Consum Symbol 1.2 16 V
![]() ![]() ![]() |
Consum Symbol 1.2 16 V
SandelBS |
![]()
Post
#181
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|||
adrian2011 |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
eu cred ca ce afiseaza CB-ul e doar informativ.oare cei de la renault cand afiseaza consumurile se iau dupa afisajul CB-ului?nu cred.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
cipmail |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 March 12 From: Galati ![]() |
Nu mai inteleg nimic din consumul masinii. Merg intre Galati si Braila pe drumul vechi (cel lung) si am consum estimativ de 5,8% cu AC pornit nedepasind 90 km/h iar cand merg prin oras cu Ac pornit am consumul de 10.5-10,7% iar daca opresc AC am 10% consum mediu afisat in fiecare caz mergand usor netrecand de 3000 turatii si cu o viteza usoara 50-60 km/h. Deocamdata am doar 2000 km la bord. Sper sa se aseze consumul mai incolo ca deocamdata e cam mult. Asta e.
This post has been edited by cipmail: 22 Aug 2012, 12:31 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16V 75 CP
- GL-09-ENF
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
prin oras chiar daca mergi tu usor si fara sa turezi excesiv,daca ai opriri/porniri dese e normal sa creasca consumul.eu prin oras cand am mers(prin bucuresti cel mai mult) mai sus de 7 nu a crescut.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Cipmail, poate iti va ma scadea, dar nu foarte mult. Retineti totusi ca e benzina, nu diesel si nu ar trebui sa va vaitati de consum.
Adrian2011, daca la consumul extra pe care l-ai enuntat e unul realist, 7% in Bucuresti nu ai cum, doar daca mergi pe splai si ai toate semafoarele verde sau dupa ora 22. Aa, ca nu creste consumul mediu de pe CB mai mult de 7 posibil, dar asta pentru ca ai mers foarte putin si tinde catre media de extra. Deci, 7% in bucuresti greu de crezut in conditii normale. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
consumul zis mai sus(5.4) chiar e calculat.cel de 7 e ce mi-a arata CB-ul.cred ca nu m-am exprimat corect.eu trec/circul prin bucuresti,nu merg zi de zi.si da,merg pe marile bulevarde,nu ma complic pe stradute si alte alei.semafoare mai prind si rosii ca nu am eu asa noroc numai de verzi(altfel castigam la loto
![]() This post has been edited by adrian2011: 22 Aug 2012, 14:21 |
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#187
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
cat va consuma pe autostarda Soarelui Cta-Bucuresti la 110-120 km/h si cu A/C pornit nonstop? La motor de 1.4 8V am 6.4% in conditiile date mai sus.
|
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
pdd |
![]()
Post
#188
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 28 August 11 From: Bucuresti ![]() |
@Ygi_17
6.8L/100Km afisat de CB in urmatoarele conditii: - viteza=130-135Km/h - 2 persoane - clima pornita tot timpul la inceputul lunii august - bagaje pentru 9zile - presiune pneuri 2.4 fata/spate - contorizat dus-intors Pe la 100-110 consumul raportat este cam de 5.7L/100Km. Peste acesta viteza incepe sa "pape" ![]() This post has been edited by pdd: 23 Aug 2012, 15:50 |
--------------------
Renault
Symbol
2011 / 1.2L Collection
|
|
IDF |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
consum la ~ 10.000 km:
- doar eu, masina goala, 100 constant + localitati 60-70, fara AC, 5.4 L/100 (distanta parcursa - 180 km) - aceeasi situatia ca inainte doar ca folosind AC non-stop, 6.2 L/100 - 4 persoane total, + bagaje, AC non-stop, 100-110, 60 localitati, 7.2 L/100 (distanta parcursa - 240 km, din care 50 dealuri) - doar eu, masina goala, fara AC, mediu urban, accelerari si franari, folosind in preponderenta treptele 2 si 3, 13.5 l/100 (medie facuta pe ~ 150 km) -doar eu, masina goala, eventual un pasager, fara AC, mediu urban, mers linistit, cam 8 L/100 (distanta parcursa - cam 80 km) - doar eu, masina goala, medie pe CB de 153, franari si accelerari 3-4-5, 14.4 L/100 (distanta parcursa - 120 km) pot afirma ca a mai scazut consumul fata de atunci cand era noua. Nu cu mult ce-i drept. Tin sa precizez ca AC-ul aduce un consum sporit, semnificant. In cazul meu, cu o medie de aproximativ 1.5 L/100 in medie. altfel, e rezonabila in ceea ce priveste consumul, dar totusi maricel pentru o masina asa mica si puturoasa. This post has been edited by IDF: 27 Aug 2012, 11:22 |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#190
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ce-mi plac consumurile astea pe 80 de km, 150 km .. nici macar nu poti sa spui ca e realist consumul.
|
--------------------
.
