Fluence, Fluence or Megane
![]() ![]() ![]() |
Fluence, Fluence or Megane
MB 47 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 1 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
1.5 90cp 2010 Expression
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#32
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Deci tu ai luat o mașină de aproape 5 metri ca să o folosești exclusiv in oraș? Proastă decizie. De obicei cumpărătorul de sedan compact are o singură mașină, folosită pentru orice. Chiar și pentru cărat de la țară de părinți toate drăciile. Adică mașina aia se cam umple. De concedii nu mai zic. Deci puterea contează.
Depșirile sunt și mai sigure, pentru că, ai o rezervă de putere, care în cazul unor evenimente neprevăzute, îți permite să iei măsuri mai bune. Cât despre deontologia asta de trei lei cu respectatul vitezei ... Penibil. De parcă e cineva pe aici care prin orașe nu merge cu mai mult de 50 la oră. Nu ai inteles din nimic din partea cu viteza. Nici nu mă așteptam. Mai încerc o singură dată: ești pe un drum european. Care trece prin localități. Dai de un tractor. Care merge cu 30 la oră. Ești cu mașina plină. Ce te faci când din contrasens vin mașini, nu des, dar suficient cât să nu poți face depășirea? Aștepți. Și mergi așa kiloemtri intregi. Și pierzi timp. Dacă aveai un motor mai mare puteai să depșești tractorul. Revenind la ideea de la care s-a pornit. Eu personal cunosc multe persoane care au renunțat să cumpere un Renault pentru că nu puteau să cumpere motoare mai potente. 110CP deja pentru mulți nu mai sunt suficienți. Mai ales în România. Dacă în perioada lui Megane 2, aveam creștere economică, mulți oameni își permiteau tot mai multe, existau numeroși clienți care veneau de pe Logan de 75 CP pe Megane de 110. Și atunci era o trecere semnificativă. Acum pe criza asta, când mai ales pătura de mijloc a româniei e distrusă, cine să mai acceadă în ea? Nimeni. Și atunci cei care își mai permit mașini de 10-15.000 de euro, sunt tot clienții vechi de Megane 2. Și oamenii cam vor să evolueze. Să ia ceva mai bun decât au, dacă tot fac un efort să schimbe mașina. Că se presupune că în timp mai evoluează tehnica asta. Din păcate nu e cazul la Fluence. This post has been edited by ssilviu: 25 Nov 2010, 14:56 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cj98czh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(campulaurentiu @ 25 Nov 2010, 11:07) sa inteleg ca tu cu 1.9 dci te consideri muuuuuult mai potent decat 1.5 dci-ul meu ??? ma faci sa rad .... cred ca iti dau 2 lungimi de masina la 400 m liniuta ...... ma refeream potenta pentru cilindreea ei .... si asta la un consum de 6.4 in oras..... ![]() voi astia destepti care nu visati decat la motare 2.0 T dar care nu va permiteti sa le intretineti sau sa le puneti benzina si sa circulati cu ele Le tineti in garaje si le scoateti numai in week-end. Nu ar trebuii sa radeti de cei care sunt rationali si destepti si isi cumpara motoare economice si fiabile si merg cu ele si in timpul saptamanii ...... ps: acum 2 seri am facut o mica liniuta cu un laguna 2 - 1.9 dci 120 cp si eram cu 1 m in fata ei pana am ajuns la urmatorul semafor ( 200 m)....tipul din stg mi-a deschis geamul si m-a intrebat ce motor am pe ea ..... nu-i venea sa creada ca l-am facut ..... la fel razi si de motoru de 1.4 tsi de la vw ??? cel de 160 cp ????.......... potentule ...!!!! Ce am spus eu si ce ai inteles tu ... nu are rost sa-mi pierd timpul ... ramai la 1.5 dCi-ul tau foarte potent (atentie nu am spus ca este un motor rau) dar mi se pare mic pt. ce trebuie sa duca .... cat despre liniutele din capul tau ... ramai cu ele ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
la partea cu tractorul m-ai dat gata.
