Problema pornire - 1.5 dci - martor bujii
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire - 1.5 dci - martor bujii
radunre |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
|
||
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|||
DrK |
![]()
Post
#62
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
martorul de pe bord nu are legatura directa cu bujiile.. Martorul de pe bord nu testeaza nimic. El doar are un timp stabilit de stingere in functie de temperatura de afara.
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
mc_brasil2003 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 December 09 ![]() |
RAK
Aceeasi problema ca tine. Clio 1,5 Dci din 2003. Am schimbat toate bujiile. Apoi la 2-3 saptamani revizie cu schimb de ulei si filtre. Am mers 1 zi 2 si a murit iar. Acelasi zgomot in bord de la pompa sau ceva de genu'. Am avut noroc cu un prieten care mi-a dat curent de cateva ori. La mine era bateria moarta. Incearca sa pui alta baterie si sa vezi cum se comporta. Eu cum am schimbat-o cum si-a dat drumu. Pe gerul de -28 de grade - a pornit mai greu dar a pornit. Bafta la pornire !!! |
--------------------
Renault
Clio
2003
|
|
ady24 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Daca vi se aprinde martorul de la bujii in timpul mersului iar motorul da urmatoarele simtome: scade sau creste puterea lui in timpul mersului; scoate fum negru la accelerari bruste atunci aveti probleme cu EGR'ul. V'as recomanda sa'l scoateti afara sa'l curatati, sau de preferinta... schimbat, scos senzorul ,curatate lamelele cu spray.
Dar inainte de aceste operatiuni v'as recomanda o diagnoza pentru a se vedea daca intr'adevar de acolo est e problema dumneavoastra. Cu stima... |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
sagetator |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Salut!
La masinuta din dotare, martorul de bujii incandescente nu sta aprins decat 2 secunde indiferent de temperatura de afara. Spuneam intr-un post anterior ca in iarna trecuta in functie de temperatura de afara, statea mai mult sau mai putin aprins functie de frigul de afara (comportament normal). In consecinta am crezut ca sunt arse bujiile. Dar azi am aflat ca nu, nu sunt arse. Le-am testat cu un multimetru (ampermetru/voltmetru/etc.-metru). Prin urmare va intreb: ce poate fi? De ce nu ramane aprins acel martor mai mult timp cand afara sunt -10 gr. Celsius? (Sa stiu cand pot sa-i dau cheie.) Si inca o intrebare: oare au functionat bujiile? Fiindca indiferent de temperaturile de afara, mi-a pornit la prima cheie. Mai greu, dar tot timpul la prima. Merci anticipat. |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#66
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ai schimbat cumva bateria intre timp? adica, bateria de iarna asta e aceeasi de iarna trecuta?
si daca ti-a pornit din prima si sub -10 grade nu cred ca nu au functionat, chiar daca a necesitat o cheie mai lunga This post has been edited by crisolro: 11 Feb 2010, 14:27 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
sagetator |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Bateria e aceeasi de cand e masina. Nu am schimbat-o. Cei 50 Ah ai acumulatorului se pare ca si-au facut treaba fara probleme. E adevarat ca si eu, zilnic fac minimum 30 km prin oras, iar in weekenduri fac cel putin 150 km (drum intins). Probabil ca de aceea a pornit la prima cheie indiferent de temperaturi. E adevarat ca nici nu am prins mai putin de -15 gr. C.
Revenind la martorul bujii, rezistenta aceea de pe bord se stingea inaintea martorului SERV, iar eu dadeam cheie imediat cum se stingea SERV. Deci care o fi totusi explicatia faptului ca nu ramane aprins martorul bujii? Vre-o eroare de computer? Sau ce anume? ![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
shakalu_0476 |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 10 ![]() |
Salut.Comanda pentru bujia incandescenta este data de un releu care poate fi influentat de temperatura exterioara. Atata timp cat tie iti porneste rapid, motorul merge rotund, nu cred ca trebuie sa iti faci probleme.
|
--------------------
renault clio
bicorp Mtv edition
2001, 1,2, 8v
|
|
sagetator |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Tare asta cu "nu trebuie sa-ti faci probleme".
Eu am constatat o anomalie si nu doresc s-o las asa. Prin urmare vi-am cerut ajutorul. Sper sa poata cineva sa-mi ofere o solutie, nu vorbe gen: "merge si asa". Asta stiam si eu.... HELP !!! |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
shakalu_0476 |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 10 ![]() |
"Probabil ca de aceea a pornit la prima cheie indiferent de temperaturi"
Prietene cred ca nu ai inteles . Eu nu spun ca las ca merge si asa . Atata timp cat tie iti porneste masina fara probleme adica porneste rotund , nu are tendina sa porneasca dar nu porneste, porneste dar tinde sa se opreasca sau mai stiu eu ce poate apara, nu vad ce poate sa te deranjeze. Ca sta martorul de bujie putin aprins , asta nu este o problema majora. Atat comanda releul. Este posibil ca la o temperatura de - 15 sa ai probleme daca releul este defect, dar si atunci pui contact de 2-3 ori si pana la urma pleaca (dupa care cumperi un alt releu). Inainte de Clio (care de fapt este al sotiei) am avut un Laguna de 2,2 diesel care indiferent de temperatura a pornit perfect. |
--------------------
renault clio
bicorp Mtv edition
2001, 1,2, 8v
|
|
sagetator |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Asadar vrei sa spui ca releul care dicteaza acelui bec de pe bord (cel cu rezistenta) este defect, dar defapt bujiile functioneaza? Ca nu pricep.
