NU porneste twingo, cauze, remedii
![]() ![]() ![]() |
NU porneste twingo, cauze, remedii
twingo_buc |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|||
BeastTwingo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 May 08 From: Sibiu ![]() |
vazand ca nu sunt bagat in seama in celalalt topic ma gandeam sa postez si aici ... sa vad daca este cineva care imi poate da un ajutor ...
deci sa inteleg ca de la sigurante nu e nici un bai ... sa inteleg ca de la inchiderea centralizata+alarma nu e nici o problema .... am sa incerc cu cealalta cheie numai ca ajung inapoi in sibiu in vreo 1 sapt jumate ... sesiunea asta... clujul asta... dar cred ca ma duc azi sa cumpar baterii la cheie sa vedem poate este din cauza asta mersi de ajutor .... alte pareri ? UP .... |
--------------------
Renault
Twingo
- SB 26 YRY
2001 1.2
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi problema o am si eu .
Cu schimbat baterii nu rezolvii nimic , eu le-am schimbat si degeaba. Cand imi face figuri o inchid si o deschid din cheie si sa rezolvat. |
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#34
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
probabil trebuie facute anumite lucruri inainte sa schimbi bateria. ati consultat manualul? la vw spune ca trebuie tinut 10 secunde apasat pe butonul de deschidere pentru a reveni la acelasi cod cu cel al masini. oricum problema cu becul rosu o reprezinta imobilizatorul electronic al masinii, in nici un caz sigurante si alte lucruri complicate, b 76 rop.. ai incercat sa folosesti a2a cheie?
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
BeastTwingo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 May 08 From: Sibiu ![]() |
mentionez ca eu la bubu nu am in cheie nici un buton ... am telecomanda separat
e adevarat ca dupa ce inchideam din telecomanda masina de cateva ori si o deschideam tot de atatea ori ... isi revenea sau puneam contactul de mai multe ori ... alte pareri ? 26 Jan 2009, 17:57: QUOTE(B-76-ROP @ 26 Jan 2009, 16:57) Aceeasi problema o am si eu . Cu schimbat baterii nu rezolvii nimic , eu le-am schimbat si degeaba. Cand imi face figuri o inchid si o deschid din cheie si sa rezolvat. inteleg ca o inchizi si o deschizi din cheie ... dar daca vrei sa pleci ... si nu porneste ca iti palpaie becul la bord ce faci ? .... sa ignor alarma si sa inchid doar cu cheia usiile cand ma dau jos ? crezi ca este o rezolvare.... ma indoiesc... This post has been edited by BeastTwingo: 26 Jan 2009, 16:57 |
--------------------
Renault
Twingo
- SB 26 YRY
2001 1.2
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
as vrea eu sa am doua chei
|
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
tatarus |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
astazi am ajuns la munca cu masina oki mi s-a oprit de cateva oriu pe drum motorul dar in rest oki.dupa 5 min dupa ce am ajuns la munca am vrut sa o pornesc si nu a mai pornit.invarte demarorul pompa de benzina se aude am scos o bujie nu e umeda.e foarte ciudat nu vrea sa o mai ia.Va rog daca a mai patit asa ceva cineva sa ma ajute.masina e din 1993,1239cmc,8v,distributie pe lant.multumesc
|
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vezi sa nu ai o chestie: verifica mufa de la senzorul de turatie (TDC) cand nu vrea deloc...si totusi invarte ok, de multe ori acolo este buba.
Scoate mufa de la computerul de injectie si bag-o din nou - am vazut si in zone din astea contacte imperfecte. Apoi verifica injectorul baga? Adica lucreaza? - presupun ca este monopunct (asta poti vedea cand ai caseta aia mare de la filtrul de aer scoasa - un prieten "da la cheie" si tu te uiti la corpul clapeta. Totusi verifica si pompa de benzina (FP) respectiv siguranta de la pompa de benzina si releul pompei de benzina - siguranta si releul le gasesti in compartimentul motor. Eventual verifica mufele de pe la corpul clapeta (toate care le ai pe acolo) - motoras pas cu pas (IAC), senzorul de temperatura aer (IAT), mufa potentiometru clapeta acceleratie (TPS), injector. E bine sa le scoti si sa le bagi din nou - mai ferm de data asta. Nu este rau sa ai si un spray de contacte la tine. In final, totpusi puteai sa postezi la sectiunea DEJA EXISTENTA - Nu porneste. http://www.reno.ro/NU-porneste-twingo-t133835.html. Este pe a doua pagina, nu de alta dar sunt zeci de topicuri cu 2 sau 3 subiecte diferite. This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 11:04 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
multumesc pt informatiiam postat aici pt ca sunt disperat sunt in poiana bv si ninge tare pompa se aude cum lucreaza.acum este posibil sa fie de la filtrul de benzina?o sa o desfac maine dimineatza.ca acu tre sa stau la receptie ca am clienti azi e cam greu sa ma apuc in costum de treaba.mai am o intrebare ai ceva o schema poze sau unde se afla grupul de sigurante de la motor twingo,1993,1239cmc,8v,distributie lant.
