Cateva probleme aparute in ultimele luni, Megane 1, phase 2, 1999, 1.6, 16v
![]() ![]() ![]() |
Cateva probleme aparute in ultimele luni, Megane 1, phase 2, 1999, 1.6, 16v
ISseby |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|||
Dodone |
![]()
Post
#2
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
La planetara: cu roata suspendata, tii fix, cu o mana, de axul planetarei si cu cealalta mana (sau o alta persoana) invarti usor inainte-inapoi, succesiv, de capetele planetarei. Ideal ar fi sa nu simti nici un joc. Daca exista joc, marimea acestuia e direct proportionala cu cu gradul de uzura. Uzura e mai grava la partea spre roata.
La planetare se poate schimba doar capul uzat. Ai grija ca pe Megane 1 faza 2 s-au montat 2 sau 3 tipuri de capuri de planetara. Difera numarul de dinti sau unghiul canelurilor. Stiu pt. ca am schimbat si eu un cap de planetara. Ce ne soliciti tu e un diagnostic in orb si de la distanta, pe simptome exprimate subiectiv. La fel de exact va fi si rezultatul. Sfatul meu: fa o revizie completa cat mai repede si fa-ti un obicei sa faci cate o revizie la fiecare 10.000 km., chiar daca tu crezi ca masina nu are nimic. S-ar putea sa ai surprize. This post has been edited by Dodone: 4 Feb 2009, 22:20 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
ISseby |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Intr-adevar, cauzele pot fi multiple la problemele mentionate de mine. Incerc insa sa adun cateva informatii, pt. a fi cat de cat 'in tema' in momentul in care ma voi duce in service.
Referitor la planetara, exista undeva, la vedere, gravata o serie pt. a sti ce model sa comand? |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
ISseby |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Revin cu un update. Am mers cu masina in service.
Aici, am descoperit ca amortizoarele pe spate erau duse asa ca a trebuit sa le schimb (SACHS pe gaz - 2x235lei) De asemenea sabotii au fost schimbati si ei (FERODO - 100lei). Masina franeaza acum foarte bine. Pedala e mult mai tare iar frana de mana a fost reglata. Mi s-a mai spus ca un pivot pe dreapta trebuie schimbat, la fel si busele de la bara stabilizatoare. Referitor la acel trancanit. Au verifica planetara si nu are joc. De asemenea burduful e intreg. Ei au presupus ca acel pivot ar putea fi cauza.. Eu sincer ma indoiesc.. zgomotul pare a se auzi din partea stanga, cumva din podea. Chiar se si simte un pic vibratia in podea. O sa mai merg si la un alt service si mai avansez o ipoteza: caseta de directie.. |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sunt bucsile de bara stabilizatoare problema ta... este o bug cunoscut la Megane 1 preluat ulterior si la Solenza...
Schimba-le si nu o sa mai ai batai.... mie imi spuneau si mecanicii ca nu trebuie schimbate ca sunt ok... bineinteles ca dupa schimbare a disparut zgomotul... incearca sa le schimbi pe cele de pe capete...daca mai face le schimbi si pe cele de pe mijloc... oricum eu recomand sa le schimbi pe toate 4... si pune ceva de calitate nu ieftinituri... Spor.. This post has been edited by cj98czh: 13 Feb 2009, 11:47 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ISseby |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Multumesc pt. raspuns. Cu siguranta o sa le schimb (cat mai curand, sper..) si ascultand de sfatul tau, voi schimba tot setul. Colegul nostru Dodone afirma ca cele mai calitative bucsi ar fi cele de origine. O sa ma interesez sa vad cat costa. Pe autokarma.ro am gasit preturi de max. 17lei (SWAG, FEBI, MOOG, SIDEM). Daca cele de origine costa prea mult si voi fi nevoit sa aleg ceva mai ieftin, ce producator imi recomandati?
|
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cele de origine costa cam 200 ron/set.
