Alte probleme cu Twingo..., ma dispera si nu stiu ce are...
![]() ![]() ![]() |
Alte probleme cu Twingo..., ma dispera si nu stiu ce are...
bubu782001 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|||
fan_RT |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 December 09 From: Bucuresti ![]() |
salut! am avut si eu problema asta cu vibratiile mai demult....dar nu cedase niciun tampon. schimbasem toba de mijloc si se deplasase putin teava dintre toba de mijloc si cea finala ...pe urma atingea cotu' ala de la teava intermediara de caroserie, si vibra toata masina...vezi poate e si la tine lafel daca zici ca ai umlat recent la evacuare.
This post has been edited by fan_RT: 24 Oct 2010, 23:08 |
--------------------
renault
twingo
1996/1994
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Tocmai de aia am umblat - sa elimin niste probleme pe care le aveam pe evacuare (o sudura prost facuta + o imbinare terminata). Deci nu mai este nici o problema cu evacuarea - nu are zgomot absolut deloc (la evacuare pe langa vibratii mai ai si zgomot).
La mine sistemul de evacuare nu atinge absolut nimic. Practic toata linia de evacuare sta SUSPENDATA in FIX 3 puncte: in racordul elastic inaintea catalizatorului, intr-un plot elastic situat inaintea tobei finale, si alte 2 ploturi elastice (situate unul langa altul) imediat dupa toba finala. Practic ce sa facut la mine este simplu. Sa sudat imbinarea dintre catalizator si toba mica, apoi au fost facute 2 flanse de imbinare, de forma triunghiulara cu o gaura centrala, care au fost sudate de tevi, iar intre ele a fost pusa o garnitura de klingherit. Masina a fost pornita pe elevator - sa studiat bine comportamentul evacuarii (nu este nici o problema la acesta. Chiar evacuarea nu are nici cea mai mica vibratie. Revin la intrebarile e mai sus. De unde? |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Yorick |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 840 Joined: 1 July 10 From: Bucuresti ![]() |
@bubu782001 - Cel mai probabil poate fi de la tampon.Masina vibreaza si cand sta la relanti?Sau doar in trafic?Incearca sa anulezi acel tampon(atunci cand esti cu ea la relanti) cu o pana de lemn,si vezi daca se mai manifesta asa.
Nici injectoarele nu le-as exclude.Masina raspunde bine la acceleratie? |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
gedan |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
faptul ca da in nas la o acceleratie usoara, ma duce cu gandul la fise. incearca sa le schimbi cu orice altceva pentru o zi, doua.
a venit vreama umeda care da bube la aprindere. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Faza cu inecatul am patito si eu si se manifesta identic cu descrierea ta,la mangaiat incet se ineca ,bagam piciorul si accelera brusc si nu mai tremura...practic mergeam in suturi la plecat de pe loc ,pana in momentul in care o turam tare de tot.Am schimbat fisele,bujiile,un senzor de la temp apei pentru ca din cauza lui nu imi pornea nici ventilatorul de pe radiator si am curatat sita de la pompa de benzina in ideea sa nu fie infundate tevile de benzina si sa sugrume alimentarea pe undeva.Sincer nu stiu sa iti spun ce a fost de vina dar cert e ca iau disparut simptomele...Problema e ca pentru simptome de genul pot fi de vina un milion de cauze...
|
--------------------
Renault
Megane II
2007
- Tm 47 BDY
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Fisele la bujii nu am cum sa le schimb ca este monobloc sistemul cu bobina de aprindere.
