Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare filtru combustibil Megane 2 1.5 dci, Filtru de motorina

skorpio_bog
post 6 May 2011, 14:13
Post #181


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




da, senzorul are o garnitura de cauciuc pe buza care etanseaza pe filtru. Deci daca scoti senzorul, curge motorina din filtru. Asadar, nu merge daca nu ai senzor.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian78ro
post 11 May 2011, 09:11
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 22 April 11
From: Cimpia Turzii




SCUZE PENTRU OFF TOPIC. Am o mare rugaminte, am nevoie daca ma puteti ajuta de o carte sau o poza cu motorul ma intereseaza partile componente ca nu ma prea pricep si a-si vrea si eu sa mai verific una alta(filtru motorina filtru aer EGR etc) si stau si ma uit la motor ba boul la poata noua, stiu doar unde este bateria. Scuze inca o data pentru OFF TOPIC


--------------------
Renault Megane - TM10TTY 2004/Break 1.9 120CP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 12 May 2011, 16:26
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




Filtru Fram dupa 17000km , cred ca mai ducea 3000.

Attached thumbnail(s)
distrib_013.jpg ( Size: 670.85k ) Number of downloads: 2494


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valyl
post 17 May 2011, 15:35
Post #184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 May 10




Pentru MANN modelul fara senzor, stie cineva care e codul filtrului?


--------------------
Renault Megane 2 Bicorp 2008 - diesel 1.5/105
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Low Profile
post 10 Jun 2011, 22:04
Post #185


Master Auto System


Group: Members
Posts: 1.054
Joined: 7 September 09
From: Hunedoara




QUOTE(zugry @ 30 Apr 2011, 00:08)
am 14.000km de la ultimul schimb de ulei si filtru de motorina. Pana anul trecut filtrul de motorina il schimbam din 2 in 2 revizii. Acum mi se pare ca masina trage mai greu, parca opune rezistenta pedala si nu are vana pana nu apas mai adanc... Sa fie de la filtrul de motorina?
Filtrul se poate da jos si "curata"? Adica sa raman pe aceeasi schimbare de filtru de carburant din 2 in 2 revizii, cum scrie si in cartea tehnica.
Care sunt riscurile sa faci 25-30.000km cu acelasi filtru de motorina?
*


post-336-1110552475.gif Pierdere de putere a motorului la accelerati.Un aspect ar fi etansietatea galerie de recirculare gaze arse.Verifica vizual furtunele de la intercoler sa nu le ai crapate fisurate.Sau sa nu te stresezi fara rezultat scoate mufa de la EGR si vezi daca,mai ai pierderea de putere a motorului la accelerati.Daca persista treci la verificarea semnalata mai sus.

PS -Sa nu uiti mufa scoasa din EGR,o sa ai consum ca si la masina din semnatura biggrin.gif


--------------------
Renault Megan 2 Sedan - HD 10 KRS 2004
Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mahamann
post 28 Jun 2011, 14:14
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 23 July 10
From: Bucuresti




sper sa nu fie considerata reclama. am citit topicul si am sunat la cei de la eurotronic. filtrul mahle knecht parca fara suport cu locas de senzor apa pt dci de 86cp e 103 ron ohmy.gif , dupa ce peste tot mi s-au cerut peste 220 ron...


--------------------
Megane 2.2 1.5dci Kadjar 140 GPF 2007/2020
De 10k € imi iau un BMW seria 3 care a fost făcut o singură dată daună totală!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 28 Jun 2011, 14:23
Post #187


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Intr-adevar smile.gif Si eu am luat de la ei acum 2 ani, costa 116 ron ala fara suportul metalic, cu senzor, iar cel cu tot cu suport era in jur de 250 ron. Tipul de la eurotronic este foarte de treaba, chiar si el mi-a zis ca filtrele sunt identice, mi le-a si aratat si mi-a zis ca nu are rost sa dau 100 de ron in plus pt suportul ala, cand il pot folosi pe cel vechi.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emix_dary
post 29 Jun 2011, 10:49
Post #188


