Compresor clima Laguna II, probleme, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Compresor clima Laguna II, probleme, recomandari
tibirk |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|||
tibirk |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
Am cateva nelamuriri. Componenta compresorului marcata in poza 2 se incinge atat de tare ca nu pot tine mana pe ea. E normal asta?
Fara legaturta cu intrebarea de mai sus...In poza 1 am marcat singurul fir electric care merge catre radiatorul de clima. Acolo este senzorul care monitorizeaza presiunea din instalatia de climatizare? Pe acesta il banuiesc ca nu functioneaza corect pentru ca peste 2500 rpm mi se opreste compresorul si cred eu ca acest senzor este cauza problemei. This post has been edited by tibirk: 27 Jul 2009, 08:57 Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 296.63k ) Number of downloads: 1686 2.JPG ( Size: 342.16k ) Number of downloads: 1879 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Cum privesti din fata masina, senzorul de presiune este fixat pe coltul din dreapta jos al radiatorului condensor
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#34
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
@tibirk parerea mea e ca ai prea mult freon in instalatie.
Cilindrul indicat de tine cred ca functioneaza ca un amortizor de pulsatii, iar cablajul care se duce la compresor actioneaza ambreiajul sau. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tibirk |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
aceleasi simptome le avea si inainte sa incarc instalatia cu freon si atunci era prea putin
![]() |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
cezarium |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 27 November 07 From: ploiesti ![]() |
aceeasi problema si la mine. daca stau pe loc si o ambalez la 3000 de ture gata cu aerul. trebuie sa-l inchid si sa-l repornesc de la buton. mi se intampla si in mers.
|
--------------------
Nissan
Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila
1993 Renault Laguna 1.9dci
|
|
sabin_vs |
![]()
Post
#37
|
membru Group: Members Posts: 15 Joined: 13 November 07 ![]() |
va rog un sfat..ce sa fac?....in timpul unui drum mai lung...cu AC manual pornit am patit urmatoarele...abur pe grila si lipsa aer rece...asta la viteza (peste 100)....cand am redus viteza...a reaparut aer rece.....am fost la un service...mi-au zis ca am putin freon....mi-au incarcat instalatia....dar problema a ramas la viteza mare aceleasi simptome ....am mai sesizat ca atunci cand am AC pornit simt mici smucituri in mers...
|
--------------------
renault
laguna 2
2001/1.9 dci
|
|
dsdcompany |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 August 09 ![]() |
Am un Renault Laguna II 1,9 dci din 2004. Am problema cu clima la modul ca pe modul manual functioneaza daca cand cuplex AUTO la temperatura de 16 grade venilatorul se reduce si stagneaza la prima liniuta. Daca dau temperatura pe 26 de grade pleca ventilatorul tare. Problema e doar pe rece.
Pe modul manual cred ca in timp se mai si opreste aerul conditionat fara a stii motivul. Va rog cu informatii daca ati patit. Mentionez ca filtrul de polen nu l-am schimbat de 40.000 km. Va multumesc |
--------------------
Renault
Laguna II
2004
|
|
tibirk |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
pai...cred ca ar cam fi cazul sa-l schimbi...sau sa-l mai cureti
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
Bitza_nsc |
![]()
Post
#40
|
![]() Green Laguna Group: Members Posts: 102 Joined: 26 October 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(tibirk @ 11 Aug 2009, 21:05) asta in cazul in care mai ai ce curata din el:))...sa nu fie carbonizat ![]() ![]() This post has been edited by Bitza_nsc: 12 Aug 2009, 00:48 |
--------------------
Renault
Laguna 2
An 05/2001 1.8 cmc 16V Dynamique
- HD 88 B T Z
|
|
gabysan |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 May 10 ![]() |
salutare lagunisti! am si eu o problema cu ac-ul manual de pe leguma mea...mai exact in urma cu cu vreo 2 sapatamani am demontat panoul de climatizare din bord k sa ii schimb becuile arse cu leduri. am remontat panoul la locul lui toate butoanele si functiile de cilmatizare functionau inclusiv ac-u. dupa cateva zile am constat ca atunci porneam a.c compresorul nu mai cupla dupa 1-2 zile funtiona iarasi , de cateva zile nu mai vrea deloc
![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna
2003 autentique 1,9 dci
- if 82 gab
|
|
btc01 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 24 August 05 ![]() |
@tibirk - am o nelamurire legata de instalatia de climatizare. La mine e manuala.
