Ce sunt reperele din poza?
![]() ![]() ![]() |
Ce sunt reperele din poza?
dj_bonssay |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) renault.JPG ( Size: 287.08k ) Number of downloads: 824 |
||
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
1. e detectorul de detonatii
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Se poate strica? cum se comporta cand nu functioneaza bine..? 2 si 3?
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
2- senzor pozitie clapeta ( vede daca clapeta e inchisa sau deschisa), indirect prin pozitia cablului de acceleratie
3- senzor temp apa ptr calculatorul de injectie. This post has been edited by mihai1677: 16 Nov 2009, 14:45 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
@mihai... nu descopar sondele de aer si apa din spatele motorului, asa cum le-ai descris tu in Materialul despre consum mare. E altfel de motor? Zici ca 3 e senzorul pt temperatura, cel pt aer unde il gasesc? de ce dimineata, cand e rece nu mai sta avansul la 1600-1700 rpm (1-2 minute) apoi sa coboare la 900, asa cum statea anul trecut pe aceeasi vreme, ci trebuie sa-l tin eu din pedala 1-2 minute apoi se linisteste la 900? daca nu apas acceleratia dimineata cu motorul rece motorul se opreste. Senzorul de detonatii poate fi de vina? am vazut ca intr-un fel el regleaza avansul. Daca e ceva ce nu am inteles bine, va rog sa-mi explicati.. ca m-am lasat pe tanjala cu masina asta si as vrea sa rezolv incet-incet din probleme. Multumesc anticipat celor interesati.
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Tu ai alt model de injectie, eu cred ca nr 3 e defect la tine (senzorul temp apa), incearca sa-l masori, cel de aer ar trebui sa fie pe burduful de plastic intre filtru de aer si corp injector.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Alt model... mai bun? mai putin bun? poate ma poti ajuta si cu materiale pentru injectia de pe masina mea.
In alta ordine de idei, abia am venit de la masina unde am constatat urmatoarele: - motor rece oprit cand am pus aparatul de masura pe sonda de apa nu a aratat nimic.. nimic la modul ca parca nici nu masuram ceva, ca si cum nu ar avea rezistenta (a nu se intelege nimic = 0) - motor pornit la relanti - exact la fel - cand motorul s-a incalzit si la prima pornire a ventilatorului, am masurat iar... 288OHM - cand motorul era abia pornit (deci rece)... am mai scos si bagat mufa pe sonda, am zis ca poate nu face contact bine... cand bagam mufa mergea ceva-ceva mai rotund. Cand am facut acelasi lucru cu motorul cald (dupa ce pornise ventilatorul prima data), am constatat ca atunci cand bag mufa merge ceva-ceva mai prost... gen sacadat... nu mai mergea rotund... o diferenta foarte mica. Am povestit cu lux de amanunte in asa fel incat sa ma fac inteles. Cum sa interpretez? In materialul ala despre consumul mare scria ca intotdeauna cu motorul rece valoarea este mai mare decat cu motorul cald. Deci este stricata sonda de apa? Ce cod are? Multumesc. App... unde gasesc motorasul de relanti? |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu cand am masurat aveam urmatoarea valoare :
680Ohmi ![]() daca te uiti in poza postata d emine si de Mihai in tutorial ar trebui sa ai valoarea de 3400 ohmi la temp de 20 d egarde si 450 ohmi la 70 grade. Deci ? senzordefect ![]() Codul este in colt dreapta jos in imaginea cu sonda ![]() Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 51.81k ) Number of downloads: 791 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Am vazut codul ala, dar la magazinul de piese unde am fost sa intreb mi s-a spus ca nu e bun codul acela si imi trebuie un cod din 10 caractere care incepe cu 77.......
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pe ce scala ai pus aparatul cand ai masurat la rece? trebuie pe 20k
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Am masurat acum pe 20K. Valoare cu motor caldut... 30 grade probabil 0002. Oricum am reusit sa gasesc piesa si am comandat-o. O schimb orice ar fi. Piesa originala am scos-o azi de pe motor si e ruginita iar filetul era plin de piatra alba, garnitura de clingherit nu mai era utilizabila. O schimb orice ar fi pt ca nici nu e prea scumpa (am gasit la 40 de ron). Daca se observa schimbare am sa iau una de firma peste ceva timp si gata.
