Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clonare card Laguna 2, se poate?

richie
post 12 Jun 2006, 08:52
Post #1


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(andu911 @ 11 Jun 2006, 13:09)
n-am patit nimic de genu asta, oricum e mai greu de furat laguna 2...Presupun ca nici tu nu mai ai cheie...si ai cartela...
*




Si crezi ca o masina cu cartela este mai greu de furat decat una cu cheie...?
Nimic mai neadevarat. Pentru un hot profesionist, este chiar mai usor. Mi-a confirmat unu' de meserie...ca daca ai toate sculele, in cateva minute are o clona a cartelei ....de ti-e mai mare dragul. Si nici macar nu mai vandalizeaza masina ca sa-ti scoata contactul si blocajul.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 17 Jun 2006, 14:24
Post #2


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- atunci spune-i hotului tau ca e cam depasit de evenimente... in primul rand cardul de la RENAULT nu se poate clona... singura sansa sa faca acest lucru este sa detina aparatura de la RENAULT cu care se initializeaza un card virgin... pe langa aparatura e nevoie de soft... soft care are nevoie de niste informatii de la RENAULT despre masina, info confidentiale si care nu sunt stocate nici in card nici in masina... in plus comunicarea cadrului cu masina este similara cu comunicarea pagerului de la alarmele VIPER cu unitatea centrala din auto... si cum nimeni nu a clonat alarma VIPER cu pager nu cred ca vor face prea curand nici cardul de la RENAULT... nu de alta dar sunt coduri care se schimba la ordinul miimilor de secunda... si ma indoiesc profund ca hotul ala cloneaza asa ceva...

- in alta ordine de idei... masinile germane au avut o hiba care nu necesita clonarea (e valabil de la VW pana la Porsche), statea hotul in parcare cu un walki talki de 15 EUR cu scanare a frecventelor digital... dadea search in momentul in care omul isi incuia masina cu butonul din cheie... capta frecventa radio cu walki masina nemaiprimind comanda... aceasta ramanea descuiata si el intra si fura ce gasea... chestia a fost demonstrata si la TV de catre postul DW din Germania... si asa producatorii germani de auto au renuntat la undele radio pt comunicarea telecomenzii/cheii cu masina smile.gif


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRAGOSAKEAVI
post 17 Jun 2006, 18:50
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 September 05
From: Cluj Napoca




ohmy.gif
ai dreaq nemti germanii aia! Sa capteze (adica determine) frecventa pe care comunica telecomanda masinii e una (destul de greu sa det. o frecv care variaza permanent intre anumite limite cu un walkie, dar posibil cu aparatura facuta pt asa ceva) dar sa nu mai primeasca masina comanda de inchidere pentru ca ala "capta frecventa radio " e OZN. radmasa.gif Dar e weekend, atmosfera e lejera, ne mai destindem.


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE 1,6 - XX-00-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 17 Jun 2006, 20:42
Post #4


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- ce sa i faci daca tu esti mai destept in destinderea ta decat niste specialisti in electronica, un post consacrat modial cum este DW si niste marci amarate de origine germana care datorita atmosferei de weekend au recunoscut testul facut public la tv... vad ca romanu pe langa fotbal si politica mai nou se pricepe la... toate, poate daca esti asa destept in timp ce te destinzi in weekend te angajeaza NASA sa le explici ca nu e posibil sa li se dezlipeasca scutul termic si sa le explodeze rachetele ca tu poti cumpara de la chiosc din fata blocului poxipol cum ai vazut in reclame ca lipeste orice si nu cedeaza... geme tara asta de destepti in teorie ca practica o lasa pentru aia care muncesc...

