Tremurat la plecarea de pe loc - treapta 1, vibratii la schimbarea treptelor
![]() ![]() ![]() |
Tremurat la plecarea de pe loc - treapta 1, vibratii la schimbarea treptelor
lotzy |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 July 14 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio symbol
- PH-15-JFD
2008,ac,geamuri electrice,1.4 8v
|
|||
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
e cel de la volanta, chiar sub senzorul de temperatura care intra in chiuloasa. Dar, repet, nu stiu daca este pura coincidenta, dar dupa curatarea lui, nu a mai tremurat la plecare
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
wolfin |
![]()
Post
#63
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.008 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
senzorul de turatie de pe volanta nu este cel care cauzeaza vibratiile.
are rol doar in pornire. cand dai la cheie si motorul se invarte si nu porneste primul lucru este sa il vizitezi cu un wd40. al doilea punct e sa vezi daca mai ai benzina ![]() |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate, dar, dupa ce l-am curatat foarte bine, atat senzorul cat si mufa si am strambat putin pinii mufei ca sa faca mai bine contact, nu mai am probleme cu tremuratul la pornire. Tremura la mine foarte rau cand porneam de pe loc, chiar ma gandeam ca ar fi din ambreiaj. Dar se pare ca nu.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
lotzy |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 July 14 ![]() |
ultumesc pt indicatii,orice informatie e bine venita,si eu stiu de la supernova ca are rolul doar la pornire dar niciodata nu se stie,la mine am observat ca tremura mai rau la demaraj de pe loc cand se incalzeste motorul bine ,bine,si am ajuns la serviciu si am vb cu mecanicul,un coleg de munca.....i-am povestit si mi-a zis ca trebuie sa ne bagam sub ea si sa ne uitam fizic la tamponul acela,daca e bun desfacem kitul de ambreiaj si vedem ce se intampla acolo ....el a zis ca e posibil ,daca face mai rau la cald,sa fie dscul de ambreiaj, care la cald se deslipeste de partea metalica ,se unfla in unele locuri nemaifiiind plan si atunci se intampla minunatia,cel mai rau posibil si volanta a zis dar nu crede ca e cazul,apoi peste vreo 2 ore mi-am amintit de testul care l-am facut lasand-o la relanti in viteza 1 si dintr-o data apasata brusc acceleratia si tot a trepidat,repet cu ambreiajul ridicat,acolo nu mai e de vina ambreiajul,si atunci a spus ca e tamponul doar in opinia lui, ramane sapt viitoare cand are timp sa ne uitam.in situatia asta ar insemna ca motorul tragand mai bine cand e cald impinge in bascula aia mai cu forta sau al 2 lea motiv ar fi ca se incalzeste si se inmoaie cauciucul de la bascula mai rau decat e acum si din cauza aia trepideaza,o sa vedem,multumesc pt indicatiile cu senzorul d turatii,si daca mai are cineva ceva solutii il rog sa ma ajute,
1 Aug 2014, 19:32: cat despre treaba cu discurile de ambreiaj schimbate la 10000 sau 20000 km din cauza trepidatului,mecanicul meu mi-a spus ca mecanicii din service sau facut oameni,cati dintre cei care l-au schimbat au stat langa mecanic sa vada cum il da jos pe cel uzat si il pune pe cel nou? This post has been edited by lotzy: 1 Aug 2014, 19:32 |
--------------------
renault
clio symbol
- PH-15-JFD
2008,ac,geamuri electrice,1.4 8v
|
|
wolfin |
![]()
Post
#66
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.008 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
la ultima afirmatie ..probabil niciunul.
e ceva sa stai 5-6 ore langa masina..... |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am schimbat si eu al doilea rand de suport motor... Din 2010 pana acum... Am luat de data asta de diesel, ca e muult mai rezistent.. Si are cauciucul plin fata de cel de benzina.