eu cu un banal 1,2 si 75cp mi-am pierdut carnetul pentru ca am depasit in comuna o caruta si o skodita; m-a prins radarul in 50 de metri cu 62km/h, asta dupa ce depasirea am fact-o cu treapta a doua. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
MB 47 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 1 November 10 ![]() |
Deontologia de 3 lei iti poate salva viata ta si a pasagerilor. Daca legile ar fii respectate in tara asta viata ar fi mai buna, dar tu nu dai 3 lei pe ele. Tractorul il poti depasi cu Trabantul plin. Daca evolutie pt tine inseamna cai mai multi, si atat, e problema ta. Pe timp de criza masina trebuie sa consume putin si sa aiba impozit mic. Decizia mea a fost luata dupa ce am studiat piata bine iar acest model, chiar daca are 5 m si 90cp, cu 5 persoane nici nu a simtit greutatea, poate doar la consum. De la M2 trebuie sa treci la altceva, sunt curios ssilviu ce-o sa-ti iei.
This post has been edited by MB 47: 25 Nov 2010, 15:32 |
--------------------
Renault
Fluence
1.5 90cp 2010 Expression
|
|
Avani |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(MB 47 @ 25 Nov 2010, 13:00) QUOTE(MB 47 @ 25 Nov 2010, 15:30) nu inteleg de ce critici cand nici tu nu prea le respecti ON topic: personal as lua Fluence in detrimentul m2. Motivul: cu M2 deja m-am ars, si sa fiu dobitoc sa iau din nou un alt M2 ca poate e mai fiabil, nu prea m-ar tenta, asa ca mergem pe un model nou, optimist din fire, ca poate in 7 ani s-au mai rezolvat din hibele vechiului compact sedan al marcii. Fluenceul la 10k EUR o sa aiba succes, iar vanzarile din Ro deja o confirma . In ultimile luni a depasit si m3-ul la vanzari (sursa: revista autobild). This post has been edited by Avani: 25 Nov 2010, 15:53 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#37
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Revenim la subiect sau oferim vacante?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mahamann |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 23 July 10 From: Bucuresti ![]() |
orice cumparator ar alege fluence din simplul motiv ca ar achizitiona o masina noua, pe cand megane 2 iti poti lua doar sh. in ceea ce priveste strict masina fluence, ma apuca dracii cand ma gandesc ca renault a facut un downgrade fata de megane2!! adik farurile sunt fara lupe (la cele fara xenon), manerele la usi sunt "optionale" in functie de echipare - astia de la renault sunt nebuni????
![]() ![]() |
--------------------
Megane 2.2 1.5dci
Kadjar 140 GPF
2007/2020 De 10k € imi iau un BMW seria 3 care a fost făcut o singură dată daună totală!
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#39
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Eu nu mi-as schimba Megane-ul pe Fluence. Daca ar fi sa-l schimb anul viitor, as lua un Citroen C5, motorizarea de 1.6T. Cred ca Renault ar trebui sa invete de la Citroen, mai ales in privinta progresului de la o generatie la alta. Renault, din pacate, stagneaza sau chiar da inapoi. Parerea mea...
P.S. Asta ca sa nu mai vorbesc de noile motorizari Citroen... This post has been edited by ThunderRa: 25 Nov 2010, 18:41 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
andreicri |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 25 Nov 2010, 15:52) Deci tu ai luat o mașină de aproape 5 metri ca să o folosești exclusiv in oraș? Proastă decizie. De obicei cumpărătorul de sedan compact are o singură mașină, folosită pentru orice. Chiar și pentru cărat de la țară de părinți toate drăciile. Adică mașina aia se cam umple. De concedii nu mai zic. Deci puterea contează. Depșirile sunt și mai sigure, pentru că, ai o rezervă de putere, care în cazul unor evenimente neprevăzute, îți permite să iei măsuri mai bune. Cât despre deontologia