A 2-a ar fi ca nici nu cred ca fisele sunt defecte (are cam 2 ani bobina este practic NOUA) si cu aprinderea nu am probleme. Fisele sunt siliconice sint inca moi si elastice nu au nici cea mai mica fsiura/crapatura. Ventilatorul de racire imi merge foarte bine si fara probleme, si senzorul de temperatura apa functioneaza foarte bine, in parametrii chiar - am verificat asta in timp real cu diagnoza personal. Intradevar pompa de benzina a ramas de verificat respectiv filtrul de benzina care a fost schimbat acu vreo 4 ani. This post has been edited by bubu782001: 25 Oct 2010, 13:17 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
nikamanuel |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 February 10 ![]() |
pompa de brnzina mai mult ca sigur sau daca ai noroc filtru de benzina
simptomele pe care le ai sunt din sist . de alimentare 25 Oct 2010, 17:40: "benzina" This post has been edited by nikamanuel: 25 Oct 2010, 17:40 |
--------------------
renault
twingo
1995
- ot 03 lfm
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Dat fiind ca nu e ceva care sa iasa la diagnoza(atat timp cat spui ca diagnoza e ok) pentru mine e clar ca nu poate fi un senzor,sau ceva de genu,e o problema strict mecanica.Deci vezi un furtun infundat,o teava fisurata,o piesa cu joc,ceva de genu.
25 Oct 2010, 17:43: Sau evident alimentarea,verifica tot parcursu de alimentare cu benzina ca poate nealimentandu-se duce la tremur,cam asta as presupune si eu.Pompa daca ar fi pe moarte nu ar trebuie sa se vada pe diagnoza?Poate ai noroc doar de ceva infundaturi,dopuri pe trasee. This post has been edited by TM31BDY: 25 Oct 2010, 17:43 |
--------------------
Renault
Megane II
2007
- Tm 47 BDY
|
|
renotgo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
bubu782001 ,un motor trepideaza bine atunci cand nu functioneaza unul sau mai multe "pistoane" ...Cauzele pot fi diverse ...scanteie slaba sau inexistenta ,combustibil lipsa sau injector infundat ,supape uzate ..si-or mai fi ..! Dupa parerea mea ,du-te la service sa-ti masoare compresia pe fiecare piston ,dar ...sa nu uit ...daca pe unul din cilindrii benzina nu este arsa corespunzator ,pe esapament vor iesi gaze foarte "imputite" ,de nesuportat atunci cand masina va sta cu motorul pornit intr-un spatiu inchis (ex. service..). Numai bine !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am sa fac zilele astea un test de compresie. Tot in zilele astea am sa scot pompa din rezervor, am sa o demontez, am sa o curat bine bine, apoi o sa schimb filtrul de benzina, si ii niste bujii noi, prefer sa ii pun tot NGK-uri, ale mele au saracele destui km. Pe urma am sa va spun.
In orice caz, in decurs de vreo 2 luni intentionez sa achizitionez si tampoanele de la motor (toate 3) si sa le pun noi (cauciucul mai imbatraneste in 9 ani...zic si eu) si vedem pe urma daca sunt schimbari. O sa ii fac si celebrul reglaj de la tamponul cutiei, care trebuie mai mult ca sigur facut (nu a fost facut niciodata cu toate ca am fost desfacut acel tampon). Astazi am pus benzina EVO de la Mol si parca se simte mai bine, mai vioaie si trage bine de tot motorul. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
gedan |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
de la pompa sau filtru ai belele in sarcina, nu la turatie mica. totusi eu dau vina pe aprindere, daca persista dupa schimbare bujii, vezi ce faci cu fisele.
