CHECK AIRBAG, Please help :)
CHECK AIRBAG, Please help :)
mpretorian |
11 Apr 2009, 13:23
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|||
Toody |
13 Apr 2009, 14:11
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 23 August 08 |
Salut
Imi aparea si mie acum ceva timp la Megane pe ecranul calculatorului "Check airbag" , dar nu ramanea aprins mereu , statea cateva secunde si apoi se stingea.Asta s-a intamplat dupa ce facusem curat in interior si insistasem mai mult cu aspiratorul pe sub scaune. Eroarea era de la mufa de sub scaunul soferului.Dupa ce am desfacut mufa si am bagat-o la loc nu am mai avut probleme. Poate problema e ca ti-a ramas eroarea in calculator. Ai incercat sa scoti borna + 10-15 minute?Eu am avut o problema cu inchiderea nu mai functiona telecomanda am scos borna am lasat-o cateva minute asa si apoi cand am pus borna mergea totul perfect. Imi dau si eu cu parerea. This post has been edited by Toody: 13 Apr 2009, 14:17 |
--------------------
BMW
E36 3xx
Coupe 1994 BMW E30 316 Coupe 1988
Opel Astra H 1.7 cdti 2008 |
|
mpretorian |
13 Apr 2009, 23:19
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti |
Salut Toody,
Am verificat in repetate randuri mufele situate sub scaune. Le-am desfacut, curatat cu spray special, puse la loc - degeaba... Am scos mufa bateriei dar probabil o sa incerc iarasi si probabil am sa desfac volanul sa vad daca este rupta panglica. Acum incerc sa gasesc un cititor obd pentru airbag la pret decent sau o diagnosticare mai ieftina ca sa ma scuteasca de demontarea volanului. Speranta moare ultima, Mircea |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
danielus |
15 Apr 2009, 13:17
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 24 January 09 From: Bucuresti |
Salut!
In legatura cu ce m-ai intrebat pe PM despre manual....am gasit unul, dar este in linba franceza; daca il vrei ti-l dau, insa sistemul nu ma lasa sa-ti dau PM pentru ca nu am suficiente posturi... Daca imi lasi adresa de mail ti-l trimit. Danielus -Scuze pentru offtopic!- |
--------------------
Renault
Clio III 2006
1.4 16V Privilege
|
|
einstein1984 |
20 Apr 2009, 20:27
Post
#5
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.020 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Mergi la dealer. Ei au cu ce sa blocheze calculatorul de airbag si cu ce sa verifice liniile.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
romeo3108ro |
20 Apr 2009, 23:35
Post
#6
|
Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest |
pot aparea pb si de la pretensionorii centurilor care aprind martorul de airbag.Recomand un tester
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
mpretorian |
22 Apr 2009, 13:06
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti |
Probabil ca asta am sa fac, sa merg la un tester inainte sa ma apuc sa demontez ceva
Are cineva idee unde pot gasi la pret decent? Nu imi vine sa dau aproape un milion pentru o scanare de doi bani. Am dat in state 150 roni pe propriul obd reader pentru motor... Sau in alta ordine de idei stie cineva unde pot cumpara un tester ieftin si bun pentru clio care sa imi zica si ce problema am cu airbagurile? |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
mpretorian |
27 Apr 2009, 18:30
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti |
In alta dezordine de idei, intrebarea mea ar fi: daca e rupta panglica nu ar trebui sa aud zgomote cand rasucesc volanul? Sunt zgomote puternice sau discrete? Eu aud ceva dar abia perceptibil, nu trosnituri sau altceva...
|
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
mpretorian |
1 May 2009, 13:29
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti |
Am fost la Cobalcescu linga autovit - e proaspat deschis.
