FAP - filtru activ de particule, Intretinere, Regenerare etc
![]() ![]() ![]() |
FAP - filtru activ de particule, Intretinere, Regenerare etc
dacian_sp |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2005/Laguna2
|
|||
ovex |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
Va salut,
am si eu o problema cu FAP si mai precis: masina am cumparat-o de 2 luni si inainte sa o cumpar am dus-o la reprezentanta la verificari, atunci zicea mecanicul si mi-a aratat ca sunt 17 g depunere in filtru de particule si el zicea ca e ok. Dupa 1000 km si shimbatul cureaua de distrubutie in reprezentata si dupa 500 km mi-a aparut prima eroare era check injection dupa 4000 de ture aprea dar motorul inca urca in ture deci tragea ( am schimbat filtru de motorina preventiv) dupa cateva zile mi-a aparut check emissions, am sters eroare ( cu un aparat universal) si mi-a aparut din nou, de 2 zile mi-am luat si eu sonda can si soft-ul clip de la renault am sters toate eroarile si dupa 20 km in oras mi-a aparut iara check emissions, motorul trage bine pana la zona rosie, am venit acasa am pus clip-ul pe ea si am gasit " DF953 - filtru de particule absent" - 0 g depunere in fitru, 20000 de la ultima regenerare reusita si 87 de ore, desi am gasit presiune in amonte si aval de filtru, ma gandesc ca nu are cum sa lipseasca de pe masina filtru fizic, maine vreau sa ma uit sub ea sa vedem, a mai patit cineva asa ceva? sa zic clip-ul ca lipseste FAP-u? si din cte am tot vazut pe forum am inteles ca pt motoarele cu FAP trebuie 5W30, fostul proprietar mi-a zis ca a schimbat ulei-ul si mai am de completare in portbagaj intr-un bidonas, am gasit castrol 5W40, are importanta oare uletiul in toata povestea asta? masina e laguna 2 din 2007 1.9DCI 130CP PS are cineva idee unde in clip este opriunea de regenerare fortata, inca nu am apucat sa il butonez din scoarta in scoarta, desi nu cred ca as putea sa il fortez sa il regenereze din moment ce il vede ca absent This post has been edited by ovex: 15 Apr 2011, 23:08 |
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Aceeasi eroare am avut-o si eu, "Antipollution a controler" + cheita si martorul motor aprinse cu "filtru de particule absent". Intre timp am schimbat bateria (sugestia Renault serv, oricum era pe duca), am sters eroarea si nu s-a mai aprins nimic. Am mai schimbat si filtrul de motorina - nu stiu cat a contat.
In plus, pe diagnoza imi da ca deschiderea EGR este de 14-16% (asta dupa curatare) cand ar trebui sa fie 50-60%. In ce priveste uleiul, obligatoriu 5W30 cu norma ACEA C3! Eu am pus Elf Solaris DPF 5W30 cel recomandat de Reno pentru motoare cu FAP, insa voi schimba producatorul. This post has been edited by cata_lag2.2: 16 Apr 2011, 10:07 |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
dacian_sp |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 February 10 ![]() |
este foarte important uleiul pe care-l folosesti pt ca altfel nu va face explozie filtrul de particule. foloseste elf 5w30 DPF sau elf 5W30 rnx (putin mai ieftin). Sunt recomandate de renault pt motoarele diesel cu filtru de particule. Daca esti din Sibiu mergi pe str. Dima si vorbesti cu cei de acolo si-ti aduc pt ca altundeva in Sibiu eu n-am gasit. Este mai ieftin ca la reprezentanta cu mult!
|
--------------------
Renault
Laguna
2005/Laguna2
|
|
ovex |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
@cata_lag2.2, si crezi ca bateria a fost cauza, sau a fost doar o coincidenta
![]() o singura data am avut problema cu ea sa se fi descarcat subit.... si am gasit cu clip-ul si tensiune mica... deci o fi si a mea pe duca... poate pun una de test o saptamana sa vedem. @cata_lag2.2, pe dima sunt 2 magazine, iony si inca unu, pe dreapta, si Tanase care este cu renault asta parca e pe stanga, la care din ele? ca fac schimbu saptamana asta daca e asa grav si bag 5w30. mersi ![]() This post has been edited by ovex: 16 Apr 2011, 13:44 |
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|
dacian_sp |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 February 10 ![]() |
pe colt langa biserica il gasesti
|
--------------------
Renault
Laguna
2005/Laguna2
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Am mari rezerve in ce priveste bateria, cu atat mai mult cu cat dupa ce am schimbat-o mi-a mai aparut o data mesajul. De data asta nu i-am mai facut nimic pentru ca nu aveam solutie si a disparut dupa vreo doua zile. Acum chiar ca nu stiu ce sa zic.