asta de trei lei cu respectatul vitezei ... Penibil. De parcă e cineva pe aici care prin orașe nu merge cu mai mult de 50 la oră. Nu ai inteles din nimic din partea cu viteza. Nici nu mă așteptam. Mai încerc o singură dată: ești pe un drum european. Care trece prin localități. Dai de un tractor. Care merge cu 30 la oră. Ești cu mașina plină. Ce te faci când din contrasens vin mașini, nu des, dar suficient cât să nu poți face depășirea? Aștepți. Și mergi așa kiloemtri intregi. Și pierzi timp. Dacă aveai un motor mai mare puteai să depșești tractorul. Revenind la ideea de la care s-a pornit. Eu personal cunosc multe persoane care au renunțat să cumpere un Renault pentru că nu puteau să cumpere motoare mai potente. 110CP deja pentru mulți nu mai sunt suficienți. Mai ales în România. Dacă în perioada lui Megane 2, aveam creștere economică, mulți oameni își permiteau tot mai multe, existau numeroși clienți care veneau de pe Logan de 75 CP pe Megane de 110. Și atunci era o trecere semnificativă. Acum pe criza asta, când mai ales pătura de mijloc a româniei e distrusă, cine să mai acceadă în ea? Nimeni. Și atunci cei care își mai permit mașini de 10-15.000 de euro, sunt tot clienții vechi de Megane 2. Și oamenii cam vor să evolueze. Să ia ceva mai bun decât au, dacă tot fac un efort să schimbe mașina. Că se presupune că în timp mai evoluează tehnica asta. Din păcate nu e cazul la Fluence. Perfect spus.exact asta le-am spus si eu dealerilor:fluence e sub motorizat cronic si voit pentru niste motive de un cretinism intrecut doar de imbecilitatea celor de la RRo..... |
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
DRD |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Adevarul e ca motorizarile de pe Fluence sunt foarte vechi si foarte slabe. RR ne considera ca pe niste sclavi care nu avem asteptari mai mari de 1.5 sau 1.6. Ma uit cum la nenumarate marci se ofera motorizari de la cele mai slabe la cele mai puternice ... chiar daca noi suntem mai saraci ... RR o tine tot pe a lor .. o sa ajunga chiar si cei cu o Dacie sa se pise pe masina ta noua doar pentru ca are acelasi motor ca si tine dar a lui e mai usoara cu 200kg.
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#42
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Tendinta generala e de a dezvolta motoare mai eficiente nu neaparat mai puternice. Ia spre exemplu 1.4 TCe-ul de pe M3. Nu uita ca Fluence-ul tine locul unei masini care a avut numai 1.5, 1.6 si 1.9. Sunt slabe sanse sa faca de la 1.2 la 2.5 pentru ca sunt costuri imense pentru dezvoltarea unui motor nou, nu e deloc momentul acum de cand cu taierile de costuri si investitii. Si ce daca te pisa un logan?
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
mariusd4 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Tind sa cred ca in tara asta sunt numai raceri ?! Oameni buni reveniti cu picioarele pe pamant, nici clio, nici M2, nici M3 si nici L3 nu sunt fratilor masini de curse , calmati-va. Ce mai ziceti de Seat Cupra de ex la 265 CP dar si pret pe masura, sau de un Vw Scirocco de 200 CP. Daca vreti curse luati-va domnilor masini in consecinta nu cipuiti DCI-ul pt 7-10 CP in plus. Cine isi ia o masina cu motor sub 2000 o ia pt consum si taxe, nicidecum pentru curse, daca are capul pe umeri. Stima
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
campulaurentiu |
![]() ![]()
Post
#44
|
![]() BRANDUS Group: Members Posts: 68 Joined: 14 October 10 From: BUCURESTI ![]() |
cj98czh Ce am spus eu si ce ai inteles tu ... nu are rost sa-mi pierd timpul ... ramai la 1.5 dCi-ul tau foarte potent (atentie nu am spus ca este un motor rau) dar mi se pare mic pt. ce trebuie sa duca .... cat despre liniutele din capul tau ... ramai cu ele ...
