grave probleme relanti
![]() ![]() ![]() |
grave probleme relanti
oves |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|||
cristicristutu |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 7 February 09 From: SATU-MARE ![]() |
De vreo 2 zile am si eu problema cu acu turometrului, dau sa pornesc imi sta pe la 1200-1300RPM (este cam normal zic eu), mai astept umpic scade pe la 1000 RPM, pornesc cu masina se incalzeste bine motoru si cand opresc la semafor si sta in relanti imi cade acu jos dar motoru merge rotund ca si la 800RPM numa acu ii problema.......ce ma sfatuiti?
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1.6 16V
|
|
pixule |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 25 February 06 From: Zalau ![]() |
pai..il legi cu o ata?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1ph2 RXE
- SJ69LOL
1.6/16v/107 Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
|
|
cristicristutu |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 7 February 09 From: SATU-MARE ![]() |
Adica?.....ce sa leg cu ata?
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1.6 16V
|
|
l_ussu |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 6 August 10 From: SATU MARE ![]() |
va salut,am si eu prob cu turatia la relanti de 1 sapt la laguna din 1999 break tip motor k4mf7-20 1.6 16v,. dimineata la pornire turatia era aproape de 2000,dar dura ceva vreme pana mai scadea ,am facut un test motor si mi sa spus ca e dus senzorul de temperatura aer admisie,( acel senzor se afla pe galeria de plastic de pe motor si e de culoare gri),ok zis si facut, l-am inlocuit cu unul second de la un bonto si merge mai bine turatia sta la 1200 la pornire acuma, dar dureaza aproape 10 minute poate chiar mai mult pana sa scada la 800 cum ar fi normal am tot citit pe net prob fiecaruia si multi spun ca se curata cu o solutie WD 40 ? ARE SI ALT NUME SAU SE CERE EXACT ASA CUM AM SCRIS EU si pt ce este acea solutie mai exact ASTEPT UN RASP DE LA CEI CARE STIU CEVA DESPRE SOLUTIA ASTA WD 40 .VA SALUT
|
--------------------
renault
laguna I
- SM 09 MAT
1999 CONCORDE
|
|
stelypopa |
![]()
Post
#246
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 1 October 10 From: Bucuresti ![]() |
salut.sunt nou pe aici.acum o luna mi am cumparat o laguna 16 16valve.am schimbat distributia,kitul de ambreiaj.mai am 2 probleme;1 se aude un huruit(parca din partea dreapta fata) si 2 am probleme cu relantiul(pana se incalzeste motorul se tureaza singura pana in 2000de ture revine la 1000 si tot asa.poate sa ma ajute cineva?merci frumos.mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie si motorasul
|
--------------------
renault
laguna
- B-84-PAS
1998 break
|
|
serveru' |
![]()
Post
#247
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 December 08 ![]() |
garniturile de la admisie.clapeta de acceleratie are pe ea 2 garnituri.trebuie inlocuite.
|
--------------------
renault
megane scenic 1.4 16v 2002
2002
|
|
stelypopa |
![]()
Post
#248
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 1 October 10 From: Bucuresti ![]() |
am scos mufa de la motorasul de relanti si nu s a intamplat nimic,motorul mergea normal,nici nu a scazut,nici nu a crescut turatia.e normal?
|
--------------------
renault
laguna
- B-84-PAS
1998 break
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Da, e normal. Scotand mufa i-ai intrarupt alimentarea, dar el a a ramas in pozitia de dinainte sa scoti tu mufa.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
stelypopa |
![]()
Post
#250
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 1 October 10 From: Bucuresti ![]() |
am curatat toata clapeta si senzorul mapp si tot degeaba.o sa incerc ce mi ai spus.merci frumos
|
--------------------
renault
laguna
- B-84-PAS
1998 break
|
|
scanman78 |
![]()
Post
#251
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 July 09 ![]() |
O intrebare? Ce motoras exista la relantii. CA eu nu prea stiu? !!!