Partea proasta: * babuinul Valentin Paun - consilier service - este un prost crescut ce nu are ce cauta in relatiile cu clientii * dupa ce m-am plimbat vreo 40 de minute prin show room m-am intors sa vad daca au terminat si ei nici macar nu se atinsesera de masina. Dupa o doza de scandal masina a intrat instat in service si s-au apucat de ea. * este stricata "panglica" deci trebuie schimbat suport comutator aka 7701.057.095 in cazul masinii mele ce nu are tempomat * nu aveau piesa pe stoc * habar nu aveau sa desfaca airbagul sofer - se pare ca la Clio problema cu panglica este mult mai rara. * mi-au dat masina cu capacul axului volanulu "cascat" si a trebuit sa ma intorc sa il puna corect la loc * cred ca mi-au spart ceva pe la capacele care acopera axul volanului ca nu sta "inchis" si are un luft in partea dreapta Partea buna: * nu functioneaza doar unul din cele doua stagii ale airbagului sofer - deci poate scap cu viata * suportul comutator la Clio nu contine si manetele - de aici rezulta un pret de doar 293 de roni iar cu manopera toata reparatie ajunge la 500 - cu alte cuvinte mult mai putin ca la megane * am apucat sa stau de vorba cu electricianul lor sef care era un gentleman si mi-a raspuns la toate intrebarile. Concluzia a fost: daca ai contactul oprit airbagul nu sare. Bineinteles daca ai bateria scoasa airbagul nu sare. Am citit in manualul de service ca trebuie dezactivat din CLIP sistemul airbagurilor inainte de a scoate bateria dar se pare ca este doar o metoda preventiva - nu cumva sa puna alt mecanic bateria cat se lucreaza la airbaguri... * poate si datorita faptului ca le-am zis ca nu accept sa imi factureze timpul in care masina statea in parcare - m-a costat doar 60 roni reprezentat 30+ control tester si 30- control functionare airbag - pretensionare. Cand i-am intrebat la programare cat costa mi-au zis pana in 100roni. PS. Concluzia, dupa ce am fost in 4 service-uri Renault/Dacia(IPSO, SERUS, ADRAS, COBALCESCU) - sunt niste incompetenti hoti. La cobalcescu tocmai il ciupisera pe alt client ca i-au schimbat un capac si omul le-a zis ca este tot cel vechi, pe mine la adras ma fentasera cu o usa ce trebuia inlocuita si ei au reparat-o, la serus mi-au schmita parbrizul si mi-au distrus un set de stergatoare (300 roni setul la ei PPS. Gata - eu m-am lecuit. Nu mai merg in service decat atunci cand nu mai am nici cea mai vaga idee cum pot sa repar o defectiune. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
mpretorian |
6 Nov 2009, 21:16
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti |
Povestea continua si nu este o comedie. Pe scurt
1Am fost la Auto Cobalcescu de langa Autovit sa comand piesa 7701057095 al carui pret era de 290 roni 2 piesa de la punctul 1 nu se mai produce. Renault a "inbunatatit-o" schimband codul in 7701057095 si a devenit acel kkt de plastic cu 2 mufe si o panglica 750 (da ati citit bine 258% prin schimbarea unui cod si imbunatatiri) 3 Norocul meu sau ghinionul a facut sa mai gaseasca pe stoc piesa veche de 290 roni pe care am comandat-o platind 50% avans 4 Nimeni nu m-a sunat sa-mi spuna ca mi-a venit piesa, dar ajungand in service cu alta problema ,de data asta la motor, am aflat ca piesa mea venise 5 Chiar daca aveam programare pt problema de la punctul 4 a trebuit sa-mi fac alta programare sa-mi monteze piesa 6 Nu am mai avut nervi sa ma mai duc inca o data la ei peste o saptamana pt ca eu mergeam cu programare si ajungeam la ora stabilita in programare si ei bagau masina dupa 30 de minute dupa ce faceam scandal. Asa ca am mers frumos intr-un service no name a doua zi si imediat s-a ocupat cineva de mine. 7 In service-ul no name alta surpriza. Mi-a dat piesa veche jos, a masurat-o si mi-a zis ca nu e defecta. L-am pus sa o masoare in fata mea si m-a convins. Piesa noua pe care o aveam eu comandata nu numai ca o comandasem degeaba dar era si diferita. Avea o mufa in plus si niste fire. Mai mult decat atat. La diagnosticarea din Cobalcescu mi-au zis ca nu numai am diagnosticat cu clip-ul dar am si masurat si e defecta piesa. Tin sa subliniez ca in service-urile de dealer e o secretomanie extraordinara sa nu vezi tu ce face la masina ta si pe buna dreptate. La cel no name totul transparent si pe fata, nu asteptati in sala de asteptare ca va chemam noi. Nu e chirurgie sa nu pot sa stau in sala de operatie. Aveti ceva de ascuns probabil domnilor. 