This post has been edited by cmandrei: 19 Jun 2006, 08:14


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jun 2006, 20:49
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




laguna_2_interceptor, cam care este diferenta dintre un card si o cheie?
Nu au ambele acelasi transponder?
Nu tot 4 carduri pot fi folosite si pe masinile cu card?
Nu tot asa pot fi relocate?
Nu este in UCH loc liber pentru carduri suplimentare?
Crezi ca daca scrii informatia din transponderul din card in alt transponder nu o sa-ti mearga cardul asta nou scris? Stii sigur acest lucru?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 17 Jun 2006, 21:39
Post #6


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(laguna_2_interceptor @ 17 Jun 2006, 15:24)
- atunci spune-i hotului tau ca e cam depasit de evenimente... in primul rand cardul de la RENAULT nu se poate clona...

Mă bag și eu ca proasta-n vorbă. smile.gif
N-ați învățat încă la școală că niciodată să nu spui niciodată?
Și că orice-i făcut de om se poate modifica?


--------------------
Ceva de plastic . - BRRC .
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRAGOSAKEAVI
post 17 Jun 2006, 21:59
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 September 05
From: Cluj Napoca




Domnule Laguna_2_interceptor, te-ai cam incins degeaba (ceva placute din scutul termic desprinse? ---> poxipol de la non-stop, pana nu inchide) wink.gif
Eu nu contest deloc fenomenul in sine care este absolut plauzibil ci numai modalitatea in care ai spus tu ca se desfasoara. Reciteste partea a doua a postului tau de la nr.6 si poate imi explici tu pe larg ca un bun practician care munceste, cunoscator in amanunt al fenomenului, de ce masina nu mai primeste comanda pe radio in timp ce unu' mic si rau cu un walkie "dadea search in momentul in care omul isi incuia masina cu butonul din cheie... capta frecventa radio cu walki masina nemaiprimind comanda... aceasta ramanea descuiata si el intra si fura ce gasea... ". Bruiaj? Walkie ala e gaura neagra si absoarbe tot ce emite telecomanda? Se emotiona telecomanda aia?
Chiar mi-as dori sa inteleg fenomenul...

This post has been edited by DRAGOSAKEAVI: 17 Jun 2006, 22:05


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE 1,6 - XX-00-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 18 Jun 2006, 10:28
Post #8


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@klaus

in plus... ca sa poti copia ceva iti trebuie ori aces la acel ceva, ori o baza de date la care acces numai producatorul, ori cardul masinii respective plus aparatul necesar al producatorului... raman sceptic ca se gaseste cineva care sa indeplineasca conditiile... presupunand ca se poate dc nu a fost furata din 2001 pana acum o laguna de catre un astfel de hot high tec? probabil e prea ieftina masina ca sa isi bata capul...

@DragosP

vb ta... niciodata sa nu spui niciodata... deci exista si cazul in care ce face omul nici dracu nu mai desface rolleyes.gif

@DRAGOSAKEAVI

- daca ai sesizat ceva in neregula cu exprimarea mea nu aveai decat sa imi atragi politicos atentia, nu sa faci bascalie, daca ai chef de bascalie ai gresit forumul si topicul... nu permit oricarui p...toi sa ma ia peste picior.
- acum spui ca nu contesti fenomenul dupa ce l-ai transformat in subiect de bascalie??? nu ti-am spus nicaieri ca sunt cunoscator al fenomenului, se pare ca iti place sa citesti numai printre randuri, poate daca citesti un topic de 2/3x ai sa fi in stare sa intelegi ce si cum... m-am referit ca oamenii aia s-au adunat sa demonstreze ceva prin munca, nu ca sa dea subiect de facut misto unuia ca tine... nu dadea search(m/am exprimat eu gresit), au dat scan, si un scaner nu cauta ca la tv 1,2,3,4,5... ala pur si simplu capteaza cel mai puternic semnal din spectrul undelor ce il inconjuara, si asa cum se scanau in state telefoane mobile aflate in timpul convorbirii pe autostrada si se clonau telefoanele asa a ajuns si in amarat de walki sa lase deschis un porsche boxter... si sa lase si proprietarul cu gura cascata cand l-au strigat reporterii si i-au aratat masina descuiata el fiind convins 100% ca masina lui era incuiata... deci... daca vrei sa intelegi fenomenul apucate de citit, daca ai ceva de contestat fa-o politicos daca esti in stare daca nu pastreaza-ti bascaliile pentru cei care iti permit, eu unul nu iti permit!


