Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Twingo euro 2, Euro 2 in 1993

B o g d a n
post 19 Nov 2009, 15:15
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 17 December 08




Salut.
Doresc sa achizitionez un Twingo fabricat in aprilie 1993 si nu sunt sigur daca are euro2.Am inteles ca se poate afla dupa seria de la motor.Pe motor scrie urmatoarele:R598160;C3G A7/00;A264022.Si este de 1200cc.
Multumesc.
Seria caroseriei este VF1C0630511746741.

This post has been edited by B o g d a n: 19 Nov 2009, 15:17


--------------------
Renault Laguna 2 1,9-2001-120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 19 Nov 2009, 15:52
Post #2


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




consultanta la achizitionarea unui cazan smile.gif

This post has been edited by twingooo: 19 Nov 2009, 19:48


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 19 Nov 2009, 17:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




B o g d a n ,trebuie sa-l intelegi pe twingooo ,are "problemele" lui ...cat despre euro 2 ,consulta pe cineva ce-ti poate da relatii exacte , sau studiaza pe aici http://www.rarom.ro/ poate gasesti raspunsul up.gif

This post has been edited by renotgo: 19 Nov 2009, 17:25


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Nov 2009, 19:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




SINGURII care sunt in masura sa-ti catalogheze masina sunt cei de la RAR.
De exemplu motorul meu D4F este catalogat drept EURO 3, in realitate acelasi motor este declarat de Renault ca fiind EURO 4 . Dumnezeu stie acuma in ce norma se afla, EURO 3 sau EURO 4. Insa tind sa cred ca totul tine de cate pile ai pe la RAR.
PS Grija mare ca sunt multe Twingo, cu o motorizare ca a ta care au fost declarate NON EURO
Te-as sfatui sa cumperi o masina cat mai noua (cu norma euro cat mai actuala).
Nu se stie ce lege mai baga baietii nostri si pe urma preferi sa o tii in parcare decat sa o mai scoti pe strada.

This post has been edited by bubu782001: 19 Nov 2009, 19:34


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B o g d a n
post 19 Nov 2009, 20:54
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 17 December 08




Multumesc tuturor,dar RAR-ul nu prea da informati.
Poate imi spune cineva care are o masina din 93-94 de 1,2cc.
Pe actele din Germania scrie E2.


--------------------
Renault Laguna 2 1,9-2001-120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Nov 2009, 21:21
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ma tem ca te inseli. Ai fost la RAR cu masina sa ceri o verificare? Nimeni nu poate sa-ti spuna o certitudine dupa poze.
Asa ma duc si eu la RAR cu ziarul in care este un anunt de genul "vand autoturism marca etc...etc..." si apoi ii intreb pe aia:
"Nene spune-mi si mie in ce norma se incadreaza masina asta din anuntul asta?"
Tu asa crezi ca se procedeaza?
Nu te mai lua dupa ce scrie pe acte - la noi RAR-ul are referintele proprii si in consecinta trebuie sa respecti ceea ce zice RAR-ul, iar referitor la alta persoana cu masina din acelasi an, absolut total irelevant - poate tie sa ti-o incadreze la alta norma.
In alta ordine de idei. Ai avut macar INTENTIA (daca nu curiozitatea) sa te uiti pe site-ul RAR? ca tot spui ca RAR-ul nu da informatii. Fi sincer.
Ia citeste tu aici pe site-ul lor ce zici?

http://www.rarom.ro/RO/article--Cum%20stab...te%20--125.html

Trebuie si tu sa te interesezi si tu un pic, ca doar nu o sa te sune aia de la RAR sa zica:
"Domle'...am vazut noi pe un site ce se cheama www.reno.ro, ca dvs. nu stiti ce norma de poluare respecta un autoturism. Nu doriti sa va informam in ce norma de poluare se incadreaza ?"

Fara nici cea mai mica suparare, dar ma oftica la culme persoanele care spun ca nu se poate, cand nici macar nu au incercat sa caute.

In plus ai online (la acelasi link) o lista cu motoarele euro 3. Daca motorul tau nu este acolo inseamna ca este euro 2 sau mai jos...non euro.

Numai bine si bafta la identificare.

PS data viitoare intereseaza-te.

This post has been edited by bubu782001: 19 Nov 2009, 21:33


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B o g d a n
post 19 Nov 2009, 22:03
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 17 December 08




Scuze daca te-am deranjat,dar nu vreau sa cumpar o masina care nu este euro2.Vanzatorul nu vrea sa treaca prin RAR pana nu o vinde.