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 4 October 10
From: Resita




Recomandarea mea e sa schimbati filtrul la mecanic,am vrut si eu sa schimp singur filtrul de motorina dar eram la mecanic si schimbam uleiul,mi-a spus ca ma costa 15 lei schimbarea filtrului de combustibil,il aveam la mine(filtru delphi 225 lei cel de plastic cu orificiu pentru senzor de apa)pentru 15 lei nu merita sa ma chinui singur,si era un chin pentru ca la debransarea clipsurilor,furtunelor motorina sa dus toata in rezervor,la pompitza pe acolo este o supapa care tine motorina pe furtun,la mine nu functiona.pompitza nu putea sa traga din rezervor pina la filtru,pompita face doar o presiune daca este deja motorina pe conducta,a trebuit sa bage presiune cu un furtun de la compresorul de aer in gura rezervorului sa impinga motorina pina in filtru,apoi s-a facut amorsarea de la pompita.daca ma puneam in parcare sa schimb filtrul ramineam cu masina acolo.sfatul meu e sa mergeti la mecanic ca zgircitul mai mult pierde,ma gindeam daca trebuia sa mai platesc o platforma sa duc masina la mecanic?


--------------------
Renault Megane - ozn 1,5dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pit-bull
post 29 Jun 2011, 19:25
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.182
Joined: 9 October 05
From: Banat




Din ce am auzit filtrul de logan merge prefect pe megane si costa 150 de lei.


--------------------
DACIA Solenza 2004 Confort
Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 30 Jun 2011, 06:18
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Costa mult mai putin acel filtru, Marius wink.gif


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 30 Jun 2011, 13:05
Post #191


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




tocmai ce a spus colegul mai sus. Costa 103 ron pe original (care este tot mahle, made in austria chiar daca scrie renault pe cutie). Bine ca se gasesc multe petarde si la 50 de lei laugh.gif


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eu4yas
post 22 Aug 2011, 14:59
Post #192


Euforisticul


Group: Members
Posts: 101
Joined: 14 December 10




Salut,

Sunt aproape de revizia masinii si nu m-am uitat la acest filtru de motorina daca are sau nu senzor de apa.

1.5 105 2007 noiembrie.

Filtru este cel metalic, am vorbit deja de pret si mi s-a spus Mahle KL 404/25 la 103 lei (fara colier).

Este cu sau fara senzor la acest tip de motorizare?

Multumesc!


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 105 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviustel
post 22 Aug 2011, 15:38
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




Din cate inteleg eu, dupa ce am citit de vreo cateva ori acest topic si m-am mai uitat si prin forumuri straine, schimbul fitrului de motorina la motorul 1,5 dci (varianta de motor K9K 724 63 KW cu filtru metalic cu senzor apa- tip MAHLE KL 404/25) se rezuma la conectarea initiala la noul filtru a furtunului tur, adica cel care aduce motorina, pompare a perei de cauciuc pana ce motorina iese pe canalul ramas, care din cate am vazut eu duce mai departe motorina catre rampa de injectie, dupa care se conecteaza si acest al doilea furtun la filtru, dupa care se pun si cele doua negre care vin aproximativ "cap in cap". Mi s-a parut foarte utila o poza postata de colegul skorpio_bog, in care a taiat filtrul sa vada cum arata hartia si in care se vede capacul cu cele 4 mufe de conectare de pe partea interioara si unde se vede limpede ca in filtru intra numai doua din cele 4 furtune, adica admisia si apoi "evacuarea", celelalte doua doar se mufeaza pe suportul din plastic prevazut ccu siguranta aceea metalica, fara sa comunice cu interiorul filtrului.

filtru_de_sus.JPG ( Size: 198.05k ) Number of downloads: 2439

Primul pas este senzorul de apa. Apoi, prin mufa 1 vine motorina, ea se pune prima. Se pompeaza para pana iese motorina prin mufa 2, dupa care se conecteaza si ea. Apoi se pun 3, si 4. Ele reprezinta returul de la rampa de injectia in rezervor, deci nu e problema daca prind bule de aer.