15 Oct 2010, 10:43: Din cate stiu eu pe clapet exista 2 mufe. Una de comanda pentru pompa de benzina si/sau pompa de injectie, iar a doua pentru debitmetru de aer. Banuiesc ca acesta din urma il numiti voi 'motoras'. La renault acceleratia se face de catre computerul de bord care monitorizeaza 3 parametrii: 1) pozitia clapetei - senzor de comanda pompa de benzina 2) debitul de aer - care este principalul element de comanda 3)senzor de turatii - se afla pe volanta la cutie Cand apasam acceleratie, se deschide calpetul, debitmetrul masoara cantitatea de aer care intra, iar prin citirea pozitiei clapetei computerul calculeaza cata benzina sa bage in colectorul de admisie. Senzorul de turatie este COMFIRMAREA ca amestecul este perfect pentru dezvoltarea puterii motorului. Probleme apar la debitmetru care trebuie scos si curatat, si la fel si senzorul de turatii. Daca compu nu-si primeste comfirmarea, incepe si da peste cap amestecul benzina-aer, si de aici variatii ale turatiilor. This post has been edited by scanman78: 15 Oct 2010, 09:43 |
--------------------
renault
clio
symbol 2007
|
|
GabySV |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
cri8sti
Cum iti dai seama daca iti trage aer fals pe undeva? se aude sau ramane motorul pornit? |
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Se poate si auzi (doar la niste motoare de mercedes am auzit - au niste valve care se crapa/rup). La renault nu am auzit vreodata sa traga aer fals (nu zic ca nu e posibil dar eu nu am intalnit), in mod normal ar trebui sa se opreasca motorul. Vezi ca poate sa-ti traga aer fals si pe la furtunul de la servofrana sau chiar prin servofrana - dc are membrana dusa. Scoti furtunul(are un colier si e usor de scos) si-l obturezi.Mai intai il verifici si pe el sa nu fie crapat sau sa traga chiar pe langa coliere. Dupa ce-l obturezi vezi cum se comporta relantiul.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
GabySV |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Citisem mai sus ca daca pui mana la adimisia de aer ma refer la furtunul ala ar trebui sa se opreasca motorul. Ieri mi-am adus aminte, am blocat alimentarea cu aer dar motorul a mers normal in continuare fara vreo schimbare!
|
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Incearca sa dai jos furtunul si sa obturezi direct intrarea din clapeta de acceleratie. Dc si asa tot functioneaza motorul.....inseamna ca trage aer fals pe undeva. Sa ai motorul rece(de preferat la prima pornire de dim) ca e mai sensibilos la rece.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
GabySV |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Salutare tuturor! Cred ca am o problema la tigaia mea si anume: dupa ce merg prin oras si motorul este cald daca opresc si repornesc, cateodata porneste la 2000 RPM, scade la 500-600 sta cateva momente si urca la 750! Nu am dat prea mare importanta pana acum dar ieri a facut din nou si in timp ce se chinuia sa tina relatiul am dat sa accelerez....si surpriza: pentru o secunda motorul da sa moara spoi urca in ture, las acceleratia isi revine, accelerez din nou iar da sa moara apoi se tureaza! Simptoma pare a fi de la pompa de benzina, ma gandesc si la filtru putindar totusi e ciudat! Ieri cand facea figura m-am sucarit nitel am urcat-o in 4500 rpm am plecat de pe loc (Fulgerul Carpatin) si nu o mai facut nici un chitibus! Problema se manifesta rar si DOAR cand e motorul cald! Bujiile le-am schimbat anul trecut si au cam 10000KM, bine mi-au pus bujii din cele mai bune 7 ron/buc. Apoi as mai suspecta corpul clapetei, cand e calda si se dilata agata pe pozitia inchis, cand apas din nou ai senzatia ca e tinuta de o siguranta si trebuie tot timpul sa apesi mai tare sa se deblocheze. O suspectez dar daca gresesc va rog sa ma contraziceti: cand pornesti clapeta se deschide iar daca o lasi la relanti aceasta se inchide, aer tragand printr-un furtunel! Aceasta fiind blocata posibil sa bage poate mai multe benzina si atunci sa se "sufoce" pana isi face amestecul corect! Daca stie cineva ceva......sau ati mai patit va rog sa-mi dati un sfat! La tester e cam greu sa ajung din cauza $$$$$ ca tocmai mi-am facut asigurare, platit impozit mai vreo 3 ecografe pt viitorul strumf...
