Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fum alb pornire la rece

megax96
post 9 Jan 2011, 20:39
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 15 February 07
From: Bucuresti




pot mentiona ca am spus ca trebuie sa asteptati sa se incalzeasca motorul inainte sa il turati ca sa ii curatati galeria? scrie in post, ba chiar mai mult am si accentuat atunci ca e foarte important.

9 Jan 2011, 21:52:
QUOTE(nlu @ 30 Dec 2010, 00:20)
Nu prea bate ce spui tu cu ce spune cartea referitor la pornirile la rece. Tine tu motorul blana 2-3 min. pe loc si cred ca la 20000 de km o sa crape brusc dupa cateva porniri dinastea meseriase, chiar va deranjeaza asa mult aburul scos iarna de orice masina care functioneaza normal?(aer cald in contact cu aer rece = condes rezulta abur sau fum alb cum ii mai spun pe aici unii colegi de forum) s-a dus de mult etapa motoarelor la care se infundau tobele sau catalizatorul, sa fim seriosi wacko.gif , am avut ARO 10 anisori
si daca nici ala nu fumeaza nu mai fumeaza nicio masina si nu am pomenit tobe infundate  wacko.gif
*



1) in primul rand citeste informatia la care ai dat tu quote la mine inainte sa o critici... o sa observi ca am scris ca trebuie incalzit motorul, pentru ca evident daca nu faci asa ceva si nu incalzesti motorul inainte sa il turezi, il faci praf.
2) de infundat nu se infunda catalizatorul complet niciodata, doar ca are diverse reziduri pe canalul de evacuare care deobicei se strang in galeria de evacuare exact de langa motor.
3) ce legatura are un aro cu vreo masina despre care vorbim noi? m-ar mira ca alea sa fi avut catalizator, poate ultimele generatii inainte sa inchida fabrica aveau euro 1 sau 2, mai mult ma indoiesc, oricum la alea ti se spargeau tobele inainte sa se infunde ceva biggrin.gif .
4) problemele de genul asta s-au rezolvat abia la motoarele euro 6+ care au rezerva de uree (care arde toate resturile din catalizator) sau ciclu automat de incalzire evacuare ( care ghici ce e exact ce am zis eu, incalzeste evacuarea ca sa arda resturile si sa curete filtrul de particule si catalizatorul )

pe bune nu inteleg de ce trebuie sa comentam la orice informatie care o poate confirma orice service/mecanic din tara doar de amorul artei ca sa avem motiv de cearta.

This post has been edited by megax96: 9 Jan 2011, 20:52


--------------------
Renault Megane Coupe 2009/Dinamique - B-03-XLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_1st
post 10 Jan 2011, 19:41
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 28 May 10
From: Galati




QUOTE(megax96 @ 9 Jan 2011, 20:39)
pot mentiona ca am spus ca trebuie sa asteptati sa se incalzeasca motorul inainte sa il turati ca sa ii curatati galeria? scrie in post, ba chiar mai mult am si accentuat atunci ca e foarte important.

<span class='edit'>9 Jan 2011, 21:52:</span>
1) in primul rand citeste informatia la care ai dat tu quote la mine inainte sa o critici... o sa observi ca am scris ca trebuie incalzit motorul, pentru ca evident daca nu faci asa ceva si nu incalzesti motorul inainte sa il turezi, il faci praf.
2) de infundat nu se infunda catalizatorul complet niciodata, doar ca are diverse reziduri pe canalul de evacuare care deobicei se strang in galeria de evacuare exact de langa motor.
3) ce legatura are un aro cu vreo masina despre care vorbim noi? m-ar mira ca alea sa fi avut catalizator, poate ultimele generatii inainte sa inchida fabrica aveau euro 1 sau 2, mai mult ma indoiesc, oricum la alea ti se spargeau tobele inainte sa se infunde ceva  biggrin.gif .
4) problemele de genul asta s-au rezolvat abia la motoarele euro 6+ care au rezerva de uree (care arde toate resturile din catalizator) sau ciclu automat de incalzire evacuare ( care ghici ce e exact ce am zis eu, incalzeste evacuarea ca sa arda resturile si sa curete filtrul de particule si catalizatorul )

pe bune nu inteleg de ce trebuie sa comentam la orice informatie care o poate confirma orice service/mecanic din tara doar de amorul artei ca sa avem motiv de cearta.
*



post-336-1110552475.gif
scrie si tu mai gramatical, pentru ca e dificil de urmarit postul tau.
stiu ca te grabesti, dar citeste-l inca o data inainte de a-i da POST.
ne salvezi noua minute bune. smile.gif