La mine la masina s-a facut un artificiu (asa am cumparat-o) - s-a montat o supapa de retur pe tur, inainte de pompita, ca sa nu se mai intample probabil nenororcirea sa fuga motorina in rezervor sa ramai cu masina pe butuci. Se vede din poze unde este si cum arata aceasta mica inventie. Nu pot sa spun ca o recomand, insa e o idee, eu acum nu mai am cum sa o scot oricum.

supapa_retur_1.JPG ( Size: 242.42k ) Number of downloads: 2622
supapa_retur_2.JPG ( Size: 227.85k ) Number of downloads: 2583



L.E.: pt Eu4yas: asta e filtrul Mahle:
cutie_filtru.JPG ( Size: 316.08k ) Number of downloads: 2497
filtru_lateral_1.JPG ( Size: 185.25k ) Number of downloads: 718
fund_filtru.JPG ( Size: 161.13k ) Number of downloads: 698



This post has been edited by silviustel: 22 Aug 2011, 20:07


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC 2008 / 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 22 Aug 2011, 15:39
Post #194


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Mahle KL 404/25 e cu "gaura" pentru senzor.
Daca ai dat VIN-ul masinii si ti-au zis ca merge KL 404/25, atunci inseamna ca ai senzor.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 25 Aug 2011, 10:04
Post #195


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




da, confirm si eu ca acesta este tipul corect de filtru pentru 1,5 dCi 105 CP... cu senzor... eu am schimbat saptamana trecuta


--------------------
Skoda KAROQ - B-21-NEW 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eu4yas
post 25 Aug 2011, 10:24
Post #196


Euforisticul


Group: Members
Posts: 101
Joined: 14 December 10




Va multumesc frumos de raspunsuri, am comandat.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 105 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick
post 27 Aug 2011, 22:57
Post #197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 7 September 05
From: Romania




Moama, "bagat presiune de la compresor in rezervor", "platforma"?
Se ia furtunul de tur (cel care vine de la rezervor), se sterge, se pune la gura si se trage de cateva ori pana trece motorina de para dupa care se clipseaza la locul ei pe filtru si se continua la para.


--------------------
DACIA 1310L - B01POL
SAU NU ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abo
post 4 Sep 2011, 08:47
Post #198


Planificarea atentă nu poate înlocui norocul chior.


Group: Members
Posts: 288
Joined: 14 August 10
From: Codlea/Brasov




pentru un 1.5 dCi K9K 722 60kw din 2003, filtrul de motorina este cu sau fara senzor de apa? Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Megane Hatchback - BV 92 ABO 2005 1.5 dCi 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi A
post 5 Sep 2011, 14:57
Post #199


Impatimit


Group: Members
Posts: 410
Joined: 20 April 09




Cu senzor smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 15 Oct 2011, 09:50
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Am si eu nevoie de un filtru uzat, are cineva uitat pe undeva? biggrin.gif


--------------------
Renault MEGANE II - B 876 L U K 2007 1.5 dCi 106cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexh
post 11 Nov 2011, 15:54
Post #201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 26 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(Abo @ 4 Sep 2011, 08:47)
pentru un 1.5 dCi K9K 722 60kw din 2003, filtrul de motorina este cu sau fara senzor de apa? Multumesc anticipat.
*




QUOTE(Cristi A @ 5 Sep 2011, 14:57)
Cu senzor smile.gif
*



Esti sigur? Eu am exact acelasi model, m-am uitat pe masina si am fara senzor.
Cred ca pur si simplu e o chestie de noroc/nimereala.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxrayko
post 1 Dec 2011, 15:21
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 3 August 08
From: Constanta




Ptr Abo ptr motorul 1.5 dci 60kw 82CP k9k 722 din 2003,filtrul de motorina este fara senzor! 100%


--------------------
Renault Megane 2.1 bicorp coupe 1.5 dci 60kw 82CP - CT 99 ATX 2003
interesat de:bara fata albastra,scut motor,aripa sanga fata albastra,boxe fata originale,jante otel.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtremer
post 12 Dec 2011, 19:10
Post #203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 27 October 11
From: Chisinau




Cum as putea sa aflu, ce filtru combustibil tre sa cumpar cu sau fara senzor ?

