Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

2012 - clio IV, viitoarea generatie clio

meganus_bicorpus
post 20 Oct 2012, 16:52
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Am facut drive-test cu varianta dci cu Stop&Start..un gadget foarte reusit, nu a intarziat cu nimic plecarea de pe loc la lumina verde a semaforului.
Se vede clar ca s-a schimbat design-erul sef de ra Renault, Clio 4 este mult peste Megane 3 si Fluence ca aspect exterior.frumos este si interiorul, materialele folosite sunt OK, desi la nivelul tapiteriei scaunelor imi aminteste de un material de cort amestecat cu dublura unor pantaloni de vara.Iar, ca o bila neagra, nu mi-a placut in mod deosebit faptul ca trebuie sa-mi tin picioarele mai departate ca de obicei, cochilia volanului fiind proiectata usor neispirat.Daca ridic volanul nu mai vad la fel de clar instrumentele de bord iar in pozitia maxima vitezometrul dispare.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 20 Oct 2012, 17:05
Post #572


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




In final m-am plimbat si eu cu noul clio 0.9 tce

Privita din exterior e destul de grea pe fata din cauza farurilor uriase complexe, si nu e chiar asa dinamica. Odata urcat la volan si privit reflexia masinii din geamurile reprezentantei mi-am schimbat parerea si arata chiar dinamic. Deci cel pe care vrei sa il depasesti va simti o masina dinamica in retrovizoare icon_mrgreen.gif

+ Imi place materialul de pe bord, texturat si frumusel.
+ E frumos panoul cu instrumente, si nu e atat de revolutionar pe cat pare in poze. E doar la nivelul momentului in materie de design auto.
+ overall, postul de conducere e placut la atingere si la privit, fiind o masina cu personalitate
+ comportament motor ok. Chiar nu mi-a lasat impresia de lenes.
+ zgomot motor fain pt tineret. Chiar m-a surprins placut zgomotul gutural cand am dat o talpa-doua in parcare
+ consum mai bun decat la masina mea. la 130kmh pe pilot am obtinut 7-7.5%, si am uitat sa ma uit la turatii. F*CK

= cutie de viteze mai lunga decat am eu acum pe masina mea. eu pot sa circul fara sa subturez motorul cu treapta 5 la +60kmh. cu acest clio picam sub 2000 si se simtea ca nu e bine.
(adica e neutru, nu zic ca e bien sau rau, ci doar e de stiut)
= jante pe 4 prezoane in loc de 5 ca la vechiul clio. deci luati-va la revedere de la jante misto de clio3 puse pe clio4 (era chiar cun clio 3 expus in showroom cu jante superbe, care ar fi dat misto pe noul clio. dar ciu-ciu)
= accesoriile de pe motor vibreaza ca la salsa la ralanti. motorul in sine nu prea. si tamponul motor e interesant gandit acolo, caci anuleaza complet vibratiile. Sunt curios dupa mai mult ani de exploatare daca va fi la fel.

- Sunt dezamagit de customizarea lasata la mal.
* Niste idei interesante dar nici o masina prezenta pt a vedea LIVE diverse color scheme de interior.
* De asemenea un singur model de janta, si ala penibil pt cum arata masina. In formatul negru cu bordura alba arata exact ca un turcism ordinar de vitan (in poze - dar oricum live desingul de janta nu e stralucit).
- Vizibilitatea in retrovizoarea centrala e sub orice critica. Eu la c4 coupe, care cica e considera cu vizibiltate slaba (doar cica ca nu e adevarat) are MULT mai mult spatiu vizibil. Pot sa compar sentimentul din Clio 4 cu acela care l-am avut in noul Infiniti FX. Ca intr-un full size suv. Ceea ce e penibil intr-o masina de clasa mica.
- Feriti-va de ornamentele de plastic negru lucios pe volan. Cum draq sa pui un material sensibil la suprafata in locul care va suferi uzura cea mai mare. (pe volan; si acolo unde pui mana cel mai des dry.gif )
- Mi se pare greoi la vedere consola cu unitatea centrala touch screen, idiotic denumita tableta ca doar nu poate fi demontata si plecat cu ea din masina.
- butonul de volum e la dracu cu carti in partea opusa soferului fata de touch screen
- butonul de start/stop e incomod asezat
- butonul de cruise control/limitator viteza e aiurea amplasat. si va vorbeste un om care il foloseste zilnic acel sistem, si le am pe volan foarte intuitiv
- sistemul start & stop mi-a oprit masina cand am lasat-o in parcare sa se raceasca turbina. dafuq, dupa ce i-am dat forje si voiams a vb cu reprezentantul dealerului despe una si alta pana se linisteste turbina la ralanti, hatz, mi-a taiat-o scurt.

