Fum alb pornire la rece
![]() ![]() ![]() |
Fum alb pornire la rece
megax96 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 15 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Coupe
2009/Dinamique
- B-03-XLD
|
|||
marius_1st |
![]()
Post
#62
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
QUOTE(megax96 @ 9 Jan 2011, 20:39) pot mentiona ca am spus ca trebuie sa asteptati sa se incalzeasca motorul inainte sa il turati ca sa ii curatati galeria? scrie in post, ba chiar mai mult am si accentuat atunci ca e foarte important. <span class='edit'>9 Jan 2011, 21:52:</span> 1) in primul rand citeste informatia la care ai dat tu quote la mine inainte sa o critici... o sa observi ca am scris ca trebuie incalzit motorul, pentru ca evident daca nu faci asa ceva si nu incalzesti motorul inainte sa il turezi, il faci praf. 2) de infundat nu se infunda catalizatorul complet niciodata, doar ca are diverse reziduri pe canalul de evacuare care deobicei se strang in galeria de evacuare exact de langa motor. 3) ce legatura are un aro cu vreo masina despre care vorbim noi? m-ar mira ca alea sa fi avut catalizator, poate ultimele generatii inainte sa inchida fabrica aveau euro 1 sau 2, mai mult ma indoiesc, oricum la alea ti se spargeau tobele inainte sa se infunde ceva ![]() 4) problemele de genul asta s-au rezolvat abia la motoarele euro 6+ care au rezerva de uree (care arde toate resturile din catalizator) sau ciclu automat de incalzire evacuare ( care ghici ce e exact ce am zis eu, incalzeste evacuarea ca sa arda resturile si sa curete filtrul de particule si catalizatorul ) pe bune nu inteleg de ce trebuie sa comentam la orice informatie care o poate confirma orice service/mecanic din tara doar de amorul artei ca sa avem motiv de cearta. ![]() scrie si tu mai gramatical, pentru ca e dificil de urmarit postul tau. stiu ca te grabesti, dar citeste-l inca o data inainte de a-i da POST. ne salvezi noua minute bune. ![]() |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
dili |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Bai fratilor, eu din 2000 am avut numai Renault: Megane Classic, M2 Sedan si acum Laguna 3, plus Megane 3 nevasta-mea. Asta nu inseamna ca sunt cine stie ce expert dar, sa mor eu daca m-au interesat vreodata chestii gen fumuri albe, mov sau mai stiu eu ce alte nazbatii. Si nu am schimbat o saiba in 10 ani. Pur si simplu le-am "dat cheie" si mi-am facut treaba cu ele (fara insa sa-mi bat joc de ele in exploatare).
In consecinta, cu umilinta, imi permit sa va dau un sfat: nu va mai incrancenati asa si nu va mai atacati. Bucurati-va de masini, pentru ca sunt bune, mai ales M3 care este "urmasul" legitim care a beneficiat cel mai mult de pe urma experientei frantujilor cu Laguna 3. Iar Laguna 3 este, intr-adevar, un exemplu de fiabilitate, ceea ce se pare ca se intampla acum si cu M3. Stima. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
claudiu.dinulescu |
![]()
Post
#64
|
Clau Group: Members Posts: 8 Joined: 21 October 09 From: Bucuresti ![]() |
salut,am observat de ceva timp si la meganul meu 2.2 ca scoate fum albicios de fiecare data cand este rece.am cu el 106 000 km .fumul il scoate numai cand o accelerez nu si la relanti si dispare dupa 7-10 min cand se incalzeste
puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi? |
--------------------
renault
megane
2007 1,5 dci 60 kw 82 cp
- DB-09-ACY claudiu
|
|
demian2 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 8 December 10 ![]() |
Nu e fum. E abur.
|
--------------------
RENAULT
Megane III
2010 1,4 Tce Privilege
- CL xx xxx
|
|
claudiu.dinulescu |
![]()
Post
#66
|
Clau Group: Members Posts: 8 Joined: 21 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Crede-ma ca sigur nu este abur pt ca scoate prea mult si de exemplu ziua cand afara erau 21 grade am pornit dupa 2 ore de stationare si a facut acelasi lucru si nu mai era racoare afara
|
--------------------
renault
megane
2007 1,5 dci 60 kw 82 cp
- DB-09-ACY claudiu
|
|
bgd819 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 15 October 11 From: Toscana, Italy ![]() |
QUOTE(claudiu.dinulescu @ 17 Apr 2012, 19:39) salut,am observat de ceva timp si la meganul meu 2.2 ca scoate fum albicios de fiecare data cand este rece.am cu el 106 000 km .fumul il scoate numai cand o accelerez nu si la relanti si dispare dupa 7-10 min cand se incalzeste puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi? poate fi de la sonda lambda incearca sa mergi la un tester!! |
--------------------
renault
megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege
megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
|
|
espacern |
![]()
Post
#68
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
DCI cu sonda lambda?
