Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cip tuning laguna

pixule
post 9 Jan 2010, 23:06
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




czh, diferenta aia mica, care zici tu, conteaza, cand pornesti de pe loc, sau cand treci peste o magareata daia la trecerea de pietoni, si esti cu a2a pe la 1000rpm. ma refer la 1.6'le nostru. e ca si cum ar fi un 1.8 sub capota, dar cu RCA mai mic wink.gif


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE - SJ69LOL 1.6/16v/107
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusrazvy
post 9 Jan 2010, 23:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 7 June 07
From: Cluj,Baia Mare




czh te invit la un test la depasiri sa vezi diferenta.. nu mai dormi langa cel care il depasesti.. ai cuplu mai mare. cum zice si pixule... diferenta aia mica face diferenta..


--------------------
Laguna Laguna - MM 06 JKL 1998 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 10 Jan 2010, 00:52
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Ai o fisa dyno sa demonstrezi puterea aia in plus?
Probabil mai mult placebo, sau in cel mai bun caz ai adus-o mai aproape de puterea data de producator.
Respectivul 'tunar" are habar ce a facut acolo sau doar a copiat mapa de undeva?

This post has been edited by bogdyMND: 10 Jan 2010, 01:13


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusrazvy
post 10 Jan 2010, 01:15
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 7 June 07
From: Cluj,Baia Mare




QUOTE(bogdyMND @ 10 Jan 2010, 00:52)
Ai o fisa dyno sa demonstrezi puterea aia in plus?
Probabil mai mult placebo, sau in cel mai bun caz ai adus-o mai aproape de puterea data de producator.
Respectivul 'tunar" are habar ce a facut acolo sau doar a copiat mapa de undeva?
*


daca imi dai tu 300 ron sa merg inainte de resoftare si dupa resoftare la dyno iti dau si fisa dyno pana atunci...nu o sa am si da are habar mai cunosc pe cativa .. chiar cu dieseluri 1.5 dci care au mers la el si daca si ala e efect placebo la 20 cai cat lea dat in plus eu imi dau demisia


--------------------
Laguna Laguna - MM 06 JKL 1998 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pixule
post 10 Jan 2010, 02:03
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




toma necredinciosul dry.gif mai informeaza-te despre tuningul ecu prin obd.daca omu face operatiunea pentru 300 in loc de 300 eur, bravo lui, e un domn.sa aiba mapele de unde o vrea, atata timp cat se simte la masina ca trage putin mai bine.


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE - SJ69LOL 1.6/16v/107
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 10 Jan 2010, 16:08
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Pai dc are mapele alea de undeva inseamna ca nu are habar, doar stie sa le "monteze". Ca sa faci mapa, trebuie teste, ca doar teoretic nu merge treaba.
Pretul este bun pt cine vrea sa se riste (nu e neaparat un risc, dar nu inspira incredere).
Cand am spus fisa dyno, nu neaparat la masina ta, la una cu acelasi soft instalat.
De unde sti ca le-a dat 20 de cai dc nu poate demonstra? E ca si cum monteaza unu "filtru sport" si zice ca-i da 10 cai (unii chiar cred asta cu tarie).
Asta cu 300 lei vs 300 euro e ca si cu hainele originale. De ce sa dai mai multi bani pe o haina originala cand o cumperi din piata ieftin? Raspunsul e pt calitate.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusrazvy
post 10 Jan 2010, 16:26
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 7 June 07
From: Cluj,Baia Mare




QUOTE(bogdyMND @ 10 Jan 2010, 16:08)
Pai dc are mapele alea de undeva inseamna ca nu are habar, doar stie sa le "monteze". Ca sa faci mapa, trebuie teste, ca doar teoretic nu merge treaba.
Pretul este bun pt cine vrea sa se riste (nu e neaparat un risc, dar nu inspira incredere).
Cand am spus fisa dyno, nu neaparat la masina ta, la una cu acelasi soft instalat.
De unde sti ca le-a dat 20 de cai dc nu poate demonstra? E ca si cum monteaza unu "filtru sport" si zice ca-i da 10 cai (unii chiar cred asta cu tarie).
Asta cu 300 lei vs 300 euro e ca si cu hainele originale. De ce sa dai mai multi bani pe o haina originala cand o cumperi din piata ieftin? Raspunsul e pt calitate.
*


sti care e diferenta? tcm plateste 10 12 angajati plus statu plus chirie plus taxe... baiatu asta nu plateste nimic asta e diferenta intre 300 lei si 300 de euro platesti 10 oameni care stau si ti se lauda ca ei is cei mai buni in domeniu.cu cealalta treaba,.,, daca tu la 20 de cai in plus poti sa zici ca nu iti dai seama pe masina inseamna ca nu ai tangente cu sofatul.,.. orice sofer simte daca are 20 de cai in plus bag mana in foc pentru treaba asta 5 10 ii simti mai greu dar 20...


