Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Antigel

eugenTL
post 20 Oct 2012, 15:31
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Am tot cautat si n-am gasit nimic legat de CUM SE SCHIMBA ANTIGELUL.
Concret, intreb pe cei care l-au schimbat corect si singuri:

In mare am inteles ca trebuie scos un furtun de la radiator si lasat sa se scurga, suflat cu aer-presiune prin borcan, si aerisit (e un surubel pe langa EGR,sub parbriz care trebuie desfacut).

1)Pt a scoate furtunul cum se procedeaza? pe sus, pe jos sau demontez bara?
2)In timp ce curge desfac surubelul de langa egr pt aerisire si bag aer in borcan?
3)Dupa ce bag 3l antigel glaceol rx tip D + apa distilata( pana la nivel maxim) ce fac? pornesc masina, merg cu ea o tura si apoi mai completez daca nivelul a scazut?


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Oct 2012, 16:16
Post #152


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(eugenTL @ 20 Oct 2012, 16:31)
1)Pt a scoate furtunul cum se procedeaza? pe sus, pe jos sau demontez bara?
2)In timp ce curge desfac surubelul de langa egr pt aerisire si bag aer in borcan?
3)Dupa ce bag 3l antigel glaceol rx tip D + apa distilata( pana la nivel maxim) ce fac? pornesc masina, merg cu ea o tura si apoi mai completez daca nivelul a scazut?

1)Pe jos fara sa demontezi bara.
2)Lasa sa curga fara sa bagi aer si fara sa desfaci surubul de aerisire.
3)Bagi furtunul la loc si-l asiguri bine cu colierul respectiv.
Apoi versi in borcan antigelul cu surubul de aerisire desfacut pana iese pe acolo lichid fara aer(la interior dai pe cald la max).Strangi surubul si continui sa bagi pana la nivel MAX.Pui capacul si pornesti motorul si lasi sa mearga pana porneste ventilatorul de 3 ori.Opresti,lasi sa se raceasca si complectezi pana la max.....daca este cazul.
Surubelul de aerisire este pe corpul termostat si arata ca un capacel de la roata.....cateodata.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 20 Oct 2012, 16:22
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




MS F MULT.
E de ajutor si pt altii care vor sa faca schimbul singuri!


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 6 Mar 2013, 20:57
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.333
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Cand au pus antigelul, au intrat 2L antigel amestecati cu 2L apa distilata, in total 4L.
Au facut si purjarea si a mai intrat putin, iar la plecare mi-au zis sa mai merg cu masina putin si sa completez eu cu antigel daca mai este cazul.

Este normal ca dupa schimbarea distributiei sa intre numai 4L ?
Eu auzisem ca intra undeva la aproape 6L.


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Mar 2013, 21:09
Post #155


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca golesti COMPLET instalatia intra 6 L maxim.
Pentru o golire partiala(schimb pompa apa) cantitatea complectata este intre 2-4 L.
Mai ramane lichid in radiator/furtune/etc. si de aici diferenta de cantitate.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 6 Mar 2013, 22:42
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




QUOTE(cosmin_69 @ 6 Mar 2013, 21:57)
Cand au pus antigelul, au intrat 2L antigel amestecati cu 2L apa distilata, in total 4L.
Au facut si purjarea si a mai intrat putin, iar la plecare mi-au zis sa mai merg cu masina putin si sa completez eu cu antigel daca mai este cazul.

Este normal ca dupa schimbarea distributiei sa intre numai 4L ?
Eu auzisem ca intra undeva la aproape 6L.
*


depinde si ce motorizare au reparat !
una este capacitatea maxima (tot lichidul scos)(desfacut motor complet)
si alta e sa scoata doar pompa de apa ! (sau alt reper)

in instalatie mai raman ceva "bue de aer" dar fiind circiut sub presiune le elimina singur , asa ca verifica nivelul la un anumit nr de km. , daca nu scade este bine , daca completezi ai probleme de etanseitate (furtune , garnituri )
mai bine verifici decat sa ai alte probleme !


--------------------
Renault Megane II 2004 - B 69 AKY
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 7 Mar 2013, 11:01
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.333
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Am lamurit problema.
S-a confirmat ce mi-au zis baietii care au inlocuit distributia.
Aseara dupa ce mi-au zis sa urmaresc o perioada, asa am facut.
Am plecat de la ei si pana acasa am facut vreo 8 km.
Astazi m-am uitat in rezervor si era mult sub minim.
Asa ca am amestecat eu inca 1L de antigel cu 1L apa distilata si mi-a intrat inca 1,5L , in total in instalatie au intrat 5,5 L compozitie antigel Glaceol RX Tip D.
Astazi mai am de facut niste drumuri si mai verific iarasi.
In mod normal nu ar trebui sa mai scada pana la minim in vasul de expansiune.