![]() Bafta! 27 Mar 2011, 08:23: Mai am o curiozitate si anume: Laguna 1 1998, 1.8 16v 88kw F4P are sau nu debitmetru de aer pentru ca undeva citesc ceva in alta parte altceva...? This post has been edited by GabySV: 27 Mar 2011, 08:23 |
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
valifilioreanu |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o problema cu relanti-ul, mai exact nu prea sta la relanti...moare.Si cand o pornesc prima oara, nu sta mai sus de 800 rpm, indiferent de temperatura exterioara sau a motorului. Am curatat motorasul de relanti (de fapt este un electromagnet), l-am uns cu WD40 dar nici o ameliorare.Daca ii scot mufa, moare instantaneu. Unde as putea sa mai verific? vre-o sonda de temperatura sau ceva...? Cred ca din cauza asta si prima pornire e mai greoaie. Am curatat si senorul de pe volanta.
|
--------------------
Renault
Laguna
- B-16-AVE
RXE 2.0L 1994 cu GPL DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
|
|
GabySV |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Nu sta la rece sau la cald? Ai rateuri ceva? Te rog sa fii mai explicit cand cum si de cate ori se manifesta!
|
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
valifilioreanu |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
La rece se manifesta, cand se incalzeste putin trec pe GPL. Ideea e ca nu cred ca functioneaza foarte bine socul, ar trebui sa se tureze peste 1000 rpm la prima pornire, nu? Nu am nici un rateu, motorul merge perfect.
This post has been edited by valifilioreanu: 28 Mar 2011, 18:56 |
--------------------
Renault
Laguna
- B-16-AVE
RXE 2.0L 1994 cu GPL DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
|
|
GabySV |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
eu pateam sa se opreasca motorul dimineata din cauza bujiilor! Verifica bujiile in prima faza!
|
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
valifilioreanu |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Bujiile sunt schimbate recent
|
--------------------
Renault
Laguna
- B-16-AVE
RXE 2.0L 1994 cu GPL DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
|
|
GabySV |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Cea mai buna solutie este sa o pui pe tester acolo vezi ce si cum! Noi sa fim sanatosi ca fiarele se repara! Sa ne spui daca rezolvi ceva!
|
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
daniellu |
![]()
Post
#263
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 876 Joined: 30 October 07 ![]() |
@valifilioreanu
Am impresia ca la tine e cu regulator relanti (IAC). Fa diagnoza,daca iese ca-i defect tre sa-l inlocuiesti, astea nu se prea repara. Dupa inlocuire lasi masina cu bornele scoase peste noapte. |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
- nr. de Bacau
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
|
|
GabySV |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
De ce sa lase bornele scoase o noapte? Eu am schimbat motorasul pas cu pas fara sa scot bornele si a mers perfect! El se regleaza in cativa km parcursi! Testat de mine!
Totusi daca ar fi motorasul pas cu pas nu e un capt de lume se potriveste de la Solenza si costa in jur de 40 Ron! Succesuri!!! This post has been edited by GabySV: 29 Mar 2011, 20:06 |
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
espacern |
![]()
Post
#265
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La motoarele Renault cu 16V(E3) motorasul pas cu pas este diferit de cel de Solenza.
La exterior este identic dar are alte caracteristicii. Cel de Solenza te tine cel mult cateva zile si crapa.... Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
valifilioreanu |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
E motor in 8 valve,nu are motoras pas cu pas ca la solenza, e IAC.
