Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cateva intrebari legate de un R19 chamade

aliynutz_84
post 26 Feb 2009, 10:32
Post #31


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




QUOTE(R19/16v @ 25 Feb 2009, 14:15)
[attachmentid=1627503704]
*



deci exista de cumparat dopu antiinghet!!! il vad in poza aia, dupa cum arata pare ca se poate schimba! ala ce l-am incercuit cu albastru.

mama da cate mai sunt!!! ohmy.gif si alea sunt tot pt inghet?

tipul motorului l-am scris la semnatura seria sasiu nustiu care e

This post has been edited by aliynutz_84: 26 Feb 2009, 10:44


Attached thumbnail(s)
11.JPG ( Size: 187.76k ) Number of downloads: 168


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 26 Feb 2009, 13:30
Post #32


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Alea sunt cele din bloc, dar mai sunt si in chiulasa smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 26 Feb 2009, 16:28
Post #33


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




bun da cum se schimba?

il scot cumva pe ala vechi afara si il bat pe alalalt fortat la loc? sau care e procedura?

si cum se cere la magazin sa stie nenea ala ce caut?


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 26 Feb 2009, 16:33
Post #34


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1. Cea mai simpla metoda pe care am gasit-o eu a fost sa ii dau gaura in mijloc si sa il trag afara.
2. Il bati la loc cu un cilindru (eu am folosit o cheie tubulara) de diametrul gaurii.
3. Ori il cumperi ducandu-te cu el in mana si intinzandu-i-l vanzatorului, ori imi zici mie serie de sasiu si despre ce dop vorbim, si iti zic codul, poate si diametrul.

Atentie - dopurile pe care le-am cumparat din magazin, primele 2 dopuri, au fost de tabla. Ce am cumparat de la reno a fost inox.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 28 Feb 2009, 01:26
Post #35


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




ok multumesc

da tu cat ai dat pe un dop de tabla si cat pe ala de inox?. de la reno te referi de la reprezentanta?


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Feb 2009, 10:03
Post #36


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu mai tin minte... parca pe unele 3 lei, pe altele 35.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 3 Mar 2009, 09:00
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




am rezolvat si problema cu capacul de la vasul de expansiune si se cunoaste o diferenta ...se incalzeste mai repede motorul....si nu mai scade temperatura cand dau drumul la aeroterma dar caldura tot nu da cum trebuie smile.gif ...eu zic mai intai sa verific intai intreruptorul ala care separa cele doua canale( vas expansiune/calorifer) si apoi daca nu e de la ala ....trebuie sa dau jos caloriferul. Intrebarea mea e ...cum ajung la ala ? pe sub capota sau trebuie sa dau jos bordul ?


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 3 Mar 2009, 14:07
Post #38


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Se da jos bordul , din pacate ..sau se clateste cu apa la interior ,d emontand 2-3 furtune...Varianta 2 este provizorie.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 3 Mar 2009, 23:16
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




in sfarsit am reusit sa citesc toate posturile legate de sistemul de incalzire si mi-am format o idee.....momentan am sa incerc sa spal "caloriferul" si pe urma sa dau jos bordul cand se mai incalzeste.... Acum cateva luni in urma mi-a sarit un dop de inghetz si mi-a curs tot antigelul ....si am tot completat cu apa ..pana sa ajung acasa....si pe urma am fost in service si mi-a schimbat dopul respectiv. Antigelul inainte sa imi sara dopul respectiv era murdar (culoarea ruginei). Acum sunt sigur ca va trebui sa umblu la calorifer...sigur e acolo problema. Multumesc mult. Am sa mai deschid cateva topicuri legate de caseta de directie si disc de ambreiaj


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 4 Mar 2009, 20:40
Post #40


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Te asteptam cu placere , nu inainte de a rasfoi un pic forumul , s-au scris lucruri interesante , vezi kit ambreiaj , topic deschis de mine in ultima perioada , in urma problemei ambreiaj-cutie , nici astazi rezolvata .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 28 Mar 2009, 21:48
Post #41


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




QUOTE(R19/16v @ 26 Feb 2009, 16:33)
1. Cea mai simpla metoda pe care am gasit-o eu a fost sa ii dau gaura in mijloc si sa il trag afara.
2. Il bati la loc cu un cilindru (eu am folosit o cheie tubulara) de diametrul gaurii.
3. Ori il cumperi ducandu-te cu el in mana si intinzandu-i-l vanzatorului, ori imi zici mie serie de sasiu si despre ce dop vorbim, si iti zic codul, poate si diametrul.