PS: MEGANE 4 se zvoneste la anul

This post has been edited by T.rac3Er: 20 Oct 2012, 17:06


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin000
post 20 Oct 2012, 17:15
Post #573


Just a member


Group: Members
Posts: 517
Joined: 16 April 08
From: Marte




QUOTE(T.rac3Er @ 20 Oct 2012, 17:05)
= jante pe 4 prezoane in loc de 5 ca la vechiul clio. deci luati-va la revedere de la jante misto de clio3 puse pe clio4 
*


Din cate stiu , vechiul clio tot in 4 prezoane avea jantele nedumerire.gif


--------------------
Renault Megane IV facelift 2021 ZEN TCe
Audi A4 2016 TFSI S-tronic
Ex. Megane Sedan II 2008 Lux privillege dCi

"Dacă mașina mea era ruptă ca tine , nu trecea de RAR..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Oct 2012, 17:53
Post #574


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Sunt si jante cu 5 gauri pe Clio4....functie de model.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 20 Oct 2012, 18:15
Post #575


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




lol.
deci asta mi-a zis reprezentantul de acolo. deh, eu m-am luat dupa ce zice el, ca stie mai bine

PS: in poza pare a fi clio4rs


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Oct 2012, 18:23
Post #576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Cu tot respectul, dar nu vă mai luați după reprezentanții din Showroom-uri pentru că mulți dintre ei sunt doar oameni care au și ei un servici, deci nu sunt și pasionați că să fie într-adevăr tobă de informații ! smile.gif

21 Oct 2012, 13:06:
QUOTE(silviumc @ 20 Oct 2012, 09:27)
- cred ca se va vinde bine. Cat am stat la dealer, am vazut oameni carora le placea, multi faceau drive-test si, cel mai important, comenzi ferme.
*


Nu știu unde ai văzut tu comenzi ferme, dar la Serus și Meridian după 4 zile de drive-test nu aveau nicio comandă lansată, ci doar intenții ! wink.gif
Legat de turometru, la dCi zona roșie începe pe bord de la 4.500 rpm, deci este clar diferențiat față de varianta pe benzină !

This post has been edited by Ampt: 21 Oct 2012, 12:06


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Oct 2012, 15:36
Post #577


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




am trecut si eu pe langa bras in alexandru si am vazut doar din fuga masinii clio-ul ala rosu de afara si putin ala negru din showroom. La o prima vedere (foarte expeditiva), masina arata foarte k la exterior. Cred ca e cea mai faina masina de clasa mica care se vinde momentan pe piata europeana (inafara de citroen ds3 care e premium)


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 21 Oct 2012, 17:29
Post #578


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(aphophis @ 21 Oct 2012, 15:36)
Cred ca e cea mai faina masina de clasa mica care se vinde momentan pe piata europeana
*



Cred ca asta e din punctul tau de vedere, ca banuiesc ca nu te bazezi pre vreun studiu care sa spuna chestia asta ...

Nu mai aruncati afirmatii asa aiurea, puteai linistit sa spui : "Dintre toate masinile de clasa mica care se vand in Europa asta mi se pare mie cea mai frumoasa".

Si ca sa imi spun si eu pareara : mie mi se pare urata scu spume (partea din fata), 3-ul era mult mai prezentabil.

This post has been edited by Shush: 21 Oct 2012, 17:31


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Oct 2012, 17:31
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




cand zic "cred ca e" inseamna ca e clar ca e parerea mea, nu?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 21 Oct 2012, 20:06
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




Am fost sa vad si eu minunea, la cobalcescu, pe splai, au una rosie benzina tce90, una albastra dci90 energy, ambele pentru test drive, iar in showroom mai sunt inca 2 masini, una galbena, alta neagra.
Mie mi se pare ca arata foarte bine la exterior pe toate nuantele de culoare, cea rosie e chiar spectaculoasa. Dupa parerea mea extrem de subiectiva e cea mai aratoasa masina de clasa mica non-premium de pe piata.
Mi-a placut portbagajul, pare destul de mare , mocheta care il captuseste are un singur strat de antifon de vreo 2-3 degete grosime, roata de rezerva nu e in portbagaj, deci banuiesc ca a ramas undeva pe sub masina ca la Clio3. Plasticul care imbraca hayon-ul la interior e finisat sensibil mai bine ca la Clio3, nu-mi plac insa cele 2 scobituri care se presupune ca le folosesti sa inchizi portbagajul, sunt mici, si te obliga sa pui mana si pe exterior ca sa-l inchizi.