potenta e in capul tau nu in al meu ..... eu mi-am expus punctul de vedere si mi-l sustin oricand cu argumente nu cu fantezii ca cele ale tale (2.0 T ![]() stiu ca nu ai mers cu fluence 1.5 dci 110 cp si stiu ca frustrarea ta e mare cand spui ca acest motor e puturos si nu are vlaga dar am un sfat pentru tine .... incearca intai sa mergi cu fluence 1.5 dci 110 cp si apoi da-ti cu parerea ..... eu am avut inainte de fluence un vw passat 1.9 tdi 131 cp (2004), un audi A4 - 2.0 tdi 140 cp(2008) ...deci am elemente de comparatie ......sunt uimit de cum se misca acest motoras ... si la consum de 6.6 l/urban ....... ![]() This post has been edited by campulaurentiu: 26 Nov 2010, 09:28 |
--------------------
RENAULT
FLUENCE
2010 DYNAMIC 1.5 dci - 110 cp; XENON
- B 210 CLR
|
|
ciprians |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
QUOTE(DFA @ 25 Nov 2010, 11:36) Din păcate, atât Fluence (L38) și Megane III 2010 (B38) sunt fabricate în aceiași locație, fabrica Oyak-Renault din Bursa, Turcia. Megane III (B95) fabricat la Palencia, Spania nu se mai importă în România... Acum si megane 3 Tce se fabrica tot in Turcia? Eu stiam ca Tce vine din Spania ![]() Nu va mai stresati foarte mult cu idei de genu' care masina ajunge prima la 400m... astea sunt irelevante. Nu asta e scopul pentru care vreunul din voi isi ia masina. Sau daca asta e scopul, atunci ati gresit cumparand un fluence/Megane 3. Macar luati Megane 3 RS. Scopul masinii este sa te duca din punctul A in punctul B. Mai multa putere? Asta te ajuta pe autostrada in Germania caci vei ajunge mai usor la o viteza de rulare mai mare, vei putea merge lejer cu peste 200km/h. In Romania doar te ajuta sa te mandresti ca ai 500CP.. caci oricum nu ai ce face cu ei. Prea mult ego pe aici... This post has been edited by ciprians: 26 Nov 2010, 09:44 |
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
DFA |
![]()
Post
#46
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Eu NU mă refeream la motoare, unele motoare sunt fabricate local, altele în diverse fabrici prin Europa, etc.
Eu mă refeream la mașina în întregul ei, B38 iese pe poarta de la Bursa, nu de la Palencia, chiar dacă sunt folosite pentru asamblarea lui B38 și piese fabricate în altă parte decât Bursa. This post has been edited by DFA: 26 Nov 2010, 10:13 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ciprians |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Pai atunci pentru cine nu vrea B38 hatch, face comanda pentru un motor care nu se pune pe masina in Turcia (in principal Tce, deocamdata). Solutii sunt, depinde totul de bani (pentru megane 3).
La Fluence se pare ca nu prea exista o astfel de optiune, pentru cei care ii intereseaza treaba asta. |
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
DFA |
![]()
Post
#48
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu e chiar așa, faptul că o să comanzi un Megane III cu motor Tce în România nu înseamnă că o să-ți aducă un Megane III fabricat la Palencia (B95), ci o să primești un Megane III 2010 (adică B38) fabricat la Bursa, cu un motor Tce fabricat prin Europa și importat în Turcia...
Dacă vrei un B95 (indiferent de motorizare) trebuie să te duci într-o țară unde se comercializează Megane III pentru Europa de Vest! În România vei primi un B38 indiferent de motorizarea aleasă! |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ciprians |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
O sa intreb la dealer acest aspect. Pana acum cateva luni un motor Tce insemna ca se foloseste cealalta platforma la hatch si ca e fabricata masina in Spania.Exista cateva aspecte tehnice care trebuie luate in considerare o data cu motorul Tce.
|
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(campulaurentiu @ 26 Nov 2010, 09:27) stiu ca nu ai mers cu fluence 1.5 dci 110 cp si stiu ca frustrarea ta e mare cand spui ca acest motor e puturos si nu are vlaga dar am un sfat pentru tine .... Pai tocmai ca l-am condus ... nu vb. inainte sa incerc .... nu am inteles de unde frustrare???? .... si tonul mai usor te rog! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
BoboM |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 February 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 26 Nov 2010, 10:50) Nu e chiar așa, faptul că o să comanzi un Megane III cu motor Tce în România nu înseamnă că o să-ți aducă un Megane III fabricat la Palencia (B95), ci o să primești un Megane III 2010 (adică B38) fabricat la Bursa, cu un motor Tce fabricat prin Europa și importat în Turcia... Esti sigur? De 1 sapt si-a luat un prieten, un Megane III coupe si era importat din Spania; si din cate am inteles de la dealer, toate autoturismele cu motor 1.4 tce sunt venite din Spania la fel si toate versiunile de Sport Tourer, indiferent de motorizare. |
--------------------
Megane
1.4
16v
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#52
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Si care ar fi diferenta intre spanioli si turci? Se infileteaza surubul altfel daca e din Spania sau cum?