1.5dCi, 100cp

Some info:

Megane 2 cu 5 usi Model LXE 15 100
Fabr.luna 07 an 2004 pentru Elvetia
Typ motor K9K728 Serie motor D073402
Typ cutie JH5108 Serie cutie C007488

VIN: VF1BMR20532077033


--------------------
Renault Megane II - MD 2004 1.5dCi 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Dec 2011, 19:50
Post #204


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pentru a afla daca filtrul de motorina este echipat cu senzor/sau nu trebuie sa deschizi capota de la motor si sa te uiti pe carcasa filtrului.
Acolo este fixat senzorul de prezenta a apei....
In poza atasata este subliniata pozitia senzorului pe carcasa filtrului.
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 11 Jan 2012, 19:41
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Azi mi-am luat si eu un filtru Mahle (110 lei),iar cel de la Renault era (100 lei).
Acum va intreb si eu,pt ca nu am avut ocazia pana acum sa studiez un filtru de motorina,deci nici nu am montat.In ultima poza(asa vine montat si pe masina,cu orificul de purjare in stanga(cum te uiti la masina din fata),unde este punctul alb se conecteaza conducta de tur,care vine de la rezervor/para de amorsare si intra in filtru,de la puctul verde pleaca in pompa de motorina...asta am inteles eu din ce am citit/vazut pe forum.Intrebarea care nu are logica pt mine este urmatoarea,supapa de retur,cum lucreaza?
In punctul rosu se conecteaza returul care iese din pompa,iar din punctul albastru pleaca in rezervor nu?Daca pe unde intra motorina in supapa(punctul rosu) trag aer se blocheaza...deci cand ai aer pe conducta de retur,cum inchide supapa/bila..si ce rol are acea sageata de pe plasticul negru?

Daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati.

Ms.

Attached thumbnail(s)
DSC00191.jpg ( Size: 403.75k ) Number of downloads: 579
DSC00192.jpg ( Size: 364.79k ) Number of downloads: 488
DSC00193.jpg ( Size: 349.55k ) Number of downloads: 528
DSC00198.jpg ( Size: 357.19k ) Number of downloads: 461


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Jan 2012, 19:57
Post #206


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(rcosmin @ 11 Jan 2012, 19:41)
Acum va intreb si eu,pt ca nu am avut ocazia pana acum sa studiez un filtru de motorina,deci nici nu am montat.

Respecta codul de culoare de la mufa cu furtun la filtru si nu ai cum sa gresesti.
Dupa ce ai introdus toate mufele la locul lor amorseaza din para pana se intareste.
Amorsarea noului filtru cu motorina ajuta la demaraj usor.
Astfel de evita sa se opreasca motorul din lipsa de combustibil.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
menyayto2
post 11 Jan 2012, 21:04
Post #207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10
From: Bucuresti




"rcosmin"
- In VERDE intra teava care vine din rezervorul motorina(de la para amorsare)
- In ALB e iesirea din filtru catre motor(pompa motorina)
- In ROSU e intrarea in supapa
- In VERDE iesirea din supapa.
Oricum furtunele sunt scurte si nu ai cum sa le pui in alta pozitie
E nevoie de 2 pers ca sa legi furtunele la loc, unu pe la roata si celalalt pe deasupra la motor, deoarece accesul e tare ingust si nu-ti intra ambele maini sa lucrezi.
Te sfatuiesc sa dai cu putina motorina(din filtru vechi) pe tevile de la noul filtru ca sa nu ciupesti garniturile care sunt in conductele de pe masina.
Legi toate furtunele in afara de cel ALB, dai la para de amorsare pana iese motorina din filtru pe teava ALBA, dupa aia bagi furtunul si masina o sa porneasca bine.
Si mai trebuie sa cumperi braduti care tin aparatoarea de noroc(cam 5bucati), se rup si nu-i mai poti folosi.
Nu e greu de inlocuit filtrul doar ca o sa ti se para greu pt ca faci pt prima oara, a 2 oara o sa vezi ca o sa mearga mult mai repede


