GPL pe MEGANE 2 , 1.6 16v, mi-am pus in sfarsit :D
![]() ![]() ![]() |
GPL pe MEGANE 2 , 1.6 16v, mi-am pus in sfarsit :D
cristian.b |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|||
greenpeace |
![]()
Post
#32
|
![]() Meganiac Group: Members Posts: 203 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
am urmarit cu interes intreg topicul si ma bucur ptr tine ...bine c-ai gasit care era problema si s-a rezolvat. nu ai raspuns la o intrebare care ti-a fost adresata aici: ti-a fost inlocuit capacul de plastic ce tinea roata de rezerva cu unul metalic ?
|
--------------------
Renault
Megane 3
M3 2011 Dynamique Renault Megane 3 Sport Tourer 2011.03 1.9 dCi Dynamique
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#33
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
cristian- masina din 2007 cu bateria deja schimbata?
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
greenpeace : . Rezervorul l-au prins in suruburi . O sa ma duc in curand la rar sa vad daca trec...
aleksanders : Nu e bateria schimbata . This post has been edited by cristian.b: 9 Dec 2009, 09:48 |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
greenpeace |
![]()
Post
#35
|
![]() Meganiac Group: Members Posts: 203 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
astept cu interes ce vor zice cei de la RAR ...
|
--------------------
Renault
Megane 3
M3 2011 Dynamique Renault Megane 3 Sport Tourer 2011.03 1.9 dCi Dynamique
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Va bateti joc de motoare cu GPL. O sa vedeti in timp asta nu acum.
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
dandutulescu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 376 Joined: 8 March 07 From: Dambovita ![]() |
Eu nu vreau sa las nici Logan-ul sau Megane-ul mostenire la fata mea,asa ca daca ajung la 200 000km le vand.Cu GPL cred ca voi atinge acesti km din moment ce sunt taxiuri cu 300 000km cu gpl din prima zi fara interventii la motor,asa ca nu vad ce poate sa afecteze motorului pana le vand.
|
--------------------
megane sedane2 GPL
logan laureat GPL
08
-
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
@eugenTL: De ce imi bat joc de motor ? ce te face sa crezi asta ? cred ca inca confunzi vechile dacii cu motoarele de generatie noua ! Eu am facut deja 3000 de km si iti spun cu mana pe inima ca masina trage mult mai bine pe gaz decat pe benzina , si in afara de asta motorul este mai silentios .
This post has been edited by cristian.b: 21 Dec 2009, 22:30 |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
bahrim II |
![]()
Post
#39
|
![]() Urat! Group: Members Posts: 271 Joined: 26 February 09 From: Pitesti ![]() |
daca trage pe gpl , mai bine decat pe benzina ...esti foarte tare
![]() |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp 1.4 16 V
2005
- Ag---- Capitan' de judet!
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
hai sa ne intalnim sa-ti arat ca trage mai bine
![]() |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu-i nici o problema sa o faci sa mearga mai bine pe gaz decat pe benzina, instalatiile de gaz se regleaza manual, problema e sa nu imbogatesti prea tare amestecul si sa ai probleme la mersul pe benzina.
|
--------------------
.
.
.
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
pe benzina merge normal , cum mergea inainte sa-mi pun GPL , dar pe gaz merge putin mai bine decat pe benzina ...
|
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
Dodone |
![]()
Post
#43
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Normal, ca arderile sunt mai complete. Intrebati si voi pe la ITP-uri ce noxe are un motor pe benzina, comparativ cu unul identic pe gaz, cu dozaj aer/gaz corect reglat.
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
bahrim II |
![]()
Post
#44
|
![]() Urat! Group: Members Posts: 271 Joined: 26 February 09 From: Pitesti ![]() |
cand oi mai merge la bucuresti ...vin sa mio dai si mie ....ca mam saturat de benzina asta
![]() |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp 1.4 16 V
2005
- Ag---- Capitan' de judet!
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Mda ce pot sa zic..cu gpl e ca si cum i-ai trage un filtru sport si o toba si gata ai 20cp in plus.