--------------------
renault Talisman break 1,6 tce, 200 CP, initiale paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 10 Jan 2011, 21:56
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Bai fratilor, eu din 2000 am avut numai Renault: Megane Classic, M2 Sedan si acum Laguna 3, plus Megane 3 nevasta-mea. Asta nu inseamna ca sunt cine stie ce expert dar, sa mor eu daca m-au interesat vreodata chestii gen fumuri albe, mov sau mai stiu eu ce alte nazbatii. Si nu am schimbat o saiba in 10 ani. Pur si simplu le-am "dat cheie" si mi-am facut treaba cu ele (fara insa sa-mi bat joc de ele in exploatare).
In consecinta, cu umilinta, imi permit sa va dau un sfat: nu va mai incrancenati asa si nu va mai atacati. Bucurati-va de masini, pentru ca sunt bune, mai ales M3 care este "urmasul" legitim care a beneficiat cel mai mult de pe urma experientei frantujilor cu Laguna 3. Iar Laguna 3 este, intr-adevar, un exemplu de fiabilitate, ceea ce se pare ca se intampla acum si cu M3.
Stima.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.dinulescu
post 17 Apr 2012, 19:39
Post #64


Clau


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 October 09
From: Bucuresti




salut,am observat de ceva timp si la meganul meu 2.2 ca scoate fum albicios de fiecare data cand este rece.am cu el 106 000 km .fumul il scoate numai cand o accelerez nu si la relanti si dispare dupa 7-10 min cand se incalzeste
puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi?


--------------------
renault megane 2007 1,5 dci 60 kw 82 cp - DB-09-ACY
claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demian2
post 17 Apr 2012, 20:34
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 December 10




Nu e fum. E abur.


--------------------
RENAULT Megane III 2010 1,4 Tce Privilege - CL xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.dinulescu
post 17 Apr 2012, 21:25
Post #66


Clau


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 October 09
From: Bucuresti




Crede-ma ca sigur nu este abur pt ca scoate prea mult si de exemplu ziua cand afara erau 21 grade am pornit dupa 2 ore de stationare si a facut acelasi lucru si nu mai era racoare afara


--------------------
renault megane 2007 1,5 dci 60 kw 82 cp - DB-09-ACY
claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd819
post 17 Apr 2012, 21:52
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 15 October 11
From: Toscana, Italy




QUOTE(claudiu.dinulescu @ 17 Apr 2012, 19:39)
salut,am observat de ceva timp si la meganul meu 2.2 ca scoate fum albicios de fiecare data cand este rece.am cu el 106 000 km .fumul il scoate numai cand o accelerez nu si la relanti si dispare dupa 7-10 min cand se incalzeste
puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi?
*



poate fi de la sonda lambda
incearca sa mergi la un tester!!


--------------------
renault megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 17 Apr 2012, 21:59
Post #68


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




DCI cu sonda lambda?
Este un injector care"tuseste"la rece.....parerea mea.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Apr 2012, 22:08
Post #69


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.318
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Fum alb inseamna motorina arsa incomplet ... inclin sa cred ca este ce spune Espacern ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd819
post 18 Apr 2012, 14:05
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 15 October 11
From: Toscana, Italy




ahhhh...... dci... scuse nu am vazut


--------------------
renault megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.dinulescu
post 18 Apr 2012, 17:26
Post #71


Clau


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 October 09
From: Bucuresti




multumesc pt raspunsuri
nu ma asteptam sa fie injectoarele pt ca tocmai le-am reconditionat acum 2000 km dar cine stie!
este ceva grav daca 'tuseste'acel injector sau pot sa merg asa cu ea sau ce ma invatati sa fac?se poate strica si mai rau ?
daca tuseste trebuie reconditionat iarasi sau cum?
multumesc!


