2012 - clio IV, viitoarea generatie clio
![]() ![]() ![]() |
2012 - clio IV, viitoarea generatie clio
IRONICK |
![]()
Post
#541
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#542
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
da da. ca la c4 ph1
se inroseste turometrul cu totul ![]() pt mine faza asta cu turometru "uni" mi se pare ca o lipsa de respect pt cumparator. un exemplu de low-cost, si de teama asupra fiabilitatii diverselor componente. ca si: un singur bec de marsharier pe o lampa spate si in cealalta ceata. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
UXE |
![]()
Post
#543
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
legat de dci
PERFORMANTE Viteza maxima (km/h) 168 0-100 km/h (sec) 14,3 CONSUM (l/100 km) Urban 4,3 Extraurban 3,2 Mixt 3,6 Nu prea cred eu ca sunt adevarate cifrele alea de consum. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
titicostel |
![]()
Post
#544
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
Gata ! Am facut drive-testul .
Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate. Insa, e o evolutie clara fata de Clio 3. Ce nu mi-a placut: - climmatronicul poate fi comandat optional numai pe versiunea Dynamique; - sistmul de deschidere pentru usile din spate, niste plastice negre urate; - plasticele care acopera bordul si usile sunt mai nereusite ca la Clio 3. Ce mi-a placut: - directia si feeling-ul la volan sunt peste Clio 3, se apropie de Focus; - consumul instant la 60km/h pe drum drept, mers constant, este de 2,7 L la Energy Tce 90, tipul de la reprzentanta mi-a zis ca la 80km/h are 3 L (nu bag mana-n foc, n-am avut cum sa testez in oras); - tempomat de la versiunea de baza; - airbag-uri (frontal, cap si toarece) de la versiunea de baza; Mai ma gandesc daca fac upgrade la Clio 4 sau optez pentru B-Max Ecobost de 1 L. Soferii care merg normal vor fi foarte incantati de acest motor. Cei care sunt obisnuiti cu multi cai putere vor fi dezamagiti. Mi-am mai adus aminte un amanunt, pe care-l trec la plus. Din habitaclu motorul se aude mult, mult mai incet. This post has been edited by titicostel: 18 Oct 2012, 15:04 |
--------------------
.
.
.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#545
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
interesante variante ai pus
clasa mica diesel sau mini monovolum benzina. cred ca undeva la criteriile tale de alegere e ceata This post has been edited by T.rac3Er: 18 Oct 2012, 14:00 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#546
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cred ca la tine in sectorul 6 e ceata. 0,9 tce e benzina la fel ca 1,0 ecoboost.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
titicostel |
![]()
Post
#547
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 18 Oct 2012, 13:59) interesante variante ai pus clasa mica diesel sau mini monovolum benzina. cred ca undeva la criteriile tale de alegere e ceata E adevarat B-Max este Small MPV, iar Clio 4 e supermini. Tocmai aici e principala mea dilema pentru ca Ford-ul fiind mai greu cu vreo 300kg consuma si mai mult, dar castiga la siguranta. Amadoua sunt pe benzina in trei cilindri. |
--------------------
.
.
.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#548
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
ok, nu stiu de ce m-am gandit la diesel. cred ca mi-a ramas mintea la pozele de mai devreme
![]() astept sa dau o fuga la dealer sa plimb si eu clio cel nou |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Diac |
![]()
Post
#549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#550
