Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 7 8 9 10 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

grave probleme relanti

oves
post 29 Sep 2010, 08:06
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




incercati sa luati garnituri admisie si motoras pas cu pas


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 1 Oct 2010, 10:01
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




De vreo 2 zile am si eu problema cu acu turometrului, dau sa pornesc imi sta pe la 1200-1300RPM (este cam normal zic eu), mai astept umpic scade pe la 1000 RPM, pornesc cu masina se incalzeste bine motoru si cand opresc la semafor si sta in relanti imi cade acu jos dar motoru merge rotund ca si la 800RPM numa acu ii problema.......ce ma sfatuiti?


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pixule
post 1 Oct 2010, 13:32
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




pai..il legi cu o ata? laugh.gif


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE - SJ69LOL 1.6/16v/107
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 1 Oct 2010, 16:01
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Adica?.....ce sa leg cu ata?


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 10 Oct 2010, 21:22
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




va salut,am si eu prob cu turatia la relanti de 1 sapt la laguna din 1999 break tip motor k4mf7-20 1.6 16v,. dimineata la pornire turatia era aproape de 2000,dar dura ceva vreme pana mai scadea ,am facut un test motor si mi sa spus ca e dus senzorul de temperatura aer admisie,( acel senzor se afla pe galeria de plastic de pe motor si e de culoare gri),ok zis si facut, l-am inlocuit cu unul second de la un bonto si merge mai bine turatia sta la 1200 la pornire acuma, dar dureaza aproape 10 minute poate chiar mai mult pana sa scada la 800 cum ar fi normal am tot citit pe net prob fiecaruia si multi spun ca se curata cu o solutie WD 40 ? ARE SI ALT NUME SAU SE CERE EXACT ASA CUM AM SCRIS EU si pt ce este acea solutie mai exact ASTEPT UN RASP DE LA CEI CARE STIU CEVA DESPRE SOLUTIA ASTA WD 40 .VA SALUT


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelypopa
post 11 Oct 2010, 12:27
Post #246


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 1 October 10
From: Bucuresti




salut.sunt nou pe aici.acum o luna mi am cumparat o laguna 16 16valve.am schimbat distributia,kitul de ambreiaj.mai am 2 probleme;1 se aude un huruit(parca din partea dreapta fata) si 2 am probleme cu relantiul(pana se incalzeste motorul se tureaza singura pana in 2000de ture revine la 1000 si tot asa.poate sa ma ajute cineva?merci frumos.mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie si motorasul


--------------------
renault laguna - B-84-PAS 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serveru'
post 12 Oct 2010, 19:58
Post #247


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 December 08




garniturile de la admisie.clapeta de acceleratie are pe ea 2 garnituri.trebuie inlocuite.


--------------------
renault megane scenic 1.4 16v 2002 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelypopa
post 13 Oct 2010, 10:37
Post #248


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 1 October 10
From: Bucuresti




am scos mufa de la motorasul de relanti si nu s a intamplat nimic,motorul mergea normal,nici nu a scazut,nici nu a crescut turatia.e normal?


--------------------
renault laguna - B-84-PAS 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 13 Oct 2010, 14:23
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Da, e normal. Scotand mufa i-ai intrarupt alimentarea, dar el a a ramas in pozitia de dinainte sa scoti tu mufa. wink.gif Incearca sa cureti si tubulatura de la clapeta de acceleratie (dc nu ai curatat-o deja) si senzorul mapp. Dimineata cu motorul rece, obtureaza(cu mana) furtunul de admisie aer si vezi dc trage aer fals pe undeva.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelypopa
post 15 Oct 2010, 08:37
Post #250


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 1 October 10
From: Bucuresti




am curatat toata clapeta si senzorul mapp si tot degeaba.o sa incerc ce mi ai spus.merci frumos


--------------------
renault laguna - B-84-PAS 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scanman78
post 15 Oct 2010, 09:26
Post #251


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 July 09




O intrebare? Ce motoras exista la relantii. CA eu nu prea stiu? !!!