8 Electricianul din service-ul no name mi-a pus piesa mea veche la loc si a tot miscat prin spatele piesei si mi-a facut sa imi dispara eroarea de airbag check. Ba mai mult mi-a aratat ca poate sa o faca sa apara si sa dispara fara sa aiba nici o treaba cu piesa proaspat comandata care a ramas in cutie. 9 Furios m-am dus in service sa-mi iau banii inapoi. Acolo am fost trimis politicos la plimbare cu tot felul de explicatii infantile si puerile, chiar cu acuze de inselaciune si furt la adresa mea. Tupeu si nesimtire fara margini. La masina nu s-a mai uitat nimeni sa-mi depisteze exact problema, banii au refuzat sa mi dea pe piesa comandata inutil sau pe diagnosticarea eronata. Am vorbit cu directorul interimar in acel moment, si i-am cerut sa-mi dea in scris motivul pentru care refuza sa-mi returneze banii. A refuzat. Tot ce am reusit sa obtin in scris a fost faptul ca imi fac un discount egal cu suma cheltuita inutil din cauza lor, la urmatoarea revizie pe care as face-o in service-ul lor. Cu alte cuvinte mai vino tu odata in service-ul nostru sa te mai jupuim de viu la costul pieselor sa-ti oferim manopera de bataie de joc la 100 roni ora si dupa ce platesti peste 2500 roni la noi (atat e revizia de 60.000 la un Clio) iti dam inapoi ce ti-am luat oneros din buzunar deja si il botezam discount. Merci nu. 10 Am contactat vocea clientului si s-au spalat pe miini. Puneam intrebari concrete si imi raspundeau la alte intrebari din capul lor. Repetam intrebarea - imi raspundeau exact ca inainte. Parca vorbeam cu un robot stricat sau retard. PS. Legat de costul pieselor - la prima revizie am venit cu uleiul meu de acasa Mobil 1 0W40. Mi-auzis in service ca o sa va pierdeti garantia ca nu este singurul agreat de producator. Le-am cerut sa-mi dea in scris - au refuzat. Ei vand floriol varsat la pret de Mobil 1 la bidon de 4 litri si incearca sa te prosteasca ca iti distrugi masina cu uleiul Mobil 1 si o sa-ti pierzi garantia. Daca esti naiv sau prost ii crezi si cotizezi caci in Romania prostia se plateste scump. Concluzie. Eu m-am lamurit dupa nenumarate experiente neplacute cum sta treaba si ma jur ca nu mai calc niciodata in nici un service de dealer daca exista speranta in alta parte. Mai mult de atat, la urmatoarele mele masini care va garantez ca nu o sa mai fie Renault garantia nu o sa fie un criteriu, intrucat este doar o modalitate de a te lega pe tine de serviceurile lor in care sa fi jupuit. Cu alte cuvinte ai o masina cu garantie 7 ani, 7 ani de zile o sa cotizezi in service-ul lor fie ca iti place fie ca nu. Multumesc dar eu aleg sa nu. Ar trebui sa merg la OPC dar nu am mare incredere in organele statului (oare de ce) sau sa-i dau in judecata dar nu am timp de procese pentru maruntis. Suntem tratati asa pentru ca inghitim acest tratament fara sa facem nimic. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
99AIM |
7 Nov 2009, 09:28
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 |
Omule mergi la sediul central Renault si depune o sesizare in scris iar pe baza raspunsului te adresezi intai OPC apoi o diagnosticare la RAR,costa cam 70 ron iar pe baza ei faci plangere in civil pentru inselaciune si ceri daune cat vrei tu,de obicei se dau daune modeste dar te racoresti ca le-ai dovedit ca sunt de kko.
