Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ce inseamna subturat?, turatiile in viteze de inaintare.........

mihaypmihay
post 20 Apr 2012, 13:55
Post #151


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 September 11




Pentru 1.5 dci 105 cai


Attached thumbnail(s)
_.5_dci_105.jpg ( Size: 6.79k ) Number of downloads: 496


--------------------
renault megane 4 GT TCE 2018
Unde dai, acolo crapa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 23 Apr 2012, 07:35
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(Cristian1967 @ 24 Jan 2012, 23:57)
Poate motoarele germane sunt mai performante decat cele de Renault, daca tehnicienii germani au prevazut ca automatica DSG de pe  TDI de la Vw si Skoda sa schimba la 1800-2000.
Nu are nimeni un prieten,  cu Toyota Auris sau Corolla deoarece au in bord un indicator de schimbare optima a vitezei ( shift sageata sus sau jos). Dieselul de 1.4 si 90 CP, cred ca este similar ca tehnologie cu DCI nostru.
*



Am eu la Octavia "indicator de schimbare optima a vitezei", cum ii spui tu. Problema este ca te ajuta la schimbarea vitezei strict pentru un consum cat mai mic, dar in 100% din cazuri recomanda sa schimbi viteza la turatii prea joase. De aia nu ma bazez pe asa ceva.
Ex: sunt la 120 km/h in a 5-a si imi recomanda sa schimb a 6-a. Daca asa face-o, as merge mult sub 2000 rpm, ceea ce omoara turbo, injectoare, etc.

This post has been edited by ritter: 23 Apr 2012, 08:08


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vasilica007
post 23 Apr 2012, 10:04
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 15 November 09




Salut,

mihaypmihay - un grafic pentru 1.9dCI 120 CP ai?


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaypmihay
post 23 Apr 2012, 13:56
Post #154


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 September 11




Vasilica007 sry dar nu am gasit pt motorizare ta.

Am atasat insa pentru alte motoare(si cele noi) diesel Renault.

This post has been edited by mihaypmihay: 23 Apr 2012, 13:56

Attached thumbnail(s)
2.0_dci_127kw.jpg ( Size: 51.28k ) Number of downloads: 414
2.0dci_131kw.jpg ( Size: 50.61k ) Number of downloads: 401
15dCi110cp.jpg ( Size: 34.98k ) Number of downloads: 408
19dCi130cpEuroV.jpg ( Size: 37.23k ) Number of downloads: 388
v6_dci_235kw.jpg ( Size: 22.31k ) Number of downloads: 154


--------------------
renault megane 4 GT TCE 2018
Unde dai, acolo crapa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvizi
post 25 Apr 2012, 18:09
Post #155


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 5 January 12
From: Slatina




Din poza Renault spune clar ca incepand cu 2000 rot/min pentru diesel pot sa schimb vitezele (aici fiind vorba de mers normal economic, nu conducere sportiva). La o depasire ajung si la 4000 rot/min dar rar se intampla asta - conduc mai prudent de fel.
Partea cu retrogradarea mi se para si mie cam exagerata.
Eu schimb vitezele pe la 2300-2500 si incerc sa nu o las sub 1800 la mers intins (adica am 70KM/h si 1800 rot/min - asta prin localitati).
La 90 Km/h am 2000 rot/min
La 110 km/h am 2500 rot/min
La 130 km/h am 3000 rot/min.

Deci unde e adevarul? La cat sa schimbam vitezele in stil normal de condus (mers linistit, fara graba)? Eu zic ca 3000 - 3500 e mult pentru demariri de zi cu zi.

Cuplul la 1,5 dci este maxim la 1800 rot/min.


Attached thumbnail(s)
eco2.jpg ( Size: 760.17k ) Number of downloads: 143


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci 86 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zagreus
post 11 Jun 2012, 09:52
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 10 May 12
From: Bacau




Asa este , eu spre exemplu schimb undeva la 2200-2400 in momentrul schimbarii intr-o treapta superioara ajungi la 1800 dar asta nu insemana ca o tii subturata , pentru ca nu tin turatia la 1800 ci accelerez in continuare, doar la un drum lung cand nu trebuie sa schimb viteze prea des ,in turomentru nu va sta niciodata acul sub 2000.A subtura masina insemana a tine mult timp masina sub 2000 pentru a face economie de motorina.

este practic imposibil sa stai numai cu acul peste 2000rot/min.


--------------------
Reanault Laguna II 2003 1.9DCi 120cp full <<iniTiale PARIS>>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 09:07
Dacia