--------------------
Laguna Laguna - MM 06 JKL 1998 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pixule
post 10 Jan 2010, 18:55
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




radmasa.gif ma bogdy, tu stii care sunt sistemele unui motor? ciclul de functionare al motorului, diagrama de aprindere, functionarea unui injector, modul de transmitere a miscarii prin cutia de viteza, operatiunile care se intampla cand apesi pedala de ambreiaj, tragi de maneta de la schimbator? dar permis ai, si conduci o masina, nu? hai sa nu confundam HARDWARE-UL cu SOFTWARE-UL. omu ala nu tre sa stie cum sa modifice mapele. daca le are dintr-o sursa verificata, si stie cum sa le puna, e suficient.


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE - SJ69LOL 1.6/16v/107
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 10 Jan 2010, 19:11
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




QUOTE(bogdyMND @ 10 Jan 2010, 01:52)
Ai o fisa dyno sa demonstrezi puterea aia in plus?
Probabil mai mult placebo, sau in cel mai bun caz ai adus-o mai aproape de puterea data de producator.
Respectivul 'tunar" are habar ce a facut acolo sau doar a copiat mapa de undeva?
*

 
cateodata efectul placebo isi face treaba mai bine decat "originalul", asa ca nu are rost sa va certati,daca omul este multumit de modificari asta este important, iar daca a adus-o la puterea data de producator insamna ca este Ok.


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 10 Jan 2010, 21:45
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




QUOTE(pixule @ 10 Jan 2010, 18:55)
radmasa.gif  ma bogdy, tu stii care sunt sistemele unui motor? ciclul de functionare al motorului, diagrama de aprindere, functionarea unui injector, modul de transmitere a miscarii prin cutia de viteza, operatiunile care se intampla cand apesi pedala de ambreiaj, tragi de maneta de la schimbator? dar permis ai, si conduci o masina, nu? hai sa nu confundam HARDWARE-UL cu SOFTWARE-UL. omu ala nu tre sa stie cum sa modifice mapele. daca le are dintr-o sursa verificata, si stie cum sa le puna, e suficient.
*

i
Nu stiu, am 16 ani si spun cuvinte pe care nici nu le inteleg dar vb ca ma cred mai destept. Te regasesti in descrierea asta?
Sincer dc te intreb ce ai vrut sa zici in postu de mai sus nici tu nu sti.

Dc tu ai sti care sunt chestiile enumerate de tine ai intelege ca mare scofala nu scoti doar prin modificarea avansului si a timpilor de injectie (te-am dat gata deja, ce cuvinte scot din mine).

@zeusrazvy: chestia e ca dc ma duc la o firma serioasa (poate tcm aia nu sunt), aia pot sa modifice softul dupa preferintele mele, adica as vrea mai mult cuplu, chiar as renunta la cp pt asta ( cred ca e evident de ce avem nevoie in majoritatea timpului in care conducem). Cel ce ti-a facut tie nu are optiuni si nici dovezi.
Sunt sigur ca se simte ceva in plus, dar cred ca si 10 cai ar fi SF.
Pixule, tu ramai la "liniutele" tale si vezi ca poate ai succes pe forumul vecin, cu 4 (cam asta ar fi si nota). Acolo gasesti o gramada de oameni cu care te-ai intelege perfect.

This post has been edited by bogdyMND: 10 Jan 2010, 21:47


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusrazvy
post 10 Jan 2010, 22:02
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 7 June 07
From: Cluj,Baia Mare




ba baieti... daca ma credeti bine daca nu si mai bine... eu stiu ca am 120+ cai iar voi 107 de asta sunt sigur ce ma deranjeaza ca voi vorbiti fara sa fi testat macar ce am eu pe masina.. si punct cand o sa va puneti si no sa simtiti nimic atunci sa ziceti ca cipu e vraiste ca e facut aiurea ca stiu mai ce...