--------------------
Renault Laguna 2 1,9-2001-120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 19 Nov 2009, 22:17
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




sal am si eu un twingo din 94 si are acelasi tip de motor ca si masinuta ta.... maine ma duc la cineva de la rar sa-mi zica ce euro are
te tin la curent
salve


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B o g d a n
post 19 Nov 2009, 22:21
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 17 December 08




Maltumesc mult.


--------------------
Renault Laguna 2 1,9-2001-120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 19 Nov 2009, 22:37
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Sa nu ai niciodata incredere in astfel de proprietari. Inseamna ca masina are o problema si el nu doreste sa fie descoperita altfel nu-mi explic de ce refuza RAR-ul. De cele mai multe ori pretul masini e dat si de incadrarea ''euro'' , daca e euro 1 ar avea un pret daca e euro 2 ar avea alt pret. Eu zic sa mai cauti pentru ca e ceva in neregula la mijloc. O parere personala? E euro 1.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Nov 2009, 22:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca vanzatorul nu vrea sa traca pe la RAR inseamna ca este TEAPA.
Nu are sens sa te incurci cu cineva care ARE ceva de ascuns, care NU VREA sa te lase sa te informezi cu privire la produsul pe care intentionezi sa il achizitionezi.
Este EXACT cum ai vrea sa cumperi un TV din magazin, insa vanzatorul nu-ti permite sa te uiti la el sa vezi cum se vede.

SFAT prietenesc. FLUTURA-I BANII SUB NAS individului si spune-i
"VROIAM sa o iau insa datorita faptului ca te incapatanezi sa nu mergi la RAR...BAFTA" sa vezi ce se schimba oamenii in conditiile astea.
Practic nu mergeai la o identificare de serii, ci la una de noxe.

Nu te baga. Cauta mai bine una DEJA inmatriculata cu normele DEJA stabilite de RAR. In plus la euro 2 te cam costa taxa de inmatriculare.

Invatati-va sa nu mai faceti grase pungile samsarilor. Eu asa ii numesc pe cei ce procedeaza in modul acesta. Scuze si la un telefon mobil te interesezi inainte deca nu cumva este codat pe reteaua ta.

This post has been edited by bubu782001: 19 Nov 2009, 22:43


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 20 Nov 2009, 01:23
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Eu stiu ca pentru a mea era trecut pe undeva prin carte ca e euro 2 si cand am fost la itp si mi-a facut testul pentru noxe, reiesea ca dupa rar (talon - care era nou) e non-euro.


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Nov 2009, 13:13
Post #13


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu mai confundati E2 cu...D2, ca nu sunt echivalente!

@bogdan: Nu este euro 2 masina, daca e cu injectie monopunct sanse sa fie euro 1, dar in 93 ma cam indoiesc. A lui cipikao e euro 1, are motor c3g ca al tau, insa e fabricata in 96!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Nov 2009, 13:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Oricum hellcat parerea mea este sa renunte la aceasta masina, atata timp cat vanzatorul nu are bunavointa sa il lase sa afle informatii despre ea.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 20 Nov 2009, 14:29
Post #15


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Categoric!

Vizita la RAR inainte de vanzare, pentru stabilirea normei si in mod special pentru identificare, trebuie facuta inaintea semnarii contractului de vanzare-cumparare.
Teoretic cade in sarcina vanzatorului, practic insa se poate negocia ca sa fie suportata de cumparator taxa de identificare, dar numai dupa ce vanzatorul vine cu certificatul de identificare eliberat de RAR.


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 20 Nov 2009, 14:46
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




pt. hellcat


dca e monopunct e euro 1 zici tu? eu nu cred . iti arat si masini cu multipunct non euro ? iti arat masini cu injectie monopunct care au euro 2 . de ex golf 3 din 94


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gedan
post 20 Nov 2009, 16:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 7 July 08
From: Dr. Taberei




pe vremuri se facea la rar doar constatare, pentru stabilirea incadrarii la noxe. cred ca poti face asta si acum, nu e scumpa. asta fara verificare si omologare!

sustin ideea ca un vanzator care nu vrea sa ajunga la rar e susceptibil de o mare teapa. de obicei cand cumpar o masina eu fac pe dracu' patru sa o iau cu rar-ul facut de vanzator, indiferent cat dau in plus.

oricum, la c3g '96 eu am euro2 in talon.


