Problema pornire - 1.5 dci - martor bujii
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire - 1.5 dci - martor bujii
D@NNUTZZ |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2002/ 1.5 dci
- B 82 PSD
|
|||
sorinrs |
![]()
Post
#32
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Posibil sa ai arse toate 4 bujiile incandescente sau releul ce le comanda si in cazul asta sub zero grade porneste mai greu. Trebuie sa faci un test clip sa vezi despre ce e vorba exact.Si eu am arse 2 bujii si cind e mai frig de minus 10 grade trebuie sa pun bujiiile de 3 ori ca sa o ia la prima cheie.Imi e lene sa le schimb pe alea 2 mai ales ca nu prea e neaparat nevoie de ele mereu.
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
iglu |
![]() ![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
Știe cineva unde e poziționat releul de comandă al bujiilor incandescente? Lângă baterie sunt 2: unul de 60A și unul de 40A. Se pare că acest releu după o vreme cuplează doar când vrea el.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
onana |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 November 09 ![]() |
Buna,
Am un Symbol diesel 1.5, din 2007, cu 14000 km. Nu am avut probleme cu el, dar zilele trecute m-a oprit un nene care circula cu un Symbol nou, foarte ingrijorat, ca de cate ori pornesc de pe loc, masina scoate mult fum negru. Adevarul e ca la ITP ul de acum 2 luni, si mie mi s-a parut ceva...fum negru, da' au spus ca nu sunt probleme. M-am gandit ca poate motoarele diesel scot fumul asta, dar omul a spus ca nu a mai vazut asa la o masina noua. Eu nu pot vedea, nu am pe cine sa pun la volan. Motorina am cumparat numai de la OMV. Ce parere aveti? Scuze daca nu am postat unde trebuia. Merci. |
--------------------
renault
symbol
2007/1.5 dci
|
|
Duyu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Poate fi din cauza ca mergi cu masina subturat. La ce turatie schimbi treptele de viteza?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
onana |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 November 09 ![]() |
Nu stiu exact, pot sa-ti spun ca schimb vitezele destul de repede, nu se aude efectiv motorul pana "trage" la maximum.
Probabil, 1500 ture - sper sa nu vb prostii, nu ma pricep... Oricum, tendinta e sa schimb rapid vitezele, deoarece masina da senzatia ca nu "trage". Ma gandesc ca atata poate... ![]() 29 Nov 2009, 19:11: Sau poate gresesc eu... This post has been edited by onana: 29 Nov 2009, 19:11 |
--------------------
renault
symbol
2007/1.5 dci
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
poi in primul rand mergi foarte subturat schimba la 2500-3000 trage' linistit pe masinuta ca nu are nimic si atat timp cat e in garantie mergi cu ea la service sa vada ei care e adevarata problema.
|
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
onana |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 November 09 ![]() |
OK...am sa incerc sa merg asa cum spui...pur si simplu ma gandeam ca in felul asta "menajez" in vreun fel motorul, da' probabil ca trebuie sa-l las sa traga...
Merg cu ea regulat la service, pt. verificare de rutina, ei au spus ca nu are nimic... Merci foarte mult. |
--------------------
renault
symbol
2007/1.5 dci
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#39
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Trebuie "sa respire" si el putin mai bine ... "cu toti plamanii" ca sa zic asa ... intr-un fel menajezi motorul da, mergand la turatii mici dar in acelasi timp "se colmateaza" alte componente ... asa ca un pic mai turat nu strica
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
onana |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 November 09 ![]() |
OK...acum trebuie sa pun pe cineva sa...imi urmareasca fumurile...
![]() |
--------------------
renault
symbol
2007/1.5 dci
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#41
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Va dura ceva pana "sa se rezolve"
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
razvan76 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 February 09 From: CAMPINA ![]() |
cmandrei,incearca sa mergi maisportiv adica sa apesi mai mult si mai repede pedala cand schimbi vitezele si vezi daca se aude acel suflu de la turbo(un fel de sssssss).Dac nu du-te la service ca e ceva in neregula la admisie.Mai exact s-ar putea sa fie infundat sau blocat egr-ul ,se poate infunda si saxofonul sau poate tubulatura a prins vreo fisura si trage aer fals.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 2
2004 berlina
- PH-76-RAZ
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar vrea cmandrei sa se auda acel suflu de la turbo la benzinara lui...
![]() |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
crisolro |
![]()
Post
#44
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(onana @ 30 Nov 2009, 11:23) cauta un prieten care stie sa conduca un diesel, pune-l la volanul tau si tu mergi in spatele lui si zi-i sa mearga cu ea (calda) normal si sportiv si vezi cu ochii tai si-ti tragi concluziile (si/sau palmele ![]() daca e afumata, dupa ceva sprinturi se va mai curata pe la evacuare dar din EGR nu mai iese mare lucru doar cu sprinturile |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
bardu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Onana fara suparare dar se pare ca nu ai deloc experienta cu masina aia.
