Benzina VS Motorina la Laguna 3, pareri subiective ...
![]() ![]() ![]() |
Benzina VS Motorina la Laguna 3, pareri subiective ...
horia1983 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Romb addict Group: Members Posts: 3.231 Joined: 4 January 07 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Safrane V6 biturbo Hartge/Irmisher
visele umede s-au implinit
- BH 0286 BM R19 Chamade prima dragoste, Safrane iubirea implinita, Yamaha R1 nirvana
|
|||
costacheadelin81 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 December 09 ![]() |
E frumoasă tare. Diesel...benzină...mai contează? Poate să fie motorizată și cu o pereche de pedale ca msina lui Fred Flinstone. Ne-o prezinți pe 6 in detaliu
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2009
|
|
naighba |
![]()
Post
#33
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
discutiile le-am mutat aici :
http://www.reno.ro/Laguna-3-GT-2-0T-4Control-t171299.html devenisem deja offtopic |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
SDR81 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 April 10 ![]() |
intotdeauna dieselul va avea cuplul mai mare decat motorul pe benzina
|
--------------------
Renault
laguna3
2007
- CT 09 SDR
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
senzatii vs cifre
un diesel te impinge in scaun. da, e adevarat, da senzatia ca e puternic... L3 150 cp diesel si L3 140 cp benzina, benzina ajunge prima la 100km/h cu 0.4 secunde mai repede... probabil pana la 40-45 km/h primul ajunge dieselul... dragut, pentru 'demaraje' la semafor dar peste 80% dintre depasiri se petrec intre 70 si 110km/h; nu stiu dieselul cum se comporta acolo, probabil ca ramanand in treapta de viteza superioara accelereaza mai bine ca benzina. dar daca la benzina schimbi 'in jos', sigur bate de departe motorina... pe de alta parte L3 nu este o masina pentru liniute, nu e o masina sa faci cerculete in parcari, nu e o masina sa te intreci cu alti golani. e o masina de domni si doamne si pentru publicul ei este foarte bine calibrata. si benzina duce cam 2 litri in plus /100km fata de diesel, cel putin la unul ca mine, cu piciorul 'greu' am facut 75.000 km cu masina deci am consumat cam 1500 litri combustibil in plus. am facut 5 revizii (intocmai ca un diesel) si am dat 1000 lei mai putin pentru ca nu am filtru diesel poate ar fi fost si alte chestii de schimbat... deci m-a costat cam 3500 lei mai mult la exploatare la cumparare, dieselul costa cu 1700 euro mai mult, la 3.7 euro/leu, adica 6290 lei ceea ce inseamna ca banii i-as fi recuperat undeva pe la 130-135.000 km dar cand am luat masina n-am intentionat s-o pastrez cei 3 ani in care as fi ajuns la 135.000 km, ci doar 2 ani jumate si cam 115-120.000 km iar acum sunt tentat sa o las mostenire in familie, chiar un pic mai devreme pentru ca nu are cutie automata... mie imi face impresia ca nu-i nici o diferenta la costuri intre benzina si motorina la suma de 150.000 km; si pare ca renault si-a calculat lucrurile astea... precum si multe altele in asa fel incat sa scoata multi bani din ideiile fixe ale oamenilor... si ca sa vedeti in ce societate concurentiala traim, iata ce am descoperit: vreau un koleos cu cutie automata, full; costa 28.900 euro varianta privilege dar am aruncat si un ochi la concurenta: citroen c-crosser, cutie DSG, piele si alte alea, versiune top, 28.900 euro mitsubishi outlander, cutie sst automata, versiune top - da, tot 28.900 euro toyota rav 4 diesel luxury, cutie automata - 28.900 euro ma refer aici la oferte si nu la preturile de catalog care sunt mai aproape de 34-35.000 euro... dar revenind, benzina vs motorina = marketing 14 Apr 2010, 12:39: dar da, vorba lui sdr81, dieselul va avea mereu mai mult cuplu deci se preteaza la un suv si mai ales cand depasesti 2 tone... benzina nu-si are rostul pe koleos spre exemplu la L3, diesel iti iei daca ai remorca ![]() eu am un mic peridoc, cu frane si stopuri dar masa lui si a unui kayak pus deasupra nu depaseste 350kg; nu simt nevoia de diesel, cu remorca nu gonesti ca intri in balans... This post has been edited by Adi-Paul: 14 Apr 2010, 12:39 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
alexdan |
![]()
Post
#36
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
In general e bine sa-ti iei motorina cand faci mai mult de 30 000 km pe an, iar benzina cand faci mai putin.. asta gandindu-te doar la bani si intretinere.