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Jun 2006, 11:16
Post #9


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Stai un pic ca nu pricep, deh bere multa aseara!
Adica ori e scanner, si scaneaza frecventa, ori e aparat de bruiat si atunci bruiaza un semnal.
Iar daca bruiaza un semnal, masina nu mai primeste semnalul respectiv deci nu se mai inchide, deci masina nu mai face "piu", nu? Si daca masina nu mai face piu, cum esti tu "convins" ca s-a inchis?
Eu consider ca un card este mult mai sigur decat o cheie simpla, dar cam atat. Tot ce e facut de mana omului, de mana omului se desface!
In alta ordine de idei, Renaulturile sunt printre cele mai nefurate masini.
Nu neaparat pt ca sunt sigure, desi sunt, ci mai ales pt ca nu exista o piata neagra pt ele ca la Audi, VW, Mercedes, BMW. Cu cat sa vinzi un Ren Megane 1 furat , cand la SH e 5-6000 EUR? Cine se leaga la cap pt asta?



This post has been edited by dizzy: 18 Jun 2006, 11:18


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 18 Jun 2006, 12:11
Post #10


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@dizzy

- nu stiu exact detaliile tehnice in amanunt pt ca reportajul este in limba germana, cunosc germana cat sa nu ma doara mainile si picioarele intr-o conversatie... cert este ca oamenii care au facut obiectul testului apasau butonul de inchederea masinii fara a se uita la confirmarea inchiderei acesteia pe semnalizari... si apoi erau chemati de reporter care i intreba daca au incuiat masina la care ei spuneau un da hotarat si apoi stupoare... ramaneau masca cand reporteru deschidea portiera masinii... conditia era ca tipul cu walki sa fie cam la 10m maxim de masina pt a ''intercepta'' semnalul(precizare: mergea numai la masini nemtesti, cele din grupul VAG)... dupa care le arata la oameni cum cu 15 EUR(costul walki) il poti goli de tot ce are in masina... mentionez ca nu era nimic regizat, erau intr-o parcare banala de ALDI si lumea venea la cumparaturi, in plus cei de la DW au facut acest experiment pt a trage un semnal de alarma si anume ca in acea perioada apareau la politie posesori de VW, Audi etc care declarau ca le/au fost furate lucrurile din masina fara ca aceasta sa prezinte urme de vandalizare si ca acestia stiau sigur ca au incuiat masina cu ajutorul butonului atasat la cheia masinii... cat despre piata masinilor furate... hmmm... nu stiu ce sa spun, un hot profesionist fura o masina de lux, dar la noi se fura si dacii, oricum se fura in est cam orice si la Renault generatie dupa 2001 nu prea am auzit sa plece pe roti cu motorul mergand... cel putin la ora actuala RENAULT ofera cel mai sigur sistem de imobilizare antifurt montat pe masinile de serie... si asta am citit in Auto BILD


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jun 2006, 12:54
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




laguna_2_interceptor, am rugamintea, daca poti, sa citesti capitolul 87 din manualul de service de laguna.
Este capitolul in care se vorbeste despre modul de programare a cardului, despre modul de realocare a cardurilor in UCH, cate carduri pot fi utilizate pentru pornire daca sunt inregistrate in UCH, despre cum se transmite informatia de la cititorul de card la UCH etc.
Sunt acolo niste detalii tehnice deosebit de interesante...

Pentru cei care stiu mai mult cum sta treaba la dacii, va spun ca nu e mare diferenta intre daciile cu UCH (4 capete de cheie, inregistrarea lor, deinregistrarea lor, faptul ca poti pune oricare cap de cheie din moment ce l-ai inregistrat etc) si chestia cu cardul.
La card exista insa un mecanism electric de blocare a volanului, care in cazul cheii nu e necesar, pentru ca pintenul ala sare si este retras mecanic de soferul care invarte cheia in contact.