asteapta sa vina seara si uita-te cu grija, poate fura scanteie pe undeva. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Fisele si bobina maine am sa le verific. Si sa va spun si cum:
Am citit in seara asta manualul motorului D4F implementat pe Twingo (deci este speciala editia acestui manual pentru Twingo). Practic sistemul implica 2 bobine si linii de comanda de la ECU. Cand se da comanda pe cate una din boine, scanteia se va da, pe cate 2 pistoane simultan, insa unul din pistoane este in compresie iar cealalat este in evacuare (deci in cel din urma piston scanteia va fi insignifianta si in plus). Pistonul aflat in compresie va avea o scanteie mare si frumoasa in urma careia amestecul detonant va face "BUM!" ![]() Asadar, Avem un conector 4 pini la bobina si anume: Pin A - Comanda bobinei ce aprinde cilindrii 2 si 3 Pin B - (+) dupa contact Pin C - (+) condensator deparazitare Pin D - Comanda bobinei ce aprinde cilindrii 1 si 4 Rezistenta in Primar: Rezistenta intre A si B: 0.40 +/- 0.02 ohm Rezistenta intre C si D: 0.40 +/- 0.02 ohm Rezistenta intre B si C: 0 +/- 0.02 ohm Rezistenta in Secundar: Rezistenta intre fisa 1 si 4: 9.8 +/- 0.5 kohm Rezistenta intre fisa 2 si 3: 9.6 +/- 0.5 kohm Rezistenta intre fisele: 1 si 2, 1 si 3, 2 si 4, 3 si 4: infinit In conditiile in care am valorile astea, atunci este buna bobina si fisele (la fise doar se masoara si daca am aceste valori este logic ca sunt bune). Atasat aveti manualul de Twingo cu motorizarea D4F. This post has been edited by bubu782001: 25 Oct 2010, 23:53 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Daca ai zis ca merge bine de la benzina EVO inseamna ca ai fi avut un dop pe undeva pe traseul de alimentare.Eventual cumpara un aditiv dinala de benzina si poate desfunda de tot pe unde o fi posibil sa ai probleme sau depuneri.
|
--------------------
Renault
Megane II
2007
- Tm 47 BDY
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Merge MAI bine. Vibratii inca sunt, insa nu asa deranjante. Tin cont totusi si de faptul ca tampoanele sunt imbatranite (cauciucul) si cine stie poate chiar rupt ala centralul. O sa le schimb si pe alea..insa in timp (costa multicel toate...ma duc la un 1000 de ron). Sunt insa pregatit sa accept acest "sacrificiu" in ideea ca se simte mai bine cu tampoane noi.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tzolea |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu tot spre tamponea as merge... insa inaite, verfica presiunea in rampa de injectoare si schimba bujiile. Apoi la tampoane as incepe cu cel central si nu inainte de a face un test de compresie pe fiecare piston.
Inainte de orice... schimba-ti bujiile si vezi presiunea in rampa de injectoare... chiar si cu unele de doi lei daca le poti lua cu imprumut eventual. This post has been edited by tzolea: 27 Oct 2010, 21:59 |
--------------------
Renault
Twingo
1999
- B27VHL
|
|
smpaul71 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 November 10 ![]() |
Salut,
Am si eu o problema asemanatoare. Am luat un Twingo acum 4 zile, tremura tot si suna urit(are si toba sport)la turatii mici, la accelerare si decelerare.Dupa ce urca in tura se potoleste.Zgiltiie si da rateuri la plecare de pe loc, sau la turat in gol, la prima apasare apedalei Am fost la Reno pt diagnoza si mi-au spus sa schimb bobina. Am schimbat-o si a mers bine o zi, tragea mai bine si nu mai suna asa. Azi dimineata, frig, umed, masina tremura din nou si dadea rateuri,explozii in toba. Am mers la un servis de tobe si mi-au spus ca e de la motor, ca nu mege un cilindru uneori si benzina nearsa explodeaza in toba. Mentionez ca am vrut sa schimb si bujiile dar cind le-am scos, erau noi, Beru, si 3 foarte curate, iar una ,cea de la cilindrul 2, afumata. Asa ca nu le-am mai schimbat. Ai descoperit ce era? Poate o rezolv si eu. Ce ma sfatuiti? |
--------------------
Renault
Twingo
2001 Initiale Paris
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#18
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca este doar la 1 clinindru , te-as sfatui sa verifici fisa de la cilintrul acela , bujia ca poate a crapat(nu conteaza ca a fost noua) si injectorul , apoi distanta la supape .