--------------------
Laguna Laguna - MM 06 JKL 1998 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pixule
post 10 Jan 2010, 22:06
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




mah '' -stiutorule'' ..nu cunosc varsta ce o ai.. asa ca nu pot face in cunostinta de cauza o comparatie intre momentul cronologic in care eu citeam carti despre motoare si masini, perioada in care aveam colectie completa de reviste auto, perioada in care am invatat cativa ani componentele si functionarea automobilelor, perioada in care am desfacut motoare, ambreiaje, cutii de viteza, diferentiale, ( daca stii ce or fi astea), sau timpul dedicat studierii intr-o detaliere medie a masinii actuale. si scofala aia se simte suficient. bineinteles, daca poti face diferenta intre puterea unui motor 1.6 sau 1.8. daca nu.. d-zeu cu mila, sunt soferi destui care stiu doar sa deschida usa, sa calce pedalele si invarta cheia in contact, si pentru care un tico trage la fel de bine ca un pajero. sleep.gif


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE - SJ69LOL 1.6/16v/107
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusrazvy
post 10 Jan 2010, 22:09
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 7 June 07
From: Cluj,Baia Mare




QUOTE(bogdyMND @ 10 Jan 2010, 21:45)
i
Nu stiu, am 16 ani si spun cuvinte pe care nici nu le inteleg dar vb ca ma cred mai destept. Te regasesti in descrierea asta?
Sincer dc te intreb ce ai vrut sa zici in postu de mai sus nici tu nu sti.

Dc tu ai sti care sunt chestiile enumerate de tine ai intelege ca mare scofala nu scoti doar prin modificarea avansului si a timpilor de injectie (te-am dat gata deja, ce cuvinte scot din mine).

@zeusrazvy: chestia e ca dc ma duc la o firma serioasa (poate tcm aia nu sunt), aia pot sa modifice softul dupa preferintele mele, adica as vrea mai mult cuplu, chiar as renunta la cp pt asta ( cred ca e evident de ce avem nevoie in majoritatea timpului in care conducem). Cel ce ti-a facut tie nu are optiuni si nici dovezi.
Sunt sigur ca se simte ceva in plus, dar cred ca si 10 cai ar fi SF.
Pixule, tu ramai la "liniutele" tale si vezi ca poate ai succes pe forumul vecin, cu 4 (cam asta ar fi si nota). Acolo gasesti o gramada de oameni cu care te-ai intelege perfect.
*


si in legatura cu firmele serioase... toate care au un site.. cautale tcm odb o sa observi ca au un barem fix pentru : exemplu : logan 1.6 16 v inainte : cuplu 135 sau cat si cai 105 dupa 150 si 115 cai fix
nu e dupa cum vrei tu... uitate mai atent


--------------------
Laguna Laguna - MM 06 JKL 1998 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 11 Jan 2010, 00:36
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Din cate stiu eu puterea unui motor e data printre altele de turatie. Cum motorul la care se intervine prin cip ramane acelasi din punct de vedere mecanic, iar turatia e limitata electronic la 6200 RPM, ma intreb de unde vine castigul de putere maxima. Nu vorbesc de modificarea curbei de putere, la diverse turatii, ci la puterea maxima.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 11 Jan 2010, 02:16
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Deci, 'mah', stiutor te-ai dat doar tu scotand niste cuvinte care se vroiau a fi tehnice (' operatiunile care se intampla cand apesi pedala de ambreiaj'). Faptul ca ai dat jos o cutie si un motor nu demonstreaza nimic. Nu mai continui ca nu are rost.
Razvy, tocmai asta e, nu sti ca ai 120+ cai si nu poti sa te iei dupa senzatie pt ca aceelasi motor pe alta masina mai usoara iti da senzatia ca ar avea mai multa putere ( de ex tot 1.6 k4m pe megane coupe zici ca e mai puternic in comparatie cu laguna). Probabil ca a meritat 300 lei, dar ai mancat ceva din viata motorului.
Si trebuie sa te gandesti ca nu ai plecat de la 107 cai si poate de la 95-98 (era un grafic de cuplu si putere de la laguna si avea fix 98 cai la doar 9000 km parca pe www.rii.se).
Nu degeaba inginerii de la renault cand au proiectat motorul l-au lasat la 107 cai. E puterea cea mai buna obtinuta pt ca motorul sa fie eficient si fiabil. Poti cauta, sunt destule dyno facute pentru logan 1.4 si cu soft modificat au ajuns de la 70 la 77 de ex.

