Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema franare?

adiemperor
post 18 Mar 2012, 15:29
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 2 June 09




QUOTE(Lupan Daniel @ 12 Mar 2012, 20:45)
...pompa de vacuum nu poate avea vreun amestec ? Incearca sa mergi si cu o alta Laguna si probeaza frana.
*


daca nu ingheata nu face probleme asa ca astept sa vina iarna, am curatat supapa de pe servo si am mai prins doua dimineti cu -3 grade si nu a mai inghetat frana, pompa de vacuum se poate desface pt curatare?


--------------------
renault laguna anade 2,2 dt 12v 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 18 Mar 2012, 18:58
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(adiemperor @ 18 Mar 2012, 15:29)
daca nu ingheata nu face probleme asa ca astept sa vina iarna, am curatat supapa de pe servo si am mai prins doua dimineti cu -3 grade si nu a mai inghetat frana, pompa de vacuum se poate desface pt curatare?
*



la diesel dac nu merge servofrana scoti furtunul(conducta) din pompa de vacum si bagi o jumatate de seringa de ulei si nu o sa mai faca probleme
bafta!


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiemperor
post 18 Mar 2012, 19:16
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 2 June 09




o sa incerc si cu ulei, multumesc de sfaturi


--------------------
renault laguna anade 2,2 dt 12v 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 19 Mar 2012, 08:22
Post #64


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




QUOTE(Lupan Daniel @ 13 Mar 2012, 20:36)
E vorba de piulita de la capatul cablului principal al franei de mana(cel ce vine de la maneta). Te bagi sub masina, pe undeva sub bancheta din spate, de la el pleaca cablurile spre roti.
Nu vreau sa te superi, dar cand te apuci de inlocuit la frane pe spate prima conditie e slabirea acelei piulite. Ai un post de-al meu anterior, uita-te pe el.
Am si eu un gand,...asa, da-mi codul sabotilor folositi, de pe cutie bineinteles daca o mai ai.
*



Nu m-am bagat eu la schimbatul lor.
Sabotii sunt ATE 650312 - 110 lei/set


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 25 Jul 2012, 16:43
Post #65


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




na belea. Pornesc de pe loc, poc poc. Franez, poc poc.
Am pus mana pe etrieri si am miscat de ei. Adica, chiar se misca, stanga-dreapta. Din ce am inteles, culisele lor (in partea de jos a etrierilor) au ceva joc. O rezolvare omeneasca si simpla?


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 25 Jul 2012, 22:36
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




si al mine au un mic joc am desfacut si am bagat putina vaselina dar tot troncane cand du in gropi, am facut o constatare si au verificat peste tot si abi au gasit acel joc la etrierul pe stanga...nu stiu nici eu ce sai fac, nou e cam scump ca trebuie si suportul etrier cu tot cu culise.


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 25 Jul 2012, 23:28
Post #67


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




ce suport etrier?
eu am gasit setul asta - http://img.elit.cz/Q3/JPG5006/o/113-1310X.jpg , care pare a contine cele necesare. La cehi e cam 20 de euro.


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 26 Jul 2012, 22:08
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




am gasit si eu asta, dar cand am demontat la roata am masurat si eu acele culise( cate2 pe roata) si aveau cam aceasi diametru si cand am masurat alezajul( gaura) la acel suport erau diferente si apoi am schimbat culisele cea de sus am puso jos si invers si tot aceasi joc avea. deci uzura era din suporti. la mine. verifica si tu cum ai acolo.

26 Jul 2012, 22:09:
ma gandeam sa le lucrezi undeva la strung....dupa cotele gauri din suport.

This post has been edited by scorpion i: 26 Jul 2012, 22:09

Attached thumbnail(s)
2271_1.jpg ( Size: 190.15k ) Number of downloads: 434
CIMG0176.JPG ( Size: 115.17k ) Number of downloads: 461
IMG_4045.jpg ( Size: 63.49k ) Number of downloads: 469


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 27 Jul 2012, 07:27
Post #69


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Ok. Merci. Hai sa vad cum draq o rezolv si p'asta.


