Dilema - motorina 1.9 sau 1.5 ?, Care ar fi mai fiabil dintre cele doua?
![]() ![]() ![]() |
Dilema - motorina 1.9 sau 1.5 ?, Care ar fi mai fiabil dintre cele doua?
adistnsc |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Anti - VW-Golf :)) Group: Members Posts: 128 Joined: 12 May 07 From: Giurgiu/București ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Koleos 2.0 dci 4x4
ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
|
|||
mihai_dorin |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Motorul de care tocmai ai scapat este considerat unul foarte fiabil, mai fiabil ca 1.5dci. Incearca sa cauti in topicul la revizii la cei cu motorina si vezi ce au schimbat, e mai usor asa.
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Tot dilema asta am avut-o si eu iar intr-un final am ales 1.9Dci datorita fiabilitatii si puterii pentru un consum nu cu mult mai mare . 1.9Dci pe Megane dupa 2005 are 130cp si ceva revizii fata de cel cu 120 cp .
|
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
ctudor |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 December 09 ![]() |
Nu pot să-ți spun nimic despre motorizarea megane - 1,9 dci, pentru că nu am condus asa ceva pînă acum. Pot însă să-ți spun ceva despre al meu 1,5 dci. EXCELENT!!!!! din punct de vedere al consumului. Ultimii 5000Km. (e adevărat făcuți cu precădere în afara localității, dar încărcat mereu cu bagaje + 4-5 persoane), i-am facut cu un consum mediu de 4,5 la 100Km. Asta la un total de aprox. 50 000Km. Ce părere ai????
![]() |
--------------------
renault
megane/LMRF
10/2005 - pack authentique - 1,5 dci
|
|
Johnny |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 20 February 04 From: Pitesti ![]() |
am condus ambele modele si am ales 1,9 120 cp. marile avantaje : putere si fiabilitate, la acest tip de motoare nu ai sa vezi probleme majore descrise pe forum, abia dupa 150 000 km, te astepti sa pice cite ceva si asociat cu o cutie cu 6 trepte acest motor e minunat.daca vrei consum atunci 1,5dci este imbatabil insa la acest tip de motor cu 4 persoane in masina +ceva bagaje va trebui sa fii destul de atent in depasiri, este mai puturos, legat de fiabilitate sint o multime de tipi caraora le-au picat injectoarele la un kilometraj mic, ma rog e posibil sa fie o problema.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1,9 dci
2006, Trabant 601 S de Luxe 1988
|
|
criv |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
Adevarul e ca 1,5 e cam puturos, asa cum a precizat colegul anterior...daca ai 4-5 persoane si bagaje si AC in functiune.... te cam rogi de el ....in depasiri sau in panta...Se simte cum se chinuie sa traga....dar nu face fata...
Dealtfel..nu poti sa le ai pe toate..si consum mic ..si putere... |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca nu ar fi problema cu injectia la 1.5 am putea face comparatii intre ele.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
UTU2005 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
Eu am avut un bicorp de 1.5dci pot sa spun ca, cu 4 persoane e cam lenes! nu mai vorbim daca porneam si AC.....
![]() |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
segcm |
![]()
Post
#9
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Eu la 1,9 nu simt nimic daca e pornit Ac sau nu. Pare sa traga la fel. Am un prieten cu Astra de 1,7cdti si mi-a zis ca atunci cand intra in depasire inchide AC.
Recomand 1,9 deoarece la SH diferenta de pret e oarecum nesemnificativa. Doar sa prinzi unul fara probleme. |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
bebecool |
![]()
Post
#10
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Stati linistiti ca raportat la cilindree-putere e chiar ok Meganul 1.5 dci(eu am varianta de 80cp). Am condus mai multe dieseluri.
