Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am inlocuit filtrul de aer original, filtru de aer supraaspirant vs orginial

Airfilters
post 21 Jan 2010, 14:48
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 20 September 09




@hamzteru

De la mine.

@hellcat
Iti dai seama ca este de datoria mea sa raspund la toate intrebarile si la toate chestiile exterioare, odata pentru a veni in intampinarea posibilului cumparator dar in acelasi timp si pentru a proteja o anumita imagine a PRODUSULUI.

Alta chestie, sa nu crezi ca, daca seamana cu un filtru de Dacia 1300, este unul.
La speculatii suntem toti buni, dar sa facem cu adevarat ceva... cam greu.(Afirmatia e generala, nu ma refer la tine)


Cu stima,

Radu Hossu


--------------------
BMW 316 E36
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jan 2010, 14:52
Post #32


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Daca produsul este patentat, atunci putem sa vedem o sectiune din el? De exemplu, modelul de pe topicul asta, dar desfacut, etc ...

This post has been edited by IRONICK: 21 Jan 2010, 14:54


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Airfilters
post 21 Jan 2010, 18:11
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 20 September 09




Nu am nici o sectiune, nu stiu ce relevanta ar avea.
filtrul este unul cilindric, supraaspirant, cu un difuzor.
Elementul filtrant este din hartie, pentru ca s-a demonstrat ca hartia este cea mai buna la randamentul de filtrare, iar suprafata de filtrare este mult mai mare decat la oricare alt filtru sport.

O seara buna,

Radu Hossu


--------------------
BMW 316 E36
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike12
post 21 Jan 2010, 23:39
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 789
Joined: 3 February 07
From: Bucuresti




Pe un alt forum unde se discuta tot acelasi subiect am gasit cateva poze mai detaliate.Unul dintre domnii care a primit acest filtru spre testare va face niste teste pe dyno si va posta rezultatele. Poate posteaza domnul Radu rezultatele si aici pentru a ne convinge sau nu cresterea de putere, scaderea consumului


Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 153.63k ) Number of downloads: 4304
2.jpg ( Size: 180.94k ) Number of downloads: 3993


--------------------
renault megane sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Airfilters
post 21 Jan 2010, 23:46
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 20 September 09




Absolut,
Cand primesc rezultatele testelor le voi posta peste tot pe unde am deschis threaduri, pentru ca toata lumea sa vada despre ce este vorba si sa se elucideze daca am mintit sau nu.

Va multumesc pentru interes,
Cu stima,

Radu Hossu


--------------------
BMW 316 E36
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 21 Jan 2010, 23:47
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Mda...filtru de Dacie, garnitura de la "laba de urs" tot de la Dacie, colier tot de Dacie, platbanda gaurita la rola, se gaseste in magazinele de specilatitate(electrice), sita/plasa de aluminiu...se gaseste la mag de tuning (a se citi Vitan/Obor)...suruburile acelea lungi+piulitele...se gasesc si acelea undeva sigur...ce a conceput "inventatorul" sunt capacele happy.gif

P.S. Asa ceva pot face si eu sleep.gif si nu ajung la pretul acela astronomic.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Jan 2010, 11:01
Post #37


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ok, am cerut eu un element filtrant, dat fiind faptul ca e 15 lei si-l voi testa eu pe banii mei...ca pana una, alta omologarea rar tot n-am vazut-o. Si nici nu s-a oferit vreun filtru pentru testare gratuita cum se vehicula pe vechiul topic de la bursa....parca.

Ce nu prea imi pot imagina e cum s-ar autocurati acest filtru, spre ex. cel cilindric de mai sus.

excl.gif
Am fost informat de airfilters ca elementele filtrante nu se pot achizitiona decat daca in prealabil ti-ai luat filtrul complet.

Topic redeschis.