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 27 Jul 2012, 07:41
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




cautati suporti de etrier la dezmembrari
se duc suportii numai la cei care zic "mai merg palcutele astea, mai au pana la fier 2 mm" si din cauza asta se uzeaza capetele gaurilor la suporti
daca se schimba placutele cu unele noi s-ar putea sa nu mai bata
iar ideea cu strungul nu este buna, pentru ca u nu ai material atat de rezistent sa tina la forta respectiva si s-ar pute sa mori sau sa omori pe cineva
bafta!


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 27 Jul 2012, 10:37
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




asa e cataline deasta nu am incercat la strung. cu franele nui de joaca, am lasato asa sa vad cand pun placute noi daca mai face. mersi


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin85
post 14 May 2014, 20:13
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 26 October 08




Salutare, am o problema la franare cred, mai exact: cand apas pedala de frana se aude ca si cand as apasa pe o minge sparta,ca si cand inspira si expira ceva pe sub bord smile.gif), si imi scade turatia de la 800 pana pe la 600 apoi revine. Este normal sa scada turatie? sau sa se auda sub bord asa?


--------------------
renault laguna 1 1998 1.6i 16V - SB-02-DOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 May 2014, 20:16
Post #73


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Servo frana are membrana sparta si probabil trebuie schimbata....cu totul.
Frana functioneaza si fara servo dar mai greu....evident.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 14 May 2014, 21:39
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




iti scadr turatia cand apesi frana,dar nu mult,calc ar trebui sa compenseze
inainte de a schimba servofrana aeriseste franele bine eu cred ca nu sunt aerisite.

bafta


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin85
post 15 May 2014, 12:27
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 26 October 08




Probabil ca asa o sa fac, membrana daca era sparta cred ca imi statea motorul mai turat pt ca tragea aer fals pe acolo (din ce spunea Katalyn03), am verificat la masina unui coleg, tot laguna, si la fel face

Din ce am vazut pe documentatie la servofrana se pot face doua lucruri: verificat o supapa si inlocuit un filtru. A schimbat cineva acel filtru?

This post has been edited by dorin85: 15 May 2014, 12:29


--------------------
renault laguna 1 1998 1.6i 16V - SB-02-DOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 15 May 2014, 20:38
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




este normal sa varieze turatia cand faci pedale repetate la frana, la orice motor pe benina


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin85
post 16 May 2014, 11:16
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 26 October 08




QUOTE(katalyn03 @ 15 May 2014, 20:38)
este normal sa varieze turatia cand faci pedale repetate la frana, la orice motor pe benina
*


Ok, merci
De cealalta problema, cea cu fasaitul, m-am convins. Am verificat la un megane 2004 parca si o laguna 1999 si la fel fac amandoua (megane-ul face mai incet).


--------------------
renault laguna 1 1998 1.6i 16V - SB-02-DOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin-daniel
post 23 Jul 2015, 09:50
Post #78


CRIVAT


Group: Members
Posts: 103
Joined: 3 January 08
From: jilava




Salut, vad ca sunt ceva probleme pe sistemul de franare, am si eu o problema daca cineva s-a mai intalnit si rezolvat problema, mi-ar fi de mare ajutor.
La franare usoara intre 60-80km, volanul trepideaza violent stg-dr, are oscilatii, la itp mi-au spus ca nu am frana egala pe spate stanga, nu am gasit vreo problema acolo, nu pierde lichid si sabotii sunt cu uzura de 50%. am dat la planat discurile de frana, asa mi s-a recomandat, dar erau drepte si nu au avut ce sa indrepte......placutele sunt aproape noi......nu pricep ce sa fie.....