Postul de conducere e o evolutie fata de modelul pe care il inlocuieste, comenzile sunt la indemana, cu toate astea sa sta prea sus pentru gustul meu. Plasticele sunt intr-adevar mai tari ca la predecesor, insa calitatea nu mi se pare mai slaba, textura e alta, ceea ce te poate pacali, imbinarile si finisajele mi se par mai bune. Au exagerat cu negrul glossy ceea ce pe mine ma deranjeaza. Sunt putine elemente in jurul postului de conducere imprumutate de la surorile mai mari, in afara de butonul start/stop, cam toate comenzile de la lumini la stergatoare, la climatizare, la butoanele care comanda geamurile (btw astea-s oribile, nu stiu de ce nu le-au luat pe cele de la megane/laguna) toate sunt altceva.
Tapiteria nu mi-a placut nici la expression, nici la dynamique, iti da senzatia accentuata de ieftin, e departe tare de un night & day de exemplu. Cotiera e absolut meschina, dar pozitonata corect, mie-mi pica cotul la fix in ea fara cine stie ce reglaje. Frana de mana si coloana centrala sunt din plastic ieftin, niciun model nu avea frana automata de parcare.

La drum, vorba vine ca am condus-o doar cativa km, masina pare destul de compacta, se manevreaza destul de usor, franele sunt tipice reno, tin sus si tare, asta desi toate masinile aveau tamburi pe spate. Cum se vad tamburii in combinatie cu jantele de 16", nu ma intrebati...
Am mers cu dci-ul, caci la tce era deja coada la test drive. Proasta decizie, masina e destul de bine antifonata pentru oras, singurul lucru care m-a deranjat in mod accentuat e rontatitul neplacut al dieselului pentru care nu ai remediu, efectiv iti strica experienta, nu as pune motorul asta decat pe mcv, dokker, utilitare in general.
Consumul pe bord era 6.2%, turometrul era gradat corect, dupa 4500 urma rosu, deci i-am banuit pe nedrept de meschinarie.
Una peste alta astept motorizari mai bune si niveluri de echipare superioare.

This post has been edited by mircea_aq: 21 Oct 2012, 20:10


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 21 Oct 2012, 22:21
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




QUOTE(T.rac3Er @ 20 Oct 2012, 19:15)
lol.
deci asta mi-a zis reprezentantul de acolo. deh, eu m-am luat dupa ce zice el, ca stie mai bine


*




QUOTE(Ampt @ 20 Oct 2012, 19:23)
Cu tot respectul, dar nu vă mai luați după reprezentanții din Showroom-uri pentru că mulți dintre ei sunt doar oameni care au și ei un servici, deci nu sunt și pasionați că să fie într-adevăr tobă de informații ! smile.gif

*


Ca fapt divers, azi am fost la SAB. La Peugeot, ma uitam, printre altele la 508 RXH. O masina foarte frumoasa la care acoperisul de sticla este o idee super. Si vine un reprezentant de la Peugeot sa-mi dea detalii despre masina. Printre altele, ajugem la h = hibrid, x = tractiune integrala pentru ca motorul electric este pe puntea spate. Si intreb eu: ce autonomie are in mod electric? El spune ca 50 km. Deci, intreb eu, merge in mod electric 50 km (oare?) si apoi trece in mod termic. Da, zice el. Pai si cum mai este 4x4 daca merge cand intr-un mod, cand in celalalt mod? El zice: la nevoie merge in ambele moduri. Am lasat-o asa.......