![]() De tampiti nu fabrica nimeni masini cu gpl ..daca era asa bun, chiar nu se facea in serie, nu se renunta la motorina sau benzina? Dar nu, voi sunteti mai isteti si ati descoperit ceva ..BV sunteti cu un pas inaintea tuturor. Eu raman la benzina/motorina. ps: A avut taicamiu GPL pe o masina si nu-mi dau cu parerea aiurea. Cristian: raspunsul meu e ca masina nu a fost conceputa pt GPL. Am zis destule. Oricum e dreptul vostru sa faceti ce vreti cu masian voastra, dar e si dreptul meu sa am o parere, chira daca e impotriva la ideea voastra. ![]() This post has been edited by eugenTL: 24 Dec 2009, 00:22 |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
GRESESTI ! In Franta Renault scoate masini cu instalatie GPL din fabrica , asa cum face dacia cu Logan la noi. Intreseaza-te si o sa vezi . JEEP si alte marci auto foarte importante pe piata isi fabrica masinile cu instalatie GPL. Da-i un " gugal " si o sa vezi
![]() PS: Avem si noi pe forum oameni care au cumparat masina din Franta , si au GPL din fabrica ! |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Poate n-ai inteles ce-am vrut sa spun. Iti voi explica. Despre ceea ce vb tu se numeste marketing, si nu inseamna ca e neaparat de bine. Eu ma refeream la masini strict GPL, adica doar GPL daca intradevar e o solutie asa buna: performante mai ridicate,consum scazut, etc .
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
NU se poate pune doar GPL, pentru ca el se transforma in lichid la o anumita temperatura + dauneaza motorului daca pornirea se face sub o anumita temperatura. Eu mi-am setat instalatia sa treaca pe GPL atunci cand motorul are 40 de grade.
Mi-au expicat tipii care mi-au pus instalatia cum sta treaba , dar e poveste prea lunga ca sa o scriu aici... Referitor la noxe si consum: eu ma apropii de euro 5 pe GPL ( nu mai stiu exact valoarea , dar asa mi s-a spus ) , iar consumul este de 10.2 % acum , si sub 3000 rpm nu mai schimb . Performante ? mie mi se pare ca trage putin mai bine pe GPL , si masina se comporta mai bine ( este mai silentioasa , parca trage mai bine in ture joase comparativ cu benzina ). Daca ai motorul de 105 CP , poate facem un test cand se mai usuca pe jos ( un fel de liniuta ) sa vedem daca a scazut puterea pe GPL , avand in vedere ca eu am 110 CP pe benzina. Am facut cu un prieten , care are motorul de 85 CP si nu s-a tinut deloc dupa mine ... |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
In fine, nu am masina de liniute.
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(bahrim II @ 22 Dec 2009, 16:31) Bre, tu iti iei Laguna 3 Gt si te mai intereseaza costul benzinei? ![]() Ma repet, am avut si eu GPL pe Clio si nu mi-as mai monta vreodata GPL pe masina. Daca vine masina din fabrica cu Gaz pe ea, e ok, altfel nu. Si, la fel, nu se merita sa pui GPL pe masina sau sa iti cumperi motor diesel decat daca faci peste 20 de mii de km anual. Si eu am bagat cam 1200 ron in rezervor in primii 3000 de km, pare enorm, insa, daca era sa fi ales diesel, tot dadeam 900 ron, asa ca nu vad nici o economie sesizabila, in schimb as fi umblat cu tractoru' sub capota dupa mine. GPL-ul merita pe masinile ieftine, gen dacii. Pe Megane nu vad rostul, oricum e o masina destul de economica, consuma mai putin decat primul Oltcit de l-am avut in familie. Pana la urma, nu masinile saracele consuma mult (caci nici nu consuma, la 7% afara si 10% in oras nu putem vorbi de consum mare la masini de 1300 kg), ci benzina e scumpa. |
--------------------
.
.
.
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Domnilor , lasand GPL-ul la o parte , si facand un pic de OFF Topic , va urez un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si sa va aduca mosul tot ce va doriti !
