Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Alte probleme cu Twingo..., ma dispera si nu stiu ce are...

bubu782001
post 24 Oct 2010, 22:24
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci pentru cei care nu stiu, detin un motor D4F (1.2 16v). Are in jur de 100 de mii km (102 parca icon_mrgreen.gif ).

Nu stiu ce are in ultima vreme ca nu se simte deloc bine, in sensul ca:

- Tremura foarte tare (mai ales la relanti). Tremuratul asta se transmite in caroserie portiere, pe scurt peste tot, si vibreaza totul in ea, scaune, bord samd. Asta se intampla INDIFERENT daca este motorul cald sau rece.
Pe diagnoza totul pare ok, adica toate sunt in parametrii, nu am nici o eroare pe ea si tot face ca toate alea.
Deci intelegeti-ma ca sunt niste vibratii groaznice. Se simt mai ales la relanti sau la accelerari fine. Ma gandesc ca este posibil ca sursa a vibratiilor, sa fie un tampon de la motor (suspectez tamponul central).

- In plus (asta e a 2-a belea) cand accelerez fin, adica putin de tot ating pedala - "o mangai" ca sa zic asa..., se ineaca, se balbaie vibreaza SI MAI TARE (deci vibratiile de mai sus se amplifica) si da sa moara motorul. Sa "tuseasca" sa se inece asa... Nu spun ca a si murit de cateva ori - mai rau ca de 2 ori in trafic mad.gif . Deci numai daca accelerez usor - presiunea pe pedala de acceleratie este mica.
Pe bune daca stiu ca sa ii mai fac.
I-am curatat bujiile si am reglat ecartamentul (0,9mm). O sa le si schimb ca sa fiu sigur - deja au 40 de mii (totusi sunt NGK-uri).
Senzorul MAP, ambele sonde lambda, senzorul temperatura aer injectie sunt aproape noi (au maxim 15 - 20 mii km).
Sa am ceva problema pe la compresie ? (o sa verific in curand asta) ori la corpul clapeta ? Sa fie potentiometrul din corpul clapeta uzat/terminat ? - "am pus-o" daca este asa pentru ca este "numai" 260 - 400 euro un corp clapeta pt tipul asta de motor wacko.gif .
Sa fie potentiometrul de la pedala de acceleratie...? - si asta se invarte pe la 100 euroi (scap mai "ieftin").
Chiar nu stiu la ce sa ma uit mai intai. Si nici prin cap nu-mi trece ce ar avea...

Mentionez ca am curatat corpul clapeta si ce mai e pe acolo (senzori) cam acum o luna.

Poate a mai patit careva problema asta....poate mai imi vinde un pont...

Evacuarea tocmai ce a fost refacuta (o flansa noua - facuta custom sa nu mai pice). Sa fie catalizatorul infundat? Stiam ca moare motorul si ca nu are putere, porneste greu...etc. O sa o turez ceva pe autosttrada (am un drum pana la Constanta week-endul asta) si sa ii dau ceva ca sa vad cum se comporta...(urca repede in ture, viteza poate depasi 100 - 120?) stiam ca astea sunt efectele unui catalizator infundat.

In alta ordine de idei...la mine NICIODATA nu au fost probleme cu pornirea (indiferent de temperatura de afara). Deci pornirea se face cum se zice: "la sfert".

Sa fie injectoarele? Sa le am infundate? Cum se manifesta injectoarele infundate?

Mentionez ca nu am motoras pas cu pas (IAC). "Socul automat" este facut chiar din clapeta (din corpul clapeta) care este motorizata.

Sa fie probleme cu senzorul de turatie? Daca era asta aveam probeleme cu pornirea...(scanteia la fiecare bujie se face NUMAI pe baza acelui senzor - nimic altceva).

Daca stiti ceva...puteti sau ati mai vazut, va rog mult. Nu-mi explic CE ARE?

This post has been edited by bubu782001: 24 Oct 2010, 22:36


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan_RT
post 24 Oct 2010, 23:07
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 December 09
From: Bucuresti




salut! am avut si eu problema asta cu vibratiile mai demult....dar nu cedase niciun tampon. schimbasem toba de mijloc si se deplasase putin teava dintre toba de mijloc si cea finala ...pe urma atingea cotu' ala de la teava intermediara de caroserie, si vibra toata masina...vezi poate e si la tine lafel daca zici ca ai umlat recent la evacuare.