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Nov 2009, 17:08
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




popfelicianmaxim stii unde gresesti tu? La faptul ca aceste motoare de la Renault, au anumite incadrari in functie de data lor de fabricatie. SCURT pe DOI. Al tau din 94 ai sanse MINIME (eu zic inexistente) sa fie incadrat in norma de poluare EURO 2.
Ca exista si motoare multipunct incadrate NON EURO - problema lor. Noi vorbeam aici de FIX motorul C3G (daca nu ai observat pana acuma).
Primele doua generatii ale motorului C3G sunt NON EURO sau EURO 1. Motoarele C3G fabricate din a treia generatie, asta insemnand anul 1996, sunt incadrate ca EURO 2.
Standardul EURO 3 abia din 99 -2000 a aparut. Iar dupa 2002 sunt cam toate EURO 4

This post has been edited by bubu782001: 20 Nov 2009, 17:17


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 20 Nov 2009, 19:58
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




sa traiti! am inteles... si-a luat un prieten un renault 19 an fabricatie 93 si i-a iesit la rar euro 2 ... cum???


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 20 Nov 2009, 20:52
Post #20


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Probabil cu benzina de 98 + sticla de whisky la domnu' inginer de la rar wink.gif


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 20 Nov 2009, 20:59
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




daca merge asa la rar , n-as ezita nici o secunda:)))


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 20 Nov 2009, 21:20
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Mai sus hellcat spunea ca a mea e euro 1. A mea e euro 2, a avut trecut si pe actele nemtesti ca fiind euro 2 [D3] si cei de la rar au confirmat asta fara spaga. Pe acte e trecut ca data de fabricatie 07.1996, motor C3G din aceeasi luna, iulie '96 renault a inceput sa puna pe twingo motoare D7F, dar probabil ca pentru o
periada scurta le-au fabricat pe ambele pana au facut trecerea de la primul la al doilea. Oricum toti cunoscatorii in ale masinilor sfatuiesc ca atunci cand cumperi o masina la mana a doua, de preferat sa fie din ultima parte a perioadei de fabricatie pentru ca sunt cele mai reusite, fiiecare producator aduce imbunatatiri, dupa cativa ani de exploatare se cunosc asazisele defecte de fabrica acestea fiind remediate.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 20 Nov 2009, 22:49
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




daca imi spune si mie cineva unde gasesc pe brief Schlüssel Number dau o bere .. mersi

20 Nov 2009, 23:01:
l-am gasit .. e euro 1 masina .. da cu deprecierea taxei poate scot taxa pe la 450-500 de euro , plus inca 500 pe masina .... merita?


20 Nov 2009, 23:04:
Schlüssel Number de pe brief ----> norma Euro:
14-40 = euro 1
25-43 = euro 2
44-61 = euro 3
62-70 = euro 4

This post has been edited by popfelicianmaxim: 20 Nov 2009, 23:04

Attached thumbnail(s)
emissiongruppe.jpg ( Size: 310.51k ) Number of downloads: 662


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Nov 2009, 01:32
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
... si-a luat un prieten un renault 19 an fabricatie 93 si i-a iesit la rar euro 2 ... cum???

Invata sa asculti ca nu-ti spunem de rau...daca nu esti de acord cu noi cand ne intrebi ceva, atunci de ce ne mai ceri parerea...?
Sau perindat destul multe Twingo-uri pe aici ca se ne facem si noi o idee de ce este aceasta masina si cam in ce conditii se gasesc ele (la norma euro ma refer).

Iar ca raspuns la intrebarea cu prietenu' cu Renault 19...iti spun eu cum stau lucrurile: ori a dat o spaguta micuta (se poarta), ori chiar avea o motorizare conform standardului EURO 2.

In orice caz, la Twingo stau altfel lucrurile (cel putin la motorizarea C3G).

Problema este, merita sa mai si impingi si o spaguta la Twingo asta? Eu zic ca deja investesti prea mult.

Parerea mea este ca nu prea mai merita. Este prea veche si daca o sa ai cumva belele cu ea...bagi bani ca intr-un spital in ea.
Gandeste-te ca este vorba totusi de 16 ani.
Eu nu as mai da 1000 euro pe o masina de 16 ani. Nu crezi ca e cam multicel?

This post has been edited by bubu782001: 21 Nov 2009, 01:50


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B o g d a n
post 21 Nov 2009, 18:29
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 17 December 08




Multumesc tuturor pentru sfaturi.
Eu am o laguna din '95 cu injectie monopunct si este euro2 si mai stiu o laguna din '94 tot euro2.


