Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Monroe vs. Kyb-Kayaba

william
post 24 Apr 2010, 06:55
Post #31


Laguna lover


Group: Members
Posts: 578
Joined: 7 December 08
From: A r a d




Of greu mai e sa ne respectam ,sa vorbim fara a ironiza ...Unul din argumente ar trebui sa fie experienta proprie...


--------------------
Renault Laguna 3 Estate 1.5 dci 2012 110cp Enzo wheels
Respectul se castiga nu se impune...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 24 Apr 2010, 17:02
Post #32


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




1. Era sa-ti perzi viata din cauza ta nu a masinii(intr-un BMW mureai sigur)
2. VOLVO S60 2006 benzina si PEUGEOT 307, daca tot venii vorba.
3. Scartzaiturile cele mai multe pleaca de la bord. Trebuie desfacut cu grija si aplicat silicon negru. Mai vin scartzaituri de la fetzele de usi. La fel desfacut si pus silicon pe maginea cu care se lipeste pe usa. Mai sunt inca multe. Poate data viioare.
4. Am mai spus-o si o mai s"pun". DE CE MAI AVETZI RENAULT ATUNCI? Daca sunteti asa porniti pe ele dati-le si luatzi-va altele. Piata e mare si masini sunt multe chiar la preturi bune si echipare ok.

Nu are rost sa-mi bat capul. Imi pare rau ca am intalnit oameni contra Renault chiar pe forumul reno.ro. FARA SUPARARE.

Bafta la totzi. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V Autentique - MM 23 SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 25 Apr 2010, 14:12
Post #33


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(itmanro @ 24 Apr 2010, 18:02)
Scartzaiturile cele mai multe pleaca de la bord. Trebuie desfacut cu grija si aplicat silicon negru.
*


Cred ca presurile din masina stie toata lumea sa le schimbe. La stergatoare e simplu, dar si acolo sunt topicuri unde oamenii intreaba ce si cum.
Desfacut cu grija bordul si aplicat silicon negru ... crezi ca e o explicatie suficienta? Bordul sau diversele componente din preajma lui nu sunt atat de simplu de desfacut precum busonul de la rezervor. Cand am spus ca ar fi interesant de aflat detalii, poate chiar un tutorial, nu am glumit. Eu sunt interesat, probabil la fel multi altii.
Daca ai rezolvat unele probleme si vrei sa-i ajuti si pe altii, nu sunt suficiente indicatiile dintr-o propozitie. Asta ma rog, daca totusi vrei sa-ti bati capul. Te astept cu interes pe topicurile dedicate.

E simplu de spus "nu va place, vindeti si luati altceva". Eu nu vreau sa vand, vreau sa rezolv cat mai multe din problemele pe care francezii le-au tratat cu superficialitate. Parte din ele am reusit, diferenta o vanez in continuare. Iar partea cu scartaiturile, pentru mine, e cea mai enervanta si cea mai dificil de rezolvat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 25 Apr 2010, 16:04
Post #34


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Ok. O sa incerc sa-mi fac timp si o sa vin cu explicatii si pozele aferente. Ca sa inteleaga toata lumea.
Bafta multa. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V Autentique - MM 23 SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 25 Apr 2010, 19:29
Post #35


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Perfect. Multumesc mult!
up.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VF1BG0
post 26 Apr 2010, 17:47
Post #36


Gone 4 a while


Group: Members
Posts: 1.608
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Am incercat Sachs, Alko si Monroe. Apoi am luat KYB si masina sta pe asfalt ca acu 6 ani cand am luat-o ..
Incercati si voi marcile astea si apoi puneti kyb si o sa vedeti diferenta. Pana la urma fiecare isi pune pe masina ce considera ca e mai bun, iar eu va zic din experienta: dupa schimbul de amortizoare de acum 2 luni(kyb) s-a facut liniste in masina la gropi, intru cu mai mult de 50 la ora in viraje si nu mai am "rau de mare" smile.gif



--------------------
Renault Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi 2002 / Expression; 2002 / Privilege - B-XX-Z4T
kituri de reparatie macarale electrice!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 26 Apr 2010, 19:00
Post #37