This post has been edited by RamboX: 7 Nov 2009, 09:30 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
mpretorian |
8 Nov 2009, 21:41
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti |
Ai dreptate Rambo dar as fi doar un picatura de apa intr-o mare de rahat (si nu ma refer la cel dulce din comert). Eu stau si imi pierd timpul sa ma bat cu un mamut gen service pt 350 roni? Nu merita efortul ca traim in romania - mori cu dreptatea in brate. Legat de tribunalele romanesti - nu e locul in care sa-ti cauti dreptate.
Totusi cand se trage linia tot eu am castigat si ei au pierdut. Eu am castigat pentru ca e ultima oara cand sunt jupuit si batjocorit. Am pierdut doar inca 350 roni Ei insa au pierdut niste clienti definitiv si irevocabil (pe mine si toata familia mea) precum si piramida de potentiali clienti din anturajul meu carora am sa le povestesc cu varf si indesat toate experientele cu aceste service-uri. Iti garantez eu ca sumele despre care vorbim sunt mai mari de 350 roni. Chiar vroiam sa merg sa-mi fac revizia de 60.000 la ei ca sunt linga mine. Deja vorbim de 2500roni pierduti de ei. O sa merg la un no name, o sa dau 1500 in loc de 2500 iar de restul 1000 roni imi fac un upgrade la iPhone 3GS si raman si cu bani sa-mi umplu un carucior la Carrefour cu ocazia craciunului. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
99AIM |
9 Nov 2009, 14:15
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 |
Eu cu doua masini renault am renuntat la serviciile dealerului mult laudat din tulcea, nimic nu stiu sa faca in afara de schimbul de ulei si sa puna filtre....m-am dus la revizie cu megane si aveam ceva la o roata-flansa de schimbat si ei zic ca numai sunt in garantie ca am depasit 20k de km si oricum tb sa fac la 10k de km revizia si eu m-am dus la 12400 de km-am sunat la VC......nimic-afara din garantie iar ca final imi pornea greu dupa ce mi-au schimbat filtrul de motorina, ma duc in C-ta la dealer si hop ca e filtru de logan,sun iar la VC dar sa vedeti raspuns...e treaba service tulcea pe ei sa-i dau in instanta. In C-ta la rent care mi se recomanda si schimbarea bujiilor incandescente-2 la numar la pretul total de 300 ron,deci eu ar mai tb. sa calc la asa jnapani? Uitasem sa spun ca la revizie la tulcea am vazut ca in punga ce ti-o da cu piesele vechi nu se regaseste filtrul de polen,ma uit pe factura-ioc filtru de polen îi spun asta sefului de service si el zice-nu-i pe stoc,dar cand m-am programat la revizie nu stiai ca se schimba si filtrul asta?apoi mi-a zis ca oricum manopera e gratis si ca daca nu-mi convine sa ma duc la altii.