Masina ta vad ca e tot din 2007 ca si a mea... culmea e ca pe mine m-a lasat bateria dupa ce a trecut iarna. Daca tot ai clip, poti verifica debitul de aer sau deschiderea EGR - nu mai stiu exact - pe admisie? Mie mi-a zis la diagnoza ca am in jur de 14-16%. Sunt curios la tine. M-am gandit si la intercooler ca ar fi infundat... @dacian_sp nu am inteles ce ai vrut sa spui cu "este foarte important uleiul pe care-l folosesti pt ca altfel nu va face explozie filtrul de particule" This post has been edited by cata_lag2.2: 17 Apr 2011, 00:36 |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
ovex |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
@ cata_lag2.2, dar dupa ce ai schimbat bateria, mai aveai eroare cu filtru de particule absent? sau nu ai mai pus clip-ul dupa ce ai schimbat bateria?
|
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Nu am mai pus clip-ul; mi-a mai aparut o data eroarea dar a disparut de la sine.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
ovex |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
Salutare,
dupa ce am mai pus clip-ul am mai gasit o eroare - presiune amonte filtru de particule amonte inconsitenta, asa ca in dimineata asta am ridicat-o pe elevator si am astupat teava de esapament cu mana in timp ce mergea motorul si am auzit un fasait puternic inainte de FAP si am gasit furtunul care pleaca de la senzorul de presiune gaurit care va trebui sa il inlocuiesc. dupa logica mea daca furtunul este gaurit presiunea dinainte de fitru este mai mica ca cea de dupa filtru si ca urmare cred ca genereaza eroarea cu lipsa fitru de particule, nu am avut timp sa verific cu clip-ul presiunile dar sper ca asta sa fie problema. are idee cineva daca se gasete acel furtun? si cum se numeste? |
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
La mine mai apare o problema: cand decelerez, din zona turbinei (sau poate chiar pe evacuare, nu stiu exact) se aude tot un fasait ca atunci cand sufla/pierde aer pe undeva. Nu am incercat cu teava esapament astupata. La tine este la fel?
Pentru furtun poti incerca la dezmembrari sau fa o intrebare la unul-doua magazine... poate nu este fff scump. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
ovex |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
se pare ca la mine acel furtun care este conectat la senzorul de presiune din amonte de fitru de particule a fost problma, l-am scurtat cu 5 cm, ca era rupt, si am sters erorile si astazi am facut un drum pana la cluj 350KM si nu mi-a mai aparut nici o eroare si nici check injection cand trec de 4000 RPM, acum urmeaza sa pun clip-ul pe masina sa vad daca tot 0 grame este depunerea in fitru.