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Sustin si subscriu cu toata taria la tot ceea ce spui tu.
Bafta. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V Autentique - MM 23 SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinbuc
post 29 Apr 2010, 16:56
Post #38


Membru anti-bizoni


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




Am montat Kyb si contrar faptului ca sint facute in amarata aia de Spania(!!!), sint supermultumit.Masina este din nou ca atunci cind a venit din amarata aia de Franta.Cat despre polemicile pe care le-am iscat cu thread-ul meu, fara sa ma gandesc ca se poate intampla asta, parerea mea referitoare la superioritatea germana, parere pe care mi-am mai exprimat-o si aici pe forum, este ca aceasta nu exista decat probabil fata de Mercedes, BMW si Audi si la acestea la modele superioare.Daca vorbim de VW, Opel si altii nimeni nu a putut sa imi explice cu argumentat in ce consta superioritatea lor.Si imi vin in minte toti colegii de serviciu si prietenii cu Passat-uri care au vazut service-urile pe dinauntru mult mai des si pentru probleme infinit mai grave decat mine.Asa ca pentru mine care am facut 100.000 km in Romania si masinuta asta nu a cerut nimic altceva decit consumabile, nu m-a lasat vreodata in drum si se comporta in continuare impecabil, toate astea ma fac sa zambesc. Toti cei care sustin in continuare superioritati bazate pe nimic, care sustin ca o firma cum este Kyb este nimic sau mai mult decit atat ca se poate sa mori din cauza amortizoarelor facute de ei, exprima probabil pareri personale si subiective si ca atare nu cred ca merita mare atentie.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 Dci 131 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 29 Apr 2010, 22:26
Post #39


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Exact ceea ce spuneam de la inceput. Sustin si subscriu....din nou. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V Autentique - MM 23 SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 30 Apr 2010, 11:19
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Eu unul, am o experienta trista cu amortizoarele Sachs. Sa nu mai aud de ele!!Am luat Kayaba si sunt foarte multumit. Nu zic ca nu or fi si altele mai bune dar nu mai am chef de experiente. Cele de pe fata sunt originalele ApaKyb, au deja 195.000km si sunt inca bune asa ca no comment la fiabilitate


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1
post 1 May 2010, 12:53
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 October 05




Si eu am amortizoarele originale, masina are 170k din care 50k in RO... deci kyb dpdv al fiabilitatii sunt bune


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expresion - XX-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu_24
post 3 May 2010, 09:03
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 March 08




QUOTE(dinbuc @ 29 Apr 2010, 16:56)
Am montat Kyb si contrar faptului ca sint facute in amarata aia de Spania(!!!), sint supermultumit.Masina este din nou ca atunci cind a venit din amarata aia de Franta.Cat despre polemicile pe care le-am iscat cu thread-ul meu, fara sa ma gandesc ca se poate intampla asta, parerea mea referitoare la superioritatea germana, parere pe care mi-am mai exprimat-o si aici pe forum, este ca aceasta nu exista decat probabil fata de Mercedes, BMW si Audi si la acestea la modele superioare.Daca vorbim de VW, Opel si altii nimeni nu a putut sa imi explice cu argumentat in ce consta superioritatea lor.Si imi vin in minte toti colegii de serviciu si prietenii cu Passat-uri care au vazut service-urile pe dinauntru mult mai des si pentru probleme infinit mai grave decat mine.Asa  ca pentru mine care am facut 100.000 km in Romania si masinuta asta nu a cerut nimic altceva decit consumabile, nu m-a lasat vreodata in drum si se comporta in continuare impecabil, toate astea ma fac sa zambesc. Toti cei care sustin in continuare superioritati bazate pe nimic, care sustin ca o firma cum este Kyb este nimic sau mai mult decit atat ca se poate sa mori din cauza amortizoarelor facute de ei, exprima probabil pareri personale si subiective si ca atare nu cred ca merita mare atentie.
*



Salut,
Trebuie sa fac si eu aceasi operatie si vroiam sa te intreb daca tu ai schimbat si flansele + rulmentii de flanse. Multi zic ca ar fi bine ca daca tot umbli sa schimbi tot, problema e ca nu stau bine cu bani si orice leut conteaza.



