Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ce inseamna subturat?, turatiile in viteze de inaintare.........

solidconvert
post 28 Feb 2011, 09:10
Post #91


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Eu schimba in general la 3000 rpm in oras si la 3500-4000 rpm afara... n-am avut probleme pana acum... paradoxal la polul opus am un prieten cu un polo 1.4 tdi in trei pistoane, cumparat de nou care acum are 7 ani si putin peste 100K... masinuta aia n-a vazut niciodata mai mult de 1700-1900 rpm... poate doar asa cand se grabeste foarte rar sa schimbe la un 1900 rpm dar in general pe la un 60 km/ora el ii da a 5 a... si n-are nimic masina aia... blink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 28 Feb 2011, 12:21
Post #92


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Mai e și la noroc. Zic asta pt. că nu cred că taximetriștii noștri cu dCi schimbă toți peste 2500. :|


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nlu
post 2 Mar 2011, 19:12
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 20 February 07




Astazi facand un drum in afara localitatii am zis sa-i dau un pic de turatie si am inceput sa o duc in trepta a 3-a pana la 6000 de ture dar pe la 4000-4500 a inceput sa se ingatuie si accelera in "suturi" cum faceau daciile cand aveau jiclorul infundat sau mai intrerupea platina, am mers ceva aproximativ 1km cu masina turata la 5-6 mii in treapta a 3-a de viteza dupa care am repetat accelerarea pana la 6 mii de ture a atins chiar 6,5 mii si a accelerat normal.

Mersul in oras si neturat schimbate vitezele la aproximativ 2-2,5 mii de catre soata care o fi afectat zic eu un pic injectorele?

La rece schimb pe la 2-2,2 mii iar cand e calda pe la 3 mii in localitate. In afara pe la 4 mii.


--------------------
Renault Megane sedane Expression 1.6 16v 2007 Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antonino
post 3 Mar 2011, 12:42
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 23 February 08
From: Timisoara




si cu dacia si cu renault-ul mai jos de 2700 ture nu am schimbat niciodata...pe amandoua le conduc la fel chiar daca una e pe motorina si celalata pe benzina(+gpl ) si niciuna nu s-a plans pana acum.....exceptie cand nu am rabdare sa astept sa se incalzeasca un pic motorul la renault schimb in jur de 2000-2200.


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi + Gpl 2009 - Laureate
Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI
Renault Laguna 3 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simyandrei
post 11 Mar 2011, 02:02
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 27 November 10
From: Pitesti




eu nu am o turatie anume la care schimb!e in functie de starea pe care o am dar in general prefer sa schimb dupa ca intra turbina!adika pe la 2 mii de ture!


--------------------
Renault Megane ll - AG 42 MET 2008 1.5 78kw privilege 18'' Rs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 22 Mar 2011, 00:23
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




eu la al meu symbol 1.4 8v schimb dupa cum urmeaza:
-treapta 1-1600/1800
-treptele 2,3,4 -2500
in afara cresc numarul de turatii pe la 2800/3000;daca fortez (un deal, o depasire)3500/4000 si in 3 ani de cand o am dus-o de doua ori la 5500/6000.


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 22 Mar 2011, 00:42
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




vad ca sunt multi cu dci-uri care schimba pe la 3000. Din cate stiu eu, nu sunt foarte sigur... versiunile de dci, mai putin cel de 82cp, au zona rosie cu inceput de la 5500 sau 6000 rpm. La mine la versiunea de 82cp zona rosie incepe la 4500. De obicei schimb undeva pe la 2300-2500 in conditii normale dar vede destul de des si 3000. Rar de tot peste 3000. Intrebarea mea este urmatoarea: In cazul motorizarii mele care e turatia "recomandata" pentru schimbarea treptei de viteza?


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 22 Mar 2011, 01:52
Post #98


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




QUOTE(nlu @ 2 Mar 2011, 19:12)
... 5-6 mii in treapta a 3-a de viteza dupa care am repetat accelerarea pana la 6 mii de ture a atins chiar 6,5 mii si a accelerat normal.

*



pai... a ta nu se limiteaza la 6200 ca restu lumii ? rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floricelu71
post 22 Mar 2011, 10:21
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 22 June 10
From: Bucuresti




Daca-mi permiteti.... pentru DCi....
Turatia recomandata ptr. schimbarea vitezei este legata de turatia la care ai cuplu maxim dupa schimbarea treptei.
Daca ai cuplul de la 2000rmp, in treptele 1-4 trebuie schimbat la 2700-2900 a.i. turatia sa cada la 2000-2100 rpm. In treptele 5-6 unde pierderea de turatie se limiteaza la 500rpm poti schimba si la 2500 rpm.

