Schimbare filtru combustibil Megane 2 1.5 dci, Filtru de motorina
![]() ![]() ![]() |
Schimbare filtru combustibil Megane 2 1.5 dci, Filtru de motorina
skorpio_bog |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|||
adrian78ro |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 April 11 From: Cimpia Turzii ![]() |
SCUZE PENTRU OFF TOPIC. Am o mare rugaminte, am nevoie daca ma puteti ajuta de o carte sau o poza cu motorul ma intereseaza partile componente ca nu ma prea pricep si a-si vrea si eu sa mai verific una alta(filtru motorina filtru aer EGR etc) si stau si ma uit la motor ba boul la poata noua, stiu doar unde este bateria. Scuze inca o data pentru OFF TOPIC
|
--------------------
Renault
Megane
- TM10TTY
2004/Break 1.9 120CP Privilege
|
|
cread |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Filtru Fram dupa 17000km , cred ca mai ducea 3000.
Attached thumbnail(s) distrib_013.jpg ( Size: 670.85k ) Number of downloads: 2494 |
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
valyl |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 May 10 ![]() |
Pentru MANN modelul fara senzor, stie cineva care e codul filtrului?
|
--------------------
Renault
Megane 2 Bicorp
2008 - diesel 1.5/105
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#185
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(zugry @ 30 Apr 2011, 00:08) am 14.000km de la ultimul schimb de ulei si filtru de motorina. Pana anul trecut filtrul de motorina il schimbam din 2 in 2 revizii. Acum mi se pare ca masina trage mai greu, parca opune rezistenta pedala si nu are vana pana nu apas mai adanc... Sa fie de la filtrul de motorina? Filtrul se poate da jos si "curata"? Adica sa raman pe aceeasi schimbare de filtru de carburant din 2 in 2 revizii, cum scrie si in cartea tehnica. Care sunt riscurile sa faci 25-30.000km cu acelasi filtru de motorina? ![]() PS -Sa nu uiti mufa scoasa din EGR,o sa ai consum ca si la masina din semnatura ![]() |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
- HD 10 KRS
2004 Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
mahamann |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 23 July 10 From: Bucuresti ![]() |
sper sa nu fie considerata reclama. am citit topicul si am sunat la cei de la eurotronic. filtrul mahle knecht parca fara suport cu locas de senzor apa pt dci de 86cp e 103 ron
![]() |
--------------------
Megane 2.2 1.5dci
Kadjar 140 GPF
2007/2020 De 10k € imi iau un BMW seria 3 care a fost făcut o singură dată daună totală!
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#187
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Intr-adevar
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
emix_dary |
![]()
Post
#188
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 4 October 10 From: Resita ![]() |
Recomandarea mea e sa schimbati filtrul la mecanic,am vrut si eu sa schimp singur filtrul de motorina dar eram la mecanic si schimbam uleiul,mi-a spus ca ma costa 15 lei schimbarea filtrului de combustibil,il aveam la mine(filtru delphi 225 lei cel de plastic cu orificiu pentru senzor de apa)pentru 15 lei nu merita sa ma chinui singur,si era un chin pentru ca la debransarea clipsurilor,furtunelor motorina sa dus toata in rezervor,la pompitza pe acolo este o supapa care tine motorina pe furtun,la mine nu functiona.pompitza nu putea sa traga din rezervor pina la filtru,pompita face doar o presiune daca este deja motorina pe conducta,a trebuit sa bage presiune cu un furtun de la compresorul de aer in gura rezervorului sa impinga motorina pina in filtru,apoi s-a facut amorsarea de la pompita.daca ma puneam in parcare sa schimb filtrul ramineam cu masina acolo.sfatul meu e sa mergeti la mecanic ca zgircitul mai mult pierde,ma gindeam daca trebuia sa mai platesc o platforma sa duc masina la mecanic?
|
--------------------
Renault
Megane
- ozn
1,5dci 2006
|
|
pit-bull |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat ![]() |
Din ce am auzit filtrul de logan merge prefect pe megane si costa 150 de lei.