Eu am pus Febi si m-au dus 20.000 de km fara probleme... recent le-am schimbat ca mi se pareau ca bat.... tot cu Febi.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
gabize |
![]()
Post
#8
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Zgomotul de care te plangi mi-a aparut si mie la primul megane, si dupa multe investigatii mecanicii au gasit si rezolvat problema: erau tampoanele de cauciuc de la motor. Unul rupt de tot, si unul abia se mai tinea. Verifica-le si pe acestea.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
ISseby |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Sunt 'la vedere' aceste tampoane? As vrea sa profit de faptul ca e duminica si sa ma uit la ele. Atasez si cateva poze scoase din Dialogys. Imi poate spune cineva care din repere reprezinta tampoanele?
In prima poza as crede ca e nr. 1 ("Suport CV" cf. Dialogys) Poza 2, cred ca nr. 5 Pe autokarma am gasit "Tampon motor spate", insa nu stiu unde anume ar veni (sa fie oare reperul 16 din poza 3?) Multumesc. suport1.JPG ( Size: 59.94k ) Number of downloads: 3921 suport2.JPG ( Size: 69.94k ) Number of downloads: 3931 suport3.JPG ( Size: 66.9k ) Number of downloads: 3846 tampon_spate.jpg ( Size: 18.4k ) Number of downloads: 3787 This post has been edited by ISseby: 15 Feb 2009, 12:52 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
gabize |
![]()
Post
#10
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Din pacate nu stiu sa-ti spun, stiu doar care a fost rezolvarea la mine, insa nu am participat la remedierea problemei.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Dodone |
![]()
Post
#11
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Reperul 16 din poza 3 e o bucsa de la bieleta anticuplu,care bieleta e fixata de caroserie si de ansamblul cutie de viteze-motor.
Daca acea bucsa e uzata, motorul oscileaza mult la accelerari, decelerari, franari. Implicit si levierul cutiei de viteze are o cursa mult mai mare. Eu am avut aceasta problema, dar nu se auzeau zgomote. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
ISseby |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Un nou update:
Am reusit in cele din urma sa trec azi prin service si sa schimb urmatoarele: Pivot pe dreapta (35ron) Bucse bara stabilizatoare (2x21ron cele de pe capete, 2x14ron cele de pe mijloc) Toba finala (210ron). Aceasta din urma era ruginita rau, iar o parte din invelisul de tabla se desprindea. Mecanicul mi-a spus ca ar mai fi mers, insa pt. linistea mea, am schimbat-o. Referitor la problema trancanitului, intr-adevar bucsele erau de vina. Multumesc astfel, celor ce m-au ajutat. Acum, ca troncanitul si bataia de la pivot au disparut, se mai aude o bataie in dreapta. Cred ca este, asa cum ziceati si voi mai sus, un suport de motor. Zic asta pt ca zgomotul se amplifica atunci cand se intampla sa mai tremure un pic motorul. Din pacate am uitat sa-i zic mecanicului sa verifice. O voi face urmatoarea data. Oricum zgomotul e acceptabil, si nu f suparator. |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
Dodone |
![]()
Post
#13
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nu ai tinut cont de toate recomandarile din posturile #2 si #5. Adica, nu ai facut o revizie completa si ai cumparat bucse ieftine. Acestea din urma vor rezista cel mult 10.000 km. La mine, asemenea bucse au rezistat 7.000 km. Si o vei lua de la capat. Dar sunt banii tai si timpul tau...