15 Oct 2010, 10:43:
Din cate stiu eu pe clapet exista 2 mufe. Una de comanda pentru pompa de benzina si/sau pompa de injectie, iar a doua pentru debitmetru de aer. Banuiesc ca acesta din urma il numiti voi 'motoras'. La renault acceleratia se face de catre computerul de bord care monitorizeaza 3 parametrii:

1) pozitia clapetei - senzor de comanda pompa de benzina
2) debitul de aer - care este principalul element de comanda
3)senzor de turatii - se afla pe volanta la cutie

Cand apasam acceleratie, se deschide calpetul, debitmetrul masoara cantitatea de aer care intra, iar prin citirea pozitiei clapetei computerul calculeaza cata benzina sa bage in colectorul de admisie. Senzorul de turatie este COMFIRMAREA ca amestecul este perfect pentru dezvoltarea puterii motorului. Probleme apar la debitmetru care trebuie scos si curatat, si la fel si senzorul de turatii. Daca compu nu-si primeste comfirmarea, incepe si da peste cap amestecul benzina-aer, si de aici variatii ale turatiilor.

This post has been edited by scanman78: 15 Oct 2010, 09:43


--------------------
renault clio symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 16 Oct 2010, 14:50
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




cri8sti
Cum iti dai seama daca iti trage aer fals pe undeva? se aude sau ramane motorul pornit?


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 16 Oct 2010, 15:58
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Se poate si auzi (doar la niste motoare de mercedes am auzit - au niste valve care se crapa/rup). La renault nu am auzit vreodata sa traga aer fals (nu zic ca nu e posibil dar eu nu am intalnit), in mod normal ar trebui sa se opreasca motorul. Vezi ca poate sa-ti traga aer fals si pe la furtunul de la servofrana sau chiar prin servofrana - dc are membrana dusa. Scoti furtunul(are un colier si e usor de scos) si-l obturezi.Mai intai il verifici si pe el sa nu fie crapat sau sa traga chiar pe langa coliere. Dupa ce-l obturezi vezi cum se comporta relantiul.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 18 Oct 2010, 07:26
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




Citisem mai sus ca daca pui mana la adimisia de aer ma refer la furtunul ala ar trebui sa se opreasca motorul. Ieri mi-am adus aminte, am blocat alimentarea cu aer dar motorul a mers normal in continuare fara vreo schimbare!


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 18 Oct 2010, 19:24
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Incearca sa dai jos furtunul si sa obturezi direct intrarea din clapeta de acceleratie. Dc si asa tot functioneaza motorul.....inseamna ca trage aer fals pe undeva. Sa ai motorul rece(de preferat la prima pornire de dim) ca e mai sensibilos la rece.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 26 Mar 2011, 13:44
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




Salutare tuturor! Cred ca am o problema la tigaia mea si anume: dupa ce merg prin oras si motorul este cald daca opresc si repornesc, cateodata porneste la 2000 RPM, scade la 500-600 sta cateva momente si urca la 750! Nu am dat prea mare importanta pana acum dar ieri a facut din nou si in timp ce se chinuia sa tina relatiul am dat sa accelerez....si surpriza: pentru o secunda motorul da sa moara spoi urca in ture, las acceleratia isi revine, accelerez din nou iar da sa moara apoi se tureaza! Simptoma pare a fi de la pompa de benzina, ma gandesc si la filtru putindar totusi e ciudat! Ieri cand facea figura m-am sucarit nitel am urcat-o in 4500 rpm am plecat de pe loc (Fulgerul Carpatin) si nu o mai facut nici un chitibus! Problema se manifesta rar si DOAR cand e motorul cald! Bujiile le-am schimbat anul trecut si au cam 10000KM, bine mi-au pus bujii din cele mai bune 7 ron/buc. Apoi as mai suspecta corpul clapetei, cand e calda si se dilata agata pe pozitia inchis, cand apas din nou ai senzatia ca e tinuta de o siguranta si trebuie tot timpul sa apesi mai tare sa se deblocheze. O suspectez dar daca gresesc va rog sa ma contraziceti: cand pornesti clapeta se deschide iar daca o lasi la relanti aceasta se inchide, aer tragand printr-un furtunel! Aceasta fiind blocata posibil sa bage poate mai multe benzina si atunci sa se "sufoce" pana isi face amestecul corect! Daca stie cineva ceva......sau ati mai patit va rog sa-mi dati un sfat! La tester e cam greu sa ajung din cauza $$$$$ ca tocmai mi-am facut asigurare, platit impozit mai vreo 3 ecografe pt viitorul strumf...smile.gif
Bafta!