.
.
|
|
IDF |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Cand se poate spune ca este un consum realist dupa CB ? Ca dupa cat bag de la pompa si cat fac, sincer nu ma uit. In momentul acesta am vreo 400 de km de la ultima resetare si sta la 8.2, mers in majoritatea timpului in afara orasului, foarte putin timp cu AC. Cu metoda plinului n-am incercat niciodata, desi o voi face.
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
Zilele acestea am facut un traseu lung(772km mai exact in 4 zile) pe ruta Tgv.-Caciulata-Transalpina-Caciulata-Sibiu-Transfagarasan-Curtea de Arges-Tgv. 2 persoane+bagaju,clima setata pe 23 grade tot timpul(AC a fost oprit automat doar pe Transalpina(6 grade!!!),Transfagarasan(15 grade)).Datele inregistrate sunt:
-Kilometrii: 772,5DSCN2830.JPG ( Size: 320.74k ) Number of downloads: 691 -Litri consumati: 43,1DSCN2831.JPG ( Size: 322.52k ) Number of downloads: 517 -Consum mixt:5,5DSCN2832.JPG ( Size: 320.17k ) Number of downloads: 519 -Viteza medie: 45,6DSCN2833.JPG ( Size: 328.42k ) Number of downloads: 511 Trageti ce concluzii vreti,insa eu ma declar foarte multumit de consumul inregistrat la aceasta calatorie. |
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
IDF |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(adrian2011 @ 30 Aug 2012, 09:37) Zilele acestea am facut un traseu lung(772km mai exact in 4 zile) pe ruta Tgv.-Caciulata-Transalpina-Caciulata-Sibiu-Transfagarasan-Curtea de Arges-Tgv. 2 persoane+bagaju,clima setata pe 23 grade tot timpul(AC a fost oprit automat doar pe Transalpina(6 grade!!!),Transfagarasan(15 grade)).Datele inregistrate sunt: -Kilometrii: 772,5DSCN2830.JPG ( Size: 320.74k ) Number of downloads: 691 -Litri consumati: 43,1DSCN2831.JPG ( Size: 322.52k ) Number of downloads: 517 -Consum mixt:5,5DSCN2832.JPG ( Size: 320.17k ) Number of downloads: 519 -Viteza medie: 45,6DSCN2833.JPG ( Size: 328.42k ) Number of downloads: 511 Trageti ce concluzii vreti,insa eu ma declar foarte multumit de consumul inregistrat la aceasta calatorie. E foarte bun consumul. Ai mers lejer la consum, sau grabit? Ca dupa media de viteza nu ma pot lua.. Trafic, sau drum liber? |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
tinand cont de faptul ca eram in concediu nu aveam de ce sa ma grabesc(60 prin localitati si un maxim de 95km/h prin afara,nu cunosteam zonele unde s-ar afla "pitit" un radar).aglomeratie am intalnit pe valea oltului pana la sibiu(dar in niciun caz mers bara la bara).
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
Martzafoiul |
![]()
Post
#195
|
![]() Veteran Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 12 From: Bucharest ![]() |
Salutare dragii mei,
Vin si eu cu o intrebare legata de consumul mediu afisat pe bord. La ce distanta se raporteaza acel consum? Logic, mie mi se pare normal sa se raporteze la distanta parcursa de la ultima resetare. Insa o persoana (ca atunci cand vine vorba de masini, toti sunt experti si isi dau cu parerea, ba chiar fac afirmatii nefondate din auzite si oamenii sunt foarte siguri pe ei cand fac asta de parca ar fi ingineri si au proiectat nu stiu cate masini la viata lor) mi-a spus ca acel consum se poate raporta la diverse distante gen 100, 200 km in functie de marca masinii. Mi-e cam greu sa cred acest lucru, pentru ca nu mi se pare deloc relevant. Voi ce spuneti? |
--------------------
Dacia
Logan
2017/SL Prestige Plus
- B048660 Remember LOVE
|
|
serban24 |
![]()
Post
#196
|
Membru autentic Group: Members Posts: 586 Joined: 30 September 09 From: BUCURESTI ![]() |
consumul afisat este de la ultima resetare a cb-ului, mai sunt masini care au mai multe valori pe cb, trip a, trip b, cons.a, cons.b..dar si la alea una din valori este de la ultima resetare..
|
--------------------
toyota
yaris
2008
|
|
IDF |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Am ajuns la concluzia ca este subiectiv consumul facut de CB, adica are o marja de eroare. (km parcursi - L benzina alimentati). Una peste alta, de la ultima resetare, cam 1400 km -> urban - extraurban un raport de 1 - 1, pe coclauri, cu sau fara pasageri, este 7,3 L/100. Nu s-a mai schimbat de acolo de ceva vreme.