|
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
greenpeace |
![]()
Post
#52
|
![]() Meganiac Group: Members Posts: 203 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Craciun Fericit tuturor ... cu sau fara GPL
|
--------------------
Renault
Megane 3
M3 2011 Dynamique Renault Megane 3 Sport Tourer 2011.03 1.9 dCi Dynamique
|
|
Dodone |
![]()
Post
#53
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
@eugenTL
Pentru cultura ta generala, afla ca italienii au produs autoturisme cu GPL inca de la sfarsitul anilor '80. Cat despre fiabilitatea motoarelor pe GPL, intreaba-l pe user-ul themircea. Acesta a avut o Dacie 1307 (papuc cu 5 locuri), primul motor pe injectie de la Dacia, la care a pus GPL cand masina avea un rulaj de 60.000 km. Cand a vandut-o, masina avea aprox. 320.000 km, motorul mergea perfect. A schimbat o chiuloasa la aprox. 200.000 km., a circulat cu incarcatura frecvent peste sarcina max. admisa. La fiecare 50.000 km. facea si un tratament cu DuraLube. F. rar folosea benzina la pornire. Ajunsese ca aceasta sa devina "groasa", aproape ca motorina. La ITP, cu motor E1 au iesit gazele la nivel de E3. @cristian.b Eu am facut ITP-ul recent (rulaj 160.000 km.) si gazele au iesit sub media E4 ![]() This post has been edited by Dodone: 25 Dec 2009, 19:25 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
eugenTL |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Pt cultura mea generala de ce nu sunt masini cu gpl pe strazi inafara de taxiuri si inca o anumita categorie de oameni? DACA TOT atat sunt laudate, si excelente,,, ofera performanta, reduce consum, nu polueaza etc? Da-mi o explicatie ... Nu crezi ca daca ar fi fost asa formidabil GPL-ul s-ar fi gandit macar o marca daca nu toate sa se bazeze pe el?
Tu vii cu un exemplu din cate masini existente pe glob? un papuc.. wow a mai folosit si duralube.. ia vezi , baga duralube si la megane. Face minuni. |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Explicatia e simpla:
1. montajul si service-ul pe partea de GPL in romania sunt sub orice critica, eu unul am ajuns sa stiu mai bine sa reglez o instalatie Tomasetto decat unii de prin service-uri, care se multumesc sa apese "autocalibrare" din soft si sa lase softul sa-si faca treaba, fara sa le mai pese de cum merge masina. Vezi aici si cazul initiatorului topicului. 2. nu se vand la noi masini noi cu instalatii GPL din fabrica, montate corect si intretinute ca la carte. Multe masini ajung sa faca zeci sau sute de mii de km pe gaz fara ca cineva sa schimbe un filtru la ele sau sa le regleze, ajungand uneori sa consume mai mult ca pe benzina, fara a mai vorbi ca nu isi mai tin relantiul, merg prost, etc. 3. la noi mai e si prejudecata ca, daca ai gaz pe masina, ai bomba in portbagaj, uitand ca benzina e mai inflamabila decat gazul. 4. nu exista 2 statii de alimentare care sa aiba aceeasi calitate a gazului, te poti trezi ca, atata timp cat mergi prin oras, masina iti merge bine, dar, cand alimentezi din alta parte, sa iti mearga prost. A fost un caz cu o masina careia i s-a montat GPL in Italia, la o firma de renume, a fost calibrata, reglata, etc, care a plecat apoi in Polonia sa-i faca nustiuce omologare. Greseala a fost ca masina a facut drumul pe gaz, alimentand din mai multe surse, ajungand ca sa pice omologarea deoarece gazul polonez nu se "pupa" cu reglajele facute pentru gazul italian. Data urmatoare masina a plecat pe benzina din Italia, si cu rezervorul de gaz plin. ![]() Eu din 2007 si pana acum am tot avut contacte cu GPL-ul, am avut GPL pe dacia berlina, mai apoi pe Clio, am mai avut si un prieten care si-a cumparat Matiz cu GPL din fabrica. Singura care a mers multumitor pe gpl a fost dacia, cu cea mai rudimentara instalatie de gaz si cea mai ieftina, mergea mai bine ca pe benzina. Prietenul care si-a luat Matizul pe GPL nu am mai folosit gazul de vreun an si jumatate, nu i-a mers niciodata bine si nici in service nu se pricepeau sa o faca, desi aveau interfata de diagnoza, aveau manuale, etc. Masina mea de acum consuma 8% mediu pe benzina, daca renuntam la cateva optionale o puteam lua cu motor diesel, dar, SA NU MAI AUD DE GPL. This post has been edited by Laurentziu83: 25 Dec 2009, 21:16 |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#56
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(eugenTL @ 25 Dec 2009, 21:30) Pt cultura mea generala de ce nu sunt masini cu gpl pe strazi inafara de taxiuri si inca o anumita categorie de oameni? DACA TOT atat sunt laudate, si excelente,,, ofera performanta, reduce consum, nu polueaza etc? Da-mi o explicatie ... Nu crezi ca daca ar fi fost asa formidabil GPL-ul s-ar fi gandit macar o marca daca nu toate sa se bazeze pe el? ![]() Nu sunt masini cu gpl inafara de taxiuri si inca o anumita categorie de oameni pentru acelasi motiv pentru care unii isi iau diesel si fac 3.000 km pe an. 1,2,3 in ce ordine preferi din post-ul lui Laurentiu. Marcile se bazeaza pe gpl, insa in procentul pe care cererea il ofera! Fac spre ex. 10.000 km pe an din care 8.000 extra urban...imi trebuie gpl?? In regim de 60.000 km pe an, costurile comparate pe km intre un logan gpl si unul dci au un mic avantaj in favoarea gpl-ului. Eu personal prefer sa pornesc iarna pe ger un motor pe benzina decat un dci...nu se stie niciodata. Motivatia initiatorului topicului mi se pare extrem de indreptatita, si-a facut un calcul si a ales investitia care treptat ii va aduce probabil economia. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Chiar de nu exista DIESELUL , imi luam benzina, dar GPL oricum nu-mi luam..
