Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cateva intrebari legate de un R19 chamade

costicutz
post 20 Feb 2009, 14:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




prima intrebare ar fi daca instalatia de racire(respectiv incalzire) trebuie sa fie sub presiune(deci mie nu mi se incalzeste motorul...si caldura nu am...vine doar asa un aer cat sa nu se abureasca parbrizul....mentionez ca, capacul de la vasul unde se pune antigel ...e busit ...adica are un sistem de deschidere in cazul in care probabil ar fi prea multa presiune in instalatie, nici nu mai stiu cum sa ma exprim.Intreb lucrul asta deoarece am stat de vorba cu un prieten care are opel si el spunea ca la el instalatia de racire e sub presiune.Si inca o chestie ...in momentul in care temperatura la antigel ajunge pe la a 3 kinie aproape de final ...acolo unde incep liniutele mai apropiate....incepe sa imi fiarba antigelul si sa imi iasa pe la vasul de expansiune( pe unde torni antigel)...Deci in final ...trebuie sa fie sub presiune instalatia, sa schimb capacul la vas?
A doua intrebare este legata de un led care imi mai clipeste in bord din cand in cand...abia ieri a inceput sa clipeasca , si nu stiu ce reprezinta...este de culoare galbena in forma de cerc si in lateral are niste liniutze verticale.Am sa revin si cu o poza ca sa fiu mai explicit.Multumesc anticipat


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 20 Feb 2009, 15:13
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Instalatia de racire la motoarele Renault este sub presiune . 1,2 Bari sau 1,6 Bari la cele 16V.
Schimba capacul acela de la vasul de expansiune ( cu capac maro - 1,2 bari ) vezi ca se potrivesc cele de solenza diesel parca si costa undeva la 10 Ron ).
Pentru a verifica sa nu ai garnitura de chiuloasa mancata , defecta cu motorul pornit , si capacul la vasul de expansiune dat la o parte nu trebuie sa-ti balboteze apa si sa scoata gaze prin vas.
Verifica si termostatul , si el un adevarat "pacat" in cazul lipsei de caldura.ar trebui sa se deschida complet la temp de 98 de grade si sa inceapa la 95 grade.
Rezolva lucrurile astea si mai vorbim pe urma.

PS : Aeroterma de pe radiator porneste?
Ti-am atasat schema sistemului de racire.
si foloseste functia search pt gasi mai multe amanunte despre sistemuld e racire . S-a discutta de "n" ori prblema asta .

Attached thumbnail(s)
sistem_racire_F3N.jpg ( Size: 151.1k ) Number of downloads: 537


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 21 Feb 2009, 16:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




deci am schimbat capacul la vasul de expansiune.si am verificat daca mai scapa aer sau daca prinde ...si nu mai face lucrul asta. Dupa asta am ridicat grila aia de plastic sa vad daca curge antigel pe la radiatorul ala mic ...pe care nu l-am gasit. Acolo am observat bateria , motorasul de la stergatoare si aeroterma. Unde se afla radiatorul ala mic ( 4 Heater matrix din poza)? Acum imi da caldura dar la fel ...asa putin ...urmeaza sa schimb si termostatul (cred ca e blocat pe deschis case incalzeste greu motorul). Aeroterma functioneaza (tote 3 vitezele).
vreau sa mai intreb de ledul ala galben din bord care se afla in coltul dreapta sus( 1721 cm3, 54 kw, f3n, an fabricatie 1991 chamade). Ce reprezinta ?


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Feb 2009, 16:48
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Heater matrix se afla sub bord. Aeroterma cred ca are 4 viteze biggrin.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 21 Feb 2009, 16:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




senzorul de la uzura placutelor de frana.Daca a inceput sa-ti clipeasca vezi ce se intampla acolo e posibil sa fie uzate.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 21 Feb 2009, 17:31
Post #6


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Cu motorul rece si pornti , in cazul in care nu ai scos termostatul , stai cu mana pe furtul gros ce vine la partea superioara radiator , si ar trebui sa se ncalzeasca dupa cateva minute bune, dupa ce , restul furtunelor ( mai ales cele doua de la vas de expansiune) sunt calde.
In cazul in care acel frutun se incalzeste uniform odata cu celelate , termostatul tau este blocat pe deschis.In astfeld e cazuri , recomand schimbarea termostaului fara alte teste , orcum are o valoare mica ( 30 Ron pretul lui ) si orcum el la 2-3 ani de zile cedeaza.
Caldura in habitaclu redusa,poti avea si din cuza termostatului sau din cazuza "imbacsirii excesive a radiatorului"
Cauta pe forum ca s-a discutat!


