Renault Clio 3 vs..., ce sa-mi iau?
![]() ![]() ![]() |
Renault Clio 3 vs..., ce sa-mi iau?
MMVI |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|||
MMM |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 September 06 ![]() |
@bardu
Amice, vezi ca ai cam amestecat posturile! Pe de alta parte, contrazici pe cineva care face o afirmatie despre un G6, cu motor 1.4 fsi, insa, dai ca exemplu colegul tau care are un G4 1.4. Desi par asemanatoare, au tehnologie diferita. Oricum, in opinia mea, aceasta este totusi o submotorizare pentru o masina de 1200 kg. cat despre afirmatia despre stilul de condus si bugetul meu, esti cumva ruda cu Mama Omida? ![]() Ca fapt divers (ca sa te citez), eu am avut si Golf 5, 2.0 tdi, PD,140 cp. si stiu cat de gurmande sunt motoarele diesel de la VW. Atat la motorina cat si la ulei! Nu degeaba l-am schimbat cu un Golf 6 pe benzina! Si, motivul ptr. care postez pe reno.ro este acela ca am avut si un M2, 1.5 dci. O masina excelenta. Ca si brandul Renault! This post has been edited by MMM: 16 Oct 2009, 04:10 |
--------------------
Audi
A3 Sedan 1.4 tfsi
Ambition
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
salut
ma uitam aseara pe discovery la emisiunea In viteza sau ceva de genul, si era un reportaj versus Clio III - Mini; indemanare, viteza circuit, stabilitate etc. In toate probele Clio III a iesit castigator, la turul de circuit cu aproximativ o secunda mai rapid. Bine era vorba de modelele sport. Inca un lucru la aceasi emisiune (etape mai vechi) am vazut mai multe teste comparative cu mai multe masini iar printre aceste teste cateva au mai fost facute cu Clio. De fiecare data au iesit invingatoare, si au fost clasificat ca fiind cel mai bun hot in clasa lui si la un pret ziceau ei 15.000 lire. Deci pana la urma exceptand faptul ca la noi (pentru siguranta noastra) se aduc doar motorase, si rombul face masini foarte bune , in unele cazuri si pentru anumite clase (de masini) mult mai bune decat concurenta (mai ales nemteasca ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Modus |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Iar Clio RS se aduce si la noi
![]() |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
stiu Modus ca se aduce si la noi, dar eu vroiam sa subliniez faptul ca un versus corect este atunci cand compari doua motoare aproximativ identice ca si caracteristici tehnice sau performante, iar in cazul Reno este cam greu un versus (la noi) unde momentan ai un singur motor de 1,2; 1,4; 1,6; si nu cum e la nemtoaice de exemplu unde poti alege 1,4 cu 90CP pana la nu stiu 150-160CP?
Oricum vroiam sa-i iau apararea rombului in sensul ca la caracteristici similare este considerat un producator auto demn de luat in seama (lasand la o parte fiabilitatea pentru uni,- dar fiabilitatea pana la urma tine de cost-pret de vanzare, de componente foarte fiabile sau solutii tehnice mult poate mai costisitoare, fapt care automat duce la un pret de vanzare mai mare, pret care corelat cu "faima" de masina franceza conduce automat la un volum mult diminuat de masini vandute, nerecuperarea invenstitiei si pana la urma toate pietele de desfacere trebuie sa beneficieze de produse compatibile cu puterea de consum a acelei piete. Calculul simplu facut de reno este: cheltui cat mai putin posibil dar fac totusi un produs bunicel pentru o piata unde ma situez bine ca volum de vanzari tocmai datorita faptului ca nu sunt foarte scump deci accesibil pentru mai multi consumatori. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
bardu |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
QUOTE(MMM @ 15 Oct 2009, 23:47) Ca sa fiu in ton cu amicitia imi cer scuze dar nu la tine m-am referit cand am zis ca e trist sa nu treci de 4000 de ture un benzinar turbo. Doar atat iti era adresat, si acum imi este foarte clar ca nu am asociat mai deloc propozitiile si "andrisantul". @MMM Referitor la consum de 1.4 la motorul fasait io nu am auzit, imi spune omul cu care lucrez impreuna zi de zi si regreta amarnic alegerea facuta (nu marca ci motorizarea aleasa)! SCUZELE MELE! @MMVI Regreta motorizarea deoarece a constatat imediat cat de limitata (ca sa nu spun submotorizata cum a spus si colegul MMM) la asta adaugandu-se si un consum pe care el il considera enorm (ex consum urban pentru vara in targu mures 10-11%, comparativ cu 7,5-8% cat am eu). Imi cer scuze si ca sunt offtopic, dar no` trebuia sa-mi fac autocritica. ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 22:29 |