Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dilema - motorina 1.9 sau 1.5 ?, Care ar fi mai fiabil dintre cele doua?

adistnsc
post 5 Dec 2009, 22:40
Post #1


Anti - VW-Golf :))


Group: Members
Posts: 128
Joined: 12 May 07
From: Giurgiu/București




Dragi posesori de Renault, am nevoie de ajutor din partea vastra.
Nu stiu daca mai exista o comparatie intre cele doua motorizari pe site dar va rog sa ma ajutati daca se poate pentru ca nu stiu nimic despre motorina, toate masinile pe care le-am avut au fost benzinare....
Tocmai am vandut Meganul 1.6 16v pentru ca m-am saturat de "fiabilitatea" acestui motor si as vrea sa-mi iau tot Renault (Megane break2 sau Scenic2), m-am orientat catre motorina 1.5 105cp sau 1.9 120cp, nu sunt hotarat, dupa parerea voastra care dintre ele ar fi mai fiabil ?...multumesc anticipat pentru ajutor smile.gif


--------------------
Renault Koleos 2.0 dci 4x4 ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 5 Dec 2009, 22:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Motorul de care tocmai ai scapat este considerat unul foarte fiabil, mai fiabil ca 1.5dci. Incearca sa cauti in topicul la revizii la cei cu motorina si vezi ce au schimbat, e mai usor asa. wink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 6 Dec 2009, 00:10
Post #3


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Tot dilema asta am avut-o si eu iar intr-un final am ales 1.9Dci datorita fiabilitatii si puterii pentru un consum nu cu mult mai mare . 1.9Dci pe Megane dupa 2005 are 130cp si ceva revizii fata de cel cu 120 cp .


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ctudor
post 6 Dec 2009, 07:33
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 5 December 09




Nu pot să-ți spun nimic despre motorizarea megane - 1,9 dci, pentru că nu am condus asa ceva pînă acum. Pot însă să-ți spun ceva despre al meu 1,5 dci. EXCELENT!!!!! din punct de vedere al consumului. Ultimii 5000Km. (e adevărat făcuți cu precădere în afara localității, dar încărcat mereu cu bagaje + 4-5 persoane), i-am facut cu un consum mediu de 4,5 la 100Km. Asta la un total de aprox. 50 000Km. Ce părere ai???? biggrin.gif [FONT=Times]


--------------------
renault megane/LMRF 10/2005 - pack authentique - 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny
post 6 Dec 2009, 09:02
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 20 February 04
From: Pitesti




am condus ambele modele si am ales 1,9 120 cp. marile avantaje : putere si fiabilitate, la acest tip de motoare nu ai sa vezi probleme majore descrise pe forum, abia dupa 150 000 km, te astepti sa pice cite ceva si asociat cu o cutie cu 6 trepte acest motor e minunat.daca vrei consum atunci 1,5dci este imbatabil insa la acest tip de motor cu 4 persoane in masina +ceva bagaje va trebui sa fii destul de atent in depasiri, este mai puturos, legat de fiabilitate sint o multime de tipi caraora le-au picat injectoarele la un kilometraj mic, ma rog e posibil sa fie o problema.


--------------------
Renault Megane Estate 1,9 dci 2006, Trabant 601 S de Luxe 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criv
post 6 Dec 2009, 09:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.049
Joined: 13 December 08
From: Drobeta Turnu Severin




Adevarul e ca 1,5 e cam puturos, asa cum a precizat colegul anterior...daca ai 4-5 persoane si bagaje si AC in functiune.... te cam rogi de el ....in depasiri sau in panta...Se simte cum se chinuie sa traga....dar nu face fata...
Dealtfel..nu poti sa le ai pe toate..si consum mic ..si putere...


--------------------
RENAULT MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens 2016, Intens, full options
Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 6 Dec 2009, 09:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Daca nu ar fi problema cu injectia la 1.5 am putea face comparatii intre ele.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UTU2005
post 6 Dec 2009, 09:49
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 727
Joined: 14 September 07
From: Deva




Eu am avut un bicorp de 1.5dci pot sa spun ca, cu 4 persoane e cam lenes! nu mai vorbim daca porneam si AC..... sad.gif


--------------------
Renault LagunaIII 1.5dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 6 Dec 2009, 15:06
Post #9