--------------------
RENAULT Renault Laguna 1 16.16v 1999 hatchback - IF-81-TEO
[B][COLOR=red]CRIVAT DIN SUD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipopescu
post 9 Aug 2015, 11:18
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 9 October 10




Salve ! Trebuie sa schimb sabotii si am nevoie ce ceva recomandari referitor la marca (prod.) lor. Ceva sugestii ? Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Megane 3 Grandtour 2010 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 21 Sep 2015, 12:36
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




Salut. De ceva timp sistemul meu de franare se manifesta ciudat in sensul ca pedala de frana este foarte moale, daca o calc hotarat, se duce la fund. De asemenea simt ca masina incepe sa franeze undeva pe la jumatatea cursei pedalei. Frana tine bine, chiar am facut ITP-ul in urma cu 2 saptamani (ITP pe bune) si nu mi-au precizat nimic legat de sistemul de franare al masinii, din contra franele mi s-a spus ca tin perfect. Totusi, tind sa cred ca ceva nu este in ordine cu frana, avand in vedere ca pedela e foarte moale.
Un alt lucru pe care l-am observat este urmatoarul: Daca franez de la 50 km/h la 5-10 km/h intr-un spatiu restrans, iar apoi plec in demaraj, cat timp masina e "cu botu' in sus" mi se aprind becurile de STOP+Alte pericole. Cu toate astea lichid e destul in vas. Are cineva vreo idee cum s-ar putea remedia cele mentionate? Mentionez ca am facut o aerisire a sistemului de franare (motor pornit, plecat de la roata dreapta spate, stanga spate, fata dreapta, fata stanga), placute de frana noi+saboti noi, discurile nu au o uzura considerabila.


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 26 Sep 2015, 11:14
Post #81





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




incearca sa tragi frana de mana vreo 4 dinti,si sa impingi masina pe liber putin.Daca se misca,lasa frana la nivelul ramas si incearca sa faci o tura,incercand frana de" picior" Daca observi ca tine mai sus,asa cum doresti,atunci buba e la reglajul sabotilor,si da un semn ca iti zic ce trebuie facut.
Despre partea cu becurile,ar trebui sa vezi daca mai face dupa ce rezolvi partea cu cursa pedalei.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 28 Sep 2015, 13:46
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




Salut! Multumesc mult pentru raspuns! Indradevar ai dreptate. Abia la al 6-lea dinte tras se simte putin infranata. Pana acolo frana pare a fi moarta. Daca merg cu frana de mana trasa 5dinti pedala sta unde trebuie. Cum se face acest reglaj al sabotilor? Multumes mult!

This post has been edited by Ambrono: 28 Sep 2015, 13:48


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 29 Sep 2015, 07:16
Post #83





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




In primul rand trebuie sa dai jos tamburul,acolo sa verifici daca pe suprafata unde calca sabotii este formata o "buza" de la uzura,si cam ce adancime .Apoi in functie de grosimea buzei decizi ce trebuie facut:
1 Daca buza e mai groasa de 5mm,eu recomand inclocuirea tamburilor(oala)
2. Daca e mai mica de 5mm,atunci cu un flex si un disc abraziv de slefuire ,nu de taiere,incearca sa elimini buza respectiva si sa o aduci la nivelul suprafetei de contact cu sabotii.
3.
masoara cu un subler diamedrul interior al tamburului(acolo unde calca sabotii) apoi marori diametrul exterior al "cercului" format de cei doi saboti de pe platan.
Din autoregraj maresti acest diametru pana ce obtii o valoare mai mica cu 2mm decat cea a tamburului.
Apoi montezi tot la loc,curat...
4. Daca este nevoie ajustezi frana de mana pana tine la maxim 6 dinti,dar asta e ultima operatie.



--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ambrono
post 1 Oct 2015, 18:43
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 February 11




Salut! S-a rezolvat problema, am procedat asa cum ai spus, iar rezultatele sunt pe masura! Nu a fost necesara schimbarea tamburilor, uzura fiind destul de mica. Problema provenea din faptul ca reglajul sabotilor a fost facut prost de la bun inceput. Multumesc mult si drumuri bune!

This post has been edited by Ambrono: 1 Oct 2015, 18:45


--------------------
Renault laguna 1 ph2 1998 concorde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 2 Oct 2015, 22:08
Post #85





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




ma bucur ca e totul ok....despre "autoreglajul de la renault....no coment,mai bun cel de solenza.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 08:23
Dacia