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE E adevarat B-Max este Small MPV, iar Clio 4 e supermini. Supermini poate ca e Twingo ( A ), Clio e o masina de clasa mica ( B ). B-max e un monovolum dezvoltat pe o platforma de clasa B, echivalentul de la Renault e Modus. Turometrul ala comun diesel/benzina e un gest de mare saracie din partea lor, eu de exemplu ma uit foarte des pe instrumentele de bord, iar astea de la Clio4 sunt chiar nereusite, sa recunoastem. Din poze plasticul de pe bord nu pare sa mai fie slush, mie-mi aduce un pic a Opel Corsa, adica plastic vesel colorat, si atat. M-as duce si eu sa vad noul Clio, test drive as vrea sa fac cu un 1.2T, eventual cu DCT, parca vad ca au numai 1.5 dci in curte. Led-uri nu am vazut, la ce ar fi bune ? Sa se aprinda progresiv cand intri in ultimele 300-500 rpm inainte de limitare ? Poate pe RS, nu cred ca o sa vedem asa ceva si pe variantele civile. Posibil sa existe indicatoarele de free-shift / eco-pilot ca la leguma sau megane, alea da. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
DFA |
![]()
Post
#551
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Am făcut și eu azi drive-test cu Clio 4 Dynamique 0,9 TCe:
- foarte bine insonorizat, chiar și când turam motorul peste 4-5.000rpm zgomotul nu era deloc deranjant (dar oricum, benzinarele sunt mai silențioase - nu am putut testa și un dCi) - direcția e cam la fel cu Clio 3, poate oleacă mai bine, dar tot se conduce ca o jucărie, la fel ca Clio 3/Megane 2/3. - exteriorul e reușit, arată mai bine ca Clio 3, este parcă mai jos decât un Clio 3. - interiorul e și el bine finisat, deși Clio 3 ph1 parcă a fost un pic mai calitativ (lăsând la o parte brizbrizurile lăcuite și strălucitoare din Clio 4). - TCe-ul de 90 este un motor care nu prea se potrivește pe un super-mini/clasa B, e leșinat, în ciuda turbinei, care nu se simte decât destul de târziu, când turația e destul de sus. - nu poți face ceva cu motorașul ăsta decât dacă treci de 3.000rpm, exact ca la un benzinar aspirat, în mod sigur turbina ajută, dar motorul mi se pare prea mic pentru o asemenea mașină, e mult mai potrivit pentru un mini/clasa A (Twingo). - cuplul lui TCe90 e insuficient la relanti, ai impresia că orice gâlmă pe asfalt care se opune înaintării o să-ți caleze motorul și trebuie să-l turezi un pic ca să depășești orice pietricică sau gâlmă de pe drum... - mă rog, cam toate benzinarele de mic litraj fac la fel, nici o noutate aici... - treapta 1-a și a 2-a e foarte demultiplicată, în ciuda faptului că cutia e cu 5 viteze - la Renault asta este specific la cutiile cu 6 viteze, cele cu 5 parcă erau mai prietenoase cu rulajul în oraș..., văd că și aici au umblat... - mașina avea un consum mediu de 7,4/100 după câteva sute de Km parcurși în regim mixt, bănuiesc... - la 55Km/h în treapta a 3-a, pe șosea dreaptă, consumul instant era de 5,1 - 5,8 și varia între aceste valori deși eu nu variam turația și nici vântul nu bătea... - nu am înțeles de unde variația aia la viteză constantă... La 55Km/h în treapta a 3-a turația este de fix 2.500rpm. Climatizarea era pornită. - spațiul în față este mare, în spate mi s-a părut mai mic decât la Clio 3, ar trebui să mai verific o dată ca să pot fi sigur. - mi-a plăcut că au inclus la toate echipările: - - tempomatul - - DRL-urile - - card de acces și pornire (dar fără mâini-libere, doar pe Dynamique...) - - vitezometrul digital Concluzia: o mașina reușită în toate privințele, o evoluție în bine, prețuri decente pentru ce oferă, dar nu aș recomanda Clio 4 cu TCe90 decât dacă faceți multe drumuri lungi, în oraș o să vă scoată din minți, atât din cauză că e leșinat cât și din cauza consumului. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
titicostel |
![]()
Post
#552
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 18 Oct 2012, 17:59) Supermini poate ca e Twingo ( A ), Clio e o masina de clasa mica ( B ). B-max e un monovolum dezvoltat pe o platforma de clasa B, echivalentul de la Renault e Modus. Daca tot ai chef de contrazis intra pe www.euroncap.com si spune-le alora ca au gresit impartirea pe clase. |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#553
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Dar de ce ar trebui sa ma iau dupa clasificarea celor de la ncap?
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#554
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Bacu |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
Este unul rosu expus si la afi palace, daca vreti sa il vedeti...