|
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
dan22y |
![]()
Post
#190
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Costa mult mai putin acel filtru, Marius
![]() |
--------------------
R
M
- B
8
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#191
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
tocmai ce a spus colegul mai sus. Costa 103 ron pe original (care este tot mahle, made in austria chiar daca scrie renault pe cutie). Bine ca se gasesc multe petarde si la 50 de lei
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
Eu4yas |
![]()
Post
#192
|
![]() Euforisticul Group: Members Posts: 101 Joined: 14 December 10 ![]() |
Salut,
Sunt aproape de revizia masinii si nu m-am uitat la acest filtru de motorina daca are sau nu senzor de apa. 1.5 105 2007 noiembrie. Filtru este cel metalic, am vorbit deja de pret si mi s-a spus Mahle KL 404/25 la 103 lei (fara colier). Este cu sau fara senzor la acest tip de motorizare? Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5 105
2007
|
|
silviustel |
![]()
Post
#193
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Din cate inteleg eu, dupa ce am citit de vreo cateva ori acest topic si m-am mai uitat si prin forumuri straine, schimbul fitrului de motorina la motorul 1,5 dci (varianta de motor K9K 724 63 KW cu filtru metalic cu senzor apa- tip MAHLE KL 404/25) se rezuma la conectarea initiala la noul filtru a furtunului tur, adica cel care aduce motorina, pompare a perei de cauciuc pana ce motorina iese pe canalul ramas, care din cate am vazut eu duce mai departe motorina catre rampa de injectie, dupa care se conecteaza si acest al doilea furtun la filtru, dupa care se pun si cele doua negre care vin aproximativ "cap in cap". Mi s-a parut foarte utila o poza postata de colegul skorpio_bog, in care a taiat filtrul sa vada cum arata hartia si in care se vede capacul cu cele 4 mufe de conectare de pe partea interioara si unde se vede limpede ca in filtru intra numai doua din cele 4 furtune, adica admisia si apoi "evacuarea", celelalte doua doar se mufeaza pe suportul din plastic prevazut ccu siguranta aceea metalica, fara sa comunice cu interiorul filtrului.
filtru_de_sus.JPG ( Size: 198.05k ) Number of downloads: 2439 Primul pas este senzorul de apa. Apoi, prin mufa 1 vine motorina, ea se pune prima. Se pompeaza para pana iese motorina prin mufa 2, dupa care se conecteaza si ea. Apoi se pun 3, si 4. Ele reprezinta returul de la rampa de injectia in rezervor, deci nu e problema daca prind bule de aer. La mine la masina s-a facut un artificiu (asa am cumparat-o) - s-a montat o supapa de retur pe tur, inainte de pompita, ca sa nu se mai intample probabil nenororcirea sa fuga motorina in rezervor sa ramai cu masina pe butuci. Se vede din poze unde este si cum arata aceasta mica inventie. Nu pot sa spun ca o recomand, insa e o idee, eu acum nu mai am cum sa o scot oricum. supapa_retur_1.JPG ( Size: 242.42k ) Number of downloads: 2622 supapa_retur_2.JPG ( Size: 227.85k ) Number of downloads: 2583 L.E.: pt Eu4yas: asta e filtrul Mahle: cutie_filtru.JPG ( Size: 316.08k ) Number of downloads: 2497 filtru_lateral_1.JPG ( Size: 185.25k ) Number of downloads: 718 fund_filtru.JPG ( Size: 161.13k ) Number of downloads: 698 This post has been edited by silviustel: 22 Aug 2011, 20:07 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC
2008 / 2015
|
|
DMP |
![]()
Post
#194
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Mahle KL 404/25 e cu "gaura" pentru senzor.
Daca ai dat VIN-ul masinii si ti-au zis ca merge KL 404/25, atunci inseamna ca ai senzor. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
AL |
![]()
Post
#195
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
da, confirm si eu ca acesta este tipul corect de filtru pentru 1,5 dCi 105 CP... cu senzor... eu am schimbat saptamana trecuta
|
--------------------
Skoda
KAROQ
- B-21-NEW
2019
|
|
Eu4yas |
![]()
Post
#196
|
![]() Euforisticul Group: Members Posts: 101 Joined: 14 December 10 ![]() |
Va multumesc frumos de raspunsuri, am comandat.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5 105
2007
|
|
vick |
![]()
Post
#197
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 7 September 05 From: Romania ![]() |
Moama, "bagat presiune de la compresor in rezervor", "platforma"?