PS: pentru cei ce nu stiu, antidemarajul nu este apanajul exclusiv al cardului de la Renault, toti il au acum, fie ca e vorba de pornire cu cheie sau cu card.
Eu personal nu vad ce vi se pare asa de sigur la cardul de la renault. Pur si simplu nu inteleg.
As fi recunoscator daca mi-ar putea explica si mie cineva, dar in termeni mai tehnici, nu in termeni de pliant de publicitate de marketing.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 18 Jun 2006, 13:12
Post #12


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- si se naste intrebarea... cu un card clonat (nu prin metode RENAULT) se poate deschide masina, introduce cardul si pleca linistit cu masina??? ca de fapt asta era polemica... nu intru in detalii mai profunde pt ca nu am cunostintele necesare...

- cat despre manualul de la Laguna... multe sunt trecute acolo aiurea si inca si mai multe sunt ascunse, invocand secretul fabricantului... am avut placerea sa constat asta prin faptul ca la schimbarea bateriei de pe masina mi-a fost defectat cititorul de la navigatie... nicaieri RENAULT nu spune in nici un manual ce se intampla cu adevarat daca deconectezi bateria inainte de stingerea ledului ce semnaleaza alimentarea la cititor, se multumesc sa puna o steluta si sa scrie mic a nu se deconecta pana ledul nu e stins... mai greu cand ramai fara curent in baterie idependent de vointa ta... si tot asa am aflat dupa 6 luni de cautari (Renault a recomandat inlocuirea cititorului, cca 1550 EUR) ca de fapt cititorul are un bios si cand i se taie alimentarea inainte de inchiderea lui normala (ca la un PC cu windows) se intrerupe o secventa a acestuia si nu va mai porni in veci... am gasit un tip foarte priceput, care a reusit sa imi rescrie biosul in aparat si acum el functioneaza impecabil...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jun 2006, 13:28
Post #13


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




laguna_2_interceptor, ai zis ca tehnologia transponderului din capetele de chei este diferita complet de tehnologia din card. Eu d-asta am intrebat de detalii tehnice.
Daca nu e diferita, atunci cardul nu are nici un alt avantaj decat ca e ... card.
Si clonat, poti pleca linistit cu masina...
Doar ca laguna nu cu card clonat se fura, altul este procedeul (mai simplu si mai ieftin...)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 18 Jun 2006, 13:51
Post #14


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@klaus

- eu am schimbat un card in Germania, mai precis la reprezentanta din Frankfurt am Main... nu au intervenit cu absolut nimic la masina... au scos un aparat in genul celora cu care se re-initializeaza senzorii de presiune de la roti... aparatul era conectat la un laptop... au apropiat aparatul de cardul nou, au butonat pe laptop introducand date din brief-ul masinii... au gasit masina in baza de date dupa care a aparut un mesaj de asteptare... dupa cateva secunde a aparut OK, au luat cardul, l/au intrudus in masina si au apasat START, dupa care au probat si functiile lui (era cardul cu 3 butoane), apoi mi-au urat o zi buna (nu au atasat nimic la masina!!!)... stiu ca inainte de proces l-am intrebat daca tehnologia dupa care functioneaza e la fel ca la Laguna 1 (cea cu cheie) si mi/au spus ca este complet diferita fiind vorba de o tehnologie de generatie mai noua imposibil de clonat datorita vitezei cu care se schimba niste coduri de comunicare intre card si masina si apoi l/am pierdut ca stau prost la capitolul detalii tehnice in limba germana... apoi l/am intrebat daca un card deja initializat se mai poate refolosi pe o alta laguna si mi/au spus ca nu... tocmai pentru a nu se putea clona acel card accepta o singura initializare... tind sa am incredere in ce au spus aia nu de alta dar acolo profesionalismul chiar exista nu ca la noi unde se mimeaza, cat despre procedeu de furat, tu stii mai bine asa ca... tongue.gif nu comentez ceva ce nu stiu de dragu de a ma vedea vorbind... tind sa vb in cunostinta de cauza si experienta pe propria piele....

