check injection + service, porneste mai greu la rece
![]() ![]() ![]() |
check injection + service, porneste mai greu la rece
geanitov |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna
2004
|
|||
Gabi |
![]()
Post
#2
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Se poate sa fie de la bujiile incandescente. Cand au fost schimbate?
|
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Trebuie sa faci o diagnoza.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
geanitov |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 November 09 ![]() |
bujiile nu se mai jtie de cand nu au fost schimbate, imi este tare frica sa nu fie injectoarele, problema e ka la cald porneste perfect fara pic de fum, la rar a iesit perfect la gaze. dimineatza kand e rece invarte mai mult electromotoru pana o ia si kred k e normal sa dea cu putin fum de la motorina aia nearsa. am sa merg sa schimb bujiile, pe diagnoza apaare dka nu lucreaza vrouna ? sau dka e vreun injector defect? sau este vreun test mai special pt injectoare, ? multumesc
am omis sa scriu , masina este 2003, inamtrikulata RO IN 2007, adusa din franta. eu o am de 7 luni This post has been edited by geanitov: 2 Nov 2009, 10:31 |
--------------------
renault
laguna
2004
|
|
Gabi |
![]()
Post
#5
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
mai mult ca sigur ca e de la bujiile incandescente, insa cel mai sigur e sa faci un test la un service sau la romeo ( vezi pe forum).
|
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
marian24gam |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 1 May 09 ![]() |
geanitov sigur sint bujiile ,una s-au mai multe asa aparea si la mine am fost la diagnoza si pe tester aparea modul de preincalzirea motorini ,poti scoate pe rind cite o bujie si o verifici direct la bateria masini care nu se inroseste e bulita foarte simplu
|
--------------------
renault
megane sedane 2
2003 1.9 dci
- br-24-gam
|
|
diasul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 30 May 08 ![]() |
De la bujii nu iti apare eroare de check injection si porneste fara sa se prea chinuie si fara bujii. Aproape sigur injectoarele sunt de vina. O sa-ti porneasca din ce in ce mai greu pana cand nu o sa-ti mai porneasca deloc. Poti face un test foarte simplu sa vezi daca sunt injectoarele. Cu motorul pornit scoate retururile de la injectoare si vezi dupa ochi cam ce debit are. Daca arunca cu jet continuu sau aproape continuu ele sunt de vina. Daca debitul este relativ mic nu sunt ele. Preventiv ia-ti un spray de pornire in caz ca nu mai reusesti sa o pornesti dimineata ca sa nu o omori. Eu exact aceleasi simptome le-am avut anul trecul si le-am reconditionat. Bafta si sper sa ma insel, poate ai ceva mai necostisitor.
|
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 80CP
2003
|
|
konektor |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 26 May 08 From: BACAU ![]() |
Concluzia mea este: atat timp cat tu zici "de cateva luni circul cu mesaju pe calc de bord check injection + martor service" , nu are legatura cu bobinele, e clar o problema de injectie pot fi multe cauze, cea mai plauzibila - injectoarele.
@diasul a pus punctul pe i - cea mai la indemana verificare e cea pe care a spus-o. Unul singur e de ajuns sa aibe scapari pe retur la pornire, common rail-ul e putin pretentios la pornire datorita rampei comune la toate injectoarele. la fel in mers poate sa-ti dea rateuri de alimentare sau mai grav sa ramana blocat pe deschis ceea ce duce la topirea capului pistonului(cazuri destul de rare totusi) O verificare la un centru autorizat poate sa-ti spuna ce se intampla. Si cand e rece toate o iau mai greu ( ma refer la diesel), intra preincalzirea +faptul ca motorul e contractat, iar pornirea devine mai greoaie. @diasul"Preventiv ia-ti un spray de pornire in caz ca nu mai reusesti sa o pornesti dimineata ca sa nu o omori" - are dreptate, dar nu abuza de astfel de porniri poti face muuuuult rau motorului. Bafta!! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006 dCI 1.5 80hp
|
|
Meganer |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine au fost bujiile, aveam acelasi mesaj "Check injection" + becul "service". Le-am schimbat acum, vineri (30 oct).
Cel mai sigur afli la service. |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
geanitov |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 November 09 ![]() |
am sa incerc sa vad cum ati spus, cu injectoarele. cat a costat reconditionatu injectoarelor? tare mult aj vrea sa nu fie belea asta , am sa incerc si bujiile . pt cine mi-a dat sfatu ka ar fi bujiiile, prezenta aceleasi simptome la la mine? kat au costat bujiile si cum se numesc.
|
--------------------
renault
laguna
2004
|
|
diasul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 30 May 08 ![]() |
Reconditionatul injectoarelor este undeva pe la 350-400 RON/injector. Bujiile sunt cam 40-50/bucata. Mai de calitate sunt NGK, DENSO.. . Dar cel mai important e sa-ti puna cineva diagnosticul corect.
|
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 80CP
2003
|
|
sooo |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 January 10 ![]() |
Eu am aceeasi problema insa la un motor 1.6 16v benzina imi sta becul la service si pe dispay scrie check injection motor merge bine la cald numai ca dimineata cand o pornesc merge cateva secunde si se opreste si asa face pana se incalzeste dupa ce sa incalzit numai se opreste.Am curatat clapeta de acceleratie am schimbat senzorul de pe axa cu came si cel de pe geleria de admisie si nici un rezultat bun.Ma poate ajuta cineva va rog?
