Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

da in nas masina, nu trage/se opreste motorul

i_am_sleek
post 20 Oct 2008, 00:12
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




Acum 2 sapt mergeam linistit cu masina dupa ce alimentasem de la Lukoil si la un moment dat la accelerare dadea in nas violent motorul... relantiul il tinea fara probleme insa nu o puteam tura... ma gandesc ca e motorina!
o duc in service , se verifica filtrul, se pune pe clip, se scoate 1l de motorina pt a vedea in ce stare e. Verdictul... masina nu are nimic: motorina pare tulbure in rest filtrul e curat, iar pe CLIP apare o eroare cu galben de la ceva senzor magnetic de la axa cu came....
Iau masina merge perfect pret de 10 zile si apoi incepe iar sa faca....
mentionez ca mai aveam vreo 15 l de motorina LUKOIL insa imediat dupa ce o iau din service fac plinul euro5 de la OMV.

In mom de fata masina ori merge perfect ori da in nas ori chiar si moare motorul. se intampla aleatoriu chiar nu mai stiu ce sa fac cu ea...ba merge ba nu.

intreb daca are cineva cea mai vaga idee legata de problema in cauza.

revizia a fost facuta acum 5k km cand a fost si filtrul de motorina schimbat.
egr a fost curatat acum 7k km si era aproape ca nou.
masina nu merge subturat sub nici o forma

orice idee e binevenita.
multumesc


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 20 Oct 2008, 01:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




curata toata instalatia de alimentare inclusiv rezervorul si pune o motorina mai buna decat lukoil, eventual un efix sau un omv


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 Oct 2008, 08:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ai pompa de motorina electrica sau inglobata in cea de injectie?
Ma gandesc ca ai pompa electrica in rezervor si e pe duca.
Vezi ca daca ai filtru la care shimbi numai cartusul si para de cauciuc pentru amorsare, atunci ai pompa inglobata in cea de inalta presiune. Daca in schimb ai filtru de motorina care se schimba cu totul si nu ai para de cauciuc atunci pompa e electrica.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 20 Oct 2008, 08:50
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(i_am_sleek @ 20 Oct 2008, 01:12)
pe CLIP apare o eroare cu galben de la ceva senzor magnetic de la axa cu came....
*


Ti-au schimbat senzorul de pe axa cu came? De la el poate fi.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 20 Oct 2008, 12:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




mai nou face doar cand se incalzeste...
am citit pe forum la laguna (acolo sunt mai multe 1.9 dci) si o sa incerc cu egr ul scos sa vad daca merge insa nu am reusit sa scot mufa...
filtrul e ok, a fost verificat, motorina i-am pus de la omv... sincer nu mai cred ca e de la motorina ci de la gaze ceva...
maine o duc iar in service sper sa faca urat in continuare ca sa ii gaseasca defectul (data trecuta nu au descoperit nimic)

multumesc mult de pareri


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 20 Oct 2008, 19:33
Post #6


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Poate te ajuta :
Am un prieten cu Laguna 1,9 DCi 120cp. A alimentat de la un "dubios" la granita. A avut pb "afara" pe autostrada pana ce masina se oprea de tot. Nu putea depasi 40km/h. A scos EGR-ul si a facut turul Europei. In tara a curatat EGR si acum merge brici cu EGR.

"Succesuri ! "


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kicidan
post 21 Oct 2008, 23:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 21 September 07
From: Cluj-Napoca




Daca zici ca face doar la cald atunci tind sa cred ca e senzorul de la axul cu came.


--------------------
Renault megane II break,1,5 DCi-82 CP, expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_trs
post 22 Oct 2008, 12:21
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 2 October 07




M-am lovit de o situatie aproximativ similara la meganul meu tot 1,9 dci (relantiul il tinea perfect normal dar nu se tura peste 1400 de ture si nu dezvolta putere nici macar cat ar fii trebuit sa aiba pt turatia asta, cand incercam sa plec normal fara sa o tin din ambreiaj se oprea motorul), cineva mi-a sugerat sa merg o perioada mai turat peste 2200 de ture(pt ca aveam obiceiul sa merg subturat) si pare sa se fii rezolvat (nu a mai dat simptome de 2 luni de zile).


--------------------
RENAULT MEGANE SEDAN 2004 PRIVILEGE 1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Oct 2008, 12:53
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.332
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cum adica peste 2200 de ture...??