This post has been edited by fan_RT: 24 Oct 2010, 23:08


--------------------
renault twingo 1996/1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Oct 2010, 23:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Tocmai de aia am umblat - sa elimin niste probleme pe care le aveam pe evacuare (o sudura prost facuta + o imbinare terminata). Deci nu mai este nici o problema cu evacuarea - nu are zgomot absolut deloc (la evacuare pe langa vibratii mai ai si zgomot).

La mine sistemul de evacuare nu atinge absolut nimic.
Practic toata linia de evacuare sta SUSPENDATA in FIX 3 puncte: in racordul elastic inaintea catalizatorului, intr-un plot elastic situat inaintea tobei finale, si alte 2 ploturi elastice (situate unul langa altul) imediat dupa toba finala.
Practic ce sa facut la mine este simplu. Sa sudat imbinarea dintre catalizator si toba mica, apoi au fost facute 2 flanse de imbinare, de forma triunghiulara cu o gaura centrala, care au fost sudate de tevi, iar intre ele a fost pusa o garnitura de klingherit.

Masina a fost pornita pe elevator - sa studiat bine comportamentul evacuarii (nu este nici o problema la acesta. Chiar evacuarea nu are nici cea mai mica vibratie.

Revin la intrebarile e mai sus. De unde?


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yorick
post 25 Oct 2010, 08:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 840
Joined: 1 July 10
From: Bucuresti




@bubu782001 - Cel mai probabil poate fi de la tampon.Masina vibreaza si cand sta la relanti?Sau doar in trafic?Incearca sa anulezi acel tampon(atunci cand esti cu ea la relanti) cu o pana de lemn,si vezi daca se mai manifesta asa.

Nici injectoarele nu le-as exclude.Masina raspunde bine la acceleratie?


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gedan
post 25 Oct 2010, 11:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 7 July 08
From: Dr. Taberei




faptul ca da in nas la o acceleratie usoara, ma duce cu gandul la fise. incearca sa le schimbi cu orice altceva pentru o zi, doua.
a venit vreama umeda care da bube la aprindere.


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 25 Oct 2010, 12:08
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Faza cu inecatul am patito si eu si se manifesta identic cu descrierea ta,la mangaiat incet se ineca ,bagam piciorul si accelera brusc si nu mai tremura...practic mergeam in suturi la plecat de pe loc ,pana in momentul in care o turam tare de tot.Am schimbat fisele,bujiile,un senzor de la temp apei pentru ca din cauza lui nu imi pornea nici ventilatorul de pe radiator si am curatat sita de la pompa de benzina in ideea sa nu fie infundate tevile de benzina si sa sugrume alimentarea pe undeva.Sincer nu stiu sa iti spun ce a fost de vina dar cert e ca iau disparut simptomele...Problema e ca pentru simptome de genul pot fi de vina un milion de cauze...


--------------------
Renault Megane II 2007 - Tm 47 BDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Oct 2010, 13:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Fisele la bujii nu am cum sa le schimb ca este monobloc sistemul cu bobina de aprindere.
A 2-a ar fi ca nici nu cred ca fisele sunt defecte (are cam 2 ani bobina este practic NOUA) si cu aprinderea nu am probleme. Fisele sunt siliconice sint inca moi si elastice nu au nici cea mai mica fsiura/crapatura.
Ventilatorul de racire imi merge foarte bine si fara probleme, si senzorul de temperatura apa functioneaza foarte bine, in parametrii chiar - am verificat asta in timp real cu diagnoza personal.

Intradevar pompa de benzina a ramas de verificat respectiv filtrul de benzina care a fost schimbat acu vreo 4 ani.