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 22 Oct 2012, 06:40
Post #582


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




am fost in uichend la reno, sa ma dau cu noul clio,
-intreb ce motorizari sunt pe el?
-pai..0,9 tce, si dci 75 si dci 90
-si care le aveti la drive test?
-pai avem 0,9 tce
-hm....pai si 1,6 dci nu s-a pus?
-pai....nu, v-ar trebui megane, e prea puternic motorul pt clio.
-m....ain`t that some shit!
-dar tce de 1,4?
-pai ulterior se va pune 1,2 tce, dar 1,4 - tot de la megane in sus.
-bine, hai sa ma dau si eu 0,9 asta, desi n-are nici un haz, ca-i mic.
-pai nu e mic, are cuplu de dizel (de ai vrea benzinar cu cuplu de dizel cand poti sa iei dizel direct nu stiu), dar este la reprezentanta din bratianu (si aveam de mers pana acolo ceva).
- zic ok, ms.
M-am mai invartit, am vazut noua laguna......dinamique, mi-a placut, an facut stangamprejur, m-am suit in vechea laguna si i-am dat carbuni.

Am fost foaaaarte placut impresionat ca in Constanta exista 1 (UN, da unu singur) clio la test Good Job TSI, vom cotiza vesnic.

This post has been edited by pishky: 22 Oct 2012, 06:42


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 22 Oct 2012, 08:16
Post #583


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




incerc sa ma duc azi la show-room sa vad clio 3 cu jantele alea faine de care imi explicase respectivul individ sa ii numar suruburile de la roti.

@centurion
nu inteleg, cat timp poti sa comuti 4x4 (adica sa folosesti ambele punti propulsoare in acelasi timp) unde e problema?
cate 4x4 nu ruleaza in modul 2x4 si se comuta de catre utilizator cand e nevoie de acel sistem?

ah, ca motorul electric are o durata de utilizare redusa si se va folosi 4x4 fulltime doar pt a scapa de anumite situatii dificile, tenporare, nicidecum sa faci trekking prin paduri e partea a doua, si tine de smecheria tuturor prosucatorilor care creeaza astfel de masini hibride


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 22 Oct 2012, 10:22
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(T.rac3Er @ 22 Oct 2012, 09:16)
incerc sa ma duc azi la show-room sa vad clio 3 cu jantele alea faine de care imi explicase respectivul individ sa ii numar suruburile de la roti.



Doar daca e RS are 5 ... in rest toate Clio 3 au avut 4 suruburi. Chiar si varianta GT de 130 cai tot 4 are. Majoritatea producatorilor auto folosesc la clasa asta prindere in 4 suruburi, mai putini folosesc 5...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Oct 2012, 10:28
Post #585


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(titicostel @ 18 Oct 2012, 14:52)
- directia si feeling-ul la volan sunt peste Clio 3, se apropie de Focus;
*
Nu ai mai mers cu Focus de doua generatii.
QUOTE(mircea_aq @ 21 Oct 2012, 21:06)
La drum, vorba vine ca am condus-o doar cativa km, masina pare destul de compacta, se manevreaza destul de usor, franele sunt tipice reno, tin sus si tare, asta desi toate masinile aveau tamburi pe spate. Cum se vad tamburii in combinatie cu jantele de 16", nu ma intrebati...
*
Pedala elastica, dar nu are legatura cu tamburii de pe spate.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 22 Oct 2012, 18:17
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




Axle_ClioIV.jpg ( Size: 54.32k ) Number of downloads: 1000
Engine_ClioIV.jpg ( Size: 90.74k ) Number of downloads: 1007
EngineII_ClioIV.jpg ( Size: 97.79k ) Number of downloads: 983
Seats_ClioIV.jpg ( Size: 64.11k ) Number of downloads: 979
SS_ClioIV.jpg ( Size: 79.99k ) Number of downloads: 268


Mai multe detalii aici:
Attached File  ClioIV.pdf ( 3.33mb ) Number of downloads: 127


De la Renault, bineinteles.


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 22 Oct 2012, 19:46
Post #587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Off-topic (despre lipsa de informatii de la reprezentante):
QUOTE(T.rac3Er @ 22 Oct 2012, 09:16)


@centurion
nu inteleg, cat timp poti sa comuti 4x4 (adica sa folosesti ambele punti propulsoare in acelasi timp) unde e problema?
cate 4x4 nu ruleaza in modul 2x4 si se comuta de catre utilizator cand e nevoie de acel sistem?

ah, ca motorul electric are o durata de utilizare redusa si se va folosi 4x4 fulltime doar pt a scapa de anumite situatii dificile, tenporare, nicidecum sa faci trekking prin paduri e partea a doua, si tine de smecheria tuturor prosucatorilor care creeaza astfel de masini hibride
*