Schimbatul pe la 3500-4000 rpm se face doar pentru un mers sportiv dar consumi mai mult combustibil.

Eu personal schimb la mers normal:
1->2 = 2000 rpm
2->6 = 2400 rpm si cad cam in 1900 rpm.
Cand ma grabesc schimb la 2800 ca sa cad in 2200.

Succese

This post has been edited by floricelu71: 22 Mar 2011, 10:26


--------------------
Renault Megane Sedan - B 73 UWU 2007/1.9DCi/Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 23 Mar 2011, 12:18
Post #100


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Inseamna ca eu ma grabesc tot timpu'... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by solidconvert: 23 Mar 2011, 12:20


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Mar 2011, 12:29
Post #101


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si eu biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 23 Mar 2011, 19:11
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Subturat inseamna cand tremura masina ..daca nu ma insel sub 1400tremura la mine... eu schimb la 2000-2500 ...
Va zic o singura chestie, am mers cu destule masini cu cutie automata de la diverse marci, veti ramane surprinsi ce fel schimba alea vitezele la ce turatii. Oare producatorii au facut acele cutii prost de schimba la 1500 pana in 2000 cand mergi normal cu masina? cand bagi pedala in ea schimba sus sus dar altfel pana in 2000.
Deci, sunt gandite cutiile automate prost?! m-as mira


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 23 Mar 2011, 19:26
Post #103


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




da, la diesel iti dai seama clar cand nu esti in treapta care trebuie atunci cand masina tremura. asta e indiscutabil.
in afara de asta nu vad rostul discutiei, fiecare schimba cum vrea, dar mai ales cum simte ca are nevoie de putere.
la mine personal nu tremura, dar infund pedala si nu accelereaza deloc, daca am schimbat prea devreme sau daca viteza a scazut prea mult smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djgarcea
post 26 Apr 2011, 21:16
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 20 February 10




salut am si eu o intrebare va rog sa imi lasati raspuns. e normal ca in viteza a 5-a la 2500 de turatii sa ai 80 de km/h la un megane 1.6 8v din '"96 ???


--------------------
Renault Laguna 2 2001 1.9 dci dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 26 Apr 2011, 21:47
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




da


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nlu
post 27 Apr 2011, 03:54
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 20 February 07




QUOTE(pheephee_11 @ 22 Mar 2011, 02:52)
pai... a ta nu se limiteaza la 6200 ca restu lumii ?  rolleyes.gif
*




Daca ma minte turometrul te mint si eu wink.gif


--------------------
Renault Megane sedane Expression 1.6 16v 2007 Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djgarcea
post 27 Apr 2011, 17:14
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 20 February 10




poi eu cu ea merg in oras cu a 5-a la 60 de km/h pt consum si tot imi sare de 10 la suta consumu .... app in mers mi se aprinde martorul de la bujii si bujile n-au nici 200 de km ce poate fi ??? imi mai si ineaca motorul sad.gif

This post has been edited by djgarcea: 27 Apr 2011, 17:15


--------------------
Renault Laguna 2 2001 1.9 dci dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorriinn
post 27 Apr 2011, 19:37
Post #108


Romania Trotter


Group: Members
Posts: 355
Joined: 20 February 07
From: Craiova




pentru 1.6 in a 5-a 4000 rpm fix aveam cam 130-135km/h...stiam ca ar fi trebuit sa am 140... unsure.gif e din ambreiaj? unsure.gif


--------------------
Renault Megane Sedan - PH .. ... 2006 Expression 1.6
Uimit de ce vad pe strada...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 27 Apr 2011, 20:06
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Ce treaba mai are ambreiajul?


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 28 Apr 2011, 14:30
Post #110


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




mihai_dorin, ambreiajul poate sa patineze de exemplu


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 28 Apr 2011, 22:29
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Ok, revin. Acea diferenta de viteza poate fi data de foarte multe chestii: anvelope, greutatea masinii etc.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 29 Apr 2011, 00:03
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




imi poate spune cineva care are motor ca al meu ce viteza are pe plan drept, fara oameni in masina la 2000rpm in treapta 3 si respectiv 5? E o curiozitate de a mea. multumesc

This post has been edited by georgerusu: 29 Apr 2011, 00:04


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antonino
post 29 Apr 2011, 12:58
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 23 February 08
From: Timisoara




in a 3-a la 2000 ture fix 50 Km/h in a 5-a .....nu stiu biggrin.gif ca nu prea ma intereseaza ce turatie am in a 5-a ca pe aia o prinde peste 110 si niciodata sub 100 asa ca.. nu stiu.


