie uns cablul de ambreiaj inainte de montaj sau nu? L-a montat cineva fara sa-l unga? De ce producatorii nu le greseaza ei daca asa trebuie? Stie cineva daca se specifica ceva pe tema asta in cartile oficiale Reno/Dacia? Ce trebuie folosit ca si gresant?


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat











--------------------
Go to the top of the page
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 10:08
Dacia