Cred ca nu am fost foarte explicit:
1. Cel de acolo zicea de 50 km autonomie.
Unii prin Franta spun doar de .... 4 km autonomie (http://www.allboatsavenue.com/peugeot-508-rxh-hybride-diesel-bienvenue-dans-lunivers-du-break-allroad).
2. Faza ca 4x4 intra cand trebuie.
Exista de fapr un comutator in habitclu din care alegi, daca vrei, si optiunea de a rula in 4x4. Macar asta trebuia sa stie ca se afla in habitaclu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 23 Oct 2012, 08:17
Post #588


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




Scuze ca nu am inteles din exprimarea ta. El nu stia ca e un comutator ci ca face masina de capul ei trecerea intre diversele punti din 4x4.

as fi totusi interesat sa testez live masina asta sa vad robotizata cum se prezinta. la diverse teste anunta ca electricul "intra" si amortizeaza mult si socurile resimtite anterior (cum e si la noul c4 cu robotizata)

daca mergi in blana (vreo depasire ceva) si e nevoie de schimbat viteze senzatia de dat in nas e precum aunci cand scoti la punctul mort si deci te da in nas si apoi mai faci o miscare sa avansezi in treapta de viteza. foarte neplacuta senzatie si ineficienta.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 23 Oct 2012, 09:14
Post #589


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




QUOTE(Alfred @ 22 Oct 2012, 18:17)

Mai multe detalii aici:
Attached File  ClioIV.pdf ( 3.33mb ) Number of downloads: 127


De la Renault, bineinteles.


Din asta deduc:
- In loc de modus va aparea un clio crossover
- Majoritatea componentelor comune cu sandel/logan in compartimentul motor
- Pe logan/sandel nu va aparea motorul 1.2 turbo (zice ca e comun cu megane)
- Au luat de la coreeni faza cu multe echipamente in standard, pentru a avea un numar mai mic de versiuni de piese (keyless, oglinzi/geamuri fata electrice, bancheta rabatabila 1/3 – 2/3…) – desteapta faza
Am I wrong ?


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 23 Oct 2012, 09:32
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(centurion @ 22 Oct 2012, 20:46)
Off-topic (despre lipsa de informatii de la reprezentante)

Macar asta trebuia sa stie ca se afla in habitaclu.
*


La drive test-ul făcut cu Clio 4 varianta de motorizare 0,9 TCe, după ce am mers vreo 500 de metri observ că mașina era în modul ECO !
Opresc întrucât nu știam unde este poziționat butonul de acționare al modului ECO, îl decuplez, la care reprezentantul îmi spune că o să-i atenționeze și pe colegii lui să lase motorul setat pe normal.

Cel puțin a fost sincer și mi-a mărturisit că nu știa că mașina este dotată cu așa ceva !

P.S Așa că sunt mulți care nu știu ce butoane are mașina în habitaclu ! wink.gif
Despre rolul lor este o altă discuție !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Oct 2012, 09:43
Post #591


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(boga81 @ 23 Oct 2012, 10:14)
Din asta deduc:
- In loc de modus va aparea un clio crossover
- Majoritatea componentelor comune cu sandel/logan in compartimentul motor
- Pe logan/sandel nu va aparea motorul 1.2 turbo (zice ca e comun cu megane)
- Au luat de la coreeni faza cu multe echipamente in standard, pentru a avea un numar mai mic de versiuni de piese (keyless, oglinzi/geamuri fata electrice, bancheta rabatabila 1/3 – 2/3…) – desteapta faza
Am I wrong ?
*
este mai multe. ...

silueta de coupe aplicata unei caroserii cu cinci usi - furata de la Hyundai
garda la sol mai mica, ecartament mai mare si roti plasate mai la exteriorul aripilor, spatiu mai mic intre roti si pasaje - furata si asta
sigla proeminenta pe spoiler - ghici..?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 23 Oct 2012, 10:02
Post #592


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




mda, si eu la fel eram pe eco si am decuplat din parcare icon_mrgreen.gif

silueta coupe la hatch 5 usi cred ca a fost pe leon 2 inainte de orice hyundai..ca sa nu vorbesc ca a fost pe alfa 147 inainte de leon2 si pe alfa 156 pt 3 volume
si ma refer prin silueta la manerele spate ascunse.

PS: mi se par dificile cele de la clio 4, necesitand un efort suplimentar pt inchiderea usii.

lasand ingineria teoretica cu "parghia", la alte modele cu sistemul asta totusi nu am resimtit aceeasi dificultate in inchidere, deci poate e vorba de mecanism in sine care e la un nivel inferior. si vorbesc de experienta "de nou"

dotarea echiparii de baza cu cat mai mult optiuni este de bun augur.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 23 Oct 2012, 16:54
Post #593


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(boga81 @ 23 Oct 2012, 10:14)
- Majoritatea componentelor comune cu sandel/logan in compartimentul motor

se stia de mult treaba asta....