7 Mar 2013, 11:03:
Corectez fiindca am scris ultima propozitie gresit.

Ar trebui SA NU mai scada pana sub minim in vas.

7 Mar 2013, 11:11:
Adaug in privinta culorii antigelului pentru cei care ati avut ca mine, portocaliu si acum aveti verde, ca sa nu aveti dubii.

Dupa golirea facuta si vasul de expansiune golit, la purjare, cu motorul pornit baietii au lasat deschis ventilul de aerisire al instalatiei, pana a aparut culoarea verde si apoi inca putin sa iasa jetul fara bule de aer.
Asa ca in vas, nu a mai aparut culoarea portocalie ci un verde reflectorizant usor galbui.
Culoarea usor galbuie apare in urma amestecului de antigel cu apa distilata.
Asta am vazut-o intr-un bidon de 2 L, transparent, in care pregateau amestecul.
Verde mai inchis este in concentratie, iar la amestec cu apa distilata, scade intensitatea culorii.

This post has been edited by cosmin_69: 7 Mar 2013, 11:11


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadoshel
post 2 Apr 2013, 18:22
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 11 January 05
From: cluj-napoca




am si eu o intrebare
aveti idee care este condiserata a fi in limitele normale pierderea de antigel?
adica ce cantitate corelata la ce perioada de timp...
1-1,5 litri in 6 luni nu e cam mult? in acest interval de timp am facut vreo 5000 km, majoritatea in oras

This post has been edited by dadoshel: 2 Apr 2013, 18:23


--------------------
Renault/Dacia Arkana/1310 Zen 2022/TLX 1989 - CJ37CUC/CJ10YET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Salinas
post 2 Apr 2013, 18:43
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 18 November 12
From: Bucuresti




normal, nu se consuma deloc....daca ai pierderi, trebuie sa completezi


--------------------
Renault Megane 2.1 Grandtour 1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadoshel
post 2 Apr 2013, 19:53
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 11 January 05
From: cluj-napoca




pai pe toipcul asta, intr-o pagina anterioara ziceau colegii ca e normal sa se mai piarda si prin evaporare........


--------------------
Renault/Dacia Arkana/1310 Zen 2022/TLX 1989 - CJ37CUC/CJ10YET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 2 Apr 2013, 20:04
Post #161


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Eu am verificat la patru ani de la achizitia masinii, la inceput de iarna, concentratia lichidului de racire, si am mai adaugat maxim 250ml antigel concentrat, pentru a-l aduce la limita superioara. Cam atat s-a evaporat in 4 ani (cu conditia ca din fabrica sa fi plecat cu vasul de expansiune umplut pana la limita de maxim).


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 2 Apr 2013, 20:19
Post #162


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




QUOTE(dadoshel @ 2 Apr 2013, 18:22)
am si eu o intrebare
aveti idee care este condiserata a fi in limitele normale pierderea de antigel?
adica ce cantitate corelata la ce perioada de timp...
1-1,5 litri in 6 luni nu e cam mult? in acest interval de timp am facut vreo 5000 km, majoritatea in oras
*




ai pierderi... antigelul nu se consuma deloc.


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadoshel
post 2 Apr 2013, 20:25
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 11 January 05
From: cluj-napoca




asa cred si eu....
de la schimbul de distributie(in 2010) am completat cam 3 litri, din care 2 anul trecut(unul pe la incepu de an si unul in toamna)


--------------------
Renault/Dacia Arkana/1310 Zen 2022/TLX 1989 - CJ37CUC/CJ10YET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel05
post 14 May 2013, 14:20
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 28 March 07
From: Bucuresti




Am cumparat 2 bidoane Febi la 1,5 L crezand ca este concentrat. Citind pe bidon am observat ca scrie "ready mix" -30 gr. Intrebare: daca mai cumpar 1 bidon, adica 4,5 L am sanse sa imi ajunga tinand cont de parerile voastre, cum ca nu se scurge niciodata, in totalitate vechiul antigel? Sau trebuie neaparat sa cumpar inca 2 bidoane- total 6L? Voi cum ati face tinand cont ca pretul este 30 ron/bidon?multumesc.