Va rog sa faceti un test cu o benzinara de 1.4 sau 1.6 fara turbo la deal cu aceeasi putere si incarcata la fel ca un diesel sa vedem care trage mai bine in depasiri si la deal. CLAR DIESELU' pentru ca are turbo si cuplu la turatie joasa fata de benzina care o turezi mult ca sa simti ca trage si e normal sa consume mult mai mult. 1.9dci e un motor mai mare, turbina mai mare, greutate mai mare=am condus varianta de 120 de cai putere pe laguna si mi-a placut ce-i drept. As fi vrut sa am 1.9 pe meganul meu ce-i drept. |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
- B-08-BBM
2007 Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
adistnsc |
![]()
Post
#11
|
![]() Anti - VW-Golf :)) Group: Members Posts: 128 Joined: 12 May 07 From: Giurgiu/București ![]() |
Am gasit un Megane break de 1.9 si 2 Scenicuri, 1 cu motor de 1.9 si 1 cu motor 1.5 100cp, trebiue sa ma decid intre astea fiind limitat si de bani, Meganul de 1.6 benzina nu m-a facut niciodata de ras in depasiri, stabila in curbe, se lipea ca o broasca de sosea, mai ales ca nu avea pachet de drumuri grele.
Acum in alta ordine de idei,familia mea e de 4 persoane si n-as vrea sa-i dau jos pe aia mici ca sa intru in depasire, nu stiu cum se comporta la drum un Scenic de 1.5 cu 4 persoane si bagaje... |
--------------------
Renault
Koleos 2.0 dci 4x4
ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
|
|
Prince of Persia |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.868 Joined: 22 May 06 From: Galati/Romania ![]() |
Eu sunt de parere ca daca alegi motorul de 1.5 dci si 105 cp vei fi foarte multumit, este mai economic, mai silentios, are o cutie in 6+1 trepte si vei plati taxe mai mici. Trage foarte bine, nu am simtit niciodata ca nu duce cat vreau eu. La motorizarea asta(105 cp) nu se simte cand ai AC-ul pornit.
This post has been edited by Prince of Persia: 6 Dec 2009, 23:38 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
- xxxxxxx
1.5 DCI 105 CP/2007/Confort Expresion/ESP and CC
|
|
segcm |
![]()
Post
#13
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
QUOTE(adistnsc @ 6 Dec 2009, 20:04) Am gasit un Megane break de 1.9 si 2 Scenicuri, 1 cu motor de 1.9 si 1 cu motor 1.5 100cp, trebiue sa ma decid intre astea fiind limitat si de bani, Meganul de 1.6 benzina nu m-a facut niciodata de ras in depasiri, stabila in curbe, se lipea ca o broasca de sosea, mai ales ca nu avea pachet de drumuri grele. Acum in alta ordine de idei,familia mea e de 4 persoane si n-as vrea sa-i dau jos pe aia mici ca sa intru in depasire, nu stiu cum se comporta la drum un Scenic de 1.5 cu 4 persoane si bagaje... Nu stiu ce depasiri faci tu, dar daca 1,6 benzina te-a multumit, categoric 1,5dci de 105 cai te va multumi datorita cuplului superior. Daca nu esti "reisar" cred ca un scenic e ok pentru o familie. Oricum nu te astepta la acelasi comportament dinamic in situatiile delicate ca si un Megane hatch fara PDG. Am mers pe distante mari cu un scenic atat in fata, in spate cat si condus si mi s-a parut excelent ca si masina de familie. Spatii de depozitare garla, portbagaj ok, scaunele in spate individuale sunt bine concepute atat ca ergonomie cat si ca modularitate, pozitia conducatorului cam inalta dar la drum lung e confortabila (mai ales daca ai si cotiera fata). La motorizare - e alegerea ta - eu 1 sunt fan 1,9, dar poti vedea ce poate si 1,5 de 105cp vezi daca e in 6tr, nu stiu ce sa zic aici. Diferentele de putere si cuplu la 1,5 de 105 cai si cel de 1,9 nu sunt cu f mult inferioare dar castigi la consum/taxe/asigurare. This post has been edited by segcm: 7 Dec 2009, 12:45 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
eu cred ca fiecare ar trebui sa aleaga in functie de stilul lui de condus si de personalitate..Daca cineva spune ca diferenta dintre un 1.9 si 1.5 nu e mare eu zic ca se inseala...alt cuplu , alta putere, alta fiabilitate, pe de alta parte alt consum , alte taxe si impozite. Daca nu te intereseaza consumul si cheltuielile cu intretinerea si taxele atunci ia-ti 2.2 benzina 150 cai si ai sa vezi ce inseamna masina....in schimb daca vrei sa ai o masina fiabila si economica ia-ti 1.5 101 cai si o sa fi foarte multumit...