This post has been edited by hellcat: 26 Jan 2010, 17:07


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Jan 2010, 15:01
Post #38


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Macar daca folosea alt tip de filtru si nu unu de berlina 1300.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 26 Jan 2010, 18:18
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




ca noutati as putea sa spun ca am inceput manufacturarea unui filtru supra aspirant ,... Mi-am luat un filtru de dacie 1300 tip MANN care de fapt are el din fabrica grilajul ala de aluminiu deci nu mai trebuie sal fac,apoi azi i-am dat la un maistru ce lucreaza la o fabrica anume sami faca capacele respective maine ma duc la praktiker sami iau un tub de cauciuc ca sa fac legatura dintre filtru (prototip) si admisie si niste suruburi cu care sa prind capacele ...in doua sau trei zile sunt gata cu niste poze pentru cei curiosi........ Un lucru ma deranjeat la o afirmatie despre filtru asta si citez ; nnu se curata ci se schimba doar elementul filtrant care costa 20 de ron doar'' Aceasta afirmatie a fost postata pe alt forum la opel mi se pare de catre domnu radu , daca elementul filtrant costa doar 20 ron atunci pentru ce dam 250 de ron ...pentru doua capace si un tub de cauciuc??Cred ca filtru asta este benefic pentru motor deoarece primeste mai mult aer si de acolo vine puterea mai mare la trepte mici ,sunetul mai guturaik si consum mai mic ,insa daca putem sa-l facem mai ieftin de ce sa dam 250 de ron .Momentan am pe masina unul doar ca este ff artizanal facut tot de mine total din piese de dacie insa in 2 zile cred ca pot sa vin cu unu mai frumusel


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 28 Jan 2010, 14:40
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Bun am ajuns cu rezultatul ..pana la urma a trebuit sa fac singur si capacele ...va rog sa tineti cont ca este o lucrare facuta in curte fara nici un ajutor de specialitate ...Ca unelte mi-au trebuit u: ciocan ,tabla normala,doua coliere si un furtun de la sistemu de franare al remorcii de tractor smile.gif a si desigur un filtru MANN pentru dacia 1300 .Poate ca daca cautam gaseam pe la magazine de specialitate ceva capace mai bune calitativ dar nu am vrut sa dau nici un leu asa ca leam facut acasa ...totul ma costat 25RON ....si functioneaza destul de bine ,daca inainte lucram in general pe la 3000 de turatii acuma lucrez pe la 2500 pentru ca masina are mai multa putere in treptele mici .,Aseara am incercato si cand am accelerat ,pur si simplu te loveste in fata un sunet mult mai gros si un plus de putere .Motorul primeste mai mult oxigen prin faptul ca filtrul este afara si la o distanta de 25 cm de admisie ...nu este in cutie si iesirea de la tubu ala este pe undeva pe la far...distanta de 60cm .Sigur ca putea arata si mai bine dar este primul filtru de acest gen care il fac si fara scule si cu liceu CFR in spate radmasa.gif ...cam atata despre filtru SUPRAASPIRANT

Attached thumbnail(s)
SP_A0348.jpg ( Size: 79.97k ) Number of downloads: 4292
SP_A0352.jpg ( Size: 91.39k ) Number of downloads: 3941
SP_A0349.jpg ( Size: 84.62k ) Number of downloads: 3974
SP_A0350.jpg ( Size: 85.23k ) Number of downloads: 1765
SP_A0353.jpg ( Size: 71.58k ) Number of downloads: 1637


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 28 Jan 2010, 14:55
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Deci se confirma ce am scris mai sus happy.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 28 Jan 2010, 18:19
Post #42


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Bravo oves! N-a iesit rau la prima incercare.
Stii ce mai ramane acum?...sa revii cu informatii despre consumul de carburant.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 28 Jan 2010, 18:47
Post #43


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Din ce pricep eu filtrul asta baga mai mult aer in motor. ECU compenseaza cu mai mult carburant. Rezulta mai multa putere si cuplu mai mare la aceasi turatie. Daca s-ar merge la acealeasi turatii ca inainte de noul filtru sigur s-ar obtine un consum mai mare, singura economie de consum vine din talpa dreapta..mare grija la materialul filtrant sa nu intre toate porcariile in motor..

