turatie foarte mare
![]() ![]() ![]() |
turatie foarte mare
GabySV |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
1998 PH2 1.8 16v RTE
- BC 05 KAU
|
|||
printulcri |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 September 09 ![]() |
VAND MANUAL DE REPARATII TOATE TIPURILE DE RENAULT
|
--------------------
renault
laguna 1
1995 v6 3000
|
|
Cristy_tm |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 8 March 10 ![]() |
QUOTE(GabySV @ 28 Mar 2010, 19:51) Deja a devenit distractiv.....porneste la 2000, coboara la 1000 aproape instant si in 2 sec se opreste motorul ![]() pai ce ai mesterit sau ce ai facut? de ti se intampla asa? un preten cu opelu avea tot o problema asemanatoare... dar era din cheie... la el pornea si dupa un minut se oprea... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna I
1998 phase 2
|
|
GabySV |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Am pus masina azi pe tester.....perfecta...toti parametri corecti si fara erori dar masina nu merge
Cred ca e pompa de benzina.....maine ma duc sa iau una sa vad cum se comporta. Va tin la curent! Bafta! |
--------------------
Renault
Laguna
1998 PH2 1.8 16v RTE
- BC 05 KAU
|
|
GabySV |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Mi-a mancat 10000 de zile masina......
![]() Am schimbat pompa care era defecta, dar la relanti tot nu vrea sa stea. porneste in 2000RPM si scade pana la 0 in 5-7 sec. Aseara am scos mufa de la senzorul de apa, am apasat pe acceleratie inainte sa pornesc motorul, si surpriza.....a pornit normal. Dupa 20-30 sec am conectat mufa la senzorul de apa dar nu a influentat cu nimic mersul motorului. Sa vad si dimineata asta cum face dar inainte de a achizitiona senzorul ala de apa as vrea sa testez cu unul functional, asadar are cineva un senzor in plus pt 2-3 zile? mie imi trebuie 10 min, restul curier... Cu stima. |
--------------------
Renault
Laguna
1998 PH2 1.8 16v RTE
- BC 05 KAU
|
|
GabySV |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
GATA!!!Am rezolvat: Schimbare 4 bijii
![]() Un pic am relantiul cam mare la rece ca trebuiesc schimbate garniturile la admisie in rest toate ok Bafta |
--------------------
Renault
Laguna
1998 PH2 1.8 16v RTE
- BC 05 KAU
|
|
zare |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 17 December 07 From: oradea ![]() |
deci ii valabila vorba :daca benzineste ,scanteieste,atunci si porneste.
![]() |
--------------------
renault
laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300
Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
|
|
GabySV |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
La tester clip am ajuns cu motorul cald iar la cald parametri dadeau bine.
Problema era dimineata cand pornea in 2000 si murea in 5 sec si mai erau si ceva rateuri pe care le simteam in masina, se vedeau in schimbatorul de viteze si se mai auzeau si afara. Daca o tineam din acc 10 sec mergea si nu mia aveam traba cu masina toata ziua, in plus motorul tragea si nu aveam rateuri sau zgaltaieli in mers de aceea nu am suspectat bujiile care aveau 110000km ![]() Mai am de schimbat garniturile la admisie ca cica trage aer fals pe acolo, poate fi motivul pentru care atunci cand apas pe ambreiaj in mers imi oscileaza turatia... Bafta si mersi tuturor pentru sfaturi, poze....samd ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
1998 PH2 1.8 16v RTE
- BC 05 KAU
|
|
zare |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 17 December 07 From: oradea ![]() |
cum aratau bujiile ? de obicei se schimba intrun numar de km si bujiile,acolo trebuia cautat prima data,dar bine ca ai rezolvat.Acum stii ca ai pompa noua.
