Aprindere, de ce intrerupe intre 1500 si 2200
![]() ![]() ![]() |
Aprindere, de ce intrerupe intre 1500 si 2200
marius_nus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|||
jul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
buziile le ai scimbat? capac delco si fije?
de unde esti? 6 Dec 2009, 19:57: gata nu mai e nevoie,esti un nova 11 ![]() 6 Dec 2009, 20:03: daca esti din buc,ne intalnim si probam neste piesoace,nu,nu prea am cum sa te ajut,dar pare buzie ,fisa sau capac,daca era din aprindere nu cred ca mai pornea nu cumva porneste,merge bine la ralanti si cand dai sa o accelerezi face prrr prrr si mai turata zice ghine? This post has been edited by jul: 6 Dec 2009, 20:03 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
tomelu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 28 November 09 ![]() |
salut!!! m-am confruntat cu aceeiasi problema!!! in sarcina cand acceleram...imi dadea in nas,la relanty,imi tremura...mergea neregulat,schimba-i capacul de delcou,(nou) 35lei ,verifica bujiile , distantza +- sa fie ok,de fapt se si vede daca bujia lucreaza bine,verifica fisele sa se asigure un contact bun cap fisa bujie- cap ..fisa delcou.Baga-i niste aditiv ptr benzina,s-ar putea sa ai niscaiva apa in rezervor si asta se simte,asta este ceea ce am facut eu si acum e glontz!!! daca aprinderea e de vina....!!! salut!!! nu mai porneste in veci!!! daca e din avansul vaccumatic..,la relanty scoate furtunul de la pompa de vacum,si vei vedea cum turattia motorului se modifica.In pompa de vacum este o rezistenta care se modifica in functie de acceleratia in sarcina si nu numai.,modifica efectiv unghiul de avans . Incearca astea si spune-mi cum se manifesta!!!! bafta
|
--------------------
renault
11
1987 11 benzina 1700cc
- bv 13 coc
|
|
jul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
deci...ai montat pe o nova aprindere de r sa inteleg...fara nimic altceva decat aprinderea in rest totul de nova?
|
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
marius_nus |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
salutare tuturor
merci pt sfaturi tuturor ( da, pe nova am montat aprinderea cu tot ce trebe- volanta,senzor, delco ) . necazul este ca defectiunea a aparut instantaneu. am schimbat bujii ( desi aveau culoare super ok-caramiziu deschis ) fise bujii, verificat mufe, masurat rezistenta pe senzor pe volanta, tensiuni la aprindere, vacumul scade turatia . ar mai fi de schimbat axul la delco care pare sa aiba ceva joc si fisa centrala la aprindere ( desi face scanteie la masa de aproape 2cm ) . offfff ce ma mai dispera p.s. din pacate sunt din sibiu si e cam greu sa ne intalnim dar iti multumesc pentru intentia buna jul (apropo de nova 11 ![]() 7 Dec 2009, 18:13: revin cu simptomele - relanti ok stabil si linear - in sarcina( in viteza ) pana la aprox. 1500 tureaza linear si continuu iar dupa aceasta incepe sa intrerupa pana pe la 2500 dupa care se accelereaza din nou linear sa fie scapare pe fisa centrala la turatie intermediara ? desi nu se vede pe intuneric nici un paratrasnet la masa This post has been edited by marius_nus: 7 Dec 2009, 18:13 |
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|
jul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
vezi cu axul,dar inainte schimba fisa ca e mai usor
mie de la ax,am schimbat cu totul |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
jagoman |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Vezi piesa din mijloc de sub capac, Luleaua sau cum s-or numi.
Poate are o crapatura, sau inceput de crapatura si la anumite turatii da scanteie in ambele sensuri. Daca astepti situatia se va inrautati si nu va mai merge motorul. Sunt patit. Sa iei piesa si s-o duci cu tine in magazin, caci gaura din mijloc unde intra tija de jos difera de la o lulea la alta. Sa ne anunti daca rezolvi. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
marius_nus |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
salutare
tocmai am citit mesajele voastre pt. mine si va multumesc pt. sprijinul acordat. tocmai am facut rost de un delco care nu are gram de joc si de o fisa de la un opel kadett ecranata , sper sa se rezolve problema si sa nu ma mai dispere ca in rest masina merge trasnet. am modificat prea multe la ea ca sa ma las pagubas jagoman fi amabil si explica-mi la ce gaura faci referire la lulea si unde ar putea fi acea crapatura sau fisura ca nu inteleg cum ar putea sa dea scanteie in ambele parti si asta doar la turatii mici si medii cand eu cred ca normal ar fi sa se produca intreruperile direct proportional cu turatia datorita fortei centrifuge . daca ma insel corecteaza-ma. maine o sa schimb cele doua componente si o sa va tin la curent cu starea " agregatului" va doresc numai bine |
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|
jagoman |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Scoti capacul de delco, si tragi luleaua in sus, vei vedea ca in lulea intra de fapt o tija care o invarte. De fapt marimea tijei poate sa difere, implicit gaura din lulea si nu se va pupa.