27 Mar 2011, 08:23:
Mai am o curiozitate si anume: Laguna 1 1998, 1.8 16v 88kw F4P are sau nu debitmetru de aer pentru ca undeva citesc ceva in alta parte altceva...?

This post has been edited by GabySV: 27 Mar 2011, 08:23


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 28 Mar 2011, 08:52
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Am si eu o problema cu relanti-ul, mai exact nu prea sta la relanti...moare.Si cand o pornesc prima oara, nu sta mai sus de 800 rpm, indiferent de temperatura exterioara sau a motorului. Am curatat motorasul de relanti (de fapt este un electromagnet), l-am uns cu WD40 dar nici o ameliorare.Daca ii scot mufa, moare instantaneu. Unde as putea sa mai verific? vre-o sonda de temperatura sau ceva...? Cred ca din cauza asta si prima pornire e mai greoaie. Am curatat si senorul de pe volanta.


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 28 Mar 2011, 15:30
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




Nu sta la rece sau la cald? Ai rateuri ceva? Te rog sa fii mai explicit cand cum si de cate ori se manifesta!


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 28 Mar 2011, 18:56
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




La rece se manifesta, cand se incalzeste putin trec pe GPL. Ideea e ca nu cred ca functioneaza foarte bine socul, ar trebui sa se tureze peste 1000 rpm la prima pornire, nu? Nu am nici un rateu, motorul merge perfect.

This post has been edited by valifilioreanu: 28 Mar 2011, 18:56


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 29 Mar 2011, 10:08
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




eu pateam sa se opreasca motorul dimineata din cauza bujiilor! Verifica bujiile in prima faza!


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 29 Mar 2011, 10:48
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Bujiile sunt schimbate recent


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 29 Mar 2011, 18:25
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




Cea mai buna solutie este sa o pui pe tester acolo vezi ce si cum! Noi sa fim sanatosi ca fiarele se repara! Sa ne spui daca rezolvi ceva!


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 29 Mar 2011, 19:11
Post #263


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




@valifilioreanu
Am impresia ca la tine e cu regulator relanti (IAC). Fa diagnoza,daca iese ca-i defect tre sa-l inlocuiesti, astea nu se prea repara. Dupa inlocuire lasi masina cu bornele scoase peste noapte.


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; - nr. de Bacau ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 29 Mar 2011, 20:05
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




De ce sa lase bornele scoase o noapte? Eu am schimbat motorasul pas cu pas fara sa scot bornele si a mers perfect! El se regleaza in cativa km parcursi! Testat de mine!
Totusi daca ar fi motorasul pas cu pas nu e un capt de lume se potriveste de la Solenza si costa in jur de 40 Ron! Succesuri!!!

This post has been edited by GabySV: 29 Mar 2011, 20:06


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 Mar 2011, 20:14
Post #265


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La motoarele Renault cu 16V(E3) motorasul pas cu pas este diferit de cel de Solenza.
La exterior este identic dar are alte caracteristicii.
Cel de Solenza te tine cel mult cateva zile si crapa....

Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 29 Mar 2011, 20:37
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




E motor in 8 valve,nu are motoras pas cu pas ca la solenza, e IAC.