|
--------------------
renault
laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300
Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
|
|
_HoR_ |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 June 08 ![]() |
1.4 16V (95% ca cel de 1.6 16V)
Si la mine se tureaza singura dupe ce o scot din viteza la semafor (de obicei cand e mai rece afara (dimineata sau zilele astea cand a fost mai frig 7 grade). Se tureaza pana la 1500, revine la 1000 si iar urca dupa care revine la 800 (750) adica normal. Daca e cald motorul bine nu face. In plus mi-a aparut si o eroare insotita de MIL. Eroarea zice asa: Oxygen sensor circuit malfunction (sensor 1 bank 1). Cauze: - sonda lamda amonte (prima) - schimbata (la fel) - gauri in evacuare inainte de sonda - nu am - traseu cablu de la ecu la sonda - contactele sunt neoxidate, iar firele sunt neintrerupte (sunt sunate cu aparat) - presiune mica benzina - nu are cum ca la turatii mari nu ar trage (si la mine rupe) - senzor temperatura motor - nu am verificat ca nu stiu care e - aer fals - urmeaza sa schimb toate garniturile dar vreau sa fiu cat de cat sigur Am mai schimbat: motoras pas cu pas (relanti), potentiometru clapeta acc, senzor presiune(MAP), curatat clapeta acc, bujii, filtru benzina). Masina functioneaza bine. Uneori dupa ce circul cu ea si masina sta vreo ora, daca plec brusc cu ea, isi da in nas, nu mai accelerez, dupa care isi revine imediat si merge brici. Daca ar fi sa fie garniturile de vina eu vreau sa le schimb pe toate (2 la corp clapeta, 4 ovale la imbinarea fluturelui cu galeria de admisie si una mare sub fluture) prin fluture ma refer la plasticul negru format din "4 tevi" Ce pareri aveti, si scuze pt post lung |
--------------------
Renault
Megane I
2002 Coupe Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
|
|
oves |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
As avea o intrebare ? daca pun mana sa obturez intrarea aerului in motor pe la tubulatura de admisie ar trebuii sa se opreasca motorul nu? La mine nu da semne ca lar deranja lucrul asta nu simt sa traga aer pe la tub decat daca il turez da oricum nu da sa moara daca astup gaura de la tub
9 Dec 2010, 14:22: nimeni nu stie ? 10 Dec 2010, 13:51: Gata in sfarsit pot sa spun ca i-am dat de cap ,dupa ce in ultimul an cred ca am desfacut de 7 ori admisia ca stiu ce surub ce piulita merge peste tot ![]() 10 Dec 2010, 13:54: Deci daca nu sta la relanti este ori MPP ori garnituri cu probleme ca doar si cauciucul se duce... la mine o garnitura clapeta sa rupt in bucati cand am dat-o jos semn ca era coapta desigur asta daca nu iese nimik la tester This post has been edited by oves: 10 Dec 2010, 13:54 |
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
GabySV |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
[quote=oves,8 Dec 2010, 19:54]
As avea o intrebare ? daca pun mana sa obturez intrarea aerului in motor pe la tubulatura de admisie ar trebuii sa se opreasca motorul nu? La mine nu da semne ca lar deranja lucrul asta nu simt sa traga aer pe la tub decat daca il turez da oricum nu da sa moara daca astup gaura de la tub Asa am incercat si eu si nu da nici un semn. Motorul merge bine mersi in continuare! |
--------------------
Renault
Laguna
1998 PH2 1.8 16v RTE
- BC 05 KAU
|
|
oves |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
un coleg de pe forum mi-a zis ca nu da semne pt ca trage prin pasla de la tubulatura dar dac vrei sa stii daca trage aer fals mergi cu 100km la ora si scoate din viteza daca nu iti scade la turatia la nivelu de relanti probabil iti trage aer pe undeva
11 Dec 2010, 08:09: Am pornit-o azi dimineata era minus 6 grade a urcat pana la 1000 RPM si a stat acolo vreo cateva secunde apoi a scazut la turatia normala de relanti This post has been edited by oves: 11 Dec 2010, 08:09 |
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
dannic |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 27 January 08 ![]() |
Va salut. Eu am curatat de vreo 2 ori pina acuma motorasul de relanti de fiecare data a dat semne ca isi revine turatia. Acum observ ca daca o scot din viteza acul nu coboara si ma enervez si o accelerez asa scoasa din viteza pina in 6000 de ture si acul cade sub o mie. Ce sa fie oare?
|
--------------------
renault
laguna1 break
1998
|
|
oves |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Primeste aer fals ar trebuii schimbate garniturile de la clapeta, de la admisie ,care sunt 4 la numar si daca vrei sa te uiti daca ai garnitura la motoras si la corpul de plastic in care intra motorasul .Acel corp de plastic are garnitura in locul unde intra in cutia de plastic aia mare de la admisie .