Crapatura poate fi una aparenta se vede de sus si strabate luleaua din mijloc catre partea unde nu este metal ce sa atinga contactele din capac. Dar poate sa fie si intre straturi, adica luleaua originala pare a fi din doua bucati in partea de sus. Crapatura nu trebuie sa fie mare, de fapt este foarte subtire, abia se observa, dar ajunge ca sa bata si in acea parte voltajul mare, si sa dea scanteie pe inca o bujie. Scanteia ce se produce in acest fel nu prea are ce sa faca cu forta centrifuga. Eu iti spun ca la inceput eu aveam acelasi simptome ca si tine, si mi-a luat mult pana i-am dat de cap. Dupa ce am schimbat luleaua nu a mai reaparut aceasta manifestare. O lulea este cam 3-5 RON, deci e mai bine sa incerci asta prima data. Celelalte piese costa cu mult mai mult. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#10
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
QUOTE(marius_nus @ 6 Dec 2009, 19:20) Salutare Am un reno 11, 1400cmc cu are aprindere re-007 si de la turatia de aprox. 1500 pana la 2500 are intreruperi ( mentionez ca doar in sarcina). La turatie in gol nu se simte nimic. Inainte de 1500 nici in gol ,nici in sarcina nu se simte nimic iar dupa 2500 la fel nici un fel de intrerupere. Am verificat tot ce se poate verifica si suspectez vacuumul de pe aprindere desi nu pare sa aiba scapari la membrana. HEEELP ca nu mai stiu ce sa-i fac ( apropo nici mecanicii ). P.S. motorul merge pe gpl ( acelasi simptom si benzina ) Aceleasi simptome le am si eu la motor. Am golit butelia de GPL, am curatat-o, am bagat din nou gaz. Prima zi nu a mai facut. A doua zi, dupa mai multa fataiala, a inceput din nou. Initial suspectam ambreiajul. Ulterior am depistat cauza: cand motorul ajunge la 82-86 grade sau peste, gazul o ia razna. Asa ca am montat un robinet pe circuitul de incalzire (pe unul din furtunele ce intra in "plaman") si l-am lasat deschis doar jumatate. Si nu mai zgaltaie decat foarte putin, undeva intre 1300-1400 ture. Dar de zona asta trece repede. |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
silvers |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Aceleasi simptome de la 1500 la 2500 la un motor 1,7, eu banui o priza de aer fals.... o sa desfac pe acolo si va spun..
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#12
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
P.S.: Am schimbat delco-ul cu totul (de la celalalt motor care il am) si facea la fel. Deci gazul e de vina. Sau ce ne vand astia pe post de gaz. Un fel de zeama de varza. Ca asa miroase.
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
marius_nus |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
eeeeee da , ai dreptate ,la asta nu m-am gandit desi e putin probabil sa pot observa cu ochiul liber o astfel de fisura . scanteia practic nu mai curge de pe carbune la plotul delcoului pe raza lulelei ci se transmite practic in diametru cu ajutorul acelei fisuri. ok
banuiesc ca metoda schimbarii e cea mai simpla si de fapt asta imi sugerezi. dar stii ce nu prea are logica ? de se produce doar in acest interval de turatii 1500-2500? si la turatii mai mari nu se intampla acest lucru? din cauza turatiei mai mari jocul axului delco sa isi uniformizeze bataia si practic sa dea scanteia corect pe plot corect? mersi mult o sa verific ce mi-ai spus |
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#14
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Motorul meu are aproape 9000 de km si nu vad ce alte probleme ar putea avea. Pe benzina merge super. Si fuge de mananca asfalt. I-am dat in goarna pana la 170. Mai aveam acceleratie, dar mi-a fost teama sa nu sparg motorul.
7 Dec 2009, 22:55: Cred ca e ceva in neregula cu instalatiile astea de gaz This post has been edited by BogdanNick: 7 Dec 2009, 22:55 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
jul |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
banuiesc ca bubele au inceput dupa ploaie sau sezon rece,cand era cal nu erau bube.......