Se ia furtunul de tur (cel care vine de la rezervor), se sterge, se pune la gura si se trage de cateva ori pana trece motorina de para dupa care se clipseaza la locul ei pe filtru si se continua la para. |
--------------------
DACIA
1310L
- B01POL SAU NU ...
|
|
Abo |
![]()
Post
#198
|
![]() Planificarea atentă nu poate înlocui norocul chior. Group: Members Posts: 288 Joined: 14 August 10 From: Codlea/Brasov ![]() |
pentru un 1.5 dCi K9K 722 60kw din 2003, filtrul de motorina este cu sau fara senzor de apa? Multumesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Megane Hatchback
- BV 92 ABO
2005 1.5 dCi 82 CP
|
|
Cristi A |
![]()
Post
#199
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
Cu senzor
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
LUC1AN |
![]() ![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 4 April 10 ![]() |
Am si eu nevoie de un filtru uzat, are cineva uitat pe undeva?
![]() |
--------------------
Renault
MEGANE II
- B 876 L U K
2007 1.5 dCi 106cp
|
|
alexh |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Abo @ 4 Sep 2011, 08:47) pentru un 1.5 dCi K9K 722 60kw din 2003, filtrul de motorina este cu sau fara senzor de apa? Multumesc anticipat. QUOTE(Cristi A @ 5 Sep 2011, 14:57) Esti sigur? Eu am exact acelasi model, m-am uitat pe masina si am fara senzor. Cred ca pur si simplu e o chestie de noroc/nimereala. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
|
|
maxrayko |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 3 August 08 From: Constanta ![]() |
Ptr Abo ptr motorul 1.5 dci 60kw 82CP k9k 722 din 2003,filtrul de motorina este fara senzor! 100%
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 bicorp coupe 1.5 dci 60kw 82CP
- CT 99 ATX
2003 interesat de:bara fata albastra,scut motor,aripa sanga fata albastra,boxe fata originale,jante otel.
|
|
eXtremer |
![]()
Post
#203
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 27 October 11 From: Chisinau ![]() |
Cum as putea sa aflu, ce filtru combustibil tre sa cumpar cu sau fara senzor ?
1.5dCi, 100cp Some info: Megane 2 cu 5 usi Model LXE 15 100 Fabr.luna 07 an 2004 pentru Elvetia Typ motor K9K728 Serie motor D073402 Typ cutie JH5108 Serie cutie C007488 VIN: VF1BMR20532077033 |
--------------------
Renault
Megane II
- MD
2004 1.5dCi 100hp
|
|
espacern |
![]()
Post
#204
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pentru a afla daca filtrul de motorina este echipat cu senzor/sau nu trebuie sa deschizi capota de la motor si sa te uiti pe carcasa filtrului.
Acolo este fixat senzorul de prezenta a apei.... In poza atasata este subliniata pozitia senzorului pe carcasa filtrului. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
elro |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Azi mi-am luat si eu un filtru Mahle (110 lei),iar cel de la Renault era (100 lei).
Acum va intreb si eu,pt ca nu am avut ocazia pana acum sa studiez un filtru de motorina,deci nici nu am montat.In ultima poza(asa vine montat si pe masina,cu orificul de purjare in stanga(cum te uiti la masina din fata),unde este punctul alb se conecteaza conducta de tur,care vine de la rezervor/para de amorsare si intra in filtru,de la puctul verde pleaca in pompa de motorina...asta am inteles eu din ce am citit/vazut pe forum.Intrebarea care nu are logica pt mine este urmatoarea,supapa de retur,cum lucreaza? In punctul rosu se conecteaza returul care iese din pompa,iar din punctul albastru pleaca in rezervor nu?Daca pe unde intra motorina in supapa(punctul rosu) trag aer se blocheaza...deci cand ai aer pe conducta de retur,cum inchide supapa/bila..si ce rol are acea sageata de pe plasticul negru? Daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati. Ms. Attached thumbnail(s) DSC00191.jpg ( Size: 403.75k ) Number of downloads: 579 DSC00192.jpg ( Size: 364.79k ) Number of downloads: 488 DSC00193.jpg ( Size: 349.55k ) Number of downloads: 528 DSC00198.jpg ( Size: 357.19k ) Number of downloads: 461 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
espacern |
![]()
Post
#206
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 11 Jan 2012, 19:41) Acum va intreb si eu,pt ca nu am avut ocazia pana acum sa studiez un filtru de motorina,deci nici nu am montat. Respecta codul de culoare de la mufa cu furtun la filtru si nu ai cum sa gresesti. Dupa ce ai introdus toate mufele la locul lor amorseaza din para pana se intareste. Amorsarea noului filtru cu motorina ajuta la demaraj usor. Astfel de evita sa se opreasca motorul din lipsa de combustibil. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
