Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Al meu Tuingoleata

Uana
post 5 Jul 2009, 11:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 20 June 09




QUOTE(Uana @ 20 Jun 2009, 20:36)
Va salut cu gura pan' la urechi!  biggrin.gif
...pt ca:
1. e primul meu mesaj pe forum
2. sunt mandra soferita, proprietara a celui mai frumos twingo  wub.gif

2000 Euro3
Metropolis
8V
85000km
Dotari: AC (tare bun), 4 airbaguri, servo-directie, geamuri si oglinzi electrice, ABS, geamuri cu tenta albastra, radio-casetofon original cu comenzi volan, IC din cheie, fara trapa, fara reglaj pe inaltime scaun.
*



Primul drum, pana la noua lui casuta, Arad - Iasi, Tuingo a papat putin, 35l pentru 700km iubire.gif
DSC02994.JPG ( Size: 593.7k ) Number of downloads: 1541


Aici a stat cuminte cam 3 saptamani, pana a primit placute de inmatriculare noi.
DSC03039.JPG ( Size: 780.31k ) Number of downloads: 1709
DSC03040.JPG ( Size: 764.84k ) Number of downloads: 1648


Cand m-am intors dupa el, ma astepta pregatit de drum. Asa ca, desi mi-a fost teama ca e mic, l-am incarcat cu multe bagaje. Cu toate acestea, Tuingoleata ar fi putut mai mult.
DSC03036.JPG ( Size: 711.63k ) Number of downloads: 1668
DSC03037.JPG ( Size: 857.8k ) Number of downloads: 1653


Masinuta asta este ca o jucarie. Suna ca o masina electrica. Directia e extrem de usoara. Motorul este tolerant, merge in treapta a 5-a si cu 40km/h si cu viteza mare, fara sa se planga. Frana e foarte prompta.

Ambreiajul in schimb e o problema. Inca n-am reusit sa ma obisnuiesc cu el. Cupleaza pe o portiune foarte mica, pedala merge sacadat (agata) si opune o rezistenta neliniara. Am fost sfatuita sa schimb cablul, astfel sa scap de mersul sacadat macar. Dar pentru restul? unsure.gif

La interior, delimitarea aerului ce intra in habitaclu nu se face corect. De exemplu, daca dirijez aerul spre parbriz, el continua sa intre destul de tare si pe la aeratoarele din bord si la picioare. Se poate face ceva?

Pe viitor mi-ar placea un turometru. Poate si un indicator pentru temperatura antigelului. Aveam la vechea masinuta, un Astra din '91 si imi erau utile.

Pentru inceput, neavand alti bani de investit momentan, masinuta ramane asa, dar astept parerile si ideile voastre happy.gif


--------------------
Renault Twingo Metropolis 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Jul 2009, 11:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Va trebui sa schimbi componentele ambreiajului ,din pacate ...! Nu costa prea mult, asa ca ,daca ai cu ce fa-o cat mai repede !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo_buc
post 5 Jul 2009, 12:57
Post #3


fost twingar


Group: Members
Posts: 883
Joined: 4 January 09




pt gurile de aer din bord singura solutie e sa le inchizi, la picioare, nu prea ai solutii, intra da f putin.


--------------------
mitsubishi colt CZ3 - B8x8BBB 1.1 75CP 2008 MOTION
fost twingar si fost TDI-st
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jul 2009, 13:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Reglajul aerului nu se mai face corect, deoarece voletii ce dirijeaza aerul au in jurul lor niste garnituri de etansare din cauciuc. Acel cauciuc, fie sa plastificat - fie sunt foarte foarte murdari - mult praf (asta garantez). DIn aceste cauze voletii nu se mai inchid ca lumea si scapa.
Pentru a curata instalatia de aer eu am dat jos tot bordul si am muncit cam 2 zile - (am si AC). Recomand sa o duci la cineva si sa-ti faca asta (o curatare a instalatiei de climatizare - racire).
Insa pana nu pui un filtru de habitaclu (de polen) toata munca asta e cam in zadar - in maxim 6 luni la fel se face. Eu intentionez sa fac din nou treaba asta - am sa fac si poze de data asta, am luat filtru de habitaclu cu tot cu suport, destul de tarziu abia acum 2 luni si dupa procedura asta ramane doar sa schimb filtrul periodic (la noi nu filtrul e problema ci suportul lui - ca nu se gaseste).
Cam asta este. Numai bine si sa stapanesti cu placere masinuta.