In fiecare an cand vine frigul - oct, nov - instalatia nu mai porneste (din estimarile mele cand afara sunt sub 16 grade). Avand in vedere ca e recomandabil sa fie pornita periodic, ce pot face? Nu prea am sanse sa prind zile cu peste 16 grade in perioada asta, plus ca din cand in cand mi-ar fi utila functia de dezaburire. Se poate bypass-a aceasta restrictie de temp. exterioara? Sau e un defect in instalatie? |
--------------------
Renault
Laguna II Break 1.6 16V
2001
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
salut baieti!am mai postat problema mea si in alta parte dar o sa o descriu si aici poate ajut pe cineva.la mine se manifesta asa:apas auto la 16 grade,baga rece dupa ceva timp dar treptele de la ventilatie nu cresc.daca setez intre 18-26 grade baga cald si treptele se comporta la fel.aceleasi simptome le am si pe modul manual.deci am rece doar la minim , in rest ma coc.filtrul de habitaclu este nou.o posibila rezolvare dupa o verificare amanuntita a instalatiei electrice si bineinteles cu ajutorul unui coleg de forum care sa oferit sa ma ajute cu un tester este ca la mine temperatura indicata de catre sonda vaporizatorului este de 107 grade.acesta ar trebui sa indice o valoare de pana in 20 de grade.sau masurata o valoare de 3 ohmi la 25 dr grade.urmeaza sa il scot si sa il masor si eventual sa il inlocuiesc,dupa care o sa revin cu noi informatii.apelati cu incredere la sfaturile lui stefan t de pe forum.la reprezentanta dupa doua diagnoze nu au fost in stare sa gaseasca aceasta eroare.eu mai suspectez si nivelul incarcarii instalatiei de freon dar chiar si asa tot nu este normala acea temperatura indicata de senzorul de pe vaporizator, iar la cat de complexa este clima pe laguna nu as fi surprins sa fie chiar asta buba.revin cu informatii dupa ce il inlocuiesc.mi-e si frica sa intreb la reprezentanta cat costa unul nou.voi stiti?sau il gasesc si pe la magazinele de piese auto mari care aduc si piese la comanda?sau din dezmembrari.....desi nu stu cat ar putea fi de bun.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
cotoi_motorizat |
![]()
Post
#44
|
![]() fara status...si statut! Group: Members Posts: 93 Joined: 10 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Cheluu yo zic s-o facem bucati....si ii gasim noi buba.Daca ne raman piese mai facem una.
![]() Glumeam...desigur. |
--------------------
Renault
-- Megane 2 --
1.5 dCi/100 de cai si o martoaga privilegiata
- B-xx-XYZ SUBARU IMPREZA XV Boxer Diesel/symetrical AWD/150hp-350nM
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
te dai mare ca ai scapat de probleme la caseta? mai bine facem practica pe megane ca e mai simplu.vedem ce iese si trecem si la laguna.chiar si la laguna 3.pana se strica astea o sa devin expert.