This post has been edited by gabriel05: 14 May 2013, 14:21


--------------------
Renault Megane Sedan Manager Mai 2007 1,5 dci 85 CP rouge vif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 May 2013, 14:25
Post #165


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




De ce nu ai luat antigel Dacia RXType D concentrat la vreo 23 ron/litru??? si ala merge facut 50-50%

Macar Febi este RX Type D sau este G12?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel05
post 14 May 2013, 20:33
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 28 March 07
From: Bucuresti




Nu am luat pentru ca am crezut ca este concentrat. Acum mai cumpar 2 bidoane Febi, ce sa fac. Banuiesc ca nu se pot amesteca intre ele daca as cumpara de Dacia. Da, este RX Type D. Multumesc.


--------------------
Renault Megane Sedan Manager Mai 2007 1,5 dci 85 CP rouge vif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Low Profile
post 30 May 2013, 00:27
Post #167


Master Auto System


Group: Members
Posts: 1.054
Joined: 7 September 09
From: Hunedoara




Golirea instalatiei de antigel pe la conducta din dreapta radiator jos(stanga privire din fata radiator)mai exact unde este senzor presiune lichid refrigerant.In acest caz se golesc simultan lichidul din vas si radiator.Insuficient, deoarece cantitatea golita este minima din aceasta instalatie.In acest caz se desface busonul(capacelul care este deasupra termostatului)in partea dreapta motor privire din fata lui,pt a goli lichidul din motor si rezervor aeroterma.
Operatia se poate face cu spoiler nedemontat dificil daca nu exista extensia care face legatura cu scutul.Un vas la indemana si un furtun mai gros pt ghidaj golire intr-un vas de decantare
Dupa golire se racordeaza furtunul la radiator se strange capacelul purjare instalatie.
Se adauga solutia diluata:1/1 L antigel Glaceol RX Tip D cu apa demineralizata(rezulta o culoare de un verde fosforescent ,foarte frumos)solutia rezultata rezistenta la inghet pana la -30 grade C(atenie la confuzia apa demineralizata vs distilata)ceea din urma se foloseste la complectare nivel in celulele bateriilor cu intretinere la care scade nivelul din placi pt a nu sulfata placiile din celulele blocand in acest fel trecere curentului
La Motor 1.5 DCI K9K 722 cantitatea instalatie 5.3 L.Nivel maxim 5.5 L
Complectarea se face in vas expansiune.ajuns la nivel maxim cantitatea introdusa este insuficienta.fiind aer pe instalatie se desface capacelul de purjare instalatie.Observatia va fi urmatoarea :vasul de expansiune se va goli. Se strange capacelul la loc se complecteaza din nou nivel maxim.Se desface din nou capacelul .De aceasta se asteapta pana iese antigel pe la acest capacel.Se strange din nou la loc se complecteaza nivelul pana aproape de maxim.
Finalizata intreaga operatie se porneste motorul ,dupa ce temperatura a deschis termostat (indicata deplasarea cu auto )inca o data se mai desface acest capacel pentru aerisire complecta instalatie.

Atentie!!! temperatura antigel

PS- Vasul se poate scoate cu usurinta .Piedica este la suportul din stanga mai sus unde se fixeaza clipsul care este atasat la ornament acoperire vas expansiune.Deci concluzia fara a desface tampon hidroelastic sau mai stiu eu ce cum am vazut scrise indicatii in acest sens, incadrul forumului .

-Un detaliu .vasul daca este murdar greu o sa se spele daca nu aveti solutia necesara efectuarii acestei operatii(am descoperit una in acest sens care isi face treaba la maxim)(nu dau nume este o arie tehnica si nu sunt interesat de warn ,moderator preview al am asa ca...asteptam,adica eu,prezenta postul in thread )deoarece nu este acces pt a introduce diferite instrumente care ,,ar ajuta'' la curatarea lui

Atasez foto schema sistem racire la motor 1.5 DCi k9k 722, 60 kw, 82 cp
Capacul de purjare este notat in schema cu cifra 7
K9K.jpg ( Size: 58.77k ) Number of downloads: 1186

(1) Moteur
(2) Radiateur
(3) Aérotherme
(4) Vase d’expansion
(5) Pompe &agrave; eau
(6) Thermostat
(7) Purgeur
(8) Echangeur eau-huile
(9) Ajutage 8 mm
(10) Ajutage 9 mm

SUCCES!!!