Apeleaza cum s-a sugerat la un cunoscator pana n-o afumi de tot. Buna poanta cu schimbatul rapid al vitezei ![]() PS. [gluma] Andrei ai probleme la turbosuflanta ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
cmandrei |
![]()
Post
#46
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Mai, eu sper ca nu am probleme cu turbosuflanta ... acum no' sper
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
iglu |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
Revenind la subiectul topicului, releele pentru bujiile incandescente sunt cele 2 negre din cutia de relee de langa baterie.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
costin1314 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 08 From: Bucuresti ![]() |
salut si la multi ani!
revin in forta cu maimutza! am schimbat bujiile cele vechi si ruginite cu 4 beru noi-2 mil ![]() nici o schimbare, la pornirea la rece nu mi se aprind bujiile, azi de dim am puscontactul in jur la vrao 20-30 de ori, am incetat sa numar pe la a 16 cheie, am tras de fire pe la bujii si pe la baterie. a durat circa 14 minute sa o pot porni. Pur si simplu nenorocitul de bec de la bujii nu se aprinde!!! daca dau cheie fara sa se aprinda nu porneste sub nici o forma dupa ce se aprind bujiile porneste la sfert!! e incredibil!! la cald se aprinde dupa al 3 lea sau al 4 lea contact!! o posibilitate ar fi bateria, dar de ce imi afecteaza doar bujiile???oare pentru ca nu mai are curent si bujiile consuma la pornire??sau care-i faza! alta posibilitate ar fi releele de care zicea bonk ultima ar fi cablajul rampa o exclud avand in vedere ca nu as mai pleca de pe loc cu ea bushita. Sunt terminat....nu mai inteleg nimic...in rest merge brici!!!! cineva help?!!!:( |
--------------------
Renault
Clio Symbol Expression
2002/dCi/195.000 km
- B-07-TFT Don,t think you are, know you are.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#49
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai vezi releele prima data. (prima dupa cele pe care le-ai facut deja
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
costin1314 |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 08 From: Bucuresti ![]() |
am incarcat bateria, nici o schimbare
![]() am facut poza la blocul de relee, va rog sa-mi aratati si mie unde sa umblu multumesc Attached thumbnail(s) CIMG1185.JPG ( Size: 209.96k ) Number of downloads: 1491 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Expression
2002/dCi/195.000 km
- B-07-TFT Don,t think you are, know you are.
|
|
costin1314 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ppppppppppppplllllllllllllllllllllllllllllllssssssssssssssssssss
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Expression
2002/dCi/195.000 km
- B-07-TFT Don,t think you are, know you are.
|
|
bonk |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
schimba`le intre ele pe cele negre
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
f_lorinel |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 31 December 07 ![]() |
La sigurantele din maina ai legenda pe capacul pe care il scoti.
La relee n-o fi la fel? |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 - 1.5 dci 70 cp
- IS 06 ETR
|
|
costin1314 |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 08 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat alea si s-a rezolvat, sa vad pana la vizita de service
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Expression
2002/dCi/195.000 km
- B-07-TFT Don,t think you are, know you are.
|
|
rak |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 February 09 ![]() |
A inceput si la mine cu martorul de la bujii, am fost nevoit sa schimb filtrul de motorina intrucat a inghetat cu totul dn cauza mizeriilor si parafinei si cu un drum am schimbat toate filtrele inafara de cel de ulei pentru ca inca nu am facut schimbu de ulei. Acum nu mai porneste masina . Cand pun contactul nu mi se mai aude sunetul specific de pompa in habitaclu si ramane aprins doar stop si baterie. Cand dau la automat mi se aprinde si serv iar cand las se stinge serv. Nu stiu ce sa mai fac.
Am schimbat si eu cele 2 relee intre ele si acum se aude ceva cand pun contactul dar mai degraba ca si cum aar harai incet dar tot nu porneste. Maine cred ca am sa ma duc la un test. This post has been edited by rak: 27 Jan 2010, 21:16 |
--------------------
Renault
CLIO
2007 DCI 70 CP EURO 4
|
|
costin1314 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 January 08 From: Bucuresti ![]() |
sa fie de la cheie? ceva asem mi s-a intamplat si mie si atunci folosesc cheia de rezerva, cu prima nu mai porneste sum nici o forma.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Expression
2002/dCi/195.000 km
- B-07-TFT Don,t think you are, know you are.
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Bujiile pareau ca sunt OK. Puneam contactul,asteptam pana se stingea sarma si dadeam la cheie.Pornea mereu,numai ca sub -10 grade n-a mai luat-o !
Mie nu mi s-a aprins niciun martor la bord si am avut toate cele 4 bujii arse,de ce oare ? |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
rak |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 February 09 ![]() |
Am incercat si cu cealalta cheie si tot aceeasi reactie.
|
--------------------
Renault
CLIO
2007 DCI 70 CP EURO 4
|
|
sagetator |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
QUOTE(eddie33 @ 27 Jan 2010, 23:14) Bujiile pareau ca sunt OK. Puneam contactul,asteptam pana se stingea sarma si dadeam la cheie.Pornea mereu,numai ca sub -10 grade n-a mai luat-o ! Mie nu mi s-a aprins niciun martor la bord si am avut toate cele 4 bujii arse,de ce oare ? Mie mi se intampla la fel: cred ca bujiile sunt arse, fiindca spre deosebire de anii anteriori, cand pe temperaturi negative bine, asteptam cateva secunde bune pana se stingea martorul de bujii, acum nici pe -12 grade nu mai sta aprins, deci nu isi fac treaba. Cu toate acestea, masinuta a pornit tot timpul la prima cheie, insa dupa ce e dat motorul peste cap de vreo 2 - 3 ori. Intreb asadar si eu: de ce nu ramane martorul aprins dupa pornire daca bujiile-s duse? ![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
rak |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 February 09 ![]() |
Am tras-o 10 metri , a pornit si se comporta de parca nu ar fi avut nimic.
![]() |
--------------------
Renault
CLIO
2007 DCI 70 CP EURO 4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:31 |