![]() 2 Jun 2011, 20:27: uitasem de sonda de temperatura a vaporizatorului.scuze de calitatea pozei.pun si una cu microturbina care la mine era plina de praf. This post has been edited by Cheluu: 2 Jun 2011, 20:27 Attached thumbnail(s) Imag002.jpg ( Size: 83.77k ) Number of downloads: 1479 Imag003.jpg ( Size: 363.99k ) Number of downloads: 1364 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
problema cu clima a fost rezolvata.am schimbat acel senzor de temperatura al vaporizatorului si totul e ok.la reprezentanta se gaseste la pretul de 60 de lei cu tva.multumiri inca o data lui stefan t care a diagnosticat problema.merg vineri la intalnire asa ca cine doreste detalii suplimentare le pot oferi cu placere.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
StefanT |
![]()
Post
#47
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur ca ai clima care merge pe AUTO acum
![]() Multi km fericiti cu masina! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
@chelu , unde e senzorul ala ? Ca mie mi-au schimbat 80% din instalatia de climatizare si tot nu porneste compresorul si cica nu le da nici o eroare pe calc , poate o fi senzorul asta si il schimb si poate am si eu frig in masina.
|
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
2002
- AJ 53969 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
StefanT |
![]()
Post
#49
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Jos la picioare, sub bord, in partea soferului. Cum te uiti la pedale, in dreapat lor. Se da plasticul deoparte si se poate scoate. Chelu a scos-o, poate iti da mai multe detalii.
Insa la tine nu cred sa fie din cauza asta. Ai pus-o pe tester? Din ce oras esti? |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
@StefanT , o so pun pe test cind o sa ajung in tara , pentru moment cei de unde stau atat au stiut sa faca , totul nou dar nu merge si se pare ca desi stau aproape de polul nord e chiar cald cind e soare , mai ales ca e vara polara , adica mai deloc noapte .
Merci pt raspuns. |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
2002
- AJ 53969 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
ovidiupay |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
am gasit sonda , am masurat-o si are 3.5 ohmi la temp camerei , adica vreo 20 si daca pun mana pe senzor rezistenta scade pana la 2.1 ohmi , e normal sau e defecta sonda ?
This post has been edited by ovidiupay: 4 Jul 2011, 21:29 |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
2002
- AJ 53969 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
FDR |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV ![]() |
eu am doar AC manual... problema e asta: la turatii sub 2000 cupleaza instant, la turatii peste 2200-2400 decupleaza si nu mai cupleaza deloc. ca sa mai cupleze, trebuie sa las turatia sa scada sub 2000.... dar asta nu ajuta pt ca imediat ce creste, iar decupleaza....
ce se poate face sa ramana cuplat si la turatii mari? |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
George184 |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 July 11 ![]() |
Salut am si eu o problema : pana acum mi-a mers AC fara nici o problema , dar de cateva zile imi face figuri . Ii dau drumu merge si dupa un timp numai baga aer rece (se opreste compresorul , il opresc si ii dau drumu nimic ) , am crezut ca este de la freon m-am dus si am completat ( nu pierde freon ), dupa completare in aceea zi nu a mai facut , surpriza a doua zi acelas lucru merg si la un momendat baga aer de afara ( idea este ca nu face tot timpul din 10 drumuri mi-a facut de 3 ori ) . Eu cred ca este cv care tine de electric de nu ii mai da impuls la compresor sa plece ( dc opresc masina si o pornesc iar , compresorul pleaca ) . A mai avut cineva aceleasi sintome ? ? ?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002/
- B-06-ERI
|
|
gabysan |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 May 10 ![]() |