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
cj98czh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dodone... am mai discutat...aia este parerea ta... bucsile pe meine m-au tinut 25.000 km...si le-am schimbat la primul sunet.... in conditiile in care masina face maxim 10.000/ an eu sunt multumit de cat ma tine.... nu vad de ce as da 200 ron...cand pot sa le iau cu 50 pe toate..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dodone |
![]()
Post
#15
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Ma rog, imi mentin parerea
![]() This post has been edited by Dodone: 26 Feb 2009, 12:14 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
ISseby |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Dodone, referitor la verificarea generala de care spui, e adevarat, nu s-a verificat fiecare inch al masinii. Cu toate astea, au fost verificate urmatoarele:
-planeteare, burduf - OK -joc la roti+celelalte bucse din fata: iti spun sincer ca nu stiu care sunt, cu exceptia celor de la bara stabiliz. Mecanicul insa le-a verificat atat vizual cat si cu un levier (asta probabil pt. a vedea un evental joc al mecanismelor) -pe spate, atunci cand s-au schimbat sabotii de frana, s-a depistat un mic joc al rulmentilor de la roata. Nu huruie inca, insa pe viitor va trebui sa iau in considerare schimbarea lor. Aici, cred ca au fost de vina amortizoarele scurse, o mare parte din soc, fiind transmis la rulmenti. -la motor bujiile vor trebui schimbate pe viitor. Mecanicul mi-a recomandat acelasi tip de bujii care se gasesc si acum pe masina, si anume EYQEM. -lichidul de frana si uleiul din cutia de viteze, vor trebui la fel schimbate pe viitor. Am o intrebare: ce cant. de ulei si de lichid va trebui sa cumpar? -mi-e ciuda ca am uitat sa le zic de tampoane la motor. A trebuit sa plec o bucata de vreme, si cand m-am intors masina era gata. Acum, referitor la bucse.. iti dau dreptate, comparand bucsele vechi (originale Renault) cu cele puse acum (FEBI pe mijloc plus o alta firma ce-mi scapa pe capete), se observa ca sunt parca mai...dure. E un cauciuc mai calitativ. Sper insa sa fie si la mine un caz fericit si sa tina peste 10-15mii. O sa mai revin cu updateuri. Voi mai schimba probabil din cele mentionate mai sus la urmatorul salar. Abia astept sa termin cu partea mecanica, si sa ma ocup si de interior. Am in plan, o cotiera(Armster), si schimbat tapiteria ![]() This post has been edited by ISseby: 26 Feb 2009, 18:24 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
Dodone |
![]()
Post
#17
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Postul de mai su s e mai edificator.
Cele mai importante sunt bucsile tip dop din capetele barei stabilizatoare. Daca cele uzate au un cauciuc mai bun, gandeste-te cat vor tine cele noi. De fapt, vei vedea... Problema grava e alta. Mecanicul care a schimbat bucsile tip dop a verificat uzura la capetele barei stabilizatoar? Ca acolo se formeaza in timp o uzura semicirculara, din cauza faptului ca bara are o anumita dinamica: intra si iese cativa milimetri, cu o miscare de forma unei clepsidre. Am vazut o asemenea bara cu uzura. Daca bucsile s-au montat pe bara cu uzura, le-ai pus degeaba. Uzura de care vorbesc eu apare la aprox. 140.000 km. la tote barele de pe Megane 1. O bara noua e min. 850 ron, pentru ca e produsa doar de Renault . Bara nu se poate reconditiona pentru ca e dintr-un otel special f. elastic. Nu stiu nici eu necesarul de lichid de frana si de ulei din cutie, inca nu le-am schimbat nici eu. Schimbul de lichid de frana cred ca o sa-l fac la Szeged, cand mai merg la o sesiune de cumparaturi. Acolo am inteles ca se face asistat de computer. Acesta deschide succesiv cele 4 valve din pompa de ABS, ca sa schimbe si lichidul din pompa de ABS. In sistemul clasic ma pricep eu f. bine, da' nu-s curios. Cand gasesti cotiera, te rog sa ma anunti si pe mine,ca sunt si eu interesat. Dar nu am timp/chef/nervi sa caut. Mai e si o mica doza de lene ![]() This post has been edited by Dodone: 28 Feb 2009, 11:32 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Serje |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sunt care vand cotiere Armster la Anunturi.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
ISseby |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
@Dodone
In primul rand, sa-ti spun de cotiera. E un topic mai misto decat bucsele, pivotii, si tot neamul lor.. ![]() Eu am intrat initial aici: http://www.armrests-uk.com/index.htm iar de pe site am luat datele de contact ale unui distribuitor de la noi din tara: Rittner Tibor - vanzari@cotiere.ro Domnul mentionat mai sus, mi-a spus urmatoarele: "..Avem pe stoc cotiera dorita, pretul este 220 ron+tva, la care se adauga pretul de transport si ramburs prin Sprint Curier, aproximativ 30 ron." Cam scump, parerea mea si, asa cum zicea si Serje, tin minte ca am vazut la noi pe forum de vanzare, la un pret mai rezonabil. Acum, sa povestesc altceva.. Am iesit azi, prima oara intr-o luna si ceva, din localitate. Dupa toate gropile, si traficul din oras, era tare placut si relaxant sa conduc pe un drum european. Bucuria mea nu a durat insa prea mult. Imediat ce am iesit de pe dr. european, si am intrat pe cel national, au inceput gropile. Drumul eu il stiam ca fiind relativ ok, insa, presupun ca in urma iernii, s-a distrus. Inevitabil, am luat o groapa mai puternic. Efectul l-am vazut abia la intoarcere, si anume nu mai sta drept volanul. E rotit aprox. 5-10 grade spre dreapta. Sa merg acum sa fac unghiul la roti?, sau e ok sa mai astept cateva saptamani, pana iesim din iarna asta, sa fac schimbul si de anvelope? Referitor la uzura barei stabiliz. Eram plecat dupa un colier pt. toba atunci cand au schimbat bucsele. Asa ca nu stiu, in ce stare erau capetele barei. Insa, iti spun sincer.. nu vreau sa stiu ![]() Ah, uitasem: cand m-am intors am lovit si-un caine .. Am avut noroc, si am scapat doar cu suportul nr. de inmatriculare crapat. So, what a great day for driving.. |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
Dodone |
![]()
Post
#20
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Incep cu sfarsitul.
