Clio I - topic general, probleme si reparatii
![]() ![]() ![]() |
Clio I - topic general, probleme si reparatii
bengi2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
1993 1
- b 18 clo
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Am mari indoieli ca de la catalizator ti-a crescut consumul. Cauta in alta parte problema.
Magnaflow sunt buni. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b77mmg |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 January 07 ![]() |
Ce ai rezolvat? ca si la mine a crescut consumul si scoate un fum!!!!!!
|
--------------------
renault
clio
1996 1,2
|
|
nini |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 4 April 06 ![]() |
Salut.
E vorba de un Renault Clio RT model 1992(motor de 1.2 benzina). De fiecare data cand pornesc motorul, acul turometrului sta la 1500 ture aprox. 10 minute dupa care revine la 900 ture. Am aceasta problema de cand am luat masina adica de 2 ani. Se mai intampla din cand in cand sa observ la "relanti" o usoara scadere in turatie (1/2 secunde pana la 600 ture) dupa care isi revine rapid la 900. Care poate fi problema? Rog ajutor. Multumesc .Nini |
--------------------
Renault
CLIO
19
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Salut,
Normal este ca la pornirea la rece turatia sa fie peste 1000, nu stiu daca chiar 1500 dar no', poate cineva cu experienta sa ne spuna mai exact (dar cred ca sunt sanse sa fie normal). Cat despre cele 10 minute ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
nini |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 4 April 06 ![]() |
Salut.Mersi de interventie.
Ceea ce se intampla este ca dureaza 10 minute pentru ca acul turometrului sa fie la turatia normala de 900 ture(sub liniuta de 1000). Asta se intampla la fiecare pornire la rece. Intradevar vara poate dureaza mai putin = 7-8 minute. Nu stiu daca e normal asa. Nu prea cred. |
--------------------
Renault
CLIO
19
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
La a mea masinuta (si s-a mai discutat pe aici) in aceste zile (reci - dar nu congelate) acul sta pe la 1200 rpm (dar sunt motoare diferite) si ajunge la 750 rpm dupa vreo 8-15 min de functionare (depinde de trafic - turatia la care merge).
Astfel ca: daca masinuta ta sta la relanti la 900 rpm in mod normal nu mi se pare nimic gresit sa ajunga de la 1500 rpm la 900 rpm in aprox. 10 minute. Ce as putea spune sa verifici ar fi termostatul sa nu cumva sa deschida prea repede si deci motorul sa se incazeasca mai greu astfel ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
renault_clio1 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 December 07 ![]() |
E de la sonda de temperatura iti tine motorul mereu rece si paote sa mai fie si de la drumuri scurte si dese pe perioada rece.
|
--------------------
Renault
Clio
1994 Clio 1
- B01DMD
|
|
jri22 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
ptr bengi:eu am avut pina acum 2 ani Clio 1.2 din 93 si te asigur ca 10% in Bucuresti cu mashinutza aia(mai ales pe timp de iarna) este absolut ok...fa-ti probleme ptr un urban de peste 13% ptr bucuresti...banuiesc ca in afara buc nu consuma mai mult de 6-7%...
ATENTIE: limbajul irc ... sh tz k ... este interzis prin regulament |
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Catalizatorul se manifesta prin pierderi de putere. Cu motorul cald, tureaza motorul in limitare si vezi daca se mentine la turatia aia si nu scade singura. Daca nu scade, cauta altceva.
|
--------------------
.
.