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Eu la 1,9 nu simt nimic daca e pornit Ac sau nu. Pare sa traga la fel. Am un prieten cu Astra de 1,7cdti si mi-a zis ca atunci cand intra in depasire inchide AC.
Recomand 1,9 deoarece la SH diferenta de pret e oarecum nesemnificativa. Doar sa prinzi unul fara probleme.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 6 Dec 2009, 17:00
Post #10


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




Stati linistiti ca raportat la cilindree-putere e chiar ok Meganul 1.5 dci(eu am varianta de 80cp). Am condus mai multe dieseluri.
Va rog sa faceti un test cu o benzinara de 1.4 sau 1.6 fara turbo la deal cu aceeasi putere si incarcata la fel ca un diesel sa vedem care trage mai bine in depasiri si la deal.
CLAR DIESELU' pentru ca are turbo si cuplu la turatie joasa fata de benzina care o turezi mult ca sa simti ca trage si e normal sa consume mult mai mult.
1.9dci e un motor mai mare, turbina mai mare, greutate mai mare=am condus varianta de 120 de cai putere pe laguna si mi-a placut ce-i drept. As fi vrut sa am 1.9 pe meganul meu ce-i drept.


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 - B-08-BBM 2007
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adistnsc
post 6 Dec 2009, 20:04
Post #11


Anti - VW-Golf :))


Group: Members
Posts: 128
Joined: 12 May 07
From: Giurgiu/București




Am gasit un Megane break de 1.9 si 2 Scenicuri, 1 cu motor de 1.9 si 1 cu motor 1.5 100cp, trebiue sa ma decid intre astea fiind limitat si de bani, Meganul de 1.6 benzina nu m-a facut niciodata de ras in depasiri, stabila in curbe, se lipea ca o broasca de sosea, mai ales ca nu avea pachet de drumuri grele.
Acum in alta ordine de idei,familia mea e de 4 persoane si n-as vrea sa-i dau jos pe aia mici ca sa intru in depasire, nu stiu cum se comporta la drum un Scenic de 1.5 cu 4 persoane si bagaje...


--------------------
Renault Koleos 2.0 dci 4x4 ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prince of Persia
post 6 Dec 2009, 23:37
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.868
Joined: 22 May 06
From: Galati/Romania




Eu sunt de parere ca daca alegi motorul de 1.5 dci si 105 cp vei fi foarte multumit, este mai economic, mai silentios, are o cutie in 6+1 trepte si vei plati taxe mai mici. Trage foarte bine, nu am simtit niciodata ca nu duce cat vreau eu. La motorizarea asta(105 cp) nu se simte cand ai AC-ul pornit.

This post has been edited by Prince of Persia: 6 Dec 2009, 23:38


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - xxxxxxx 1.5 DCI 105 CP/2007/Confort Expresion/ESP and CC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 7 Dec 2009, 02:08
Post #13


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




QUOTE(adistnsc @ 6 Dec 2009, 20:04)
Am gasit un Megane break de 1.9 si 2 Scenicuri, 1 cu motor de 1.9 si 1 cu motor 1.5 100cp, trebiue sa ma decid intre astea fiind limitat si de bani, Meganul de 1.6 benzina nu m-a facut niciodata de ras in depasiri, stabila in curbe, se lipea ca o broasca de sosea, mai ales ca nu avea pachet de drumuri grele.
Acum in alta ordine de idei,familia mea e de 4 persoane si n-as vrea sa-i dau jos pe aia mici ca sa intru in depasire, nu stiu cum se comporta la drum un Scenic de 1.5 cu 4 persoane si bagaje...
*



Nu stiu ce depasiri faci tu, dar daca 1,6 benzina te-a multumit, categoric 1,5dci de 105 cai te va multumi datorita cuplului superior.

Daca nu esti "reisar" cred ca un scenic e ok pentru o familie. Oricum nu te astepta la acelasi comportament dinamic in situatiile delicate ca si un Megane hatch fara PDG. Am mers pe distante mari cu un scenic atat in fata, in spate cat si condus si mi s-a parut excelent ca si masina de familie. Spatii de depozitare garla, portbagaj ok, scaunele in spate individuale sunt bine concepute atat ca ergonomie cat si ca modularitate, pozitia conducatorului cam inalta dar la drum lung e confortabila (mai ales daca ai si cotiera fata). La motorizare - e alegerea ta - eu 1 sunt fan 1,9, dar poti vedea ce poate si 1,5 de 105cp vezi daca e in 6tr, nu stiu ce sa zic aici. Diferentele de putere si cuplu la 1,5 de 105 cai si cel de 1,9 nu sunt cu f mult inferioare dar castigi la consum/taxe/asigurare.