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
DFA |
![]()
Post
#53
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(BoboM @ 26 Nov 2010, 14:45) Esti sigur? De 1 sapt si-a luat un prieten, un Megane III coupe si era importat din Spania; si din cate am inteles de la dealer, toate autoturismele cu motor 1.4 tce sunt venite din Spania la fel si toate versiunile de Sport Tourer, indiferent de motorizare. Nu prea ați înțeles cum e treaba cu diversele caroserii și platforme fabricate de Renault. OK, să o luăm de la început. Renault are 3 fabrici mari și late în Europa: - în Franța la Douai - în Spania la Palencia - în Turcia la Bursa În aceste 3 fabrici se fabrică următoarele modele: - la Douai a. Megane III Scenic (J95) b. Megane III Grand Scenic (R95) c. Megane III Coupe Cabriolet (E95) - la Palencia a. Megane III Hatch pentru Europa de Vest (B95) b. Megane III Coupe (D95) c. Megane III Sport Tourer (K95) - la Bursa a. Megane III Hatch gen. 2010 (B38) b. Fluence (L38) Deci e firesc ca Coupe-ul și Sport Tourer să fie din Spania, pentru că acolo sunt chiar fabricate, indiferent de motorizare! Așa cum am mai spus, Megane III gen. 2010 (B38) comercializat în România, indiferent de motorizare, vine de la Bursa și este fabricat pe platforma low-cost X38, pe care se fabrică și Fluence. Sursa: Renault_Investor_Day_2008___International_Outlook_Megane_Platform.PNG ( Size: 242.96k ) Number of downloads: 513 This post has been edited by DFA: 26 Nov 2010, 15:42 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
andreicri |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e asa.Modelul Privilege se fabrica doar in spania.restul turcia.Dealer dixit.
This post has been edited by andreicri: 26 Nov 2010, 16:06 |
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
Hack |
![]()
Post
#55
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Si tu crezi tot ce spune dealer-ul?
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
andreicri |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
ciprians |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Mda. Deci e dupa cum a fost mereu, Tce si privilege in spania, restul in Turcia. Cum se verifica? Dupa cum arata masina la interior, e simpla treaba.
This post has been edited by ciprians: 26 Nov 2010, 16:16 |
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#58
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Nu te mai obosi cu datele oficiale DFA, ca stie lumea mai bine decat ce zice Renault.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu e asta. nu suntem capabili sa recunoastem ca am facut o alegre proasta. pt a ne scoate inventam tot felul de tertipuri, lucruri di auzite etc etc.
din pacate pe mine renault m-a pierdut de client. si in 2 ani cred ca si pe taicamiu. am 2 meganuri in familie si sunt f multumit de bani dati pe ele, dar fluenc,e din puctul meu de vedere, nu e o evolutie convingatoare la megane 2. dfa stiind toate aceste aspecte tot vrei sa te mai inhami la un fluence? sau il primesti ca si bonus/masina de serviciu si atunci nu mai conteaza? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
gotty |
![]()
Post
#60
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
QUOTE(campulaurentiu @ 25 Nov 2010, 11:07) sa inteleg ca tu cu 1.9 dci te consideri muuuuuult mai potent decat 1.5 dci-ul meu ??? ma faci sa rad .... cred ca iti dau 2 lungimi de masina la 400 m liniuta ...... ma refeream potenta pentru cilindreea ei .... si asta la un consum de 6.4 in oras..... Le tineti in garaje si le scoateti numai in week-end. Nu ar trebuii sa radeti ...... potentule ...!!!! QUOTE(campulaurentiu @ 26 Nov 2010, 09:27) no,cineva sufera de ceva cronic....nu spun ce ca sta R19 pe aici ![]() oricum ma gandesc ca ar trebuii sa se fi intamplat ceva de a crescut consumu'de la 6.4 la 6.6....cred ca liniuta aia a derutat motorul... si ca sa revin on-topic:eu nu mi as da meganeul pe fluence sub nicio forma:eu sunt clientul model pentru un dealer-am intrat si am comandat un megane 1.5 105 cp privilege ,nu m a interesat daca mi da dealerul vreun cadou,cat e taxa de prima inmatriculare sau alte baliverne.am fost asa de inconstient incat nici macar n am intrat pe reno.ro sa vad eventualele probleme ale modelului...si stiti de ce?pentru ca mi placea la nebunie masina.atat.si fluenceul imi displace la nebunie. This post has been edited by gotty: 26 Nov 2010, 16:51 |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 06:13 |