This post has been edited by cmandrei: 19 Jun 2006, 08:16


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 18 Jun 2006, 16:18
Post #15


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Discutie mutata de la Asigurari si Daune. Se poate continua aici, doar in limitele unui limbaj civilizat. Multumesc.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 19 Jun 2006, 08:56
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Ia sa va uitati si la baza de masini furate de la noi ...........
http://www.igpr.ro/furtauto/furtauto.aspx

deci se poate ..... sad.gif


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 19 Jun 2006, 11:32
Post #17


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Bineinteles ca nu are nici un avantaj din punctul de vedere al securitatii, un card fata de o cheie cu transponder. Tot aia e...mecanismul e tot ala.
Singurul avantaj real al cardului este ca e plat si-l pot tine in acelasi buzunar cu portofelul fara sa ma incurce....

Cat despre captarea undelor si blocarea lor (bruierea) cu un simplu walkie talkie, in calitatea mea de inginer electronist refuz categoric sa cred aberatia asta. E nevoie de o tehnologie ultrarapida si ultrasofisticata sa faca asa ceva...si nu un simplu walkie talkie de 15 euro....

Nu contest ca ...dintr-un motiv sau altul, nu se intampla fenomenul...dar nicidecum explicatia tehnica data nu o pot inghiti. Si...as fi curios sa aflu care o fi explicatia reala...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 19 Jun 2006, 15:54
Post #18


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@dcsiki

- perfect deacord cu tine... pacat ca nu se specifica cum... pentru ca daca te duci la furat cu platforma nu cred sa fie masina pe care sa nu o poti fura...

@richie

1- am explicat si mai sus (nu sunt ing electronist) ca din Germania la reprezentanta mi sa spus ca tehnologia de pe cheia clasica cu buton de inchidere de pe Laguna I phase 1 si 2 nu este similara cu cea de pe laguna II phase 1 si 2 deci...

2- pentru cei interesati de amanunte tehnice ale acelui experiment recomand sa dea un mail la http://www.dw-world.de/ sa ceara eventual o copie a reportajului si amanuntele tehnice ce i intereseaza...

- eu unul sunt lamurit dupa ce am vizionat acel reportaj, nu ma incalzesc cu nimic amanunte tehnice atata timp cat am vazut ca se poate... si nu mi sa parut deloc manipulare cu telivizorul... e vorna totusi de DW-TV...

- Klaus a facut afirmatia ca de fapt sunt identice... chestia cu ENTERPRISE... nush... io ma simt ca pornesc o masina sport, cred ca nu exista Star Trek in momentul cand pe masinile de cursa se bagase buton si nu cheie... cred ca si Rodenbery era adolescent atunci smile.gif)


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 19 Jun 2006, 16:16
Post #19


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




1. Pai am zis eu ca sunt la fel? Cheia de pe Laguna 1 si cardul de pe Laguna 2? Am zis ca, este cat se poate de posibil sa implementezi aceeasi tehnologie, atat in cheie cat si in card. ...restul...e mai mult marketing. Nu-i asa ca te simti mai bine cand bagi cardul in slot si apesi pe un buton? Nu-i asa ca ....ai impresia ca pornesti Enterprise?