Concluzia in engleza am citit-o cu ghilimele. ![]() La cotiera de la Tibor e cel putin o problema. Pretul de transport si ramburs e nesimtit de mare. Stiu pentru ca am avut livrari cu Fan Curier, cu colete de 4-5 kg., care erau 20 de lei. Dar si pretul initial e destul de mare. Dar daca produsul e de calitate si se potriveste exact, atunci face banii. Mai putin transportul. Probabil ca Tibor nu are contract cu firma de curierat, asa ca nu beneficiaza de preturi mai avantajoase. Reglajul de unghiuri trebuie sa-l faci urgent, ca altfel vei uza incorect o anvelopa. Referitor la uzura barei, ai adoptat tactica strutului. ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Bucsi Febi pentru bara stabilizatoare am schimbat vreo 2 sau 3 randuri. Nu cred ca a tinut niciuna 10000km. Urmaresc pentru data viitoare unele originale. La fel patesc si cu flansele amortizoarelor, am pus monroe,febi si altele si nu duc mai mult de 10000-11000. Intr-o saptamana o sa imi pun flanse originale , aproximativ 2.8 mil bucata cu tot cu rulmenti si sper sa scap de problema. Am vazut cotiera ARMSTER pe acel site si pare foarte faina. Merci pentru pont. Referitor la piese...uneori e mai convenabil sa cumperi originale. Scutesti timpul si banii pe manopera si nici nu distrugi alte piese.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
StefanT |
![]()
Post
#22
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu deschid topic nou, imi poate spune cineva ce este piesa incercuita in poza si cat costa inlocuirea? Eventual si SH si noua....
Multumesc! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai de unde stii ca trebuie inlocuita daca tu nu stii ce este...???
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aurelul8 |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Salutare,
Intamplator am cerut mecanicului sa imi verifice "curatarea clapetei de admisie" in stilul tutorialului de pe forum. Mi-a spus ca vana "supapa" de relanti este asta incercuita din imagine. Am facut ochii mari si mi-a demontat-o chiar atunci. Este intr-adevar un senzor cu o tija si o garnitura de etansare care parea din cauciuc. Mentionez acceleratia este pe cablu si nu am vazut vreo clapeta motorizata. Nu stiu cod dar pot afla si normal cotatia de pret. Referitor la bara stablizatoare, am vazut la inlocuirea bucsilor, este uzura in forma de clepsidra. Stiu si pretul barei de noua, e cam mult. Am gasit si second la 200 ron. Merita, fara sa intreb, stiu, chiar nu vad cu ce procedeu sa inlaturi uzura. E riscant, otelul e tratat si bucsarea, incarcare/rectificare pe elementele suspensiei=reteta dezastrului. La capitolul siguranta ma refer. |
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
StefanT |
![]()
Post
#25
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci ceva "supapa admisie" s-ar chema?
P.S.: Nu am spus ca trebuie inlocuita, doar am intrebat. Sau mai nou ca sa stii ca o piesa nu e in parametri, e musai sa ii stii denumirea ??? ![]() Mai pe inteles, face ZGOMOT. ca un motoras electric la o turatie ridicata. si se aude si de afara, si de inauntru. Asa ca am PRESUPUS ca este defecta. Stima |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
aurelul8 |
![]() ![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
Am gasit bara stabilizatoare fata second hand cu 150 Ron. E vorba de un parc de dezmembrari din zona Meridian Sud (str. Aurel Persu). Au destule masini. Te poti interesa la ei de supapa relanti. Mai util este sa suni inainte: 0723303125. Am verificat si au 16 16v.
|
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
ISseby |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Salut si Hristos a inviat!