--------------------
renault megane 2007 1,5 dci 60 kw 82 cp - DB-09-ACY
claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Apr 2012, 19:09
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Un injector reconditionat nu va fi niciodata ca unul nou.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 19 Apr 2012, 00:10
Post #73


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Altul nou este solutia... Passatul din familie a avut probleme cu injectoarele, doua din ele (tip Pumpe-duse) injectau mai mult decat era necesar, masina avand fum alb la pornire, relantiu neregulat si intermitent dadea cate un "sut" in caroserie si consum marit de carburant. Dupa servisare s-a schimbat sunetul motorului, consumul a revenit la normal (undeva la 8, fiind un 1,9 TDI 131CP automat) si la pornirea nu mai are acel fum si miros de tractor.

La Renault nu stiu cat sunt injectoarele, dar la Porsche, cu comanda sunt undeva la 2.700 lei bucata cu predare piesa veche si au fost inlocuite si facute alte mici reparatii la motor si va mai tine inca 190.000, dar cu toate astea tot un tractoras TDI este smile.gif

Revenind la Megane, nu stiu cum poti reconditiona un injector Common-rail, dar un lucru e sigur, datorita presiunii imense (undeva la 1.000 bari) orice reparatie nu va fi la fel de eficienta ca o piesa noua. Fa un test CLIP si vezi ce zice acolo, la Passat aveam mult peste limita de functionare a motorului si s-a recomandat schimbarea urgenta pentru a preveni avarierea motorului datorita cantitatii excesive de carburant ce ajungea in cilindru.


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evox
post 20 Apr 2012, 20:52
Post #74


Volaniard


Group: Members
Posts: 89
Joined: 17 October 06




Contrar a ce s-a spus mai sus, eu zic ca un injector common rail se poate reconditiona cu succes de catre oameni care se pricep si au piesele de origine necesare si un stand adecvat pentru verificarea lor... cele pumpe-duse de la VW sunt cu totul altceva si nu se pot compara...

Bineinteles nu-i cazul reparatiilor de injectoare Delphi facute pe un ziar in fata masinii, asa cum vedem pe youtube...

La cele Delphi (unde fabricantul a fost mai generos cu piesele de schimb si informatiile) gasesti multi care se baga la reconditionat si fac un lucru slab...

Pentru cele Bosch e mult mai greu sa gasesti piese de schimb si mai putini se baga la reconditionare.... de aia e si mai scump, dar tot e mai putin de jumate din unul nou...

Eu am avut de schimbat doua (Bosch), le-am luat SH cu 200 bucata, unul a mers perfect
din prima, altul tacanea cam tare asa ca l-am reconditionat pe al meu cu 500 lei, merge perfect (au trecut deja 45000 km)...

La vremea aia reprezentanta cerea 1400 pe unul nou, eu am cheltuit 900 lei in loc de 2800, e simplu de facut calculele...


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP 2002
“Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Apr 2012, 07:17
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Majoritatea injectoarelor se pot reconditiona, intr-adevar, doar ca sunt foarte putine atelierele care pot face asa ceva in aceleasi conditii ca si fabricantul, de aceea eu sunt sceptic privitor la rezultatele reparatiilor. Conteaza extrem de mult sa nu fie prezente impuritati la momentul reparatiei.
Fix din acest motiv, cine vrea fiabilitate 100% de la o masina, va alege injectoarele noi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tsunami
post 21 Apr 2012, 10:59
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 19 February 09
From: Bucuresti, deocamdata




QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Apr 2012, 20:09)
Un injector reconditionat nu va fi niciodata ca unul nou.
*



cateodata poate fi mai bun chiar


--------------------
renault megane III 1.9 dCi estate privilege 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 22 Apr 2012, 12:05
Post #77


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Pentru cei cu injectoare Bosch, mai ales cei cu motoare 1.9 dCi pot reconditiona injectoarele la Bosch Car Service, cu mentiunea ca lucrarea desi este facuta pe stand Bosch si piese de origine, valoareaza cam jumate din pretul unuia nou. Eu la Passat am primit o cotatie similara, dar datorita naturii mecanice a sistemului PD am preferat sa le inlocuiesc (injectoarele PD dezvolta in interiorul lor presiunea necesara si in acelasi timp dozeaza carburantul, fiind actionate mecanic si electric) spre deosebire de cele CR care sunt doar niste valve mai simandicoase.