Legat de incompetenta astora de la tulcea: aveam o siguranta sub bord ce nu facea bine contact si cand mergea cand nu mergea clima,electricianul lor cica trebe sa dea bordul jos si dureaza mult si costa....asta ca numai eram in garantie pentru ca intarziasem cu 2240 km,de fapt ce are schimbul de ulei cu bordul si cu flansa ? pe mine m-au pierdut definitiv ca client,pentru cei din C-ta le pot da pe pm un mecanic de la total service ce lucreaza si acasa si are tot ce-i trebuie si asta la preturi modeste,are si un prieten cu tester..... |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
hellcat |
9 Nov 2009, 18:00
Post
#14
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
Ok, sa revenim la probleme legate de airbag-uri si martorii acestora.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
CsO |
9 Nov 2009, 23:24
Post
#15
|
Vrei? Group: Members Posts: 124 Joined: 3 November 09 From: Bucuresti |
Salutare,
Recent m-am pricopsit si eu cu un Megane Sedan 2.1 din 2004. Am facut curat in el si am observat ca sub scaunul soferului atarna un contact/clema sau ce dracu o fi el. Totodata, am observat si martorul airbag aprins in bord + service. M-am gandit ca e de la clema respectiva. Norocul meu este ca si tata are un sedan din 2007 si m-am uitat unde vine prinsa chestia respectiva la el. Am observat ca este prinsa pe un suport metalic, aproape de sina aceea pe care culiseaza scaunul fata-spate. Am pus-o si pe a mea tot la fel, insa problema cu martorul in bord nu s-a remediat. O sa ma duc la service pt asta. Insa intrebarea mea este: stie cineva ce este chestia/clema/contactul respectiv? Are vreo legatura cu airbagurile? E vreo masa ceva? Am vazut ca are o lamela ce apasa pe un buton mic... face click click cand apas pe lamela aia. ) PS: Imi pare rau ca am postat la Clio... This post has been edited by CsO: 10 Nov 2009, 00:05 |
--------------------
Seat
Leon 1P
2009 1.4.TSI
- B 95 ENU
|
|
hellcat |
10 Nov 2009, 11:47
Post
#16
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
Nu conteaza modelul...sistemul e acelasi. Problema provine de la contactul propriu-zis la celor 2 mufe. Ar trebui decuplate si modificat putin pozitia pinilor. Sistemul de prindere de scaun nu are nicio legatura. Daca se reface contactul martorii se vor stinge si nu se va memora nici un defect.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
gegeg |
18 Jan 2011, 16:42
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 397 Joined: 1 March 10 From: Bucuresti |
QUOTE(CsO @ 9 Nov 2009, 23:24) Salutare, Recent m-am pricopsit si eu cu un Megane Sedan 2.1 din 2004. Am facut curat in el si am observat ca sub scaunul soferului atarna un contact/clema sau ce dracu o fi el. Salutare,si la mine atarna un contact negru legat cu doua fire dar nu stiu unde sa il prind,mai exact unde trebuie prins. |
--------------------
Renault
MEGANE 1.5dci
2004
- B 27 NDC
|
|
01zack |
16 May 2011, 13:56
Post
#18
|
mi-au furat sigla, las' ca am la avatar Group: Members Posts: 158 Joined: 16 April 10 |
Poate putin off stiu ca nu e arie de plangeri ! In 2005 cand am luat masina (noua) la scurt timp s-a ars o siguranta si pornisera stergatoarele singure, geamurile ramasesera deschise , am reusit sa opresc motorul doar prin decuplarea bornei de la baterie (amanunte neinteresante). Sun la Renault si imi trimit un troglodit cu o dacie papuc de la Dacia service care nu avea nimic in papuc, adica nicio surubelnita, patent, nimic, dar cel mai tragic nu stia nimic, i-am aratat eu unde sunt sigurantele sub bord. Spune ca nu elnu este electrician si pleaca (de parca eu la sesizare le spusesem ca imi cazuse vreoroata). Ma cert jumatate de ora la telefon cu o imbecila ca sa imi trimita o rampa SI STUPOARE cand vine baiatul sa urc masina constat ca trogloditul de la Dacia imi rupsese maneta de reglare a volanului !
Partea buna este ca printr-un amic au acceptat sa imi schimbe maneta si siguranta gratuit ca in seara cand ajunsesem la meridian ma acuzau pe mine ca sunt un mincinos ca eu am rupt maneta Pov asta se intampla cand aveam 5 mii de km si de atunci nu am mai pus piciorul in service-uri Renault garantia fiind aproape inutila ! This post has been edited by 01zack: 16 May 2011, 13:56 |
--------------------
Renault
Megane sedan 2.1
2005 1.6 16v Expresion
- B 46 si ceva . . .
|
|
hornedfiend |
31 Jan 2012, 09:24
Post
#19
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 |
Astazi, dupa ce am condus masina vreo 11-12 km asa pana la munca, in timp ce roteam eu la volan acolo prin parcare, am auzit niste plesnituri in volan, apoi mi s-a aprins martorul acela cu cheie iar pe display mi-a paarut "Check airbag".