Unde sa ma uit dupa motorasul relanti? e pe corpul injectorului sub cablul de acceleratie? am vazut 2 mufe care intra pe acolo. Nu reusesc sa scot capacul ala de plastic de la recuperatorul de gaze. Ieri am observat in cotul ala sub forma de L care iese din carcasa asta de plastic si intra in furtun o mazga alba care acoperea probabil niste depuneri de ulei ars. As vrea sa-l scot si sa-l curat, preventiv. Cred ca functioneaza bine pt ca am pus degetul pe gaura de la carcasa si simteam cum iese fumul pe acolo, dar in schimb motorul merge la fel si cu furtunul pus si cu el scos. Ma gandesc ca ar trebui sa fie o diferenta cand il scot. NU? Ce sfaturi imi dati? unde sa fiu atent sa nu stric ceva? |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
scoti futunelu de pe el, apoi scoti teu de plastic prin rasucire, apoi apratoare de plastic, va ramane doar parte de fier, apoi usor tragi de el si misti stanga dreapta, o sa iasa, apoi lasat o seara in decarburol, curatat cu benzina sau alcool, pui un pic de silicon, il pui pe pozitie il bati usor cu un lemn.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Ok. asta intelesesem. Dar nu pot sa scot aparatoarea aia. E infiletata pe blocul motor?
19 Nov 2009, 18:27: Am schimbat sonda... nu aia era problema. Ce variante ar mai fi in afara de sonda de apa? This post has been edited by dj_bonssay: 19 Nov 2009, 18:27 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#14
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Sonda de aer ?a ceash valoare ca si cea de apa ?
Motorul pas cu pas de pe clapeta de acceleratie ?Lucreaza? |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Nu stiu unde e sonda de aer. La mine sonda de apa e pe motor cum te uiti la el, in partea dreapta, fata de poza din materialul cu consumul mare, unde ambele sonde sunt postate sub corpul injector. Motoras relanti e acelasi lucru cu motoras pas-cu-pas???, unde sunt amplasate? Daca sunt lucruri diferite, cum se verifica?
20 Nov 2009, 16:47: @Vepman Am descoperit motorasul de la relanti, sub clapeta de acceleratie unde ai spus si am pornit masina cu si fara mufa atasata. Nu am realizat o diferenta, dar am sa-l masor in seara asta ca sa fiu sigur. Cum pot afla unde este amplasata sonda de aer? Nu stiu sigur dar nu cred ca e motorul original pe masina pentru ca am cautat sa cumpar un far pentru masina si cineva de la Renault a zis ca masina a plecat din fabrica avand motor de 2000 cmc(???). Si atunci cand am fost la RAR tin minte ca m-au purtat aia cu actele vreo luna tot pentru ceva legat de motor. Cateva poze ar ajuta la identificarea tipului de motor? This post has been edited by dj_bonssay: 20 Nov 2009, 16:47 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Astept sedinta foto, fata, spate laterale motor.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#17
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
"Cineva de la renault" a fost putin pe dinafara... Cel mai mare motor pe R19 a fost diesel de 1.9.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Scuze de intarziere.. asta e masina mea.. ce parere aveti?
24 Nov 2009, 17:55: Nu am putut sa fac o poza din spatele motorului.. deci mihai1677 ce parere ai? unde e sonda de aer? 24 Nov 2009, 17:59: Si inca ceva. Unde gasesc plutitorul de la rezervor? Am o problema care vreau sa o rezolv de mult timp. E ca la Dacie? ajung la el prin port-bagage? Nu stiu daca are vreo importanta dar mie imi arata cantitatea de benzina pe ecranul-display din bord. Doar ca nu functioneaza cum trebuie. Multumesc 25 Nov 2009, 13:54: Chiar nimeni nu stie?? mihai1677... R19/16v o parere ceva? This post has been edited by dj_bonssay: 25 Nov 2009, 13:54 Attached thumbnail(s) DSC00604.JPG ( Size: 226.91k ) Number of downloads: 525 DSC00605.JPG ( Size: 264.58k ) Number of downloads: 448 DSC00606.JPG ( Size: 247.62k ) Number of downloads: 427 DSC00607.JPG ( Size: 240.73k ) Number of downloads: 159 DSC00608.JPG ( Size: 224.75k ) Number of downloads: 187 DSC00609.JPG ( Size: 244.87k ) Number of downloads: 166 DSC00610.JPG ( Size: 174.49k ) Number of downloads: 159 DSC00611.JPG ( Size: 273k ) Number of downloads: 162 |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
salut, ia verifica furtunul asta, e ceva dubios cu el !
Attached thumbnail(s) index.jpeg ( Size: 150.01k ) Number of downloads: 175 |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Nu e furtun... e mufa de la motorasul pas cu pas. L-as verifica dar nu stiu ce valori trebuie sa aiba
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
pai ce valori trebuie sa aiba...da l jos si desfa l ... terbuie sa aiba 4 pini, 2 dintre ei reprezinta un contact care este inchis cand tija este sus si deschis cand tija este ridicata...ceilalti 2 pini comanda motorasul electric....ii dai curent si se ridica tija, daca ii schimbi polaritatea se lasa in jos..... nu e mare inginerie, nu te speria de el
![]() |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Ce glumet esti....
