Ce se întâmplă cu noi?
![]() ![]() ![]() |
Ce se întâmplă cu noi?
zaboss |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|||
diesel_power |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Romanii sunt cei mai buni soferi. Se stie.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai cauzele sunt clare si tipic romanesti, nu? Din pacate nu toti cei 55 erau si vinovati...
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
Ianuarie 2008 / LMSE
- B-81-LXV iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
SorinCT |
![]()
Post
#4
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Dupa regula "ce vorbesti frate, eu cand beau sunt mai atent la volan" se intampla tragedii. Naspa de aia nevinovati...
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Hack |
![]()
Post
#5
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Si politia sta la panda cu radarul, ca cica asa se previn accidentele astea
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, si pe principiul asta daca tot bei sa fi mai atent, bei pana nu mai stai in picioare, ca din ce bei mai mult, din aia esti mai atent, si oricum, sa conduci stai jos nu in picioare, nu?!
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
Ianuarie 2008 / LMSE
- B-81-LXV iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
Cristi A |
![]()
Post
#7
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
Pacat ca nu se mentioneaza nimic de starea jalnica a drumurilor, ca se intra pe contrasens sa ocolesti gropi, ca dupa fiecare localitate faci 2-3-4 depasiri, oboseala la un drum lung in conditiile acestea.
De cei care beau si conduc, isi merita soarta. Pacat de cei in care dau si nu au nici o vina. @Hack, cat timp oamenii au voie cu detectoare, e corect sa stea si politia pe unde apuca. In tara trebuiesc respectate limitele de viteza, daca nu din spiritul civic atunci de frica ![]() This post has been edited by Cristi A: 6 Sep 2010, 11:06 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#8
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Cristi A @ 6 Sep 2010, 11:04) @Hack, cat timp oamenii au voie cu detectoare, e corect sa stea si politia pe unde apuca. In tara trebuiesc respectate limitele de viteza, daca nu din spiritul civic atunci de frica ![]() Daca ai detector poate sa se ascunda politia si in sant ca tot ii gasesti. Mi se pare de-a dreptul stupid sa stai asculs cu radarul in speranta ca cei fara detector nu te vor vedea si vor da talpa. Nu mai bine stai in drum sa te vada si asa chiar nu vor da talpa, cel putin pe portiunea respectiva de drum? Parca pentru asta era conceput radarul, pentru a descuraja vitezomanii nu pentru a da cat mai multe amenzi. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
aqua |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
pai si daca stiu toti unde e radarul, care crezi ca va fi scenariul? e unul singur, pe incercate si pe vazute oriunde in Romania
se merge incet in zona aia si apoi talpa cat se poate ... si ce-ai rezolvat? ai prevenit pe o portiune, ca pe restul nimic pe ideea ca sunt publice ar trebui sa puna radare din 20 in 20 de km pe toate drumurile tarii asa, iti asumi riscul de a te prinde un radar ascuns oricand, mi se pare normal sa fie asa nu trebuie sa mergi cu ochii dupa vreun radar ascuns, ci cu gandul la cat ai voie in zona respectiva si totul va fi in regula |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
instabil13 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 12 August 10 ![]() |
QUOTE(aqua @ 6 Sep 2010, 12:02) se merge incet in zona aia si apoi talpa cat se poate ... si ce-ai rezolvat? ai prevenit pe o portiune, ca pe restul nimic Cea mai tare faza e ca desi pe portiunea aia viteza legala ar fi de 70, bizonii merg cu 50 ca ei nu "cunoaste" regulile de circulatie si nici nu s-au uitat la intrare in sat cu cat au voie "sa merge"... n-au avut timp sa se uite ca passatu' merge numai cu 150. In locul politistilor, pe astia care merg cu 40-50 in zona radarului i-as lua la ochi ![]() This post has been edited by instabil13: 6 Sep 2010, 12:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2001 1.6 16v
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Intradevar, mai ales daca din sens opus se mai si primesc multe flashuri "vezi ba ca e radar". De multe ori am vazut ca de frica se merge si cu 50 km/h in afara localitatii cand se trece pe langa radar.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#12
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
daca erau drumuri bune nu mai vedeam accidente la greu...nu aglomeratie..pana la urma asta este cauza...drumuri de rahat..aglomeratie...mergi pe un sector de drum ca melcul iar pe alt sector incerci sa recuperezi....cu radarul nu se rezolva nimic.....panda pentru a baga bani la buget....