--------------------
Renault Laguna II 2003 Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 3 May 2010, 17:01
Post #43


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Daca n-ai bani de rulment si flansa atunci macar flansele. E foarte important. Se poate intampla ca dupa ce pui amortizoare noi, sa prinzi o groapa mai mare. Telescopul trece prin flansa (care se uzeaza de la telescop, se subtiaza exact unde sta telescopul si telescopul isi face loc prin gaura flansei) si iti lasa in capota o indoitura in sus de toata frumuseteea. De zici ca i-a crescut coarne.
Schimbi flansele iar rulmentii se desfac si bagi vaselina in ei si mai merg pana cand o sa inceapa sa bata sau sa iti mearga greu directia.
Bafta. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V Autentique - MM 23 SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VF1BG0
post 3 May 2010, 17:23
Post #44


Gone 4 a while


Group: Members
Posts: 1.608
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Eu nu am schimbat niciodata rulmentii de la flanse. Drept e ca i-am uns mereu smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi 2002 / Expression; 2002 / Privilege - B-XX-Z4T
kituri de reparatie macarale electrice!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 4 May 2010, 08:24
Post #45


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




Kayaba sunt net superioare MONROE si sensibil mult peste SACHS... cat despre Kayaba in lumea motorsport...

http://www.kyb-europe.com/motor-sports.html

nu mai faceti afirmatii gratuite si in necunostinta de cauza wink.gif


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon_nxt
post 4 May 2010, 09:22
Post #46


Membru declarat anti-bizoni


Group: Members
Posts: 216
Joined: 15 August 08
From: Bucuresti




Eu unul am simtit o stabilitate f buna in curbe chiar si cand intru in ele putin mai tare - mai ales in tandem cu faptul ca am jante pe 17" si cauciucuri cu talon mai mic. De asemenea, la "testul elanului" se comporta f bine. Singurul lucru pe care "il reprosez" este ca sunt mai rigide si se simte orice nervura din asfalt. Dar asta inseamna sport, nu? Sa simti soseaua. Pacat ca traim in Romania... si asta ne mananca tot... ce inseamna bucseraie si suspensii smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2, phase 1 1.9 dCi Dynamique, 2001
"Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 4 May 2010, 11:23
Post #47


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Eu am pus BOGE ,si masina e mai stabila in curbe, mie asa mi se pare,si le am montat la indemnul unuia care a pus pe un BMW M5 sport, sunt mult mai rigide decat KYB,care erau originale din fabrica,pot sa spun ca pt o masina ca Lagunica sunt mai confortabile KYB decat BOGE,fiind o masina mai maricica....DRIVE SAFE!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 4 May 2010, 12:51
Post #48


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Monroe, care le-am pus acum ~10 000 km imi lasa impresia CLARA de barca..
M-am invatat minte, tura viitoare pun altceva...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 4 May 2010, 18:46
Post #49


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




A mai pus cineva BOGE....pareri!!!mie mi se pare rigida!!!DRIVE SAFE!

This post has been edited by fazer: 4 May 2010, 18:50


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinbuc
post 6 May 2010, 09:34
Post #50


Membru anti-bizoni


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




relu 24, da am schimbat si flansele si rulmentii dar nu am pus tot Kyb pentru ca erau foarte scumpe ci Febi.Pretul a fost pe undeva pe la 300 ron pentru 2 flanse si 2 rulmenti.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 Dci 131 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 6 May 2010, 16:10
Post #51


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




cum se comporta cu FEBI?