IMG_20141009_184602.jpg ( Size: 2.18mb ) Number of downloads: 797 IMG_20141009_184610.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 791 IMG_20141009_184623.jpg ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 752 This post has been edited by BannedHost: 9 Oct 2014, 18:08 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
vallixx |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Dar ce-i faci nene.....ca eu nu l-am schimbat din 2008 pana acum? E ala original. De abia acum a inceput sa aiba un mic joc, o sa-l schimb la prima revizie.
This post has been edited by vallixx: 9 Oct 2014, 18:30 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
BannedHost |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Antrenamente, pe coasta
![]() Acum e altceva.. Schimbatorul are un joc cu muult mai mic. Nu se mai balangane ca nebunul pe acolo la accelerari si decelerari .. Ce e drept se aude acum motorul dupa 3000 de turatii (rezoneaza in caroserie). Dar pentru mine nu conteaza asta. La suportul acesta nu vad cum ar putea crepa acel cauciuc. This post has been edited by BannedHost: 9 Oct 2014, 20:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
O sa tina mai mult, dar, dupa cum ai mentionat, ai zgomot mai mare inauntru. Ca la symbolul de 1,2 era bieleta anticuplu de pe Solenza, pana nu am pus ceva de calitate m-a secat problema cu plimbatul motorului.
Pe Laguna 1 de 1.6 era aceeasi problema, am pus o bieleta Lemforder si s-a mai diminuat din balanganit, dar putin. Abia la actruala masina am scapat de aceasta grija, are doua bielete antibalans, cea de-a doua se vede in poza. Consider ca e o "scapare" a Renault proiectarea masinilor cu o bieleta slaba la cutia de viteze, are de suferit confortul in conduns si demarajul, in special de pe loc. Attached thumbnail(s) compartiment_motor_ph1_1.6.JPG ( Size: 222.92k ) Number of downloads: 778 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
bitz |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 May 12 ![]() |
Salutare,
Am avut si eu trepitadiile alea la plecarea de pe loc. Tot asa, puteam sa le evit turand mai mult motorul. Am dus-o asa de pe la 70k km pana acum, la 145k, cand a inceput sa faca extrem de urat. Am schimbat kit-ul de ambreiaj si bieleta anti-cuplu si acum e alta viata. Totusi, in anumite conditii (turatie si incarcare a motorului) masina vibreaza destul de tare. Credeti ca e de vina tamponul din dreapta (cel cu sfoara in el)? Daca trag de el inainte-inapoi se misca destul de mult. Si daca imping masina se misca tot cam asa. In schimb, cu motorul mergand la relanti, vibratiile par destul de reduse (~1 cm). Sau/si celalalt tampon de la motor? E asta in poza? 884367.JPG Si cam cat de greu ar fi de schimbat? Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 1.5 dCi
|
|
marius140872 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 16 October 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(BannedHost @ 9 Oct 2014, 18:06) Am schimbat si eu al doilea rand de suport motor... Din 2010 pana acum... Am luat de data asta de diesel, ca e muult mai rezistent.. Si are cauciucul plin fata de cel de benzina. IMG_20141009_184602.jpg ( Size: 2.18mb ) Number of downloads: 797 IMG_20141009_184610.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 791 IMG_20141009_184623.jpg ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 752 La benzinar am problema cu tremuratul la pornirea de pe loc, de la 0 km....acum are 120 k.In cazul meu apare doar la prima pornire sau după ce a stat minim câteva ore in frig.Apare doar când temperatura este undeva intre 0 - 10 grade.Nu am acel tremurat la temperaturi negative și nici pe tot parcursul sezonului cald.Singura explicație rămasă în picioare a fost că face condens pe discul de ambreiaj.Am verificat tot ce se putea atât în service Renault Romania ,cât și în service Renault Germania, fara sa fie găsite probleme. |
--------------------
2012
Renault Fluence 1.6 , 16v & Megane 3 dci 1.5 edc
2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:30 |