|
--------------------
------
------
------
|
|
gabize |
![]()
Post
#13
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Daca e sa fim sinceri, CAUZELE accidentelor petrecute pe teritoriul Romaniei sunt multe. Nu trebuie minimalizata deloc starea deplorabila a drumurilor, insuficienta arterelor de circulatie inafara localitatilor, fapt ce duce la aglomeratii pe drumurile existente, insa cea mai mare cauza este SOFERUL ROMAN. Nu generalizez, insa avem (sau cel putin ar trebui sa avem) o calitate in plus fata de celelalte vietuitoare: rationamentul. Din pacate, unii nu-l detin, sau nu stiu sa-l foloseasca. Apoi, o parte insemnata nu au auzit de bun simt, respect, si, de ce nu , modestie. Si acesti giboni motorizati, parca nascuti in beci si crescuti in copac, sunt resposabili pentru majoritatea accidentelor grave.
This post has been edited by gabizegrean: 6 Sep 2010, 13:14 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
zaboss |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 6 Sep 2010, 13:14) daca erau drumuri bune nu mai vedeam accidente la greu...nu aglomeratie..pana la urma asta este cauza...drumuri de rahat..aglomeratie...mergi pe un sector de drum ca melcul iar pe alt sector incerci sa recuperezi....cu radarul nu se rezolva nimic.....panda pentru a baga bani la buget.... Toți circulăm pe aceleași drumuri mai bune sau mai proaste. Ce vină au ceilalți că tu "încerci să recuperezi"? Starea drumurilor nu este o scuză pentru a omorî pe cineva circulând neregulamentar și imprudent. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#15
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
prin multe zone ale tarii , cand rulezi cu masina pe sosea , stai mai mult cu privirea atintita la 10 m in fata masinii pentru a evita gropi , santuri , denivelari , canale ... etc in loc sa te concentrezi la ce vine din fata.
|
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
M i h a i |
![]()
Post
#16
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(zaboss @ 6 Sep 2010, 14:20) Ce vină au ceilalți că tu "încerci să recuperezi"? Starea drumurilor nu este o scuză pentru a omorî pe cineva circulând neregulamentar și imprudent. mda..iti place sa dramatizezi..nu am zis ca ''EU incerc sa recuperez'' ...dar tu intelegi ce vrei....multi incearca sa recupereze...eu plec la ore potrivite pentru a evita aglomeratiile , soferii care incearca sa recupereze si nervii lor... pentru accidente exista lege si asiguratori...nu iti trebuie scuze pentru ca nu ai ce sa faci cu ele.....eu sunt de parere ca starea drumurilor este una dintre cauze...care duce la accidente...daca aveam si noi cateva autostrazi nu mai prindeam soferi grabiti..nervosi ca au rupt jantele intr o groapa...nervosi ca au facut o ora juma de la unirii pana in voluntari.... This post has been edited by M i h a i: 6 Sep 2010, 13:53 |
--------------------
------
------
------
|
|
gabize |
![]()
Post
#17
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
"prin multe zone ale tarii , cand rulezi cu masina pe sosea , stai mai mult cu privirea atintita la 10 m in fata masinii pentru a evita gropi , santuri , denivelari , canale ... etc in loc sa te concentrezi la ce vine din fata. "
La volan e neaparat nevoie sa avem atentie distritbutiva Daca ducem lipsa de asa ceva, atunci ori lasam pe altii la volan, ori nu sarim de 50Km/h. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Adi86 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 28 July 08 From: Lausanne, Switzerland ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 6 Sep 2010, 13:52) eu sunt de parere ca starea drumurilor este una dintre cauze...care duce la accidente...daca aveam si noi cateva autostrazi nu mai prindeam soferi grabiti..nervosi ca au rupt jantele intr o groapa...nervosi ca au facut o ora juma de la unirii pana in voluntari.... Aceeasi parere o am si eu.... A incercat cineva sa faca drumul Constanta - Nadlac incercand sa respecte in TOTALITATE regulile de circulatie si reglementarile de viteza? (cu tot cu opriri, semafoare in orase, etc.)? Vi se pare normal ca acesti "doar" 830 km sa dureze 15-16 ore??? Nu cred ca exista sofer care sa mearga legal cap-coada un drum mai lung de 2-300 de km. Si asta spune tot! |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2008