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
likos |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 7 June 07 From: oradea ![]() |
salutare
si eu aveam aceeasi problema, dar nu am schimbat garniturile ca nu am avut atunci cand am desfacut admisia, dar am demontat si rampa cu injectoare si o garnitura era arsa complect si tragea aer pe langa injector. -am schimbat-o si nu se mai tureaza. |
--------------------
renault
laguna
1998 grandtour 1.6 16v concorde
- 79KW
|
|
oves |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
este greu de demontat rampa cu injectoare? sau se poate face si personal fara mari cunostinte de mecanica?
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
likos |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 7 June 07 From: oradea ![]() |
am fost la service Orsila in Biharia, ei au desfacut tot dar am stat langa mecanic.
nu este foarte greu dar trebuie demontat si partea aia din fata din aluminiu, si galeria pana in chiulasa care este bdestul de grau de demontat ca are si suruburi in suportul motorului din stanga. |
--------------------
renault
laguna
1998 grandtour 1.6 16v concorde
- 79KW
|
|
Monaco |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 14 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma care e solutia ? Azi dimineata la -6C mi-a plecat in 4200 de ture.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 Ph2 Concorde
|
|
oves |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Le iei pe toate pe rand incepand cu cei mai ieftin adik garniturile de la admisie si clapeta de aceleratie .Da intai uitate daca primeste aer fals ? in timpul mersului pe la o 100km/h scoate din viteza si uitate daca joaca turometru asa vom stii ca primeste aer fals .
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
Monaco |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 14 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Turometrul nu joaca ...
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 Ph2 Concorde
|
|
vasyl |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 December 09 ![]() |
azi am rezolvat oscilatia la relanti, multumita voua , am cumparat garnituri la clapeta de accelerarie si garniturile oring ,sunt 4 , am fost la un servis micut , le-am schimbat si sa rezolvat , sa vedem pe parcurs cum se comporta si cu motorul rece , de dimineata la -20 a pornit cu oscilatii relanti intre 2000 si 1000 si acum se comporta normal dar cu motorul cald , scade imediat la 800 , garniturile leam comandat pe net si au venit prin curierat
|
--------------------
renault
laguna comby 1600 16v
1999
- HD-08-YVH
|
|
zare |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 17 December 07 From: oradea ![]() |
te rog sa ma lamuresti,mai precis unde vin puse garniturile oring? cele 4?si costurile,piese si manopera? Mersi.
|
--------------------
renault
laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300
Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
|
|
vasyl |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 December 09 ![]() |
garniturile oring vin puse intre galeria admisie si capacul ala mare de plastic care este pus peste motor sunt 4 orificii la admisie pentru fiecare cate o garnitura , dupa cum am vazut nu este greu de schimbat , pretul unei garnituri este 15 ron deci 4 sunt 60 ron iar garniturile clapeta acceleratie sunt 2 care costa 60 ron , nu se schimba greu , iar manopera 50 ron , eu leam comandat la firma din bucuresti www. srcpieseauto , sercomcarmen@gmail.com unul din tel. 0758046712, deoarece cei de la servis au zis ca nu gasesc oringuri si nici cei din orasi care aduc piese la comanda nu au gasit , asa ca am cautat pe net si am gasir firma asta
16 Dec 2010, 20:05: sunt super multumit , iam dat cheie din nou la -15 si imediat scade relantiu la 1000 apoi scurt la 800 16 Dec 2010, 22:50: AICI vin garniturile lagunar.jpg 16 Dec 2010, 22:56: marcat cu rosu This post has been edited by vasyl: 16 Dec 2010, 21:56 Attached thumbnail(s) laguna.JPG ( Size: 89.55k ) Number of downloads: 2615 |
--------------------
renault
laguna comby 1600 16v
1999
- HD-08-YVH
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Va salut pe toti care a-ti mai scris pana acum la acest topic.