This post has been edited by segcm: 7 Dec 2009, 12:45


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 7 Dec 2009, 11:36
Post #14


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




eu cred ca fiecare ar trebui sa aleaga in functie de stilul lui de condus si de personalitate..Daca cineva spune ca diferenta dintre un 1.9 si 1.5 nu e mare eu zic ca se inseala...alt cuplu , alta putere, alta fiabilitate, pe de alta parte alt consum , alte taxe si impozite. Daca nu te intereseaza consumul si cheltuielile cu intretinerea si taxele atunci ia-ti 2.2 benzina 150 cai si ai sa vezi ce inseamna masina....in schimb daca vrei sa ai o masina fiabila si economica ia-ti 1.5 101 cai si o sa fi foarte multumit...


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adistnsc
post 7 Dec 2009, 11:38
Post #15


Anti - VW-Golf :))


Group: Members
Posts: 128
Joined: 12 May 07
From: Giurgiu/București




Multumesc pentru parerile pertinente, de fapt dupa o discutie avuta cu proprietarul masinii de 1.5 am observat ca e 5+1 si 100cp, nu intotdeauna ce e scris intr-un anunt pe net gasesti si in realitate cand vezi masina, ba e lovita sau nu are jantele din poza, ba scrie ca are doua seturi de pneuri noi si am gasit-o cu niste gume vai mama lor sau are bordul schimbat....asa-i romanul, cred ca maine dau o raita prin Bulgaria sa va ce gasesc si pe acolo.


--------------------
Renault Koleos 2.0 dci 4x4 ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 7 Dec 2009, 11:42
Post #16


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Si inca ceva...cei 101 cai sunt mai mult decat suficient pentru 4 pers si bagaje.......depinde ce masina ai condus pana acum....


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adistnsc
post 7 Dec 2009, 13:48
Post #17


Anti - VW-Golf :))


Group: Members
Posts: 128
Joined: 12 May 07
From: Giurgiu/București




Pai am condus masina din semnatura...Meg hatchback 115cp, cu 100 cp am gasit Scenic din 2005

This post has been edited by adistnsc: 7 Dec 2009, 13:49


--------------------
Renault Koleos 2.0 dci 4x4 ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 7 Dec 2009, 20:14
Post #18


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Nu stiu unde vad unii ca motorul de 1.5 e lenes. Eu am si recomand motorul de 1.5 cu 105 cp si cutie in 6 trepte. Chiar trage bine in depasiri si cu ac pornit si fara. Cele de 80 si 85 nu stiu cum sunt. cat despre injectie, la 105 nu sunt probleme. Problemele cu pilitura erau la cele de 80 si 100.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adistnsc
post 7 Dec 2009, 23:31
Post #19


Anti - VW-Golf :))


Group: Members
Posts: 128
Joined: 12 May 07
From: Giurgiu/București




Deci sa inteleg ca trebiue sa evit motoarele de 101 cp si cele de 80 pentru ca au probleme cu injectoarele si pompa (pilitura) ?


--------------------
Renault Koleos 2.0 dci 4x4 ex Megane 1.6 Scenic 2 1.9 Grand Scenic 3 1.6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driv8r
post 8 Dec 2009, 00:38
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 5 January 08




Eu am 1.5 85 cp si 90.000 km fara probleme la motor.Am schimbat doar 2 bielete de directie la 55000 km si compresorul ac picat la 35000(blocat)


--------------------
renault megane 2007 2.2 1,5 dci expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 8 Dec 2009, 09:15
Post #21


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(skorpio_bog @ 7 Dec 2009, 20:14)
Problemele cu pilitura erau la cele de 80 si 100.
*


Si pe ce te bazezi cand faci afirmatia asta?... A... nu-mi spune ca stiu... esti habarnist. wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 8 Dec 2009, 10:31
Post #22


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Nici eu nu am avut pana acum probleme cu injectoare.....sau pompa.....la masina din semnatura....asa ca 1.5 101 e ok..


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 8 Dec 2009, 11:58
Post #23


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Stiam ca "reno" a remediat aceasta problema a sistemului de injectie la 1,5dci incepand parca cu 2006-2007(daca e cineva care stie data exacta, ar fi mai bine). Daca ai 1,5dci facut inainte de aceasta schimbare, vei sta stresat la propriu. Se stie bine ca au probleme pe toate masinile - Megane, Clio, Logan. Mai bine le eviti acum din start si gata.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 8 Dec 2009, 12:59
Post #24


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




solidconvert, in primul rand invata sa vorbesti frumos, ca nu te-a jignit nimeni cu apelative gen habarnist etc. Am vazut, ai motor de 100 cp si de aia probabil te-ai atacat. Daca tu inca nu ai avut probleme cu el (vad ca e mai nou, din 2006) e ok, esti un norocos, insa asta nu iti da dreptul sa jignesti lumea pe un forum public.