sal george! e foarte probabil sa fie o problema din instalatia electrica. incearca sa ajungi sa controlezi mufa care intra in partea d jos a compresorului ...acolo e o mufa cu 2 fire si se numeste COMANDA DE PILOTARE COMPRESOR. eu am avut aceeasi problema ...un fir din cele doua era impuscat si de aceea functiona ac-ul intermitent. eu am fost cu ea la meridian si baietii de akl au descoperit , au refacut legatura dar tot nu a mers asta pt k mi-a ramasa blocata acea supapa din cauza impulsurilor electrice imperfecte. s-a rezolvat destul de ieftin la un service care se ocupa de reconditionari compresoare ,prin demontarea acelei supape si suflarea ei cu aer .tin sa mentionez ca nu e neaparat si la tn sa se fii blocat acea supapa...ideea sa te uiti cat mai repede la aceea mufa ca altfel poti patii ca mn..dak doresti putem vb pe yahoo la gaby_san82 , spor la treaba
![]() |
--------------------
renault
laguna
2003 autentique 1,9 dci
- if 82 gab
|
|
GRC |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 September 11 ![]() |
Salut,
Am si eu o problema mi-am cumparat o laguna 2 1.8 16v ,totul bine si frumos am plecat la un drum Bacau -Bucuresti si am deschis clima am setat-o la 21 de grade fiind vara si clima functiona fara probleme ,dupa ceva timp de mes 100-150 de km aprox 1ora sa oprit ,am zis ca am suprasolicitat motoru si nu mai face fata sa raceasca sau sa tina compresorul deshis,(mentionez compresorul se auzea ca pornea )dupa 2 zile sia revenit fara sa ii fac nimic asa dintr-odata .cand a dat frigul am mers cu ea la maxim 26grade si la ultimul nivel de bentilatie ,iarasi sa oprit fara sa iim fac nimic .se auzea ca pornesc clima pleca compresorul dar ventilatie nimic inauntru.Cand m-am intors acasa am pierdut controlul masinii si am intrat intr-o bordura impactul a fost destul de mare sa indoit cadrul motor ca urmare a impactului ,dupa coliziune A inceput sa ventileze a inceput sa bag caldura masina asa dintr-o data . In acesta seara am mers cu ea la 26 de grade si cand am apasat pe auto sa mentina la 23 de grade ,si am oprit sa fumez am pornit masina insa clima nu a mai pornit .Se aude un zgomot dedesubt in bord in partea dreapta un acel ceva care da sa porneasca dar nu poate ,ceva o retine .Ceva remedii a-ti mai intampinat problema .am cautat dar ceva asemanator nu am gasit Va multumesc anticipat pentru raspunsuri Numai bine |
--------------------
Renault
Laguna
2002 expresion
|
|
gery 1 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 February 08 ![]() |
SALUTARE! AM UN SCENIC 1,5 DCI DIN 2007. ANUL TRECUT PE LA 50000 DE KM S-A GRIPAT COMPRESORUL DE AER CONDITIONAT.DUPA MULTE RECLAMATII AM OBTINUT COMPRESORUL GRATUIT ,GEST COMERCIAL DIN PARTEA RENAULT-NISSAN ROMANIA.A TREBUIT SA PLATESC DOAR KIT-UL DE ACCESORII.ZIS SI FACUT! MI-AU TRIMIS COMPRESORUL LA REPREZENTANTA LOCALA RENAULT DIN TULCEA,STAR SEVICE SE NUMESTE(APROPO SA NU CALCATI PE LA ASTIA CA SUNT PARALELI CU TOATE,AVEAU TINICHIGERIA SI VOPSITORIA BUNE DAR ACUM NU MAI AU NIMIC)SI AM DUS MASINA CA SA SCHIMBE COMPRESORUL.A DURAT APROAPE O ZI SI CAND M-AM DUS SA IAU MASINA SI AM PORNIT AC(AUTOMAT) PARCA S-A RUPT MASINA IN DOUA,EFECTIV S-A CLATINAT CAND A CUPLAT COMPRESORUL.IN ACELASI TIMP S-A AUZI SI UN ZGOMOT CA SI CUM PALETII DE LA VENTILATOR AR FI ATINS CEVA DAR DOAR PENTRU CATEVA SECUNDE.AU INCEPUT CU EXPLICATII TARDIVE ,CA EI NU AU UMBLAT LA VENTILATOR CA NU STIU DESPRE CE ESTE VORBA,ETC.INAINTE NU FACEA NICI UN ZGOMOT SI CUPLA LIN FARA PROBLEME.AM PLECAT DE LA SERVICE CU UN GUST AMAR SI AM FOLOSIT AERUL DOAR CAND ERA NECESAR AVAND IN VEDERE CA DEJA NU MAI ERA ASA DE CALD AFARA.AM VAZUT DE CURAND CA PE PALETII DE LA VENTILATOR SUNT NISTE CLEME CARE,CRED EU CA SUNT PENTRU REGLAJ,CEVA IN GENUL PLUMBILOR DE LA ROTI,SI E POSIBIL CA DIN RAZBUNARE SA FI SCOS AIA VREO UNUL.ACUM INTREB SI EU DACA POATE CINEVA SA-I NUMERE SAU ARE CINEVA VREO SCHEMA DESENATA SA POT NUMARA SI EU CLEMELE.