This post has been edited by bogdyMND: 11 Jan 2010, 02:31


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 11 Jan 2010, 07:56
Post #46


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Una este puterea motorului, iar alta puterea transmisa la roata.. wink.gif


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - de PH - 05.10.1998
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusrazvy
post 11 Jan 2010, 09:04
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 7 June 07
From: Cluj,Baia Mare




QUOTE(ricochet2 @ 11 Jan 2010, 00:36)
Din cate stiu eu puterea unui motor e data printre altele de turatie. Cum motorul la care se intervine prin cip ramane acelasi din punct de vedere mecanic, iar turatia e limitata electronic la 6200 RPM, ma intreb de unde vine castigul de putere maxima. Nu vorbesc de modificarea curbei de putere, la diverse turatii, ci la puterea maxima.
*


sunt masini care au maxim 5000 de turatii si stai linistit merg mai tare ca laguna,,,

11 Jan 2010, 09:05:
QUOTE(bogdyMND @ 11 Jan 2010, 02:16)
Deci, 'mah', stiutor te-ai dat doar tu scotand niste cuvinte care se vroiau a fi tehnice (' operatiunile care se intampla cand apesi pedala de ambreiaj'). Faptul ca ai dat jos o cutie si un motor nu demonstreaza nimic. Nu mai continui ca nu are rost.               
Razvy, tocmai asta e, nu sti ca ai 120+ cai si nu poti sa te iei dupa senzatie pt ca aceelasi motor pe alta masina mai usoara iti da senzatia ca ar avea mai multa putere ( de ex tot 1.6 k4m pe megane coupe zici ca e mai puternic in comparatie cu laguna). Probabil ca a meritat 300 lei, dar ai mancat ceva din viata motorului.
Si trebuie sa te gandesti ca nu ai plecat de la 107 cai si poate de la 95-98 (era un grafic de cuplu si putere de la laguna si avea fix 98 cai la doar 9000 km parca pe www.rii.se).
Nu degeaba inginerii de la renault cand au proiectat motorul l-au lasat la 107 cai. E puterea cea mai buna obtinuta pt ca motorul sa fie eficient si fiabil. Poti cauta, sunt destule dyno facute pentru logan 1.4 si cu soft modificat au ajuns de la 70 la 77 de ex.
*


eu nu zic ca nu zic doar ca.. modelele noi de renault au motor 1.6 16v identic si au 120 de cai din fabrica... de unde? din evacuare si din soft..

This post has been edited by zeusrazvy: 11 Jan 2010, 09:05


--------------------
Laguna Laguna - MM 06 JKL 1998 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 11 Jan 2010, 12:39
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




QUOTE(zeusrazvy @ 11 Jan 2010, 10:04)
sunt masini care au maxim 5000 de turatii si stai linistit merg mai tare ca laguna,,,
*



Dar noi nu vorbim de alte masini. Nu putem aduna caii cu magarii. Fiecare motor e cu caracteristicile lui, cu alimentarea lui, cu turatia lui, cu greutatea lui.

This post has been edited by ricochet2: 11 Jan 2010, 12:45


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 11 Jan 2010, 16:31
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Cum crezi tu ca e mai buna evacuarea de la megane 2 sau laguna 2. Apropo, motoarele alea aveau 113 cai euro3 si 110 cai euro4. Dc e dupa cum zici tu, renault a scos doar shasa cai frumoshi din soft si "evacuare". Inca crezi ca ai 120+?
Si alea probabil au alte interne, altfel nu-si are rostul investitia si cercetariile.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 11 Jan 2010, 17:41
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




si eu am vrut sa pun un cip dar am vorbit cu un tip mai versat in masini tunate si cu cateva motoare mai in fata mea mia spus ca se forteaza motorul si va duce mai putini km ... am mai vorbit cu un electrician de la reprezentanta alfa din italia ,ala a zis ca motoarele au o anumita toleranta si fiabilitate si ca nu se intampla nimik daca ii ridici puterea cu vreo 10 cai ...Destul de controversat cip tunningu asta.Oricum 10 cai in plus sunt o diferenta destul de mare zic eu ..m-am luat la intrecere cu un opel 1.6 16 valve avea 105 cai si doar 2 cai in plus la mine dar sa vazut asa incetut am trecut pe langa el ... da 10 cai atunci