14 Mar 2009, 11:11: asa si unde e mufa de la senzorul de turatie ms mult This post has been edited by tatarus: 14 Mar 2009, 11:11 |
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
De la filtru...hmm putin probabil (daca baga injectorul benzina) - ti-am spus cum poti verifica, nu are a face. Doar sa zici ca este obturat in asa hal incat nu ajunge benzina in injector.
Senzorul de turatie este dupa cum il vezi in poza 1 (intre cutie si bloc) parca e montat pe partea cu cutia, iar conectorul acestuia este marcat cu 1. Cutia cu sigurante de putere este acoperita cu un capac negru de plastic, se afla in compartimentul motor langa baterie (in dreapta ei), si dupa cum vezi in poza 2 sunt marcate asa: 1 siguranta injectie, 2 releu injectie, 3 releu pompa de benzina. Scoate sigurantele pe rand si inspecteaza-le vizual (poate ai vreuna sarita). Le bagi inapoi in pozitiile din care le-ai scos. La un releu...nu prea stiu ce sa faci - daca e poti desface cu grija capacul releului si verifici daca sunt contactele ok (nu sunt arse samd, eventual curata acele contacte. This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 11:40 Attached thumbnail(s) TDC.jpg ( Size: 187.28k ) Number of downloads: 772 sigurante.jpg ( Size: 30.88k ) Number of downloads: 808 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
am mai dat cheie si vine un miros usor de benzina
am bagat masina prin zapada de 30-45 cm casa ajung la hotel poate sa fi inghetat ceva ca e zapada pe dedesupt. 14 Mar 2009, 11:40: am luat benzina foarte ieftina de la un petrom obosit.am scos borna de la beteri am scos mufa de la calculator am scos sigurantele releele tot nu porneste bobina de inductie cum o verific?poate sa fie aia cauza?am scos bujiile sunt uscate This post has been edited by tatarus: 14 Mar 2009, 11:40 |
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Este posibil..dop de gheata pe o conducta de benzina? Sincer nu stiu daca la benzina poate face asa. (la diesele era valabila chestia asta, poate si mai frecvente). Poate daca era apa in benzina - foarte probabil in Romania.
Totusi pentru a te convinge, scoate furtunul (conducta) de alimentare de la corpul clapeta si baga-l intr-un pet - vezi ca ai 2 una pentru tur si una pentru retur (sunt marcate cu sageti parca). Daca arunca benzina in pet inseamna ca pompa de benzina lucreaza ok si benzina ajunge la injectie. Poti verifica si pentru retur insa pentru asta trebuie o conducta separata care sa o bagi in returul de la corpul clapetei si celalalat capat...tot in pet. Altceva nu vad ce sa inghete, doar nu ingheata benzina din rezervor...(decat poate daca aveai foarte foarte putina. Bobina de de inductie o poti verifica...CLASIC. Scoti bujia din motor, o conectezi la o fisa si o tii in contact pe metal (MASA) partea filetata (sau hexagonul) daca da scanteie bujia - daca e vizibila scanteia (pune si tu pe cineva sa dea la cheie) inseamna ca e ok. Prin metoda asta poti verifica toate bujiile si toate fisele. PS cu grija sa nu te electrocutezi...si STAI DEPARTE DE SURSE DE BENZINA. This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 11:55 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
am scos mufa de la turatie nimic tot nu porneste urmeaza sa scoto bujie sa vad ce se intampla
|
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Intrebare: Ai bagat mufele inapoi nu? Ca daca mufa e scoasa la vre-un device de acolo atunci SIGUR NU PORNESTE. PS la sigurante ai verificat NU? - ma refer la inspectie vizuala sa vezi daca e arsa sau nu - nu o scoti si o bagi pur si simplu ca nu e indeajuns.