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 22 Feb 2009, 12:30
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




....am pornit motorul si am pus mana pe furtunele alea...si termostatul lucreaza. In schimb am tot cautat si nu gasesc buson la vasul de expansiune. am incercat busoane de la dacie ...dar nu se potrivesc.caldura imi da la inceput cand dau drumu la aerotermadar dupa 20-30 de secunde incepe sa se raceasca aerul si in acelasi timp si indicatorul din bord de la temperatura motorului incepe sa scada. presupun ca ar fi datorita busonului.Am sa rezolv intai problema cu busonul si apoi am sa mai scriu ce se intampla. legat de indicatorul cu placutele de frana....le-am schimbat anul trecut ....am impresia ca mecanicul la care am fost nu a mai legat firele respective la placutze. multumesc mult pentru ajutor.


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 22 Feb 2009, 13:07
Post #8


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Da , iti spun eu , termostat defect , deschide mai devreme decat trebuie si aeroterma colmatata , nu trece suficienta caldura prin ea .
Firele aceela verificale , sunt doua fire intre roata si amortizor , In aczul in care se freaca ( caz uzual) dau la masa si atunci se aprind.
Incearacs adesfaci cele doua furtune care duc la aeroterma(intra in habitaclu) le strangulezi inainte pt a nu pierde lichidul de racire din instalatie , desfaci cu o surubelinita cu prelungitor flexibil , iei un furtun cu presiunea d ela robinet si clatetsi bien caloriferul . Intai pe tur-retur , apoi invers si tot asa.
Presiunea d ela robient nu depaseste 1,6 Bari , presiune maxima la tine, si deci nu risti sa spargi caloriferul de caldura , care costa undeva la 1,3 milionae, doar ca , pt als chimba trebuie sa dai tot bordul jos .
Deci termostat 30Ron , capac Reno 40 Ron,si 30 deminute de munca rezolvic aldura !!

Uite de exemplu o poza , la tine in ce situatii si cum sta acul ?
Liniuta verde porneste termostatul , un pic deschis , Liniuta albastra pe autostrada si bucuresti , iar cea rosie sta in bucuresti in aglomeratie la relanti si porneste electroventtilatoriul de pe radiatorul de racire.In cazul in cre pornesc caldura scade de la rosu la albatru, dar niciodata sub albastru.
E posibil ca la acel verde sa ma insel , nu prea are voie sa stea in zona aia ,decat pe autostrada, mers continuu

PS : termostat VERNET
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...4&NodeId=100095
(facet este mai ieftin si bun )

Radiator de caldura ( 4 in poza de sistemr acire )
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...4&NodeId=100104

Capac rezervor incearca la : Serus b-dul Timisoara.
Nu ai gasit capac vas expansiune maro de Dacia Solenza Diesel?


This post has been edited by vepman_ro: 22 Feb 2009, 13:15

Attached thumbnail(s)
temperatura.jpg ( Size: 12.06k ) Number of downloads: 511


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 22 Feb 2009, 13:18
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




acul variaza intre linia verde si cea rosie.....termostatul se deschide la linia bleo...si iarna asta odata cand urcam un deal in treapta 1 si 2 ...a trecut de linia rosie si mi-a dat antigelul afara....

This post has been edited by costicutz: 22 Feb 2009, 13:20


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 22 Feb 2009, 13:21
Post #10


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Atunci termostatul este bun .