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#556
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
|
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 18 Oct 2012, 19:15) Concluzia: o mașina reușită în toate privințele, o evoluție în bine, prețuri decente pentru ce oferă, dar nu aș recomanda Clio 4 cu TCe90 decât dacă faceți multe drumuri lungi, în oraș o să vă scoată din minți, atât din cauză că e leșinat cât și din cauza consumului. Deja m-am plictisit de aprecieri de genul "90tce e lesinat" si comparatii cu 1.0 de la Ford. Daca 90tce e lesinat ma intreb cum o fi motorul de baza de 75 cai. Inclusiv "jurnalistii" sunt calati pe cliche-ul asta...se vede treaba ca e greu de inteles ca 0.9tce nu e motor de top in gama ci o varianta intermediara urmand ca 1.2tce sa fie pentru cei care vor mai multa putere. La urma urmei e greseala lui Renault care a lansat masina fara 1.2tce si acum toata lumea care testeaza motorul cel mai puternic din gama(disponibil momentan) are asteptari ca de la cel ce va sa vina...1.2tce. In fine, renault e specialist in greseli de genul asta... In ce priveste comparatia cu 1.0 de la ford de 100 si 125 cai: 0.9tce al lui renault nu concureaza cu acest motor, corespondentul acestuia din urma in gama renault este 1.2tce. Asa a ales renault, doua motoare diferite cu puteri litrice de aprox 100 cai/Litru, un 0.9 care sa fie pus doar pe masini de pana in 1100 kg si un 1.2 pentru mai multa putere sau masini mai grele, in timp ce ford a ales un unic 1.0 in doua trepte de putere, pe care l-a stors de putere in varianta de 125. Astfel Ford poate pune varianta de 100 si pe focus iar cea de 125 pana si pe mondeo. In ce priveste consumul: daca are 7.4L consum in regim de test drive atunci e chiar un consum bun, consumul ala trebuie privit ca un consum maxim. This post has been edited by papa_mulo: 19 Oct 2012, 16:58 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
DFA |
![]()
Post
#558
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 19 Oct 2012, 11:02) Deja m-am plictisit de aprecieri de genul "90tce e lesinat" si comparatii cu 1.0 de la Ford. Daca 90tce e lesinat ma intreb cum o fi motorul de baza de 75 cai. Inclusiv "jurnalistii" sunt calati pe cliche-ul asta...se vede treaba ca e greu de inteles ca 0.9tce nu e motor de top ..... Eu pot înțelege că e plictisitor, dar eu un lucru pe care orice testează mașina îl observă din prima, că motorașul e prea mic... Nu prea ai ce face la acest aspect..., ce să zici, că e rachetă? Cel de 75cp probabil că e o alegere și mai proastă... QUOTE(papa_mulo @ 19 Oct 2012, 11:02) În mod sigur 1.2TCe este un benzinar mult mai potrivit pentru un Clio! QUOTE(papa_mulo @ 19 Oct 2012, 11:02) In ce priveste consumul: daca are 7.4L consum in regim de test drive atunci e chiar un consum bun, consumul ala trebuie privit ca un consum maxim. Având în vedere că consumul urban declarat este de 5,6Litri/100Km îți poți da seama cât de gurmand e motorașul în realitate, lucru firesc dealtfel, pentru că un motor de mic litraj trebuie turat mereu să poți obține o putere cât de cât suficientă ca să tragă după el o tonă și ceva de mașină... Nu poți avea consum mic când tot timpul motorul trebuie să funcționeze la turații mari. Din păcate, ăsta e un joc pierdut de clienți, pentru că fabricanții sunt nevoiți să reducă capacitatea motoarelor ca să se încadreze în nenorocitele astea de norme de poluare și nouă ni se vâră pe gât motoare nepotrivite masei mașinii doar pentru că altfel mașina ar fi de neomologat. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#559
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Intervin ca sa lamurim chestia cu turometrul.
Acea poza facuta de mine instrumentelor de bord este de la un clio pe benzina; nu stiu exact ce motor; era masina expusa in showroom. Deci nu este diesel. Sa-a lamurit toata lumea? |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#560