Este un injector care"tuseste"la rece.....parerea mea. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fum alb inseamna motorina arsa incomplet ... inclin sa cred ca este ce spune Espacern ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bgd819 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 15 October 11 From: Toscana, Italy ![]() |
ahhhh...... dci... scuse nu am vazut
|
--------------------
renault
megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege
megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
|
|
claudiu.dinulescu |
![]() ![]()
Post
#71
|
Clau Group: Members Posts: 8 Joined: 21 October 09 From: Bucuresti ![]() |
multumesc pt raspunsuri
nu ma asteptam sa fie injectoarele pt ca tocmai le-am reconditionat acum 2000 km dar cine stie! este ceva grav daca 'tuseste'acel injector sau pot sa merg asa cu ea sau ce ma invatati sa fac?se poate strica si mai rau ? daca tuseste trebuie reconditionat iarasi sau cum? multumesc! |
--------------------
renault
megane
2007 1,5 dci 60 kw 82 cp
- DB-09-ACY claudiu
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Un injector reconditionat nu va fi niciodata ca unul nou.
|
--------------------
.
.
.
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#73
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Altul nou este solutia... Passatul din familie a avut probleme cu injectoarele, doua din ele (tip Pumpe-duse) injectau mai mult decat era necesar, masina avand fum alb la pornire, relantiu neregulat si intermitent dadea cate un "sut" in caroserie si consum marit de carburant. Dupa servisare s-a schimbat sunetul motorului, consumul a revenit la normal (undeva la 8, fiind un 1,9 TDI 131CP automat) si la pornirea nu mai are acel fum si miros de tractor.
La Renault nu stiu cat sunt injectoarele, dar la Porsche, cu comanda sunt undeva la 2.700 lei bucata cu predare piesa veche si au fost inlocuite si facute alte mici reparatii la motor si va mai tine inca 190.000, dar cu toate astea tot un tractoras TDI este ![]() Revenind la Megane, nu stiu cum poti reconditiona un injector Common-rail, dar un lucru e sigur, datorita presiunii imense (undeva la 1.000 bari) orice reparatie nu va fi la fel de eficienta ca o piesa noua. Fa un test CLIP si vezi ce zice acolo, la Passat aveam mult peste limita de functionare a motorului si s-a recomandat schimbarea urgenta pentru a preveni avarierea motorului datorita cantitatii excesive de carburant ce ajungea in cilindru. |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
evox |
![]()
Post
#74
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
Contrar a ce s-a spus mai sus, eu zic ca un injector common rail se poate reconditiona cu succes de catre oameni care se pricep si au piesele de origine necesare si un stand adecvat pentru verificarea lor... cele pumpe-duse de la VW sunt cu totul altceva si nu se pot compara...
Bineinteles nu-i cazul reparatiilor de injectoare Delphi facute pe un ziar in fata masinii, asa cum vedem pe youtube... La cele Delphi (unde fabricantul a fost mai generos cu piesele de schimb si informatiile) gasesti multi care se baga la reconditionat si fac un lucru slab... Pentru cele Bosch e mult mai greu sa gasesti piese de schimb si mai putini se baga la reconditionare.... de aia e si mai scump, dar tot e mai putin de jumate din unul nou... Eu am avut de schimbat doua (Bosch), le-am luat SH cu 200 bucata, unul a mers perfect din prima, altul tacanea cam tare asa ca l-am reconditionat pe al meu cu 500 lei, merge perfect (au trecut deja 45000 km)... La vremea aia reprezentanta cerea 1400 pe unul nou, eu am cheltuit 900 lei in loc de 2800, e simplu de facut calculele... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Majoritatea injectoarelor se pot reconditiona, intr-adevar, doar ca sunt foarte putine atelierele care pot face asa ceva in aceleasi conditii ca si fabricantul, de aceea eu sunt sceptic privitor la rezultatele reparatiilor. Conteaza extrem de mult sa nu fie prezente impuritati la momentul reparatiei.
Fix din acest motiv, cine vrea fiabilitate 100% de la o masina, va alege injectoarele noi. |
--------------------
.
.
.
|
|
Tsunami |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 19 February 09 From: Bucuresti, deocamdata ![]() |
|
--------------------
renault
megane III 1.9 dCi estate privilege
2012
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#77
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei cu injectoare Bosch, mai ales cei cu motoare 1.9 dCi pot reconditiona injectoarele la Bosch Car Service, cu mentiunea ca lucrarea desi este facuta pe stand Bosch si piese de origine, valoareaza cam jumate din pretul unuia nou. Eu la Passat am primit o cotatie similara, dar datorita naturii mecanice a sistemului PD am preferat sa le inlocuiesc (injectoarele PD dezvolta in interiorul lor presiunea necesara si in acelasi timp dozeaza carburantul, fiind actionate mecanic si electric) spre deosebire de cele CR care sunt doar niste valve mai simandicoase.