Inseamna ca , acelc alorifer de caldura este colmatat . Incearac sa il speli , vezi ca exista un tutorial al lui R19/16V pt asa ceva si este foarte bun sau mais curt il spelid irect pe amsina , vremea de afara si eu zic ca rezolvi problema . Incearac sa schimbi sia cel buson , nu exista presiune in cazul in care ai motorul cald , oprit si desfaci busonul?
Dar adca mergi cativa km ? iti balboteaza apa in vas ? sau doar lipsa caldura ?
Oky am citit mai sus ..am vazut ca ai rezolvat cu caapcul vas expansiune ! Ramane doar problema calorifer colmatat !

This post has been edited by vepman_ro: 22 Feb 2009, 13:23


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 22 Feb 2009, 13:32
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




balboteaza...doar in momentul in care urc un deal sau merg o portiune de drum in prima treapta si temperatura urca peste linia rosie....dar presupun ca daca busonul ar fi bun nu ar mai da voie sa curga antigelul din vasul de expansiune....a si cand trece de linia rosie porneste si electroventilatorul....Inca o chestie ..anul trecut am schimbat termostatul


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 22 Feb 2009, 13:54
Post #12


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Busonul il poti verifica ( mai greu ce este drept ) :
Trebuie sa lase sa intre usor aer in vas , dar in sens invers , iese aerul doar la o presiune de 1,2 bari. Il poti verifica cu aer comprimat , dar mai greu.
Eventual scoti furtunul mic de la vasul de expansiune , il infunzi cu un dop , apoi cu un furtunel mic atasat la orificiul vasului de expansiune introduci presiune de la un compresor de aer . Mare grija , avand putin aer in vas , nu trebuie sa introduci mult . LA 1,2bari dopul ar trebui sa se deschida si sa dea voie aerului comprimat sa iasa afara . Mare grija ca metoda asta poate fi DISTRUCTIVA in cazul in care nu deschide la presiunea de1,2bari ( bagi presiune in toata instalatia de racire si pot sari furtune , radiator etc )SAU POTI AVEA SURPRIZA CA aerul sa iasa la o presiune mult mai mica....caz in care schimbi busonul.
Pompa de apa se vede cum lucreaza la relanti ?pe furtunul acela subtire tasneste apa si se vede cum , pe fundul vasului se creeaza un vartej de apa (partea inferioara a vasului in compartimetul de jos) .

PS : In cazul in care caloriferul 4 este colmatat , in teul 6 , care are mici orificii ( 6mm si 8 mm) redirectioneaza jetul de apa prin furtunul mic ce vine in partea superioara a vasului. In mod normal marea cantitate de apa ar trebui sa treaca prin calorifer si sa ajunga in "turbina'" vasului de expansiune.

( Vezi poza de mai sus pentru a intelege concret ce se intampla la tine ). Asta este si efectul : 20-30 de secunde de pornire aeroterma, se raceste repede - cantitate mica de apa in calorifer ce se raceste imediat.

Ce buni suntem la teorie ? dar la aceeasi problema m-am tot "invartit" si eu asta toamna!

This post has been edited by vepman_ro: 22 Feb 2009, 14:01


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 22 Feb 2009, 13:58
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




pompa de apa lucreaza....busonul care il am acum e stricat adica lipseste arculetzul si partea de sus joaca...mai bine spus e ca si cum nu as avea buson...am fost si am intrebat de un buson nou ...si a zis ca vine intr-un interval de 14 zile ...si costa 30 ron ....intrebarea mea e de ce motorul cand dau drumul la aeroterma incepe sa se raceasca...si nu ramane constant la o temperatura

22 Feb 2009, 15:02:
deci atunci cand temperatura sta pe la linia bleo..caldura imi vine ..si vine destul de bine ...dar numai o perioada scurta..si cand dau drumu la aeroterma ...incepe sa vina caldura puternica si apoi scade temp la motor si apoi se raceste aerul (adica nu mai vine caldura)

This post has been edited by costicutz: 22 Feb 2009, 14:02


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 22 Feb 2009, 14:03
Post #14


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Prin presiune mica a apei , ea isi pierde din temperatura mult mai repede ( fizica de clasa a 9-a )si de aici urmarind schema sistemului de racire ne dam seama de ce francezul a optat pt un sistem sub presiune.
Cel mai biene vita s amai mergi cu masina in perioada asta cat apare busonuls i verifici pe urma sa vezi ce nu este in regula . Ce este drept vor venic aldurile , dar risti sa arzi garnitura de chiuloasa.