|
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Eu am incercat altceva: REGENERARE filtru particule pe CLIP, asta urmare a aparitiei erorii "Antipolution a controler"
Cred ca ceva nu este in regula: de la pornirea regenerarii turatia a ramas 1650 rpm cam 30 min. Din ce mi-a spus mecanicul (care nu mai facuse pe Renault) de la un moment dat, cand motorul se "incalzea" la parametri ar fi trebuit sa inceapa sa se tureze si sa elimine fum pe esapament. La mine turatia a ramas constanta pe toata durata. Mentionez ca inca inainte de inceperea regenerarii, nivelul de funingine era 0 (zero). Dupa spusele mecanicului este posibil sa se fi scos FAP-ul din soft? Sau regenerarea a avut acest parcurs intrucat si nivelul de incarcare era 0? This post has been edited by cata_lag2.2: 19 May 2011, 10:45 |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cata_lag2.2 @ 19 May 2011, 10:44) Eu am incercat altceva: REGENERARE filtru particule pe CLIP, asta urmare a aparitiei erorii "Antipolution a controler" Cred ca ceva nu este in regula: de la pornirea regenerarii turatia a ramas 1650 rpm cam 30 min. Din ce mi-a spus mecanicul (care nu mai facuse pe Renault) de la un moment dat, cand motorul se "incalzea" la parametri ar fi trebuit sa inceapa sa se tureze si sa elimine fum pe esapament. La mine turatia a ramas constanta pe toata durata. Mentionez ca inca inainte de inceperea regenerarii, nivelul de funingine era 0 (zero). Dupa spusele mecanicului este posibil sa se fi scos FAP-ul din soft? Sau regenerarea a avut acest parcurs intrucat si nivelul de incarcare era 0? Raspuns: ce s-a intamplat atunci nu a fost regenerare, intrucat pentru a se intampla asta trebuiau indeplinite cateva conditii: - bujii incandescente functionale (respectiv releu) - toti consumatorii inchisi (faruri cd-player etc) - temperatura normala a apei - aprox 90 grdC cred ca mai sunt si alte conditii ce trebuie indeplinite, nu mai stiu exact, oricum la afiseaza CLIP-ul. In cazul meu releul preincalzire bujii era ars, asa incat nu s-a facut regenerare ci... nimic. Imediat dupa ce l-am schimbat, CB-ul a si inceput regenerarea dinamica, fapt vazut la urmatoarea diagnoza. Mentionez ca nu mi s-a aprins niciodata martorul FAP, nici cand s-a facut regenerarea in mers (fapt pe care nici nu l-am sesizat). In plus am mai descoperit si furtunul ce pleaca spre sonda masurare presiune inainte de FAP spart (am descris in alt topic) - o alta conditie pentru regenerare. This post has been edited by cata_lag2.2: 29 Jul 2011, 11:34 |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
AMZ |
![]()
Post
#105
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
dupa aproape un an de cand am avut ultima data FAP-ul aprins in bord astazi a revenit in actualitate, de data aceasta l-am rezolvat cu o iesire pe A1, tr.4 60 km/h ..parcurs aprox.80 km dus intors ...martorul FAP din bord sa stins in timpul mersului.
De obicei masina o folosesc doar in CO si in week-end, se pare ca daca nu am mai iesit din oras de cateva saptamani acest lucru se face imediat simtit, cu toate ca in momentele in care o folosesc schimb treptele dupa 3500/4000 nu este suficient, distantele sunt scurte si nu eficiente pentru a face o regenerare, trebuie obligatoriu scoasa la plimbare in afara orasului. |
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
Regenerarea filtrului se poate face si automat in timpul mersului, dar fara a se aprinde in bord ledul de avertizare. In acel moment este posibil doar sa observati in spatele masinii un fum ceva mai alb, dar nu sunt semne de ingrijorare. Asta am citit in manualul masinii. Ce trebuie sa respectati este o viteza de 60 km/h pentru o perioada de timp de aprox. 20 de minute, cam atat dureaza o regenerare completa.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2007, 1.9 dci, 131 CP
- BV - 32 - UMY
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Va intreb un lucru: in conditiile in care am ajuns la destinatie si trebuie sa opresc motorul dar becul care confirma regenerare in actiune este aprins, ce se intimpla daca presc? Nu pentru mine, eu n-am FAP... socrul meu are alta marca insa niciodata nu a fost conditionat de acest lucru, sa fie altfel la Renault>?
Am inteles ca in acel timp consumul creste (unde ajunge "economia" diesel?) si trebuie sa-ti faci programul dupa hachitele masinii, cam ciudat... alte marci au la fel? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#108
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Durata de viata a FAP-ului este in medie limitata(de 120000 Km)si colmatarea sau anularea mecanica fara anularea electronica duce la o anomalie anti-poluare in bord si activeaza functionarea anormala a vehiculului.
Acest lucru se poate rezolva cu:ANULAREA ELECTRONICA A FAP-ului. Prin intermediul prizei de diagnostic se citeste calculatorul motorului si se modifica functia"stratégie FAP". Nu mai trebuie facuta regenerarea sau complectat cu lichid(la alte marci auto). @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
AMZ |
![]()
Post
#109
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am mai spus, la mine niciodata nu a scos fum in timpul regenerarii, si nu iti poti da seama , cel putin la Renault nu stii cand trebuie facuta o regenerare sau cand este incarcat FAP-ul, te trezesti pur si simplu cu el aprins in bord, asta sa intamplat acuma la mine dupa aproape 6 zile puse cap la cap, adica in week-enduri in care nu am iesit cu masina din oras.