.
|
|
octavianb |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 January 08 ![]() |
de curand am achizitionat un renault clio din 1994, motor 1.2L, euro 2, 54 cp,etc...
masina a fost adusa din germania,necirculata in tara.are 138.000km, fostul proprietar fiind o femeie mai in varsta,masina tinuta in garaj.... dar...sa trec direct la intrebari.... 1.masina vibreaza la ralanti/relanti,cum ii spune,si se aude un huruit inconstant pare de la pompa de servodirectie(nu misc de volan)....am verificat lichidul,nivelul e ok dar am citit in alte posturi k e uzat daca prinde o culoare rozalie....am scos putin pe varful degetului si este cam roz...trebuie schimbat?daca da, care ar fi unul bunicel? 2.consumul este destul de mare,cam 7.5L in oras...asa ar trebui? si daca "ii dau in gura",de exemplu in a 3-a pe la 60 parca nu mai trage,shi motoru huruie,pe la 70 se mai calmeaza dar motoru pare destul de turat(nu am turometru),treaba e la fel in fiecare viteza,e normal?in a 5-a face asha de pe la 105 pana pe la 120,iar de la 120,nu mai huruie,dar suna ca si cum ar fi foarte turat... 3.una din probleme poate ar fi bujiile,nu par uzate pana la refuz,ce marca/model imi recomandati?vreau sa schimb si uleiul+filtrul de ulei al motorului,care ar fi cele mai potrivite?(pret/caliate)? 4.porneste foarte greu la rece,de cele mai multe ori la a doua cheie.... ![]() am cautat pe forum,dar nu am gasit decat pentru modelele noi de clio,si nu cred ca este acelasi lucru....daca da....imi cer scuze pentru acest topic... va multumesc |
--------------------
Renault
Clio I
1994
- 6020
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Schimba-i toate consumabilele, inclusiv distributia, cu ce a recomandat producatorul si daca se mai ai probleme dup-aia, le discutam atunci.
Bujii: Eyquem FC42LS, Bosch F8DCO, Champion C9YCC, NGK BCP5ES - foloseste EXCLUSIV unul din modelele de mai sus, nu bujii de dacie, nu de logan, nu de altceva. Du-te la magazin si cere un set de bujii dintre cele de mai sus. Ulei: ELF COMPETITION ST 10W-40 - 4 litrii (inclusv filtrul de ulei) Nu poti avea niciodata incredere in fostul proprietar. Aceasta ar fi trebuit schimbata la maxim 120.000km. Asigura-te ca s-a facut acesta operatiune, si daca nu esti convins, schimb-o tu urgent. Cel mai scump (si cel mai bun) kit de distributie pe care l-am gasit face ~350RON, deci vei gasi si mai ieftin (intrebi la magazinul de la care iei bujiile ![]() Huruitul poate fi de la rolele curelei de distributie sau de la cele ale curelei de accesorii. Intrucat mi se pare ca nu asta e domeniul tau cel mai tare, intreaba mecanicul la care vei intretine masina ce trebuie schimbat. Poate fi pompa de apa, care este antrenata de cureaua de distributie, si daca cedeaza, strici si motorul... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
verde |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
daca te descurci cu franceza gasesti cateva chestii interesante ptr clio I aici: http://www.forum-auto.com/pole-technique/s...sujet150533.htm |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
jri22 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
consumul este unul absolut corect ptr bucuresti...am avut si eu clio din 94 motor de 1.2 si minca aproape 9% in buc ...cliotele din semnatura maninca iarna aproape 10%...
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
octavianb |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 January 08 ![]() |
multumesc ptr sfaturi....am sa schimb tot ce tine de consumabile la salariu.....am numere provizorii pana in 14 ji dupaia,pana scade taxa....am timp...
nu sunt din bucuresti....dar merg des prin timisoara....mi se parea cam mare consumul deoarece am condus pana acu 80`aru lu tatamiu de 1,6D ![]() asta este....daca benzinar sa nimerit.... ok....cand am sa schimb tot ce tine de consumabile am sa va spun rezultatul... shi....daca reusesc(d.p.d.v.d. financiar ![]() 1 Feb 2008, 18:27: @R19/16v poate o fi vreo curea ceva....ptr ca daca trag de volan(pe loc), se aude un fasait....iar ala nu poate fi provocat decat de pompa de servo(ma ganesc).... vad eu la service.... sper sa gasesc unul mai ieftin shi serios,nu vreau sa bag o carutza de bani in manopera aiurea.... This post has been edited by octavianb: 1 Feb 2008, 18:27 |
--------------------
Renault
Clio I
1994
- 6020
|
|
gopo |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
Am si eu aceiasi problema cu bucsele din spate nu sunt 9 000 000 lei, bucsele .......