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 19 Oct 2012, 16:15) Eu pot înțelege că e plictisitor, dar eu un lucru pe care orice testează mașina îl observă din prima, că motorașul e prea mic... Nu prea ai ce face la acest aspect..., ce să zici, că e rachetă? Cel de 75cp probabil că e o alegere și mai proastă... În mod sigur 1.2TCe este un benzinar mult mai potrivit pentru un Clio! Având în vedere că consumul urban declarat este de 5,6Litri/100Km îți poți da seama cât de gurmand e motorașul în realitate, lucru firesc dealtfel, pentru că un motor de mic litraj trebuie turat mereu să poți obține o putere cât de cât suficientă ca să tragă după el o tonă și ceva de mașină... Nu poți avea consum mic când tot timpul motorul trebuie să funcționeze la turații mari. Motorul este unul potrivit pentru genul asta de masina. Ca nu rupe soseaua e altceva dar nu poti sa ii dai un minus pentru asta, daca faci asta ai tu o problema, nu motorul...mai ales aia care sunt si ziaristi auto. Dupa cum ti-am zis, toata nebunia asta a aparut pt ca masina nu are de la lansare si 1.2tce, daca il avea nu mai apareau comentarii de felul asta. Clio III s-a vandut in romania doar cu motoare sub 90 cai si e plina tara si forumul de posesori si se descurca cu ele asa "puturoase"...iar motorul maxim a fost 1.2tce de 101-103 cai care nu s-a adus la noi, iar cei ce l-au condus ziceau ca se misca super bine in conditiile in care ClioIII avea vreo 100kg in plus. Deci hai sa nu ne kk pe noi mai mult decat e cazul asteptand de la un 0.9 cu 90 cai performante cu tenta sportiva. In privinta consumului ce zici tu sunt teorii, in practica ai zis cu gura ta ca avea 7.4. Cam cat de putin vrei sa consume o masina pe benzina in rodaj in modul "test", adica talpa de la fiecare care se suie in ea? Chiar nu e diferenta mare de la 5.6 anuntat de ei si care stim foarte bine ca e un consum pur teoretic ce nu prea poate fi atins in practica... |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
balanel |
![]()
Post
#561
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(DFA @ 18 Oct 2012, 18:15) - TCe-ul de 90 este un motor care nu prea se potrivește pe un super-mini/clasa B, e leșinat, în ciuda turbinei, - cuplul lui TCe90 e insuficient la relanti, ai impresia că orice gâlmă pe asfalt care se opune înaintării o să-ți caleze motorul Motorul nu e prea mic, ci problema este mai jos: - treapta 1-a și a 2-a e foarte demultiplicată, în ciuda faptului că cutia e cu 5 viteze - La 55Km/h în treapta a 3-a turația este de fix 2.500rpm. Pai asta e etajare a cutiei pentru un motor atat de mic? Asta trebuia sa fie turatia in treapta 5, la viteza aia. Eventual sa mai aiba si treapta 6 pentru autostrada. Mereu am apreciat reno ca etajeaza scurt cutiile de viteze, ceea ce inseamna reapuns imediat la acceleratie, si deci placerea de a conduce. Daca incep sa faca astfel de greseli, pe mine ma pierd ca client. This post has been edited by balanel: 20 Oct 2012, 10:44 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#562
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#564
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Am gasit ceva interesant
http://www.renaultfanclub.com/clio-4-rs/44...eni-pozlar.html http://www.renaultfanclub.com/clio-4-rs/44...200-hp-edc.html http://www.renaultfanclub.com/clio-4-rs/43043-clio-4-rs.html This post has been edited by Bejenaru Ionut: 19 Oct 2012, 16:23 |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
titicostel |
![]()
Post
#565
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
Tce 90 e un motor perfect pentru soferii cu mers normal. Cand scriu normal, ma refer la cei care nu incalca legislatia rutiera in mod flagrant( maxim 60km in oras si maxim 140km pe autostrazi). Pentru cei care vor sa mearga intre doua intersectii in oras cu 100 km/h si cu 200 km/h pe autostrada e intr-adevar un motor impotent.
|
--------------------
.
.
.
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#566
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 19 Oct 2012, 17:19) Asa e, am uitat de alea...erau de 98 cai cu euro4 dar in momentul cand a intrat euro5 le-au abandonat astfel incat in ultimii ani in romania clio pe benzina a existat doar de 75 cai. This post has been edited by papa_mulo: 19 Oct 2012, 17:07 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
centurion |
![]()
Post
#567
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
O parere reala despre ce poate 0.9 TCe cred ca o pot da cei care au Clio 3 cu motorul de 1.2 16V 75CP sau cei cu 1.4 16V 100CP.