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
adistnsc |
![]()
Post
#15
|
![]() Anti - VW-Golf :)) Group: Members Posts: 128 Joined: 12 May 07 From: Giurgiu/București ![]() |
Multumesc pentru parerile pertinente, de fapt dupa o discutie avuta cu proprietarul masinii de 1.5 am observat ca e 5+1 si 100cp, nu intotdeauna ce e scris intr-un anunt pe net gasesti si in realitate cand vezi masina, ba e lovita sau nu are jantele din poza, ba scrie ca are doua seturi de pneuri noi si am gasit-o cu niste gume vai mama lor sau are bordul schimbat....asa-i romanul, cred ca maine dau o raita prin Bulgaria sa va ce gasesc si pe acolo.
|
--------------------
Renault
Koleos 2.0 dci 4x4
ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Si inca ceva...cei 101 cai sunt mai mult decat suficient pentru 4 pers si bagaje.......depinde ce masina ai condus pana acum....
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
adistnsc |
![]()
Post
#17
|
![]() Anti - VW-Golf :)) Group: Members Posts: 128 Joined: 12 May 07 From: Giurgiu/București ![]() |
Pai am condus masina din semnatura...Meg hatchback 115cp, cu 100 cp am gasit Scenic din 2005
This post has been edited by adistnsc: 7 Dec 2009, 13:49 |
--------------------
Renault
Koleos 2.0 dci 4x4
ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#18
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Nu stiu unde vad unii ca motorul de 1.5 e lenes. Eu am si recomand motorul de 1.5 cu 105 cp si cutie in 6 trepte. Chiar trage bine in depasiri si cu ac pornit si fara. Cele de 80 si 85 nu stiu cum sunt. cat despre injectie, la 105 nu sunt probleme. Problemele cu pilitura erau la cele de 80 si 100.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
adistnsc |
![]()
Post
#19
|
![]() Anti - VW-Golf :)) Group: Members Posts: 128 Joined: 12 May 07 From: Giurgiu/București ![]() |
Deci sa inteleg ca trebiue sa evit motoarele de 101 cp si cele de 80 pentru ca au probleme cu injectoarele si pompa (pilitura) ?
|
--------------------
Renault
Koleos 2.0 dci 4x4
ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
|
|
driv8r |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 5 January 08 ![]() |
Eu am 1.5 85 cp si 90.000 km fara probleme la motor.Am schimbat doar 2 bielete de directie la 55000 km si compresorul ac picat la 35000(blocat)
|
--------------------
renault
megane
2007 2.2 1,5 dci expression
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#21
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Nici eu nu am avut pana acum probleme cu injectoare.....sau pompa.....la masina din semnatura....asa ca 1.5 101 e ok..
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
segcm |
![]()
Post
#23
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Stiam ca "reno" a remediat aceasta problema a sistemului de injectie la 1,5dci incepand parca cu 2006-2007(daca e cineva care stie data exacta, ar fi mai bine). Daca ai 1,5dci facut inainte de aceasta schimbare, vei sta stresat la propriu. Se stie bine ca au probleme pe toate masinile - Megane, Clio, Logan. Mai bine le eviti acum din start si gata.
|
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#24
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
solidconvert, in primul rand invata sa vorbesti frumos, ca nu te-a jignit nimeni cu apelative gen habarnist etc. Am vazut, ai motor de 100 cp si de aia probabil te-ai atacat. Daca tu inca nu ai avut probleme cu el (vad ca e mai nou, din 2006) e ok, esti un norocos, insa asta nu iti da dreptul sa jignesti lumea pe un forum public.