This post has been edited by bubu782001: 25 Oct 2010, 13:17


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikamanuel
post 25 Oct 2010, 17:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 13 February 10




pompa de brnzina mai mult ca sigur sau daca ai noroc filtru de benzina
simptomele pe care le ai sunt din sist . de alimentare

25 Oct 2010, 17:40:
"benzina"

This post has been edited by nikamanuel: 25 Oct 2010, 17:40


--------------------
renault twingo 1995 - ot 03 lfm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 25 Oct 2010, 17:41
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Dat fiind ca nu e ceva care sa iasa la diagnoza(atat timp cat spui ca diagnoza e ok) pentru mine e clar ca nu poate fi un senzor,sau ceva de genu,e o problema strict mecanica.Deci vezi un furtun infundat,o teava fisurata,o piesa cu joc,ceva de genu.

25 Oct 2010, 17:43:
Sau evident alimentarea,verifica tot parcursu de alimentare cu benzina ca poate nealimentandu-se duce la tremur,cam asta as presupune si eu.Pompa daca ar fi pe moarte nu ar trebuie sa se vada pe diagnoza?Poate ai noroc doar de ceva infundaturi,dopuri pe trasee.

This post has been edited by TM31BDY: 25 Oct 2010, 17:43


--------------------
Renault Megane II 2007 - Tm 47 BDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 25 Oct 2010, 19:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




bubu782001 ,un motor trepideaza bine atunci cand nu functioneaza unul sau mai multe "pistoane" ...Cauzele pot fi diverse ...scanteie slaba sau inexistenta ,combustibil lipsa sau injector infundat ,supape uzate ..si-or mai fi ..! Dupa parerea mea ,du-te la service sa-ti masoare compresia pe fiecare piston ,dar ...sa nu uit ...daca pe unul din cilindrii benzina nu este arsa corespunzator ,pe esapament vor iesi gaze foarte "imputite" ,de nesuportat atunci cand masina va sta cu motorul pornit intr-un spatiu inchis (ex. service..). Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Oct 2010, 21:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Am sa fac zilele astea un test de compresie. Tot in zilele astea am sa scot pompa din rezervor, am sa o demontez, am sa o curat bine bine, apoi o sa schimb filtrul de benzina, si ii niste bujii noi, prefer sa ii pun tot NGK-uri, ale mele au saracele destui km. Pe urma am sa va spun.

In orice caz, in decurs de vreo 2 luni intentionez sa achizitionez si tampoanele de la motor (toate 3) si sa le pun noi (cauciucul mai imbatraneste in 9 ani...zic si eu) si vedem pe urma daca sunt schimbari. O sa ii fac si celebrul reglaj de la tamponul cutiei, care trebuie mai mult ca sigur facut (nu a fost facut niciodata cu toate ca am fost desfacut acel tampon).

Astazi am pus benzina EVO de la Mol si parca se simte mai bine, mai vioaie si trage bine de tot motorul.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gedan
post 25 Oct 2010, 22:04
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 7 July 08
From: Dr. Taberei




de la pompa sau filtru ai belele in sarcina, nu la turatie mica. totusi eu dau vina pe aprindere, daca persista dupa schimbare bujii, vezi ce faci cu fisele.

asteapta sa vina seara si uita-te cu grija, poate fura scanteie pe undeva.


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Oct 2010, 23:42
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Fisele si bobina maine am sa le verific. Si sa va spun si cum:

Am citit in seara asta manualul motorului D4F implementat pe Twingo (deci este speciala editia acestui manual pentru Twingo).
Practic sistemul implica 2 bobine si linii de comanda de la ECU. Cand se da comanda pe cate una din boine, scanteia se va da, pe cate 2 pistoane simultan, insa unul din pistoane este in compresie iar cealalat este in evacuare (deci in cel din urma piston scanteia va fi insignifianta si in plus). Pistonul aflat in compresie va avea o scanteie mare si frumoasa in urma careia amestecul detonant va face "BUM!" icon_mrgreen.gif Sistemul se cheama "Wasted Spark".

Asadar,

Avem un conector 4 pini la bobina si anume:

Pin A - Comanda bobinei ce aprinde cilindrii 2 si 3
Pin B - (+) dupa contact
Pin C - (+) condensator deparazitare
Pin D - Comanda bobinei ce aprinde cilindrii 1 si 4

Rezistenta in Primar:

Rezistenta intre A si B: 0.40 +/- 0.02 ohm
Rezistenta intre C si D: 0.40 +/- 0.02 ohm
Rezistenta intre B si C: 0 +/- 0.02 ohm

Rezistenta in Secundar:

Rezistenta intre fisa 1 si 4: 9.8 +/- 0.5 kohm
Rezistenta intre fisa 2 si 3: 9.6 +/- 0.5 kohm
Rezistenta intre fisele: 1 si 2, 1 si 3, 2 si 4, 3 si 4: infinit

In conditiile in care am valorile astea, atunci este buna bobina si fisele (la fise doar se masoara si daca am aceste valori este logic ca sunt bune).