This post has been edited by IDF: 30 Sep 2012, 12:57 |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
7.2, 7.3 am si eu de 200 km, in oras ....
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
anti77 |
![]()
Post
#199
|
IT Project Manager by day, amateur radio operator by night Group: Members Posts: 104 Joined: 23 May 11 ![]() |
Cumparand o jucarie chinezeasca ELM327, am aflat si eu consumul mediu: 10% in Cluj printre semafoare, si 6.5-7% inafara cu viteze 90-110km/h, temperatura aerului de 3-4 grade C (atat arata jucaria).
Pe de alta parte Excelul cu kilometrii si benzina alimentata arata in cei 18600 de km consum mediu oras/exterior/vara/iarna de 7.25% Mi se pare ciudat insa ca daca las acceleratia, consumul se reduce la 3% si nu la 0% cum am vazut pe computerul de bord la un ford. Este normal acest consum? Daca-l scot din viteza tot atata consuma... Parca tot aici am citit pe forum ca frana de motor nu consuma deloc benzina... Ma gandesc serios sa reduc consumul de iarna preincalzind aerul ce intra in filtru... Am uitat sa mentionez: nu am CB... mi s-a parut inutil... This post has been edited by anti77: 31 Jan 2013, 22:13 |
--------------------
renault
symbol
2011 1.2 16v tel 0726 opt opt cinci cinci unu doi
|
|
csimby |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Banuiesc ca aceasta jucarie ia informatiile prin mufa OBD II, deci practic vezi ceea ce ar afisa CB. Cu preincalzirea aerului nu stiu ce sa zic, eu sunt de parere ca inginerii care au proiectat motorul stiau ce fac, si Dorel de la coltul strazii nu o sa stie mai bine.
Daca vrei ca masina sa aiba o viata lunga, mai bine nu carpi in stanga si dreapta... |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
adrian2011 |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
daca las acceleratie consumul instant afisat este 0.0.eu am CB(era cuprins in oferta)
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Preincalzirea aerului o sa-ti creasca consumul. Aerul rece e mai dens decat cel cald iar arderea e mai eficienta.
Ce poti face, este sa acoperi grila frontala, astfel motorul va sta la temperatura mai mare si va consuma mai putin. Si eu am problema asta cu consumul afisat de CB in frana de motor. Nu am avut CB din fabrica, mi-am pus ceasuri de bord cu CB de la noul symbol, iar in frana de motor imi arata in jur de 2.2%. Mentionez ca eu am dci. Probabil mai trebuie legat un fir misterios la panoul ceasurilor. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Degeaba acoperi grila... AM ramas inca cu vechile obiceiuri de la daciile vechi ? Care paleta metalica sau de plastic era antrenata mereu de pompa de apa.... Din ce moment ventilatorul se porneste doar dupa ce s-a ajuns la temperatura de pornire, nu trebuie adaptat nimic.(acuma daca suntem romani si avem termostatul blocat pe deschis is nu avem bani merge chestia sa pui carton) Si cand se incalzeste mororul ce se face ? te dai jos sa il iei? EU cand avea mcurile de la masca pline de zapada temperatura apei crestea peste normal, presupun ca asa e si cu cartonul, in plus forteaza electroventilatorul neavand fluxul de aer obisnuit se tureaza mult mai tare si in timp e daunator. SI eu in oras am consum de 9.7 in afara de 6, 7 depinde de stilul de mers...