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi + Gpl 2009 - Laureate
Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI
Renault Laguna 3 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 29 Apr 2011, 17:00
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




da si la mine e tot fix 50km/h in a 3-a la 2000rpm. in a 5-a la 2000 sta fix pe 90km/h. Posibil sa fiu eu paranoia dar mi se pare cam mica viteza la 2000 in 5. poate imi spune cineva daca e sau nu diferit alte M-uri.


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VYS
post 30 Apr 2011, 16:21
Post #115


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 14 May 08
From: Craiova




QUOTE(georgerusu @ 29 Apr 2011, 00:03)
imi poate spune cineva care are motor ca al meu ce viteza are pe plan drept, fara oameni in masina la 2000rpm in treapta 3 si respectiv 5? E o curiozitate de a mea. multumesc
*



Confirm si eu, la 2000 rpm treapta 3 am 50 km/h, treapta 4 am 70 km/h iar in treapta 5 am 90km/h.


--------------------
Renault Megane II 2004, 1,5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 30 Apr 2011, 20:03
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




multumesc pentru specificatii!


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 1 May 2011, 20:33
Post #117


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




QUOTE(mihai_dorin @ 28 Apr 2011, 22:29)
Ok, revin. Acea diferenta de viteza poate fi data de foarte multe chestii: anvelope, greutatea masinii etc.
*



da, ai dreptate, la viteza aia o diferenta de 5-10km/h reprezinta f putin


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr.nils
post 13 Jun 2011, 14:25
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 5 October 08
From: Bucuresti




Am descoperit o ciudatenie:
In mod normal schimb viteza la 2750-3000 rpm astfel incat turatia dupa schimbare sa cada pe la 2000, accelerari domoale, mers linistit cica pentru consum mai cumsecade. Astazi fiind liber prin oras am calcat-o mai tare, schimbat 3500-4000 si nu stiu ce mi-a venit sa ma uit la consum. Stupoare: a scazut de pe la 10,5 la 9,7.
Stiu ca nu e foarte relevant, CB a fost resetat recent, trip-ul e 58 km, viteza medie 21,9 km/h, carburant 5,7 l. Ultimii 15-20 km au fost facuti cu regimul mai turat, inainte de asta (pe primii 40 km) consumul era cam 10,5.
Exista vreo explicatie logica pentru treaba asta, sa fie din cauza ca a fost drumul mai liber?! Exista vreo defectiune care sa creasca consumul doar la turatii mici? Sau alta care sa il scada la turatii mari?!
Mentionez ca circul numai in Bucuresti

This post has been edited by dr.nils: 13 Jun 2011, 14:43


--------------------
Renault Megane 2.1 2005 Sedan 1.6 16V Pack Autentique
Renault Megane 2.1 2004 Bicorp 1.4 16V Confort Dynamique
Ford Focus Mk4 2021 1.0 EcoBoost Titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtremer
post 24 Nov 2011, 10:28
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 27 October 11
From: Chisinau




Am asa o intrebare schimb vitezele pe la 1700-2000rpm, e ok ? Cateodata merg chiar si cu 1500rpm. Am inteles ca nu e prea bine s-o conduci subturat!
1.5dCi, 100cp...

This post has been edited by eXtremer: 24 Nov 2011, 10:32


--------------------
Renault Megane II - MD 2004 1.5dCi 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.manda
post 24 Nov 2011, 10:49
Post #120


Think green!


Group: Members
Posts: 369
Joined: 19 July 10
From: Bucharest




Pai, tu ai citit topicul asta? De ce schimbi la 2000? Nu poti merge constant asa?

La dci-uri, dupa ce motorul se incalzeste, schimba vitezele undeva pe la 3000 de ture in oras si pe la 3500 ture in afara. Din cand in cand, cam o data la luna sa zicem, mergi si putin mai turat, in special pe autostrada, undeva la 4000 de ture cateva minute pentru a curata EGR-ul si turbina de depuneri.

Niciodata nu accelera brusc pana in 2500-2700 de ture. La oprire, mai ales dupa ce ai mers turat, mai tine motorul la ralanti cca. 3-5 minute pentru a-i permite turbinei sa se raceasca.

Toate astea pentru o viata cat mai lunga a turbinei.

QUOTE(dr.nils @ 13 Jun 2011, 14:25)
Exista vreo explicatie logica pentru treaba asta, sa fie din cauza ca a fost drumul mai liber?!


La motoarele aspirate pe benzina, momentul maxim tinde sa apara la turatii mai ridicate decat la diesel, deci tu tocmai ai experimentat ce inseamna sa mergi in cuplu optim. smile.gif

This post has been edited by claudiu.manda: 24 Nov 2011, 16:21


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp
10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011
50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 13:01
Dacia