This post has been edited by connectorxp: 22 Apr 2012, 12:05


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Apr 2012, 15:35
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




La 1.9 dci, injectoarele Bosch nu au moarte. Multe Lagune 2 de la noi, aduse cu 3-400 de mii de km de afara si date inapoi la 107-134000 km au aceste injectoare, sunt alimentate cu motorina de pe la vidanja, vapor, tractor, locomotiva, camion (remember intrebarea des auzita pe CB "un coleg cu o economie ma aude si pe mine?") etc, si nu au nici pe dracu.
Injectoarele Delphi de la 1.5 dci au renumele de a fi mai sensibile la motorina slaba. Nici cei cu 1.5 dci (105 CP) si injectie Siemens nu s-au plans de probleme.

This post has been edited by Laurentziu83: 22 Apr 2012, 15:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 22 Apr 2012, 22:01
Post #79


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Stiu ca F9Q este un monument al fiabilitatii, sa speram ca urmasul sau de 1.6 se va putea apropia. Only time will tell.


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyel72
post 7 May 2014, 08:34
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 May 14
From: Pitesti




Salutare la toata lumea. Sunt nou posesor de Laguna 2 1.9 dci 107cp an 2002, si am si eu o astfel de problema (una din ele, ca de fapt "este" mai multe...). Scoate fum alb la pornire si continua sa scoata aproximativ 10 min de mers cu ea, timp in care cantitatea de fum se diminueaza pana dispare cand se mai incalzeste motorul. Fumul il scoate mai ales la accelerari, la relanti foarte putin, aproape insesizabil. La relanti scoate doar exact in momentul pornirii. Totusi, si cand se incalzeste motorul si fumul pare sa dispara, am mai sesizat ca inca mai scoate la accelerari bruste, sau cand o calc mai tare in panta.
Motorul merge rotund, nu are scapari, zgomote, trepidatii...etc, si la relanti si turat. Trage destul de bine pentru varsta ei, cred eu...nu e racheta, dar eu sunt multumit de cum merge masina.
Are 2 probleme care nu stiu sigur daca au legatura cu fumul, dar e posibil....pentru asta va cer o parere aici.
Pierde ceva ulei pe la garnitura conductei de scurgere de la turbina, si senzor supraalimentare MAP probabil defect, rezistenta portocalie aprinsa in bord, bazaie si TRS-ul (mufa e in regula, firele nu sunt intrerupte, diagnosticele sunt date de catre Renault Pitesti).
E cazul sa ma ingrijorez, poate fi grava problema ? Poate ma puteti ajuta cu vreo parere, un sfat...
Mersi frumos.

Update : schimbat senzor MAP, disparut eroarea din bord, disparut bazait TRS, masina merge si trage mai bine. Din pacate, fum alb tot scoate....aproape la fiecare pornire, nu doar dimineata. Dupa 10-15 min de mers, se diminueaza pana cand aproape dispare (cred eu, nu mai vad nimic in oglinda, iar pe loc indiferent cat o turez nu se mai vede fum). Fumul miroase intr-adevar a ulei incins, ars...nu-mi dau seama exact. Curios e ca motorul merge foarte bine, rotund, silentios si fara zgomote, fara intreruperi la relanti sau in sarcina, masina demareaza frumos....Sa fie oare un inceput de sfarsit al turbinei ?

This post has been edited by danyel72: 7 May 2014, 18:37


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calini
post 7 May 2014, 09:20
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 3 July 09
From: Bucuresti




Salut, am si eu o problema la pornire, de cateva zile/saptamani perimele 5 min (mai exact pana se incalzeste motorul) are o vibratie masina, se simte si se aude ca si cum ar fi de la esapament, interesant e ca atunci cand brachez rotile se aude si mai tare si se simte toata masina cum vibreaza, dupa ce se incalzeste motorul unpic totul e ok, zgomotul se aude sub masina nu mi se pare a fi de la motor, as vrea sa ajung in service dar nu prea am timp, are cineva idee de la ce ar putea fi? Megane 3 2010, 1.6 benzen, 40.000km

P.S. partea cu fum alb o am si eu la Meganu-ul vechi (2001, 1.6 16v) tot pana se incaleste motorul, e posibil sa fie de la sonda lamda?

This post has been edited by calini: 7 May 2014, 09:22


--------------------
Renault Laguna 2010
NOW:
Renault Laguna Coupe 2010 / 2.0 Diesel 180 CP

Ex:
Renault Megane 2010 / 1.6 16v 115 CP
Renault Megane 2001 / 1.6 16v 107 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 02:15
Dacia