This post has been edited by bubu782001: 5 Jul 2009, 13:51


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uana
post 5 Jul 2009, 16:40
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 20 June 09




Bine Mircea tongue.gif
Asteptam pozele. Iar pana atunci, ai putea sa comanzi mai multe filtre de polen, venim sa-mi dai si mie cateva happy.gif

Inca o serie de intrebari:
- husele originale de pe scaune si banchete se pot spala la masina de spalat?
- bordul, usile, volanul sunt cam murdarici. Cu ce sa le curat?
- pe jos am covorase din material textil. As vrea din cauciuc pentru vreme rea. Ce-mi recomandati?

This post has been edited by Uana: 5 Jul 2009, 16:44


--------------------
Renault Twingo Metropolis 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jul 2009, 17:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




NU mai aveau decat unul (acela pe care il am acuma).
Filtrul a fost cumparat de la UNIXTRADE l-am luat si era ultimul dupa cum am spus. Nu stiu acuma daca mai au, daca mai aduc si chestii din astea. Insa poti suna la ei si intreba. Sau sa faci de undeva o comanda.
Sunt 2 modele, unul cu filtru ce are si carbon activ si altul fara (clasic). Te pot ajuta insa altfel.
Filtrul este facut de firma Orione si dupa cum spuneam este in 2 modele: cu carbon activ si fara (clasic)

Codurile acestor filtre produse de Orione sunt:

S1474 - Filtru habitaclu normal

S174 - Filtru habitaclu carbon activ

Poza cum arata acel filtru este prima de jos, celelalte fiind facute de mine cand l-am montat pe al meu.
Oricum filtrul nu e cazul sa iei mai multe - unul este indeajuns, deoarece filtrul in sine se poate taia cu un cutter de pe rama aia de plastic si se lipeste altul (din alea de hota). Practic ii schimbi doar elementul filtrant. Sunt 100% sigur ca iese identic ca originalul.

Sfatul meu este sa suni pentru ca am vazut astazi la ei pe site ca au in stoc unul (fara carbon activ) dar au.

Oricum sincer de cand am pus filtru este ALTA MASINA. Nu mai intra praf in ea se mentine mul mai mult curata si aerul din ea este mult mai curat. Este o diferenta majora. Acuma am inteles de ce baietii de pe Dacia Forum se chinuiau cu diverse idei sa puna filtru pe masinile lor. Este ceva ce se merita.

Husele ? Daca te referi la materialul ala de pe scaune care este la fel ca si cel de pe portiere, acel material este lipit de buretele scaunelor. Porti incerca sa il cureti cu spray-uri pentru tapiserie - eu asa am facut si sunt foarte multumit de rezultat.
Pentru plastice vezi ca se gasesc o gramada de solutii prin Carrefour, Auchan, benzinarii samd. In principiu sa te feresti de cele bazate pe siliconi (lucesc dupa aplicare insa se prafuiesc si murdaresc mult mai repede - parere constatata in timp).
Covorase din cuciuc am gasit in vitan se potrivesc LA FIX pe masina. Sa iei din alea gen tavita (daca e apa sau zapada pe ele sa verse in masina pe sub covoras).

Numai bine si o zi frumoasa.

This post has been edited by bubu782001: 5 Jul 2009, 17:16

Attached thumbnail(s)
Filtru_Polen_ORIONE.jpg ( Size: 20.67k ) Number of downloads: 584
Guri_fara_filtru.JPG ( Size: 51.42k ) Number of downloads: 372
Filtru_fata.JPG ( Size: 71.51k ) Number of downloads: 365
Filtru_spate.JPG ( Size: 72.07k ) Number of downloads: 342
Instalare_filtru.JPG ( Size: 65.95k ) Number of downloads: 379
Filtru_instalat_1.JPG ( Size: 49.27k ) Number of downloads: 392
Filtru_instalat_2.JPG ( Size: 48.49k ) Number of downloads: 368


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 5 Jul 2009, 21:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(Uana @ 5 Jul 2009, 12:34)

Ambreiajul in schimb e o problema. Inca n-am reusit sa ma obisnuiesc cu el. Cupleaza pe o portiune foarte mica, pedala merge sacadat (agata) si opune o rezistenta neliniara.
*



uita-te si la bucata de plastic negru (de la coloana de directie) de sub pedale si la mocheta, daca sunt deranjate de la locul lor (sau plasticul negru indoit/rupt) dau efectul asta