Atasat aveti manualul de Twingo cu motorizarea D4F.

This post has been edited by bubu782001: 25 Oct 2010, 23:53

Attached File(s)
Attached File  3472A.pdf ( 1.1mb ) Number of downloads: 143


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 26 Oct 2010, 05:55
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Daca ai zis ca merge bine de la benzina EVO inseamna ca ai fi avut un dop pe undeva pe traseul de alimentare.Eventual cumpara un aditiv dinala de benzina si poate desfunda de tot pe unde o fi posibil sa ai probleme sau depuneri.


--------------------
Renault Megane II 2007 - Tm 47 BDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 26 Oct 2010, 08:40
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Merge MAI bine. Vibratii inca sunt, insa nu asa deranjante. Tin cont totusi si de faptul ca tampoanele sunt imbatranite (cauciucul) si cine stie poate chiar rupt ala centralul. O sa le schimb si pe alea..insa in timp (costa multicel toate...ma duc la un 1000 de ron). Sunt insa pregatit sa accept acest "sacrificiu" in ideea ca se simte mai bine cu tampoane noi.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzolea
post 27 Oct 2010, 21:41
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 18 November 07
From: Bucuresti




Si eu tot spre tamponea as merge... insa inaite, verfica presiunea in rampa de injectoare si schimba bujiile. Apoi la tampoane as incepe cu cel central si nu inainte de a face un test de compresie pe fiecare piston.

Inainte de orice... schimba-ti bujiile si vezi presiunea in rampa de injectoare... chiar si cu unele de doi lei daca le poti lua cu imprumut eventual.

This post has been edited by tzolea: 27 Oct 2010, 21:59


--------------------
Renault Twingo 1999 - B27VHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smpaul71
post 26 Nov 2010, 18:46
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 November 10




Salut,
Am si eu o problema asemanatoare. Am luat un Twingo acum 4 zile, tremura tot si suna urit(are si toba sport)la turatii mici, la accelerare si decelerare.Dupa ce urca in tura se potoleste.Zgiltiie si da rateuri la plecare de pe loc, sau la turat in gol, la prima apasare apedalei
Am fost la Reno pt diagnoza si mi-au spus sa schimb bobina. Am schimbat-o si a mers bine o zi, tragea mai bine si nu mai suna asa. Azi dimineata, frig, umed, masina tremura din nou si dadea rateuri,explozii in toba. Am mers la un servis de tobe si mi-au spus ca e de la motor, ca nu mege un cilindru uneori si benzina nearsa explodeaza in toba. Mentionez ca am vrut sa schimb si bujiile dar cind le-am scos, erau noi, Beru, si 3 foarte curate, iar una ,cea de la cilindrul 2, afumata. Asa ca nu le-am mai schimbat.

Ai descoperit ce era? Poate o rezolv si eu. Ce ma sfatuiti?


--------------------
Renault Twingo 2001 Initiale Paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 26 Nov 2010, 21:39
Post #18


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Daca este doar la 1 clinindru , te-as sfatui sa verifici fisa de la cilintrul acela , bujia ca poate a crapat(nu conteaza ca a fost noua) si injectorul , apoi distanta la supape .
Bafta


--------------------
Twingo C064 1995 - DE BUCURESTI
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 9 Dec 2010, 18:45
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Smpaul71 parca descrii exact problema pe care am avut-o eu cand am luat masina.Citeste mai sus (postarea nr 6)si vezi ce i-am schimbat eu ca poate e la fel si la tine wink.gif...Apropo bujia aia afumata daaca e singura diferita de restul e clar ca problema e acolo ...