This post has been edited by vepman_ro: 22 Feb 2009, 14:05


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 22 Feb 2009, 14:08
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




am urmarit schema aia ...si din caloriferul ala mic vine un furtun la vas ...si pe ala am pus mana si e cald ...chiar fierbinte...dupa cum spuneam...am sa schimb busonul ...si pe urma vom vedea smile.gif ..sigur cred ca problema e de la buson ....mersi fain ca ti-ai batut capul cu mine smile.gif


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 22 Feb 2009, 18:17
Post #16


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




buna domnilor

am o problema.
mi sa spart dopu ala de gheata, cum sa procedez? exista nou de cumparat? daca da cum se schimba? huh.gif

era tare corodat, doua gaurele mi sau facut in el mad.gif

This post has been edited by aliynutz_84: 22 Feb 2009, 18:18


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 22 Feb 2009, 18:24
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Asta se intampla cand fiecare pune ce-i trece prin minte in sistemul de racire...

Zi-mi seria sasiului si tipul motorului si care dop ti s-a spart si-ti zic codul.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 23 Feb 2009, 21:14
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




m-au nenorocit astia....am facut comanda pentru nenorocitul ala de buson...75 ron .....frate de unde aduce dopul ala de costa asa de mult? si in tot Iasul asta nu gasesti la dezmembrari un buson smile.gif...off


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Feb 2009, 21:20
Post #19


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




biggrin.gif eu am dat 60ron pe el acum vreo 2 ani. Vezi sa-l iei la culoarea care trebuie.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 23 Feb 2009, 21:56
Post #20


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Da dar e original smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Feb 2009, 21:58
Post #21


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Oricum nu-l face nimeni altcineva smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 23 Feb 2009, 22:04
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




Frumos statusu radmasa.gif De nu ma dispera astia cu loganurile care merg prin oras cu toata instalatia pornita ca dee sa vad lumea ca au proiectoare blink.gif

23 Feb 2009, 22:05:
scuze de offtopic

This post has been edited by mr_bombastic_dma_r19: 23 Feb 2009, 22:05


--------------------
Renault 19 16V Cabrio - AG15DMA 1992 1764cmc 135Cp
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 24 Feb 2009, 01:14
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




a facut ala comanda acolo dupa seria de pe placutza ovala....si am inteles ca dopul asta trebuie sa fie de culoare maronie....


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 24 Feb 2009, 08:29
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




care dop fratilor ca e a 2-a oara cand citesc topicu si tot nu imi dau seama blink.gif


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 24 Feb 2009, 22:34
Post #25


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Posibil , mai mult decat sigur dopul antiinghet de la motor !


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Feb 2009, 22:34
Post #26


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




De ce vorbiti voi la singular?

Eu am schimbat vreo 8 la motorul meu.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 24 Feb 2009, 23:21
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




sa inteleg ca sunt pastilele alea de pe blocu motor care sunt inventate ca sa evite presiunea creata de inghetarea apei in blocul motor?
alea mi s au spart la tractor intr o iarna ca am uitat apa in motor radmasa.gif
de atunci nu am mai avut probleme blush.gif


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Feb 2009, 23:31
Post #28


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Care capace de plastic??

Noi vorbim, sau cel putin eu, de capace de inox/tabla.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 25 Feb 2009, 13:57
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




Tot nu stiu despre ce capace vorbiti! sad.gif Capace: antigel, lichid de frana, servo, radiator, motor, cutie de viteze, roti...? Care?


--------------------
Renault 19 16V Cabrio - AG15DMA 1992 1764cmc 135Cp
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Feb 2009, 14:15
Post #30


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1.JPG ( Size: 183.82k ) Number of downloads: 400


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 16:35
Dacia