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jul 2009, 23:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca in cursa pedalei se simte o rezistenta inegala, de exemplu pe la jumatatea cursei pedala devine mai tare sau ceva de genul asta, vezi ca rulmentul de presiune numai culiseaza usor pe priza (trebuie curatat acolo respectiv uns cu vaselina).
Asta se poate face prin scoaterea burdufului de cauciuc de la furca ambreiajului. Crede-ma, prin metoda asta faci MINUNI.
Asa am crezut si eu ca am ambreiajul uzat..era un pic uzat insa nu era de schimbat.
In schimb rulmentul culisa foarte greu.
Operatia asta se poate face cu o seringa ce are un tub PVC atasat de ea.
Inainte de asta dai cu un spray degresant de ferodouri - se gaseste prin Auchan, si merge sa dai si pe discurile de frana mai ales daca acestea scartaie (de fapt brake cleaner scrie pe el parca).
Dupa curatatarea cu acel spray se va unge cu vaselina utilizand seringa (mai maricica asa) cu un tub PVC atasat in capat.
In timp ce se da cu spray-ul este bine ca cineva sa actioneze pedala ca sa se curete acolo bine. Spray-ul ala se evapora foarte repede (aproximativ 30 sec - 1 min maxim).
Succes.

This post has been edited by bubu782001: 6 Jul 2009, 11:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Jul 2009, 08:04
Post #9


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(renotgo @ 5 Jul 2009, 12:46)
Va trebui sa schimbi componentele ambreiajului ,din pacate ...!
*


Nu reusesc sa-mi explic cum aceasta simptomatica obliga la schimbarea ambreiajului... unsure.gif

QUOTE(bubu782001 @ 5 Jul 2009, 18:06)
Husele ? Daca te referi la materialul ala de pe scaune care este la fel ca si cel de pe portiere, acel material este lipit de buretele scaunelor.
*


Nu... Au fermoar, cred ca se dau jos.

QUOTE(bubu782001 @ 6 Jul 2009, 00:28)
...rulmentul de presiune numai culiseaza usor pe priza (trebuie curatat acolo respectiv uns cu vaselina).
*


Am sa fac chestia asta, e plauzibil ce spui tu smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 7 Jul 2009, 14:19
Post #10


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 7 Jul 2009, 08:04)
Nu reusesc sa-mi explic cum aceasta simptomatica obliga la schimbarea ambreiajului...  unsure.gif
*



Nici eu ! Dar numai dupa schimbarea completa a ambreiajului am rezolvat problema.

La mine curatarea si gresarea rulmentului de presiune nu a dat rezultate....am consumat 5 spray-uri de frana de pomana...la demontare am constatat ca ferodourile de pe discul de ambreiaj erau la limita si rulmentul de presiune era facut praf.
Pe masina era montata o placa de presiune italieneasca AP cu un soare destul de ciudat (o raza da una ba), exact ca in poza de aici: http://www.reno.ro/Am-schimbat-ambreiajul-...945.html...acum am montata una nemteasca cu tipul de soare clasic, fara pauze intre raze...probabil si caracteristica elastica difera semnificativ.

This post has been edited by tunderbird: 7 Jul 2009, 18:52


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Jul 2009, 14:29
Post #11


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Exact! Caracteristica elastica la ambreiajul asta e parabola d-aia nesimtita, iti fuge piciorul pe pedala, nu alta.

Ambreiajul presupun ca e original, de fabrica. Proprietarul din RO spune ca nu l-a schimbat, iar la kilometrii ei dinainte (aprox 60mii) nu cred c-au fost probleme.
De altfel, multe chestii-s originale la masina asta, cum ar fi antigelul, lichidul de frana, acumulatorul (!!!).

Am sa curat primarul cu sprayul ala, apoi il gresez cu grafitata. Sunt curios daca se schimba ceva.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 7 Jul 2009, 18:31
Post #12


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Rulmentul de presiune culiseaza pe bucsa prizei cutiei de viteze.
Acolo trebuie curatat si gresat, in mod special.
De asemenea rulmentul de presiune se afla in contact direct cu furca de actionare si cu discul elastic al placii de presiune (soarele)...si aceste zone de contact trebuie curatate si gresate.

Pozele au fost preluate de pe un topic care trateaza aceasta problema existenta si la Clio.

This post has been edited by tunderbird: 7 Jul 2009, 18:33

Attached thumbnail(s)
schitaambreiaj3ac.jpg ( Size: 77.98k ) Number of downloads: 268
sectiuneambreiaj7ah.jpg ( Size: 65.08k ) Number of downloads: 387


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Jul 2009, 21:03
Post #13


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am inteles perfect in ce consta povestea asta cu rulmentul si furca. Ramane sa ajung la masina (cam peste o saptamana cred) si sa ne ocupam.

Si am gasit filtrele recomandate de bubu:
- normal - 55RON;
- activ - 90RON.
Adaug cablul de ambreiaj - german, nu retin numele producatorului - 55RON.

