PLACUTE FRANA
![]() ![]() ![]() |
PLACUTE FRANA
cdadan |
![]()
Post
#151
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
dacadrean |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 18 Jun 2010, 13:56) Exact, fiindca nu exista asa ceva. Si atunci cum poti sa alegi placute in functie de duritatea discurilor? Astept sa ma lumineze colegul dacadrean. QUOTE(cj98czh @ 18 Jun 2010, 14:03) Nu este chiar asa, citeste mai jos. QUOTE(cdadan @ 18 Jun 2010, 14:38) Foarte corect. Dar sunt detalii la care publicul nu poate avea acces. Nu ai cum sa stabilesti placutele corecte in functie de duritatea discului. Bine punctat. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- -
2007 2.0T Lux Dynamique http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am pus placutele pe fata relativ usor insa pe spate nu am imbus de 7 cu cot ci doar unul drept care nu incape sa desurubez in partea de jos.Am incercat sa tocesc un imbus de 8 si unul de 10 dar fiind din material moale nu au reusit sa desfaca si s-au tocit.
Voi unde ati gasit imbus de 7 cu cot,bun? LE:pe etriere scrie ATE atit pe fata cit si pe spate;placutele au costat 300 lei inclusiv curierul,Premier fata si SL spate. 19 Jun 2010, 19:35: M-am schimbat si am plecat in zona hipermarketurilor sa caut imbus de 7 cu cot si in Brico si Carrefour nu erau decit la truse iar la Dedeman am gasit unul din aliaj foarte bun la doar 2,7 lei...am luat doua sa fie pentru ca imbusul de 7 este foarte rar,trusele au valorile mici apoi 6,de 8 si 10 iar pe 7 nu. Pe spate a mers repede pentru ca aveam presa (adusa de un prieten mecanic la service),in jumatate de ora au fost gata si astea. 20 Jun 2010, 12:32: Placutele interioare de pe spate au 3 arcuri.Eu cind am montat am impins pistonsaul in etrier la maxim (am folosit un SDV din service) si am pus placuta.La verificare roata frineaza si se deblocheaza,totul este ok.Voi ati lasat pistonasul putin inafara si ati fixat arculetele pe el sau ati montat pur si simplu? Acele arcuri au rolul de a stabiliza placuta cind nu e actionata (sa nu trancane). Am procedat corect sau nu? This post has been edited by audiofilu': 20 Jun 2010, 11:32 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
lentzy |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 11 September 08 ![]() |
la mine fac mult zgomot placutele pe spate si nu stiu din ce cauza
parca imi aduc aminte ca si eu am prins niste arcuri de pistoane dar nu mai stiu sigur... placutele pe spate nu trebuiau sa vina cu niste tablite antizgomot in cutie? voi cum le-ati cumparat? |
--------------------
Renault
laguna II
2001, 1.6I 16v, model Expresion, GPL din fabrica
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#155
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai pus placute ieftine?
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
- B-XX-Z4T
2002 / Expression; 2002 / Privilege kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
renodood |
![]()
Post
#156
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(lentzy @ 20 Jun 2010, 20:16) la mine fac mult zgomot placutele pe spate si nu stiu din ce cauza parca imi aduc aminte ca si eu am prins niste arcuri de pistoane dar nu mai stiu sigur... placutele pe spate nu trebuiau sa vina cu niste tablite antizgomot in cutie? voi cum le-ati cumparat? Te-ai dat pe ieftineli ca mine ![]() Si mie la inceput imi suierau intr`una, dar acum dupa vreo 2000 de km suiera tot mai rar... ce sa`i faci, asta e, ne zgarcim la pret, suportam compromisul. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
cdadan |
![]()
Post
#157
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am comandat placute de frana pe spate, care s-au uzat mult mai repede decat cele de pe fata. Dar asa face toate ...
Variante: Ferodo 155 lei, Ferodo Premier 195 lei. Am mers pe Premier. Eram eu mare fan Ate, insa am renuntat din doua motive: din fabrica vine cu Ferodo, iar din cate am auzit Ferodo are un coeficient de frecare mai bun decat majoritatea placutelor obisnuite. Cel putin teoretic => franare mai buna. Sa vad cum fac sa le schimb, in regie proprie sau imi vad de treaba. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Se uzeaza mai repede pe spate la masinile cu propulsie din cite stiu eu.La mine erau mai uzate pe fata.Pentru schimbul celor de pe spate ti-am zis cum,imbus de 7 si putina atentie la acele arculete de pe placutele interioare,in rest e floare la ureche.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#159
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Nus' de ce am retinut ca si la altii cu Laguna s-au uzat mai repede pe spate. La masini normale, alea pe spate tin cu 50% mai mult.
Cred ca o sa-mi iau un imbus de 7 si daca am chef de lucru, ma apuc. Si pe urma te sun ... |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Am luat niste placute Brek (parca asa se scrie) si imi scartiau si la franare si fara. Dupa aprox 4000 km, pentru ca mi se parea ca incalzesc, am fost la mecanic (altul decat cel care le-a montat) si surpriza: cele de pe dreapta spate erau uzate 30%, iar cele de pe stanga 80%!!!. Motivul principal pentru care le-am verificat a fost ca ramanea blocata frana pe dreapta. In plus, atunci cand se "tragea" si elibera frana de mana (electrica) scotea un zgomot de parca se forta un metal in alt metal.
Concluzia: pistoanele nu au fost montate corect in sigurantele placutelor. Nu-mi explic cum de s-au uzat mai mult cele de pe stanga si nu cele de pe dreapta unde imi ramanea roata blocata. Oricum ideea este ca atat cat am platit - 75 ron, atat m-au tinut. Sper ca TRW sa nu aiba aceeasi soarta, mai ales ca am fost atent cand mi le-a montat. Cat despre primul mecanic la care am mai fost de 2 ori de cand mi-a montat placutele pentru ca incalzeau (mi-a zis ca asa este normal), celor din TM le pot da detalii; este de la un service foarte cunoscut. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 05:05 |