|
|
zaboss |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 6 Sep 2010, 14:52) Scuze, nu am vrut să sune personal. Era un "tu" generic pornind de la ideea mesajului tău. Atâta timp cât TOȚI circulăm pe aceleași drumuri, starea acestora nu este acceptabilă ca scuză. TOȚI ne grăbim, toți avem ceva urgent de rezolvat. Codul rutier spune să te adaptezi de fiecare dată condițiilor de trafic. Nu mergi pe autostradă cu 130 km/h când plouă cu găleata sau e ceață în ideea că 130 e limita maximă de viteză, dar tu nu vezi la 2 metri în față. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
Hack |
![]()
Post
#20
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
instabil13 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 12 August 10 ![]() |
Cand in Romania se va intampla ceea ce ne povesteste asta mai jos, atunci putem sa mai vorbim si noi....
Refletii - autorul este un imigrant mexican in Suedia 1) Suedia este de marimea unui singur stat din Mexic; 2) Nu are decat 6 milioane de locuitori; 3) Cel mai mare oras, Stockolm, abia daca are 800 de mii de locuitori, asa ca o mica localitate din Mexic; 4) Mari intreprinderi cu capital suedez: Volvo, Scania, Ericsson,Electrolux , ABB, Nokia, Nobel Biocare, etc. Nimic rau in asta, nu-i asa? Pentru a avea o idee de importanta lor, ajunge sa mentionez ca Volvo face motoarele propulsoare ale navetelor de la NASA... Trebuie sa mentionez ca nu cunosc un alt popor care sa aiba o cultura colectiva ca a suedezilor. Va voi povesti o scurta istorie doar ca sa va faceti o idee: Prima data cand m-am dus in Suedia in 1990, unul dintre colegii mei suedezi ma aducea la serviciu in fiecare dimineata cu masina lui. Era in septembrie, era frig si fulguia. Ajungeam foarte repede la intreprindere si el parca masina tot timpul foarte departe de intrare. In fiecare dimineata vin in jur de 2 mii de angajati cu masina la serviciu... In prima zi nu am facut nici un comentariu, nici in a doua sau in a treia, dar in una din zilele ce au urmat, cu un pic mai multa incredere, l-am intrebat pe colegul meu: - De ce parchezi tocmai aici? Am vazut ca parcarea este complet goala cand ajungem si totusi tu parchezi la mare distanta foarte mare de intrare..... . Iar el mi-a raspuns pur si simplu: - Noi, care ajungem foarte devreme, avem tot timpul sa mergem pe jos pana la usa de la intrare. Cei care ajung mai tarziu, au mai multa nevoie sa gaseasca locuri mai aproape de intrare pentru ca sa nu intarzie, nu crezi? This post has been edited by instabil13: 6 Sep 2010, 14:32 |
--------------------
Renault
Laguna
2001 1.6 16v
|
|
xcss |
![]()
Post
#22
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
Mrija |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
- curcani care stau cu radaru tot in aceleasi locuri,
- gropi - pasaje pietonale - garduri laterale pentru a tine animalele de pe drum - marcaje necorespunzatoare/confuze - curcani care stau in intersectii si se uita la aglomeratie fara sa faca nimic - cronometre la semafoare care nu functioneaza - lucrari pe DN/DJ care nu sunt marcate - lucrari de intretinere la drumuri ( dezapeziri/asfaltari/marcaje ) - lipsa parapeti de protectie - limitari de viteza tampite - lipsa parcari - lipsa implicare in actiuni de scolarizare cu tematica rutiera - lipsa reglementare ITP - lipsa infrastructura - reglementari amenzi, depasesti viteza si iei vreo 450 lei amenda good joke ![]() + platim la stat toate darile fmm, ca sa ajungi ce? roadkill? ar zice bine o revolutie PS un mare - ( minus ) la mentalitatea soferilor din RO ! This post has been edited by Mrija: 6 Sep 2010, 15:11 |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Cristi A @ 6 Sep 2010, 12:04) @Hack, cat timp oamenii au