Cu motorul rece consumul nu e 0 in frana de motor in primele 5 minute, deoarece merge cu "socul" tras, dupa aceea revine la normal This post has been edited by BannedHost: 1 Feb 2013, 00:13 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#204
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
BannedHost
Nu compara masina ta pe benzina cu un diesel. Sunt roman, am diesel, am termostat nou, nu imi acopar grilele DAR nu creste temperatura apei peste 3 liniute nici sa o bati. Intr-o zi minunata din decembrie aveam grila de la radiator acoperita cu gheata, total obturata. Neavand cum sa o curat am plecat asa cu ea, dupa 5 minute de mers la o temperatura externa de -12 -14 grade surpriza, acul de de temperatura era la 5 liniute (adica NORMAL). Avand in vedere ce mi s-a intamplat vreau sa tragi tu concluziile (eu si altii care avem diesel le-am tras). PS Masina de noua cu termostat original nu a vazut mai mult de 4 liniute, chiar si vara la 40 de grade. Explicatia in service e simpla, E NORMAL, s-a pus termostat care deschide la 83 de grade |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#205
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(BannedHost @ 1 Feb 2013, 01:10) Degeaba acoperi grila... AM ramas inca cu vechile obiceiuri de la daciile vechi ? Care paleta metalica sau de plastic era antrenata mereu de pompa de apa.... Din ce moment ventilatorul se porneste doar dupa ce s-a ajuns la temperatura de pornire, nu trebuie adaptat nimic. Elicea aia la Daciile vechi antrenata tot timpul avea rol pe loc sau la viteze mici, dar in mers intra aer rece la greu , mai mult decat ar da ventilatorul, din cauza vitezei de deplasare. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
@relu, am si o masina diesel un 1.6 hdi mai exact.. bine nu e dci si da, daca merg cu grila oburata temperatura creste foarte mult pana imi da eroare in bord (fara sa fiarba apa) deci nu stiu ce sa zic... ar fi bine niste perdelute automate ca si cele de pe grupul vag
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#207
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Iti dai seama ca ar fi ideal cu niste perdelute chiar si manuale.
Pana una alta ma gandesc cu sa remediez problema pe timp de iarna dar in mod elegant nu tiganeste cu cartoane si alte alea si toate astea pentru functionarea motorului in parametrii optimi, caldura am pentru simplu motiv ca am clima. |
--------------------
.
.
.
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#208
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
QUOTE(anti77 @ 31 Jan 2013, 22:10) Cumparand o jucarie chinezeasca ELM327, am aflat si eu consumul mediu: 10% in Cluj printre semafoare, si 6.5-7% inafara cu viteze 90-110km/h, temperatura aerului de 3-4 grade C (atat arata jucaria). Pe de alta parte Excelul cu kilometrii si benzina alimentata arata in cei 18600 de km consum mediu oras/exterior/vara/iarna de 7.25% Nu mi se pare consum exagerat la medie, dar deloc mic, sincer sa-ti spun, asa cilindree nu e nici ea economica din ce vad. Cam tot pe acolo sunt si eu cu 1.4 16v si CVA ! Daca e aceeasi cu cea de pe Logan 1.2 16v, atunci mai degraba mi se pare astmatica la cuplarea AC si /sau pasageri + bagaje... |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
ciomi27 |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 March 11 ![]() |
5,9 % (prin metoda plinului: 40 de litri la 679 de kilometri) Cu pneuri de iarna dar majoritar extraurban si in afara orelor de varf.
Eu sunt multumit de consum. Presupun ca daca as schimba filtrul de aer ar mai scade consumul. This post has been edited by ciomi27: 5 Feb 2013, 14:27 |
--------------------
Renault
Symbol
2010 1.2 16v
|
|
anti77 |
![]()
Post
#210
|
IT Project Manager by day, amateur radio operator by night Group: Members Posts: 104 Joined: 23 May 11 ![]() |
Erau mai multe posturi aici pe forum unde s-a clarificat cat ajuta sau nu cartonul pus in fata radiatorului.
Am facut un mic experiment, la care sa presupunem un motor preincalzit la 90grade. Aerul de afara era de 8-9 grade, masurand pe o distanta de 20km consumul era de 4.9l viteza aproximativ constanta de 90km/h. Pe aceeasi portiune de drum, alta zi mai friguroasa la temperatura exterioara -1 grade consumul cu aproximativ aveeasi viteza constanta 90km/h consumul este de 6.4l. Rezultatul este ca consumul a scazut cu 1.5 litri. Sa nu uitam ca ECU masoara aceasta temperatura exterioara si injecteaza benzina proportional, adica mai mult la temperaturi mai scazute. Oriunde ma documentez, se scrie ca benzina e bine sa fie cat mai rece iar aerul cat mai cald pt. o ardere cat mai perfecta. Mail ales dupa acest mini-experient eu zic ca merita incercata metoda de a preincalzi aerul care intra in filtul de aer pt. a reduce consumul. csimby are dreptate cu QUOTE eu sunt de parere ca inginerii care au proiectat motorul stiau ce fac adica motorul stie ce face. Nu e vorba sa rescriem ECU ca sa nu ia in considerare temperatura aerului, ci iarna sa preincalzim acest aer. Daca tot avem o masina ieftina, nu vad de ce nu putem economisi ceva bani si la benzina. |
--------------------
renault
symbol
2011 1.2 16v tel 0726 opt opt cinci cinci unu doi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 06:06 |