Pe romaneste cum mi-a zis cineva care se ocupa de resoftari..eu ti-o fac sa consume mai putin ca inainte,insa tie iti va placea cum trage si vei baga piciorul in ea mai tare,asa ca va consuma mai mult smile.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
utzi22
post 28 Jan 2010, 19:17
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 20 November 07
From: Undeva langa Bucuresti




OFFTOPIC: Asta e "marketing de taraba" cu "- dupa softare consuma mai putin"
Vrei putere...treci cu vederea consumul...
Nu cred ca se poate face o resoftare care sa aiba drept rezultat mai multi cai/cuplu si acelasi consum(parere personala). Daca cineva este de alta parere il astept sa-mi demostreze contrariul cu argumente solide biggrin.gif .

This post has been edited by utzi22: 28 Jan 2010, 20:29


--------------------
Renault Megane Sedan Privilège 1.5dci 85cp / septembrie 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 28 Jan 2010, 19:58
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Materialul filtrant este de marca MANN iar pe traseul spre admisie nu am lasat loc de eroare pana si in locul unde era filtrul vechi am decupat garnitura de la filtru original si am puso in lacas ca sa nu traga de loc aer fals.. . peste 5000km am sa-l desfac sa vad daca nu filtreaza bine .Din moment ce nu am CB va trebuii sa alimentez sa vad cati km ma duc cu cati litri


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 30 Jan 2010, 09:49
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Revin cu noi informatii despre consum si reactii ale filtrului in discutie.
Pana acum am efectuat aprox. 3000 km de la montaj. Consumul se situeaza in valorile de la inceputul testului, cu mici variantii datorita rulajului mai mult in oras. Pana acum nimic schimbat, trage bine, nu se observa impuritati pe elementul filtrant ci doar o usoara schimbare de nuanta a hartiei (probabil de la temperaturile exterioare).
Initial m-am asteptat la o amortizare a investitiei in 8 luni de la achizitie dar se pare ca se va intampla mai curand avand in vedere rulajul. Ma astept ca odata cu temperatura exterioara in crestere, performantele economice sa creasca.
Aseara am fost la intalnirea de la Ploiesti si am imprumutat masina unui coleg de forum care are pe masina lui aceeasi motorizare. Reactia lui a fost una moderat pozitiva. Mi-a explicat ca simte ceva mai multa forta la turatii joase si a fost placut surprins de consumul mediu afisat. Nu se astepta ca la un plin efectuat autonomia sa fie de aproape 1000 km (980 mai exact).
Voi continua relatarile si alte schimbari in utilizarea filtrului.


--------------------
Renault Megane 2000 1,6 16 v rxe bicorp - PH 07 KKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 30 Jan 2010, 19:39
Post #47


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Cat loc ai la motor Oves ... Ma bate gandul sa incerc asa ceva, insa la Megane 1.5 dci de abia mi-a incaput goarna de la alarma. O sa ma uit pe acolo cand o mai da caldura sa vad daca pot realiza ceva pe masura. Daca cineva a mai reusit vreo performanta ... asteptam rezultate (poze)


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 30 Jan 2010, 21:31
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Loc am la motor destul cat pentru inca 2 filtre ...in legatura cu consumul nu cred ca fac peste 800 de km cu un plin parerea mea .Poate ca masina lu aurelu8 este mai usoara si consuma mai putin.Normal am consum de 7 mediu da acuma cu filtru asta mia crescut cred ca cu cel putin un litru la suta in plus,sau poate numa trag eu mai tare de motor ca de obicei ...


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 31 Jan 2010, 18:49
Post #49


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




huh.gif Mai umbla cu ea si vezi cat iti iese consumul ...