Iar ceea ce am zis este adevarat, la motoarele 1.5 dci model mai vechi (adica cele de 80 sau 100 cp) se intalnea mai des problema cu pilitura, ca de altfel si multe alte probleme (asta nu inseamna ca nu sunt persoane cu motorizarile respective care nu au avut nici o problema, exceptii sunt mereu). Asa cum a spus si segcm:

QUOTE(segcm @ 8 Dec 2009, 12:58)
Stiam ca "reno" a remediat aceasta problema a sistemului de injectie la 1,5dci incepand parca cu 2006-2007(daca e cineva care stie data exacta, ar fi mai bine). Daca ai 1,5dci facut inainte de aceasta schimbare, vei sta stresat la propriu. Se stie bine ca au probleme pe toate masinile - Megane, Clio, Logan. Mai bine le eviti acum din start si gata.
*



la masinile de dupa 2006-2007 (adica la cele de 85,105 cp) nu prea se mai intalneste problema asta asa des. Asa ca altadata nu mai jigni lumea pe forum aiurea si masoara-ti cuvintele.

Numai bine.

This post has been edited by skorpio_bog: 8 Dec 2009, 13:07


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 8 Dec 2009, 14:06
Post #25


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




@skorpio_bog: in primu' rand intentia nu este si nici nu a fost de a te jignii... in al doilea rand nu m-am atacat ca n-am motive tongue.gif . Nu contest problemele pe care le-au avut multi cu vestita pilitura dar asta nu insemna ca toate sunt asa(vezi ca unii dintre ei au mai folosit si tot felul de carburanti, din butoaie sau alte surse). Am avut Megane 2.1 dci de 80cp si l-am vandut la 130K fara sa am probleme cu injectia. Masina din semnatura are 50K si la fel, n-a avut probleme cu injectia. Foloseste functia search si vezi cati ''norocosi'' sunt la fel ca mine pe acest forum... iti recomand dupa aceea sa-ti formulezi raspunsurile cat mai argumentat fara 'termeni ca 'norocosi'' care definesc o stare poate de spirit decat una cu directa trimitere catre stiinta sau tehnica.
Intr-un cuvant vreau argumente, altele decat ''stiam ca'', sau am auzit eu de la un cunoscut... altfel discutam degeaba si intri in categoria mai sus mentionata de mine. wink.gif
P.S.: A nu se intelege ca vreau sa iau apararea creatorului de peturi... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by solidconvert: 8 Dec 2009, 14:16


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 8 Dec 2009, 21:12
Post #26


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




QUOTE(segcm @ 8 Dec 2009, 11:58)
Stiam ca "reno" a remediat aceasta problema a sistemului de injectie la 1,5dci incepand parca cu 2006-2007(daca e cineva care stie data exacta, ar fi mai bine). Daca ai 1,5dci facut inainte de aceasta schimbare, vei sta stresat la propriu. Se stie bine ca au probleme pe toate masinile - Megane, Clio, Logan. Mai bine le eviti acum din start si gata.
*


Eu am 75k. Nu prea mult. Nu am probleme cu motorasul. Asa ca deocamdata mai degraba as spune ca cei cu probleme la 1.5 sunt niste ghinionisti sau vorba cuiva nu au avut grija de masina fie alimentand de cine stie pe unde fie nu au schimbat filtrul la timp sau au folosit unul de calitate proasta. Eu citisem pe undeva pe net ca 1.5 dci de 105cp(732) are injectie Siemens. Poate asta sa fie marea remediere.
Segcm ai citit vre-o statistica ceva sau de unde ai scos ca ce este pana in 2006-2007 e de proasta calitate?


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 8 Dec 2009, 23:01
Post #27


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Nu am nici o statistica. Cei de la Renault sigur au si procentajul pare sa fie ingrijorator - este pana imobilizanta - chemi platforma ca si la un accident. (Daca esti in strainatate cu masina sa zicem (concediu), si te lasa pe autostrada in Austria/Germania si costul reparatiei te usuca (+platforma+cazare+timp pierdut), data viitoare mai vrei "reno"?)