This post has been edited by TM31BDY: 9 Dec 2010, 18:48


--------------------
Renault Megane II 2007 - Tm 47 BDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 15 Dec 2010, 23:01
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Pierd apa pe la pompa de apa, undeva langa fulie, stie cineva trebuie schimbata pompa sau se se poate schimba doar capacul? E compatibil de la alte modele precum Solenta, Nova etc.? Twingo '96 motor C3G cu aer conditionat. Multumesc!


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 16 Dec 2010, 01:02
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




am o pompa pt 98 care vroia s-o cumpere cineva cu o pompa stricata,cred ca din 96.Ca sa vezi, a mea are 2 iesiri(sau intrari,nu ma pricep) iar a lui a zis ca are 3 blink.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Dec 2010, 10:43
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




cipikao pentru pompa ta de apa Solenza in nici un caz. Solenza are injectie multipunct. La Nova este motor de Dacia pus transversal - daca merge de Dacie 1310 ar trebui sa mearga si de Nova.

Dar de ce nu cumperi de TWINGO? Sau de CLIO adica exact pompa pentru motor C3G? Un motor facut conform indicatiilor fabricantului va merge ca atare. Daca il carpesti si il adaptezi dupa cum crezi tu...nu cred ca o sa mearga optim.

La Unix o pompa apa pentru Twingo motor C3G, marca DOLZ, cu carcasa si cu rola curea incluse in kit costa 269 lei. Iar NUMAI carcasa de la pompa, tot firma DOLZ, daca vrei sa o cumperi te costa 97 lei.

Chiar este o avere ?

This post has been edited by bubu782001: 16 Dec 2010, 10:56


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 16 Dec 2010, 17:30
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am dat pe pompa cand mi s-a rupt distribuita in martie 183 lei,cei de la service au dat comanda.Dar cred ca e vb doar de pompa biggrin.gif

This post has been edited by Alexium: 16 Dec 2010, 17:34


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Dec 2010, 19:27
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Alexium, tu ai motor D7F, cipikao are C3G. Nu amesteca merele cu perele.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 16 Dec 2010, 20:41
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Multumesc bubu! Problema e ca pierd apa doar cand motorul e rece si apa la fel. Cand se incalzeste motorul si antigelul, nu mai picura deloc. De aceea eu suspectez presetupa. Ceva se dilata acolo cand se incalzeste.
Pentru siguranta am sa schimb toata pompa. Multumesc!

16 Dec 2010, 20:48:
A mea e cu AC si pompa e ceva mai scumpa.

This post has been edited by cipikao: 16 Dec 2010, 20:48


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Dec 2010, 20:49
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sincer daca ceva incepe sa pice ...mai devreme sau mai tarziu o sa pice si ce este prin jur... eu zic ca nu e cazul sa te zgarcesti.

Stii ca sunt "programate" asta sa crape cam in aceeasi perioada... radmasa.gif

This post has been edited by bubu782001: 16 Dec 2010, 20:49


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tortulet
post 17 Dec 2010, 00:52
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 18 March 08
From: Bucuresti




Pai si a mea zbarnaia si tremura, am fost in service toate bune nimeni nu stia ce are, pana am bagat un ochi atent sub ea , suportu de la bara antiruliu care tine si tamponu din stanga era deplasat spre dreapta . Am luat o tubulara de 16 am slabit suportul din stanga cat si cel din dreapta si cu douo ciocane l am adus pe misloc am strans si surpriza nici un tremurici.


--------------------
Renault Twingo 2005 - B-81-AWX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Dec 2010, 07:46
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




"misloc" se scrie mijloc, "douo" se scrie doua si "l am" = "l-am" icon_mrgreen.gif
...cel putin asa scrie in dictionar no offence.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tortulet
post 17 Dec 2010, 14:47
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 18 March 08
From: Bucuresti




Corect !
Sa-mi comunici daca centrarea suportilor este vina problemelor create de tine.


--------------------
Renault Twingo 2005 - B-81-AWX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Dec 2010, 18:31
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sa rezolvat cu tremuriciul...erau, bujiile si motivul pt care dadea in nas era filtrul de benzina (imi e si rusine sa spun...) cel de pe masina era originalul - neschimbat din fabrica blink.gif . Era FOARTE infundat...

This post has been edited by bubu782001: 17 Dec 2010, 18:32


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:49
Dacia