|
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
BogdanNick |
![]()
Post
#16
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
La R12 al tatalui meu face cam la fel
7 Dec 2009, 22:56: si la cald face 7 Dec 2009, 22:57: in septembrie in grecia erau 28 de grade si la fel trepida 7 Dec 2009, 22:58: Si gazul era de la ei, in cel mai rau caz de la bulgari This post has been edited by BogdanNick: 7 Dec 2009, 22:58 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
marius_nus |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
nu contest calitatea proasta a gazului dar in mod normal gradul de vaporizare creste odata cu temperatura apei(antigel) din plaman deci ar trebui ca gazul sa se omogenizeze mult mai bine cu aerul deci o functionare mult mai buna , dar la mine nu cred ca gazul e de vina pentru ca se produce doar in sarcina si in intervalul 1500-2500 rot/min si nu are legatura cu temperatura lichidului de racire ( face si la rece si la cald )
merci pentru idee , o sa verific maine calitatea gazului cu aparatul dar nu cred ca asta este cauza dar...??? |
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#18
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
La mine la rece nu face. doar la cald. Deci, asa cum au spus si colegii, posibil probleme de aprindere (electrica)
7 Dec 2009, 23:08: M-ati pus pe ganduri si o sa schimb iar delcoul (ca il am si pe al 3-lea) 7 Dec 2009, 23:09: jul ai un reply de la mine pe unul din topicurile tale This post has been edited by BogdanNick: 7 Dec 2009, 23:09 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
marius_nus |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
culmea jul la asta m-am gandit ieri seara si ai intuit bine a fost acum doua saptamani , ziua a fost cald iar dimineata am ras geamurile . sa fie oare diferenta de temperatura,umiditatea vinovata de o eventuala ....fisura???
|
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#20
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
nu e cu rautate. e din curiozitate
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
jul |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
aprinderea merge sau nu merge
delcoul meu era perfect,numa ca avea joc fisele bijiile au un rol puternic in finete,daca fac figuri zdruncina tare,cautati urme de afumatura pe bujii,capac....si puneti niste slana ![]() |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
BogdanNick |
![]()
Post
#22
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
de ce nu incerci sa dai cu un spray din acela pentru contacte electrice? previne si umiditatea si oxidarea si multe altele. eu am folosit prin octombrie. dar deja aveam acele probleme de functionare cu primul delco
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
jul |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
oricum online e cam greu cu service ul
|
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
BogdanNick |
![]()
Post
#24
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
am bujii cu 3 electrozi, care sunt mereu portocalii. nici urma de afumatura sau mers prost. cu toate astea, cu motor cald (peste 82 grade) intrerupe undeva la 1300 pana la max. 1500
7 Dec 2009, 23:18: fise noi, aprindere reglata (la vacum) pe analizor de gaz (pe tester de service). Degeaba!! Aceleasi simptome. 7 Dec 2009, 23:19: Hai va pup ca mi-e somn. Maine la 6 plec la munca This post has been edited by BogdanNick: 7 Dec 2009, 23:19 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
jul |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
nu corespunde analizorul,eu am facut noxele +reglaj si cand am fost la rar erau alte valori mult mai mari
7 Dec 2009, 23:22: adica cand da sa porneste electro? This post has been edited by jul: 7 Dec 2009, 23:22 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
marius_nus |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
multumesc tuturor pentru sfaturi si idei , concluzia am scris-o pe hartie si mi-am facut o ordine de " bataie " pt . maine . indiferent de cauza ( daca o descopar ) am sa revin cu toate detaliile maine seara .
in final va doresc o seara magnifica, cu remarca ca a fost o reala placere sa discut cu voi |
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|
jul |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
ne guduram si noi,toate cele bune si spor la treaba
7 Dec 2009, 23:29: poate o poza ,o explicatiune la poza....si ne mai gandim ...poate te adoptam cu atatea organele in tine de reno ![]() This post has been edited by jul: 7 Dec 2009, 23:29 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
BogdanNick |
![]()
Post
#28
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
KoreKt
7 Dec 2009, 23:50: Esti ca si al nostru This post has been edited by BogdanNick: 7 Dec 2009, 23:50 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
marius_nus |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 January 09 ![]() |
salutare prieteni
apropo de adoptie ![]() iar vis-s-vis de intrerupere cred ca am lamurit "buba" -CONDENSATORUL DE PE APRINDERE CEL 250uF ARE "GADILICI" IN ACEST INTERVAL DE TURATII . am montat in paralel un aparat de masurat, in sarcina, (un amic ing. electronist) si practic in acest interval de turatie se incarca doar 60% din capacitate. necazul este ca nu stiu de unde sa iau un asemenea condensator??? P.S. va salut pe toti si revin joi seara ca joi dimineata am examen la camion si remorca CE. sper sa-l iau . |
--------------------
dacia ( hibrid_reno)
novareno
1999 gt
|
|
vionik |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 9 May 09 ![]() |
te sfatuiesc sa schimbi carburatorul sau sa faci o proba cu un carburator.Pe masina ai carburator original?.De care este dublu corp sau simplu.Daca ai carburator de dacie asta este problema
Attached thumbnail(s) DSC02142.JPG ( Size: 839.56k ) Number of downloads: 862 |
--------------------
renault 5
renault 19
1994 1,8 litri
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 15:37 |