This post has been edited by connectorxp: 22 Apr 2012, 12:05 |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
La 1.9 dci, injectoarele Bosch nu au moarte. Multe Lagune 2 de la noi, aduse cu 3-400 de mii de km de afara si date inapoi la 107-134000 km au aceste injectoare, sunt alimentate cu motorina de pe la vidanja, vapor, tractor, locomotiva, camion (remember intrebarea des auzita pe CB "un coleg cu o economie ma aude si pe mine?") etc, si nu au nici pe dracu.
Injectoarele Delphi de la 1.5 dci au renumele de a fi mai sensibile la motorina slaba. Nici cei cu 1.5 dci (105 CP) si injectie Siemens nu s-au plans de probleme. This post has been edited by Laurentziu83: 22 Apr 2012, 15:36 |
--------------------
.
.
.
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#79
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca F9Q este un monument al fiabilitatii, sa speram ca urmasul sau de 1.6 se va putea apropia. Only time will tell.
|
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
danyel72 |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 May 14 From: Pitesti ![]() |
Salutare la toata lumea. Sunt nou posesor de Laguna 2 1.9 dci 107cp an 2002, si am si eu o astfel de problema (una din ele, ca de fapt "este" mai multe...). Scoate fum alb la pornire si continua sa scoata aproximativ 10 min de mers cu ea, timp in care cantitatea de fum se diminueaza pana dispare cand se mai incalzeste motorul. Fumul il scoate mai ales la accelerari, la relanti foarte putin, aproape insesizabil. La relanti scoate doar exact in momentul pornirii. Totusi, si cand se incalzeste motorul si fumul pare sa dispara, am mai sesizat ca inca mai scoate la accelerari bruste, sau cand o calc mai tare in panta.
Motorul merge rotund, nu are scapari, zgomote, trepidatii...etc, si la relanti si turat. Trage destul de bine pentru varsta ei, cred eu...nu e racheta, dar eu sunt multumit de cum merge masina. Are 2 probleme care nu stiu sigur daca au legatura cu fumul, dar e posibil....pentru asta va cer o parere aici. Pierde ceva ulei pe la garnitura conductei de scurgere de la turbina, si senzor supraalimentare MAP probabil defect, rezistenta portocalie aprinsa in bord, bazaie si TRS-ul (mufa e in regula, firele nu sunt intrerupte, diagnosticele sunt date de catre Renault Pitesti). E cazul sa ma ingrijorez, poate fi grava problema ? Poate ma puteti ajuta cu vreo parere, un sfat... Mersi frumos. Update : schimbat senzor MAP, disparut eroarea din bord, disparut bazait TRS, masina merge si trage mai bine. Din pacate, fum alb tot scoate....aproape la fiecare pornire, nu doar dimineata. Dupa 10-15 min de mers, se diminueaza pana cand aproape dispare (cred eu, nu mai vad nimic in oglinda, iar pe loc indiferent cat o turez nu se mai vede fum). Fumul miroase intr-adevar a ulei incins, ars...nu-mi dau seama exact. Curios e ca motorul merge foarte bine, rotund, silentios si fara zgomote, fara intreruperi la relanti sau in sarcina, masina demareaza frumos....Sa fie oare un inceput de sfarsit al turbinei ? This post has been edited by danyel72: 7 May 2014, 18:37 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Dynamique
|
|
calini |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 3 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut, am si eu o problema la pornire, de cateva zile/saptamani perimele 5 min (mai exact pana se incalzeste motorul) are o vibratie masina, se simte si se aude ca si cum ar fi de la esapament, interesant e ca atunci cand brachez rotile se aude si mai tare si se simte toata masina cum vibreaza, dupa ce se incalzeste motorul unpic totul e ok, zgomotul se aude sub masina nu mi se pare a fi de la motor, as vrea sa ajung in service dar nu prea am timp, are cineva idee de la ce ar putea fi? Megane 3 2010, 1.6 benzen, 40.000km
P.S. partea cu fum alb o am si eu la Meganu-ul vechi (2001, 1.6 16v) tot pana se incaleste motorul, e posibil sa fie de la sonda lamda? This post has been edited by calini: 7 May 2014, 09:22 |
--------------------
Renault
Laguna
2010 NOW:
Renault Laguna Coupe 2010 / 2.0 Diesel 180 CP Ex: Renault Megane 2010 / 1.6 16v 115 CP Renault Megane 2001 / 1.6 16v 107 CP |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 02:15 |