La masina (ma gandesc eu) ar mai trebui:
- schimb ulei motor si filtru;
- schimb total lichid frana + garnituri frana;
- schimb antigel;
- schimb ulei cutie;
- schimb lichid servodirectie;
- revizie articulatii si geometrie punte fata.

Mai ramane de vazut cum stabileste proprietara prioritatile... blush.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Jul 2009, 00:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sa schimbi lichidul la servodirectie? Nu ai de ce...
Reformulez nu ai ce schimba radmasa.gif
Idea este ca nu a existat servodirectie clasica pe Twingo. In schimb Twingo a fost dotat cu DAE - Directie Asistata Alectric - asa ca are doar un motoras electric pus pe coloana de directie, un computer pentru asta si cativa senzori..atat.
Si crede-ma e mult mai ca lumea cu acest tip de directie.
Lichidul de frana este bine sa il schimbi..insa de ce garniturile? Daca nu tin..da le schimbi, insa daca tin foarte bine? Verifica si apoi schimba. NU uita ca piesele originale puse de fabricant sunt si vor fi intotdeauna 100% mai bune ca unele aftermarket (originale nu cred ca vrei sa le iei - adica toata lista asta dai pe ele enorm daca le comanzi de la Renault). Eu nu am auzit pe nimeni pe forum sa se planga ca nu ii tin garniturile de frana la Twingozaur.
Cablul de ambreiaj: scoate-l din furca si verifica cu mana, simplu, daca se trage usor. Daca acesta culiseaza usor nu trebuie schimbat - la noi este cu autoreglare deci nu e cazul sa il schimbi daca acesta culiseaza usor in camasa lui. Gandeste-te umai la muca sa il tragi prin bord - ca plangi iar rezultatul este acelasi - deci verifica rulmentul de presiune si furca -dupa cum sa recomandat pe forum si pe urma sa ne spui cum merge ambreiajul.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jul 2009, 06:05
Post #15


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




M-ai spart cu motorasul ala de pe coloana wacko.gif
Credeam ca are GEP.
Iar procedura corecta de schimb lichid frana implica si schimbarea garniturilor.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Jul 2009, 06:28
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




mda...corect ar fi si sa ii recalibrezi datele din uce abs daca tot vrei sa fii corect.

This post has been edited by bubu782001: 10 Jul 2009, 06:30


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jul 2009, 06:41
Post #17


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Sa nu exageram! tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 10 Jul 2009, 07:53
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




QUOTE(Muttley @ 10 Jul 2009, 07:05)

Iar procedura corecta de schimb lichid frana implica si schimbarea garniturilor.
*





Oare ...!? nedumerire.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Jul 2009, 08:31
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci sincer Muttley fara nici cea mai mica gluma singurii care schimbau regulat garniturile la frana erau daciotii cu 1300 pe vrema lu ceasca. Chiar te mananca. Ce sens are sa schimbi alea?? Nici in manualul de service Renault nu se specifica asta - cu toate ca ei spun sa schimbi in general toata masina cand faci revizie.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jul 2009, 08:35
Post #20


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




laugh.gif

Bine mai, m-ati convins!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Jul 2009, 09:22
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Hip Hip Hurray party.gif


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uana
post 13 Jul 2009, 21:15
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 20 June 09




Salutari din nou.
Mersic frumos de sfaturi, o sa vedem ce e cu ambreiajul, daca e amortita cumva pedala, caci tare cred ca ar trebui doar gresata, pentru ca acea sacadare pare sa fie din pedala, totusi.. unsure.gif ...mai mult de atat parca si se aude un scartait.

Pana una alta am facut si eu ce m-am priceput mai bine, si anume am curatat partile de plastic blush.gif
Pentru asta, am fost la un magazin de piese auto si-am cerut o solutie fara silicon. Din pacate, singura varianta a fost un spray universal de curatat, spuma (care contine totusi ceva silicon, am vazut abia acasa sleep.gif ).

Desi nu ma asteptam, a fost foarte eficient, a dizolvat toata mizeria, iar acum bordul lui tuingoleata e cu o nuanta mai deschisa wub.gif

O singura nemultumire am, totusi, si anume butoanele si restul ornamentelor
sidefate sunt cleioase sad.gif . Asa erau de cand am luat masinuta, am sperat totusi ca se va repara cu o solutie buna de curatat.
De fapt, cred ca tocmai aceste solutii, banuiesc destul de dure, au atacat acea vopsea de pe ele.

Acum, mi-a venit o idee, pe care ma gandesc daca s-o aplic sau nu, poate va dati si voi cu parerea.
Ce-ar fi daca le-as da cu un strat de lac (cred ca merge pana si un lac de unghii tongue.gif )?