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinbuc
post 8 May 2010, 15:04
Post #52


Membru anti-bizoni


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




Eu sunt absolut incantat si asta in conditiile in care am testat-o pe curbe in viteza, pe curbe cu franare si in general in conditii destul de extreme. Acum nu stiu cat face Febi si cat face Kyb, dar banuiesc ca daca vreuna din ele nu ar fi in regula, tot ansamblul nu ar fi in regula. Una peste alta e absolut OK.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 Dci 131 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 8 May 2010, 17:38
Post #53


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




merci smile.gif


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 8 May 2010, 20:03
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




eu am avut boge si erau galagioase

This post has been edited by andu911: 8 May 2010, 20:04


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 9 May 2010, 10:16
Post #55


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(andu911 @ 8 May 2010, 20:03)
eu am avut boge si erau galagioase
*


Asa zic si eu cred ca mai degraba sunt bune pt sportive....dar is faine la stabilitate.DRIVE SAFE!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu_24
post 10 May 2010, 09:25
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 March 08




QUOTE(dinbuc @ 6 May 2010, 09:34)
relu 24, da am schimbat si flansele si rulmentii dar nu am pus tot Kyb pentru ca erau foarte scumpe ci Febi.Pretul a fost pe undeva pe la 300 ron pentru 2 flanse si 2 rulmenti.
*



Le-am montat sambata doar amortizoarele pe fata, KYB pe ulei doar pe fata 217/buc.
N-am luat nici flanse nici rulmentii de flanse, dar din cate m-a spus mecanicul rulmentii nu au nici o problema la fel si flansele.

Ce am observat dupa schimbare amortizoarelor, pe langa lipsa comportamentului de barca, nu mai troncane. Imi mancase sufletul masina, troncanea prin curbe ceva de speriat si nu stiam de la ce, schinbasem capete bara, bielete antirului nu mai aveam nici un joc in puntea fata si tot troncanea, acuma e liniste smile.gif.



--------------------
Renault Laguna II 2003 Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VF1BG0
post 10 May 2010, 09:31
Post #57


Gone 4 a while


Group: Members
Posts: 1.608
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




KYB la 220 de ron fata de sachs la 250.. 350 de ron smile.gif
Mai usor cu cerea asta de KYB ca o sa creasca magazinele pretul!

This post has been edited by VF1BG0: 10 May 2010, 09:31


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi 2002 / Expression; 2002 / Privilege - B-XX-Z4T
kituri de reparatie macarale electrice!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 10 May 2010, 13:28
Post #58


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- ca un sfat... nu va mai luati dupa mecanici care spun... nu schimba asta ca sunt bune si inca merg... arata bine etc... flansele si rulmentii sunt date la schimbat la fiecare 80/100 de mii de km in functie de producator... daca se uita oricine la aceste piese... mai ales la flanse nu vor spune poate nici la 200 de mii ca sunt de schimbat (probabil se asteapta sa fie rupte sau cine stie ce e in capul unor mecanici)... diferenta insa se vede cand ele ar trebui sa isi faca treaba si nu si-o mai fac... e doar un sfat smile.gif

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 10 May 2010, 13:28


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu_24
post 10 May 2010, 14:31
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 March 08




QUOTE(laguna_2_interceptor @ 10 May 2010, 13:28)
- ca un sfat... nu va mai luati dupa mecanici care spun... nu schimba asta ca sunt bune si inca merg... arata bine etc... flansele si rulmentii sunt date la schimbat la fiecare 80/100 de mii de km in functie de producator... daca se uita oricine la aceste piese... mai ales la flanse nu vor spune poate nici la 200 de mii ca sunt de schimbat (probabil se asteapta sa fie rupte sau cine stie ce e in capul unor mecanici)... diferenta insa se vede cand ele ar trebui sa isi faca treaba si nu si-o mai fac... e doar un sfat smile.gif
*


Da, dar daca nu ai bani si abia m-am cautat prin buzunare de ~600 Ron (amortizoare+manopera) iti dai seama ca nu le schimb. Poate mai peste vreo 2-3 luni daca imi revin cu bani le schimb.
Daca se intampla vara trecuta schimbam tot: amortizoare fata + flanse si rulmenti +amortizoare fata, dar deh criza asta smile.gif



--------------------
Renault Laguna II 2003 Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 10 May 2010, 21:52
Post #60


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




pai tocmai ca e criza si criza asta ar trebui sa invete oamenii sa fie mai economi... de ex sa nu plateasca de 2x aceiasi manopera pt a schimba odata amortizoarele si a doua oara flansele? smile.gif oricum si peste 3 luni vor fi binevenite... bafta!


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 13:50
Dacia