--------------------
Renault Megane 2.2 2007 1.5 DCI 86CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 11 Jan 2012, 21:24
Post #208


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Sunt nevoit sa il schimb pt ca nu mai tine supapa de retur de pe filtru,drept urmare dupa para de amorsare am aer 2-3 cm.Am scos o data aerul si a reaparut.

Multumesc pt informatii.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
menyayto2
post 12 Jan 2012, 21:19
Post #209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10
From: Bucuresti




"rcosmin" : "In punctul rosu se conecteaza returul care iese din pompa,iar din punctul albastru pleaca in rezervor nu?Daca pe unde intra motorina in supapa(punctul rosu) trag aer se blocheaza"

- In ALBASTRU e returul din pompa
- In ROSU e iesirea spre rezervor asa arata si sageata de pe supapa
Dupa parerea mea, e normal cand aer pe ROSU sa se blocheze pt ca lucreaza supapa, tu nu ai cum sa tragi aer cu presiune, pompa face presiune destul de mare si impinge motorina prin supapa.

Si eu am bule de aer in stationare pe conducta transparenta, dar cand o turez dispar, tie nu-ti dispar?

Ce anomalie ai constatat la pornire sau in functionare de ai ajuns la concluzia ca nu functioneaza supapa de la filtru?


--------------------
Renault Megane 2.2 2007 1.5 DCI 86CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 12 Jan 2012, 21:52
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Aer pe conducta de tur aveam si inainte,dar era maxim o bula de 5mm-1cm,dar de 1-2 sapt am aer la greu pe conducta care pleaca de la para de amorsare la filtru,2-3 cm aer,motorina 5 cm,iar aer si tot asa.Daca amorsez para,din 3-4 apasari se intareste,aerul dispare si in 10 sec il vad cum urca iar la para.Am vb cu un mecanic si mi-a zis ca trebuie schimbat filtrul(mai am 1900km pana la revizia de 60.000km)deci,voi face mai devreme revizia sleep.gif .
Ca anomalie la pornire am observat ca atunci dupa ce da singura la automat,invarte volanta de 3 ori,da sa porneasca pt o fractiune de secunda,dupa care iar invarte de 3 ori volanta si porneste.Asa imi face de 2 sapt.Acum 2 ani cand eram la munte la -20 de grade invartea de 4-5 ori si pleca fara probleme,si nu numai la -20 de grade,si la -10 grade la fel,dar acum la -3-4 grade face figuri,ideea este ca porneste,dar nu imi place mie cum porneste.De app o sapt nu am mai umblat cu masina,am alta masina pe care o folosesc,trebuie sa imi fac timp sa ii schimb filtrul de motorina si sa vad daca mai face la fel.
Azi am pornit-o,dar nu inainte sa amorsez para.Am pus contactul fara sa apas nici o pedala,dupa care am apasat pedala de abreiaj,am mai apasat inca o data pe buton si la 4 rotiri de volanta a pornit frumos(la -3grade).Ma gandeam la bujii..or avea ceva mellow.gif sunt bujiile cu care a venit masina.
Dupa ce o pornesc dimineata,tot restul zilei porneste la 3-4 rotiri de volanta din prima,fara nici un semn ca da sa porneasca si iar sa invarta volanta.

Cam asta ar fi "buba" ei in cei 4 anisori si cateva luni icon_mrgreen.gif

This post has been edited by rcosmin: 13 Jan 2012, 01:30


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 14:03
Dacia