Ar trebui sa schimbi normal la mers in oras la 2700-3000 si infara la 3000-3500...

Daca ai umblat sub 2200 nu este de mirare ca face figuri...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 22 Oct 2008, 18:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




gata am rezolvat-o
era rampa de injectie....
se pare ca foarte putine au cazut... printre care si a mea
in ceea ce priveste turatiile si eu merg la fel ca cj8czh... de aceea ceva la EGR/catalizator/etc au fost excluse


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 22 Oct 2008, 19:49
Post #11


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




i_am_sleek

Da-ne mai multe detalii!
Ce a picat ? Costuri......


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 22 Oct 2008, 23:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




pai... rampa de injectie este defapt 'commonrail-ul' este conducta de metal la care se leaga injectoarele si care are o supapa ce mentine presiunea in rampa. acea supapa s-a blocat, nu prea se intampla, si practic imi ineca injectoarele....
ea costa vreo 20 mil... insa am rezolvat cu una second hand la 100 euro...


sper sa fie buna...


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 23 Oct 2008, 14:58
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Pew bine ca ai rezolvat-o mai ieftin.


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 27 Oct 2008, 13:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




problema a revenit... deja am dubii legate de defectul real al masinii...
astept in continuare orice sugestii/pareri


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 27 Oct 2008, 13:11
Post #15


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




La corectia injectoarelor care sunt rezultatele? Banuiesc ca ai vazut daca ai facut diagnoza...(cati km are masina?)


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 27 Oct 2008, 17:28
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




95k km are masina iar injectoarele sunt ok cu exceptia a 2 din ele care arata +2 respectiv +3 la suta


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 27 Oct 2008, 19:56
Post #17


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




1 - Curata EGR-ul. (era chiar aici un tutorial)
2 - Verifica filtrul de motorina ca e posibil sa ai apa in el.
3 - Eventual la o diagnoza ... sa vezi si debitmetru de aer ( se strica de la umezeala sau praf - cand nu schimbi filtrul de aer).

Verifica-le dupa acesti pasi ca sa nu te coste. Primele doua le faci tu acasa.

" Succesuri !"


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 28 Oct 2008, 00:39
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




i_am_sleek, cu eroarea aia de la senzorul de la axul cu came ce se mai aude? Nu cred sa fi aparut degeaba pe CLIP...
Turbina o excluzi, nu? Cand pica, motorul se tureaza f greu, nu are forta deloc, cam ce descri tu. La mine fum nu scotea, pur si simplu nu tragea, era foarte greu sa si plec de pe loc cu ea.
Eventual vezi si de ce zicea $$ilvviu cu pompa de motorina. Multa bafta !


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 28 Oct 2008, 13:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




a fost inlocuit din cate stiu si senzurul de turatie si facea la fel...
turbo exclud pt ca atunci cand merge merge de rupe ...
am tras-o pe dreapta momentan, nu am timp/bani sa ma ocup de ea.



--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 28 Oct 2008, 20:23
Post #20


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




"mergeam linistit cu masina dupa ce alimentasem de la Lukoil si la un moment dat la accelerare dadea in nas violent motorul"

Tu ai inceput asa...
Sa nu dai multi bani:
schimba filtrul de motorina - ai sa te miri ce gasesti in el.smile.gif
curata EGR - e un tutorial

Si in service-uri mai gasesti uneori "mecanici" de te pun sa schimbi inutil o gramada de piese, sumpe... Incearca-le prin eliminare si o faci pana la urma.

Bafta!


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 29 Oct 2008, 13:15
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




s-a verificat si filtrul de motorina si era curat si senzorii toti, si egr si catalizator.

s-au masurat toti parametri: pompa de injectie face si tine presiune, injectoarelel la fel de unde s-a tras concluzia ca ar fi rampa...

o sa imi asum un risc sa iau o rampa sh care sunt sigur ca e buna si sa o inlocuiesc... daca tot o sa faca inseamna ca am dat banii degeaba si ca va trebui ddusa pe platforma la serus, refac constatarea si dumnezeu cu mila cat o costa.

multumesc tuturor pt pareri


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdo75
post 30 Oct 2008, 13:08
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 29 July 08