Nu cred varianta cu anularea FAP-ului din calculator, si cu el fizic ce faci?...incarcat si colmatat, il poti da jos pur si simplu, mie imi cereau cam cat am dat pe FAP sa-l matraseasca, cu ceva modificari la senzorii de pe FAP. |
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
AMZ |
![]()
Post
#110
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
de acest cleaner a auzit cineva sau a folosit cineva?..pare destul de interesant.
DPF Cleaner For best results use as a preventative by simply adding the 100ml JLM DPF Cleaner dose to the diesel tank. •Adhere's to soot particles •Lowers burn off temperature •Stops runaway regeneration •Increases fuel burn temperature •Increases exhaust temperture •Use at service intervals to clean dpf (10000 miles) •Not compatible with automatic additive systems (PSA FAP, Elyos) Cam asa se descrie..luat de pe net: Stage 1 : dash warning light illuminates on your vehicles dashboard, indicating a partially blocked DPF ACT IMMEDIATELY. DON'T DELAY or IGNORE Stage 2 : further warning lights illuminated on your cars dashboard and/or your vehicle going into 'limp home' mode. Once you reach this stage DPF Cleaner will be ineffective. DPF CLEANER is suitable only for diesel. Simply open and pour contents directly into the diesel fuel tank. DPF CLEANER gets to work immediately : Cleaning and rejeuvenating the DPF (Diesel Particulate Filter) by removing soot particles which are causing the DPF blockage. Most diesel vehicles on the road today are now fitted with a DPF. The DPF is used to trap soot particles from entering the atmosphere. Until now the only the cure for a blocked DPF was an expensive visit to the garage. This is the one bottle DIY solution saving you hundreds of pounds on expensive garage bills. Add DPF CLEANER to the diesel tank every 10,000km or at every service intervals to ensure you keep your DPF free from soot build up. pretul este undeva pe la 35-40 euro afara, probabil cu transport ajunge la un 50/60 euro. am aflat astazi, pretul este undeva la 50 euro cu tot cu transport, voi comanda doar una pentru inceput. This post has been edited by AMZ: 8 Nov 2011, 15:34 Attached thumbnail(s) thumb_DPFC_closed_WXS.jpg ( Size: 3.55k ) Number of downloads: 1949 __KGrHqMOKiUE6_V8p5v_BOpS7LGOFQ__60_12.jpg ( Size: 22.59k ) Number of downloads: 1942 |
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
AMZ |
![]()
Post
#111
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Vestitul cleaner a sosit de 1 sapt.si il plimbam dupa mine in masina, astazi am iesit cu masina din Bucuresti iar pe drum sa aprins vestita cheita de service in bord si in afisaj Check injection, am tras pe dreapta si am varsat respectivul cleaner in rezervor...sperand in miracole!! am fost placut surprins ca dupa aprox.10 km cheita a disparut iar motorul a fost iar in parametri normali.
Nu stiu daca este o revelatie acest cleaner sau a fost pura coincidenta! Attached thumbnail(s) 03122011031.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 1930 |
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#112
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
eu am scos filtru de particule de tot... ca nu mai se regenera... a-ti rezolvat ceva cu acel cleaner??? ca poate o sa il pun la loc
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
AMZ |
![]()
Post
#113
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#114
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
doar fizic... din soft nu am gasit pe nimeni sa il scoata... nu are nici un efect asuprea performantelor masinii, doar ca iti apare eroarea CHECK EMISSION pe bord... ca recunoaste ca nu mai are FAP...