Attached thumbnail(s)
iac.jpg ( Size: 7.25k ) Number of downloads: 891


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traiann
post 2 Apr 2011, 13:20
Post #267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 30 June 07
From: Timisoara




Salut am si eu o problema de peste un an cu relanti-ul. Cu motorul "rece", chiar daca afara sunt 20-30 de grade creste turatia pe la 1800-2000 in momentul in care calc putin acceleratia apoi coboara foarte greu pana la 1400, cu fluctuatii permanente. Abia dupa 10-15 min scade turatia pana la 1000-800 dar totusi revine foarte greu la turatie mica la schimbarea vitezelor. Uneori trebuie sa astept 1-2 secunde pana schimb viteza. Am mers si 900 km si la fel facea relantiul. Mi-e teama sa nu fac praf si sincroanele. Ok, am mers cu masina de multe ori la mecanic (tipul e si inginer electronist) si a verificat tot ce se putea verifica, inclusiv garniturile, cablul de acceleratie, senzorii de temperatura. Pe tester ii apare doar o eroare pe AC climatronic si nu o poate rezolva. Sunt exasperat de problema asta. Consumul nu a crescut simtitor dar e f deranjant sa merg in halul asta cu masina. La Renault aia dau din umeri. Imi mai ramane doar computerul de bord dar ma tem ca as putea arunca banii de pomana. Poate ma ajutati voi. Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Laguna I - TM 29 NTS 1998/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 2 Apr 2011, 20:27
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Coerct zice espacern crapa motorasele pas cu pas de solenza pe laguna cel putin al meu sa desfacut in 3 bucati

2 Apr 2011, 20:30:
Traiann fa un test ... mergi cu masina cu 100km/h si scoate-o din viteza si ia piciorul de pe acceleratie iar daca turatia iti sta mai sus decat ar trebuii la relantiu atunci primeste aer fals si tre sa schimbi garniturile

This post has been edited by oves: 2 Apr 2011, 20:30


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 5 Apr 2011, 13:53
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




QUOTE(GabySV @ 26 Mar 2011, 13:44)
Salutare tuturor! Cred ca am o problema la tigaia mea si anume: dupa ce merg prin oras si motorul este cald daca opresc si repornesc, cateodata porneste la 2000 RPM, scade la 500-600 sta cateva momente si urca la 750! Nu am dat prea mare importanta pana acum dar ieri a facut din nou si in timp ce se chinuia sa tina relatiul am dat sa accelerez....si surpriza: pentru o secunda motorul da sa moara spoi urca in ture, las acceleratia isi revine, accelerez din nou iar da sa moara apoi se tureaza! Simptoma pare a fi de la pompa de benzina, ma gandesc si la filtru putindar totusi e ciudat! Ieri cand facea figura m-am sucarit nitel am urcat-o in  4500 rpm am plecat de pe loc (Fulgerul Carpatin) si nu o mai facut nici un chitibus! Problema se manifesta rar si DOAR cand e motorul cald! Bujiile le-am schimbat anul trecut si au cam 10000KM, bine mi-au pus bujii din cele mai bune 7 ron/buc. Apoi as mai suspecta corpul clapetei, cand e calda si se dilata agata pe pozitia inchis, cand apas din nou ai senzatia ca e tinuta de o siguranta si trebuie tot timpul sa apesi mai tare sa se deblocheze. O suspectez dar daca gresesc va rog sa ma contraziceti: cand pornesti clapeta se deschide iar daca o lasi la relanti aceasta se inchide, aer tragand printr-un furtunel! Aceasta fiind blocata posibil sa bage poate mai multe benzina si atunci sa se "sufoce" pana isi face amestecul corect! Daca stie cineva ceva......sau ati mai patit va rog sa-mi dati un sfat! La tester e cam greu sa ajung din cauza $$$$$ ca tocmai mi-am facut asigurare, platit impozit mai vreo 3 ecografe pt viitorul strumf...smile.gif

La problema mea nimeni nimic?  sad.gif  Pe liber cand motorul e cald imi sta la 1000-1100 deci garnituri! restul poate fi tot de la garnituri?

<span class='edit'>27 Mar 2011, 08:23:</span>
Mai am o curiozitate si anume: Laguna 1 1998, 1.8 16v 88kw F4P are sau nu debitmetru de aer pentru ca undeva citesc ceva in alta parte altceva...?
*




--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 11 Apr 2011, 09:22
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




Da.....am fost la un service unde mi s-a spus ca nu se poate centra si regla clapeta de acceleratie singura optiune este sa o schimb! Pt pornirea la cald clpaeta este vinovata pt subturare! Ata e piesa!
Dar tot o iubesc biggrin.gif wub.gif


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 7 8 9 10 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:36
Dacia