Cei care vin de pe masini cu motoare mai puternice normal ca vor spune ca este un motor lesinat. |
--------------------
-
-
-
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#568
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(balanel @ 19 Oct 2012, 17:11) Pai asta e etajare a cutiei pentru un motor atat de mic? Asta trebuia sa fie turatia in treapta 5, la viteza aia. Say what? ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
silviumc |
![]()
Post
#569
|
![]() Members Group: Members Posts: 315 Joined: 17 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Vin si eu cu impresii de la drive test (TCe90)
- motorul e foarte bun pentru o masina care nu e Renault Clio Gordini de 200 CP, asta apropo de faptul ca am vazut si asa ceva la dealer (Clio 3). - n-a zis nimeni pana acum nimic de Start/Stop! Pai asta este mega-feature! Cea mai meseriasa chestie pe care o poti avea pentru trafic de Bucuresti. Ultima data cand am pus benzina am iesit direct intr-o "bara la bara". N-o sa spun in public ce consum mediu am acum, dupa cateva zile si 50 de km de mers cu viteza medie de 10 km pe ora. Cat de tare ar fi fost un Start/Stop pentru asta! Pentru cine vrea masina mica, de oras, care consuma putin, Clio 4 este noul rege. Traiasca regele! - prin foile cu optiuni de la Renault Romania care le-am citit mai inainte de aparitia in showroom, nu scria ca se poate pune AC automat. La fata locului, l-am vazut cu ochii mei, deci se poate. - MediaNav-ul cu iGo m-a umplut de bale.. cat de mult mi-a place si mie asa ceva, sa nu mai stau sa lipesc GPS-ul de geam si sa-mi atarne fire pe bord.. of, of! - poate eu nu am suflet de artist si din cauza asta nu-i inteleg pe cei care critica plasticele de pe usi. Mie, ca un insensibil ce sunt, imi plac, pentru ca au o forma moderna si pentru ca se vor curata usor, nu vor ramane urme pe ele, masina va arata mai bine mai mult timp. Si ce daca sunt tari, nu da nimeni cu capul de ele. - cand te uiti la poze cu o masina poti sa zici ca arata bine dpdv estetic, dar trebuie s-o vezi in realitate ca sa-ti dai seama ca proportiile sunt in regula (exemplu negativ: Fiat Linea, bine in poze, iar in realitate este lunga, ingusta si inalta). Dupa ce am vazut Clio 4, pot sa afirm ca arata exceptional! La orice masina se gaseste cineva pe internet sa zica ca e urata, dar nu am vazut asa ceva, pana acum, in legatura cu acest nou model. Asta este foarte, foarte rar! Poate au fost trollii ocupati cu altceva. - singurul chichirez care mi-ar fi placut altfel este pozitionarea DRL-urilor. Personal, cred ca arata mai bine sub faruri. Asa cum sunt, prea apropiate de centrul botului, cand vezi masina in oglinda retrovizoare parca este cu ochii crucis, amandoi langa nas. Ma rog, e un detaliu care nu conteaza prea mult, o parere personala. - cred ca se va vinde bine. Cat am stat la dealer, am vazut oameni carora le placea, multi faceau drive-test si, cel mai important, comenzi ferme. This post has been edited by silviumc: 20 Oct 2012, 08:34 |
--------------------
Renault
Megane 3 hatchback
2011 Sporty Dynamique TCe 130
|
|
centurion |
![]()
Post
#570
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Am fost azi pana la o reprezentanta Renault ca sa vad si eu live Clio 4.
Exterior: Masina arata mult mai bine in realitate decat in poze. Chiar mi-a placut la exterior din toate "pozitiile". Iar jantele din aliaj ii stau foarte bine. Deci, la design exterior, doar impresii pozitive. Interior: Am "butonat" putin R-link -ul. Este un gadget foarte bine venit si de care Renault avea nevoie pentru a iesi in fata cu ceva aparte. Cine isi comanda Clio 4 ar trebui sa comande cu R-link. Sgur va regreta dupa, daca nu si-ar lua si optiunea asta. Tabloul de bord este nou si se incadreaza perfect in aerul tineresc al masinii. Fac o paranteza: masina se adreseaza clar celor tineri, prin aspect, culori vii si felul prietenos prin care se infatiseaza. Cei peste 40 ani nu prea ar avea ce cauta in Clio 4. Spre deosebire de Clio 3 care putea primi oameni de orice varsta. Revenind la interior, plasticul de pe bord este OK, insa mai tare decat cel de pe Clio 3. Parca il prefer pe cel de pe Clio 3. La cel de pe usi nu am simtit diferenta fata de Clio 3. Este tare in ambele cazuri. Ce nu am inteles: masinile toate erau echipate cu R-link, una cel putin cred ca era full-options, insa, nici una nu avea geamuri electrice spate! Nu se pot pune geamuri electrice pe Clio 4? Si nu am vazut nici optiune de xenoane. Ce naiba, imi scapa mie astea sau chiar nu se pot pune pe Clio 4? Iar torpedoul mi se pare ridicol de mic. In rest, la interior, totul pare nou si diferit fata de Clio 3, mai putin .... schimbatorul de viteze. Este o masina care mi-a placut si care merita o soarte buna din punct de vedere al vanzarilor. Erau potential clienti pe acolo care se interesau despre (destul de) multe detalii ale lui Clio 4. Iar la drive test erau un TCe si un dCi. Cat m-am invartit eu pe acolo, cerintele de drive test erau pentru TCe. Cred si pemtru ca este ceva nou la Renault si pe piata in general. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:19 |