This post has been edited by sooo: 27 Jan 2010, 02:09 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2003
|
|
19vik |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am avut o problema asemanatoare, vezi aici, numai ca la mine nu se oprea dupa pornire si pe langa Service + Check injection aveam si relantiul pe la 1300 rpm, nu tragea si abia ajungea pe la 3000 rpm. Am curatat clapeta si mufe fara rezultat, abia dupa ce am schimbat si ultimele 2 bobine sagem am scapat de belea.
Cu bobinele sagem, mergea prost motorul rece la temperaturi sub 7-8 grade de cand am luat-o. Cu Beru merge ca nici-o data ![]() Ce senzor de pe galeria de admisie ai curatat? Ar trebui sa-l verifici si pe cel de pe volanta. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
sooo |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 January 10 ![]() |
l-am schimbat senzorul de pe galerie,am schimbat si bobinele am pus beru si bujii bosch si nici un rezultat
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2003
|
|
19vik |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe galeria de admisie sunt 2 senzori, unul in fata de temperatura aer admis si unul in spate stanga (spre parbriz) de presiune, pe care l-ai schimbat? Ai citit in link-ul ala mai jos? Eu am gasit si pini oxidati in mufele de jos ale ECU.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
sooo |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 January 10 ![]() |
da este ok si cel de jos am curatat mufele la toti senzorii si nimic am schimbat si senzorul de presiune.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2003
|
|
xadoxadox |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
![]() Cu pornitul greu am si eu o problema: cand am vrut sa o pornesc la -18 grade dimineata, am stat mai mult de 10 secunde, cred ca vreo 20 pana sa inceapa sa invarata...dar a pornit din prima. Asta a fost acuma vreo luna. Acuma insa cum au revenit frigurile astea, vad ca tot mai ezitant porneste dimineata, iar de vreo 2-3 zile am vazut ca invarte mai mult, si chiar la un moment dat parca da sa se innece. La cald porneste imediat. Problema mea cu check injection este veche si o poti gasit pe forum aici (spuneau ca am semnal intrerupt la pedala de acceleratie). Ceea ce am observat cu check injection la mine este ca de cand bag motorina de la OMV alpin diesel, chiar daca e mai scumpa, nu prea imi mai apare eroarea. Daca bag insa ceva mai ieftin, imi da check injection aproape tot timpul cand pornesc motorul la cald. O chestie interesanta in ultima vreme cand imi dadea check injection si relantiul urca la 1000RPM, daca stateam in loc si calcam frana relantiul scadea la normal, iar daca ii dadeam drumu la frana, iar urca la 1000... In plus la turatii mai mari si la accelerari mai puternice, zgomotul motorului este infundat, si consumul instant creste foooooooarte mult... peste 15-17 (pana mergea bine masina cand acceleram la trei sferturi de pedala consumul ajungea maxim la 11-12 si tragea bine). Nici la 2200 de ture cand ar trebui sa se auda turbo ca suiera, nu se mai aude nimik, ci in loc sa traga mai tare, parca ezita si pe masura ce urc pe la 3000 zgomotul devine urat si infundat. Mai sper sa mai trag de ea asa vreo saptamana, doua, si pe urma merg cu ea la service ... la ce sa ma astept? injectoare? turbo? ambele? ![]() PS:am trecut zilele astea de 120.000 km cu masina... deci trebe sa fie turbo, nu? ![]() This post has been edited by xadoxadox: 27 Jan 2010, 16:51 |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|
sooo |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 January 10 ![]() |
motorul meu este pe benzina porneste imediat la rece dar nu sta la relanti merge cateva secunde si se opreste cand o pornesc imi apare check injection si becul service acum am schimbat si clapeta de acceleratie si tot asa face.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2003
|
|
tpv |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Buna,
dimineata -6 grade, pornire ca de obicei (foarte buna), aprins martor SERVICE si in bord CHEK INJECTION. Am citit despre acesta problema pe forum, dar nu are aceleasi manifestari, porneste bine, trage de rupe, mers regulat la relanti, nu scoate fum, in concluzie are mers de motor foarte normal. Ce parere aveti? This post has been edited by tpv: 8 Mar 2011, 08:34 |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
ady24 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Eu as incepe prin a verifica mufele de la injectoare,plus senzorul de apa de pe filtru.Daca toate sun ok, mergi ci ea la o diagnoza, afli exact cauza.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
30 mdc |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
daca la pornirea cu motorul cald nu apare mesajul, sigur sunt bujiile
puteti sa va duceti la toate testele |
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
oana2009 |
![]()
Post
#22
|
![]() Zambeste, maine va fi mai rau! Group: Members Posts: 465 Joined: 27 February 10 From: Brasov ![]() |
Sau captor ax came...
|
--------------------
Renault
Megane Influence II HATCHBACK 1,6 16v 110 cp
2005&2007 When a man opens a car door for his wife, it’s either a new car or a new wife.
|
|
ady24 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
tpv |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
problema rezolvata, o bujie care nu lucra la parametri.