Ce credeti ca ar putea fi? Sigur nu tine de nici o mufa de pe la scaun, daca plesniturile au venit din volan. Posibil sa fie spirala aceea despre care se vorbea mai devreme? |
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
romeo_id |
31 Jan 2012, 09:35
Post
#20
|
Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 |
Da... mai mult ca sigur. Nu inteleg cum au putut sa faca cablurile alea atat de proaste...
|
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
hornedfiend |
31 Jan 2012, 09:40
Post
#21
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 |
Multumesc de raspuns. Ai idee cam pe la ce pret se ridica reparatia ? (ca sa fiu pregatit oarecum, sa nu am vreu soc:) )
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
romeo_id |
31 Jan 2012, 12:37
Post
#22
|
Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 |
Pai daca nu ai masina in garantie... era un tip pe aici (sau/si pe daciaclub) care schimba panglica respectiva cu vreo 2-300 de lei cel mult. Nu retin exact. In service o sa te coste mai mult. Si eu am la a mea aceeasi problema, insa mai taraganez pana la primavara reparatia (in regie proprie). Iti dau linkul, sper sa nu se considere reclama:
dacia club inlocuire panglica renault dacia This post has been edited by romeo_id: 31 Jan 2012, 12:37 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
pedro_psh |
31 Jan 2012, 17:03
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 26 September 07 |
salut, acum ca tot vorbim de airbag, azi dimineata pe la -17 grade vreau sa pornesc motorul, las bujia sa lucreze ca e 1.5 dci, si in timp ce invartea motorul destul de greu, surpriza s-au aprins martorii de airbag pasager ,sofer si cheita portocalie, iar pe CB mesajul check airbag.
ok, am plecat spre serviciu unde am oprit motorul si l-am repornit; totul era normal acum cred ca toata treaba este legata de acumulatorul descarcat, care are 5 ani la activ, iar calculatorul masinii sesizeaza scaderea brusca de tensiune cauzata de pornire si dezactiveaza automat airbagurile |
--------------------
renault
Megane IV
Intense 2017
|
|
dannyb |
6 Apr 2012, 10:09
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 24 August 04 |
Salut,
Am problema cu martorii de vreo 3-4 ani. E de la miscat scaunul sofer inainte/inapoi/sus/jos. Exista o mufa sub scaun cu probleme, cred ca este si un senzor acolo. La toate service-urile din Bucuresti Renault in afara de cel din Pantelimon (Marcus parca) mi-au dat cu flit ca nu se poate nimic, electricianul de la Pantelimon a desfacut mufa aia, a curatat nu stiu ce si s-a rezolvat problema. In caz extrem se pot pune firele pe direct, tot el mi-a spus asta. La mine a aparut recent iar, dar mai dispare in functie de pozitia scaunului. O tampenie insuportabila.... |
--------------------
Renault
Clio
III BVA 2006, 1.6 16v
|
|
hornedfiend |
19 Apr 2012, 14:45
Post
#25
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 |
De unde pot cumpara o spira pentru Clio 3? Am avut o tentativa cu una, dar se pare ca si aceea a fost cu probleme si nu am scapat de check airbag si este si mai enervant faptul ca nu-mi mai functioneaza cruise control.