Acum, daca ai preferinte benzina/motorina, asta e partea a 2a. @Adi-Paul - am fost de curand cu un amic la Chevrolet - nu prea eram familiarizat cu brandul lor - poti incerca si tu sa mergi la un dealer sa vezi Chevrolet Captiva - arata bine si este la un pret bun - full se duce la 26000 euro la oferta + ca ai 7 locuri, e ceva mai mare ca, Koleos + ca e mai lat ca Laguna (1811 latimea Lagunei, 1880 Captiva). Are motor Opel si arata bine in interior - poti incerca totusi sa mergi la o reprezentanta de-a lor - ca optiuni vei avea un motor de 2.0 motorina sau 2.4 benzina. Cel de 2.0 motorina este de 150cp - poti sa treci oricand de pe awd pe fwd - ai un comutator Prima revizie pe benzina te duce la 1100 ron, iar la motorina la 1300 ron - am intrebat acolo. Chiar imi place masina, arata bine si este la un pret bun, acum nu stiu cat de fiabile sunt.. Inca ceva - am inteles ca trebuie sa apara si noul model de Captiva in curand - oricum arata foarte bine si asta. This post has been edited by alexdan: 21 Apr 2010, 20:58 |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
- B 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
@alexdan
am vazut captiva inca de la lansare. arata intr-adevar mai bine decat Koleos nu ma intereseaza ca-i un pic mai mare, oricum circul singur in timpul saptamanii iar in week-end in 2... sta destul de bine pe drum dar pe 'light offroad' e un dezastru. degeaba are 'comutator', are un sistem extrem de invechit, imprumutat de la firma care facea diferentiale pentru Mitsubishi. adica pentru anul 1994 e bine dar a trecut ceva apa pe dunare de atunci. arata bine la interior cu pielea maro, nimic de zis dar armata de butoane cu texturi si forme diferite imi aduce aminte de o chinezarie... si consuma mult; am un prieten care s-a bucurat la un discount de 35% si a luat versiunea diesel, full, cutie manuala; si datele oferite de producator sunt cu cel putin 25% mai mici, in conditiile in care el circula destul de bland... am incercat asa: Subaru Forester, Mitsubishi Outlander, Citroen C-Crosser, Nissan X-trail, Koleos, Land Rover Freelander, Chevrolet Captiva, Opel Antara (de fapt sunt exact la fel), Toyota Rav4 eu am nevoie asa: masina dotata cu toate alea, urasc masinile 'blana' cutie automata capabilitati de offroad decente comfort pret pana in 35.000 euro La primele 4 categorii se incadrau: Forester, X-trail, Koleos, Freelander si Rav4 dar forester are o cutie automata mizerabila (vorbim aici de versiunea de 150cp), X-trail e ok in versiunea de 2.5 litri benzina MCVT dar consuma mult astea doua stau si foarte bine pe sosea Koleos, Freelander si Rav4 au diesel cu cutie automata dar Rav4 are garda la sol cea mai mica Iar Freelander full costa vreo 51.000 pret de catalog si poate as gasi ceva la 40.000.... Ramane doar Koleos care are un minus in tot ce-mi trebuie mie si anume e cam lent. dar la 31.000 cu navigatie, trapa, xenon, sistem 4x4 bun, o gramada de gadgeturi cum ar fi frana automata, keyless si alte alea e cea mai buna alegere diesel cu cutie automata, la un buget sub 35.000 la cutie manuala ar fi Forester 2 litri boxer diesel... dar forester nu-i prea comfortabil, nici macar pe asfalt. sta bine in curbe dar sare ca o capra prin gropile orasului... la buget mai mare ar fi fost freelander la buget si mai mare ar fi fost Discovery 4, 3 litri, 245cp (dar deja discutam de 60.000 euro) cum spuneam si in alte postari, am condus peste 40 de masini (cel putin 1000 km); nu discut aici de test drive, am fost probabil la peste 30... dar plimbatul in jurul blocului (de cele mai multe ori) nu inseamna test drive... cand am ales Laguna 3 iar acum Koleos, nu am facut-o din perspectiva unui fan Renault. Nu sunt. Am avut un clio sport foarte bun. Am condus Megane 2 si era ok dar nu era fiabil. L2 nu as fi cumparat... Iar cand vine vorba de un SUV, e musai diesel, apropos de topic... X-trail 2.5 benzina MCVT e rafinat, silentios, rapid dar in oras se distreaza cu 15 litri la 100km... si este singura cutie automata care intr-o panta usoara te lasa sa o iei la vale cand esti in D... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
cosmin_meme |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 December 09 ![]() |
|
--------------------
BMW
E30
1990
- B9XXXX
|
|
gastorro |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 ![]() |
QUOTE(Adi-Paul @ 22 Apr 2010, 12:48) ... cum spuneam si in alte postari, am condus peste 40 de masini (cel putin 1000 km)... Ce te-a nemultumit la Laguna 3 de ai trecut la Koleos? (a fost cumva Laguna 3 GT ?)... cand am ales Laguna 3 iar acum Koleos, nu am facut-o din perspectiva unui fan Renault. Nu sunt. Am avut un clio sport foarte bun. Am condus Megane 2 si era ok dar nu era fiabil. Ce parere ai acum despre Koleos? |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 19:50 |