![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
shakalu_0476 |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 10 ![]() |
Acel releu deschide curentul de alimentare la bujia incandescenta. Timpul de conectare este reglat in functie de temperatura mediului exterior. Daca temperatura este optima atunci si timpul este mai scurt. Eu cred ca daca masina porneste si functioneaza in parametrii tehnici nu trebuie sa umblam de dragul de a gasii de lucru.Este cel putin parearea mea.
|
--------------------
renault clio
bicorp Mtv edition
2001, 1,2, 8v
|
|
cnisav |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 September 09 From: Baia Mare ![]() |
Buna ziulica.
Clio 1,5 dci...intotdeauna pornea din prima, dar de vreo 2 saptamini o ia mai greu, la a doua sau a treia. Am fost la mecanic: bateria buna, 2 bujii arse. Am schimbat toate bujiile (ca,deh, asa trebuie :-)...la fel. Acum nici nu a mai coborit temperatura sub 0 grade si tot porneste greu. Cam ce credeti ca ar putea fi? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007
- 1,5 dci - 68 CP
|
|
shakalu_0476 |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 10 ![]() |
In conditiile in care una din bujii nu se aprinde, atunci pornirea este mai dificila. Esti obligat sa ti contactul mai mult, sau nu porneste rotund - se aude ca un tractor, ceea ce din cate am inteles nu este cazul tau.
|
--------------------
renault clio
bicorp Mtv edition
2001, 1,2, 8v
|
|
cnisav |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 September 09 From: Baia Mare ![]() |
Sunt obligat sa le tin mai mult...la prima cheie doar se zguduie "tractorasul", la a doua sau a treia porneste...bujii noi, martorii nu ramin aprinsi...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007
- 1,5 dci - 68 CP
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa nu fie injectoarele.
Pune-o pe tester sa vezi presiunea din rampa in momentul in care dai la cheie si nu porneste. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
radunre |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
sau aer pe circuitul de motorina...
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
avrambogdan |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 January 09 ![]() |
Salutare !
Eu am un dci 85CP si pe gerurile alea naprasnice bujia mi-a stat mai mult decat obicei aprinsa ; mi-a invartit mai greu dar a pornit. Alta e problema pe care am patit-o : Pe la 25000 mi s-a aprins martorul de bujie in mers, mai intai pentru o perioada de timp scurta, apoi mi-a de stat aprins timp de vreo 2-3 km la o viteza de 60km/h. Am fost la Campina si mi-au spus ca a trecut pe pista 2 pedalierul da acc. Am vrut sa-l reclam in garantie dar mi-au spus ca incearca sa curete contactele cu spray sa daca mai face o sa-l cerem pe garantie. Norocul meu ca nu a facut.... pe partea de pista de acceleratie. Lovitura sub centura am primit-o joi saptamana trecuta, cand mi s-a aprins martorul de bujie incandescenta la bord in mers!!!! Am zis, gata schimb pedalierul..... TEAPA !!!!! Am fost vineri la Campina, am parcat in fata service-ului si stateam la caldura ca ajunsesem mai devreme; am auzit un zgomot care inital mi s-a parut a fi zgomotul facut de un spargator de gheata, dar nu era nimeni in preajma....... am deschis usa si zgomotul era de la masina, bineinteles zgomotul ajutat de NESIMTITUL martor la bord "Check Engine". Am intrat in panica, am oprit motorul si am asteptat sa intru cu masina. La testare computerizata mi-a dat codurile din poza atasata. Era o nebunie pe acolo....... in schimb tipul de la electrica mi-a zis sa stau linistit ca nu are nimic masina si ca totul e de la praf, sare si nisip imprastiat pe strada odata cu zapada- a zis ca a avut "n" Clio II cu asemenea probleme. A dat jos bateria, calculatorul, toate releele si sigurantele, a curatat cu spray de contact toate cuplele si cand le-a montat totul a fost OK. INCREDIBIL !!!!!! Masina asamblata in Turkey. O sa mai pun un post in sectiune frane, sa vedeti ce mi s-a intamplat dupa ce am scapat de pomul de iarna din bord, a doua zi.Untitled.jpg ( Size: 225.9k ) Number of downloads: 681 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007, 1.5dci, 85CP
- PH-10-UNF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 12:00 |