voie cu detectoare, e corect sa stea si politia pe unde apuca. In tara trebuiesc respectate limitele de viteza, daca nu din spiritul civic atunci de frica ![]() O mare problema a drumurilor romanesti, chiar si a europenelor gen E85, e ca trec prin toate vagaunele de sate si te forteaza sa incetinesti la 50 la ora de fiecare data. In Ucraina de ce mama ciorilor am putut sa fac 500 de km in 6 ore, mergand cu viteza legala de 90-100 la ora? De ce un drum Galati-Kiev dureaza cam 11-12 ore mergand legal, economic si lejer (as face si mai putin, daca ar fi mai drept drumul pana la Odessa), iar un drum Galati-Nadlac dureaza 13-14 ore, trecand prin minim 1-2 situatii periculoase de-a lungul drumului? Doar distanta e aceeasi, 800 de km. Daca toate drumurile mari de la noi ar trece pe langa localitati, si nu fix prin fata primariei, s-ar reduce accidentele cu mai bine de 50 la suta. Si nici macar nu ar fi nevoie de autostrazi, dar in primul rand ar disparea carutele de pe sosele si in al doilea rand betivii de pe marginea drumului. This post has been edited by Laurentziu83: 6 Sep 2010, 17:29 |
--------------------
.
.
.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Am stat in Londra o anumita perioada de timp. Stiu ca e o comparatie exagerata, dar ca fapt divers.
Zi de zi timp de 2 saptamani am facut acelasi drum, o saptamana cu transportul public si o saptamana cu masina cu un prieten. E vorba de un drum de aprox....60km dus- 60 km intors, o portiune in oras, o portiune in afara orasului. Indiferent de metoda de transport si indiferent de starea traficului sau a vremii, am facut EXACT acelasi timp in fiecare zi pe acelasi drum. ( diferentele sunt de cateva minute, la drum de 60 km le consider neglijabile) In momentul in care STII EXACT cat timp faci pana undeva, in momentul in care nu te uiti dupa gropi, in momentul in care ai drumuri cu limite de viteza decente, in conditiile in care nu ti-a luat "tac-tu" Q7, X5, MeLeu ...etc si simti nevoia sa faci pe eroul si sa arati ce masina "sucara"ai, in conditiile in care majoritatea motociclistilor de pe drum merg absout normal pe cele 2 roti din dotare si nu doar pe cea din spate si mai ales cu viteza legala (repet: absoult decenta), atunci nu ai de ce sa depasesti viteza pentru ca stii clar cat faci pana la munca de exemplu, nu ai de ce sa faci slalom printre gropi, nu ai de ce sa eviti toate vitele incaltate cu slapi care-ti dau flasuri din spate ca ei " are prioritate de smecher", nu ai de ce sa te enervezi si sa incerci sa recuperezi ca ai stat intr-un blocaj 2 ore pentru simplul motiv ca nu se intampla , nu ai de ce sa faci prostii la volan. Deci la intrebarea din topic "ce se intampla cu noi" , raspunsul este destul de simplu. Nu suntem suficient de civilizati, incat sa ne cream condiiile cat mai bune pentru o calatorie rapida, confortabila si mai ales sigura. P.S. Pe unele autostrazi nemtesti nu exista limite de viteza, mergi cat te tine masina si totusi nu moare nimeni pe ele. Deci nu viteza este problema. Aud pe la toti idiotii de pe la TV sau de prin politie cliseul " viteza neadaptata conditiilor de trafic". Care trafic? Mai intai sa avem trafic si dupa aia mai discutam. Iar la faza cu radarul pititit prin tufisuri...YEAH RIGHT! Sa stii ca daca cotizez eu niste sute de RONI la bugetul politiei, cu siguranta se vor schimba otal conditiile de trafic. Cine mai pune botul la faza asta este cel putin naiv. Radarul in Romania este modalitatea perfecta de a exploata infrastructura aproape inexsistenta si de a produce bani la bugetul politiei, nu are nici-o legatura cu ridicarea nivelului de siguranta in trafic. This post has been edited by vallixx: 6 Sep 2010, 19:01 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Mrija |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Nu exista viteza ucide pentru ca exista alti factori determinanti in caz de accident : Neglijenta, neatentia, oboseala, prostia, snobismul, teribilismul sau slaba pregatire a participantilor la trafic.