This post has been edited by tpv: 10 Mar 2011, 20:36 |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
simyandrei |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 27 November 10 From: Pitesti ![]() |
aceiasi problema o aveam si eu care s a rezolvat cu schimbarea undei bujii care nu mai functiona
|
--------------------
Renault
Megane ll
2008 1.5 78kw privilege 18'' Rs
- AG 42 MET
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Cu o diagnoza realizata cu CAN CLIP,aceeasi eroare mi-a fost tratata altfel: injectorul nr 4 avea partea electrica/electronica dusa! Nu putea fi citit si nici rescris! Si din aceasta cauza dimineata pornea balbait la a 3-4-5-a cheie cu mult fum alb! Am rezolvat-o inlocuind nu injectorul cu totul, ci doar partea bolnava cu alta de pe un alt injector!
|
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
1-INJECTION FAULT face referire la sistemul de injectie NU LA BUJII !!!
2-injectoarele sunt comandate direct si individual de calculator. Daca iti spune cineva ca ai partea electrica de la un injector arsa si totusi masina functioneaza,dupa ce il schimbi, ala maninca mult c.... ca sa iti arda injectorul trebuie sa ai oarece fluctuatii de tensiune in calculator. Intrebare:ce ar insemna asta? 3-i-auzi duma:schimbi injectorul ars si cu cel nou merge masina. pe asta de ce nu il arde? Nu e acelasi calculator? Fratilor, intrbati de ma multe ori pina a va da pe mina service-urilor! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
Cumparam tepe.....nu masini |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 December 09 ![]() |
QUOTE(geanitov @ 2 Nov 2009, 00:36) am un megane 29 (scurt) 1.5dci , 60kw. 157000km in bord.de cateva luni circul cu mesaju pe calc de bord check injection + martor service. masina trage, nu intrerupe , consum normal. kand pornesc dimineatza dureaza cateva secunde in plus pana o ia, kand e rece motoru, in rest pe timp de zi porneste normal , la sfert. daka a patit cineva aja ceva, dka se stie sigur , sunt recuoscator. am citit si eu pe forum k problema ar fi incepand de la buji pana la injectoare,,,,,,, multumesc anticipat . masina nu manaka ulei, turbo schimbat la 120000. astept raspuns. Salut! L-a mine s-a aprins check injection pe autostrada (se aprinde doar daca merg constant cateva secunde),bate motorul si daca o las mai mult de cateva ore porneste numai la a doua cheie cu putin fum,am pus-o pe tester: eroare pe injectorul nr 3 (limitare minima injector) sterg eroarea merge perfect,dupa 2 zile la fel numai ca de data asta eroare pe injectorul 4 si inca o data o sterg inca o data merge bine,dansa(megane) a dracu inca o data imi da eroare urmatoare zi pe injectorul nr 2.....motorul bate,cu cat este lasata mai mult cu atat pornirea este mai greoaie,daca este stearsa eroarea merge impecabil......astept nerabdator pareri! Important: Da bine motorina pe retur...testul cu eprubeta OK |
--------------------
renault
megane
2004,berlina,1.5 dci
|
|
deejay2k1 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 December 08 ![]() |
check injection + bec service, mult fum negru pe esapament, demaraj lipsa, ceva fasait sub capota = intercooler. reparat la Serus, 1.000 lei
This post has been edited by deejay2k1: 23 Sep 2011, 07:04 |
--------------------
renault
megane
2008
|
|
djems304 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 15 October 07 ![]() |
Si eu am probleme cu pornitul dimineata manifestata abia din iarna aceasta, si am schimbat o bujie care era arsa, verificata cu multimetru daca face masa sau nu.
Acum alta e beleaua, inainte de schimbarea bujiei la frigul de acum..imi pornea (masina din semnatura) dupa un set de 4-5 tacanituri (stiti la ce ma refer la pornirea diesel-ului) dupa care dadea in nas si o mai lua de la capat cu 3-4 pacanituri, pentru ca apoi sa porneasca. Foarte ciudat dupa ce am schimbat bujia, dimineata la frig prima pornire stupoare tacane sa porneasca de vreo 10-15 ori si da injection fault. Scot scardul mai incerc odata da din nou injection fault dupa 10-12 pacanituri. Intr-un final porneste dupa inca vreo 7-8 pacanituri. Las motorul pornit vreo 20-30 secunde, opresc, si apoi porneste norma. Ce poate fi? |
--------------------
renault
megane
2007, 1,5 dci, expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:53 |