Urmatorul lucru pe lista de cumparaturi, dupa filtrul cu carbon activ comandat deja (95 Lei), va fi un set de covorase din cauciuc, cu margini ridicate, tot la sfatul lui bubu.
Oare unde gasesc unele bune, adecvate? nedumerire.gif

This post has been edited by Uana: 13 Jul 2009, 21:17


--------------------
Renault Twingo Metropolis 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Jul 2009, 21:23
Post #23


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Uana @ 13 Jul 2009, 22:15)
Ce-ar fi daca le-as da cu un strat de lac (cred ca merge pana si un lac de unghii tongue.gif )?
*


doh.gif

Daca tii musai sa-l machiezi totusi, mai degraba inarmeaza-te cu o pensula d-aia de-a voastra pentru aplicat fond de ten si trage-le butoanelor un tratament cu pudra de talc. Asta ar trebui sa diminueze "lipicioseala" plasticelor.
E doar o idee, nu-i neaparat de pus in practica! blush.gif

Sau, alta idee: lasa-le-n pace, poate se usuca vopseaua si le trece tongue.gif

This post has been edited by Muttley: 13 Jul 2009, 21:41


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uana
post 13 Jul 2009, 21:53
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 20 June 09




QUOTE(Muttley @ 13 Jul 2009, 21:23)
...Sau, alta idee: lasa-le-n pace, poate se usuca vopseaua si le trece tongue.gif
*


Problema e ca asa erau si inainte (si erau murdarici, deci trecuse ceva vreme de cand fusesera curatate ultima oara), deci tare cred ca nu-si vor reveni singurele sleep.gif
Plus de asta, ai vazut si tu, ca-n manerele interioare ale portierelor se lipisera si cateva fire de par de fost proprietar blink.gif


--------------------
Renault Twingo Metropolis 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Jul 2009, 22:01
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Il pui pe pretenu' cu acte sa dea jos consola aia, sa o demonteze si sa scoata toate butonelele de pe ea, si in casa le defaci bucatica cu bucatica, apoi le speli cu apa si sapun - sub jet de apa calda. Ies nu ca noi ci perfecte - nu poti crede la ce rezultat ajungi. Atentie la butoanele alea rotunde de la climatizare. Se desfac pe dinauntru - daca tragi de ele din exterior le rupi eu am comis-o la unul si a trebuit sa cumpar unul separat (200 mii am dat pe el).

This post has been edited by bubu782001: 13 Jul 2009, 22:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Jul 2009, 22:05
Post #26


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




In cazul asta ramane pentru atunci cand vom desface bordul ca sa rezolvam si problema voletilor de dirijare a aerului. Pentru elementele din portiere poate mai devreme.

Ramane in picioare dilema legata de covorasele de interior. Bubu, dac-ai putea face niste poze alor tale ar fi minunat... Si noi mergem intr-o zi-n Vitan sa le cautam.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Jul 2009, 07:47
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca vrei fac pozele insa nu stiu ce intelegi din poze. Cel mai bine e sa iei tu niste dimensiuni (cu o ruleta) si cu o hartiuta cu acele dimensiuni te duci frumos in vitan si iei cam ce se potriveste. Eu asa am facut. Perfect nici una nu o sa fie - asta in general. Oricum toate sunt noname-uri pe acolo. Dar la ce scop au (spre a fi calcate in picioare) sunt mai mult decat ok.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uana
post 14 Jul 2009, 18:37
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 20 June 09




Atunci asa facem. Tre' sa gasim ceva potrivit.
Mersic.


--------------------
Renault Twingo Metropolis 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Jul 2009, 12:16
Post #29


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pata aia? sad.gif
Sper ca e de la ventilatia carterului cutiei... unsure.gif

DSC03095.JPG ( Size: 863.89k ) Number of downloads: 321


Adica de la altceva n-are de la ce fi. E fix la inceputul cutiei, dupa carcasa ambreiajului. Scurgere de la motor in niciun caz. Simeringul de palier, iar, exclus acolo.
Pata e concentrata in jurul chestiei aleia de se vede-n poza. Banuiesc ca e ventilatia...

This post has been edited by Muttley: 21 Jul 2009, 12:18


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 21 Jul 2009, 12:35
Post #30


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Asa este...probabil are prea mult ulei in cutie. Pune masina pe o suprafata orizontala si slabeste busonul fluture de umplere si nivel ca sa poti elimina surplusul de ulei din cutie.

Pe de alta parte este posibil ca fostul proprietar sa fi umplut cutia prin stutul de ventilatie si sa fi varsat ulei in acea zona.


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 18:08
Dacia