1.Nu ma sperii de el doar ca nu am timp sa-l dau jos aiurea... Daca tie iti place sa desfaci obiecte si sa le repari dupa ureche .. n-ai decat. Mai bine intreb de 3 ori inainte sa-l dau jos. Iar daca, dupa ce-l masor imi dau seama ca nu mai lucreaza bine, ori il repar ori iau altul. Deci daca stii ceva concret... vorbeste.. daca nu, macar abtine-te si nu fi ironic ca nu impresionezi pe nimeni. 2.Ma refeream cati V trebuie sa fie pe mufa care-l alimenteaza. Acum intelegi, Einstein? |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Revenind la problema prezentata. Stie careva la ce tensiune se alimenteaza motorasul ala pas-cu pas? pt ca il vad ca functioneaza uneori si ma gandesc sa nu fie vre-un fir intrerupt sau vreo problema de la ECU. Multumesc!
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#24
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
DJ_Bomssay .. ia uitate la mottoul meu
![]() "Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ![]() 1. Referitor la motoras pas cu pas , este indicat sa il desfaci , il cureti bine cu alcool tehnic apoi gresat si montat la loc . Are prostul obicei ca s eimbacseste , de are si el ceva ani , si apoi nu mai functioneaza corect ! Dep ...linistitiva , la Solenza este aceashi problema cu toate ca este de generatie mai noua ![]() 2. Greu de masurat tensiunea pe el , nu este alimentat continuu , decat la pornire si in momentul in care se schimba temperatura din cele 3 sonde : aer , apa si lambda sau acceleratie ![]() 3. In momentul in care iei contctul el se duce la cap de cursa si atunci este bine sa verifici contactul de pe el : pinii A-B. "Verificare intre pinii A si B la relanti trebuie sa avem 0,15 ohmi (contact inchis), se apasa pedala sau se trage de cablu acceleratie trebuie sa avem 5K (contact deschis)" Citeste si tu tutorialul asta , este foarte bun , multumiri pentru el lui Mihai1677 ![]() PS : "Motorul pas cu pas " cum este denumit de noi nu poate fi alimentat doar prin intermediul a 2 fire ![]() This post has been edited by vepman_ro: 26 Nov 2009, 00:52 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Am citit tutorialul... de cateva ori... mi l-am si scos la imprimanta si il am in masina, doar ca anumite notiuni imi sunt straine si de aia intreb. Mecanicul la care am fost a zis ca are mult de desfacut si vazand ca nu prea are chef am zis sa-l dau eu jos. Dar nici sa-mi fac de treaba degeaba. Cred ca-l "rezolv" sambata. Multumesc Vepman. Punctual ca de obicei:))
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#26
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
In momentul in care desfaci motorasulo sa te rog sa fii foarte atent la pozitii , la suruburi si alte minuni ...adika umbli la el cu simtul raspunderii
![]() Nu e complicat , este destul de simplu ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
cipikao |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 24 September 09 ![]() |
dj_bonssay daca nu te-ai apucat inca uita-te aici o sa te ajute. http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html Citeste si ce scrie acolo si nu dispera ca nu e foarte complicat. Si eu am facut-o si habar nu aveam. Bafta!
|
--------------------
renault
twingo C06
07/1996
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
n-are nici cea mai mica legatura....la r19 motorasul se imbacseste pe dinauntru nu pe dinafara... si la r19 trebuie desfacut motorasul ca sa cureti ce e in el nu pe el! oricum ai avut intentie buna !
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#29
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da :0 zeu_4u_zweety are dreptate! pozitionarea lui lasa amprente dupa cativa ani buni .
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Mi-am facut astazi timp si am dat motorasul ala jos. Intr-adevar ati avut dreptate.. nu e nici complicat nici laborios doar ca desfacerea celor 3 surubele mi-a dat ceva dureri de cap. L-am desfacut, nu am gasit nici praf, nici mizerie ci doar vagi urme de vaselina. L-am curatat cu un spray degresant, l-am lasat la uscat, l-am gresat l-am montat inapoi, am resetat ECU... si singura diferenta cand am pornit a fost ca acum daca dau spritz intai se ineaca si apoi se tureaza. Ca sa vad daca merge, inainte de a-l monta pe masina am pornit motorul, stand cu degetul pe cuiul ala care se misca. Turatia era undeva pe la 500 si cuiul iesit maxim. Cand am accelerat cuiul a inceput sa intre inapoi. Presupun ca asa ar trebui sa lucreze el. E posibil ca el sa functioneze dar nu in parametrii buni?
Imi poate explica cineva cum se comporta motorasul asta la masina lui cand e rece afara? Adica eu imi imaginez ca atunci cand motorul este rece si afara tot rece, cand pui contactul, ECU i-a datele de la sondele de apa si aer si ii da impuls motorasului si iese cuiul la maxim... ca atunci cand pornesti sa pornesti turat ... 1700-1800. Nu e asa? Si in alta ordine de idei... de ce se inneaca acum cand dau spritz??? |
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:43 |