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 31 Jan 2010, 21:11
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




@oves
Se poate ca Megane-ul sa fie mai usor (1140kg, m-am uitat pe talon), fara discutie la motorizari identice, cu norme de poluare identice, masa masinii sa fie un factor important care afecteaza consumul. Poate la fel de important ca stilul de condus, motiv pentru care nu am dat cifre ale consumului pana acum (oricum sub 7l/100km).
Ai dreptate cand spui de consum ca nu scade daca tragi mai tare de motor. Nimic nou in asta. Interesant este ca inca o data se dovedeste, simti ca motorul trage mai bine si de asta, ca noi toti de altfel, esti tentat sa vezi ce poate. Si mai tare este ca dupa modificari minime la motor beneficiezi de un mic plus de forta (atentie, nu putere), accesibil oricand.
Fara griji, daca vei reveni la stilul tau de condus obisnuit vei observa economia de combustibil invocata in topic.


--------------------
Renault Megane 2000 1,6 16 v rxe bicorp - PH 07 KKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 1 Feb 2010, 09:57
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Da laguna are 1350 kg si consumul nu mia fost sub 7/100km decat vara acuma iarna la minusurile astea am vreo 9,5/100 plus ca fac oras 70%.


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 2 Feb 2010, 10:10
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Gata eu dau jos filtrul ...nu stiu numi mai place mie sa se faca schimbari la motor.Daca un lucru merge bine asa cum a fost proiectat din start de ce sa-l schimb.Plus ca daca nu este in cutie filtru asa ca originalul atunci se inbacseste mult mai repede de la tot praful de pe strada care intra la motor din mers nu?.Pentru mine atat a fost povestea cu filtre modificate ,,Daca vrea cineva putere mai multa sa-si ia un benzinar de cel putin 2000 cm ,nu are nici un rost sa fortam niste motoare care leam luat din start mai mici ca sa nu ne consume mult ,sa nu platim tot felu de taxe mari nu?EU cel putin asa am facut


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 3 Feb 2010, 21:45
Post #53


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@airfilters: Nu mai continua sa fii offtopic!!
Daca vrei sa vezi cine e interesat sa-ti cumpere filtrele fa-o la sectiunea Bursa.
Pe topicul asta ai avut posibilitatea sa raspunzi la numeroase intrebari, cateva chiar foarte directe si n-ai facut-o.
Lasa-i pe cei care folosesc astfel de filtre sa vorbeasca acum.

http://www.clubford.ro/viewtopic.php?f=133...t&sd=a&start=68
Aceeasi poveste si pe la altii, la pescuit cu filtrele "minune". Atitudine agresiva, discurs repetat la nesfarsit, diplome si premii, teste si informatii concrete promise de luni de zile.
Pompat in nestire e topicul nostru, unde initiatorul acestuia sta drept dovada ca aceste filtre "minune" reprezinta pura tehnologie.
O alta remarca de bun simt al unui user reprezinta stilul prin care se vand aceste filtre...
QUOTE
nu stiu ce se intampla ,dar raspunde foarte greu la intrebari/solicitari. i-am trimis chiar si un mail fiind interesat de acest filtru dar nu mi-a raspuns. nici macar nu are preturi la aceste filtre pe site-ul oficial sau vreun formular de comanda


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 4 Feb 2010, 14:47
Post #54


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Am zis ca nu mai intervin pe topicul asta dar nu ma pot abtine: ce pretentii aveti voi de la unul care, intrebat fiind de temperatura aerului tras de filtru, spune ca e iarna si ca nu e nicio problema ... ?!?!?

