Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cateva probleme aparute in ultimele luni, Megane 1, phase 2, 1999, 1.6, 16v

aurelul8
post 22 Apr 2009, 12:31
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Subscriu, nu e recomandat sa pornesti masina prin tractare, impingere.
Sunt ceva indicii despre bateria descarcata, cel putin din descrierile de pana acum. Ce ma mira este ca ai fost surprins ca prin conectare la o alta baterie prin cabluri masina nu a pornit. Mai este cineva (altcineva), surprins? Daca au fost cabluri "din comert" nici o sansa. Este nevoie de un anumit tip de cabluri cu cerinte contructive clar precizate: Clesti cu suprafata mare de contact, conductori grosi/dimensionati pentru asa ceva si o caracteristica esentiala de curent transferat (min. 400A)!
Orice alta variatie/varianta rezolva problema utilitatii accesibile si linisteste pe moment utilizatorul dar nu si la test/avarie.
Da este convenabil sa cumperi un "set" de cabluri din magazin, sunt si ieftine, noi, de culori diferite! Inutil sa mai spun ca au niste clesti rahitici din tabla cuprata cu suprafete de contact infime, la unele mai si scrie (max. 120 A sau 200 A).
Recunosc e un pic de sare pe rana si satira nu gusta oricine.
Dupa principiul "numai dupa ce te ploua pana la piele o data, vei lua o umbrela de calitate", am luat un astfel de set incomparabil ca pret cu cele din "piata". Rezultat? Scula potrivita pentru operatiune.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 16 Nov 2010, 21:30
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Reactivez eu topicul asta. Nu sunt lamurit de ce masinariile de tipul asta nu pot fi pornite prin impingere (suna aiurea dar incerc sa vorbesc romaneste). Stie cineva de ce ?

Bunul simt arata ca nu conteaza care roata angreneaza pe care, dar poate sunt (si) niste chichite ingineresti.

Ca sa elimin divagatiile, se presupune ca pompa de benzina functioneaza.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 17 Nov 2010, 09:34
Post #33


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Daca postul #28 nu te-a lamurit mellow.gif , mai completez.
In momentul in care tu impingi forta motrice are sens invers, pe "traseul" roata - planetara - cutie viteze - arbore cotit - fulie palier - curea distributie , ce angreneaza fuliile dintate de la distributie, etc.
In momentul in care tu impingi masina si are o anumita viteza introduci levierul de comanda a c.v. intr-o viteza (de obicei a 2 a ). In acel moment pistoanele fac brusc compresie, ce imprima o forta de sens opus celui ce impinge masina. Dar cel care impinge masina nu poate sa mentina o forta constanta de impingere - precum electromotorul - iar in acel moment exista posibilitatea ca sa nu apara explozia din cauza ca presiunea deja formata in camera de ardere impinge inapoi pistoanele inainte de aparitia scanteii. In acel moment arborele cotit e invartit in sens contrar iar cureaua de distibutie poate sa sara cu 1-3 dinti, suficient cat sa deregleze distributia si sa indoaie tijele de la supape.
Oricum, daca bateria e descarcata, nu mi-e clar cum alimentezi cu carburant injectia. Cu ce curent functioneaza pompa de benzina ? Cum e dezactivata in momentul in care a facut presiunea nominala si reactivata in momentul in care pierde din presiune din cauza ca injecteaza benzina in momentul impingerii si masina e intr-o treapta de viteza ?

This post has been edited by Dodone: 17 Nov 2010, 09:36


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium2008
post 21 Dec 2010, 20:52
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 October 09




"Dar cel care impinge masina nu poate sa mentina o forta constanta de impingere - precum electromotorul"

de ce nu ar putea-o face? mai ales cand tractezi masina, sa nu imi zici ca masina din fata nu are suficienta putere pentru a pastra viteza constanta.

Sa nu ma intelegi gresit, stiu ca nu este bine insa vreau sa imi dau seama de ce. de obicei bateria nu este goala 100% si ceva curent mai exista in ea, suficient pentru pompa de benzina si daca masina este buna (cum in general este), o simpla "tura" este suficienta pentru pornire.

Este foarte probabil sa ma insel insa vreau sa imi dau seama de pericol.

PS: la megane 1 stage 2, nu exista si ceva distributie pe lant? ca asa am auzit blink.gif


--------------------
Renault Megane - AR-97-SAB 1.6 16v 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 21 Dec 2010, 23:07
Post #35


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




unde ai auzit tu de distributie pe lant? poate la v6 dar nu la gama megane/laguna/scenic


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 22:11
Dacia