Salut! Si eu aveam probleme genul nu se tura ca lumea iar relantiul era bun. Mie mi-a picat turbina (R Meg 2004 1,5 dci 60kw). Eram intr-o depasire pe la 3000 si ceva de ture si pac , pauza putere in motor. Am dat-o jos si surpriza, blocata. Am desfacuta si doua pale erau rupte. Motivul? Dilema ca nu-s impatimitul turatiilor excesive si nici al mersului subturat. Acum caut s-o reconditionez sau sa iau alta sh caci noi sunt ale racului de scumpe. mad.gif

30 Oct 2008, 13:14:
Am uitat sa spun ca in momentul in care a cazut turbina a aprut si mesaju injection failure. De atunci nu mai apare acel mesaj dar imi trebuie o luna sa ajung la 3000 de ture. Iar la penti parca as merge pe jos. mellow.gif

This post has been edited by bogdo75: 30 Oct 2008, 13:14


--------------------
renault megane 2004 - hd75abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 30 Oct 2008, 16:40
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




bogdo75, iti recomand sa nu mai mergi cu masina daca ti-a picat turbina, poate oricand sa o ia pe ulei si te trezesti ca dai in alte alea...Poate ajunge motorul sa se tureze in gol din cauza vaporilor de ulei ce ajung in admisie, sau poti distruge motorul ramanand fara ulei (se poate consuma tot in doar cativa km). Cauta firme de reconditionare, o scoti la 1000 lei, cam asa.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdo75
post 31 Oct 2008, 01:45
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 29 July 08




Mutumesc pentru saft. Acum nu mai umblu ca am dat jos turbina si tot ce era pe langa ea. Sta linistita in garaj pana cand reconditionez turbina sau iau alta sh ca noua ii scumpa cu raci. Dar am o nelamurire cu cele sh. Cat or fi de bune? Sa nu ma trezesc ca fac 5 10 mii de km si sa ma lase balta. unsure.gif

31 Oct 2008, 11:51:
M-a contactat astazi cineva din Oradea si mi-a spus ca turbina de la dezmembrari este 350 EU fara sa o dau pe cea veche in schimb. Este mai bine sa iau alta sau sa o reconditionez pe cea veche? Daca as reconditionao pe cea veche as iesi cu vreo 2 mil mai ieftin. As vrea sa stiu daca a mai luat cineva sh de la dezmembrari si a avut sau nu probleme. Multumesc celor care ne mai indulcesc suferinta de a sta cu masinuta pe butuci.

This post has been edited by bogdo75: 31 Oct 2008, 11:51


--------------------
renault megane 2004 - hd75abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 31 Oct 2008, 13:24
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Eu zic sa o reconditionezi pe a ta. Ce garantie ai ca aia SH nu pica in 5000km? La una reconditionata primesti garantie 1 an, adica tot cat la una noua...a mea e reconditionata si merge brici de un an aproape si vreo 10.000km.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdo75
post 7 Nov 2008, 22:17
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 29 July 08




Multumesc poseidon06 ptr sfat, dar deja am luat una sh. Preturile difera intre 200 si 350 EU sh, 500-750 eU noua iar reconditionatu 1000 RON + TVA. Am pus-o pe cea sh si se comporta foarte bine, insa vorba ta cine stie cati km. Cu reconditionatul era o problema ca sunt din provincie si era nasol cu servisul, probabil trebuie agreat de catre cei da la firma care le reconditoneaza, altfel nu-ti dau garantie daca nu este montata intr-un sevice autorizat de ei. Plus ca eu sunt autodidact si m-am apucat singur de o da jos si pune inapoi.


--------------------
renault megane 2004 - hd75abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 9 Nov 2008, 21:33
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




mai nou se pare ca ar fi regulatorul de presiune care a fost curatat.. am platit o factura de 3 mil la serus care includea pana si test drive cu masina, am luat-o si in 200 de metri facea la fel. acum am lasat-o iar.

am ajuns la 1 luna si 10 mil cheltuiti si masina e la fel.

va tin la curent


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 14 Nov 2008, 18:00
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




am rezolvat-o... cica ar fi fost traseul electri al captorului de pe volanta.

nu mai face mmomentan.


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 15 Nov 2008, 09:57
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




adica un fir intrerupt...
foarte tare... mad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 15 Nov 2008, 11:06
Post #30


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




i_am_sleek
Fii un pic mai exact te rugam, poate daca se intampla si la noi sa stim ce piesa sa "recomandam" mecanicului. wink.gif
Oricum bine ca ai rezolvat-o.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:59
Dacia