E o problema cunoscuta care nu tine neaparat de unde alimentezi. Sunt si f multe persoane care au alimentat numai de la statie cu combustibil de calitate si tot s-a intamplat - problema nu se manifesta doar in tara la noi. Sistemul de injectie Delphi este "conceput" prost, de fapt calitatea unor mici ansamble din sistemul de injectie este slaba si cauzeaza problemele (pilitura) ce blocheaza injectoarele. Renault a stiut si stie despre aceasta problema si la cele care erau in garantie si au picat le-au inlocuit tot sistemul de alimentare (pompa, injectoare, rezervor, conducte), daca ai iesit din garantie ca sa nu dai cca 2000€ pe toate astea, te apuci si tot reconditionezi injectoare pana te plictisesti... Chiar de se schimba injectoarele e o problema de timp pana problemele revin iar, deoarece pilitura inca se gaseste in sistemul de alimentare. Se poate ajunge chiar si la distrugerea motorului - injectorul baga mult prea mult combustibil sa zicem, arderile sunt necontrolate (temperaturi si presiuni mari), se topeste pistonul si poate distruge si blocul motor(nu e cu camasi ca la vechea dacie).
Odata cu introducerea "phase II" (parca atunci), sau imediat dupa, s-a incercat remedierea problemei. In prezent din cate stiu Renault incearca sa renunte usor usor la delphi cam de tot.


This post has been edited by segcm: 8 Dec 2009, 23:19


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 9 Dec 2009, 09:25
Post #28


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




@segcm: toti stim de aceasta problema si sunt de acord cu tine ca este foarte nasol sa patesti asa ceva. Eu in continuare astept altceva decat folclor... ceva real care sa se poata verifica.
By the way: dci 100 are injectoarele Siemens(info gasita pe topicul de probleme injectie). Am cunostinta care lucreaza la Serus si are Megane 1.5 DCI de 80cp. Cred ca baiatu' ala stie mult mai multe decat noi si si-ar fi cumparat altceva daca asa statea lucrurile. Ce vreau eu sa spun defapt este ca probleme sunt si vor fi in continuare dar nu cred in afirmatile voastre conform carora toti cu dci mai vechi de 2006-2007 vor sfarsi in chinuri groaznice(si aici ma refer la injectie). Hai sa fim seriosi!

This post has been edited by solidconvert: 9 Dec 2009, 09:33


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 9 Dec 2009, 11:19
Post #29


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Acele date sunt confidentiale si cei din service nu fac decat sa ajute la stabilirea si transmiterea acestor date catre "reno" in central. Ei le centralizeaza si fac un "grafic" cu cate masini se strica dintr-o mie. Cei dintr-un service nu au aceste statistici la dispozitie, deci tu daca iei un 1,5 dci cu injectie delphi, vei sta tot timpul cu o anumita temere. Defectul cred ca este prezent si tine si de cum a fost utilizata masina pana atunci, cat s-a mers in oras (in exterior motorul merge la o turatie constanta per mari de timp), ce acceleratii puternice si-a luat etc. Gandeste-te si la cazul in care iei o masina , o pui pe tester si nu apare nimic, iar dupa 10mii km vezi ca injectoarele fusesera reconditionate, ce faci?... E clar ca nu 100% din dci pica, dar daca vei fi din acel procent destul de maricel? Tu faci ce vrei, nu te obliga nimeni sa iti cumperi un anumit tip de motorizare, este alegerea ta si iti asumi singur anumite riscuri. Tu daca esti convins de acest motor si esti sigur ca nu va pica e ok. Eu personal nu m-as baga la o motorizare care are un procent de "stricare" cu mult peste medie.

PS - "baiatu de la service reno" isi va procura mult mai repede si mai ieftin un injector(sau altceva) decat tine, de aia si-a luat "reno" si nu VW. Motorina poate ca si-o cumpara ca si noi - de la pompa si prefera un consum cat mai mic si 1,5dci chiar are consum mic biggrin.gif.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 9 Dec 2009, 14:03
Post #30


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Alo!!! Ce sa-mi cumpar tati? Nu vezi ca deja am una?... tongue.gif
In principiu am inteles... sunt probleme dar nimic concret si justificat in afara de povesti...
@adistnsc: Mai bine nu-ti mai cumpara megane ca-i pica si compresoru' si servofrana si macaralele si multe altele...

This post has been edited by solidconvert: 9 Dec 2009, 14:14


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 23:42
Dacia