QUOTE(boga81 @ 23 Oct 2012, 10:14)
- In loc de modus va aparea un clio crossover

a aparut deja, urmeaza lansare la Geneva 2013 wink.gif
o poza comparativa:

Renault-Captur-Clio-crossover-2.jpg
renault-captur-7.jpg

This post has been edited by P-A-C-O: 23 Oct 2012, 16:55


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 23 Oct 2012, 17:32
Post #594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Ceva de genul:
renault_crossover_11.jpg ( Size: 57.91k ) Number of downloads: 223
renault_crossover_111.jpg ( Size: 53.36k ) Number of downloads: 215
?

Sa vedeti ce le mai coace unora mintea:
Renault_Clio_4_des_variantes_au_programme_en_2013_Break_Sedan_et_Crossover.jpg ( Size: 34.38k ) Number of downloads: 281
Renault_Clio_4_des_variantes_au_programme_en_2013_Break_Sedan_et_Crossover__1_.jpg ( Size: 34.54k ) Number of downloads: 311


Breakul nu se aduce in Romania?



--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 23 Oct 2012, 18:03
Post #595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Mașina din ultimele două poze seamănă un pic cu asta ?



Attached File(s)
Attached File  rio_4usi_final.pdf ( 1.47mb ) Number of downloads: 84


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 23 Oct 2012, 19:39
Post #596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Nu ar arata rau nici Clio 4 sedan. Doar insa sa nu devina un Symbol sedan.

Cine de la cine a copiat?

Attached thumbnail(s)
Untitled.jpg ( Size: 126.02k ) Number of downloads: 343


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 24 Oct 2012, 09:55
Post #597


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




intre hyundai si ford, hyundai are o expresie stilistica bine definita si care are aer coreean, pe cand fordurile noi sunt praf... nu au o identitate proprie frumoasa ci niste scalambaituri coreeniste. edge design din ultimii ani 90 a fost excelent, dar de atunci habar n-au avut ce sa mai faca. au inceput sa incocliteze formele, fara creier, si au rezutat ciudateniile de pana acum...
si acum au cazut din lac in put, cu balaria de focus3 , faceliftul de fiesta, tranzitul (de departe cel mai hidos van de pe piata. macar precedentul era crisp, metalic)

clio 4 n-ar trebui sa mai spawneze un symbol, al carui loc il vad ocupat de logan 2, si deci ar fi mega-fail sa isi canibalizeze produsele



am fost in showroom-ul cu testdrive.

m-am dus racheta la masina expusa (initial o vazusem doar din lateral de la biroul reprezentantului de vanzari, si doar jantele frumoase) si am constatat ca e clio RS
pai du-te reaq de vanzator, cand am vorbit de prinderile rotilor trebuia sa ai si tu habar ca jantele alea misto sunt pe clio rs si de aia nu le poti pune pe clio obisnuit, fie el 3 sau 4...

This post has been edited by T.rac3Er: 24 Oct 2012, 14:06


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 25 Oct 2012, 12:16
Post #598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




A intrat pe mana celor de la Elia:
elia_tuning_clio_4.jpg ( Size: 124.23k ) Number of downloads: 243


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 25 Oct 2012, 12:26
Post #599


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(T.rac3Er @ 24 Oct 2012, 10:55)
m-am dus racheta la masina expusa (initial o vazusem doar din lateral de la biroul reprezentantului de vanzari, si doar jantele frumoase) si am constatat ca e clio RS
pai du-te reaq de vanzator, cand am vorbit de prinderile rotilor trebuia sa ai si tu habar ca jantele alea misto sunt pe clio rs si de aia nu le poti pune pe clio obisnuit, fie el 3 sau 4...
*


Mănâncă și el o pâine ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 26 Oct 2012, 15:00
Post #600


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE
Renault conserve sur Clio Collection les versions 3 portes et 5 portes. Elle est fabriquée dans l’usine de Flins dans les Yvelines et dans l’usine de Valladolid jusqu’en Mars 2013.

Renault-Clio-Collection-1.jpgRenault-Clio-Collection-2.jpg


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
27 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 13:05
Dacia