Doar ca fuge mai tare ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
AMZ |
![]()
Post
#115
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
cum, in urma cu ceva vreme am si inlocuit FAP-ul cu unul nou nout,si acesta a ajuns in imposibilitatea regenerarii, si asta a fost constatata, testata la Serus pe centura,unde am si inlocuit uleiul cu unul proaspat Elf Solaris 5W30+ filtru ulei, tot cautand pe net solutii, am si fost la niste baietii ce spuneau pe aici ca se ocupa cu scoatere fizic si din soft, trebuiau sa ma sune in legatura cu softul....au uitat, si cereau si o caciula de banii, deci cum spuneam....am tot bantuit pe net si am gasit o firma ce se ocupa cu spalarea DPF, cost undeva pe la 300 lei, dau certif.de garantie si conformitate pt.serv.prestat, astazi le-am trimis FAP-ul cel dat jos mai demult prin curier, daca va veni cum spun ei ok inapoi, fug la Mival ca mi-s vecinii si il inlocuiesc pe cel de pe masina...de rezultatele vor fi ok va voi scrie aici si il voi trimite la ei si pe cel ce-l voi da jos.
|
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#116
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
ai spus ca da garantie... cat da garantie??? asa as incerca sa il curat eu pe al meu... singur... dar dupa cum ai spus si tu, degeaba, ca o sa se infunde la lon intr-un final...
Eu am scos doar filtru de particule, adica am taiat toba aceea si l-am scos... de aceea zic ca as putea sa il curat eu, si sa tai toba iar si sa il pun la loc... ![]() Si nuprea am inteles ceva... ce legatura are uleiul cu filtrul de particule... scuze de intrebare, dar nu imi dau seama ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
AMZ |
![]()
Post
#117
|
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
eu mai aveam oricum aprox.2-3 mii de km.pana trebuia saschimb uleiul/revizie...iar cei dela serus mi-au spus ca dupa o incercare de regenerare e musai si obligatoriu sa schimbi uleiul, sa si nimerit ca nu mai aveam mult pana la schimb asa ca am facut si sch.de ulei .
Cum ai facut si tu puteam si eu demult sa-l dau si eu jos...dar la ce imi folosea, ca problema tot o vedea calculatorul si tot taia alimentarea. Mie asa mi-au spus..garantie, va tin la curent cu evenimentele. |
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|
pishky |
![]()
Post
#118
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(micleadragoscostin @ 13 Feb 2012, 23:22) Si nuprea am inteles ceva... ce legatura are uleiul cu filtrul de particule... scuze de intrebare, dar nu imi dau seama ![]() se exista uleiuri pentru motoare prevazute cu filtru de particule. (Mobil 1 ESP Formula de exemplu) uleiurile respective respecta niste norme ceva mai severe. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#119
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
QUOTE(AMZ @ 14 Feb 2012, 00:42) eu mai aveam oricum aprox.2-3 mii de km.pana trebuia saschimb uleiul/revizie...iar cei dela serus mi-au spus ca dupa o incercare de regenerare e musai si obligatoriu sa schimbi uleiul, sa si nimerit ca nu mai aveam mult pana la schimb asa ca am facut si sch.de ulei . Cum ai facut si tu puteam si eu demult sa-l dau si eu jos...dar la ce imi folosea, ca problema tot o vedea calculatorul si tot taia alimentarea. Mie asa mi-au spus..garantie, va tin la curent cu evenimentele. da, are o problema calculatorul intradevar... dar nu iti taie alimentarea... ca nu mai iti da eroarea check injection, da check emission! Crede-ma ca de mai mult de 1 an merg cu eroarea aia si masina merge fff bine!!! Daca ii pui pe cei de la service sa se intereseze de acea eroare "Check Emission", o sa vada ca scrie in specificatiile ei ca nu afecteaza performanta masinii! Eu de aceea l-am scos... ca acum merge fff bine, doar ca vreau sa rezolv cumva si cu eroarea aia, ca ma enerveaza sa vad mereu ceva galben pe bord... nu mai imi apare semnul OK ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
In urma unei regenerari statice (se mai numeste si regenerare fortata) se recomanda schimbul de ulei si filtru de ulei al masinii (in timpul regenerarii se modifica timpii de injectie pentru a forta motorina sa ajunga si sa se aprinda in filtrul de particule si aceasta ajunge si in baie, respectiv in ulei) cat si suportii de cauciuc ai sistemului de evacuare gaze de esapament (temperatura in tot sistemul de evacuare ajunge la cateva sute de grade).
|
--------------------
Renault
Laguna II
2007, 1.9 dci, 131 CP
- BV - 32 - UMY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 17:04 |