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
bogdan.andrei |
4 Oct 2012, 17:28
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 1 July 12 |
Salut,
Mi-am cumparat si eu de cateva luni din Mai mai exact un M2 1.5 dci din 2006 iar dupa scurt timp am obsevat k firele de sub scaunul pasager erau deconectate le-am pus inapoi cand am plecat la drum am observat ca imi apare si mie eroare asta "Check Airbag" + cheia service, apare si dispare sunt momente knd nu apare mult timp. Am fost la Reanult Bras Iasi cu ceva timp in urma cu alta problema si la diagnoza mi-au zis k e de la pretensionari airbag pasager insa nu mi-au rezolvat problema pt ca atunci aveam alta prioritate . Mentionez k masina are schimbat computerul airbag-ului respectiv. si ca bordul este mai evidentiat acolo unde are airbag-ul la pasager zici k e "umflat" ca si cum ceva ar fi pus presiune pe el din interior. Va rog ajutati-ma si pe mine cu un sfat , o parere ce as putea face . Colegii din Iasi va rog spuneti-mi unde as putea merge la un sevice competent sa imi rezolv problema. Va multumesc |
--------------------
Renault
Megane II Privilege
2006 Berlina 1.5dci
- NoNumber
|
|
man3x |
3 Jul 2013, 12:40
Post
#27
|
Clio III 1.4 16v 98CP Group: Members Posts: 48 Joined: 13 April 13 From: Bucuresti |
ceva vreme mi-a aparut aprins martorul de airbag si cheita de service iar pe ecranul calculatorului de bord imi apare "Check airbag"
Am verificat sub scaun pasager si sofer si nu cred ca acolo este problema. Am dat cu un spray de curatare dupa ce am desfacut mufele, etc... Fara succes. Are cineva vreo alta idee? E vorba de Clio 3 1.4 16v....am fost la o diagnoza acolo mia gasit scaunul soferului si ambele frontale sa sters eroarea dar cand sa plec hop iarasi mi s`a aprins in bord dar culmea ca in mers la denivelari sau gropi logic....se sting dupa un timp se aprind...am mai avut aceiasi problema la fel dar atunci am rezolvat trantind scaunul soferului maxim spate si reglaj dar acum nu sa mai brodit... |
--------------------
renault
clio III
2006 Clio III 1.4 16v
|
|
SanKraN |
6 Apr 2015, 15:20
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 9 February 15 From: Bucuresti |
QUOTE(hornedfiend @ 31 Jan 2012, 09:24) Astazi, dupa ce am condus masina vreo 11-12 km asa pana la munca, in timp ce roteam eu la volan acolo prin parcare, am auzit niste plesnituri in volan, apoi mi s-a aprins martorul acela cu cheie iar pe display mi-a paarut "Check airbag". Ce credeti ca ar putea fi? Sigur nu tine de nici o mufa de pe la scaun, daca plesniturile au venit din volan. Posibil sa fie spirala aceea despre care se vorbea mai devreme? Si eu aud niste troncanituri in spatele volanului, cand il rotesc in anumite puncte fixe, am fost pe la mai multi mecanici si unu zice ca ba este spira ba este panglica... si ca sa astept sa se aprinda martorii in bord...Voi ce ziceti ? cum ati rezolvat problema ? |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 1.5 dCi / 50kw 68CP
Gri Metalizat |
|
romeo_id |
6 Apr 2015, 22:16
Post
#29
|
Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 |
spira sau panglica e acelasi lucru... carcasa in care sta acea "spira" are o piedica de plastic care e incalecata la rotatia volanului (are legatura si cu semnalizatorul).
Daca vi s-a aprins martorul de airbag dupa trosnituri in volan, si ati facut tot felul de giumbuslucuri sa le depistati de sub scaune.. nu va mai chinuiti. Problema e din volan, inlocuiti spira si totul o sa fie ok. |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
SanKraN |
6 Apr 2015, 22:40
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 9 February 15 From: Bucuresti |
QUOTE(romeo_id @ 6 Apr 2015, 22:16) spira sau panglica e acelasi lucru... carcasa in care sta acea "spira" are o piedica de plastic care e incalecata la rotatia volanului (are legatura si cu semnalizatorul). Daca vi s-a aprins martorul de airbag dupa trosnituri in volan, si ati facut tot felul de giumbuslucuri sa le depistati de sub scaune.. nu va mai chinuiti. Problema e din volan, inlocuiti spira si totul o sa fie ok. Mie nu mi s-a aprins nimic inca in bord, vreau sa previn asta daca se poate, aud doar niste torsionari de "tendoane" cand rotesc volanu, si caut pe cineva sa ma ajute sa fixez acesta problema inainte sa ia o intorsatura mai ampla. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 1.5 dCi / 50kw 68CP
Gri Metalizat |
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2024 - 12:38 |