--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRAGOSAKEAVI
post 19 Jun 2006, 17:00
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 September 05
From: Cluj Napoca




Domnule Laguna_2_interceptor, inclin sa cred ca folosesti un limbaj total neadecvat din mai multe motive:
1. exista o diferenta de ani intre noi, insa in sens opus celui pe ca l-ai presupus, asa ca termenul de pu..oi foloseste-l in cercuri mai intime, stii tu...;
2. aici combatem idei si nu persoane , indiferent de maniera mai academica sau mai dezinvolta care ne hotaram sa o folosim in exprimare, atata timp cat nu folosim expresii jignitoare la adresa unei alte persoane (asa cum ai facut tu);
3. de citit am citit si tocmai asta a fost motivul care a determinat reactia mea la ideea de a folosi cu succes un walkie de 15 eur pentru ce s-a enuntat mai devreme blink.gif ;
Sigur ca asta poate fi o modalitate de a ascunde eventuale frustrari in spatele unui nick pe un forum, insa nu mi se pare corect sa se intample prin refulari la adresa mea.
Toate cele bune.



--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE 1,6 - XX-00-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 19 Jun 2006, 17:17
Post #21


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- incearca sa tratezi cu respect pe cei din jurul tau si... surpriza!!! vei avea parte de acelasi tratament... nici dif de ani nici altceva nu iti da dreptul sa te dai autocunoscator si faci bascalie din cine vrei... daca ai ceva de combatut vino cu argumente... nu bascalie... jigniri si altele... cat despre ascunsul dupa un nik??? omule... esti diletant!!! si tu te afli la adapostul unui nik... asa ca poate propriile frustrari iti dicteaza reactiile ''dezinvolte'' de mahala...

- te vad de vo' 10 min ca incerci sa scrii ceva... nu iese??? pana de insulte??? un sfat prietenesc care sa iti salveze anii greu adunati... lasa-ti comportamentul de tzatza (scuze de limbaj mirc dar sa nu se inteleaga altceva smile.gif ) barfitoare si tratarea la misto pe care o afisezi... by the way, cred ca iti inteleg frustrarile smile.gif)

--------------------

DACIA LOGAN LAUREATE 1,6 - XX-00-YYY

din partea mea declar conversatia cu tine inchisa indiferent de ''argumentele'' (a se citi insulte, jigniri) ulterioare... FIN

claus edit: iar posturi consecutive unite de mine.. pauza o saptamana de la postat


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRAGOSAKEAVI
post 19 Jun 2006, 17:43
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 September 05
From: Cluj Napoca




Violenta este ultimul refugiu al incompetentei, valabil si pt violenta verbala. Nu iti place sa fii contrazis si te manifesti in consecinta in momentul in care esti pus in imposibilitatea sa dai un raspuns rational. Nu am folosit expresii jignitoare, nici de mahala. Reciteste ce ai scris.


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE 1,6 - XX-00-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 19 Jun 2006, 18:04
Post #23


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




QUOTE(dcsiki @ 19 Jun 2006, 09:56)
Ia sa va uitati si la baza de masini furate de la noi ...........
http://www.igpr.ro/furtauto/furtauto.aspx

deci se poate ..... sad.gif
*




Ce anume se poate?

M-am dus la site-ul respectiv si nu figureaza nici o Laguna 2 furata. Ultima de acolo a fost furata in 2001, ceea ce , combinat cu seria de caroserie, ma face sa cred ca e vorba de Laguna 1 cu cheie.

Cu principiul sunt de acord. Never say never. Casco.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 26 Jun 2006, 19:21
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




@bh07xyk: M-am uitat fugitiv pe acea pagina si am observat totusi cateva Laguna data furate!

@laguna_2_interceptor: incearca sa accepti ideea ca, la fel ca toate celelalte, si Laguna se poate fura! Trebuie sa fii mult prea naiv sau prea putin rezonabil sa sustii ca exista o masina care nu se poate fura (si aia este un Renault de clasa medie).
Am observat ca ziceai de argumente dar nici tu nu ai adus un argument concret dupa care sa zici "Da dom`ne! Nu se poate fura". Ziceai ca aceste carduri nu pot fi copiate decat de catre cei de la Renault cu programele si uneltele necesare, dar din cate stiu eu traim intr-o lume mult prea atrasa de bani, deci si aceste programe si scule pot fi copiate la randul lor.

