Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turatie excesiva a motorului cand e rece la pornir, Am nevoie urgent de ajutor!!

gheorghita88
post 6 Aug 2012, 17:12
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 25 November 08
From: pitesti




ramanea deschisa si atunci cand puneam contactul. cu contactul pus si ramane in jur de 3 mm


--------------------
renault laguna 2 grandtour 2002 1,8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 7 Aug 2012, 14:43
Post #92


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Cam asa arata clapeta mea inainte de curatare. Din pacate nu am poze si dupa...

clapeta1.JPG ( Size: 678.31k ) Number of downloads: 391

clapeta2.jpg ( Size: 737.49k ) Number of downloads: 458


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 12 Sep 2012, 20:40
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




salut ..
eu ma apuc de acum sa schimb garniturile la galeria de admisie.
dupa cum am postat prin primavara, asta iarna masina mea la -25 grade avea relanti la 4000 ture ... ceea ce este anormal .
de acum incep
gasnituri galerie admisie, cele patru plus cea tip ou ...
garnituri clapeta acceleratie - eu stiu ca-s doua ... daca mai stiti de altele ..va rog sa-mi spuneti
cam atat deocamdata....vroiam sa intreb ... ce alte garnituri mai sunt pe acolo ... masina mea are 180 000 km .. si sigur nu s-au schimbat niciodata ..
la galeria de evacuare...nu are nimic? sau n-au treaba alea
aaaa ... mecanicul meu mi-a indicat sa le cumpar pe original ... sa fim sigur ca-s ok ..
eu ma gandesc ca ...sunt cam scumpisoare pe orig pt niste garniituri ... si .. sigur relault nu fabrica aceste garnituri ..deci .. daca imi puteti ndica ceva pe producator ..


This post has been edited by siriteanu: 12 Sep 2012, 20:41


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 13 Sep 2012, 16:08
Post #94


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Am schimbat si eu toate garniturile posibile de la admisie...deoarece aveam un fluierat ciudat ca de turbo la o usoara accelerare a masinii(am descris aci ce ma doare http://www.reno.ro/Un-sunet-bizar-t246258.html )..fluieratul o ramas dar pot spune ca s o imbunatatit performantele motorului...toarce mai rotund si porneste parca mult mai usor...si pot spune ca si consumul o scazut putin...am gasit garniturile alea imbatranite si totul era umed in jurul lor...consider ca sunt garnituri ,,consumabile,, care ar trebui schimbate la un anumit nr de ani...vizavi de turatiile aiurea sunt mai mult ca sigur de la electrosoc plus o influenta de la vacumul care se afla deasupra pe clapeta de acceleratie mai bine spus furtunasul care duce la acel vacum...acolo exista o garnitura care daca e uzata trage aer fals si de aci baiul...sau vacumul nu si mai face treaba!!!Parearea mea..numa bine!

This post has been edited by fazer: 13 Sep 2012, 16:10


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour - De ...TM. 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 16 Sep 2012, 07:17
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




si eu am o laguna II benzina 1,8. Aceste acceleratii mari m-au chinuit vreo 2 ani si nu ii dadeam de capat.Am schimbat clapeta de acceleratie, am schimbat mufe, am curatat mufe si degeaba. Pina la urma un mecanic de la service mi-a spus sa schimb un releu negru care se afla intr-o cutie sub capota linga alte sigurante mari. Am schimbat acel releu cu 4 picioare costa vreo 80 de lei dar de atunci masina merge perfect.Mecanicul mi-a spus ca acel releu poate functiona citeodata bine si poate sa nu functioneze cite odata si de acee se tureaza. Va spun am schimbat ael releu si totul e ok.


--------------------
Renault laguna - MS 07 VOT 2001 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 17 Sep 2012, 06:52
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




ceva detalii despre acel releu ? ce face....cod al piesei ... ce simptome aveai tu ..


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 17 Sep 2012, 15:39
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




Ti-am spus ce facea, nu functiona ca lumea. Acel releu negru se afla sub capota motor in partea dreapta intr-o cutiuta unde mai sunt si alte sigurante mai mari. Releul negru este singurul care este negru si are 4 picioare.