Sper sa nu se interpreteze nimic gresit din fraza de mai sus, ma refer STRICT la sigurante si mufe. Eventual DUPA aceste tratamente daca nu da rezultat nimic poti si sa o scoti si sa o bagi ![]() ![]() ![]() Asa ie cu injectiile si perfuziile astea domle...daca pica in varful muntelui ceva..ai cam pus-o - in sensul ca daca la un carburator mai suflai intr-un jgler...ceva, aici..nu prea ai in ce sa suflii. This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 12:14 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
am scos bujiile le-am curata si a dat sa o ia ,a pornit a mers 8 10 secunde si s-a oprit dupacare nu a mai luato.am scos iar bujiile si am gasit pe una apa la greu pe alte putina apa iar pe celelalte 2 nu am gasit apa.le-am sters si le-am pus pe calorifer le las vreo 1ora asa apoi le pun iar sa vad daca o ia.daca e apa e din benzina sau chiuloasa e game over.multumesc
14 Mar 2009, 12:41: dac o repornesc sa ii dau putina turatie asa sa se arda apa? This post has been edited by tatarus: 14 Mar 2009, 12:41 |
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
ideea e asa: Din cat stiam eu..daca e apa din chiuloasa se formeaza acea "maioneza" generata din cauza amestecarii uleiului cu antigelul - cel mai bine se vede la busonul de ulei. Vezi sa nu ai o garnitura de chiuloasa facuta praf..sau poate chiar chiuloasa sparta - fisurata. Aici e de belea...
This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 13:07 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
DECI NU STIU AM USCAT SI BUJIILE NIK A DAT SA O IA DAR NIMIC AM DAT SI LA CHEIE FARA BUJII CA AM ZIS CA POATE E INECATA ETC.DIMINEATZA A PORNIT CAND AM PLECAT LA SFERT ACU NU MAI VREA DELOC.banuiesc ca filtrul e infundat ca nu lo schimbat nimeni.eu nu.sau pompa nu dfa benzina...oricum e naspadaca e dusa chiuloasa pierde apa amea nu pierde deloc.o duc la service nu am ce sa-i mai fac.o iau de aici pe platforma:((
|
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cel mai bine mai intai o diagnoza sa ii faci...poate ai computerul de injectie cu probleme. Oricum si asta costa o gramada...sa speram ca nu e cazul.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
stii cumva unde am filtrul de benzina amplasat la reno twingo din 93?
ca m-as baga sub ea.da nu stiu unde il gasesc 14 Mar 2009, 13:26: stii cumva unde am filtrul de benzina amplasat la reno twingo din 93? ca m-as baga sub ea.da nu stiu unde il gasesc 14 Mar 2009, 13:29: asa si i-am dat la cheie fara bujii si scotea numai la 2 mizerie sa zic asa,apoi cu bujii mergea asa sa o ia ca si cum ar fii innecata sau nu are ce arde cam asacevacred totusi ca e infundat filtrul de benzina pt ca are cel putin 20000km de cand nu e schimbat This post has been edited by tatarus: 14 Mar 2009, 13:29 |
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
gospodina |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 20 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Eu am Symbol din 2005 si nu stiu daca o sa ajute prea tare ce spun dar cine stie.... Am avut si eu aceiasi problema cu pornirea motorului; erau momente cand pornea la sfert de cheie si erau momente cand ma chinuiam un sfert de ora sa o pornesc. Problema era de la senzorul de turatii si s-a rezolvat destul de simplu. Pentru asta a trebuit sa scot de tot senzorul, nu doar mufa. Pe partea din jos, are un mic tamburus metalic pe care se depune mizerie si trebuie curatat din cand in cand. Am curatat acet tamburus cu un smilgher fin, l-am montat la loc si de atunci nu am mai avut probleme. Era descrisa de un coleg de forum intreaga actiune undeva in sectiunea Clio. Am sa incerc sa caut topicul si iti dau link. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
2007/1,4/Benzina/ Think BIG!
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Poti spune orice..insa eu unul nu prea am auzit la vre-un Twingo (chiar si alte modele de Renault) sa nu porneasca din cauza filtrului. In fine..
In cutia filtrului de aer este un termostat care actioneaza o clapeta ce inchide aerul rece, daca acesta este blocat iarasi nu porneste. Uita-te daca functioneaza termostatul din cutia filtrului de aer. Aaa apropo..corpul clapeta l-ai verificat? Ala daca e murdar tare chiar ca nu pleaca - si asta pe bune. Uite ai o poza cu corpul clapeta (trebuie sa desfaci filtrul si partea cu injectorul ca sa o vezi) Blocul corp clapeta-injector (1) este format din 2 parti..partea de injectie (2) - montata deasupra si corpul clapeta (3). Ia vezi si asta. Foarte multe masini au probleme din cauza corpului clapeta ...nu baga aer din cauza ca e murdara sau nu se deschide corect. PS am impresia ca filtrul de benzina este montat pe sub masina pe rezervor. INSA de ce te incapatanezi sa dai vina pe filtrul de benzina...? Deci inca o data..VERIFICA daca intra benzina in injector..metoda descrisa mai sus (cu sticla) daca filtrul e obturat..intr-adevar nu baga benzina si asta o sa vezi..daca baga, nu are nici o treaba filtrul. In plus Renault recomanda la tipul tau de motor, schimbarea filtrului la 50.000km Pe scurt vezi starea corpului clapeta (3) - (clapeta si canalele de acolo - vezi ca este un si un canal fin peste care este montat motorasul pas cu pas - B in imagine) Trebuie sa fie curat acolo ca e nasol - chiar ca nu porneste din cauzele astea. This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 13:55 Attached thumbnail(s) TB.jpg ( Size: 73.02k ) Number of downloads: 752 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
gospodina |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 20 March 08 From: Bucuresti ![]() |
http://reno.ro/Clio-nu-mai-porneste-page-1-t41552-s0.html aici gasesti detalii despre ce am spus mai devrme iar aici http://www.reno.ro/Revizie-Inainte-De-Drum...tml#entry539075 gasesti imagini cu senzorul minune si tamburusul despre care vorbeam.