![]() va rog !!! stie cineva daca se gasesc separat aceste bucse (fara brate) sau daca se se nimeresc de la alt model de renault ??? astept raspuns aici sau la mail GOPO_RO2007@YAHOO.COM This post has been edited by hellcat: 20 Mar 2008, 14:59 |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
gopo |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
nu ne poate ajuta nimeni cu niste raspunsuri ????? va rog!!!
|
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Bucsele spate se schimba cu tot cu punte.
This post has been edited by Laurentziu83: 15 Mar 2008, 19:46 |
--------------------
.
.
.
|
|
gopo |
![]() ![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
SAL TUTUROR !!! AS AVEA SI EU O INTREBARE
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mai dute odata la reprezentanta renault cu certificatul de inmatriculare si da-le VIN-ul masinii tale, ca sa afle mecanicul codul piesei. Apoi cere codul puntii spate de la Clio 2 si vezi daca se potriveste codul cu ce iti trebuie tie. Daca nu se potriveste la cod, asta e...
Intr-adevar, bucsele pe spate se schimba cu tot cu punte, doar la Laguna se schimba separat. |
--------------------
.
.
.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#21
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
SorinV |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
Puntea de clio 1 este o punte cu arc bara de torsiune. La clio 2 este punte H cu epura programata. E de la sine inteles ca nu sunt interschimbabile. La clio 2 se pot schimba bucsele. La clio 1 de obicei nu.
Pune vinul masinii si iti spun eu daca sunt si bucse separat la reno. |
--------------------
a
a
a
|
|
gopo |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
SORIN V sper ca vin-UL asta =cu placuta ovala de pe caroserie nu?
uite asta este 557y Y008323 E2 FAC SAN513 OV727 DRDAPH CENDRE 220 ACFX NRTV AM SCRIS TOT CE ERA PE PLACUTA PT CA NU STIU EXACT CE TREBUIE ![]() |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
SorinV |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
Din pacate nu sunt disponibile bucsele separat doar cu brate.
Codurile sunt 7700789780 dreapta 7700789779 stanga. pe desen sunt reperele 10 respectiv 9. brat.JPG ( Size: 49.89k ) Number of downloads: 619 20 Mar 2008, 11:36: in tarif apar la un 500 de euro setul. cam mult zic eu si as incerca sa merg pe unele de producator. This post has been edited by SorinV: 20 Mar 2008, 11:36 |
--------------------
a
a
a
|
|
gopo |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
ITI MULTUMESC MULT SORIN MI AI FOST DE MARE AJUTOR
![]() |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
balanel |
![]()
Post
#26
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Si la Symbol o fi la fel?
Daca e asa, MARE deficienta de conceptie pentru Renault, in cazul asta. Eu nu prea cred insa ca e asa. Ar mai trebui intrebat la magazinele de piese de schimb generaliste, si de ce nu, comandate prin internet, in tari mai cu apa calda. Cred ca se poate iesi mai ieftin, si cu livrare mai rapida, decat de oriunde din Romania. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
gopo |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
balanel lasa mi te rog tu daca stii niste link uri cu piese auto
![]() |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
hellcat |
![]()
Post
#28
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@balanel: Daca citeai post-ul #7, pe care evident ca nu l-ai citit, nu mai puneai intrebarea "Si la symbol o fi la fel?", nu??
Nota: clio2 = symbol |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
balanel |
![]()
Post
#29
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Cauta de exemplu aici:
http://www.gsfcarparts.com/ si pe net "auto parts". Ca sa poti cumpara, trebuie sa iti faci card. Poate or fi astea, nu stiu termeni tehnici... Incearca si la mecanicul pe care ti l-am recomandat prin pm. untitled1.jpg ( Size: 21.56k ) Number of downloads: 586 This post has been edited by balanel: 20 Mar 2008, 18:50 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
gopo |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
azi am primit un pont mare
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 12:45 |