VA MULTUMESC SI ASTEPT. ZGOMOTUL DE CARE VORBEAM NU IL FACE TOT TIMPUL, CEEA CE MA FACE SA CRED CA E POSIBIL SA FIE VENTILATORUL DEZECHILIBRAT. |
--------------------
renault
scenic 2
2007 dynamique
- TL-02-YGD
|
|
angel-boy |
![]()
Post
#57
|
![]() Ovidiu Group: Members Posts: 1.162 Joined: 11 October 07 From: Constanta ![]() |
Va rog ajutati-ma ,
cand a venit caldura , am dat drumul la a.c. ( nu pe auto ) , in ture imi decupleaza compresoru, dar imi face la fel si la relantii dupa ceva timp , decupleaza la relantii compresorul , iar cumpleaza . 1. Am fost la diagnoza mia zis ca ar fi filtru infundat ( butelia aia a.c. ) am schimbato noua de la valeo , am bagat si freon . Aceiasi problema . 2. am comandat panou climatic, tot la fel face .. va rog spuneti-mi daca are vreun senzor , filtru , alta smecherie care sa il rezolv. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci
2002 Daewoo AGC-1220RF-A ,boxe Cabasse,subwoofer BOSE
EX : Volkswagen GOLF III 1996 1.6 MPI - 1996 EX : DACIA 1310 TX - 1991 |
|
Cheluu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
pentru angel-boy. daca te mai duci la tester roaga-i sa se uite la valoarea temperaturii din vaporizator si sa iti verifice sonda. nu mai stiu exact valorile pe care a-r trebui sa le indice dar la mine asta a fost problema si daca ma luam dupa reprezentanta schimbam compresorul.gasesti in manual toate valorile de functionare a tuturor senzorilor, senzor vaporzator, senzorul de pe bord cat si microturbina din oglinda retrovizoare.de obicei boii care iti fac un test mai ales pe la reprezentante nu se obosesc sa si aprofundeze un pic pe problema pe care o reclami fiindca le e mai usor sa o ia prin eliminare pe banii clientilor.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
angel-boy |
![]()
Post
#59
|
![]() Ovidiu Group: Members Posts: 1.162 Joined: 11 October 07 From: Constanta ![]() |
Salut , am facut o diagnoza ,
mia zis ca temperatura pe evaporator ar fi prea mare. senzor vaporzator, - asta unde se afla senzorul de pe bord - asta unde se afla microturbina din oglinda retrovizoare. - asta unde se afla . sper sa ma puteti ajuta , fac sauna in masina , si e stresant sa stii ca nu functioneaza EDIT :am vb cu cineva , mia zis ca lui i se pare ca ambreiaj compresor e de vina , mia zis sa pun un aparat de masura pe fire electromagnet sa verific daca in momentul cand decupleaza inca are tensiune , sau nu mai are tensiune , - daca are tensiune , defect ambreiaj - daca nu are tensiune , alte defecte This post has been edited by angel-boy: 19 Jun 2012, 16:38 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci
2002 Daewoo AGC-1220RF-A ,boxe Cabasse,subwoofer BOSE
EX : Volkswagen GOLF III 1996 1.6 MPI - 1996 EX : DACIA 1310 TX - 1991 |
|
Dj_captainu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 362 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
A rezolvat cineva problema climei la peste 2200 rot/min? Am incarcat cu freon si inca persista. Nu stiu de la ce poate sa fie.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 , 1.9DCI, 120CP
- IL-16-RYN Laguna 2 Dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 21:41 |