Dieselul nu mai e, ce era o data ARO de-l porneai la flacara.. suntem in 2010 aproape, avem motoare cu premii destule... EU totusi raman la parerea, ca daca GPL era bun din toate punctele de vedere, era si CERERE era si OFERTA. |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 25 Dec 2009, 23:08) Sa mai precizam ca o masina cu instalatie de gaz trece pe gpl numai in momentul in care antigelul din instalatie ajunge la temperatura de 40 de grade, suficienta pentru a alimenta vaporizatorul instalatiei cu antigel cald, vaporizator ce face trecerea gazului din faza lichida (cum se afla in butelia de gaz) in faza gazoasa (necesara pentru ardere). La o utilizare pe drumuri scurte prin oras, uneori motorul nici nu ajunge la temperatura de 40 de grade pana ajungi la servici, rezultand ca ai facut tot drumul pe benzina. ![]() Asadar, economia la mersul pe gaz in mediul urban se obtine numai mergand destul de mult, cu motorul cald, preferabil in regim de taximetrie, unde motorul nu mai are timp sa se raceasca. Altfel, nu-i nici o economie. La regim de taximetrie mai e avantajul poluarii mai scazute comparativ cu dci-urile, motoarele pe gaz sunt mai ecologice si nici nu scot fum precum dieselurile. Un diesel e cel mai nepotrivit pentru utilizare urbana, normele CO2 mici sunt raportate la un mers constant, in oras se inverseaza situatia ajungand cel mai mare poluator. In extraurban e GPL-ul cel mai economic, deoarece se merge tot timpul cu motorul cald, insa accizele pe GPL anuleaza o mare parte din economie. Multumim statului roman, acum un an spre exemplu se ajunsese la 2.5 ron/litru de gaz si 3 ron cel de benzina, gazul devenind nerentabil. Spre exemplu, gazul in Galati e 2.1 ron, iar in Giurgiulesti, republica Moldova, la 10 km de Galati, gazul e 1.5 ron, eu de multe ori am trecut granita ca sa alimentez ceva mai ieftin. Benzina era acolo 3 ron. This post has been edited by Laurentziu83: 26 Dec 2009, 10:02 |
--------------------
.
.
.
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
De cand a nins , eu am pornit masina in curte , dimineata , pana am deschis portile , pana am mai dat putin zapada pe ici pe colo s-a incalzit si a trecut pe gaz. In mers , in maxim 2 km trece pe gaz ...
|
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Asa e si la mine. Trece destul de repede pe GPL, la mine e setata sa treaca la 30 G C. Recomand fara rezerve instalatiile Tomasetto, pana acum fara absolut nicio problema. Cine are prejudecati referitoare la GPL nu e obligat sa foloseasca. La mine nu se simte diferenta de mers de la o statie la alta, se adapteaza in functie de calculatorul masinii si sonda lamda, optimizand amestecul automat. Cine spune ca se regleaza manual cred ca se refera la instalatiile pentru carburator... pe care e greu sa le faci sa functioneze bine.
|
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 12:45 |