Attached thumbnail(s) iac.jpg ( Size: 7.25k ) Number of downloads: 891 |
--------------------
Renault
Laguna
- B-16-AVE
RXE 2.0L 1994 cu GPL DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
|
|
traiann |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 30 June 07 From: Timisoara ![]() |
Salut am si eu o problema de peste un an cu relanti-ul. Cu motorul "rece", chiar daca afara sunt 20-30 de grade creste turatia pe la 1800-2000 in momentul in care calc putin acceleratia apoi coboara foarte greu pana la 1400, cu fluctuatii permanente. Abia dupa 10-15 min scade turatia pana la 1000-800 dar totusi revine foarte greu la turatie mica la schimbarea vitezelor. Uneori trebuie sa astept 1-2 secunde pana schimb viteza. Am mers si 900 km si la fel facea relantiul. Mi-e teama sa nu fac praf si sincroanele. Ok, am mers cu masina de multe ori la mecanic (tipul e si inginer electronist) si a verificat tot ce se putea verifica, inclusiv garniturile, cablul de acceleratie, senzorii de temperatura. Pe tester ii apare doar o eroare pe AC climatronic si nu o poate rezolva. Sunt exasperat de problema asta. Consumul nu a crescut simtitor dar e f deranjant sa merg in halul asta cu masina. La Renault aia dau din umeri. Imi mai ramane doar computerul de bord dar ma tem ca as putea arunca banii de pomana. Poate ma ajutati voi. Multumesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Laguna I
- TM 29 NTS
1998/1.6 16V
|
|
oves |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Coerct zice espacern crapa motorasele pas cu pas de solenza pe laguna cel putin al meu sa desfacut in 3 bucati
2 Apr 2011, 20:30: Traiann fa un test ... mergi cu masina cu 100km/h si scoate-o din viteza si ia piciorul de pe acceleratie iar daca turatia iti sta mai sus decat ar trebuii la relantiu atunci primeste aer fals si tre sa schimbi garniturile This post has been edited by oves: 2 Apr 2011, 20:30 |
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|
GabySV |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(GabySV @ 26 Mar 2011, 13:44) Salutare tuturor! Cred ca am o problema la tigaia mea si anume: dupa ce merg prin oras si motorul este cald daca opresc si repornesc, cateodata porneste la 2000 RPM, scade la 500-600 sta cateva momente si urca la 750! Nu am dat prea mare importanta pana acum dar ieri a facut din nou si in timp ce se chinuia sa tina relatiul am dat sa accelerez....si surpriza: pentru o secunda motorul da sa moara spoi urca in ture, las acceleratia isi revine, accelerez din nou iar da sa moara apoi se tureaza! Simptoma pare a fi de la pompa de benzina, ma gandesc si la filtru putindar totusi e ciudat! Ieri cand facea figura m-am sucarit nitel am urcat-o in 4500 rpm am plecat de pe loc (Fulgerul Carpatin) si nu o mai facut nici un chitibus! Problema se manifesta rar si DOAR cand e motorul cald! Bujiile le-am schimbat anul trecut si au cam 10000KM, bine mi-au pus bujii din cele mai bune 7 ron/buc. Apoi as mai suspecta corpul clapetei, cand e calda si se dilata agata pe pozitia inchis, cand apas din nou ai senzatia ca e tinuta de o siguranta si trebuie tot timpul sa apesi mai tare sa se deblocheze. O suspectez dar daca gresesc va rog sa ma contraziceti: cand pornesti clapeta se deschide iar daca o lasi la relanti aceasta se inchide, aer tragand printr-un furtunel! Aceasta fiind blocata posibil sa bage poate mai multe benzina si atunci sa se "sufoce" pana isi face amestecul corect! Daca stie cineva ceva......sau ati mai patit va rog sa-mi dati un sfat! La tester e cam greu sa ajung din cauza $$$$$ ca tocmai mi-am facut asigurare, platit impozit mai vreo 3 ecografe pt viitorul strumf... ![]() La problema mea nimeni nimic? ![]() <span class='edit'>27 Mar 2011, 08:23:</span> Mai am o curiozitate si anume: Laguna 1 1998, 1.8 16v 88kw F4P are sau nu debitmetru de aer pentru ca undeva citesc ceva in alta parte altceva...? |
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
GabySV |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Da.....am fost la un service unde mi s-a spus ca nu se poate centra si regla clapeta de acceleratie singura optiune este sa o schimb! Pt pornirea la cald clpaeta este vinovata pt subturare! Ata e piesa!
Dar tot o iubesc ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 23:36 |