Eu in principiu sunt de acord cu richie, cand zicea ca aceste carduri sunt o chestiune de marketing si nu sunt cu nimic mai speciale decat cheile in sine.

This post has been edited by Toto - BOD: 26 Jun 2006, 19:23


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 26 Jun 2006, 20:15
Post #25


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Uite, pe mine unu ma enerveaza cardul. As prefera cheie.
Ai vazut tu (cum am scris si eu in post) Lagune furate acolo, dar aici e vorba numai de Laguna 2, cele cu card.

Dar... Nu de card nu se fura Lagunele. E din cauza valorii relativ mici, pur si simplu nu merita furate.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Matei
post 26 Jun 2006, 20:53
Post #26


--M!--


Group: Members
Posts: 328
Joined: 21 May 05
From: Bucharest




tind sa cred ca orice masina se poate fura. am auzit ca intr-o tara UE (nu mai stiu care) s-au furat 5 CLS-uri in 3 zile. daca nu se fura cu card se fura altfel, dar se poate.
se poate fura si cu platoforma si apoi se reprogrameaza cipul de catre un inginer care ziua lucreaza la Mercedes iar seara mai face cate un ciubuc. cine stie..!?
oricum, nu-mi fac griji pentru masina mea pentru simplu motiv ca nu prea e preferata hotilor. cand imi iau CLS imi fac casco si gata. smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II 2005, 1398 cmc
Fericit sau roman ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 27 Jun 2006, 12:16
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




@bh07xyk: my bad!


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 27 Jun 2006, 12:25
Post #28


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




:thumbs_up:


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 27 Jun 2006, 21:15
Post #29


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Lamurire privind alcatuirea unui card sau a unei chei cu chip tip Renault (e valabil si pentru foarte multe alte marci, dar aici suntem pe reno):
- difera forma de impachetare, dar ambele contin 3 componente:
1. transponder: unitate electronica nealimentata, se alimenteaza in camp - in zona de 1-2cm a receptorului de transponder (butucul de contact sau fanta de introducere a cartelei), aplica o functie matematica recursiva complexa, obtine o valoare rezultat si o retransmite receptorului, care daca o confirma ca fiind corecta, deblocheaza volanul (doar la card) si ECU (si de catre cheie si de catre card).
2. emitator de inchidere centralizata (pe unde radio): alimentat cu o baterie (existenta atat in cad cat si in cheie), functioneaza asemeni cu telecomanda de la alarma
3. cheie metalica: la card este utilizabila doar pentru a descuia usa soferului, la cheia clasica este folosita pentru a descuia usile si a debloca volanul

Ce se sparge:
1. incuietoarea de usa se poate sparge cu speraclu, ca orice yala
2. comanda de inchidere centralizata se poate intercepta / bruia / clona si astfel se pot deschide usile
3. sistemul receptor+transponder nu se poate sparge / clona (complexitatea si recursivitatea functiei matematice face ca, pentru a putea fi identificata, sa fie necesar un numar consecutiv de rezultate mai mare decat numarul fizic de utilizari la care rezista un receptor, practic in toata viata fizica a acestuia nu pot fi emise atatea rezultate cate sunt necesare pentru a deduce functia si astfel a sparge protectia). Cei care fura masini protejate cu astfel de sisteme, dupa ce intra in ele folosind metodele 1 sau 2 enumerate mai sus, utilizeaza furtul cu rampa sau ECU clonate si sparte, legate pe motor asemeni PowerBox-urilor de tuning pentru a controla si porni motorul.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murfi
post 3 Jul 2006, 13:28
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 668
Joined: 31 May 04




Salut,

Tudor, spune-mi cum se face cu cardul RENO hands-free care nu trebuie apropiat la 1-2 cm????????
Bafta

This post has been edited by murfi: 3 Jul 2006, 13:30


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 13:30
Dacia