This post has been edited by Low Profile: 30 May 2013, 23:48


--------------------
Renault Megan 2 Sedan 2004 - HD 10 KRS
Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 14 Mar 2014, 20:12
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Vad ca sunt printre putinii care consuma G12 de 5 ani si nu am stiut ca recomandat este Glaocel RX typ D
Si asa doream sa schimb antigelul caci are 3-4 ani de acum, cred ca voi merge pe varianta data de service

14 Mar 2014, 20:23:
mi-am amintit, pompa de apa e Hepu made in Germany asa ca treburile nemtesti cred ca merg intre ele:))

This post has been edited by oanavas: 14 Mar 2014, 20:23


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 8 Sep 2014, 14:01
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 6 Mar 2013, 22:09)
Daca golesti COMPLET instalatia intra 6 L maxim.
Pentru o golire partiala(schimb pompa apa) cantitatea complectata este intre 2-4 L.
Mai ramane lichid in radiator/furtune/etc. si de aici diferenta de cantitate.

@+
*



depinde de motor, la megane-ul din semnatura specifica 7.8 litri wink.gif

This post has been edited by djcristi: 8 Sep 2014, 14:02


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Sep 2014, 14:12
Post #170


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(djcristi @ 8 Sep 2014, 15:01)
depinde de motor, la megane-ul din semnatura specifica 7.8 litri wink.gif

Cine "specifica" ca in manual este inscrisa cantitatea de 5,5 litri pentru motorul K9K?

@+

This post has been edited by espacern: 8 Sep 2014, 14:14

Attached thumbnail(s)
image.jpg ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 895


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 8 Sep 2014, 14:48
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 8 Sep 2014, 15:12)
Cine "specifica" ca in manual este inscrisa cantitatea de 5,5 litri pentru motorul K9K?

@+
*



mai documenteaza-te.

k9k-734 este al meu (cu FAP), intra mai mult (7.8L). probabil pt ca are circuit mai lung de apa (are si furtune inspre incalzitoarele de apa pt FAP, si racire/incalzire cu apa la turbina).

This post has been edited by djcristi: 8 Sep 2014, 15:01

Attached thumbnail(s)
mac_sshot_2014_09_08_at_15.56.52.png ( Size: 16.21k ) Number of downloads: 853


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Sep 2014, 15:07
Post #172


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ce este inscris prin anumite grafice(sursa necunoscuta) si ce se introduce in realitate este diferenta.....adica in teorie e una si in practica alta!
Cand se realizeaza complectarea lichid racire dupa reparatie chiuloasa/inlocuire pompa/etc....nu intra mai mult de cat am scris mai sus.
Daca citesti mai sus cantitatile introduse de cei care au facut asta te convingi singur...cred!

@+

This post has been edited by espacern: 8 Sep 2014, 15:08


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 8 Sep 2014, 15:18
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 8 Sep 2014, 16:07)
Ce este inscris prin anumite grafice(sursa necunoscuta) si ce se introduce in realitate este diferenta.....adica in teorie e una si in practica alta!
Cand se realizeaza complectarea lichid racire dupa reparatie chiuloasa/inlocuire pompa/etc....nu intra mai mult de cat am scris mai sus.
Daca citesti mai sus cantitatile introduse de cei care au facut asta te convingi singur...cred!

@+
*



daca nici in dialogys 2014 (de unde am facut printscreen) nu scrie corect.... esti gica-contra smile.gif

tu vrei sa spui altceva , ca la schimb de pompa de exemplu intra mai putin, da, corect, dar ce spui tu sa ma uit la ce vb altii din experienta nu e valabil, pt ca modelul meu de motor este mai rar si poti vedea si in tabel ca e diferenta mare la capacitatea de licid.

stiu ca renault mai face greseli prin documentatie, dar in cazul de fata nu cred (ti-am si explicat mai sus de ce intra mai mult la modelul acesta de motor).

plus ca am vazut cu ei tot recomanda glaceol tip d (cel verde) , na ca a mea a venit cu roz, si o sa pun tot roz - total glacelf supra (19ron/L) , pt ca voi face distributia zilele astea.