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=166...dpost&p=2184217

Eu as inchide topicul.... nu e decat o incercare penibila de a vinde o tampenie unor creduli. Atat.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Airfilters
post 4 Feb 2010, 21:10
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 20 September 09




Uite un test Dyno cu acest filtru cu un Opel Astra Bertone, facut azi dimineata, cand era tot iarna.dino_astra_bertone.jpg ( Size: 485.88k ) Number of downloads: 1654
dino_FILTRU_SUPRAASPIRANT.jpg ( Size: 557.71k ) Number of downloads: 1173
dino_FILTRU_ORIGINAL.jpg ( Size: 542.66k ) Number of downloads: 1115


Diferenta de putere de 3 CP la 300 RPM mai putin cu filtrul supraaspirat.
Doar filtrele sport "profi" scot atata putere (aici nu ne referim la chinezarii care costa 100 lei, alea doar iti distrug motorul)

@thundeRa
Cu filtrul supraaspirat inversat intra o temperatura optima de functionare a motorului
Daca tu imi calculezi ce temperatura intra in motorul tau cand tu te deplasezi cu fix 76 km pe ora, la o altitudine deasupra nivelului marii de 654m la o umiditate de 75% si o viteza a vantului de 32 km/h cu o inclinatie de 35grade fata de mediana longitudinala a masinii si o temperatura exterioara de 14 grade celsius, atunci o sa iti calculez si eu ce temperatura intre in motor, in aceleasi conditii cu filtrul supraaspirat.
Daca doar vrei sa cauti nod in papura, cauta in alta parte.

This post has been edited by Airfilters: 4 Feb 2010, 21:18


--------------------
BMW 316 E36
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 4 Feb 2010, 21:42
Post #56


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




poate daca asa incepeai topicul asta si reactia colegilor mei era alta ... ma refer la un dino, un grafic , o schema a filtrului .... o maslina

This post has been edited by adrian mgn: 4 Feb 2010, 21:47


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- BMC filters-Chrome window trims-Xenon - Smoked taillights
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Airfilters
post 5 Feb 2010, 12:20
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 20 September 09




@adrian mgn
Din pacate nu aveam la momentul ala un test dyno sad.gif


--------------------
BMW 316 E36
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Feb 2010, 12:51
Post #58


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ce sa zic, probabil cu acest dynotest ai convins numerosi potentiali clienti.

Eu acum am alta problema, mi-a dat un prieten un filtru identic cu a lui aurelu si vreau sa-i inlocuiesc elementul filtrant ca e imbacsit...cum procedam?

Si apropo, filtrele astea au omologare sau nu?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Feb 2010, 13:19
Post #59


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Airfilters @ 4 Feb 2010, 21:10)
Diferenta de putere de 3 CP la 300 RPM mai putin cu filtrul supraaspirat.
Deci cu filtru de berlina scoate 3 cai mai mult?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 5 Feb 2010, 14:39
Post #60


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




citez de pe CG

Azi am facut un test Dyno cu un opel astra bertone din 2004 motor de 1.8 16v
Castigul de putere este clar, dupa cum spuneam la inceputul threadului, castigul este de 2-3% din puterea initiala (nici un alt filtru sport PROFESIONAL nu creste puterea motorului cu mai mult de 4%.) Din pacate, diminuarea consumului nu putem sa o realizam din testul dyno. Totusi, se observa ca puterea maxima a motorului se atinge la turatii mult mai mici decat cu filtrul stock, prin urmare, nu apesi pedala de gaz atat de mult pentru a obtine puterea dorita. Acesta este unul din factorii prin care se realizeaza economia de carburant.

Atasez aici scanurile de la testul dyno, cat si poze cu masina si proprietarul, cu filtrul pus pe ea:

Testul a fost facut la Autotest Brasov,
Drumul National 13,Soseaua Feldioarei nr. 73, Brasov.
Dupa cum vedeti s-au castigat 3 CP (de la 109 la 112) si 0.2 (de la 14.3 la 14.5) cuplu la 300 de turatii mai putin (la 3690 fata de 3970) decat cu filtrul stock.



nu cred ca este unul dintre factorii, ci singurul..in rest numai bine si poate ne auzim in curand dupa ce mai citesc pareri de la utilizatori...


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 02:26
Dacia