Iar ceea ce am zis este adevarat, la motoarele 1.5 dci model mai vechi (adica cele de 80 sau 100 cp) se intalnea mai des problema cu pilitura, ca de altfel si multe alte probleme (asta nu inseamna ca nu sunt persoane cu motorizarile respective care nu au avut nici o problema, exceptii sunt mereu). Asa cum a spus si segcm: QUOTE(segcm @ 8 Dec 2009, 12:58) Stiam ca "reno" a remediat aceasta problema a sistemului de injectie la 1,5dci incepand parca cu 2006-2007(daca e cineva care stie data exacta, ar fi mai bine). Daca ai 1,5dci facut inainte de aceasta schimbare, vei sta stresat la propriu. Se stie bine ca au probleme pe toate masinile - Megane, Clio, Logan. Mai bine le eviti acum din start si gata. la masinile de dupa 2006-2007 (adica la cele de 85,105 cp) nu prea se mai intalneste problema asta asa des. Asa ca altadata nu mai jigni lumea pe forum aiurea si masoara-ti cuvintele. Numai bine. This post has been edited by skorpio_bog: 8 Dec 2009, 13:07 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
solidconvert |
![]()
Post
#25
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
@skorpio_bog: in primu' rand intentia nu este si nici nu a fost de a te jignii... in al doilea rand nu m-am atacat ca n-am motive
![]() Intr-un cuvant vreau argumente, altele decat ''stiam ca'', sau am auzit eu de la un cunoscut... altfel discutam degeaba si intri in categoria mai sus mentionata de mine. ![]() P.S.: A nu se intelege ca vreau sa iau apararea creatorului de peturi... ![]() This post has been edited by solidconvert: 8 Dec 2009, 14:16 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
geoman |
![]()
Post
#26
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(segcm @ 8 Dec 2009, 11:58) Stiam ca "reno" a remediat aceasta problema a sistemului de injectie la 1,5dci incepand parca cu 2006-2007(daca e cineva care stie data exacta, ar fi mai bine). Daca ai 1,5dci facut inainte de aceasta schimbare, vei sta stresat la propriu. Se stie bine ca au probleme pe toate masinile - Megane, Clio, Logan. Mai bine le eviti acum din start si gata. Eu am 75k. Nu prea mult. Nu am probleme cu motorasul. Asa ca deocamdata mai degraba as spune ca cei cu probleme la 1.5 sunt niste ghinionisti sau vorba cuiva nu au avut grija de masina fie alimentand de cine stie pe unde fie nu au schimbat filtrul la timp sau au folosit unul de calitate proasta. Eu citisem pe undeva pe net ca 1.5 dci de 105cp(732) are injectie Siemens. Poate asta sa fie marea remediere. Segcm ai citit vre-o statistica ceva sau de unde ai scos ca ce este pana in 2006-2007 e de proasta calitate? |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
segcm |
![]()
Post
#27
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Nu am nici o statistica. Cei de la Renault sigur au si procentajul pare sa fie ingrijorator - este pana imobilizanta - chemi platforma ca si la un accident. (Daca esti in strainatate cu masina sa zicem (concediu), si te lasa pe autostrada in Austria/Germania si costul reparatiei te usuca (+platforma+cazare+timp pierdut), data viitoare mai vrei "reno"?)