This post has been edited by djcristi: 8 Sep 2014, 15:24


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Sep 2014, 15:32
Post #174


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Antigelul recomandat de Renault este Typ D nu de o anumita culoare.
Se gaseste antigel Typ D de diferite culori Verde/Galben...dar daca tu vrei sa bagi in motorul tau Glacelf (nu este TypD)roz esti liber sa faci ce doresti!
Pentru asta este forumul sa ne informam reciproc.....cu rele si bune.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 8 Sep 2014, 15:47
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 8 Sep 2014, 16:32)
Antigelul recomandat de Renault este Typ D nu de o anumita culoare.
Se gaseste antigel Typ D de diferite culori Verde/Galben...dar daca tu vrei sa bagi in motorul tau Glacelf (nu este TypD)roz esti liber sa faci ce doresti!
Pentru asta este forumul sa ne informam reciproc.....cu rele si bune.

@+
*



da, Glacelf normal nu este, doar Glacelf Supra este echivalent/compatibil cu Glaceol RX type D


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Sep 2014, 15:50
Post #176


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(djcristi @ 8 Sep 2014, 15:48)
mai documenteaza-te.

Este bun pentru Renault VI(vehicule industriale) camioane adica.....e asa de speciala masina ta?
http://www4.total.fr/caraibes/fiches%20pro...uto%20Supra.pdf
Baga de care doresti....bine ca este antigel pana la urma!

@+

This post has been edited by espacern: 8 Sep 2014, 15:53


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 8 Sep 2014, 16:04
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 8 Sep 2014, 16:50)
Este bun pentru Renault VI(vehicule industriale) camioane adica.....e asa de speciala masina ta?
http://www4.total.fr/caraibes/fiches%20pro...uto%20Supra.pdf
Baga de care doresti....bine ca este antigel pana la urma!

@+
*



pe multe site-uri apare ca fiind tip D (nu ma contrazic, poate e greseala) . ideea este ca masina mea a fost dusa numai in service de reprezentanta Renault din Olanda, si sincer, nu cred ca greseau aia acolo ... din moment ce au pus tot roz cum a fost din fabrica...

dupa cum ai spus, e la alegerea fiecaruia, eu aleg total glacelf supra care e tot roz si la 19ron/L mi se pare un pret corect, mai ales ca o sa am de luat mai multi L pentru motorul meu.

<span class='edit'>8 Sep 2014, 17:29:</span>
atasez aici pdf-ul extras din dialogys, pt toate motoarele, poate mai are cineva nevoie sa stie cat lichid intra in circuit.

This post has been edited by djcristi: 8 Sep 2014, 16:31

Attached File(s)
Attached File  capacitate_lichid_racire_meg2.2.pdf ( 27.02k ) Number of downloads: 183


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Sep 2014, 03:24
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 8 Sep 2014, 16:50)
Este bun pentru Renault VI(vehicule industriale) camioane adica.....e asa de speciala masina ta?
http://www4.total.fr/caraibes/fiches%20pro...uto%20Supra.pdf
Baga de care doresti....bine ca este antigel pana la urma!

@+
*



am schimbat distributia azi , si am luat si antigelul respectiv (total glacelf supra) , am gasit cu 20ron/L la rompetrol. am uitat sa-i fac o poza la bidon, scrie clar pe spate ca este TIP D. deci este compatibil cu Glaceol.

cat despre cantitatea circuitului, au intrat deja 5L (dar nu a fost golita instalatia, doar ce a curs pe la pompa de apa cand a fost schimbata), o sa ma mai uit zilele urmatoare , s-ar putea sa mai completez.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Sep 2014, 07:02
Post #179


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@djcristi=Atunci cum explici ca pe site la Total(producatorul lichidului) scrie ca este omologat pentru alte marci....si doar "recomandat"pentru Renault VI(camioane)?
Nu scrie nicaieri ca este compatibil cu Glaceol...nu mai dezinforma!
Pe eticheta scrie clar ca este G12.....vezi foto!
Bine ca ai bagat antigel....se putea si mai rau.

@+

This post has been edited by espacern: 10 Sep 2014, 07:54

Attached thumbnail(s)
image.jpg ( Size: 202.09k ) Number of downloads: 785


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Sep 2014, 13:34
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 10 Sep 2014, 08:02)
@djcristi=Atunci cum explici ca pe site la Total(producatorul lichidului) scrie ca este omologat pentru alte marci....si doar "recomandat"pentru Renault VI(camioane)?
Nu scrie nicaieri ca este compatibil cu Glaceol...nu mai dezinforma!
Pe eticheta scrie clar ca este G12.....vezi foto!
Bine ca ai bagat antigel....se putea si mai rau.

@+
*



nu pe eticheta principala, mai avea lipita peste o eticheta de la importator unde scria ca este cu monoetilenglicol , si este TIP D !


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 15:35
Dacia