Oricum, cred ca in orice accident viteza e scoasa vinovata ca, deh "avea viteza" ![]() |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
SonyAD |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 21 February 09 From: București ![]() |
Ce să se întâmple? Prea multe maimuțe cu carnet. Nu e nimic complicat.
|
--------------------
Peugeot
206
2000 2.0 HDi Le lion flatulent est revenu.
Dar tot îi fuge fundul. |
|
adip |
![]()
Post
#28
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(zaboss @ 6 Sep 2010, 17:19) 55 de victime într-o singură zi în care România nu este victimă a unui atentat terorist sau în război. Sau suntem? Asta cu conducerea sub influenta bauturilor alcoolice e cam derutanta si cam rau intentionata, sa zic asa. In Au am voie sa conduc sub influenta bauturilor alcoolice, daca sunt influentat sub o anumita limita. Cu toate astea, numarul de victime de pe sosele raportat la numarul populatiei e mult mai mic decat in Ro. De ce oare?Eu zic ca se abate atentia de la cauzele principale ale accidentelor: - infrastructura subdimensionata pentru numarul actual de vehicule. Pe langa faptul ca nu se construiesc sosele noi, astea existente se tot repara cam des. - semnalizare defectuoasa, contradictorie uneori, facuta in asa fel incat sa *impiedice* fluenta traficului. Astea doua duc la un trafic fragmentat, impredictibil - o anumita (in)cultura auto a unor soferi, care nu au invatat pana acum ca e mai economic si eficient sa colaborezi in trafic cu ceilalti, nu sa te iei la intrecere sau sa faci pe justitiarul. - scoala de soferi si examenul auto sunt insuficiente pentru dobandirea de deprinderi necesare sofatului in siguranta. Dar cand elevul o freaca toata ora de condus mai mult blocat in trafic, de unde sa invete cum e cu asigurarea, incadrarea, anticiparea pericolelor? |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Dan73 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
As mai adauga la ce ai spus tu nivelul e educatie si chiar si gradul de bunastare a oamenilor. Eu am mai zis pe aici: cand Gheorghita cu 7 clase de la Mihailesti, sau Nelu din Voluntari, vinde un teren care era cu porumb pe o suma uriasa si sare din caruta direct in beemveu, atunci e jale. Se crede zmeu, invincibil si se da in stamba pe drumuri.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Adi86 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 28 July 08 From: Lausanne, Switzerland ![]() |
QUOTE(Dan73 @ 7 Sep 2010, 10:44) As mai adauga la ce ai spus tu nivelul e educatie si chiar si gradul de bunastare a oamenilor. Eu am mai zis pe aici: cand Gheorghita cu 7 clase de la Mihailesti, sau Nelu din Voluntari, vinde un teren care era cu porumb pe o suma uriasa si sare din caruta direct in beemveu, atunci e jale. Se crede zmeu, invincibil si se da in stamba pe drumuri. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:05 |