menyayto2 |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 From: Bucuresti ![]() |
"rcosmin"
- In VERDE intra teava care vine din rezervorul motorina(de la para amorsare) - In ALB e iesirea din filtru catre motor(pompa motorina) - In ROSU e intrarea in supapa - In VERDE iesirea din supapa. Oricum furtunele sunt scurte si nu ai cum sa le pui in alta pozitie E nevoie de 2 pers ca sa legi furtunele la loc, unu pe la roata si celalalt pe deasupra la motor, deoarece accesul e tare ingust si nu-ti intra ambele maini sa lucrezi. Te sfatuiesc sa dai cu putina motorina(din filtru vechi) pe tevile de la noul filtru ca sa nu ciupesti garniturile care sunt in conductele de pe masina. Legi toate furtunele in afara de cel ALB, dai la para de amorsare pana iese motorina din filtru pe teava ALBA, dupa aia bagi furtunul si masina o sa porneasca bine. Si mai trebuie sa cumperi braduti care tin aparatoarea de noroc(cam 5bucati), se rup si nu-i mai poti folosi. Nu e greu de inlocuit filtrul doar ca o sa ti se para greu pt ca faci pt prima oara, a 2 oara o sa vezi ca o sa mearga mult mai repede |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5 DCI 86CP
|
|
elro |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Sunt nevoit sa il schimb pt ca nu mai tine supapa de retur de pe filtru,drept urmare dupa para de amorsare am aer 2-3 cm.Am scos o data aerul si a reaparut.
Multumesc pt informatii. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
menyayto2 |
![]()
Post
#209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 February 10 From: Bucuresti ![]() |
"rcosmin" : "In punctul rosu se conecteaza returul care iese din pompa,iar din punctul albastru pleaca in rezervor nu?Daca pe unde intra motorina in supapa(punctul rosu) trag aer se blocheaza"
- In ALBASTRU e returul din pompa - In ROSU e iesirea spre rezervor asa arata si sageata de pe supapa Dupa parerea mea, e normal cand aer pe ROSU sa se blocheze pt ca lucreaza supapa, tu nu ai cum sa tragi aer cu presiune, pompa face presiune destul de mare si impinge motorina prin supapa. Si eu am bule de aer in stationare pe conducta transparenta, dar cand o turez dispar, tie nu-ti dispar? Ce anomalie ai constatat la pornire sau in functionare de ai ajuns la concluzia ca nu functioneaza supapa de la filtru? |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5 DCI 86CP
|
|
elro |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Aer pe conducta de tur aveam si inainte,dar era maxim o bula de 5mm-1cm,dar de 1-2 sapt am aer la greu pe conducta care pleaca de la para de amorsare la filtru,2-3 cm aer,motorina 5 cm,iar aer si tot asa.Daca amorsez para,din 3-4 apasari se intareste,aerul dispare si in 10 sec il vad cum urca iar la para.Am vb cu un mecanic si mi-a zis ca trebuie schimbat filtrul(mai am 1900km pana la revizia de 60.000km)deci,voi face mai devreme revizia
![]() Ca anomalie la pornire am observat ca atunci dupa ce da singura la automat,invarte volanta de 3 ori,da sa porneasca pt o fractiune de secunda,dupa care iar invarte de 3 ori volanta si porneste.Asa imi face de 2 sapt.Acum 2 ani cand eram la munte la -20 de grade invartea de 4-5 ori si pleca fara probleme,si nu numai la -20 de grade,si la -10 grade la fel,dar acum la -3-4 grade face figuri,ideea este ca porneste,dar nu imi place mie cum porneste.De app o sapt nu am mai umblat cu masina,am alta masina pe care o folosesc,trebuie sa imi fac timp sa ii schimb filtrul de motorina si sa vad daca mai face la fel. Azi am pornit-o,dar nu inainte sa amorsez para.Am pus contactul fara sa apas nici o pedala,dupa care am apasat pedala de abreiaj,am mai apasat inca o data pe buton si la 4 rotiri de volanta a pornit frumos(la -3grade).Ma gandeam la bujii..or avea ceva ![]() Dupa ce o pornesc dimineata,tot restul zilei porneste la 3-4 rotiri de volanta din prima,fara nici un semn ca da sa porneasca si iar sa invarta volanta. Cam asta ar fi "buba" ei in cei 4 anisori si cateva luni ![]() This post has been edited by rcosmin: 13 Jan 2012, 01:30 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:03 |