De anul trecut am si eu probleme cu Laguna mea legat de turatia mare a motorului. Am fost la reprezentanta, la diveris mecanici si nimeni nu a stiut ce sa-i faca sa mearga normal. De curand am dat de acest forum si l-am citit de la capat la coada adica cele 35 de pagini cate s-au adunat pana acum si vreau sa va spun ca am urmat cateva din sfaturile voastre pe care le-ati posta, iar acum rezultatul este foarte multumitor adica Lagunica mea merge ca si noua: turatie usor mare la rece pana se incalzeste revenind la 800 ture, porneste la sfert de cheie si trage foarte bine. Astfel facand referire doar la subiectul acestui topic legat de turatie marita vreau sa va spun ca am facut urmatoarele operatiuni: - am desfacut clapeta de admisie a aerului, am spalat-o cu motorina pana a devenit ca si noua fara acele depuneri de culoare neagra,, dupa ce am pus garnitura pe corpul clapetei am mai dat peste ea cu banda de teflon din cea care se pune la tevile Henco - am pus de asemennea banda de teflon si peste sub garnitura de pa senzorul nu nr 1 din poza atasata mai sus de Vasyl - am mansonat cu banda de teflon garniturile marcate cu rosu din poza lui Vasyl Rezultatul? La -8 grade la rece porneste la sfert, se tureaza pana la 1300 ture, iar pe masura ce se incalzeste coboara pana la 800. Sunt foarte multumit de rezultat mai ales ca am facut singur operatiunea cumparand doar banda de teflon This post has been edited by catalin amza: 17 Dec 2010, 19:23 |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
1999
- CJ-99-BUF Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
zare |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 17 December 07 From: oradea ![]() |
multumesc Catalin, era exact ce asteptam,inventivitatea romanului,de maine ma pun pe lucru.Eu am demontat motorasul pas cu pas, si de atunci nu mai coboara turatia la 800 imediat ce apas pe ambreiaj.Banuiam ca este ceva cu garnitura lui.
|
--------------------
renault
laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300
Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
ce bine o fi sa ai spatiu sa demontezi clapeta...la megane iti rupi degetele.ma intereseaza ce a trebuit sa demontezi ca sa ajungi la garniturile marcate cu rosu din poza lui Vasyl?
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut Vallybz!
nu stiu exact cum se numesc piesele pe care le-am demontat, dar iti dau un sfat: fa ca si mine adica: - identifica in cate locuri si unde este prinsa galeria de admisie (caci asa cred ca se numeste capacul cel mare din plastic negru) si creeaza-ti acces la suruburi demontand fiecare piese ce-ti sta in cale. Simplu de tot. Nu e mare inginerie sa folosesti niste chei imbusuri si surubelnite plus ca nu ai ce sa dereglezi Si inca un sfat: fa poze pe parcurs ce demontezi fiacare piesa si ficare surub ca sa stii sa le pui la loc si sa stii de unde provine fiecare. Intradevar e greu, dar pana te apuci de lucru caci apoi totul vine de la sine. dar pana sa ajungi la acele garnituri urmeaza pasii ce i-am enumarat mai sus cu clapeta s cei doi senzori si numai dupa aceea sa te apuci de garniturile de la galeria de admisie This post has been edited by catalin amza: 17 Dec 2010, 20:26 |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
1999
- CJ-99-BUF Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
aia aveam de gand sa fac maine. Sper sa fie mai cald afara. La megane e foarte greu sa dai jos clapeta. e prinsa in multe locuri si spatiu f. mic. Ultima data cand a fost curatata, a iesit baiatul cu 3 degete bandajate
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
ti-as da sfaturi si la Megane, dar sincer nu stiu cum arata motorul. UN SFAT CA SI CEL DE MAI SUS: ELIMINA PIESELE CARE-TI STAU IN CALEA ACCESULUI LA SURUBURI.
Spor la lucru! |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
1999
- CJ-99-BUF Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:58 |