This post has been edited by oves: 11 Jan 2010, 17:44


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 11 Jan 2010, 21:38
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Eu sincer ma gandesc sa imi pun la bani astea nui mult, si cum a spus si electricianu ala de la alfa cu 10 CP+ nu se intampla nimic, oricum motoarele astea nu sunt duse la maxim din fabrica, cu siguranta pot mai mult si acuma sa fim seriosi 10 CP+ nu o sa il omoare.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 11 Jan 2010, 22:11
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Nu sunt duse la maxim cu un scop. Sa fie fiabile. Degeaba ar avea 200 cai dc tine 5000km. Astea nu sunt masini de liniute ( mare sofer trebuie sa fi sa accelerezi in linie dreapta).
E adevarat ca aia 10 cai (maxim) nu ar afecta vizibil fiabilitatea pentru ca sunt multi factori care determina viata unui motor.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 12 Jan 2010, 00:27
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




QUOTE(oves @ 11 Jan 2010, 18:41)
m-am luat la intrecere cu un opel 1.6 16 valve avea 105 cai si doar 2 cai in plus la mine dar sa vazut asa incetut am trecut pe langa el ... da 10 cai atunci
*



Daca masina ta si Opelul ar fi avut:

-aceeasti greutate
-acelasi coeficient aerodinamic
-aceleasi pneuri
-aceleasi conditii de vant (nu sint la fel, pentru ca daca erai langa el si batea dintr-o parte, una din masini era acoperita de cealalta)
-aceeasi urcare in acceleratie (nu stii la cate ture era Opelul)
-aceeasi uzura a pieselor si acceasi diferenta de 2 CP la roata

plus cine mai stie ce, ai fi putut compara. Asa nu ai cum. Sint prea multe lucruri diferite. Si cine stie cati CP mai ajung la roata la o masina de 10 ani si mai bine. Poate nici 80 din 107.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 13 Jan 2010, 15:55
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Acuma chiar la 80 nu cred sa fi scazut caii aia.In ce priveste greutatea laguna este mai grea decat opelu vectra hachback cu vreo 100kg a mea are 1350 kg .Si mai aveam si doua gagici in spate ..cei drept mai subtirele biggrin.gif ,ala iara avea numere rosii probabil a vrut sa se ia la intrecere sasi vada masina iar cursa sa desfasurat pe vreo 10 km de drum nu ma refer la o simpla depasire unde daca nu ai '(ture )cum zici tu esti depasit ,a avut timp sa accelereze APROPO CATI DINTRE LAGUNISTI 1.6 16V CREDETI CA VAU SCAZUT CAII LA 80 DIN 107 ? IN ASTIA 10 ANI

This post has been edited by oves: 13 Jan 2010, 16:03


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 13 Jan 2010, 17:23
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Eu din moment ce am reusit sa o duc peste acei 195KM/H cat scrie in carte, nu cred ca a scazut nici un cal, sau poate sau transformat in manji cativa dar trag si aia ...... si de aceea zic asta ca ii posibil ca atuncea cand ii noua masina sa ajunga mai repede la viteza maxima.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 13 Jan 2010, 19:03
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




eu am duso pana la 187 km dupa aia frana ca vinea localitate dar un 190 prind si eu sigur ..


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vasiu
post 13 Jan 2010, 23:54
Post #57


DE VANZARE 2200 Euro Neg.


Group: Members
Posts: 334
Joined: 5 March 07
From: DEVA




QUOTE(cristicristutu @ 13 Jan 2010, 18:23)
Eu din moment ce am reusit sa o duc peste acei 195KM/H cat scrie in carte, nu cred ca a scazut nici un cal, sau poate sau transformat in manji cativa dar trag si aia ...... si de aceea zic asta ca ii posibil ca atuncea cand ii noua masina sa ajunga mai repede la viteza maxima.
*


Acum nu vreau sa fiu rau,dar crezi ca ce-ti arata tie in bord e viteza reala?Si eu am ajuns la 190 cu masina plina(si mai putea...ce-i drept,e 1.8),dar sunt sigur ca mai mult de 175 nu era....


--------------------
Renault Laguna 1 Ph2 RXE - HD 99 MUS 1.8 16V 120HP 1998
DE VANZARE 2200 Euro NEG.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 14 Jan 2010, 00:46
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Eu am testat cu un navigator si raporta aceeasi viteza cu cea de pe bord pana la 80. Mai mult nu am mai incercat.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 14 Jan 2010, 10:18
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(ricochet2 @ 14 Jan 2010, 00:46)
Eu am testat cu un navigator si raporta aceeasi viteza cu cea de pe bord pana la 80. Mai mult nu am mai incercat.
*


si eu am verificat-o la 130-140 si e diferenta de 3-4 km pe bord mai mult


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Jan 2010, 10:22
Post #60


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




la 180 pe bord ai cam 170 real...cu cat creste viteza abaterea vitezometrului este mai mare..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 12:39
Dacia