Revin cu o problema: In weekend am iesit la gratar, si am fost tare neinspirat sa las cheia in contact pentru vreo 6 ore cat am stat acolo. Cheia era pe prima pozitie (nu cea in care se aprind luminile in bord) iar casetofonul si aerul erau oprite. Singurul consumator vazut de mine era display-ul central. Cand am vrut sa pornesc masina, s-a aprins bordul, acele faceau tare ciudat (se ridicau si reveneau brusc la loc) iar acel bazait al pompei de combustibil din cate stiu eu nu s-a mai auzit. Unul din prieteni avea cabluri de conectare a bateriilor insa n-am reusit, chiar daca turase motorul sau la 3000 timp 1-2min. Am incercat sa o pornim impinsa (am facut sau nu bine ca am incercat asta..chiar nu stiu..va rog sa-mi ziceti..) dar n-am reusit nici asa. In final, am chemat alt prieten, cu gandul sa tractez masina. M-am conectat si la bateria lui si, dupa cateva zeci de minute, in care nu dadea semne ca bateria mea se incarca, a pornit.. Ba chiar a pornit 'la sfert'. Intrebarea mea este: ce a descarcat bateria? Probleme cu bateria nu am mai avut pana acum. Ba chiar, iarna aceasta, pornea din prima la -15 grade. E 'common knowledge' ca nu se lasa cheia in contact pt mult timp? |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
Dodone |
![]()
Post
#28
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Masinile cu transmisie pe curea nu se pornesc impinse/tractate. Riscul e sa sara sau sa se rupa cureaua in momentul in care porneste si sa dea peste cap distributia sau sa rupa axul distributiei. Sau sa se rupa fulia de la vibrochen si sa sara cureaua de distributie. Adica dezastru...
Recent am montat bucsile tip dop de la bara stabilizatoare, dar originale, aprx 140 ron/set (2 buc.). Am observat clar diferenta intre cele originale si si cele aftermarket. Am observat pierderi de ulei la simeringul de la palier. Am vorbit cu mecanicul meu si mi-a spus sa cumpar doar simering original. Recent a montat la alt client cu Megane 1 un simering aftermarket, care a intrat f. greu, cu toate ca avea cotele corecte. In scurt timp a inceput sa piarda ulei si a trebuit sa cumpere unul original, care costa aprox. 60 ron. Dar pe client l-a mai costat si timpul, nervii ![]() This post has been edited by Dodone: 21 Apr 2009, 13:14 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
ISseby |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Intr-adevar, m-am mai documentat un pic, si-am aflat ca, desi se poate porni masina impingand-o (chiar si cele pe injectie), nu e deloc recomandat. Pericolele fiind cele mentionate de tine mai sus. Apoi, fiindca pompa de benzina nu functiona (acel bazait de care spuneam) puteam sa imping la ea mult si bine ca nu avea cum sa porneasca. Apoi am mai aflat de ce nu s-a incarcat bateria la prima incercare: e posibil ca bateria lui sa fi fost de amperaj mai mic decat a mea.
Ramane insa intrebarea de ce s-a descarcat. Totusi, complet descarcata nu era cu siguranta, pt. ca geamurile electrice functionau, becurile din plafoniera la fel. Am pus si avariile la un mom. dat, insa dupa 15min au inceput sa clicaie din ce in ce mai repede, si le-am stins. |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
Dodone |
![]()
Post
#30
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Gandeste-te ce consum au cateva becuri si ce consum are electromotorul. Cel din urma are nevoie de aprox. 35-45 Ah pentru pornire, adica necesarul pentru cateva sute de becuri.
De pompa de benzina am si uitat. Motorasul electric are nevoie si el de ceva amperaj ca sa poata impinge benzina cu 4-8 bari, cat e nevoie pentru injectie. This post has been edited by Dodone: 21 Apr 2009, 21:13 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 00:35 |