--------------------
Renault Laguna 2 1,9-2001-120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Nov 2009, 18:34
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Bogdan, nu a zis nimeni ca este imposibil. Tot ce sa zis a fost strict cu referire la Twingo respectiv motorizarea C3G folosita in anii 92 - 95. Si nici monopunct sau multipunct nu au vreo relevanta aici.

This post has been edited by bubu782001: 21 Nov 2009, 18:35


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 21 Nov 2009, 22:29
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




vreau sa ma tina masina asta 1 an .. nu tine? pt. fataiala rin judetu sibiu ... alta varianta nu am .. ca am avu o skoda din 2007 si dupa ce am platit 2 ani la ea mi-a luato leasingu .... asa ca e cea mai buna varianta pt mine in momentul asta...

21 Nov 2009, 22:32:
si daca vrei sa fac un calcul .. ins koda noua nouta , luata din reprezentanta am bagat intr-un an de zile cam de 2 ori valoarea la twingo/.... numai in revizii si in bulshit-uri

21 Nov 2009, 22:32:
ca sa nu mai zic de casco la ea care e cat twingo asta
asa ca prefer un wingo pe an:))

This post has been edited by popfelicianmaxim: 21 Nov 2009, 22:32


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Nov 2009, 00:05
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Scuza-ma ca spun insa vorbesti de parca Skoda o fi cine stie ce lux. Faptul ca nu ai putut sa ti-o permiti (insa ai luat-o) nu este o scuza.
Taica-miu a avut o Skoda Octavia 2 1.9 TDI cu de toate pe ea, climatronic (dublu) si multe alte chestii. A renuntat la ea prin 2008 ca papa ulei ca un urs (masina cumparata de noua de altfel in 2005). Intre timp a cumparat un Avensis si preturile sunt similare la revizii...insa ALTA CLASA...net superioara.
Insa omul POATE SUSTINE FINANCIAR asta. Asta e.
Scuza-ma ca-ti spun dar la Skoda la costat revizia la 45.000 cam 930 de RON. Este mult, e drept, insa ma repet - faptul ca nu ti-o poti permite trebuia sa te duca gandul inainte de a achizitiona masina.

Ca o paranteza la ce ti sa intamplat.
Crede-ma ca am lucrat candva intr-o banca (IT admin ma rog).
Niciodata nu am avut compasiune si nici nu o sa am vreodata, pentru persoanele care pentru niste mofturi, luxuri, isi pun pielea in bat. Inainte de a da cu subsemnatul este recomandat sa te gandesti de 1000 de ori.
Dar asa este stilul romanesc: "eu de ce sa nu am (chiar daca nu-mi permit) ?".
Si cand este vorba de case la fel se pune problema - chiar daca aceasta reprezinta o necesitate. In vest sunt oameni care stau O VIATA in chirii si crede-ma au salariul mult mai mare decat cel mediu de la noi. De ce? Pentru ca ei sunt mult mai obiectivi ca noi.
Masinile, eu le compar cu tigarile si alcoolul...UN LUX pe care daca ti-l permiti il ai, daca nu renunta la idee. Pana la urma daca este musai necesar exista alternative la solutii mai ieftine (piata sh sau chiar masini noi insa mai ieftine).
Este o parere personala iar cine este de alta parere, tot respectul.
Numai bine.

This post has been edited by bubu782001: 22 Nov 2009, 00:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 22 Nov 2009, 02:17
Post #29


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bubu782001 @ 22 Nov 2009, 00:05)

A renuntat la ea prin 2008 ca papa ulei ca un urs (masina cumparata de noua de altfel in 2005). 
*



"Asa face toate" motoarele diesel de la VW.

Anul trecut am luat la serviciu doua Passat-uri Variant 2.0 TDI, noi noute la 25keuro/buc. si vanzatorul "specialist" de la Porsche Vest imi recomanda sa am in portbagaj un bidon de ulei. M-am uitat lung la el si i-am zis ca la pretul asta al masinii nu mi se pare normala recomandarea. Specialist in abureli mi-a spus ca este absolut normal ca un diesel cu pompe-injector sa consume ceva mai mult ulei (atat cat sa fie eu nevoit sa plimb bidonul in portbagaj) dar nu a fost in stare sa-mi argumenteze tehnic.
No comments....

This post has been edited by tunderbird: 22 Nov 2009, 02:20


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Nov 2009, 11:30
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Stiu ca asa face toate dieselurile VAG. Insa chestia asta nu a fost pe placul lu taica-miu.

This post has been edited by bubu782001: 22 Nov 2009, 11:30


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 11:24
Dacia