Atentie - dopurile pe care le-am cumparat din magazin, primele 2 dopuri, au fost de tabla. Ce am cumparat de la reno a fost inox.
*




ai zis ceva de diametrul dopurilor de gheata.

am fost la magazin sa imi cumpar ala de langa filtru de ulei si mia cerut diametrul. astazi am intrat sub masina si am vazut ca, curg si cele din spatele motorului care le-am incercuit cu albastru.


daca poti sa aflii diametrul lor ai putea sami spui si mie please?

28 Mar 2009, 21:52:
QUOTE(costicutz @ 3 Mar 2009, 23:16)
in sfarsit am reusit sa citesc toate posturile legate de sistemul de incalzire si mi-am format o idee.....momentan am sa incerc sa spal "caloriferul" si pe urma sa dau jos bordul cand se mai incalzeste.... Acum cateva luni in urma mi-a sarit un dop de inghetz si mi-a curs tot antigelul ....si am tot completat cu apa ..pana sa ajung acasa....si pe urma am fost in service si mi-a schimbat dopul respectiv. Antigelul inainte sa imi sara dopul respectiv era murdar (culoarea ruginei). Acum sunt sigur ca va trebui sa umblu la calorifer...sigur e acolo problema. Multumesc mult. Am sa mai deschid cateva topicuri legate de caseta de directie si disc de ambreiaj
*





costicutz cat tea costat sati schimbi dopul si care tia sarit? la mine 3 dopuri imi curg. ai fost la reno la service? sau la ceva service autorizat?

This post has been edited by aliynutz_84: 28 Mar 2009, 21:52

Attached thumbnail(s)
dopuri.JPG ( Size: 193.09k ) Number of downloads: 87


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costicutz
post 29 Mar 2009, 00:46
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 April 07




dopul numarul 4 l-am schimbat, dar problema a fost mai complicata, deoarece mi-a schimbat si antigelul si mi-a mai lipit ceva pe la tobe, am fost la un "mecanic". in total m-a ajuns 2 milioane. cica mi-ar fi pus un antigel de vreo 40 ron litrul.....a fost taicamiu cu masina ...deci nu stiu exact ce a facut acolo. Am reusit si am schimbat kitul de ambreiaj. Am luat valeo(400 ron) + 250 ron manopera. Intradevar alta masina. Pleaca altfel. Ambreiajul prinde jos. Cel care l-am dat jos era uzat tare.
In alta ordine de idei mi-a sarit dopul respectiv in momentul in care am dat forja( adica am turat pana pe la 5500 rot/min). Nu recomand !!!! Si acum un an de zile am mai schimbat un dop din asta ...ala unde se afla cureaua de sitributie. Atunci am schimbat si cureaua....total tot undeva pe la 200 ron (acum 2 ani). In principiu mai am de schimbat un pivot stanga si bucse(garnituri) de la barele stabilizatoare si e ca noua. Urmeaza sa vad ce mai rezolv cu, consumul asta....imi ia cam mult..undeva la 12% si sa curatz "caloriferul" din bord. Despre consum am sa verific tot ce este in topicul scris de ...mihai parca.....cat despre "calorifer" am sa incerc sa il spal pe masina si daca tot nu rezolv nimic am sa dau bordul jos si apoi caloriferul. Am sa revin cu mai multe intrebari si eventual raspunsuri. Multumesc anticipat

29 Mar 2009, 01:58:
parerea mea in legatura cu dopurile de schimbat e ca o sa iti ia maxim 200 ron pentru toate dopurile in service...La service-urile care am fost nu prea sunt meseriasi....fie iti pierd niste piulite fie altceva. Cel mai bine sa iti gasesti un mecanic care se pricepe. Eu l-am gasit ...intradevar e cam scump dar macar stiu ca face treaba foarte buna si are ceva experienta( are vreo 30 de ani de cand e mecanic si pot sa asist si eu cand schimba piesele...mai invatz putina meserie si stiu exact ce face. Tot mecanicul asta mi-a schimbat si un capat de bara ...si acum nu mai am probele si ma refer la subiectul de acum ceva timp care l-am postat legat de o caseta de directie. Acum un an de zile am fost prin diferite service-uri dupa ce taicamiu a luat o bordura si toti mi-au spus ca trebuie schimbata caseta de directie si avand in vedere ca am servodirectie ..va da-ti seama ca o caseta noua la comanda era in jurul a 16 milioane. si am scapat ieftin cu capatul de bara 45 ron. smile.gif In momentul de fatza sunt foarte multumit de masina.smile.gif

This post has been edited by costicutz: 29 Mar 2009, 00:58


--------------------
renault 19 chamade - IS 05 CSU 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 14:28
Dacia