Sper ca nu e o diferenta asa mare intre motorul tau si motorul unui Symbol si sa te induc si mai mult in eroare. Daca e asa, imi cer scuze de pe acum. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
2007/1,4/Benzina/ Think BIG!
|
|
tatarus |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
deci am cratat si acel senzor nimic fratilor cred totusi ca e bobina de inductie pt ca benzina vineam dat jos filtrul dupa 30 secunde de dat la cheie mirosea a benzina in injectie
cred ca bobina de inductie nu da scanteie tre sa caut pe cineva pe aici sa dea cheie sa sco fisa si sa vad dac se duce scanteie la bujie ce credeti asa e? |
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Senzorul ala de turatie se mai chema senzor hall (asta fiind denumirea in termeni electronici)...si functioneaza pe principiul electromagnetismului...acuma si daca e murdar si daca e ruginit nu prea vad de ce nu ar merge..este vorba de camp electromagnetic..nu laser..sau ceva optic (asta in ideea ca ar fi ceva care sa se interpuna intre senzor si semnal).
Parera mea. Daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati. 14 Mar 2009, 16:24: Verifica te rog si asta. Sunt sanse de la asta sa fie. In cutia filtrului de aer este un termostat care actioneaza o clapeta ce inchide aerul rece, daca acesta este blocat iarasi nu porneste. Uita-te daca functioneaza termostatul din cutia filtrului de aer. This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 15:24 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
deci cand nu am mai pornit aveam motorul acld
am dat jos si cutia nu stiu ce sa-i mai fac pur si simplu nu porneste 14 Mar 2009, 16:02: dimineatza la ora 7 a luato la sfert de cheie cum se zice pe drum s-a oprit de vreo 2 orimotorul apoi am ajuns la munca si am lasato 5 min am vrut sa o mut si nu a mai pornit...e ciudat demarorul invarte nu stiu ma gandesc ce naiba s-o fi putut strica de acsa in 25 de km?? 14 Mar 2009, 16:03: deci stau si mauit ca vitelul la ea si nu stiu ce sa-i fac This post has been edited by tatarus: 14 Mar 2009, 16:03 |
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#56
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu cumva nu-ti mai recunoaste cheia?
Clipeste ledul din bord cand se invarte demarorul? |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Din cate stiu eu..astea nu au antidemaraj. Ma refer la modelele de Twingo pana in 1997.
This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 16:24 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
nu are anti demarajpur si simplu eo masina mai simpla dar care imi ridca o problema foarte mare.Nu pot sa pornesc motorul
|
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O sa razi...dar ca ultima incercare - la cate chei ai dat si cat te-ai chinuit cu ea (stiu ca e f nasol..am trait si eu momente ca astea), MAI AI CEVA BATERIE? Mai apuca sa invarta?
PS ia arunca si un ochi pe fisele la bujii...poate nu sunt bine infipte in delcou (C3G din cat imi aduc eu aminte parca are distributor) - uita-te si la distributorul ala (sincer nu prea stiu ce se poate defecta la el) - verifica capacul acestuia sa nu aiba vreo fisura sa traga pe acolo curent, curata cu ceva abraziv contactele alea 4 din distributor. Mai jos am pus si schema de principiu a aprinderii la motorul c3g. Pentru un test (stiu ca esti in creierul muntilor...dar macar cand ajungi acasa). Daca ai cunostinte minime de elecronica poti verifica urmatoarele cu un aparat de masura (ohmetru). Senzorul de turatie trebuie sa aiba o valoare de 200+/- 50 Ohm. Bobina de inductie trebuie sa aiba urmatoarele valori: Primar: 0,45 Ohm Secundar: 4800 Ohm Daca nici cu astea nu se lamureste problema, ramane ultimul mohican..tartorul principal, adica computerul de injectie. Insa ceva imi spune ca nu e ala...ci tot pe la, bobina, delcou sau senzor de turatie. This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 17:57 Attached thumbnail(s) c3g.jpg ( Size: 88.86k ) Number of downloads: 685 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
o sa incerc maine sau poimaine ce este cert ca va ramane bibelou aici cateva zile
|
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 07:29 |