Consum Symbol 1.2 16 V
![]() ![]() ![]() |
Consum Symbol 1.2 16 V
al1n |
![]()
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|||
adrian2011 |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
gabize |
![]()
Post
#213
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Îi dai foc
![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Voi n-ati observat ca la toate masinile priza de aer este pusa astfel incat sa traga aerul cel mai rece
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
mai degraba priza de aer e pusa sa traga cat mai bine aer.acum ca e rece sau cald....
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
al1n |
![]()
Post
#216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
si oricum ca sa preincalzesti aerul ai nevoie de o sursa de energie...deci discutia despre faptul ca poti economisi ceva e destul de falsa
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#217
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Aer mai rece=densitate mai mare=oxigen mai mult=randament mai bun.
ECU citeste temperatura data de senzorul din admisie si in functie de ea(stiind densitatea la anumite temperaturi)si alti factori se face injectia.Deci cu aerul cald,cel sarac in oxigen(cum este la munte)randamentul va fi mai mic,deci consum mai mare. |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
Silk |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(luckas_itd @ 14 Feb 2013, 13:53) Aer mai rece=densitate mai mare=oxigen mai mult=randament mai bun. ECU citeste temperatura data de senzorul din admisie si in functie de ea(stiind densitatea la anumite temperaturi)si alti factori se face injectia.Deci cu aerul cald,cel sarac in oxigen(cum este la munte)randamentul va fi mai mic,deci consum mai mare. +1 Asta este si motivul pentru care este folosit intercoolerul la motoarele turbo : de a intra in motor aer cat mai rece, pentru a avea o densitate mai mare ==> randament mai bun !!! Sincer nu cred ca se preteaza o astfel de imbunatatire la masinile voastre.... dar fiecare e liber sa bricoleze ce doreste. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
lucian_radu |
![]()
Post
#220
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 1 February 07 From: Ploiesti ![]() |
O fi ceva adevarat aici ? Super Fuel Saver (http://sfs.pe-stoc.ro/)
|
--------------------
Noul Renault
Symbol
2011/Expession 1.2 16v 75cp
- ph-30-l??
|
|
csimby |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Daca ar fi asa, producatorii de masini nu ar investii atatea milioane in proiectarea motoarelor cu consum scazut.
Niste jurnalisti din Ungaria au incercat cam toate aceste "gadgeturi" de reducerea consumului, printre care si acesti magneti. Rezultatul: nici o diferenta. |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
ciomi27 |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 March 11 ![]() |
Motorul are loc de amelioratii dar consider ca are consumul destul de bun:
5,6% pentru ultimele 2 plinuri (cca 1500 de km) |
--------------------
Renault
Symbol
2010 1.2 16v
|
|
vallixx |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(luckas_itd @ 14 Feb 2013, 12:53) Aer mai rece=densitate mai mare=oxigen mai mult=randament mai bun. ECU citeste temperatura data de senzorul din admisie si in functie de ea(stiind densitatea la anumite temperaturi)si alti factori se face injectia.Deci cu aerul cald,cel sarac in oxigen(cum este la munte)randamentul va fi mai mic,deci consum mai mare. QUOTE(Silk @ 14 Feb 2013, 15:21) +1 Asta este si motivul pentru care este folosit intercoolerul la motoarele turbo : de a intra in motor aer cat mai rece, pentru a avea o densitate mai mare ==> randament mai bun !!! Sincer nu cred ca se preteaza o astfel de imbunatatire la masinile voastre.... dar fiecare e liber sa bricoleze ce doreste. Dupa rationamentul colegului care zicea ca benzina trebuie sa fie rece si aerul cald, atunci inseamna ca daca pe diesel se monteaza un intercooler, pe benzina ar trebui montat un interwarmer. ![]() In realitate, benzina trebuie sa fie calda, iar aerul rece. Voi ati explicat de ce aerul trebuie sa fie rece. Explic eu de ce trebuie sa fie benzina calda. Benzina ca si lichid nu arde. Benzina este foarte inflamabila si arde, datorita procesului de vaporizare. Vaporii de fapt ard. Cu cat beniza este mai calda, procesul de vaporizare se intampla in mod mai pronuntat si atunci si arderea este mai eficienta. This post has been edited by vallixx: 13 Jun 2013, 06:49 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
first_reno |
![]()
Post
#224
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 October 17 ![]() |
Salutare tuturor.
Eu cu un symbol 2 de 2010 motor de 1.2 16v am un consum destul de mare. Am umplut rezervorul si dupa 270km parcursi mi-a scazut acul la jumatate.... Mentionez ca masina nu are computer de bord si nu afiseaza consumul dar pare extrem de mult. Stiu ca rezervorul la asta e de 50L. Cum sa fie jumate de rezervor consumat dupa 270km parcursi?? Am bagat benzina de 95 de la m..ol |
--------------------
Renault
Symbol
2010 - 1.2 16v
|
|
roland |
![]()
Post
#225
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pai, daca acul indica bine, e un 9.2%.
Care e problema? Nu ai mentionat in ce conditii, urban sau nu, viteza medie... Nu se da un consum fara aceste date. 17 Oct 2017, 21:42: La mers sportiv, distante scurte, in oras, viteza medie 12km/h, scot atata cu diesel. Si e perfect normal. This post has been edited by roland: 17 Oct 2017, 21:42 |
--------------------
.