--------------------
Renault laguna - MS 07 VOT 2001 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 18 Sep 2012, 06:42
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




ok, deci , in afara de cele patru garnituri care sunt la fel, si cea in forma de ou de mai in spate ( directia-sub clapeta ) .. plus cele doua garnituri ale clapetei de acc ... mai am ceva pe-acolo ????


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 20 Nov 2012, 10:35
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




bad ovi ... ai cumva vreun cod sau vreo denumire pentru acel releu de care pomenesti ?????

acum ca a dat frigul , la mine , cand o pornesc la 2 - 3 grade afara, sau chiar la 0 .. se tureaza la 2000 - 2200 turatii ... pana se incalzeste ...

incep cu garniturile la galeria de admisie...si cele de la clapeta ... apoi curat ce e de curatat acolo .. iar daca problema persista .. ma indrept catre acea piesa mentionata de tine .. si in ultima faza .. sper sa nu fie nevoie sa intru sa schimb clapeta ..
daca mai aveti sugestii .. v-as fi recunoscator


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 20 Nov 2012, 22:30
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Eu de turatie excesiva am scapat prin inlocuirea garniturilor de la clapeta.una dintre ele era coapta in partea de jos si nu mai etansa bine.

Asa am scapat si de scaderile de turatie atunci cand puneam frana si masina era scoasa din viteze.



--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 26 Nov 2012, 18:56
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




salut .. am inlocuit astazi garniturile la galeria de admisie, toate 5 , plus garniturile de la clapeta de acceleratie, ambele .
rezultatul :
relanti la 900 turatii...la cald ... destul de fix, daca sta mult pe loc la relanti, am vazut ca scade la 890 .. sau pe-acolo ....
zgomotul motorului este putin mai zumzait ...
astept dimineata, la 2 - 3 grade .. sa vad cu ce turatie porneste si ... astept temperaturi sub 0 grade sa vad diferentele
sper sa se remedieze.
mentionez ca acele garnituri, vechi .. erau scoapte ..
wink.gif


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 26 Nov 2012, 21:40
Post #102


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




La mine facea chestia asta si cand se incalzea motorul, nu numai la rece - puneam testerul pe ea, anulam eroarea si imi vedeam de drum, cand nu aveam testerul al mine luam borna de la baterie.
pe tester imi dadea "FULL THROTTLE PEDAL SENSOR" cred ca ajunsesem sa curat clapeta aia o data pe saptamana si curatam si electronica care actioneaza clapeta, asta pentru ca la un service bun intreg ansamblul ma costa undeva la vreo 300 de lire fara manopera.
Un alt mecanic mi-a zis sa schimb bujiile asa ca a doua zi le-am schimbat si de atunci nu am mai avut probleme era si normal bujiile de pe masina ar fi trebuit sa fie undeva intr-un muzeu scria pe ele "MADE IN FRANCE 2001"


--------------------
Renault Laguna II/Trafic - H N05 LHT/ EU55ZKT 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 27 Nov 2012, 18:15
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




salutar .. revin cu un feedback ..
masina mi-a stat afara de aseara de la ora 19, pana astazi la ora 17:45 ...
am pornit-o la 5 grade .. in mod normal, mi-ar fi urcat relanti la 1500, 1800 de turatii, si il tinea acolo pana se incalzea putin ... acum, dupa schimbarea garniturilor la galeria de admisie si la clapeta de acceleratie , a pornit cu relanti la 1100 turatii si imediat a cazut la 1000 ... si apoi , la 950, asta in interval de 2 minute.. am plecat la drum .. s-a comportat foare bine , s-a incalzit , relanti stabil la 900 de turatii ..
astept temperaturi negative si revin cu feed back ... reamintesc noilor cititori ca problema mea cu turatia excesiva la pornire am avut-o doar la prima pornire, la temperaturi mici ..sub 7 grade ... cu cat scadea temperatura, cu atat crestea turatia.
wink.gif tinem legatura


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW - Dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:04
Dacia