E o problema cunoscuta care nu tine neaparat de unde alimentezi. Sunt si f multe persoane care au alimentat numai de la statie cu combustibil de calitate si tot s-a intamplat - problema nu se manifesta doar in tara la noi. Sistemul de injectie Delphi este "conceput" prost, de fapt calitatea unor mici ansamble din sistemul de injectie este slaba si cauzeaza problemele (pilitura) ce blocheaza injectoarele. Renault a stiut si stie despre aceasta problema si la cele care erau in garantie si au picat le-au inlocuit tot sistemul de alimentare (pompa, injectoare, rezervor, conducte), daca ai iesit din garantie ca sa nu dai cca 2000€ pe toate astea, te apuci si tot reconditionezi injectoare pana te plictisesti... Chiar de se schimba injectoarele e o problema de timp pana problemele revin iar, deoarece pilitura inca se gaseste in sistemul de alimentare. Se poate ajunge chiar si la distrugerea motorului - injectorul baga mult prea mult combustibil sa zicem, arderile sunt necontrolate (temperaturi si presiuni mari), se topeste pistonul si poate distruge si blocul motor(nu e cu camasi ca la vechea dacie). Odata cu introducerea "phase II" (parca atunci), sau imediat dupa, s-a incercat remedierea problemei. In prezent din cate stiu Renault incearca sa renunte usor usor la delphi cam de tot. This post has been edited by segcm: 8 Dec 2009, 23:19 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#28
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
@segcm: toti stim de aceasta problema si sunt de acord cu tine ca este foarte nasol sa patesti asa ceva. Eu in continuare astept altceva decat folclor... ceva real care sa se poata verifica.
By the way: dci 100 are injectoarele Siemens(info gasita pe topicul de probleme injectie). Am cunostinta care lucreaza la Serus si are Megane 1.5 DCI de 80cp. Cred ca baiatu' ala stie mult mai multe decat noi si si-ar fi cumparat altceva daca asa statea lucrurile. Ce vreau eu sa spun defapt este ca probleme sunt si vor fi in continuare dar nu cred in afirmatile voastre conform carora toti cu dci mai vechi de 2006-2007 vor sfarsi in chinuri groaznice(si aici ma refer la injectie). Hai sa fim seriosi! This post has been edited by solidconvert: 9 Dec 2009, 09:33 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
segcm |
![]()
Post
#29
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Acele date sunt confidentiale si cei din service nu fac decat sa ajute la stabilirea si transmiterea acestor date catre "reno" in central. Ei le centralizeaza si fac un "grafic" cu cate masini se strica dintr-o mie. Cei dintr-un service nu au aceste statistici la dispozitie, deci tu daca iei un 1,5 dci cu injectie delphi, vei sta tot timpul cu o anumita temere. Defectul cred ca este prezent si tine si de cum a fost utilizata masina pana atunci, cat s-a mers in oras (in exterior motorul merge la o turatie constanta per mari de timp), ce acceleratii puternice si-a luat etc. Gandeste-te si la cazul in care iei o masina , o pui pe tester si nu apare nimic, iar dupa 10mii km vezi ca injectoarele fusesera reconditionate, ce faci?... E clar ca nu 100% din dci pica, dar daca vei fi din acel procent destul de maricel? Tu faci ce vrei, nu te obliga nimeni sa iti cumperi un anumit tip de motorizare, este alegerea ta si iti asumi singur anumite riscuri. Tu daca esti convins de acest motor si esti sigur ca nu va pica e ok. Eu personal nu m-as baga la o motorizare care are un procent de "stricare" cu mult peste medie.
PS - "baiatu de la service reno" isi va procura mult mai repede si mai ieftin un injector(sau altceva) decat tine, de aia si-a luat "reno" si nu VW. Motorina poate ca si-o cumpara ca si noi - de la pompa si prefera un consum cat mai mic si 1,5dci chiar are consum mic ![]() |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#30
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Alo!!! Ce sa-mi cumpar tati? Nu vezi ca deja am una?...
![]() In principiu am inteles... sunt probleme dar nimic concret si justificat in afara de povesti... @adistnsc: Mai bine nu-ti mai cumpara megane ca-i pica si compresoru' si servofrana si macaralele si multe altele... This post has been edited by solidconvert: 9 Dec 2009, 14:14 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 23:42 |