.
.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Prima jumatate iti indinca undeva la 15-18l consumati.
O sa vezi ca in ultima treime scade foarte greu, si dupa ce se aprinde becul galben mai faci vreo 80-90kmh extra-urban. In alta ordine de idei: 1. Cauta niste ceasuri de bord cu computer pentru linistea ta 2. In rezervor nu vei reusi sa inghesui mai mult de 43-45l la un plin, am reusit o singura data un 47l. 3. Nu e o problema cu acul de benzina, asa fac toate, prima gradatie de exemplu se duce foarte greu, practic de la Bucuresti la Ploiesti nu se misca de pe full, apoi incepe sa scada accelerat pana la jumate, apoi scade mai temperat pana spre ultimele 2 gradatii care te tin o vesnicie, ultima in special. 4. Nici cu pompa nu e o masuratoare precisa, ca nu nimeresti aceeasi pompa in aceleasi conditii, de-aia zic ca CB-ul e sfant. This post has been edited by mircea_aq: 17 Oct 2017, 21:54 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
roland |
![]()
Post
#227
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Gresesti cu CB-ul sfant. Cauta pe forum sa vezi erori... in sus... in jos...
|
--------------------
.
.
.
|
|
first_reno |
![]()
Post
#228
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 October 17 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 17 Oct 2017, 21:54) Prima jumatate iti indinca undeva la 15-18l consumati. O sa vezi ca in ultima treime scade foarte greu, si dupa ce se aprinde becul galben mai faci vreo 80-90kmh extra-urban. In alta ordine de idei: 1. Cauta niste ceasuri de bord cu computer pentru linistea ta 2. In rezervor nu vei reusi sa inghesui mai mult de 43-45l la un plin, am reusit o singura data un 47l. 3. Nu e o problema cu acul de benzina, asa fac toate, prima gradatie de exemplu se duce foarte greu, practic de la Bucuresti la Ploiesti nu se misca de pe full, apoi incepe sa scada accelerat pana la jumate, apoi scade mai temperat pana spre ultimele 2 gradatii care te tin o vesnicie, ultima in special. 4. Nici cu pompa nu e o masuratoare precisa, ca nu nimeresti aceeasi pompa in aceleasi conditii, de-aia zic ca CB-ul e sfant. Am uitat sa precizez ca acest consum e cel mediu, cam jumatate de drum parcurs in oras si o viteza constanta de 50 prin oras si 100 sau 110 in afara. |
--------------------
Renault
Symbol
2010 - 1.2 16v
|
|
roland |
![]()
Post
#229
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu poti avea viteza constanta de 50 in oras. Ai fi surprins sa vezi cat e de fapt media.
|
--------------------
.
.
.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(first_reno @ 17 Oct 2017, 21:21) Asa se intampla cand submotorizezi masina. Agentul de vanzari iti baga placa cu "motor mic , consuma putin" si dupa aia observi ca in realitate e fix invers. Sa vezi ce cosum misto are Loganu' cu motor aspirat de 1.0. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
csimby |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Da, este exact asa. Consumul de combustibil este masurat undeva la 2000 rpm, si daca ai putea sa circuli asa probabil ca ai scoate consumul indicat in brosura. Numai ca un motor pe benzina are puterea maxima la 3-4500 rpm, deci tu ca sa te misti cu traficul trebuie sa tii turatiile destul de sus, peste rpm-ul la care se fac masuratorile, deci de aici ai consumul mai mare. Asta inseamna ca legislatiile din UE sa fie facute de niste birocrati habarnisti in loc de profesionisiti in domeniu. Stiu sa se uite pe hartii si cam atat (vezi dieselgate).
Este perfect normal acel consum indicat de tine. |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
SandelBS |
![]()
Post
#232
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
QUOTE(csimby @ 18 Oct 2017, 09:22) deci tu ca sa te misti cu traficul trebuie sa tii turatiile destul de sus, peste rpm-ul la care se fac masuratorile Cum adica sa te misti cu traficul? sa faci raliu la plecari de la semafor? In conditii de mers legal la symbol 1.2 e rezonabil, sunt alte masini care merg mai greu dar pe hartie unora li se par cu motor rezonabil. Un ex: Opel Astra hatch (nu stiu ce litera din alfabet) motor 1.4 vreo 100 cp abia se misca, dar asta nu inseamna ca tre sa se miste ca aia care pleaca-n tromba de la semafor sa franeze la urmatoarea intersectie. In continuare nu inteleg de ce e anormal un 10% la benzina in oras. Mai aud pe la colegi de motoare 2.0 in Bucuresti cu 5% (benzina, cred ca la Mazda), Skoda 2.0 diesel cu 4% samd si miturile tot continua si unii creduli de zici ca-s ortodocsi 100%. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
csimby |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Da asa este, Symbol este ok. Ma referam ca tii ritmul traficului, adica sa nu te duci mai incet decat restul.
Ca si comparatie, dupa Symbol 1.2 am cumparat un Polo cu motor aspirat de 1.4. Am consum urban de 8l/100km, am crezut in initial ca este mult, insa si oficial este indicat un consum urban de 8. |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 21:59 |