Am inlocuit filtrul de aer original, filtru de aer supraaspirant vs orginial
![]() ![]() ![]() |
Am inlocuit filtrul de aer original, filtru de aer supraaspirant vs orginial
Airfilters |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
BMW
316
E36
|
|||
Doc |
![]()
Post
#62
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi gluma cu filtrele o incearca si pe hondafan sa nu mai zic de caricaturile alea de grafice dyno.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
Airfilters |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 September 09 ![]() |
In ignoranta ta...sau poate in altceva...tu ignori feedback`ul dat de un om care foloseste acest filtru.
Bine.. sunt mai multi, pe diferite forumuri. Dar na... ce sa cer unor oameni cu idei preconcepute. Nimic. |
--------------------
BMW
316
E36
|
|
Doc |
![]()
Post
#64
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
"Marelui om" trebuie sa ii ridicam statuie pentru ca ne-a luminat cu aceste filtre minune.
Cand vedem reclama si la teleshopping? |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
naighba |
![]()
Post
#65
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Sunt la fel de omologate ca si K&N ....
Pai si eu am avut pe Laguna 2 K&N ... bine ca din asta extern care de obicei vine in capatul unui cold air intake. Ce ai facut tu acolo nu e tocmai corect. Ai anulat cutia de rezonanta si ai pus pe direct filtru extern. Ideea e ca motorul trebuie sa traga aer rece de aceea furtunul din rezonator ajunge pana in fata motorului. O instalare corecta ar fi asa ... 3035080064_large.jpg ( Size: 66.16k ) Number of downloads: 2148 Dupa cum vezi filtrul este inchis intr-un con si intrarea de aer se face din fata motorului. Aceste filtre indradevar produc o mai buna circulare a aerului in motor dar cu anumite "riscuri". Principalul ar fi permiterea prafului fin sa intre in motor. Acest "risc" este contracarat prin ungerea excesiva cu un ulei special. IMG_0843.JPG ( Size: 23.15k ) Number of downloads: 2318 IMG_0852.JPG ( Size: 22.16k ) Number of downloads: 2106 IMG_0854.JPG ( Size: 33.64k ) Number of downloads: 2119 Modelul pe care il vezi in poza intra in locul filtrului original ... este de vreo 3 ori mai subtire si da ... se unge cu ulei si asta. Ungerea si curatarea este obligatorie din 10 in 10 mii km ... filtrul fiind practic "fara moarte" atat timp cat este curatat si uns regulat. Eu am dat aprox 50 de euro pe filtru si solutiile de curatate si ungere ... si ca amortizare imi voi scoate banii in 40.000 km. Ca efecte ... zgomotul mai accentuat este cel mai important ... un raspuns putin mai bun la accelerare (poate fi si placebo ![]() Asa ca nu compara un simplu filtru de panza care face exact acelasi lucru cu cel original numai ca arata mai "tuning" cu un filtru K&N sau Green care folosesc un total altfel de sistem. Ca idee ... filtrul care il prezinti tu arata identic cu cel de pe Mercedes clasa A ( am avut ocazia sa schimb un astfel de filtru la acest model ... de aceea aceasta comaparatie ![]() filter_in_housing.JPG ( Size: 52.15k ) Number of downloads: 2364 air_filter_housing_removal_components.jpg ( Size: 43.67k ) Number of downloads: 1118 P.S . Ca un alt mic "defect" . La ultima revizie erau mecanicii sa imi arunce filtrul de aer ... noroc ca mi-au zis "domle .. ai probleme mari la motor ... ai filtrul de aer plin de ulei ... ceva nu e bun" ... si de atunci am lipit si stickerele care au venit in pachet pe cutia filtrului ![]() IMG_0861.JPG ( Size: 250.88k ) Number of downloads: 1243 This post has been edited by naighba: 18 Feb 2010, 10:41 |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
hellcat |
![]()
Post
#66
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nope, filtrul minune nu arata ca un filtru de Mercedes, arata ca unul de dacie 1300.
Din moment ce am cerut sa cumpar un element filtrant (deci nu gratis cum te-ai laudat ca vei da in teste) si am fost refuzat...da-mi voie sa raman la ideea de mai sus. Acum cred ca e suficient feedback de la initiatorul acestui topic, topic care, imi permit sa spun, bate inspre reclama. S-au spus pareri din ambele tabere, concluziile sa le traga fiecare. Aurelul8, un sfat: intreaba un inginer auto ce parere are, insa eu iti zic ca acel filtru de pe masina ta nu trebuie folosit fara carcasa! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 02:28 |