Bafta |
--------------------
Twingo
C064
1995
- DE BUCURESTI Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Smpaul71 parca descrii exact problema pe care am avut-o eu cand am luat masina.Citeste mai sus (postarea nr 6)si vezi ce i-am schimbat eu ca poate e la fel si la tine
![]() This post has been edited by TM31BDY: 9 Dec 2010, 18:48 |
--------------------
Renault
Megane II
2007
- Tm 47 BDY
|
|
cipikao |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 24 September 09 ![]() |
Pierd apa pe la pompa de apa, undeva langa fulie, stie cineva trebuie schimbata pompa sau se se poate schimba doar capacul? E compatibil de la alte modele precum Solenta, Nova etc.? Twingo '96 motor C3G cu aer conditionat. Multumesc!
|
--------------------
renault
twingo C06
07/1996
|
|
Alexium |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
am o pompa pt 98 care vroia s-o cumpere cineva cu o pompa stricata,cred ca din 96.Ca sa vezi, a mea are 2 iesiri(sau intrari,nu ma pricep) iar a lui a zis ca are 3
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
cipikao pentru pompa ta de apa Solenza in nici un caz. Solenza are injectie multipunct. La Nova este motor de Dacia pus transversal - daca merge de Dacie 1310 ar trebui sa mearga si de Nova.
Dar de ce nu cumperi de TWINGO? Sau de CLIO adica exact pompa pentru motor C3G? Un motor facut conform indicatiilor fabricantului va merge ca atare. Daca il carpesti si il adaptezi dupa cum crezi tu...nu cred ca o sa mearga optim. La Unix o pompa apa pentru Twingo motor C3G, marca DOLZ, cu carcasa si cu rola curea incluse in kit costa 269 lei. Iar NUMAI carcasa de la pompa, tot firma DOLZ, daca vrei sa o cumperi te costa 97 lei. Chiar este o avere ? This post has been edited by bubu782001: 16 Dec 2010, 10:56 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Alexium |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Am dat pe pompa cand mi s-a rupt distribuita in martie 183 lei,cei de la service au dat comanda.Dar cred ca e vb doar de pompa
![]() This post has been edited by Alexium: 16 Dec 2010, 17:34 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Alexium, tu ai motor D7F, cipikao are C3G. Nu amesteca merele cu perele.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
cipikao |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 24 September 09 ![]() |
Multumesc bubu! Problema e ca pierd apa doar cand motorul e rece si apa la fel. Cand se incalzeste motorul si antigelul, nu mai picura deloc. De aceea eu suspectez presetupa. Ceva se dilata acolo cand se incalzeste.
Pentru siguranta am sa schimb toata pompa. Multumesc! 16 Dec 2010, 20:48: A mea e cu AC si pompa e ceva mai scumpa. This post has been edited by cipikao: 16 Dec 2010, 20:48 |
--------------------
renault
twingo C06
07/1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Sincer daca ceva incepe sa pice ...mai devreme sau mai tarziu o sa pice si ce este prin jur... eu zic ca nu e cazul sa te zgarcesti.
Stii ca sunt "programate" asta sa crape cam in aceeasi perioada... ![]() This post has been edited by bubu782001: 16 Dec 2010, 20:49 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tortulet |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 18 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai si a mea zbarnaia si tremura, am fost in service toate bune nimeni nu stia ce are, pana am bagat un ochi atent sub ea , suportu de la bara antiruliu care tine si tamponu din stanga era deplasat spre dreapta . Am luat o tubulara de 16 am slabit suportul din stanga cat si cel din dreapta si cu douo ciocane l am adus pe misloc am strans si surpriza nici un tremurici.
|
--------------------
Renault
Twingo
2005
- B-81-AWX
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
"misloc" se scrie mijloc, "douo" se scrie doua si "l am" = "l-am"
![]() ...cel putin asa scrie in dictionar no offence. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tortulet |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 18 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Corect !
Sa-mi comunici daca centrarea suportilor este vina problemelor create de tine. |
--------------------
Renault
Twingo
2005
- B-81-AWX
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Sa rezolvat cu tremuriciul...erau, bujiile si motivul pt care dadea in nas era filtrul de benzina (imi e si rusine sa spun...) cel de pe masina era originalul - neschimbat din fabrica
![]() This post has been edited by bubu782001: 17 Dec 2010, 18:32 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:49 |